I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Skrivbordsbokning

Programvara för skrivbordsbokning gör det möjligt för användare att kontrollera tillgänglighet till skrivbord och reservera arbetsutrymmen på en fysisk plats.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Skrivbordsbokning

19 resultat
Intelligent desk booking tool for effortless hybrid working. Book desks, meeting rooms, parking & more. Lär dig mer om HubStar Connect
Smartway2 is an intelligent desk booking system that rebuilds face-to-face connection by helping employees book everything they need for a great day in the office. From booking desks and meeting rooms to parking and amenities, Smartway2 is the virtual assistant in everyone’s pockets that makes hybrid work easy. Thousands of teams across 60 countries are making their offices the place to be with Smartway2. Lär dig mer om HubStar Connect

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Förenkla ditt kontorsliv genom att reservera skrivbord, rum och parkering, och förbättra besöksupplevelsen med en användarvänlig lösning. Lär dig mer om TableAir
TableAir är en användarvänlig lösning för arbetsplatshantering med skrivbord, mötesrum, reservationer av parkeringsplatser och funktioner för besökshantering. Hantera dina bokningar via webbplatsens instrumentpanel eller mobilapplikation, skapa bokningar, kontrollera detaljer eller avboka bokningar – automatisera processen för att spara tid och optimera kontorsutrymmesutnyttjandet genom analys av utrymmesanvändning. TableAir kan integreras med dina Microsoft 365-, Outlook-, Teams- eller Google Calendar-konton för att ge ditt team tydlig synlighet i alla system. Lär dig mer om TableAir

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Easy-to-use, localized, and affordable workspace booking system that simplifies booking of desks, rooms, and parking. Lär dig mer om Whatspot
Elevate your workspace management to new heights with Whatspot. Perfect for businesses, coworking spaces, universities and public institutions, we offer a dynamic solution for all your booking needs – from desks to (meeting) rooms and parking spaces while remaining easy-to-use. Experience unparalleled efficiency with our intuitive platform. Interactive Maps, Mobile App, QR codes in Workplace, Easy Visitor Access. Streamline your space, simplify bookings, and optimize resource use, all while enhancing user experience. Choose Whatspot for a smarter, more organized workspace. Lär dig mer om Whatspot

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Appen för arbetsplatsupplevelsen: Luna är ett modernt och integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa anställda att ansluta sig till sin arbetsplats. Lär dig mer om GemEx App
Använd ett integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa medarbetare att ansluta till sin arbetsplats med Luna. Skapa bokningsregler och låt sedan personalen schemalägga sin dag. Lunas kärnmoduler inkluderar: instrumentbräda, autentisering för enkel inloggning samt modulerna Hitta navigering och Bokning. Boka: – Skrivbord – Mötesrum – Bilplatser – Smarta förvaringsskåp – Utrustning med mera Övriga tillvalsmoduler inkluderar: – Digital plånbok – Mat och dryck – Åtkomst till byggnader – Evenemang med mera Lär dig mer om GemEx App

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Lättanvänt system för bokning och hantering av företagets parkering. Lär dig mer om Parkalot
Parkalot är en webbapplikation för hantering av företagets parkering. Ange parkeringsregler och bjud in andra medarbetare till att hantera sina parkeringsplatser online. Använd lösningen på valfri enhet och skärmupplösning. Lär dig mer om Parkalot

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Automatisera och optimera hanteringen av din arbetsplatsparkering.
ParkOffice är parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Betrodd av världsledande arbetsgivare som Sanofi, Factset och CEPSA. ParkOffices programvara löser problem med personalparkering och transportproblem för företag över hela världen. ParkOffice löser problem för företag, inklusive: * prognos och hantering av parkeringsbeläggning * öka eller minska parkeringstillgängligheten * eliminera ineffektiva fastighetsutgifter * generera intäkter från personalparkering * minska koldioxidavtrycket. Lär dig mer om Wayleadr

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Från besökare till anställda, entreprenörer och andra, hantera personalflöden på ditt sätt samtidigt som du förblir säker och globalt kompatibel
Proxyclick är betrodd av toppföretag för att hantera besökare, anställda och entreprenörer på plats. Att hålla människor och lokaler säkra är högst prioriterat. Proxyclick tillhandahåller en universell lösning för att uppfylla företags behov och standardisera processer på alla dina platser, med flexibiliteten i lokal anpassning. Deras fokus förblir att försöka skapa marknadens bästa system för besökshantering. Det är därför Proxyclick integrerar med system för åtkomstkontroll, Wi-Fi-leverantörer, appar för hantering av mötesrum och mer. Lär dig mer om Proxyclick

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Make reserving the right desk easy for employees. Find and book what you need in an instant with the SwipedOn Pocket app.
Keeping track of who has what desk has never been easier. Make hybrid work and hot desking easy with a seamless desk booking experience for both employees and admin staff. The SwipedOn web dashboard offers complete visibility over historical, current and upcoming desk occupancy, while the SwipedOn Pocket app makes it easy for employees to find and book the desk they want. Admin staff can set restrictions, add features, and create and update bookings on behalf of employees. Lär dig mer om SwipedOn

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst av anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Enkel och effektiv programvara för rumsbokning. YArooms hjälper dig att schemalägga dina mötesrum.
Hjälper dig att schemalägga dina mötesrum i din webbläsare, surfplatta, telefon och till och med Outlook. YArooms är ett webbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det enkelt för dig att hantera rum och resurser och att boka ett rum var som helst, även om det ligger i en annan tidszon eller på en annan plats. YArooms är en av de enda produkterna på marknaden som har byggt sin egen bokningsmotor och erbjuder kollisionshantering för deltagare, vilket hindrar människor från att delta i flera möten samtidigt (kan stängas av). Lär dig mer om YAROOMS

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
FM:Systems hanteringsteknik för arbetsplatser ger organisationer möjlighet att identifiera och planera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd.
FM:Systems tillhandahåller lösningar för arbetsplatshantering som gör det möjligt för organisationer att identifiera, planera och leverera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd. Plattformar för IWMS och resursschemaläggare levererar hantering av utrymme och innehav, anläggningsunderhåll, schemaläggning av skrivbord och rum, tillgångar och mer med molnprogramvara, digitala skyltning och sensorer för IoT-användning. Organisationer ges möjligheten att fatta datadrivna beslut som minskar driftskostnader, ökar produktiviteten och förbättrar de anställdas upplevelse. Lär dig mer om FMS:Workplace

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Mjukvara för platsreservation och arbetsplatsbokning. Förenkla distans- eller kontorsarbete. Spåra beläggning. Justera snabbt kontorskapaciteten.
Hantera kontorskapacitet flexibelt och låt anställda boka arbetspass med mjukvara för platsreservation på kontor. Aktivera bokning av arbetsplatser, rum, tjänster och underhåll från den mobila assistenten. Använd sensordata i realtid för att se tillgängligt utrymme. Spåra beläggning och ha en deltagarlista. Digitala planritningar med indikator för beläggning och trängsel i realtid. Många touchpoints. Integrering av sensordata. Beläggning i realtid. Sensorer för arbetsplatsbeläggning. För företag över 500. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
P.O.C System är en SaaS-plattform som erbjuder ett unikt grafiskt gränssnitt som syftar till att hjälpa till att maximera företagets arbetsyta.
P.O.C:s lösning för sittplatstilldelning har utformats för företag/gemensamma arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Med en realtidsvy av din arbetsplats och mångsidiga verktyg kan du utforma sittplatskartor som uppfyller de anställdas behov och maximerar användningen. Lösningen inkluderar även en användarvänlig schemaläggningsapplikation som gör det möjligt för anställda att boka platser och mötesrum efter behov, i realtid och på resande fot. Lär dig mer om Seating Allocation Solution

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang.
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltningssystem som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Kalena är den omfattande programvaran för hantering och reservation av hybridarbetsytor och alla dina företagsresurser.
Kalena är den omfattande programvaran för hantering och reservation av hybridarbetsytor. Allt detta på ett centraliserat sätt och från ett enda gränssnitt. Kalena tillåter bokning av arbetsplatser, skrivbord, mötesrum, matskift, parkeringsplatser, och dessutom integrerar Kalena mängder av kalendrar och vyer, dynamiska kartor över ockupationen av utrymmen, åtkomstkontroll och e-postkommunikation till alla användare. Lär dig mer om KALENA

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
MyDesk erbjuder en topprankad lösning för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum och matsalar. På mobilen, webben, Teams osv.
MyDesks lösning för utrymmeshantering passar för medelstora och stora företag som vill optimera sina kontorsutrymmen. MyDesk är en ledande applikation för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum, matsalshantering och parkering. Kunderna väljer MyDesk för den otroliga enkelheten och användarvänligheten. Dessutom köper du inte bara en programvara utan programvaran tar hand om allt underhåll åt dig rörande planritningar, intern kommunikation och support. Programvaran finns där för dig när du behöver den. Lär dig mer om MyDesk

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv.
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv. Lösningen kräver inga CAD-kunskaper eller en examen i arkitektur, utan har ett enkelt dra-och-släpp-gränssnitt. Korrekt information är omedelbart tillgänglig för alla som behöver den. Planera flytter, spåra beläggning, visa leasingavtal, undersökningsanvändning och mycket mer, allt med ett enda webbaserat verktyg. En oumbärlig resurs för företag med några hundra anställda upp till stora multinationella företag. Lär dig mer om Accordant

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt.
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt. – Reservera arbetsstationer och andra resurser. – Hitta lediga möteslokaler. – Stärk dina anställda. – Optimera dina arbetsytor. – Justera arbetsytans kapacitet. – Anpassa dina fastigheters miljöpåverkan. – Spåra beläggningen på flera våningar/platser. – Hantera hybrida team. – Hitta teammedlemmar. – Följ regelverken. – Organisera aktivitetsbaserad städning. – Samt mycket mer. Lär dig mer om Facile

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Online bokning