30 resultat
Skapa flera ledighetspolicyer, anpassade arbetsflöden för godkännande och semesterkalendrar som kan tilldelas till olika team. Lär dig mer om Freshteam
Registrera, övervaka och spåra personalens ledighetsförfrågningar med Freshteam. Skapa flera ledighetspolicyer med olika regler och koppla dem till specifika avdelningar, platser eller skift. Teamkalendrarna låter dig se alla teammedlemmars tillgänglighet från en och samma plats och hjälper till med att godkänna ledighet. En kraftfull instrumentbräda för HR-samarbetspartner/chefer som ger dig ett fågelperspektiv över hela företagets ledighetstendenser. Lär dig mer om Freshteam

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Calamari är integrerat med Slack, JIRA, G Suite och Office365. Spåra HR-register, semester, betald ledighet, närvaro och hantera tidrapporter.
Calamari är en programvara för HR-hantering som förenklar personalhanteringen. Programvaran gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan spåra närvaro med hjälp av QR-koder och iBeacons. Du kan få aviseringar om kommande frånvaro och ledighetsförfrågningar. Calamari hjälper företag som har kontor i flera länder och stödjer rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projektledningsverktyg som JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
HR, Payroll and People Management, from anywhere. Connecting employers and employees in the new world of work.
HR, Payroll and People Management, from anywhere. Connecting employers and employees in the new world of work. With native integration to XERO, MYOB & Keypay, you can streamline admin heavy tasks and spend more time on the things that are important to you. Over 80,000 businesses use Employment Hero and together we collectively manage over 750,000 employees. Lär dig mer om Employment Hero

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Factorial is a powerful human resources software that employees love almost as much as HR does. With a simple, intuitive interface, Factorial streamlines HR processes at every stage of the employee life cycle. Making recruitment, onboarding, time tracking, time-off management, and performance reviews easy. HR managers have enough to do! Make admin more efficient so you can concentrate on the things that really matter. Lär dig mer om Factorial

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Approve employee time-offs on your own terms with a fully comprehensive absence management software.
Connecteam is an all-in-one tool that makes absence management simpler than ever. Categorize your company’s paid and unpaid time-off absence types and let employees pick and submit their desired requests. You’re automatically notified and can accept or reject the absence on the go. Absences are automatically recorded and put into a history log available for future reference for each employee. Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Vacation & PTO tracking software that gives staff and managers direct access to request, view and manage their paid time-off.
Vacation & PTO tracking software for growing teams. Give staff and managers direct access to request, view and manage their paid time-off. • Full visibility on who’s off next week via integration with your existing Outlook, Google, or Apple Calendars. • Check accurate, real-time PTO balances at anytime and manage visibility for the team. • Automatically notify the right people about PTO requests and decisions. • Track all PTO & vacation calculations in one easy, error-free place. Lär dig mer om Bindle

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Seamless Slack and MS Teams solution to time off, time tracking, office booking, shift planning, availability and hybrid work.
All-in-one solution for Slack, MS Teams and Google Workspace. -Enable an employee-owned process for unlimited time off, or create advanced accrual, approval, and holiday rules. -Track time on the clock, time on specific projects, or billables for clients. -Book time in the office, set office capacities, and create RTO policy. -Set your team schedule by week or on recurrence, or let employees claim their own shifts. -Stay in the know with robust notification and status options. Lär dig mer om AttendanceBot

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
We're an award-winning cloud-based absence management solution made for organizations with complex requirements.
Supporting 1,500 companies with 350,000 users in 120+ countries around the world, we're on a mission to create a better experience of absence. We provide global organizations such as Sony, ASOS, and Coca-Cola with a self-service, cloud-based solution. We take the complexities of absence such as leave entitlement rules and transform this into a seamless, automated process for HR teams. Lär dig mer om e-days

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Flexible, web-based DCAA-compliant time and attendance software including leave management, overtime, reporting, and project tracking.
Clockwise provides customized DCAA-compliant time and attendance tracking for your employees and effortless compliance for your organization. We offer affordable pricing, free customized setup, and excellent, unlimited product support. Clockwise is flexible enough to meet your unique time tracking needs, including project tracking, overtime and leave management, QuickBooks and other payroll integration, clocks, mobile apps, and more. Contact us for a FREE customized setup and training session. Lär dig mer om Clockwise

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
The Appogee Leave cloud-based management system allows you to request, approve and record absence at entry level easy and fast.
Manage all types of employee leave and sickness through Appogee Leave. Configurable leave types and profiles allow you to set up Appogee Leave to suit your business policies. Suitable for businesses with multiple countries or offices. Single sign-on allows employees and managers to take control of requests and approvals. Reporting gives HR a clear view on absence and allowances. Lär dig mer om Appogee Leave

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Teamschemaläggning + projektplanering + tidsuppföljning + tillgänglighetshantering + användning + prognoser i ett enda resursplaneringsverktyg
>> Programvara för resurs- och projektplanering >> Ledighets- och tillgänglighetshantering + schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + tidsuppföljning + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Planery is a smart solution for duty scheduling, time recording and absence management.
With Planery duty schedules are created intuitively and quickly, which employees can call up immediately on their smartphones. The clock can be started via the employee's cell phone or a hardware terminal. All legal regulations are complied with and the working hours are always available for payroll accounting. The vacations and absences are requested and approved online. As a result the planning time can be reduced and the employee satisfaction can be increased with Planery. Lär dig mer om Planery

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
En digital lösning för att leda ditt team – från ledighetsansökan till teamsamordning och hantering av personalfiler.
absence.io är en lösning för att hjälpa HR-personal att enkelt hantera teamledighet, personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Det är inte längre nödvändigt att användarna anger data manuellt eftersom absence.ios kalender är synlig för både HR-personal och alla anställda. Personalen kan därför enkelt kan begära ledighet genom att klicka på ett visst datum. Systemet förhindrar att det uppstår konflikter angående ledighet och bokningar så att arbetsschemat enkelt kan organiseras. Lär dig mer om absence.io

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Manage employee absences, set leave policies, and streamline your leave tracking processes.
Vacation Tracker is a leave management solution that helps you request, approve and manage leaves in just a few simple clicks. With our tool, you can keep your team informed with daily/weekly notifications, create different locations and configure multiple leave types according to the needs of your organization. The online dashboard also allows you to export reports, integrate with your favorite calendar, and much more! Our tool is available for Slack, Microsoft Teams, and Google Workspace. Lär dig mer om Vacation Tracker

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
A cloud-based HR Suite made of 11 softwares to cover employee's cycle: attraction, identification, development and engagement.
Bizneo HR is a cloud-based HR Suite made of 11 powerful softwares. A solution of maximum flexibility that covers the entire employee cycle: attraction, identification, development and engagement. All in a single talent management platform. Level up your HR game with a software used by high-performance companies such as Adecco, Burger King, Schindler, Cortefiel, AirEuropa, UST Global, SEAT and more. Lär dig mer om Bizneo HR

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Manage employee attendance quickly and affordably with this web-based app. Easily track sick, personal, and vacation days.
Spot troubling attendance patterns at a glance from any computer, anywhere! This web-based app designed for small businesses allows you to quickly track and manage employee attendance. Using a simple coding system, you track missed days and tardies with the reason the employee is out of the office. Plus, there are designated sections for tracking sick time and vacation days, as well as notes. Best of all, the price is only $90 a year. Its the easiest, most affordable solution available. Lär dig mer om Attendance Calendar Smart App

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Automate time off tracking and accruals with a self-service system configured precisely to your needs. Access via web and mobile app.
Simplify paid time off tracking throughout any organization with web-based, fully configurable absence management. TimeOut vacation tracking automates processes and eliminates errors from requesting, approving and tracking time out of the office to automatically updating accruals. Access via web and mobile app. Our customers range from small (under 20 employees) to enterprise (over 10,000 employees). Lär dig mer om TimeOut

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
TeamSense is a best-in-class absence management and employee communication platform built for hourly teams.
Employees without a company email are disconnected from the organization. TeamSense is a mobile-first solution that connects employers and hourly workers through text. This intelligently designed platform replaces obsolete absence tracking tools and outdated communication methods. TeamSense also enhances engagement with additional features like employee pulse surveys, text recruiting, a mobile employee self-service portal, and more. TeamSense does not require an app so everyone can use it. Lär dig mer om TeamSense

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Absence management system that automates balance calculations and displays employee attendance in a single team calendar
actiPLANS is absence management software that streamlines leave requests, automates paid-time-off and sick leave balance calculations and displays employee attendance in a single team calendar. Ask your team to record their absences, request vacations, notify others of running late or working from home. Enable time tracking and accounting modules using actiTIME integration to get a robust time and attendance tracking system. Try actiPLANS for free with a 30-day trial (no credit card required). Lär dig mer om actiPLANS

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Centraliza la gestión de ausencias y valídalas con un solo clic. Gestiona gran diversidad de ausencias, siempre con asesores expertos.
Centraliza la gestión de ausencias y valídalas con un solo clic. Gracias a una intuitiva y sencilla plataforma, el manager de RRHH visualiza todas las ausencias los empleados teniendo acceso a un histórico de ausencias del año en curso y de anteriores. El sistema de validación es automático, por lo que el manager de RRHH acepta o rechaza al instante la notificación que recibe del empleado, ¡Así de fácil! El manager disfruta de asesoramiento de calidad con la utilización del software. Lär dig mer om tugesto

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Employee Leave Manager Software: Employee can apply leave through the app and Admin can approve or reject the leave through the App.
ubiAttendance App offers the surest way to track Employee Attendance with selfies, time, and location. 4-way secure. Trusted by companies in 82+ countries! Now Touchless Attendance manager with Face Recognition. Enjoy 15 day's Free Trial. Top Finalists of Digital India App Innovation Challenge, 2020 Lär dig mer om ubiAttendance

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Plan staff, record working hours practically as you go, manage vacations and absences.
Workforce management. Time logging. Holiday planning. Using our cloudbased Software pepito, you can easily manage your staff. No matter if you’re looking for workforce management, time logging or holiday planning, pepito got you covered in every aspect you might need. Lär dig mer om pepito

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
ZEP is the time tracking solution for successful project management and expandable with various modules - used by over 1,300 companies!
ZEP is the time tracking solution for successful project management and can be expanded with various modules - already used by over 1,300 companies. Different versions meet your individual requirements like: • Professional project time recording, • Administration of employees, customers and projects, • Travel expense management, • Associated reporting functionalities and many more. We offer web-based, mobile (iOS & Android) and terminal solutions to track your time - anytime and anywhere! Lär dig mer om ZEP

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation.
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på? Lär dig mer om niikiis

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
WorkSmarter's free cloud HR software platform provides an HRIS and suite of online HR tools, designed specifically for UK businesses.
WorkSmarter is a free cloud-based HR software platform, providing a suite of online HR tools specifically designed for UK SMEs. Created by and for HR professionals, WorkSmarter's HRIS offers a wide variety of features that are designed to be simple and easy-to-use, whilst offering everything a growing business needs. WorkSmarter makes it easy for forward-thinking UK employers to manage their employees with a free 14-day trial and no lengthy contracts, it's easy to see the benefits. Lär dig mer om WorkSmarter

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Cloud-based staff management solution that enables businesses to manage workforce scheduling, finance, communication, and more.
tamigo is a cloud-based workforce management solution that helps enterprise and mid-sized retail and hospitality companies to simplify workflows and automate manual tasks - from shift planning to exporting data for payroll - enabling full transparency into everyday operations across countries. This leads to significant time savings and proactive decisions, as managing international locations, common KPIs and benchmarking productivity, sales and costs is available on one platform! Lär dig mer om Tamigo

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
AbsenceSoft is a purpose-built Software for HR teams to solve the complexity of leave management with an all-in-one software solution.
AbsenceSoft is a purpose-built software for HR teams to solve the complexity of leave management with all-in-one solution. Our enterprise leave management cloud-based solution is built for your HR team. With customizable and intuitive workflows, we help you care for your employees, drive efficiency, and stay compliant throughout your entire leave management process. Lär dig mer om AbsenceSoft

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
With OnLearned, training and qualification measures can be conveniently created, managed, planned.
With OnLearned, training and qualification measures can be conveniently created, managed, planned. Lär dig mer om OnLearned

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering
Smartplan hjälper företag att flytta över från Excel till ett schemaläggningssystem online. Smartplan erbjuder även kommunikation, tidsregistrering, lönehantering och mycket mer.
Smartplan är ett intuitivt, molnbaserat schemaläggningsverktyg med stort fokus på användarvänlighet. Smartplan erbjuder goda möjligheter till kommunikation mellan medarbetare och handläggare, frånvarohantering i form av t.ex. semester, sjukdom eller ledighet, samt lönekörning till en rad olika lönesystem. Smartplans stämpelklocka ger dessutom trygghet genom att garantera att medarbetarnas tidsregistrering alltid stämmer. De anställda stämplar in när de kommer till jobbet och stämplar ut när de går hem. Lär dig mer om Smartplan

Funktioner

  • Ledighetshantering
  • Ersättningshantering
  • Rapportering och analys
  • Anställdas databas
  • Kalenderhantering