Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Skrivbordsbokning

Programvara för skrivbordsbokning gör det möjligt för användare att kontrollera tillgänglighet till skrivbord och reservera arbetsutrymmen på en fysisk plats.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Skrivbordsbokning

13 resultat

Låt SwipedOn ta hand om alla dina processer i receptionen – besöksadministration, mottagning av leveranser, anställda som går in och ut med mera. Lär dig mer om SwipedOn
Gå från en besöksbok i pappersformat till en säker digital lösning på mindre än 10 minuter. Effektivisera receptionen med den smarta och enkla lösningen för besöksadministration som några av världens ledande varumärken förlitar sig på. Bli en av de tusentals arbetsplatser över hela världen som anser att SwipedOn implementeras snabbast, är enklast att använda och är marknadens mest prisvärda system för besöksinloggning. Med kundservice av mycket hög klass blir genomsnittlig svarstid på mindre än 5 minuter. Det är verkligen oslagbart. Lär dig mer om SwipedOn

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
P.O.C System är en SaaS-plattform som erbjuder ett unikt grafiskt gränssnitt som syftar till att hjälpa till att maximera företagets arbetsyta. Lär dig mer om Seating Allocation Solution
P.O.C:s lösning för sittplatstilldelning har utformats för företag/gemensamma arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Med en realtidsvy av din arbetsplats och mångsidiga verktyg kan du utforma sittplatskartor som uppfyller de anställdas behov och maximerar användningen. Lösningen inkluderar även en användarvänlig schemaläggningsapplikation som gör det möjligt för anställda att boka platser och mötesrum efter behov, i realtid och på resande fot. Lär dig mer om Seating Allocation Solution

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
Enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Lär dig mer om Whatspot
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller andra delade företagsresurser. Använd smartsökning för att snabbt hitta och boka rätt plats. Boka för just detta ändamål med QR-koder direkt på plats. Tillåt allmänheten att boka särskilda platser på din hemsida. Organisera bokningar effektivt med hanteringsverktyg och åtkomstkontroll. Whatspot är molnbaserat, alltid Lär dig mer om Whatspot

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
Smartway2 är en plattform för arbetsplatshantering som gör det möjligt för dig att optimera utrymmesutnyttjandet. Boka mötesrum, skrivbord, parkering med mera. Lär dig mer om Smartway2
Smartway2 är en flexibel och lättanvänd plattform för arbetsplatshantering, oavsett om du har ett mötesrum med några skrivbord eller tusentals på globala kontor. Förvandla de anställdas upplevelse, öka samarbetet, optimera utnyttjandet av utrymmen och dra ner på lokalkostnaderna. Boka mötesrum, skrivbord, parkeringsplats, catering med mera och hjälp din personal så kommer alla att arbeta bättre tillsammans. Kraftfulla prediktiva analyser ökar ROI genom att minska resursslöseriet. Fungerar sömlöst med Outlook och Office 365. Lär dig mer om Smartway2

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltningssystem som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
Från besökare till anställda, entreprenörer och andra, hantera personalflöden på ditt sätt samtidigt som du förblir säker och globalt kompatibel
Proxyclick är betrodd av toppföretag för att hantera besökare, anställda och entreprenörer på plats. Att hålla människor och lokaler säkra är högst prioriterat. Proxyclick tillhandahåller en universell lösning för att uppfylla företags behov och standardisera processer på alla dina platser, med flexibiliteten i lokal anpassning. Deras fokus förblir att försöka skapa marknadens bästa system för besökshantering. Det är därför Proxyclick integrerar med system för åtkomstkontroll, Wi-Fi-leverantörer, appar för hantering av mötesrum och mer. Lär dig mer om Proxyclick

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst av anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
Enkel och effektiv programvara för rumsbokning. YArooms hjälper dig att schemalägga dina mötesrum.
Hjälper dig att schemalägga dina mötesrum i din webbläsare, surfplatta, telefon och till och med Outlook. YArooms är ett webbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det enkelt för dig att hantera rum och resurser och att boka ett rum var som helst, även om det ligger i en annan tidszon eller på en annan plats. YArooms är en av de enda produkterna på marknaden som har byggt sin egen bokningsmotor och erbjuder kollisionshantering för deltagare, vilket hindrar människor från att delta i flera möten samtidigt (kan stängas av). Lär dig mer om YAROOMS

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
Mjukvara för platsreservation och arbetsplatsbokning. Förenkla distans- eller kontorsarbete. Spåra beläggning. Justera snabbt kontorskapaciteten.
Hantera kontorskapacitet flexibelt och låt anställda boka arbetspass med mjukvara för platsreservation på kontor. Aktivera bokning av arbetsplatser, rum, tjänster och underhåll från den mobila assistenten. Använd sensordata i realtid för att se tillgängligt utrymme. Spåra beläggning och ha en deltagarlista. Digitala planritningar med indikator för beläggning och trängsel i realtid. Många touchpoints. Integrering av sensordata. Beläggning i realtid. Sensorer för arbetsplatsbeläggning. För företag över 500. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
Kalena är den omfattande programvaran för hantering och reservation av hybridarbetsytor och alla dina företagsresurser.
Kalena är den omfattande programvaran för hantering och reservation av hybridarbetsytor. Allt detta på ett centraliserat sätt och från ett enda gränssnitt. Kalena tillåter bokning av arbetsplatser, skrivbord, mötesrum, matskift, parkeringsplatser, och dessutom integrerar Kalena mängder av kalendrar och vyer, dynamiska kartor över ockupationen av utrymmen, åtkomstkontroll och e-postkommunikation till alla användare. Lär dig mer om KALENA

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
MyDesk erbjuder en topprankad lösning för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum och matsalar. På mobilen, webben, Teams osv.
MyDesks lösning för utrymmeshantering passar för medelstora och stora företag som vill optimera sina kontorsutrymmen. MyDesk är en ledande applikation för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum, matsalshantering och parkering. Kunderna väljer MyDesk för den otroliga enkelheten och användarvänligheten. Dessutom köper du inte bara en programvara utan programvaran tar hand om allt underhåll åt dig rörande planritningar, intern kommunikation och support. Programvaran finns där för dig när du behöver den. Lär dig mer om MyDesk

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt.
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt. – Reservera arbetsstationer och andra resurser. – Hitta lediga möteslokaler. – Stärk dina anställda. – Optimera dina arbetsytor. – Justera arbetsytans kapacitet. – Anpassa dina fastigheters miljöpåverkan. – Spåra beläggningen på flera våningar/platser. – Hantera hybrida team. – Hitta teammedlemmar. – Följ regelverken. – Organisera aktivitetsbaserad städning. – Samt mycket mer. Lär dig mer om Facile

Funktioner

  • Online bokning
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation