I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Onboarding av kunder

Programvara för onboarding av kunder hjälper kunderna att lära sig och implementera en nyligen köpt produkt eller tjänst.

6 resultat
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP).
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Aktivitetsspårning
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Kundhantering
  • Ombordstigning
Bigin är ett prisvärt och användarvänligt CRM-system som hjälper till att ge kunder en lyckad och problemfri introduktion.
Bigin är ett användarvänligt och mycket anpassningsbart CRM-system som hjälper kunderna att bekanta sig med tillgängliga produkter. Det är fullpackat med en rad avancerade funktioner till ett överkomligt pris och är utformat för att passa ditt företag som handen i handsken. Det här erbjuder Bigin: *En 360°-vy över kunderna: Få tillgång till alla kunddata – allt från deras specifika behov till deras kontaktuppgifter – på en och samma plats. *Smidig kommunikation: Nå kontakter via telefon, e-post, sociala medier, WhatsApp och onlinemöten. *Dedikerade pipelines: Hantera nya förfrågningar för kundintroduktion. *Automatisering: Automatisera vardagliga men viktiga uppgifter, som att schemalägga demosessioner, skicka betalningspåminnelser och mycket mer. *En lättanvänd kalendervy: Schemalägg och hantera uppgifter, samtal och evenemang. *Analys: Visa omfattande instrumentpaneler för att mäta och spåra viktiga mätvärden som antalet introducerade kunder och genererade intäkter. *Kraftfulla integrationer: Integrera med Zoho- och icke-Zoho-appar Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Aktivitetsspårning
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Kundhantering
  • Ombordstigning
Pipefy är en processhanteringsprogramvara som ger vem som helst möjlighet att skapa och automatisera effektiva arbetsflöden på egen hand.
Pipefy är en programvara för arbetsflödeshantering som gör affärsprocesser som inköp, onboarding och rekrytering problemfria, så att beställare, handläggare och chefer blir mer effektiva. Genom att ge icke-tekniska medarbetare möjlighet att skapa och automatisera arbetsflöden utan IT-stöd förbättrar Pipefy hastigheten och levererar resultat med högre kvalitet. Pipefy används nu i över 150 länder av företag av alla storlekar och ledande företag som Visa, IBM, Volvo, Santander och Kraft Heinz. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Aktivitetsspårning
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Kundhantering
  • Ombordstigning
Automatisering av onboarding och utbildning av företagsanvändare som leder till fem gånger högre programvaruimplementering och snabbare programvarulanseringar.
Lägg till ett intelligent vägledningslager till valfri programvara. Med Userlane kan du skapa interaktiva guider steg för steg för att förklara alla webbläsarbaserade programvaror för varje enskild användare. Userlane leder varje användare i realtid genom processer och visar dem vad de ska göra härnäst för att uppnå sina mål i programvaruapplikationer. Automatisera och skala upp onboarding och utbildning av användare för att maximera implementeringen av programvaran med en av de mest flexibla och effektiva plattformarna för digital implementering. Lär dig mer om Userlane

Funktioner

  • Aktivitetsspårning
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Kundhantering
  • Ombordstigning
Skaffa en heltäckande kundportal, under ditt varumärke, för att driva och hantera de kontinuerliga anslutningar som är viktiga för ditt företag.
Håll dina kunder engagerade genom att leverera en heltäckande digital upplevelse. Moxtra driver en heltäckande kundportal som tillhandahåller en privat kommunikationshubb för alla dina externa och interna användare – under ditt varumärke. Lösningen ger en kontinuerlig ansluten upplevelse med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster. Moxtras plattform kan driva din heltäckande portal som en fristående webb- och mobilapp, eller som en förlängning av din befintliga webbplats, webb- eller mobilapp. Lär dig mer om Moxo

Funktioner

  • Aktivitetsspårning
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Kundhantering
  • Ombordstigning
Intellum hjälper stora varumärken och snabbrörliga företag att öka intäkterna och minska supportkostnaderna genom utbildning.
Intellum-plattformen tillhandahåller alla verktyg som ett företag behöver för att skapa, hantera, spåra, förbättra och skala upp starkt personanpassade utbildningsupplevelser när målgrupperna är stora kunder, samarbetspartners eller medarbetare. Kombinera enkelt inlärnings-, kunskapsbas-, kundframgångs-, support-, försäljnings- och marknadsföringsinitiativ till en enda destination. Använd engagemangstaktiker som meddelanden, rekommendationer, certifieringar, mobil, chatt och spelifiering för att skapa den ultimata inlärningsupplevelsen för dina användare. Lär dig mer om Intellum Platform

Funktioner

  • Aktivitetsspårning
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Kundhantering
  • Ombordstigning