Filterresultat (9)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
9 resultat
Smart och mycket flexibelt HR-system. Enkel distribuering, stor flexibilitet och skalbarhet är faktorer som uppskattas av små och medelstora företag.
Lär dig mer om Sloneek
Sloneek är ett smart och mycket flexibelt HR-system. Här hittar du allt du behöver för att enkelt och effektivt kunna hantera personalfrågor i ditt företag. Medarbetarmapp, smart system för närvarohantering, frånvarohantering, eIDAS-kompatibel signering och hantering av dokument, planering och tidrapporter, hantering av tillgångar, onboarding, ATS, kompetens- och prestationshantering. Sloneek är en modulär lösning. Du använder bara det du behöver. Enkel distribuering, stor flexibilitet och skalbarhet är faktorer som uppskattas av små och medelstora företag.
Lär dig mer om Sloneek
...
Läs mer
Funktioner
- Ledighetshantering
- Ersättningshantering
- Rapportering och analys
- Anställdas databas
- Kalenderhantering
Calamari är integrerat med Slack, Jira, G Suite och Office 365, vilket gör det enklare att spåra HR-poster, semester och betald ledighet.
Lär dig mer om Calamari
Calamari är ett HR-program som underlättar personalhanteringen. Det gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan få meddelanden om kommande frånvaro och förfrågningar om ledighet. Calamari stöder företag med kontor i flera länder och orter och har stöd för rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projekthanteringsverktyg som Jira, Slack, Office 365, G Suite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana.
Lär dig mer om Calamari
...
Läs mer
Funktioner
- Ledighetshantering
- Ersättningshantering
- Rapportering och analys
- Anställdas databas
- Kalenderhantering
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt.
Lär dig mer om Workday HCM
...
Läs mer
Funktioner
- Ledighetshantering
- Ersättningshantering
- Rapportering och analys
- Anställdas databas
- Kalenderhantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer.
Lär dig mer om Jolt
...
Läs mer
Funktioner
- Ledighetshantering
- Ersättningshantering
- Rapportering och analys
- Anställdas databas
- Kalenderhantering
Skapa flera ledighetspolicyer, anpassade arbetsflöden för godkännande och semesterkalendrar som kan tilldelas till olika team.
Registrera, övervaka och spåra personalens ledighetsförfrågningar med Freshteam.
Skapa flera ledighetspolicyer med olika regler och koppla dem till specifika avdelningar, platser eller skift.
Teamkalendrarna låter dig se alla teammedlemmars tillgänglighet från en och samma plats och hjälper till med att godkänna ledighet.
En kraftfull instrumentbräda för HR-samarbetspartner/chefer som ger dig ett fågelperspektiv över hela företagets ledighetstendenser.
Lär dig mer om Freshteam
...
Läs mer
Funktioner
- Ledighetshantering
- Ersättningshantering
- Rapportering och analys
- Anställdas databas
- Kalenderhantering
Teamschemaläggning + projektplanering + tidsuppföljning + tillgänglighetshantering + användning + prognoser i ett enda resursplaneringsverktyg
>> Programvara för resurs- och projektplanering >> Ledighets- och tillgänglighetshantering + schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + tidsuppföljning + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo.
Lär dig mer om teamdeck
...
Läs mer
Funktioner
- Ledighetshantering
- Ersättningshantering
- Rapportering och analys
- Anställdas databas
- Kalenderhantering
En digital lösning för att leda ditt team – från ledighetsansökan till teamsamordning och hantering av personalfiler.
absence.io är en lösning för att hjälpa HR-personal att enkelt hantera teamledighet, personalens semester, närvaro och betalda ledighet.
Det är inte längre nödvändigt att användarna anger data manuellt eftersom absence.ios kalender är synlig för både HR-personal och alla anställda. Personalen kan därför enkelt kan begära ledighet genom att klicka på ett visst datum. Systemet förhindrar att det uppstår konflikter angående ledighet och bokningar så att arbetsschemat enkelt kan organiseras.
Lär dig mer om absence.io
...
Läs mer
Funktioner
- Ledighetshantering
- Ersättningshantering
- Rapportering och analys
- Anställdas databas
- Kalenderhantering
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation.
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar.
Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på?
Lär dig mer om niikiis
...
Läs mer
Funktioner
- Ledighetshantering
- Ersättningshantering
- Rapportering och analys
- Anställdas databas
- Kalenderhantering
Smartplan hjälper företag att flytta över från Excel till ett schemaläggningssystem online. Smartplan erbjuder även kommunikation, tidsregistrering, lönehantering och mycket mer.
Smartplan är ett intuitivt, molnbaserat schemaläggningsverktyg med stort fokus på användarvänlighet.
Smartplan erbjuder goda möjligheter till kommunikation mellan medarbetare och handläggare, frånvarohantering i form av t.ex. semester, sjukdom eller ledighet, samt lönekörning till en rad olika lönesystem.
Smartplans stämpelklocka ger dessutom trygghet genom att garantera att medarbetarnas tidsregistrering alltid stämmer. De anställda stämplar in när de kommer till jobbet och stämplar ut när de går hem.
Lär dig mer om Smartplan
...
Läs mer
Funktioner
- Ledighetshantering
- Ersättningshantering
- Rapportering och analys
- Anställdas databas
- Kalenderhantering