Kaseya VSA

Vad är Kaseya VSA?

Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering. Med Kaseyas lösningar kan organisationer hantera hela sin infrastruktur och IT-drift, inklusive molnmiljöer, lokala, hybrid-, virtualiserade och distribuerade miljöer, allt från en och samma plats. Starta din kostnadsfria testversion så kan du proaktivt hantera och kontrollera IT-tillgångar och program på distans, enkelt och effektivt.

Vem använder Kaseya VSA?

MSP-företag som vill få högre avkastning och lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA för att enkelt kunna skala och hantera mindre än 100 till mer än 50 000 slutpunkter på distans

Var kan Kaseya VSA användas?

Molnbaserad
På plats

Om leverantören

  • Kaseya
  • Belägen i Miami, USA
  • Grundades 2004

Support för Kaseya VSA

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Indien, Irland, Kanada, Mexiko och 7 andra

Språk

engelska, franska, nederländska, tyska

Om leverantören

  • Kaseya
  • Belägen i Miami, USA
  • Grundades 2004

Support för Kaseya VSA

  • Telefonsupport
  • Chatt

Tillgängliga länder

Australien, Indien, Irland, Kanada, Mexiko och 7 andra

Språk

engelska, franska, nederländska, tyska

Kaseya VSA videor och bilder

Kaseya VSA Programvara- 1
Kaseya VSA Programvara- 2
Kaseya VSA Programvara- 3
Kaseya VSA Programvara- 4
Kaseya VSA Programvara- 5
Visa 6 till
Kaseya VSA-video
Kaseya VSA Programvara- 1
Kaseya VSA Programvara- 2
Kaseya VSA Programvara- 3
Kaseya VSA Programvara- 4
Kaseya VSA Programvara- 5

Jämför Kaseya VSA med liknande produkter

Kaseya VSA

Kaseya VSA

Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod
29,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod
Leverantören tillhandahåller inga priser
Gratis version
Gratis provperiod
19,00 US$/månad
Gratis version
Gratis provperiod

Funktioner i Kaseya VSA

  • Anpassning
  • Automatisk patchdistribution
  • Automatiska skanningar
  • Baslinjechef
  • Bred hantering av nätverk
  • CPU-övervakning
  • Datavisualisering
  • Diagnos verktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Fildelning
  • Fjärrstöd
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • För MSP: s
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Hotvarningar
  • Händelseloggar
  • IP-adressövervakning
  • IT-kapitalförvaltning
  • IT-rapportering
  • IT-tillgångsspårning
  • Incidentshantering
  • Inspelning av session
  • Instrumentbräda
  • Kapacitetshantering
  • Konfigurationshantering
  • Kontroll och hantering remote
  • Lagerhantering
  • Meddelanden i realtid
  • Mobilåtkomst
  • Nätverksövervakning
  • Obemannad tillgång
  • Patchhantering
  • Policyhantering
  • Prestandamätningar
  • Problemgranskning
  • Problemhantering
  • Protokoll för enkel nätverkshantering (SNMP)
  • Rapportering och analys
  • Rapportering och statistik
  • Realtidschatt
  • Restaureringshantering
  • Revisionshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Schemaläggning
  • Schemaläggning av underhåll
  • Serverövervakning
  • Självbetjäningsportal
  • Skärmdelning
  • Spårning av efterlevnad
  • Säkerhetskopiering och återställning
  • Sårbarhetsskanning
  • Tillgångsspårning
  • Uppgiftshantering
  • Upptidsrapportering
  • Varningar / Eskalering
  • Varningar / Meddelanden
  • Varningar i realtid
  • Ändringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Övervakning av Internetanvändning
  • Övervakning av bandbredd
  • Övervakning i realtid

Kaseya VSA Hitta alternativ 2021 - Capterra Sverige

SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att förenkla hanteringen av komplexa IT-nätverk. Lär dig mer om N-central
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
Network Performance Monitor (NPM) is affordable software that can help you detect, diagnose, and resolve network performance issues.
Apteriks offers hosted IP Address Management (IPAM) software, which is currently being expanded into CMDB space.
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Pulseway är en prisbelönt IT-hanteringsplattform som ger dig fullständig kontroll över allt IT-relaterat. Lär dig mer om Pulseway
NinjaOne (tidigare NinjaRMM) är den enklaste, allt-i-ett IT-hanteringslösning som MSP:er och IT-proffs älskar. Lär dig mer om NinjaOne
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT. Lär dig mer om N-sight
Naverisk är en allt i ett-lösning för RMM, PSA och hjälpdesk för MSP och IT-serviceteam. Lär dig mer om Naverisk
A Complete Unified Infrastructure Monitoring Suite for IT, Networking, Cloud, App and IoT devices.
With more than 50,000 customer installations across the five continents, Pandora FMS is an out-of-the-box monitoring solution.
Wrike är en projekthanteringsprogramvara för företag med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera. Lär dig mer om Wrike
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal

Recensioner av Kaseya VSA

Medelpoäng

Totalt
4,0
Enkel användning
3,6
Kundservice
3,5
Funktioner
4,1
Valuta för pengarna
3,7

Recensioner efter företagsstorlek (antal anställda)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Hitta recensioner efter betyg

5
35%
4
42%
3
18%
2
4%
1
2%
RJ
RJ
Owner i USA
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, Egenföretagare
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Great Product

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: I have been using Kaseya VSA for about 10 years now. It has transformed my business. I travel less and less to clients sites and do most if not all work remotely for them. Their customer support is top notch and they work hard to help you. Their billing department could be improved, but they're working on it. They have Kaseya Connect every year in Las Vegas. I wish they would hold it somewhere other than casinos and strip clubs. Kaseya is a must for your business. They can scale with you as you grow your business too.

Fördelar:

Kaseya is awesome in the automation department. I am able to set scripts in place and have them run in the middle of the night. No more staying up after hours pushing out patches and fixes. I can set the patch management to scan for new updates, then push them out on a schedule that I determine.

Nackdelar:

The product works great on Windows machines, but updating a Mac can be tricky. I would like to see them move into the Android field more too. There are more and more Android devices coming into the work sphere that having an option to remotely fix androids would be great.

andrey
Kaseya and Server Adminsitrator i Colombia
Informationsteknologi och tjänster, 11-50 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Övervägda alternativ:

increasing helpdesk staff productivity

5,0 för 3 år sedan

Kommentarer: -- Tactical Responsibilities
Use remote monitoring and management tool KASEYA to deliver pro-active remote support
Establish monitoring and maintenance necessary for new and existing clients
Monitors Server Windows Operating System performance and takes action to resolve problems
Monitors the Microsoft Exchange Service and resolved any issues regarding the email systems
Monitors Workstation Windows Operating System performance and escalate actions
Monitors network Devices status and performance and escalate actions
Monitors Storage Devices health and takes action to resolve problems
Monitors VMware Infrastructure performance and takes action to resolve problems
Prepare and present service and monitoring reports to management regularly
Documents problems and resolutions on production servers
Completes scheduled audits and provides reports to customers periodically

Fördelar:

Kaseya is one of the best RMM (Remote Monitoring and Management) tools in the market we have moved from REACTIVE to PROACTIVE and now we are moving to SERVICES related to "Service Management Maturity model" thanks to Kaseya we achieved 1. Analyze trends 2. Set thresholds 3. Predict problems 4. measure applications availability 5. Automate (highly appreciable when you handle hundreds of devices) 6. Mature Problem Configuration, change, asset and performance management 7. Increase Security in multiple layers 8. Manage the entire Windows updates process 9. Remote Control 10. Compliance and audit Reports

Nackdelar:

unfortunately using kaseya core modules, it is not stronger to manage network devices

Char
VP Sales & Marketing (Corp Pres) i USA
Dator- och nätverkssäkerhet, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Manage all devices everywhere easily

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: We are now able to use all our tools under one umbrella; VSA, BMS and IT Glue seamlessly interact with each other making this a great asset to keeping everything fast and organized.

Fördelar:

The automated workflow rules allow for easy ticket management. We are able to manage all devices/endpoints on one app.

Nackdelar:

Getting from an agent to Live Connect is a big laggy in time to connect.

jacob
owner i USA
Dator- och nätverkssäkerhet, 2-10 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Terrible support, worse customer service

1,0 för 6 år sedan

Kommentarer: We paid for the 25 licenses up front and paid for the "on boarding" which they promise 8 hours of training on how to use their software. The Tech that did the on boarding had problems doing anything and said it was bug in the current system and the fix would be out in 3 months he would give us a credit and re-do the onboarding when the problems were fixed. we never heard from him again, we did not use the software as we were never showed how to use it and got next years bill on my cc and called in and spoke to a supervisor who refused to give us any kind of credit and said onboarding hours expire. So we tried using the software ourselves and called support for help. They literally just email you the link to the general help page and say figure it out or you were supposed to learn this in the onboarding (which we never got). So after calling the supervisor and telling him we have a client that is waiting for something we need their help to get it done in their software so we didn't have to manually remove a user & program to the 50+ computers we had added that week or we were leaving Kaseya. The supervisor promised to have support call us and help us with what we needed, would get us the promised credit & would have us re-do our onboarding. Except support never called us and when we called them they said they couldn't do anything but email us links. we have not gotten the credit or a response from the supervisor and the 8 hours of onboarding they promised us & that we paid for we get 2 hours instead. So if you want support they will just email you a link and say figure it out which is fine sometimes but when you need something right away and don't have time to read 50+ pages. Customer service promises the world but has 0 follow through (and yes I have all their promises in writing they don't care) the software is extremely slow and takes 1-2 minutes to load each page. (we have a 50/50 connection) you can host the software on your own server as they list the hardware requirements of a P1 (yes Pentium 1) 2.4ghz 166 fsb 4 gb of ram and 10gb of hard drive space. with requirements that low you would think their software would run fast. the licenses are expensive over $6.50 a month per computer considering they have no templates, no support, no best practices guides, nothing but instructions on how to setup massive amounts of worthless features but very little actual useful features.

Fördelar:

their initial sales pitch was good and convinced us to buy it.

Nackdelar:

terrible customer service, NO Support, slow, lousy features for the price

Verifierad recensent
Chief Business Development Officer i Malaysia
Verifierad LinkedIn-användare
Informationsteknologi och tjänster, 1 001-5 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Solid RMM

5,0 för 3 år sedan

Fördelar:

Kaseya just scaled up on my number of end points without any issue over the years. It is stable and I hardly face any issue with the agent stability as I have bad experience other RMM that keep needing reinstallation of agent and etc. Kaseya also offers a huge range of solutions ranging from DRaaS, Network Monitoring, Ticketing and security to choose from that integrates nicely inside the RMM.

Nackdelar:

Nothing much except the price is a bit steep but I guess you have to pay for solid software.