96 resultat
Varumärkesprofilerad och helt anpassningsbar evenemangsteknik för virtuella, blandade och personliga evenemang. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)
Socios heltäckande evenemangsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för kunder som Microsoft, Google, Nike, Comcast, Questex, Pinterest, Lessonly, Harvard University med fler i över 70 länder. Socio är byggd för evenemang, inte webinarier, och använder dra-och-släpp-teknik och kombinerar registrering, strömning, engagemang, sponsring och nätverkande för en sömlös evenemangsupplevelse. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
SpotMe är en hybridlösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang. Lär dig mer om SpotMe
SpotMe är en hybridlösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang. Alla verktyg för evenemangshantering, videoproduktion och appbyggande ingår, direkt från din webbläsare. Lösningen lämpar sig för enkla webbinarier till sofistikerade evenemang med höga produktionsvärden. Forrester och G2 säger att SpotMe är ledande tack vare hög engagemangsförmåga och djupgående anpassning och flexibilitet. Lär dig mer om SpotMe

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut. Lär dig mer om Cvent Event Management
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
ClickMeeting är en webbläsarbaserad webbinarlösning som ger kraften i webbinarier till organisationer i alla storlekar Lär dig mer om ClickMeeting
ClickMeeting är en webbläsarbaserad webbinarielösning som ger styrkan hos webbinarier till organisationer i alla storlekar, från enskilda firmor till multinationella företag. Den webbaserade lösningen är enkel att använda och täcker hela webbinarprocessen från förberedelse till presentation och från interaktion till uppföljning. Programvaran kräver ingen installation och fungerar på alla enheter och operativsystem. Lär dig mer om ClickMeeting

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Hubilo är plattformen för de verkliga virtuella evenemangen och virtuella mötena. Gör dina virtuella evenemang till verkliga evenemang med Virtual Platform Lär dig mer om Hubilo
Hubilo är en programvara för hantering av hybridevenemang. Programvaran hjälper dig att anordna både virtuella och fysiska evenemang. Med en intuitiv hybridinstrumentbräda kan du skapa, anordna och hantera ett helt virtuellt evenemang eller ett hybridevenemang med en webbplats, mobilapp för evenemang, registrerings- och biljettlösningar. Virtual Event kan: Anordna parallella sessioner, varumärkesprofilerad nätverkslounge, personliga möten, livechattar, omröstningar och mycket mer. Kom till Hubilo och be om en gratis provperiod för att komma igång. Lär dig mer om Hubilo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Den moderna webbinarplattformen är skapad för att hjälpa dig att hålla fantastiska webbinarier, få din målgrupp att växa och få dina kunder att ta nästa steg. Lär dig mer om BigMarker
BigMarker kombinerar en kraftfull webbinarieprogramvara med robusta marknadsföringsfunktioner för att skapa världens första heltäckande webbinarielösning. Lär dig mer om BigMarker

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Endast 99 USD plus 1 USD per budgivare. En komplett mobil budgivningslösning. Enkel installation och betalningshantering, och ingen appnedladdning krävs. Lär dig mer om Accelevents
För endast 99 USD plus 1 USD per deltagare automatiserar Accelevents det manuella arbete som är kopplat till din tysta auktion. Dina deltagare kan bjuda och skicka in betalningar själva via sms eller online, vilket skapar en smidig och effektiv insamlingsupplevelse för alla. Nå en större målgrupp, acceptera bud när som helst och samla in mer pengar. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare. Lär dig mer om Let's Get Digital
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare. Organisera dina evenemang med en helt personlig och engagerande upplevelse för varje deltagare. Dra nytta av smart matchning, detaljerade insikter och mycket mer för att bygga upp en gemenskap och få ditt varumärke att hamna på allas läppar. Lär dig mer om Let's Get Digital

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Kraftig teknik, lågviktspaket. Swoogo kombinerar seriös programvara för evenemangshantering med en plattform utformad för vanliga människor. Lär dig mer om Swoogo
Swoogo är en av de främsta programvarorna för evenemangshantering som höjer din produktivitet och ROI och inte dina stressnivåer och din aspirinbudget. Swoogo tillhandahåller en plattform som skapar en strömlinjeformad upplevelse för dina deltagare från början till slut. Den är utformad för både virtuella evenemang och evenemang för personligt deltagande med hybridfunktioner. Inkluderar: Obegränsade evenemangs och registreringar med inbyggd analys, gratis integrationer (CRM, betalningar osv.) intuitiva hemsida + marknadsföringsverktyg för e-post, deltagarhantering samt kundtjänst i världsklass. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova All-in-One Event Management Software helps event organizers create the most engaging and organized events (face-to-face, virtual or hybrid) by improving attendee engagement, increasing networking opportunities, enhancing exhibitor/sponsor ROI, and making event planning much easier. Whova is loved by 15000+ events worldwide and has won the Event Tech Award in 2016, 2017, 2018, and 2019. Whova is trusted by Hilton, US Bank, Oracle, IKEA, NASA, DOE, Rockefeller Foundation, Harvard, IEEE, ... Lär dig mer om Whova

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Lär dig mer om Tripleseat

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla offers a powerful registration, mobile app, webinar and live streaming platform for a complete suite of solutions that are ready for virtual, hybrid or live event formats. Works perfect for conferences, classes, webinars, virtual events, fundraisers, training, & sports events. Eventzilla has everything you need to create a beautiful on-brand event website, publish event schedule, accept registrations, process payments, livestream content, manage attendees and check-in easily. Lär dig mer om Eventzilla

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Hopin is an all-in-one events platform via which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world.
Hopin is an all-in-one events platform with which organizers can create, host and manage live events for up to 100,000 attendees. Hopin's web based virtual venue connects distributed communities, companies, and friends with live video, chat and networking features. Attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world. Lär dig mer om Hopin

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
ON24 tillhandahåller digitala upplevelser och webbsändning för företagskommunikation och generering av efterfrågan via en molnbaserad SaaS-applikation.
ON24 vill omdefiniera hur organisationer interagerar med sin målgrupp genom att driva interaktiva, datarika webinarier och innehållsupplevelser som hjälper människor att få kontakt på en mer mänsklig nivå och fatta smartare affärsbeslut. Genom ON24 kan marknadsförare skapa interaktioner live, på begäran och personligt anpassade interaktioner, förvandla dessa till användbar information och integrera detta i hela sin verksamhet. Med ON24 får marknadsförare massor av information genom mer än en miljard minuters interaktioner, vilket driver på intäkterna. Lär dig mer om ON24

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Arrangera hybrida evenemang med Airmeet för att göra evenemanget mindre komplext och minimera skillnaden mellan att vara på plats och delta på distans. Förbättra din ROI med nästa generations verktyg.
Leverera sömlösa hybrida evenemang med Airmeet. Organisera engagerande virtuella konferenser, möten, mässor och nätverkande för din gemenskap. Gör det enklare att arrangera evenemang med denna omfattande plattform som stöder evenemang i alla storlekar. Skapa uppslukande upplevelser för deltagare både på distans och på plats. Dra nytta av nästa generations funktioner för publikengagemang, spelifierad innehållsleverans och skräddarsydd teknik för nätverkande hos både deltagare och värdar, vilket genererar kvalificerade leads. Lär dig mer om Airmeet

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Launch your event in minutes! We are an all-in-one event management solution that provides your attendees a unified experience!
Launch your event in minutes! We are an all-in-one event management solution that provides you and your attendees a unified experience! We offer a seamless ticketing & registration solution that is custom with event pages, emails, reports, analytics, and more. Also an online experience with chat, one-on-one chat, host moderation, notes, and everything you need to engage your attendees. Join the 30,000+ events that use Brushfire every year! Plus a team you can actually talk to! (866) 825-8252 Lär dig mer om Brushfire

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Award-winning hybrid and virtual event platform for meetings of any size.
Glisser is an award-winning virtual and hybrid event hosting platform with an integrated audience response system. We currently provide service for the likes of Informa, Clarion, Facebook, Uber, and many more. Our platform allows live streaming video content, instantly presents slides to all attendee devices, uses audience engagement features to improve the delegate experience, and delivers powerful event analytics, all while maintaining topflight security protocols. Lär dig mer om Glisser

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang.
Du har automatiserat din marknadsföring. Dags att automatisera dina evenemang? Evenemangsautomation börjar med rätt teknik och rätt personer för dig och ditt team. Aventri ger sina kunder möjlighet att skapa värdefulla personliga upplevelser, utveckla inflytelserika gemenskaper, utöka varumärken och öka avkastningen, då de erbjuder allt från registrering online till marknadsföring till deltagare, möjlighet att skapa rumsblock för deltagare, möjlighet till incheckning på plats och till att få realtidsanalyser om hur ditt evenemang eller möte går. Lär dig mer om Aventri

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Bizzabo powers in-person, virtual, & hybrid experiences with the Event Experience OS, an open platform for Event Experience Leaders.
Bizzabo powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences. Bizzabo's Event Experience OS is a data-rich open platform that allows Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes — all while keeping attendee data private and secure. As a Leader in The Forrester Wave™: B2B Marketing Events Management Solutions, Q1 2021 Report, we're trusted by world-leading brands like Fortune 500 enterprises to power their events. Lär dig mer om Bizzabo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Plan hybrid events the entire team can participate in. Book engaging experiences in just a few clicks with Confetti.
Confetti helps remote employees connect with their in-office counterparts through engaging team building events. Browse and book unforgettable experiences for your hybrid corporate team on our easy-to-use online platform. From hosted games to instructor-led classes, everyone can get in on the fun. Foster happier, more holistic teams through Confetti events. Lär dig mer om Confetti

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Onsite & Hybrid Events, Registration, Badge Printing, RFID Tracking, Lead Capture, Exhibitor Management, Face Recognition, Gamification
Boomset by Hopin is the easiest all-in-one event management solution for in-person and hybrid events! As an all-in-one solution for in-person and hybrid events. Use the GDPR-compliant software and mobile apps for all your in-person event needs like onsite event registration, self-check-in, on-demand (color) badge printing, facial recognition, session management, RFID tracking, access control, lead retrieval, gamification, item redemption, on-site services and more. Lär dig mer om Boomset

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lär dig mer om Lyyti

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Skapa engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser med EventMobi.
EventMobis början till slut plattform för evenemangshantering gör det enkelt för evenemangsarrangörer att planera, marknadsföra, tjäna pengar på och leverera engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser. Från hemsida, registrering och en prisbelönt evenemangsapp till Virtual Space och helt hanterad webbaserad evenemangsproduktion, har EventMobi-plattformen använts av över 10 000 evenemangsplanerare i 72 länder runt om i världen sedan 2009. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Create an engaging virtual, Hybrid & In-person event experience for your audience to network, connect & collaborate. Request a Demo!
Eventdex all-in-one event management software offers full-stack solutions for your entire event - Business Matchmaking, Virtual & Hybrid event platform, Lead Retrieval, Onsite event management, event registrations, etc. Our powerful platform seamlessly integrates with all your workflow systems to help you manage your events from a single interface application. Eventdex is an event management platform that provides a suite of products to enhance the experience of everyone at an event. Lär dig mer om Eventdex

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Converve is a Highly Customizable Software for Virtual, Hybrid & In-Person Matchmaking and Networking Events.
Converve is a highly customizable event software for B2B Matchmaking and Networking. The web-based app is flexible and can be customized to the special requirements of your events. Additional features and integrations can be developed to execute your event strategy. Lär dig mer om Converve

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. Lär dig mer om InEvent

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration Lär dig mer om ViewStub

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Feria Virtual Web is a hybrid event platform in which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere
Ferias Virtuales Web is the ideal platform for holding hybrid events sush as fairs, congresses, seminars and events in general. Flexible, intuitive and easy to use for all users: visitors, sponsors, speakers and organizers. Main functionalities: - Virtual auditorium (live and / or prerecorded) - Interactive virtual stands - Space for sponsorships - Networking module - Registration of visitors - Certificate module Lär dig mer om Ferias Virtuales Web

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Eventcombo’s Web3 Event-as-a-Service Platform focuses on comprehensive event registration & management for events of all sizes & types.
Eventcombo offers a #SinglePlatform event solution that combines cutting-edge technology & white glove customer service to deliver 360° managed in-person, virtual & hybrid events of exceptional quality. Based on an unlimited model, the platform features unlimited attendees, hosts, & integrations, which can be further customized to simplify event management, enhance experience, & boost engagement. Post-event networking with Community(TM) by Eventcombo is a bonus to make events unforgettable. Lär dig mer om Eventcombo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Förstklassigt allt i ett-insticksprogram för evenemangshantering i WordPress.
WP Event Manager är ett lätt, skalbart och fullt utrustat insticksprogram för evenemangshantering för att lägga till funktioner för listning av evenemang på din WordPress-webbplats. Kortkoden listar alla händelser, den kan fungera med alla teman och är mycket enkel att ställa in och anpassa. På inställningssidorna kan du välja hur du vill att evenemanget ska visas. Lär dig mer om WP Event Manager

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Offer virtual & in-person tradeshows. Combine your virtual and in-person event planning in one place.
Combine your virtual and in-person event planning in one place. Get the best of in-person and virtual events by partnering with an event technology company that will help create an airtight backup plan. Offer virtual & in-person tradeshows. Give virtual attendees a rich experience with abilities to chat and explore the same vendors as in-person attendees. Lär dig mer om GTR

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack to elevate bigger meetings, events and content–live or asynchronously.
Work has changed. What used to happen in rooms is now happening on screens, and more screens than ever before. In the last decade, there’s been a revolution in how we watch content. It’s edgier, meant to stand out, and be watchable anywhere. Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack (email, messaging, video conferencing) by providing tools to elevate bigger meetings, events, and content–when viewership and engagement matter, whether consumed live or asynchronously. Lär dig mer om Brandlive

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events.
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events. As the only supplier with genuine 24/7 customer service, our global team lives and breathes events, no matter their location or size. By being ahead of the innovation curve, we enable our customers to impress their audiences every step of the way. Conferences, board meetings, webinars, hybrid events, interactive podcasts, press briefings, online training, workshops, you name it. We do it all. Lär dig mer om Canapii

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Eventmix är en lättanvänd virtuell och hybrid evenemangsplattform som gör att organisatörer kan arrangera evenemang från sin egen hemsida på några minuter.
Eventmix är en lättanvänd virtuell och hybrid evenemangsplattform som gör att organisatörer kan arrangera evenemang från sin egen hemsida på några minuter. Eventmix ger dig alla verktyg du behöver för att inte bara sköta och tjäna pengar på dina evenemang utan även för att hålla din publik engagerad via helt anpassningsbara dedikerade områden för nätverkande och engagemang. Lär dig mer om Eventmix

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
User-friendly all-in-one software for conference management including attendee & abstract management - onsite, hybrid & virtual.
A powerful software that accompanies your virtual, hybrid and onsite conferences and events from the get-go and turns them into success stories. Perfectly suited for planners of academic conferences, professional congress organizers and expert associations, the completely web-based software allows you to manage your events from wherever you are and offers a maximum of flexibility. Handle registrations, payments, abstracts & set up livestreams incl. networking options for virtual participants. Lär dig mer om Converia

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Customizable event management solution designed to help brands host scalable & secure events for a global audience.
Samaaro is an award-winning Event Management Software that provides a powerful suite of products designed to help event organizers seamlessly manage their events- in-person, virtual or hybrid. Samaaro's unique features & versatility empower event organizers to drive registrations, create 3D booths, integrate payments, schedule meetings, track real-time data, and much much more. With this, Samaaro aims to provide an out-and-out solution that caters to each and every aspect of a event lifecycle. Lär dig mer om Samaaro

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Virtual events platform which empowers organizations to host events like exhibitions, conferences, fairs, and trade shows fully virtual
Virtual events platform which empowers organizations to host events like exhibitions, conferences, fairs, and trade shows fully virtual or on Hybrid format. Our platform support multi languages like English, Chinese, Korean, Bahasa Malaysia, Vietnamese, Thai & More Lär dig mer om Virtualive

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
AI-Powered Events and Communities - Virtual and Hybrid Events - 365 Communities and Marketplaces
ExpoPlatform is an all-in-one management platform that powers communities, marketplaces and events across virtual, hybrid and live formats. With an intelligent AI algorithm at its core, the modular platform offers effective solutions to connect buyers and sellers, grow communities and drive business 365 days a year. These features are supporting event organisers to evolve the traditional event model into an omnichannel experience for their audience. Lär dig mer om ExpoPlatform

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
An all-in-one platform for planning, executing, and experiencing your dream in-person or virtual event no matter the shape or size.
An all-in-one platform for planning, executing, and experiencing your dream in-person or virtual event no matter the shape or size. Lär dig mer om Cadence

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
BuzzCast: Reliable, Scalable, Broadcast Quality Events - 100% of the time,
Looking to produce large-scale virtual and hybrid events that work perfectly, every time? BuzzCast is the premium virtual events platform, powering the world’s most buzzworthy events. Trusted by global brands including Anthem, The Bill and Melinda Gates Foundation, The World Trade and Tourism Council and Uber, BuzzCast delivers a production-quality experience with zero downtime - 100% of the time. BuzzCast features advanced networking capabilities and supports complex ticketing access, tracks Lär dig mer om BuzzCast

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Invent App provides an intuitive and customized platform for your virtual, in-person or hybrid event on all supports (web/mobile app).
Invent App provides an all-in-one platform to support companies in the organization of their events. The intuitive platform is available as a mobile App or a WebApp to adapt to any type of event and make it a real success. You manage the before, during and after of your event with Invent App solutions. Thanks to more than 30 features such as attendees and speakers list or interactivity, the platform is ideal to customize an immersive App suited for virtual, face-to-face and hybrid events. Lär dig mer om Invent App

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Enterprise event management software for corporate event teams managing events of all types and sizes, whether in-person or online.
Attendease is an award-winning, enterprise-level event management platform for events of all types and sizes, whether online or in-person, paid or free, private or public. Used by names such as Adobe, NBC, and Autodesk, our versatile software can easily help you manage event registration, build white-labeled event websites, create mobile apps, email and manage attendees, create surveys, reports, and more! Lär dig mer om Attendease

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
100% customizable, 100% easy to use, and 100% on brand.
Zuddl is a 100% customizable and 100% easy-to-use hybrid events platform built for events of all sizes and types. With Zuddl, you can host an engaging, shared event experience that truly unites your in-person and virtual attendees. From zero latency to the mobile app, live engagement tools to analytics, you’ll have complete control of your event execution - speakers, attendees, interactions, engagement. Everything you need to host a memorable hybrid event at your fingertips. Lär dig mer om Zuddl

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
We deliver engaging, next-level virtual events, live event streams, and webinars for the world's biggest brands. Now it's your turn.
We're streamGo - the experts in live video streaming and online events. From virtual and hybrid events to webinars and live streaming, global brands including Sony and TikTok use us to engage their online audiences. Our dedicated event producers are with you the whole way, from set up to real-time technical support. And with bespoke branding, uninterrupted HD stream quality and live engagement data, our platform delivers outstanding events every time. Lär dig mer om streamGo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Ana 1on1 meeting and online registration system that is designed for complex, high-value corporate and financial events.
MeetMax is the most flexible, customizable 1on1 meeing and on-line registration system for corporate and incentive meetings, conferences, and high-profile events. Watch our online flash demos to give you an idea of the power of MeetMax. High service, unrivaled features, and easy-to-use interface. MeetMax is simply the best 1on1 meeting and online registration tool - that will serve all of your different types of events. Lär dig mer om MeetMax

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Companies like Budweiser, Honda, Michaels, and Tabasco all count on AnyRoad to measure the impact of their experiential marketing.
AnyRoad is the leading Experience Relationship Management (ERM) platform enabling brands to measure, scale, and implement their experiential programs. We empower companies to create brand loyalty, change consumer behavior, and understand their brand associations by providing data intelligence sourced from experiences. Our software integrates into CRM, ERP, and POS systems to complete the loop, building the model of how these experiences build loyalty, brand perception, and increase revenue. Lär dig mer om AnyRoad

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
All-in-one event platform that promotes engagement for all attendees. Switch seamlessly between virtual, hybrid, and in-person.
Connect Space is an easy-to-use, all-in-one event platform that offers you the flexibility and tools to support you and your team's goals. From built-in live streaming to onsite badge printing, we provide everything needed to create the best possible experience for your attendees; no matter where they are. Switch seamlessly between virtual, hybrid, and in-person when last minute changes occur. Lär dig mer om Connect Space

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
A comprehensive event management software that empowers organizers to plan, promote, and run online and in-person events.
Zoho Backstage is all-in-one event management software to plan and run in-person, virtual, and hybrid event experiences from beginning to end with greater efficiency and impact. Right from designing an event website, selling tickets, and marketing an event, to communicating with attendees, presenting sessions, and analyzing an event's performance, Zoho Backstage has everything you need to grow your event and accelerate its success. Lär dig mer om Zoho Backstage

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är byggd av evenemangsproffs för evenemangsproffs och driver uppslukande, meningsfulla digitala
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är en plattform som skapar virtuella evenemang, platsbaserade evenemang och hybridevenemang med kraftfulla verktyg för deltagarengagemang som väcker varumärken till liv. Hubb driver många av världens största konferenser. Hubb är byggd av evenemangsledare för evenemangsproffs och ger evenemangsplanerare oöverträffad kontroll och smidighet. Lär dig mer om Hubb

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Tame gör det enkelt för dig att skapa och arrangera vitmärkta hybrida och virtuella evenemang som engagerar och inspirerar.
Programvaran gör det enkelt för dig att skapa och arrangera vitmärkta hybrida och virtuella evenemang. Programvaran gör det enkelt för dig att skapa ett inspirerande och engagerande evenemang med eget schema, scener med mera. Plattformen erbjuder support 24/7, introduktion, support i realtid på dagen och en rad tilläggstjänster från ett expertteam och certifierade samarbetspartner. Flexibel prissättning med alla funktioner du behöver. Dessutom behövs inga designkunskaper tack vare dra och släpp-verktyget. Lär dig mer om Tame

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning