Om OneDesk

OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app.

Lär dig mer om OneDesk

Fördelar:

Inte tillgänglig

Nackdelar:

Inte tillgänglig

Betyg för OneDesk

Medelpoäng

Enkel användning
3,0
Kundservice
4,0
Funktioner
4,0
Valuta för pengarna
4,0

OneDesk har ett totalt betyg på 4 av 5 stjärnor baserat på 2 användarrecensioner på Capterra.

Filtrera recensioner (2)

Produktbetyg

Produktbetyg

Länder

Länder

Användning

Sortera efter

Har du använt OneDesk tidigare?

Dela din erfarenhet med andra programvaruköpare.

Filtrera recensioner (2)

Bobby K.
Bobby K.
Statistical Data Analyst i
Verifierad LinkedIn-användare
Statsförvaltningen, 51-200 anställda
Har använt programvaran för: 1-5 månader
Recensentens källa
Källa: GetApp
4,0 för 5 år sedan
Rakesh S.
Har använt programvaran för: Ej tillgängligt
Recensentens källa
Källa: GetApp

Good solution to combine voice of the customer with product management

4,0 för 11 år sedan

Kommentarer: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Fördelar:

For a first-time user of the product, I thought support was excellent