4 resultat
Kodlös konversationsbaserad AI-plattform för företag som kan automatisera kundservice, intern support, försäljning och självbetjäning.
Konversationell AI-programvara för att bygga virtuella agenter som automatiserar kundtjänst och interna supportkanaler, förbättrar personalagentens effektivitet och ökar intäkterna genom webbaserade konversationer. Implementera en transformativ kundupplevelse på några dagar, inte veckor, med en grundval av naturlig språkförståelse (natural language understanding, NLU) av högsta kvalitet. Det är NLU:s förfining som gör att virtuella agenter från boost.ai kan hantera tusentals sökavsikter utan att minska lösningstakten. Lär dig mer om Boost.AI

Funktioner

  • Anpassning
  • Automatisering av affärsprocesser
  • AI / maskininlärning
  • Naturlig språkbehandling
  • Process / arbetsflödesautomatisering
Programvaran ger företag kostnadseffektiva AI-samtalslösningar via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen.
Toppmoderna AI-chattrobotar för att skala upp kundservice och försäljningsinteraktioner. AI-driven e-postresponsautomatisering för att hantera e-post från kunder på ett snabbare och mer effektivt sätt. Röstautomatiseringsbottar från början till slut för sömlös kundtjänst. Programvaran tillhandahåller toppmoderna och kostnadseffektiva AI-samtalsverktyg via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen för företag runt om i världen. Lär dig mer om Enterprise Bot

Funktioner

  • Anpassning
  • Automatisering av affärsprocesser
  • AI / maskininlärning
  • Naturlig språkbehandling
  • Process / arbetsflödesautomatisering
Ada är en lättanvänd plattform för kundtjänstautomatisering.
Ada är en marknadsledare inom automatiserad kundupplevelse (automated customer experience, ACX), och anpassar kundengagemanget genom att placera kraften i AI i händerna på de personer som bäst känner ditt företag. Med Ada är det enkelt för icke-tekniska team att bygga en automatiserad chattrobotplattform i företagsklass som löser mer än 70 % av alla kundförfrågningar. Lär dig mer om Ada

Funktioner

  • Anpassning
  • Automatisering av affärsprocesser
  • AI / maskininlärning
  • Naturlig språkbehandling
  • Process / arbetsflödesautomatisering
Mindsay gör kundinteraktioner enkla och effektiva med hjälp av samtalsautomatisering.
Mindsay gör kundinteraktioner enkla och effektiva med hjälp av samtalsautomatisering. Programvaran hjälper kundtjänstteam att övervinna vanliga utmaningar, vilket gör det möjligt för dem att automatisera kundförfrågningar, eliminera tidskrävande processer och optimera sin användning av personalresurser. Företag får hjälp med allt från grundläggande frågor och svar till komplexa transaktioner för att bygga upp sin strategi för kundserviceautomatisering, vilket möjliggör maximal automatisering av kundinteraktioner och lägsta totalkostnad för ägande. Lär dig mer om Mindsay

Funktioner

  • Anpassning
  • Automatisering av affärsprocesser
  • AI / maskininlärning
  • Naturlig språkbehandling
  • Process / arbetsflödesautomatisering