Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Kvalitetssäkring av kontaktcenter

Programvara för kvalitetssäkring (QA) av kontaktcenter hjälper företag att utvärdera agenternas prestationer, övervaka teamets produktivitet, ge individuell respons eller coachingsessioner och mäta kundnöjdheten.

9 resultat

CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
Maximize your agent's potential with CloudTalk's powerful Contact Center Quality Assurance solution! Embrace the future of calling with Next Generation Business Calling Software designed for data-driven teams. Benefit from AI-Powered conversational intelligence, Contact Center Quality Assurance features, the market's largest number coverage (160+ countries), exceptional call-quality and save up to 3 minutes per each call. Trusted by 2,500+ companies like Revolut. Start your FREE 14-day trial Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
Med Liveagents programvara för kontaktcenter kan företag enkelt kommunicera med sina användare via en rad olika kanaler, såsom webbchatt, telefon och e-post. Förutom dessa kommunikationsalternativ erbjuder Liveagent även applikationer som gör det möjligt för företag att skapa anpassade arbetsflöden och automatisera processer för att få överlag nöjdare kunder och sänka kostnaderna. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Customer Frontlines

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Squaretalks Matrix är en prediktiv uppringningsfunktion som automatiserar utgående kommunikation och ökar agenternas taltid med upp till 400 %.
Matrix prediktiva uppringningsfunktion är sömlöst integrerad i alla CRM och automatiserar marknadsföringskampanjerna. Programvaran spårar agenternas prestanda och beteende över kommunikationskanalerna och matchar dem till de leads som är mest sannolika att svara. Dessutom styr Matrix samtalsfrekvensen och optimerar uppringningen så att den matchar agentens tillgänglighet. Matrix ger kunder lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i över 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Förbättra kundens framgång, kundtjänst och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform.
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys