I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Programvara för virtuella assistenter
Programvara för virtuella assistenter hjälper företag att utnyttja AI-botar för att föra personliga samtal med användare och automatisera uppgifter eller affärsprocesser med eller utan mänsklig hjälp.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (8)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
8 resultat
Sortera efter
Freshcaller är ett molnbaserat modernt telefonsystem som hjälper dig att skala upp din verksamhet utan att behöva oroa dig för komplexiteten.
Freshcaller är ett molnbaserat PBX-system som gör att du kan köpa lokala och avgiftsfria telefonnummer i över 90 länder. Freshcaller från Freshworks kan hjälpa dig att tänka om samtal och ta tillbaka sammanhang. Över 40 000 kunder litar på Freshworks. Ingen hårdvara och inga underhållskostnader. Ett bra telefonsystem för callcenterverksamhet och företagstelefoni för alla team. Företag kan välja att spela in alla sina telefonkonversationer, ge arbetsledare tillgång till liveuppdaterade instrumentbrädor och till och med lyssna och tala med kunder i realtid
Lär dig mer om Freshcaller
...
Läs mer
Funktioner
- Anpassning
- Naturlig språkbehandling
- Process / arbetsflödesautomatisering
- AI / maskininlärning
- Automatisering av affärsprocesser
Boka möten, ta emot betalningar, hantera enkelt dina kunder och hela kundupplevelsen för ditt företag.
Vi hjälper VA-företag genom att samla funktioner som tidigare var opraktiskt utspridda över olika system på en enda lättåtkomlig plats. Enkel schemaläggning som visar din tillgänglighet i realtid, smidiga formulär för att samla in information, fakturor och betalningar – allt sammanlänkat med hjälp av automatiseringsfunktioner. Skapa fakturor, återkommande prenumerationer och paket på några sekunder och få betalt i tid, varje gång. Våra verktyg i världsklass är byggda för båda sidor av relationen, med en chattportal som centraliserar allt för dina kunder.
Lär dig mer om Practice
...
Läs mer
Funktioner
- Anpassning
- Naturlig språkbehandling
- Process / arbetsflödesautomatisering
- AI / maskininlärning
- Automatisering av affärsprocesser
Kodlös konversationsbaserad AI-plattform för företag som kan automatisera kundservice, intern support, försäljning och självbetjäning.
Konversationell AI-programvara för att bygga virtuella agenter som automatiserar kundtjänst och interna supportkanaler, förbättrar personalagentens effektivitet och ökar intäkterna genom webbaserade konversationer.
Implementera en transformativ kundupplevelse på några dagar, inte veckor, med en grundval av naturlig språkförståelse (natural language understanding, NLU) av högsta kvalitet. Det är NLU:s förfining som gör att virtuella agenter från boost.ai kan hantera tusentals sökavsikter utan att minska lösningstakten.
Lär dig mer om Boost.AI
...
Läs mer
Funktioner
- Anpassning
- Naturlig språkbehandling
- Process / arbetsflödesautomatisering
- AI / maskininlärning
- Automatisering av affärsprocesser
Prime AI size and fit finder
Minska återbetalningar med Prime AI storleksfinder-app. Vi levererar noggranna storleks- och passformsfinderlösningar, drivna av artificiell intelligens teknologi, till detaljhandlare av kläder, underkläder, BH, badkläder och skor. Täcker alla kön: Män, Kvinnor, Unisex, Barnprodukter.
En skräddarsydd lösning för ditt företag, 100% anpassningsbar, inga begränsningar till antalet produkter eller varumärken.
Storleksfinder hjälper online-shoppere att köpa rätt storlek genom att matcha varje kund till produkt-ID. Begär en demo nu.
Lär dig mer om Prime AI
...
Läs mer
Funktioner
- Anpassning
- Naturlig språkbehandling
- Process / arbetsflödesautomatisering
- AI / maskininlärning
- Automatisering av affärsprocesser
Ada är en lättanvänd plattform för kundtjänstautomatisering.
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner ditt företag. Med Ada är det enkelt för icke-tekniska team att bygga en automatiserad chattrobotplattform i företagsklass som löser mer än 70 % av alla kundförfrågningar.
Lär dig mer om Ada
...
Läs mer
Funktioner
- Anpassning
- Naturlig språkbehandling
- Process / arbetsflödesautomatisering
- AI / maskininlärning
- Automatisering av affärsprocesser
Programvaran ger företag kostnadseffektiva AI-samtalslösningar via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen.
Toppmoderna AI-chattrobotar för att skala upp kundservice och försäljningsinteraktioner. AI-driven e-postresponsautomatisering för att hantera e-post från kunder på ett snabbare och mer effektivt sätt. Röstautomatiseringsbottar från början till slut för sömlös kundtjänst. Programvaran tillhandahåller toppmoderna och kostnadseffektiva AI-samtalsverktyg via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen för företag runt om i världen.
Lär dig mer om Enterprise Bot
...
Läs mer
Funktioner
- Anpassning
- Naturlig språkbehandling
- Process / arbetsflödesautomatisering
- AI / maskininlärning
- Automatisering av affärsprocesser
Forethought är den mest avancerade, generativa AI-agenten för kundsupport som tränats på dina unika data.
Forethought är den mest avancerade, generativa AI-agenten för kundsupport och din AI-teammedlem dygnet runt. Forethought tränas på dina unika data och upprätthåller de högsta säkerhetsprotokollen. Den generativa AI-agenten levererar naturliga konversationer genom AI och eliminerar ineffektivitet i syfte att förkorta svarstiderna, öka lösningsfrekvensen och kundnöjdheten vid varje interaktion.
Lär dig mer om Forethought
...
Läs mer
Funktioner
- Anpassning
- Naturlig språkbehandling
- Process / arbetsflödesautomatisering
- AI / maskininlärning
- Automatisering av affärsprocesser
Mindsay gör kundinteraktioner enkla och effektiva med hjälp av samtalsautomatisering.
Mindsay gör kundinteraktioner enkla och effektiva med hjälp av samtalsautomatisering. Programvaran hjälper kundtjänstteam att övervinna vanliga utmaningar, vilket gör det möjligt för dem att automatisera kundförfrågningar, eliminera tidskrävande processer och optimera sin användning av personalresurser. Företag får hjälp med allt från grundläggande frågor och svar till komplexa transaktioner för att bygga upp sin strategi för kundserviceautomatisering, vilket möjliggör maximal automatisering av kundinteraktioner och lägsta totalkostnad för ägande.
Lär dig mer om Mindsay
...
Läs mer
Funktioner
- Anpassning
- Naturlig språkbehandling
- Process / arbetsflödesautomatisering
- AI / maskininlärning
- Automatisering av affärsprocesser