Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

ERP-system

ERP-system (Enterprise Resource Planning), även kallade affärssystem, integrerar alla avdelningar och funktioner i ett enda system. ERP-program hanterar processer som tillverkning, logistik, distribution, lager, frakt/leverans, fakturering och bokföring. ERP-programvara kan också styra affärsfunktioner, inklusive försäljning, fakturering och personalhantering. ERP-lösningar är kopplade till bokföringsprogram, distributionsprogram, HR-system, Lagerhanteringssystem, Logistiksystem och MRP-system. Använd Capterra för att hitta rätt ERP-affärssystem för ditt företag i Sverige.

Sverige Visa lokala produkter

36 resultat

NetSuite ERP ger möjlighet att driva hela verksamheten på en samlad molnplattform. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite ERP är heltäckande molnbaserad lösning för hantering av företag som hjälper organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera centrala processer och ge realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en samlad och integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik, lagerhantering och mycket mer, ger NetSuite ERP företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Asana för resursplanering. Asana gör det enklare att genomföra era företagsomfattande strategier, även när prioriteringarna ändras. Lär dig mer om Asana
Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Mer än 135 000 betalande kunder och miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Tar över order- och lagerhantering till inköps- och leverantörshantering, allt matas in i en modul för realtidsredovisning. Lär dig mer om Brightpearl
Brightpearl ger återförsäljare och grossistföretag de verktyg och funktioner de behöver för att effektivt driva, automatisera och skala sin verksamhet. Täcker och ansluter alla online- och offline-försäljningskanaler till en enda plats, tar över order- och lagerhantering till inköps- och leverantörshantering, allt matas in i en modul för realtidsredovisning. Fulländas med ett lager för arbetsflödesautomatisering. Detaljhandels- och grossistföretag använder Brightpearl för att dra ner på administrationen och hantera den undantagsvis. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Använd monday.com Work OS för att centralisera och hantera företagets resursplanering, förbättra teamarbetet och få mer gjort – på ett och samma ställe.
Använd monday.com Work OS för att förenkla och centralisera företagets resursplanering, förbättra teamarbetet och få mer gjort. Den här anpassningsbara plattformen utan kod för arbets- och projekthantering erbjuder smarta funktioner som tidsbesparande automatisering, integration med mer än 40 appar, lättanvända tavlor som möjliggör samarbete i realtid och visuella instrumentpaneler för att överblicka och följa framsteg och resultat. Organisera och hantera budgetar, resurser, information, arbetsflöden med mera – allt på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för företagsresursplanering med Gantt-diagram, instrumentbräden, rapportering, tidsuppföljning och avancerad säkerhet.
Wrike är en programvara för företagsresursplanering som över 20 000 företag över hela världen litar på. Förbättra din företagsresursplanering med hjälp av resurshantering och tilldelning, prestandarapporter, Gantt-diagram, tidsuppföljning, arbetsbelastningsöversikter och företagsomfattande synlighet på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Kostnadsfri webbaserad ERP som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa är tillgängliga.
Om du letar efter en kostnadsfri webbaserad ERP har du hittat ett jättebra val. Möt Bitrix24. Till skillnad från andra ERP-lösningar med öppen källkod som tar timmar att implementera och veckor att implementera helt är Bitrix24 redo att användas i molnet på bara 30 sekunder. Oroa dig inte, det finns även en lokal version av Bitrix24 med öppen källkodsåtkomst som du även kan installera på din server. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helt anpassningsbar, helt integrerad allt i ett-programvara med öppen källa som är fullpackad med hundratals expertdesignade affärsapplikationer. Odoo erbjuder allt som ett företag behöver för att kunna driva sin verksamhet effektivt, såsom CRM, försäljning, projekt, tillverkning, lager och bokföring, bara för att nämna några. Odoo är skräddarsytt för att hjälpa företag att växa med sitt breda utbud av effektiva, lättanvända affärslösningar, oavsett storlek eller budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Tillverknings-ERP för små tillverkare och tillverkare i tillväxtfas. Integreras med Shopify, WooCommerce, Xero, QuickBooks, Zapier och har ett öppet API.
Modern tillverknings-ERP för småföretag och företag i tillväxtfas. Programvarans visuella gränssnitt och smarta planering i realtid gör det möjligt att automatisera arbetsflöden, prioritera beställningar och se tillgängligheten för material och produkter i realtid. Appen Shop Floor Control ger verksamhetsinsikter på golvnivå. Genom att erbjuda ett brett utbud av inbyggda integrationer, tredjepartsintegrationer och ett öppet API gör Katana det möjligt för tillverkare att få en överblick över hela företaget. Lär dig mer om Katana Cloud Inventory

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Zoho Creator är en lågkodsplattform för applikationsutveckling som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva din verksamhet.
När varje affärsprocess är unik och skiljer sig från varandra kan en enda programvara omöjligen ge lösningar till alla. Det måste vara därför mer än 4 miljoner användare världen över har byggt anpassade applikationer för att hantera sina unika affärsprocesser. Zoho Creator ger dig viktiga verktyg och all hjälp du behöver för att skapa anpassade appar, allt på egen hand, oavsett din tekniska expertis. Se fallstudier. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
En molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Ett nästa generations molnbaserat allt i ett-ERP-system byggt för byggbranschen. Nummer ett i Storbritannien.
Archdesk är en allt-i-ett molnbaserad nästa generations ERP-programvara som är byggd specifikt för byggbranschen. Archdesk täcker hela arbetsflödet från A till Ö. Från inledande kundförfrågan, till beräkning, kontrakt, projektledning, budgetering, upphandling, anbudsgivning, schemaläggning, arbetshantering, resurshantering, kostnader, rapportering, teamsamarbete fram till att den sista fakturan utfärdas. Allt detta i ett anpassningsbart arbetsflöde med ett enkelt gränssnitt, tillgängligt från alla enheter, 24/7 och var som helst. Lär dig mer om Archdesk

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
KeyedIn Manufacturing är en molnbaserad ERP för företag som är särskilt utformad för skräddarsydda tillverkare.
KeyedIn Manufacturing är en molnbaserad ERP för företag som är särskilt utformad för skräddarsydda tillverkare och jobbutiker. Lösningen erbjuder tillverkare en mycket konfigurerbar offert till kontant-lösning som kan anpassas till specialtillverkarnas unika processer. Användare har fullständig insyn i tillverkningsprocessen, inklusive CRM, uppskattning, inköp, produktion, fabriksgolv, leverans, ekonomi med mera. Lär dig mer om KeyedIn

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Infor LN är ett ERP-system som implementeras snabbt och integreras över hela verksamheten för att uppfylla de unika behoven för diskreta tillverkare.
Infor LN har kapacitet som är utformad för att uppfylla diskreta tillverkares behov, från globala tillverkningsföretag med flera anläggningar till mindre organisationer med en enda anläggning. Infor LN är tillgängligt lokalt eller i molnet som CloudSuite Aerospace & Defense, CloudSuite Automotive och CloudSuite Industrial Enterprise. Oavsett var det implementeras kommer ERP-systemet att implementeras på fabriksgolvet och i hela leveranskedjan och integreras med ekonomi, kvalitetshantering, tjänstehantering och orderhantering. Lär dig mer om Infor LN

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Infor M3 är en kraftfull ERP-lösning utformad för medelstora till stora globala tillverkare, distributörer och serviceleverantörer.
Skapa en grund för digital omvandling med Infor M3 – en kraftfull programvarulösning för ERP som använder den senaste tekniken för att ge en exceptionell användarupplevelse och kraftfull analys i en plattform för ERP-molnlösningar för flera företag, flera länder och flera platser. Infor M3 driver branschspecifika CloudSuites: CloudSuite Fashion, CloudSuite Food & Beverage, CloudSuite Chemical CloudSuite Equipment och CloudSuite Distribution Enterprise. Lär dig mer om Infor M3

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Med More4apps kombinerar du kraften i Excel och Oracle för att dra nytta av personalens kompetens genom att befria dem från repetitiva datainmatningsuppgifter. Upptäck mer nu!
More4apps är en certifierad Oracle-partner som erbjuder kompletterande lösningar för Oracle E-Business Suite och Oracle Fusion Cloud ERP. Våra lösningar ger slutanvändarna större möjligheter att kontrollera hela datainläsningsprocessen. De behöver ingen tidigare erfarenhet av eller utbildning i datagränssnitt – More4apps produkter ansluts och integreras sömlöst med Oracle EBS och Cloud ERP. Effektivisera dina uppgifter i Oracle E-Business Suite med enkla men kraftfulla Excel-baserade lösningar som ger betydande tids- och kostnadsbesparingar. Lär dig mer om EBS Toolbox

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Google Workspace-användare kan hantera och spåra allt från möjligheter till projekt, ekonomi och företagets hälsa på en ERP-plattform.
VOGSY ERP är byggd för Google Workspace-användare och driver ditt tjänsteföretag från offert till kontanter på enkelheten, intelligensen och säkerheten i en Google-baserad plattform. Hantera och följ upp kundrelationer, projekt, resurser, uppgifter, tidrapporter, utgifter och automatiserade offerter, fakturor och rapporter med Gmail, Drive, Docs och Sheets. Samarbeta i realtid, arbeta från din Gmail-inkorg, förstå dig på projekt, pipeline och företagets hälsa på detaljnivå och skapa förutsägbar försäljning, resurser och inkomster. Lär dig mer om VOGSY

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Lösning för produktionshantering som hjälper små tillverkningsföretag att schemalägga jobb, hantera beställningar och spåra arbetsförlopp.
Produktionshanteringslösning som hjälper små tillverkningsföretag, som murare, verktygsbutiker och tryckerier, att organisera beställningar, tilldela uppgifter till anställda, spåra arbetstider och analysera produktionsprestanda. Lär dig mer om Prodio

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering
Molnbaserat enkelt, modulärt operativsystem som möjliggör distansarbete.
Proteus är ett molnbaserat modulärt operativsystem som förändrar vårt sätt att arbeta. Det kombinerar verktyg för integrerad arbetsledning (ERP) med en marknad för frilansare, en programvarugateway och ett professionellt kunskapsforum. Proteus ger tillgång till kompetenta talanger och underlättar distansarbete via en online-miljö. Proteus för företag bort från en modell med fasta kostnader till en på begäranmodell, vilket är avgörande för att förbli konkurrenskraftig i en miljö med låga marginaler. Lär dig mer om Proteus

Funktioner

  • CRM
  • Rapportering och analys
  • HR-ledning
  • Lagerhantering
  • Projektledning
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Hantering av leveranskedja
  • Bokföring
  • Materialräkningar
  • Fakturering
  • Uppgiftshantering