I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Anteckna
Programvara för anteckningar gör det möjligt för användare att registrera, organisera och lagra information och anteckningar i korta dokument eller textformat.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (6)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Förenade Arabemiraten
Australien
Kanada
Tyskland
Frankrike
Storbritannien
Irland
Italien
Nya Zeeland
Prissättningsalternativ
6 resultat
Sortera efter
Med monday.com Work OS kan du enkelt skapa, hantera och dela anteckningar, formulär och dokument på en enda samarbetsplattform.
Med monday.com Work OS kan du enkelt organisera och hantera ditt företags interna dokumentation och kommunikation på en enda samarbetsplattform. Använd anpassningsbara mallar för att skapa och hantera allt från mötesanteckningar och att göra-listor till formulär och dokument. Dela och samarbeta med dina teammedlemmar i realtid, använd automatiseringar för att påskynda godkännanden och standardisera dokumentprocesser för att hålla hela ditt team uppdaterat.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Mötesanteckningar
- Offlineåtkomst
- Handskriftsigenkänning
- Uppgiftshantering
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar.
Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Lär dig mer om Notion
...
Läs mer
Funktioner
- Mötesanteckningar
- Offlineåtkomst
- Handskriftsigenkänning
- Uppgiftshantering
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksamma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar.
Lär dig mer om LiquidText
...
Läs mer
Funktioner
- Mötesanteckningar
- Offlineåtkomst
- Handskriftsigenkänning
- Uppgiftshantering
Spike tar in hela din arbetsplats i din inkorg: din e-post, chatt, kalender, samtal, teamsamarbete och uppgifter – allt på ett och samma ställe.
Spike turboladdar din e-post. E-post, chatt, kalender, samtal, samarbetsdokument och ärenden i en enda kraftfull inkorg, så att du kan fokusera på att snabbare få saker gjorda.
Spike kombinerar traditionella e-postmeddelanden med snabbmeddelanden, erbjuder bättre kontext för varje konversation och städar upp i röran, vilket ger bättre interaktion samt mer mänskliga och moderna kommunikationsmetoder.
Spike körs ovanpå din befintliga e-post och erbjuds för iOS, Android, Mac, Windows och webben.
Lär dig mer om Spike
...
Läs mer
Funktioner
- Mötesanteckningar
- Offlineåtkomst
- Handskriftsigenkänning
- Uppgiftshantering
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort,
få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter,
segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk,
skapa och dela ditt elektroniska visitkort,
håller dina data privata och säkra,
hjälp finns alltid att få på
Lär dig mer om Covve App
...
Läs mer
Funktioner
- Mötesanteckningar
- Offlineåtkomst
- Handskriftsigenkänning
- Uppgiftshantering
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar.
Lär dig mer om EQUP
...
Läs mer
Funktioner
- Mötesanteckningar
- Offlineåtkomst
- Handskriftsigenkänning
- Uppgiftshantering