Filterresultat (9)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
9 resultat
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer.
Hur fungerar det?
Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion.
Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden.
Lär dig mer om Flipsnack
...
Läs mer
Funktioner
- Online schemaläggning
- HIPAA-kompatibel
- Rapportering och analys
- SMS-meddelanden
- Påminnelser
- Varningar / Meddelanden
- Hantering av patientjournaler
- Patientportal
- Patientintag
- Mobilåtkomst
- Tredjepartsintegration
- Ersättningshantering
- Patientkommunikation
- Betalbearbetning
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent.
Lär dig mer om Acuity Scheduling
...
Läs mer
Funktioner
- Online schemaläggning
- HIPAA-kompatibel
- Rapportering och analys
- SMS-meddelanden
- Påminnelser
- Varningar / Meddelanden
- Hantering av patientjournaler
- Patientportal
- Patientintag
- Mobilåtkomst
- Tredjepartsintegration
- Ersättningshantering
- Patientkommunikation
- Betalbearbetning
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion.
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS).
Lär dig mer om SimplyBook.me
...
Läs mer
Funktioner
- Online schemaläggning
- HIPAA-kompatibel
- Rapportering och analys
- SMS-meddelanden
- Påminnelser
- Varningar / Meddelanden
- Hantering av patientjournaler
- Patientportal
- Patientintag
- Mobilåtkomst
- Tredjepartsintegration
- Ersättningshantering
- Patientkommunikation
- Betalbearbetning
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över.
Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik.
Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem.
Kom igång idag helt kostnadsfritt.
Lär dig mer om 10to8
...
Läs mer
Funktioner
- Online schemaläggning
- HIPAA-kompatibel
- Rapportering och analys
- SMS-meddelanden
- Påminnelser
- Varningar / Meddelanden
- Hantering av patientjournaler
- Patientportal
- Patientintag
- Mobilåtkomst
- Tredjepartsintegration
- Ersättningshantering
- Patientkommunikation
- Betalbearbetning
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer.
Lär dig mer om Bookafy
...
Läs mer
Funktioner
- Online schemaläggning
- HIPAA-kompatibel
- Rapportering och analys
- SMS-meddelanden
- Påminnelser
- Varningar / Meddelanden
- Hantering av patientjournaler
- Patientportal
- Patientintag
- Mobilåtkomst
- Tredjepartsintegration
- Ersättningshantering
- Patientkommunikation
- Betalbearbetning
Enkel onlineplanering för företag.
BookSteam är en molnbaserad bokningsprogramvara som riktar sig till små och stora företag över hela världen. BookSteam erbjuder ett brett utbud av flexibla verktyg för kalenderhantering som automatiserar processen för att boka och schemalägga lektioner för dig och dina kunder. Ligg steget före dina konkurrenter, marknadsför ditt företag och få det att växa med BookSteam.
Lär dig mer om BookSteam
...
Läs mer
Funktioner
- Online schemaläggning
- HIPAA-kompatibel
- Rapportering och analys
- SMS-meddelanden
- Påminnelser
- Varningar / Meddelanden
- Hantering av patientjournaler
- Patientportal
- Patientintag
- Mobilåtkomst
- Tredjepartsintegration
- Ersättningshantering
- Patientkommunikation
- Betalbearbetning
Lösning för administration av medicinsk praktik med funktioner för webbaserad bokning, Stripe, schemaläggning, uppgiftshantering, rapporter och SMS-/e-postpåminnelser.
En molnbaserad plattform som är idealisk för läkare och privata kliniker. Förenkla ditt arbetsflöde på din praktik, vilket hjälper dig att attrahera och behålla fler patienter till en lägre kostnad.
Medesk erbjuder videokonsultationer, inbyggd elektronisk patientjournal (electronic health record, EHR), ett Google Calendar- och iCal-integrerat schema, webbaserad bokning och besökspåminnelser, kraftfull analys samt betalnings- och insättningsalternativ.
Medesk har utvecklat färdiga lösningar för allmänläkare, mental hälsa, sjukvård och hälsa samt håravfallskliniker.
Lär dig mer om Medesk
...
Läs mer
Funktioner
- Online schemaläggning
- HIPAA-kompatibel
- Rapportering och analys
- SMS-meddelanden
- Påminnelser
- Varningar / Meddelanden
- Hantering av patientjournaler
- Patientportal
- Patientintag
- Mobilåtkomst
- Tredjepartsintegration
- Ersättningshantering
- Patientkommunikation
- Betalbearbetning
Den molnbaserade hanteringsplattformen Arbox automatiserar och effektiviserar verksamheten för studior, fitnessklubbar och gym.
Arbox är en lättanvänd företagsledningsplattform för fitnessklubbar i alla storlekar. Den kompletta verktygsuppsättningen för gym, crossfit-, MMA-, dans-, yoga- och pilatesstudior inkluderar: Lead- och klienthantering | Lektionsbokning | Kommunikationscenter (SMS, push-meddelanden, röstsamtal) | Betalningsbehandling | Live-rapportering | Skapa smarta formulär och undantag | Mobilapplikation för medlemmar (anmälan till lektioner, förnyelse av medlemskap osv.)
Lär dig mer om Arbox
...
Läs mer
Funktioner
- Online schemaläggning
- HIPAA-kompatibel
- Rapportering och analys
- SMS-meddelanden
- Påminnelser
- Varningar / Meddelanden
- Hantering av patientjournaler
- Patientportal
- Patientintag
- Mobilåtkomst
- Tredjepartsintegration
- Ersättningshantering
- Patientkommunikation
- Betalbearbetning
Hantera möten, besök och köer samtidigt som du samlar in viktig data med hjälp av Qmatic's allt-i-ett-plattform för kundresor.
Qmatic erbjuder ett komplett Customer Journey Management-system för smidiga och effektiva kundflöden som omfattar allt från tidsbokning och incheckning till köhantering, rapportering och analys samt kundfeedback - allt inom en enda plattform. Detta gör det enkelt för organisationer att möjliggöra möten, minska väntetiderna och samla in data för att förbättra resursplaneringen för att leverera utmärkta kund- och medarbetarupplevelser. Qmatic erbjuder lösningar både i molnet och på plats.
Lär dig mer om Qmatic
...
Läs mer
Funktioner
- Online schemaläggning
- HIPAA-kompatibel
- Rapportering och analys
- SMS-meddelanden
- Påminnelser
- Varningar / Meddelanden
- Hantering av patientjournaler
- Patientportal
- Patientintag
- Mobilåtkomst
- Tredjepartsintegration
- Ersättningshantering
- Patientkommunikation
- Betalbearbetning