I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för hantering av försörjningskedjan

Programvara för hantering av försörjningskedjan, eller Supply Chain Management, automatiserar flödet av processer från råmaterial till leverans av färdiga varor till konsumenten. Dessa applikationer möjliggör organisationsomfattande orderhanterings-, transport och lagerhanterings- samt planerings- och prognosverktyg. Programvara för hantering av försörjningskedjan ger effektiv drift genom distribution och synkronisering av dessa nyckeldata på flera platser och inom ett helt företag. Programvara för hantering av försörjningskedjan är relaterade till lagerhanteringssystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för hantering av försörjningskedjan

Sverige Visa lokala produkter
60 resultat
Ta kontroll över logistiken med NetSuite. Från leverantörsvaror och material till tillverkning och slutkunder. Lär dig mer om NetSuite
NetSuite:s logistikhanteringslösningar gör det möjligt för företag att övervaka flödet av varor och material från leverantörer, till tillverkning, och ända fram till kundernas händer. Håll produktionen igång genom att se till att alla material är tillgängliga och på rätt plats, och noggrant schemalägga maskiner och arbetsresurser. NetSuite:s inköpsfunktioner kommunicerar med leverantörer och upprätthåller en hög noggrannhet under hela inköpsprocessen. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Programvara på företagsnivå med kalkylblads-UI. Använd den inbyggda försörjningskedjelösningen eller konfigurera din egen med konfigurationsmotorn. Lär dig mer om Intellimas
Intellimas är en företagslösning som är enkel att implementera och ännu enklare att använda. Slutanvändarna älskar kalkylblads-UI. IT älskar prislappen, konfigurationsmotorn och det faktum att programvaran är byggd för att enkelt hämta realtidsdata från kärnsystem. Intellimas levereras med inbyggda försörjningskedjelösningar för kostnadsberäkning/RFQ, QA, inköpsorder-/försändelsespårning, leverantörsefterlevnad och provhantering. Många företag föredrar konfigurationsmotorn med lite kodning för att skapa sina egna appar för försörjningskedjan. Lär dig mer om Intellimas

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Enkel hantering av försörjningskedja, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
Automatiserad hanering av försörjningskedja i Precoro. Budgetera, begär, godkänn, gör inköp, spåra lager, hantera leverantörer och rapportera – allt i ett enda inköpsprogram. Precoro är lätt att använda, går snabbt att implementera och ger dig ett brett utbud av funktioner, inklusive integrationer med NetSuite och QuickBooks samt gratis API. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Hantera försörjningskedjan med sviten av integrerade appar (inköp, redovisning, lager, MPR, fältarbete med mera).
Använd Odoo för att synkronisera operationer mellan olika företag eller lager. Skapa säljorder, dela kunder, leverantörer och produkter och hantera fakturor för alla företag samtidigt. Du kan spara ännu mer tid genom att automatisera faktureringsprocessen över hela företaget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Lager- och orderhantering för växande verksamheter.
Zoho Inventory är en webbaserad applikation som gör att du kan hantera beställningar och lager. Med flerkanalsförsäljning, sändningsintegreringar och kraftfull lagerkontroll kan du nu optimera ditt lager och din orderhantering, från inköp till paketering, till betalningar. Lär dig mer om Zoho Inventory

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter på bara några sekunder. Passar perfekt för fältarbete, fältförsäljning, fältmarknadsföring, fältvarupresentationer, områdeshantering och alla verksamheter som kräver optimering av sista transportsträckan. Route4Me erbjuder en mycket populär ruttsekvenserings- och optimeringsprogramvara för småföretag och företag och har över 27 000 kunder. Lär dig mer om Route4Me

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Brightpearl är en plattform för återförsäljarverksamhet, tätt integrerad i alla dina försäljningskanaler.
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapportering och planering, lagerhantering, påfyllning med mera. Brightpearl är specifikt utformat för affärsmodeller för återförsäljare och är byggt för att tillförlitligt hantera intensiv handel och integreras med hela ekosystemet för återförsäljarteknik. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Enkel hantering av försörjningskedja, lager, orderspårning, fakturering och rapportering på flera olika platser – inklusive tillverkning.
Webbaserad hantering av försörjningskedjan, fakturering och rapportering för medelstora företag. Dra nytta av ett användarvänligt gränssnitt och omfattande support. Företag över hela världen som hanterar försäljning och inköpsordrar, säljofferter, restorder, dropshipping, försändelser, returer på flera platser och på flera språk. Arbeta noggrant med serienummer, partinummer och utgångsdatum. Native Magento, WooCommerce, Shopify och QuickBooks-tillägg. Använd Megaventory för framgångsrik hantering av försörjningskedjan. Lär dig mer om Megaventory

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
MapYourTag gör det möjligt för företag att spåra sina tillgångar och sin affärsverksamhet, såsom städtjänster, underhåll, patrullering... utan problem.
MapYourTag hittar dina filer på en karta med uppdaterad information från ID-tagg, streckkod, QR-kod eller NFC-tagg. Viktiga funktioner - Plats- och statushistorik - Från en smartphone - Lätt att använda - Flera användare - Pris, plan från 17 USD per månad - Konfigurering tar bara en minut - Programmeringsgränssnitt (application program interface, API) - Gratis provperiod Kom igång på en minut för att spåra allt Utrustning Verktyg Apparat Produkt Underhåll Patrull Rengöringsbeskrivning Lär dig mer om MapYourTag

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Arena PLM gör det möjligt för dina utspridda team och försörjningskedjor att snabbt utforma, utveckla och leverera högkvalitativa produkter till marknaden.
Arena product lifecycle management (PLM) software helps high-tech electronics, consumer electronics, medical devices, and aerospace and defense companies meet today's product launch challenges. Arena enables every participant throughout new product development (NPD) and new product introduction (NPI) to collaborate more effectively while ensuring regulatory compliance for FDA, ISO, ITAR, EAR, and environmental compliance. For more information, visit ArenaSolutions.com. Lär dig mer om Arena PLM

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Leverantör av AI-drivna samarbetslösningar för optimering av försörjningskedjan och avancerade lösningar för detaljhandelsplanering.
Logility påskyndar den digitala leveranskedjan från produktkoncept till kundtillgänglighet och hjälper företag att ta till sig nya möjligheter, känna igen och reagera på marknadsdynamik och på ett lönsamt sätt hantera sina komplexa globala verksamheter. Logility digitala plattform för försörjningskedja utnyttjar en blandning av artificiell intelligens (artificial intelligence, AI) och avancerad analys för att automatisera planering, påskynda cykeltider, öka precisionen, förbättra verksamhetens prestanda, bryta ner verksamhetssilon och ge större synlighet. Lär dig mer om Logility Platform

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
eLogii är den mest kraftfulla molnbaserade programvarusviten från början till slut för att planera, dirigera och skicka ut personal
eLogii är en skalbar och modulär plattform från början till slut för leveranshantering och fälttjänstledning, byggd från grunden med hjälp av toppmodern teknik. Plattformen eLogii ger företag flexibiliteten med integrering i befintliga system, vilket gör det möjligt att underlätta all leveranstjänst eller fältarbete idag och i framtiden. Lär dig mer om eLogii

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Prisbelönt programvara för logistikföretag.
Med Magaya Supply Chain kan du hantera alla dina leveranskedjeoperationer på en enda plattform, från att skapa en fraktoffert till att slutföra nödvändig tulldokumentation, utföra lagerhanteringsprocedurer, synkronisera med bokföringsprogramvara och sista kilometern-logistik. Lösningen är tillgänglig i molnet eller på plats och kan anpassas för att passa de unika kraven hos speditörer, 3PL, NVOCC, lager, kurirer och mer. Lär dig mer om Magaya Supply Chain

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Neurored är en ledande TMS- och SCM-app på Salesforce Appexchange.
Neuroreds lösningar för transporthanteringssystem (transportation management system, TMS) och försörjningshanteringssystem (supply chain management, SCM) är helt inbyggda i Salesforce-plattformen. Neurored utnyttjar sina strategiska samarbeten med branschens ledande logtech-aktörer för att leverera banbrytande kapacitet. Neuroreds helt anpassningsbara lösning hjälper globala transport- och logistikföretag att uppnå oöverträffade nivåer av effektivitet, synlighet, automatisering och samarbete. Lär dig mer om Neurored TMS & SCM Software

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Multiorders är en av de ledande programvarorna för lager- och transporthantering som optimerar försäljning via flera kanaler på ett optimalt sätt.
Den här kraftfulla programvaran integreras med alla e-handelsjättar – Amazon, eBay, Etsy, Wix, Shopify, Squarespace, WooCommerce med flera så att säljare kan genomföra sina beställningar fem gånger snabbare. Anslut alla dina transportörer och skriv ut etiketter med bara ett klick. Hantera prissättning och lagernivåer för alla försäljningskanaler från samma plats. Verktyget inkluderar förstklassiga transportalternativ, till exempel USPS Commercial pricing, utan några volymkrav. Tillgängligt med alla kända transportörer. Lär dig mer om Multiorders

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Logitude World ger speditörer den första riktiga SaaS-programvaran för spedition.
Logitude World ger speditörer den första riktiga SaaS-programvaran för spedition. Logitudes molnlösning omfattar den senaste frakthanteringsprogramvaran för optimal funktionalitet, som täcker hela fraktens transportlivscykel. Det lättanvända systemet består av flera programvarumoduler för speditörer. Dessutom gör speditionssystemet det möjligt att arbeta med en sändning direkt genom någon av de fördefinierade frågorna. Lär dig mer om Logitude World

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Infor LN är ett ERP-system som implementeras snabbt och integreras över hela verksamheten för att uppfylla de unika behoven för diskreta tillverkare.
Infor LN har kapacitet som är utformad för att uppfylla diskreta tillverkares behov, från globala tillverkningsföretag med flera anläggningar till mindre organisationer med en enda anläggning. Infor LN är tillgängligt lokalt eller i molnet som CloudSuite Aerospace & Defense, CloudSuite Automotive och CloudSuite Industrial Enterprise. Oavsett var det implementeras kommer ERP-systemet att implementeras på fabriksgolvet och i hela leveranskedjan och integreras med ekonomi, kvalitetshantering, tjänstehantering och orderhantering. Lär dig mer om Infor LN

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
VelocityEHS molnbaserade lösningar hjälper dig att nå dina EHS- och hållbarhetsmål snabbare och med större synlighet och enkelhet.
Fler personer litar på VelocityEHS än de fem största konkurrenterna tillsammans. Denna programvara för korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventative action, CAPA) ger dig friheten att hantera och rapportera åtgärder i alla dina EHS-aktiviteter på ett ställe. Tilldela uppgifter snabbt, ställ in automatisk eskalering av e-postaviseringar och se till att de fullföljs. Föreställ dig att dina granskningar, inspektioner, incidenter, din förändringshantering och utbildning sköts via en enda instrumentpanel. Dess prisbelönta programvara till ett bra pris. Kom igång på så lite som två till fyra veckor. Lär dig mer om VelocityEHS

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys
Atlas Planning i en heltäckande leveranskedjelösning som förbättrar prognosens riktighet, samarbete, lager och uthållighet.
Atlas Planning är en flexibel heltäckande planeringsplattform för dagens moderna leveranskedjor. Som ditt system för realtidsplanering förbereder Atlas dig för allt med robusta scenarion och kontinuerlig planering. Multi-scenarioplanering bygger på realtidsdata från alla delar av din leveranskedja för att hjälpa till att fatta det bästa beslutet snabbare. Atlas automatiserade maskininlärning integrerar sömlöst strukturerade och ostrukturerade data för att hjälpa dig att självständigt köra din efterfråge- och leveransplan. Lär dig mer om Atlas Planning

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Import / Exporthantering
  • Sales & Operations Planning
  • Orderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Transporthantering
  • Rapportering och analys