Filtrera efter:

Genomsnittliga betyg

  • Totalt
  • Enkel användning
  • Kundservice

Om OneDesk

OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app.

Lär dig mer om OneDesk

Visar recensioner av 2

Bobby K.
Bobby K.
Statistical Data Analyst
Statsförvaltningen, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
  • Helhetsbetyg
  • Enkel användning
  • Funktioner och funktionalitet
  • Kundtjänst
  • Valuta för pengarna
  • Sannolikhet att rekommendera
    Ej betygsatt
  • Recensentens källa 
  • Källa: GetApp
  • Recenserad den 2017-05-08
  • Recensentens källa 
  • Källa: GetApp
  • Recenserad den 2017-05-08
Rakesh S.
  • Helhetsbetyg
  • Enkel användning
    Ej betygsatt
  • Funktioner och funktionalitet
    Ej betygsatt
  • Kundtjänst
    Ej betygsatt
  • Valuta för pengarna
    Ej betygsatt
  • Sannolikhet att rekommendera
    Ej betygsatt
  • Recensentens källa 
  • Källa: GetApp
  • Recenserad den 2011-05-04

"Good solution to combine voice of the customer with product management"

Kommentarer: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Fördelar: For a first-time user of the product, I thought support was excellent

  • Recensentens källa 
  • Källa: GetApp
  • Recenserad den 2011-05-04