23 resultat
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är en molnbaserad callcenterprogramvara som är byggd för utgående säljteam och inkommande kundtjänstteam. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Ta ett lokalt telefonnummer och dra nytta av över 70 smarta samtalsfunktioner. CloudTalk integreras med din befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelsprogramvara. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Lär dig mer om Talkdesk

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Lär dig mer om Nextiva

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC, WFM, and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours. Lär dig mer om Playvox

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Contact center Quality Management platform to find, fix and measure performance demonstrated by agents handling customer interactions.
Scorebuddy is a Cloud based Quality Assessment platform used to measure and improve staff performance by evaluating multi-channel customer interactions in contact centers. Scorebuddy helps improve agent consistency and increase agent engagement, which in-turn improves the overall customer experience. Scorebuddy is designed to collect data quickly and accurately, store it centrally for collaboration with agents, and generate instant analysis and reporting. Lär dig mer om Scorebuddy

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Reduce operational costs, and deliver an enhanced customer experience by super-charging your QA and getting rid of spreadsheets.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents. Lär dig mer om EvaluAgent

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Klaus is a quality management platform for support teams that makes giving feedback to agents easy and systematic.
Improve your CSAT and the quality of answers with Klaus's conversation review tool for internal feedback. We make giving feedback to agents easy and systematic. Link your help desk to Klaus, filter for conversations you want to review, rate the conversations and give feedback to your agents on how to improve their responses. We bring all the data together so you could get an overview of agents' performance and understanding of their knowledge gaps. Lär dig mer om Klaus

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Increase conversions, deliver top customer experience, and decrease ramp time with Balto's Real-Time Guidance for contact centers.
Increase conversions, deliver a world-class customer experience, and decrease ramp time with Balto's Real-Time Guidance for contact centers. Balto is the #1 Real-Time Guidance for contact centers. Powered by AI, Balto listens to both sides of a conversation and visually prompts agents with the best things to say, live on every call. Scale "perfect" to thousands of agents with the push of a button and get immediate insight into what's working and what's not. Lär dig mer om Balto

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Stella Connect brings customer feedback, QA, and coaching together to drive agent engagement, performance, and customer satisfaction.
Stella Connect by Medallia helps businesses empower their front-line agents to deliver exceptional support experiences. Harness agent-level customer feedback, deliver high-impact coaching and QA programs, and drive agent engagement and customer satisfaction with Stella Connect by Medallia. Lär dig mer om Stella Connect

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Omnichannel analytics and pervasive call center performance management solution for large and small contact centers.
Powered by artificial intelligence and machine learning, CallMiner Eureka delivers the industry’s most comprehensive platform to analyze omnichannel customer interactions at scale, allowing organizations to interpret sentiment and identify patterns to reveal deep understanding from every conversation. Automated performance scoring, emotion metrics, and AI-driven topic discovery compels action and improvement within and beyond the contact center. Lär dig mer om Eureka

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Reach customers through any channel in one solution and transform the way you do business.
Transform the way you do business! inConcert makes it possible to reach customers through any channel in one solution with all the necessary tools for successful high-demand contact center operations. It’s engineered to deliver excellence in performance and customer experience, from traditional and robust dialing systems and IVRs to AI powered speech analytics, chatbos, voicebots and voice portals. Lär dig mer om inConcert Omnichannel Contact Center

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Software for customer service quality assurance for CSAT, CES, and more.
Software for customer service quality assurance for CSAT, CES, and more. Lär dig mer om MaestroQA

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
SaaS solution delivering Inbound, outbound, digital channels, advanced analytics, WFM all the world class support and consultation.
RapportCMS is an extensive and feature rich solution with world class support. The solution enables staff to work from any location with advanced agent and customer analytics. As differences between vendors become smaller, people make the difference. Unity4 provides exceptional staff and support to a cutting edge solution with: - Elegant inbound routing - Powerful outbound dialling - Analytics suite to support, management and develop - Omnichannel portal - Agent Telework space and consultation Lär dig mer om RapportCMS

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
NobelBiz Voice Carrier Network is built on telephony infrastructure mainly designed for contact centers.
NobelBiz Voice Carrier Network is built on telephony infrastructure mainly designed for contact centers. Lär dig mer om NobelBiz Voice Carrier Network

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Cloud-based AI-enabled platform that helps businesses monitor agents' performance through QA processes.
Cloud-based AI-enabled platform that helps businesses monitor agents' performance through QA processes. Lär dig mer om Level AI

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Contact Center solution that provides quality assurance checks, team communication, call routing, and team performance dashboards.
Contact Center solution that provides quality assurance checks, team communication, call routing, and team performance dashboards. Cisco Finesse allows agents and managers to use single sign on (SSO) methods to keep call, agent, and customer data secure in addition to safety recording functionality. The system also provides in session coaching, which allows managers to train customer support agents in real time to enhance the customer experience. Lär dig mer om Cisco Finesse

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Integrating customer care systems (Voice, Chat channels, Bots, AI engines), allowing clients to freely change/ modify their environment
Expertflow Contact Center connects voice, chat, video, web & social media channels with top-in-the-market AI and CRM solutions thus using Predictive & Analytics to solve customer issues. We provide agents with embedded telephony bars within CRM to handle agent state and call control from the same interface. We also integrate bots with knowledgebase & CRM to provide agents with access to information without switching multiple applications. Our Voice recording solution easily integrates with CRM. Lär dig mer om Expertflow Contact Center

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys
Cloud-based software that helps call centers manage customer communications across multiple channels through telephone, chat, and more
Cloud-based software that helps call centers manage customer communications across multiple channels through telephone, chat, and more Lär dig mer om Dyalogo

Funktioner

  • Kvalitetshantering
  • Verktyg för coachning av anställda
  • Kundupplevelseshantering
  • Rapportering och analys