I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Om Mint Service Desk

Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder.

Lär dig mer om Mint Service Desk

Fördelar:

Inte tillgänglig

Nackdelar:

Inte tillgänglig

Betyg för Mint Service Desk

Medelpoäng

Enkel användning
4,8
Kundservice
4,8
Funktioner
4,5
Valuta för pengarna
4,8

Sannolikhet att rekommendera

9,3/ 10

Mint Service Desk har ett totalt betyg på <span class="">4,7</span> av 5 stjärnor baserat på <span class="">15</span> användarrecensioner på Capterra.

Har du använt Mint Service Desk tidigare?

Dela din erfarenhet med andra programvaruköpare.

Filtrera recensioner (15)

J F
J F
Programme Manager i Frankrike
Verifierad LinkedIn-användare
Datorhårdvara, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Flexible, easy to use, a host of features at a reasonable implementation price

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: I have been working on many systems, such as HP Service Manager, the CA and BMS Helpdesk solutions, OTRS, and so on. Mint is a very good surprise, ergonomics and ease of use are really incredible.

Fördelar:

The design takes into account both the user and the service desk agent experience. Its flexibility is huge. It's quite rare in today's ITSM landscape, where the current approach is to provide enough (meaning, too much, with useless mandatory fields and categories) data for steering committee reports.

Nackdelar:

When you think a feature is missing and call the support, you just learn that the feature is just a setting away, or almost. No weak point!

Piotr
Team Leader i Polen
Datormjukvara, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa
Källa: SoftwareAdvice

ITSM Software that doesn't kill your budget and time

5,0 för 3 år sedan

Fördelar:

- flexibility and ease to deploy in an organization - available on-premise (what is very important in our organization) - ITIL V4 certified - scalable (ready for cloud architecture - it's dockerized)

Nackdelar:

- some UX improvements - calendar control should be changed - lack of API documentation in free version (had to order Enteprise)

Övervägda alternativ: JIRA Service Management och ServiceNow

Anledningar att välja Mint Service Desk: OTRS became way too old school and we've used it mostly because it was open source. MintSD had a really good deal for migrating from OTRS to MintSD.

Anledningar att byta till Mint Service Desk: Pricing and functionality that we needed.

Tomasz
CEO i Polen
Datormjukvara, 51‒200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Flexible and easy to use ITSM software

5,0 för 2 månader sedan Nytt

Kommentarer: I am happy with the software for now and would recommend it for our customers that are in the need of helpdesk software for their teams.

Fördelar:

User experience, friendly interfaces, easy to navigate and use in each section: admin, agent and customer. Easy to scale as it is cloud-based and possible to implement on-premise.

Nackdelar:

Roadmap for next releases could be clearer.

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Finansiella tjänster, 1 001‒5 000 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Very good Asset Management tool

5,0 för 4 år sedan

Fördelar:

I like that it has its own ticketing system integrated with it.

Nackdelar:

I wish they improve and modernize the user interface.

Mariusz
Director of systems maintenance and operation i Polen
Informationsteknologi och tjänster, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1 + år
Recensentens källa

Easy to use and implement service desk system with good support.

4,0 i fjol

Fördelar:

Easy to use, good service, easy configuration.

Nackdelar:

Notification configuration is not quite clear.

Andrzej
PM i Polen
Informationsteknologi och tjänster, 501‒1 000 anställda
Har använt programvaran för: 2 + år
Recensentens källa

Mint increases our possibilities.

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: It has everything we need to manage tickets quickly. The MintSD development team is open to what users need, and they just do it.

Fördelar:

Our team likes it a lot - a user-friendly interface and everything necessary to quickly manage tickets.MintSD is flexible, easy to install and configure. The MintSD support team works quickly and reliably.

Nackdelar:

From my point of view, MintSD has no downsides.

Marcin
Cloud Architect i Polen
Datormjukvara, 5 001‒10 000 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Reasonable pricing and straight to the point

5,0 för 2 år sedan

Kommentarer: Our use case was to create a complete service catalog that we could share internally and externally at the organization. That went well and we've noticed a lot of improvements in daily operations thanks to that.

Fördelar:

We were looking for a platform that could handle service management with additional extensions like Customer Portal. For us, the Customer Portal and the possibility to manage dynamic fields that are related to certain ticket types were the main game-changer.

Nackdelar:

Admin panel could be described better especially for those who are newbies to service desks. There are also some tweaks that could make the overall user experience way better but I believe that will change in the upcoming versions.

Rolando
Rolando
COO i Spanien
Verifierad LinkedIn-användare
Animation, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Very good tool

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: Very happy with the software and the service.

Fördelar:

During our periods using it, it was very simple and organized software to cover our needs.

Nackdelar:

Some graphic designs of the interphase could be improved.

Maria Fabiola
Maria Fabiola
VP Business Analysis SR Manager i Mexiko
Verifierad LinkedIn-användare
Finansiella tjänster, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa

Very usefull

5,0 för 4 år sedan

Fördelar:

Its easy and intuitive To use . Friendly interfase Without any doubts its a excellent sw option

Nackdelar:

Nothing to add at this moment .... thanks

Verifierad recensent
Verifierad LinkedIn-användare
Finansiella tjänster, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa

Great system

5,0 för 6 år sedan

Fördelar:

It is a great system to start, if you need a powerful, easy and simple service desk and asset management, MINT is the one. It also handles more features like SLA and full ITSM. It is very easy to communicate with customers having all communication in their chat view.

Nackdelar:

I like everything is very helpful and easy

Sylvie Florence
Sylvie Florence
Gestionnaire i Togo
Verifierad LinkedIn-användare
Detaljhandel, 2‒10 anställda
Har använt programvaran för: Gratis provperiod
Recensentens källa

Logiciel de service client

4,0 i fjol

Fördelar:

Un très bon produit de service client , très simple et facile à utiliser avec plusieurs fonctionnalités.

Nackdelar:

C'est très simple et bien efficace. Je l'apprécie

Lukasz
CEO i Polen
Datormjukvara, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Ease of use is the key

5,0 för 4 år sedan

Kommentarer: Mint allowed us to speed up the process of ticket management. Our previous app OTRS was not so ergonomic and fast. Now we have control on every step in ticket management.

Fördelar:

I replaced old OTRS to MINT software. It helped us in ticked management. I like ease of use and ergonomy of the software.

Nackdelar:

For our purposes everything is ok. It is great for ticket management.

Svar för OPGK RZESZOW

för 4 år sedan

Dear Lukasz, Thank you for warm words. We are doing our best to make sure the product meets customer expectations.

Constance
Supervisor i Kanada
Bank, 10 000+ anställda
Har använt programvaran för: 6-12 månader
Recensentens källa

Excellent

5,0 för 6 år sedan

Kommentarer: Very professional and fantastic service

Fördelar:

Very flexible. Asset management combined with service desk in a really good way. Chat oriented communication.

Nackdelar:

At the beginning it might be difficult to understand the whole concept of the system but once you get into the details it occurs that it's really powerful in terms of configuration and adoption to the organisation in which it works.

Svar för OPGK RZESZOW

för 6 år sedan

Thank you for reviewing us. We are working hard to improve the overall onboarding experience.

Mohd Azfar
Application Consultant i Malaysia
Informationsteknologi och tjänster, 11‒50 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Great new comer

4,0 för 5 år sedan

Fördelar:

Ease of use. Chat oriented communication.

Nackdelar:

As the system is new, not all features available but current features already enough for helpdesk and asset management.

Svar för OPGK RZESZOW

för 5 år sedan

Thank your for your review. We are working hard to improve our solution.

Nicholas
Analyst i Kanada
Datormjukvara, 5 001‒10 000 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa

Great software

4,0 för 5 år sedan

Fördelar:

Breaks down something as complicated as asset management into a relatively easy concept to understand and implement within a company.

Nackdelar:

Initially tough to figure out. There is a steep learning curve