Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för hantering av försörjningskedjan

Programvara för hantering av försörjningskedjan, eller Supply Chain Management, automatiserar flödet av processer från råmaterial till leverans av färdiga varor till konsumenten. Dessa applikationer möjliggör organisationsomfattande orderhanterings-, transport och lagerhanterings- samt planerings- och prognosverktyg. Programvara för hantering av försörjningskedjan ger effektiv drift genom distribution och synkronisering av dessa nyckeldata på flera platser och inom ett helt företag. Programvara för hantering av försörjningskedjan är relaterade till lagerhanteringssystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för hantering av försörjningskedjan

Sverige Visa lokala produkter

59 resultat

Ta kontroll över din leveranskedja, från leverantörer och råvaror till kunder och färdiga varor med NetSuite. Lär dig mer om NetSuite
Ta kontroll över din leveranskedja med realtidsinsyn för artiklar från leverantör, genom produktion till slutkund. NetSuites inköpsfunktionalitet gör det möjligt för användare att hantera leverantörsrelationer och automatisera inköp. Genom planering och styrning av tillgång och efterfrågan säkerställs att rätt material, maskiner och arbetskraft finns tillgängligt på rätt plats vid rätt tidpunkt för att produktionen ska fungera smidigt. Lagerhanteringen ger fullständig insyn för artiklar under produktens hela livscykel. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
GEP SMART är en enhetlig plattform för upphandling som har utformats för upphandlingsexperter. Lär dig mer om GEP SMART
GEP SMART är en AI-driven, enhetlig inköpsprogramvara (S2P) som ger heltäckande inköpsfunktioner för både direkt och indirekt utgiftshantering till en enda, molnbaserad plattform. Lösningen har en rad upphandlingsverktyg som är inbyggda i ett enhetligt upphandlingssystem, vilket eliminerar behovet av separat, fristående programvara, moduler eller verktyg för hantering av specifika funktioner. Lär dig mer om GEP SMART

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Enkel hantering av försörjningskedja, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
Automatiserad hanering av försörjningskedja i Precoro. Budgetera, begär, godkänn, gör inköp, spåra lager, hantera leverantörer och rapportera – allt i ett enda inköpsprogram. Precoro är lätt att använda, går snabbt att implementera och ger dig ett brett utbud av funktioner, inklusive integrationer med NetSuite och QuickBooks samt gratis API. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Programvara på företagsnivå med kalkylblads-UI. Använd den inbyggda försörjningskedjelösningen eller konfigurera din egen med konfigurationsmotorn. Lär dig mer om Intellimas
Intellimas är en företagslösning som är enkel att implementera och ännu enklare att använda. Slutanvändarna älskar kalkylblads-UI. IT älskar prislappen, konfigurationsmotorn och det faktum att programvaran är byggd för att enkelt hämta realtidsdata från kärnsystem. Intellimas levereras med inbyggda försörjningskedjelösningar för kostnadsberäkning/RFQ, QA, inköpsorder-/försändelsespårning, leverantörsefterlevnad och provhantering. Många företag föredrar konfigurationsmotorn med lite kodning för att skapa sina egna appar för försörjningskedjan. Lär dig mer om Intellimas

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Logifly är en programvarulösning för logistikhantering som hjälper företag att effektivisera sin verksamhet och minska kostnaderna. Lär dig mer om LOGIFLY
Logifly är en ledande programvarulösning för logistikhantering som är utformad för att hjälpa företag som ditt att effektivisera sin logistikverksamhet och öka effektiviteten samtidigt som kostnaderna minskas. Vår plattform erbjuder en rad funktioner som spårning i realtid, optimering av rutter, lagerhantering, orderhantering och analys för att ge dig fullständig insyn och kontroll över din leveranskedjeverksamhet. Lär dig mer om LOGIFLY

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Hantera försörjningskedjan med sviten av integrerade appar (inköp, redovisning, lager, MPR, fältarbete med mera).
Använd Odoo för att synkronisera operationer mellan olika företag eller lager. Skapa säljorder, dela kunder, leverantörer och produkter och hantera fakturor för alla företag samtidigt. Du kan spara ännu mer tid genom att automatisera faktureringsprocessen över hela företaget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter Lär dig mer om Route4Me
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter på bara några sekunder. Passar perfekt för fältarbete, fältförsäljning, fältmarknadsföring, fältvarupresentationer, områdeshantering och alla verksamheter som kräver optimering av sista transportsträckan. Route4Me erbjuder en mycket populär ruttsekvenserings- och optimeringsprogramvara för småföretag och företag och har över 27 000 kunder. Lär dig mer om Route4Me

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Lager- och orderhantering för växande verksamheter.
Zoho Inventory är en webbaserad applikation som gör att du kan hantera beställningar och lager. Med flerkanalsförsäljning, sändningsintegreringar och kraftfull lagerkontroll kan du nu optimera ditt lager och din orderhantering, från inköp till paketering, till betalningar. Lär dig mer om Zoho Inventory

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Brightpearl är en plattform för återförsäljarverksamhet, tätt integrerad i alla dina försäljningskanaler.
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapportering och planering, lagerhantering, påfyllning med mera. Brightpearl är specifikt utformat för affärsmodeller för återförsäljare och är byggt för att tillförlitligt hantera intensiv handel och integreras med hela ekosystemet för återförsäljarteknik. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Enkel hantering av försörjningskedja, lager, orderspårning, fakturering och rapportering på flera olika platser – inklusive tillverkning.
Webbaserad hantering av försörjningskedjan, fakturering och rapportering för medelstora företag. Dra nytta av ett användarvänligt gränssnitt och omfattande support. Företag över hela världen som hanterar försäljning och inköpsordrar, säljofferter, restorder, dropshipping, försändelser, returer på flera platser och på flera språk. Arbeta noggrant med serienummer, partinummer och utgångsdatum. Native Magento, WooCommerce, Shopify och QuickBooks-tillägg. Använd Megaventory för framgångsrik hantering av försörjningskedjan. Lär dig mer om Megaventory

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
MapYourTag gör det möjligt för företag att spåra sina tillgångar och sin affärsverksamhet, såsom städtjänster, underhåll, patrullering... utan problem.
MapYourTag hittar dina filer på en karta med uppdaterad information från ID-tagg, streckkod, QR-kod eller NFC-tagg. Viktiga funktioner - Plats- och statushistorik - Från en smartphone - Lätt att använda - Flera användare - Pris, plan från 17 USD per månad - Konfigurering tar bara en minut - Programmeringsgränssnitt (application program interface, API) - Gratis provperiod Kom igång på en minut för att spåra allt Utrustning Verktyg Apparat Produkt Underhåll Patrull Rengöringsbeskrivning Lär dig mer om MapYourTag

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Arena PLM gör det möjligt för dina utspridda team och försörjningskedjor att snabbt utforma, utveckla och leverera högkvalitativa produkter till marknaden.
Programvara Arena PLM som hjälper högteknologiska och medicintekniska företag att snabbt utforma, producera och leverera innovativa produkter. Arena gör det möjligt för alla som utvecklar och introducerar nya produkter att samarbeta mer effektivt samtidigt och samtidigt säkerställa regelefterlevnad för FDA, ISO, ITAR, EAR och miljön. Besök för mer information. Lär dig mer om Arena PLM

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Leverantör av AI-drivna samarbetslösningar för optimering av försörjningskedjan och avancerade lösningar för detaljhandelsplanering.
Logility påskyndar den digitala leveranskedjan från produktkoncept till kundtillgänglighet och hjälper företag att ta till sig nya möjligheter, känna igen och reagera på marknadsdynamik och på ett lönsamt sätt hantera sina komplexa globala verksamheter. Logility digitala plattform för försörjningskedja utnyttjar en blandning av artificiell intelligens (artificial intelligence, AI) och avancerad analys för att automatisera planering, påskynda cykeltider, öka precisionen, förbättra verksamhetens prestanda, bryta ner verksamhetssilon och ge större synlighet. Lär dig mer om Logility Platform

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Prisbelönt programvara för logistikföretag.
Med Magaya Supply Chain kan du hantera alla dina leveranskedjeoperationer på en enda plattform, från att skapa en fraktoffert till att slutföra nödvändig tulldokumentation, utföra lagerhanteringsprocedurer, synkronisera med bokföringsprogramvara och sista kilometern-logistik. Lösningen är tillgänglig i molnet eller på plats och kan anpassas för att passa de unika kraven hos speditörer, 3PL, NVOCC, lager, kurirer och mer. Lär dig mer om Magaya Supply Chain

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Neurored är en ledande TMS- och SCM-app på Salesforce Appexchange.
Neuroreds lösningar för transporthanteringssystem (transportation management system, TMS) och försörjningshanteringssystem (supply chain management, SCM) är helt inbyggda i Salesforce-plattformen. Neurored utnyttjar sina strategiska samarbeten med branschens ledande logtech-aktörer för att leverera banbrytande kapacitet. Neuroreds helt anpassningsbara lösning hjälper globala transport- och logistikföretag att uppnå oöverträffade nivåer av effektivitet, synlighet, automatisering och samarbete. Lär dig mer om Neurored TMS & SCM Software

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Conexiom är den kompletta beröringsfria lösningen för tillverkare och distributörer för att eliminera manuell orderbehandling.
Conexiom är en SaaS-plattform för tillverkare och distributörer som levererar en komplett lösning för automatisering av försäljningsorder för att eliminera manuell orderbehandling. Conexiom är den enda leverantören som erbjuder True Automation – 100 % datanoggrannhet, beröringsfri orderhantering, automatisering av alla beställningar för den kompletta lösningen. Använd Conexiom för att omfördela resurser till aktiviteter som förbättrar kundupplevelsen, ger bättre lönsamhet och påskyndar ordercykeltiden för att behålla konkurrensfördelen. Lär dig mer om Conexiom

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Logitude World ger speditörer den första riktiga SaaS-programvaran för spedition.
Logitude World ger speditörer den första riktiga SaaS-programvaran för spedition. Logitudes molnlösning omfattar den senaste frakthanteringsprogramvaran för optimal funktionalitet, som täcker hela fraktens transportlivscykel. Det lättanvända systemet består av flera programvarumoduler för speditörer. Dessutom gör speditionssystemet det möjligt att arbeta med en sändning direkt genom någon av de fördefinierade frågorna. Lär dig mer om Logitude World

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
eLogii är den mest kraftfulla molnbaserade programvarusviten från början till slut för att planera, dirigera och skicka ut personal
eLogii är en skalbar och modulär plattform från början till slut för leveranshantering och fälttjänstledning, byggd från grunden med hjälp av toppmodern teknik. Plattformen eLogii ger företag flexibiliteten med integrering i befintliga system, vilket gör det möjligt att underlätta all leveranstjänst eller fältarbete idag och i framtiden. Lär dig mer om eLogii

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Multiorders är en av de ledande programvarorna för lager- och transporthantering som optimerar försäljning via flera kanaler på ett optimalt sätt.
Den här kraftfulla programvaran integreras med alla e-handelsjättar – Amazon, eBay, Etsy, Wix, Shopify, Squarespace, WooCommerce med flera så att säljare kan genomföra sina beställningar fem gånger snabbare. Anslut alla dina transportörer och skriv ut etiketter med bara ett klick. Hantera prissättning och lagernivåer för alla försäljningskanaler från samma plats. Verktyget inkluderar förstklassiga transportalternativ, till exempel USPS Commercial pricing, utan några volymkrav. Tillgängligt med alla kända transportörer. Lär dig mer om Multiorders

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Infor LN är ett ERP-system som implementeras snabbt och integreras över hela verksamheten för att uppfylla de unika behoven för diskreta tillverkare.
Infor LN har kapacitet som är utformad för att uppfylla diskreta tillverkares behov, från globala tillverkningsföretag med flera anläggningar till mindre organisationer med en enda anläggning. Infor LN är tillgängligt lokalt eller i molnet som CloudSuite Aerospace & Defense, CloudSuite Automotive och CloudSuite Industrial Enterprise. Oavsett var det implementeras kommer ERP-systemet att implementeras på fabriksgolvet och i hela leveranskedjan och integreras med ekonomi, kvalitetshantering, tjänstehantering och orderhantering. Lär dig mer om Infor LN

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
VelocityEHS molnbaserade lösningar hjälper dig att nå dina EHS- och hållbarhetsmål snabbare och med större synlighet och enkelhet.
Fler personer litar på VelocityEHS än de fem största konkurrenterna tillsammans. Denna programvara för korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventative action, CAPA) ger dig friheten att hantera och rapportera åtgärder i alla dina EHS-aktiviteter på ett ställe. Tilldela uppgifter snabbt, ställ in automatisk eskalering av e-postaviseringar och se till att de fullföljs. Föreställ dig att dina granskningar, inspektioner, incidenter, din förändringshantering och utbildning sköts via en enda instrumentpanel. Dess prisbelönta programvara till ett bra pris. Kom igång på så lite som två till fyra veckor. Lär dig mer om VelocityEHS

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Den kraftfulla, djupt integrerade, globala plattformen som sätter produktivitet i centrum för global logistik.
CargoWise är en kraftfull, djupt integrerad, global logistikplattform som förenklar handel. CargoWise gör det möjligt för tjänsteleverantörer inom logistik att genomföra transaktioner med hög komplexitet inom områden som efterlevnad av tullregler för gränsöverskridande handel, spedition och fraktberäkningar, internationell e-handel, landtransporter och lagerhållning. CargoWise gör det möjligt för logistikleverantörer att hantera sin verksamhet i en databas över en mängd användare, funktioner, länder, språk och valutor. För mer information, besök www.cargowise.com. Lär dig mer om CargoWise

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Atlas Planning i en heltäckande leveranskedjelösning som förbättrar prognosens riktighet, samarbete, lager och uthållighet.
Atlas Planning är en flexibel heltäckande planeringsplattform för dagens moderna leveranskedjor. Som ditt system för realtidsplanering förbereder Atlas dig för allt med robusta scenarion och kontinuerlig planering. Multi-scenarioplanering bygger på realtidsdata från alla delar av din leveranskedja för att hjälpa till att fatta det bästa beslutet snabbare. Atlas automatiserade maskininlärning integrerar sömlöst strukturerade och ostrukturerade data för att hjälpa dig att självständigt köra din efterfråge- och leveransplan. Lär dig mer om Atlas Planning

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Infor M3 är en kraftfull ERP-lösning utformad för medelstora till stora globala tillverkare, distributörer och serviceleverantörer.
Infor M3 är en kraftfull ERP-programvarulösning som använder den senaste tekniken för att ge en exceptionell användarupplevelse i en molnlösningsplattform för flera företag, flera länder och flera platser. SCM-applikationerna i M3 erbjuder en kraftfull och unik metod för att stödja planering, schemaläggning och uppfyllande/verkställande av den utökade leveranskedjan, inklusive efterfrågeplanering, planering av leveranskedjan, schemaläggning av anläggningar och global funktion som är tillgänglig att lova och kapabel att lova. Lär dig mer om Infor M3

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Ocean TMS för speditörer som vill öka effektiviteten, förbättra kundservicen och sänka fraktkostnaderna.
För avsändare som hanterar 1 500 till 100 000 TEU per år är BuyCo en samarbetsplattform som ger dig möjlighet att förbättra insynen, kontrollen och beslutsfattandet inom containertransport. Den enkla plug & play-lösningen samlar alla medlemmar i din försörjningskedja för att samla information på ett ställe, organisera kommunikationen och förbättra datainformationen. Med realtidsspårning, automatiserad leveransarkivering och robusta nyckeltal (key performance indicator, KPI) stärker BuyCo din försörjningskedja och förbättrar kundnöjdheten. Lär dig mer om BuyCo

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Promena erbjuder moduler för hantering av leverantörsbasen, e-inköp, e-upphandling och utgiftsanalyser.
Promena tillhandahåller SaaS-baserade lösningar för upphandlingsprocesser, inklusive moduler för leverantörsbaserad hantering, e-inköp, e-upphandling och utgiftsanalyser. Omvandla din upphandlingsprocess och skapa konkurrens, transparens och effektivitet genom att utnyttja Promenas intuitiva och moderna UX/UI-design. Programvaran är utformad och byggd på många års upphandlingskunskap och erfarenhet av ett av de största centrala inköpsföretagen i Turkiet. Lär dig mer om Promena

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Programvara för hantering av leveranskedjan för smidig hantering av materialflöden inom inköp, produktion och logistik.
KanbanBOX är programvara för hantering av leveranskedjor som möjliggör en smidig hantering av leveranskedjan, produktionsprocesserna och upphandlingen för alla slags produktionsföretag. Med KanbanBOX kan du hantera varje värdeskapande företagsprocess: Inköp, produktion, logistik och försäljning. KanbanBOX förbättrar leveranskedjesamarbeten genom en portal som delas mellan försäljning, produktion, externa leverantörer och kunder. Varje flöde - informationsflöden likväl som materialflöden - är under kontroll. Lär dig mer om KanbanBOX

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Avercast Demand Forecasting and Planning software is powered by an industry leading 208 forecasting algorithms.

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
En molnbaserad programvaruplattform för logistik som hjälper 3PL-verksamheter och kurirföretag med tullklarering av paket, spårning och fordonshantering.
LogixPlatform är ett exceptionellt och modulärt molnbaserat ERP-system på företagsnivå som möjliggör automatisering. LogixPlatform tillhandahåller mobilappar, konsolidering, dataanalys, spårning och uppföljning, fakturering och affärsbokföring, lagerhanteringssystem (warehouse management system, WMS), spedition, meddelanden och varningar och mer. Leverantörer av logistiktjänster (logistics service provider, LSP) till express, kurir, full enhetslast, paket- och pallfrakt och e-handelslogistik kan enkelt hantera hela verksamheten på en enda instrumentbräda. Kan enkelt integreras med alla system från tredje part och nätoperatör vilket blir mycket praktiskt. Lär dig mer om Logix Platform

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
GoRamp är en onlineplattform för fraktorderhantering som är utformad för att centralisera informationsutbytet i realtid mellan alla inblandade
Ett innovativt transporthanteringssystem avsett att hantera och optimera logistikprocesserna. Från smidigare fraktupphandling till orderhantering, för stöds du av avancerad analys- och lagerhantering av tidsluckor (dockningsplanering). Lär dig mer om GoRamp

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
En lokal lösning för prognoser av efterfrågan och automatisk planering för lagerpåfyllning.
En lokal lösning för prognoser av efterfrågan och automatisk planering för lagerpåfyllning. Den robusta metoden för nedbrytning av tidsserier som används gör det möjligt att skapa en mycket exakt statistisk prognos som ger en solid grund för ytterligare planeringsprocesser när det gäller efterfrågan. GMDH Streamline integrerar moderna planeringstekniker och strategier effektivt med verktyg för lageroptimering och ger viktig och aktuell information för beslutsfattande. Lär dig mer om GMDH Streamline

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Uppsättning applikationer för hantering av försörjningskedjan för lösningar för efterfrågeplanering, prognostisering och lageroptimering.
Smart Software erbjuder Smart IP&O, en integrerad uppsättning inbyggda applikationer för hantering av försörjningskedjan för efterfrågeplanering, lageroptimering och analys av försörjningskedjan. Programvaran erbjuder en enda miljö med robust lager- och prognosmodellering som är enkel att använda, skala upp och att samarbeta i. Tillvägagångssättet implementera en, implementera alla, innebär att det går att initialt adressera en separat uppsättning behov och lägga till nya appar utan några extra implementeringskostnader. Lär dig mer om Smart IP&O

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Sälj mer, med större marginaler, i dina detaljhandelskanaler. Använd GoFacts programvara för att hantera dina operativa processer. Lätt att använda.
GoFact är ett styrningsverktyg för försörjningskedjan som hanterar komplexa produkthierarkier inom mode, skor, accessoarer, underkläder osv. GoFact är en SaaS-lösning som optimerar verksamheten för: # Ökad genomförsäljning # Ökad bruttomarginal # Minskat lager – GoFact används av: återförsäljare, grossister och onlinehandlare. Lär dig mer om GoFact

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Intuendi erbjuder maskininlärningsbaserade lösningar för försäljningsprognoser och lageroptimering i en användarvänlig molnapp.
INTUENDI är ett verktyg för försäljningsprognoser utformat för företag av alla storlekar. Förhindra lagerbrist och minska överskottslager: Intuendi identifierar de mest lönsamma produkterna att beställa på nytt och förutsäger ROI, försäljning och marginal som du får med nästa inköpsorder, även med en begränsad budget. Med Intuendis maskininlärningsbaserade prognos- och lageroptimering lär du dig vad den optimala lagernivån är för varje SKU och du kan alltid vara säker på att ha de produkter som dina kunder verkligen vill ha. Lär dig mer om INTUENDI

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
CAPA Manager hjälper organisationer bli bättre snabbare. Programvaran är billig, har stor påverkan och är användarvänlig.
CAPA Manager är en programvara för korrigerande åtgärder som automatiserar tilldelning, avisering, utredning, rapportering och godkännande av korrigerande åtgärder. Den felskyddar hela processen för korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventive action, CAPA), från initiering till utredning och hela vägen fram till avslut. Kunderna berättar att det är marknadens bästa programvara för korrigerande åtgärder just nu. Det bästa sättet för att lära känna CAPA Manager är att använda den. Bli en av tusentals användare genom att skapa en kostnadsfri CAPA Manager-utvärdering idag. Lär dig mer om CAPA Manager

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
ShipTracks tillhandahåller en komplett spårnings- och leveranslösning för omnikanalverksamheter och detaljhandel, transport och tillverkningsindustri.
ShipTrack ger kontroll och synlighet i realtid över materialförflyttningar. ShipTrack tillhandahåller en komplett lösning som inkluderar: - En mobilapp - Avsändande - Kartläggning - Ruttoptimering - Betyg och fakturering - Föraravtal - Fordonsinspektion/Inlärning för förare - BOPIS - Förråd - och mycket mer. ShipTrack kan konfigureras efter dina befintliga verksamhetskrav och stöds av ett fantastiskt team. Uppfyll kraven från dagens e-handelskonsumenter som använder ShipTrack. Lär dig mer om ShipTrack

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
En molnbaserad lösning som gör det möjligt för företag att effektivisera upphandlingsprocesser, spåra leveranser, dela framsteg och generera rapporter.
Matrak erbjuder insyn i försörjningskedjan från början till slut för tillverknings- och byggteam. Matrak är ett globalt spårningsnätverk för byggbranschen som har utformats specifikt för att stödja och förenkla komplexiteten i att flytta och spåra materialstatus från tillverkning till installation och allt däremellan. Matrak ansluter intressenter med en molnbaserad nätverksplattform som erbjuder bättre kommunikation, insyn och kontroll. Sparar dig tid och pengar. Lär dig mer om Matrak

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Centric PLM® kopplar samman människor, system och processer i värdekedjan och hanterar effektivt produkter från idé till försäljning.
Centric PLM® är en intuitiv molnbaserad lösning som kopplar samman människor, system och processer i värdekedjan och effektivt hanterar produkter från idé till försäljning, underlättar samarbetet med leverantörer och utnyttjar rapportering för att svara på konsumenternas efterfrågan, underlätta strategiskt beslutsfattande och öka tillväxten. Företaget levererar innovationer i företagsklass för optimering av varuplanering, produktutveckling, inköp, kvalitet och produktportfölj för snabbväxande konsumentindustrier. Lär dig mer om Centric PLM

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Ger dig försörjningskedjeorkestrering från början till slut genom ett handelsnätverk utformat för större företag och organisationer.
Infor Nexus är ett av världens ledande nätverk för organisering av försörjningskedjor för flera företag. Nätverket kopplar samman företag med hela sin försörjningskedja från leverantörer och tillverkare till mäklare, 3PL och banker, vilket banar vägen för förbättrad insyn i försörjningskedjan, samarbete och prediktiv analys. Infor Nexus är det enda nätverket av sitt slag som kombinerar fysiska och finansiella försörjningskedjeprocesser i en enhetlig molnbaserad plattform. Lär dig mer om Infor Nexus

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Orderhantering, synlighet för sändningar, EDI, automatiserad konsolidering, val av transportör, händelsehantering och kostnadsminskning.
Med Shippers TMS L2 kan du hantera, styra och optimera din leveranskedja. Med L2 kan du minska kostnaderna för planering, upphandling, transport och finansiering. L2 ger synlighet åt varor i transit och bidrar till din kundnöjdhet. Besparingar åstadkoms genom: – EDI-anslutningar med alla parter i leveranskedjan – automatiserad order-/leveranskonsolidering – automatiserat val av transportör, taxa och rutt – automatisk fakturamatchning – anpassade optimerade processer Lär dig mer om Caroz

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Enterprise DPA-lösning som drivs av IoT accelererar digital omvandling och ger en konkurrensfördel genom att maximera produktiviteten.
Qore Technologies erbjuder en lösning för DPA för smartare hantering av leveranskedjan för företag, och snabbare digital omvandling genom IoT-driven automatisering. Denna lösning minskar driftsfriktion och kostnader genom en unik kombination av zero-touch-produktion och en byggnadsblocksarkitektur för effektiv integrering med moderna och äldre IT-system, vilket i sin tur avsevärt minskar långsiktig OPEX/CAPEX och utvecklingsarbete, vilket ger företag en konkurrensfördel. Lär dig mer om Qorus Integration Engine

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Autodesk PLM är ett molnbaserat data- och processhanteringssystem som kopplar samman personal, processer och data för att snabbare få ut produkter på marknaden.
Autodesk PLM är ett molnbaserat data- och processhanteringssystem som ger dig en enda sanningskälla för alla dina produktdata. Kom snabbt igång och skala enkelt upp med konfigurerbara, användningsklara arbetsflöden och multi-CAD-integrering. Autodesk PLM tillhandahåller en central datakälla och hanterar samtidigt komplexa processer och arbetsflöden för bättre samarbete med uppdaterade produktdata. Koppla samman personal, processer och data för att snabbare få ut produkter på marknaden. Lär dig mer om Fusion 360 Manage with Upchain

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
Softeon WMS är ett funktionsrikt, mycket mångsidigt och lättanvänt system för att hantera datacenterdrift på högre effektivitetsnivåer.
Softeon WMS ger dig kontroll i realtid över inkommande och utgående processer och lagerhanteringsprocesser. Oavsett om dina mål är snabb onboarding, överlägsen kundservice eller maximal lönsamhet, anpassar sig Softeon WMS till just dina krav med optimal flexibilitet. En lagerkonfigurationsguide påskyndar installationen medan den regelbaserade lösningen möjliggör dynamisk anpassning av process- eller kravändringar. Allt eftersom din verksamhet växer kan Softeon WMS lätt skalas upp för att stödja dina behov. Lär dig mer om Softeon Warehouse Management System (WMS)

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys
e-Procure B2B Blockchain Platform är en helt gratis molnbaserad upphandlingsplattform för moderna B2B-köpare och säljare.
e-Procure B2B Blockchain Platform är en helt gratis molnbaserad upphandlingsplattform som gör det möjligt för B2B-köpare och säljare att kommunicera, hantera och handla mer effektivt var som helst och när som helst genom ett säkert blockkedjenätverk. Lär dig mer om e-Procure

Funktioner

  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Transporthantering
  • Upphandlingshantering
  • Efterfrågan på prognoser
  • Sales & Operations Planning
  • Import / Exporthantering
  • Inköpsorderhantering
  • Orderhantering
  • Lagerspårning
  • Rapportering och analys