Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
122 resultat
Varumärkesprofilerad och helt anpassningsbar evenemangsteknik för virtuella, blandade och personliga evenemang. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)
Socios heltäckande evenemangsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för kunder som Microsoft, Google, Nike, Comcast, Questex, Pinterest, Lessonly, Harvard University med fler i över 70 länder. Socio är byggd för evenemang, inte webinarier, och använder dra-och-släpp-teknik och kombinerar registrering, strömning, engagemang, sponsring och nätverkande för en sömlös evenemangsupplevelse. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
SpotMe är en hybridlösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang. Lär dig mer om SpotMe
SpotMe är en hybridlösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang. Alla verktyg för evenemangshantering, videoproduktion och appbyggande ingår, direkt från din webbläsare. Lösningen lämpar sig för enkla webbinarier till sofistikerade evenemang med höga produktionsvärden. Forrester och G2 säger att SpotMe är ledande tack vare hög engagemangsförmåga och djupgående anpassning och flexibilitet. Lär dig mer om SpotMe

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut. Lär dig mer om Cvent Event Management
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
ClickMeeting är en webbläsarbaserad webbinarlösning som ger kraften i webbinarier till organisationer i alla storlekar Lär dig mer om ClickMeeting
ClickMeeting är en webbläsarbaserad webbinarielösning som ger styrkan hos webbinarier till organisationer i alla storlekar, från enskilda firmor till multinationella företag. Den webbaserade lösningen är enkel att använda och täcker hela webbinarprocessen från förberedelse till presentation och från interaktion till uppföljning. Programvaran kräver ingen installation och fungerar på alla enheter och operativsystem. Lär dig mer om ClickMeeting

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Hubilo är plattformen för de verkliga virtuella evenemangen och virtuella mötena. Gör dina virtuella evenemang till verkliga evenemang med Virtual Platform Lär dig mer om Hubilo
Hubilo är en programvara för hantering av hybridevenemang. Programvaran hjälper dig att anordna både virtuella och fysiska evenemang. Med en intuitiv hybridinstrumentbräda kan du skapa, anordna och hantera ett helt virtuellt evenemang eller ett hybridevenemang med en webbplats, mobilapp för evenemang, registrerings- och biljettlösningar. Virtual Event kan: Anordna parallella sessioner, varumärkesprofilerad nätverkslounge, personliga möten, livechattar, omröstningar och mycket mer. Kom till Hubilo och be om en gratis provperiod för att komma igång. Lär dig mer om Hubilo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Den moderna webbinarplattformen är skapad för att hjälpa dig att hålla fantastiska webbinarier, få din målgrupp att växa och få dina kunder att ta nästa steg. Lär dig mer om BigMarker
BigMarker kombinerar en kraftfull webbinarieprogramvara med robusta marknadsföringsfunktioner för att skapa världens första heltäckande webbinarielösning. Lär dig mer om BigMarker

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Endast 99 USD plus 1 USD per budgivare. En komplett mobil budgivningslösning. Enkel installation och betalningshantering, och ingen appnedladdning krävs. Lär dig mer om Accelevents
För endast 99 USD plus 1 USD per deltagare automatiserar Accelevents det manuella arbete som är kopplat till din tysta auktion. Dina deltagare kan bjuda och skicka in betalningar själva via sms eller online, vilket skapar en smidig och effektiv insamlingsupplevelse för alla. Nå en större målgrupp, acceptera bud när som helst och samla in mer pengar. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran till tusentals organisationer runt om i världen. Lär dig mer om Kaltura Video Platform
Kalturas uppdrag är att driva alla videoupplevelser för alla organisationer. Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran såväl som branschanpassade lösningar för utbildning, media och telekom. Andra molnbaserade plattformar och företag använder också dessa medietjänster för att driva videoupplevelser och arbetsflöden för sina egna produkter. Ledande varumärken förlitar sig på Kalturas videoupplevelsemoln för att nå miljontals användare med videoupplevelser oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om Kaltura Video Platform

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Kraftig teknik, lågviktspaket. Swoogo kombinerar seriös programvara för evenemangshantering med en plattform utformad för vanliga människor. Lär dig mer om Swoogo
Swoogo är en av de främsta programvarorna för evenemangshantering som höjer din produktivitet och ROI och inte dina stressnivåer och din aspirinbudget. Swoogo tillhandahåller en plattform som skapar en strömlinjeformad upplevelse för dina deltagare från början till slut. Den är utformad för både virtuella evenemang och evenemang för personligt deltagande med hybridfunktioner. Inkluderar: Obegränsade evenemangs och registreringar med inbyggd analys, gratis integrationer (CRM, betalningar osv.) intuitiva hemsida + marknadsföringsverktyg för e-post, deltagarhantering samt kundtjänst i världsklass. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Förstklassigt allt i ett-insticksprogram för evenemangshantering i WordPress. Lär dig mer om WP Event Manager
WP Event Manager är ett lätt, skalbart och fullt utrustat insticksprogram för evenemangshantering för att lägga till funktioner för listning av evenemang på din WordPress-webbplats. Kortkoden listar alla händelser, den kan fungera med alla teman och är mycket enkel att ställa in och anpassa. På inställningssidorna kan du välja hur du vill att evenemanget ska visas. Lär dig mer om WP Event Manager

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Lär dig mer om Whova

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Lär dig mer om Tripleseat

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
vFairs is an award winning hybrid events platform featuring a mobile app, immersive 3D venues and custom networking features.
vFairs is an award winning hybrid events platform, helping companies worldwide host seamless hybrid events. The platform offers a mobile app to connect in-person and virtual audiences, immersive 3D virtual venues that mirror in-person venues and a vast array of customizable features that help your attendees better network and share similar experiences across virtual and in-person event experiences. Lär dig mer om vFairs

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla offers a powerful registration, mobile app, webinar and live streaming platform for a complete suite of solutions that are ready for virtual, hybrid or live event formats. Works perfect for conferences, classes, webinars, virtual events, fundraisers, training, & sports events. Eventzilla has everything you need to create a beautiful on-brand event website, publish event schedule, accept registrations, process payments, livestream content, manage attendees and check-in easily. Lär dig mer om Eventzilla

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Hopin is an all-in-one events platform via which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world.
Hopin is an all-in-one events platform with which organizers can create, host and manage live events for up to 100,000 attendees. Hopin's web based virtual venue connects distributed communities, companies, and friends with live video, chat and networking features. Attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world. Lär dig mer om Hopin

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
ON24 tillhandahåller digitala upplevelser och webbsändning för företagskommunikation och generering av efterfrågan via en molnbaserad SaaS-applikation.
ON24 vill omdefiniera hur organisationer interagerar med sin målgrupp genom att driva interaktiva, datarika webinarier och innehållsupplevelser som hjälper människor att få kontakt på en mer mänsklig nivå och fatta smartare affärsbeslut. Genom ON24 kan marknadsförare skapa interaktioner live, på begäran och personligt anpassade interaktioner, förvandla dessa till användbar information och integrera detta i hela sin verksamhet. Med ON24 får marknadsförare massor av information genom mer än en miljard minuters interaktioner, vilket driver på intäkterna. Lär dig mer om ON24

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Remo conference is a live online events platform that focuses on building authentic relationships through meaningful conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer browser where users can learn and connect with each other just like real life. Remo is the first web-video platform that allows people to have face-to-face networking online just like in-person events that build meaningful relationships and conversations. Lär dig mer om Remo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Arrangera hybrida evenemang med Airmeet för att göra evenemanget mindre komplext och minimera skillnaden mellan att vara på plats och delta på distans. Förbättra din ROI med nästa generations verktyg.
Leverera sömlösa hybrida evenemang med Airmeet. Organisera engagerande virtuella konferenser, möten, mässor och nätverkande för din gemenskap. Gör det enklare att arrangera evenemang med denna omfattande plattform som stöder evenemang i alla storlekar. Skapa uppslukande upplevelser för deltagare både på distans och på plats. Dra nytta av nästa generations funktioner för publikengagemang, spelifierad innehållsleverans och skräddarsydd teknik för nätverkande hos både deltagare och värdar, vilket genererar kvalificerade leads. Lär dig mer om Airmeet

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Anpassa snabbt och enkelt dina webinarer i realtid efter dina behov, utan krav på nedladdningar eller installationer.
Den här molnbaserade webinarlösningen ger alla företag en innovativ kommunikationstjänst som sträcker sig längre än bara videokonferenser. Med LiveWebinar kan du strömma dina möten, dela skärm, spela in dina webinarer med mera. De viktigaste funktionerna är anpassad varumärkesprofilering, innehållsdelning, whiteboardmodul för att illustrera idéer eller anteckna samt engagemangsanalys. Bjud in dina deltagare via en delbar länk och tilldela dem olika roller. Du behöver inte ladda ned något, LiveWebinar fungerar på alla webbläsare och enheter. Lär dig mer om LiveWebinar

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Brushfire is an all-in-one event management platform: Ticketing & Registration, Virtual Events, and Event Apps. Launch your event today
Launch your event in minutes! Brushfire is an all-in-one event management platform that provides you and your attendees a unified experience! Brushfire offers a robust ticketing & registration solution with customizable event pages, marketing emails, reports, analytics, and more. Brushfire also powers Virtual Events with chat, host moderation, notes, and everything you need to engage with your attendees. Join the thousands of events that use Brushfire every year! Lär dig mer om Brushfire

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Glisser is an award-winning technology platform for virtual and hybrid meetings and events.
Glisser is an award-winning platform for virtual and hybrid meetings and events. We enable companies to power engaging event experiences by offering a ready-to-go event platform and a completely customizable solution that lets you take control of the look and feel of your virtual events. Glisser Elements is our platform distilled down to its purest form. Our virtual and hybrid event Software Development Kits (SDKs) allow you to create unique virtual environments, inside your own websites. Lär dig mer om Glisser

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Build every hybrid event with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation hybrid event platform powers integrated experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to engage in-person and virtual audiences all from one place. Create personalized journeys to meet attendees where they are and access meaningful insights to drive pipeline and iterate on your hybrid strategy. Lär dig mer om Bizzabo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare.
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare. Organisera dina evenemang med en helt personlig och engagerande upplevelse för varje deltagare. Dra nytta av smart matchning, detaljerade insikter och mycket mer för att bygga upp en gemenskap och få ditt varumärke att hamna på allas läppar. Lär dig mer om Let's Get Digital

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang.
Du har automatiserat din marknadsföring. Dags att automatisera dina evenemang? Evenemangsautomation börjar med rätt teknik och rätt personer för dig och ditt team. Aventri ger sina kunder möjlighet att skapa värdefulla personliga upplevelser, utveckla inflytelserika gemenskaper, utöka varumärken och öka avkastningen, då de erbjuder allt från registrering online till marknadsföring till deltagare, möjlighet att skapa rumsblock för deltagare, möjlighet till incheckning på plats och till att få realtidsanalyser om hur ditt evenemang eller möte går. Lär dig mer om Aventri

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Plan hybrid events the entire team can participate in. Book engaging experiences in just a few clicks with Confetti.
Confetti helps remote employees connect with their in-office counterparts through engaging team building events. Browse and book unforgettable experiences for your hybrid corporate team on our easy-to-use online platform. From hosted games to instructor-led classes, everyone can get in on the fun. Foster happier, more holistic teams through Confetti events. Lär dig mer om Confetti

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
FLOOR is a virtual and hybrid event platform to build, grow, and manage your community.
FLOOR is an all-in-one solution for community builders & event planners. We help you to build, engage, and manage your community all from one place. Trusted by 2000+ clients globally, FLOOR is a fully customizable virtual and hybrid events platform with best-in-class systems & access permissions. You can set up any kind of online event on FLOOR, either standalone or hybrid with physical events. No matter your format or goal, FLOOR is your space to build and grow. Lär dig mer om FLOOR

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Splash is an end-to-end event marketing technology that makes it unbelievably easy for you to execute, scale, and measure your events.
Splash is a next-generation event marketing platform that helps teams by building and hosting virtual, in-person, and hybrid events. By marrying data and design, Splash helps you market, measure, and scale your event programs. From simplifying event page and email creation to capturing audience insights and measuring event ROI, Splash empowers everyone in your organization to easily build their own branded, connected, and compliant programs in minutes or hours, not days or weeks. Lär dig mer om Splash

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Onsite & Hybrid Events, Registration, Badge Printing, RFID Tracking, Lead Capture, Exhibitor Management, Face Recognition, Gamification
Boomset by Hopin is the easiest all-in-one event management solution for in-person and hybrid events! As an all-in-one solution for in-person and hybrid events. Use the GDPR-compliant software and mobile apps for all your in-person event needs like onsite event registration, self-check-in, on-demand (color) badge printing, facial recognition, session management, RFID tracking, access control, lead retrieval, gamification, item redemption, on-site services and more. Lär dig mer om Boomset

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Our platform allows organizations to quickly and easily host virtual career fairs, as well as other virtual events.
The Premier Virtual platform allows private employers and organizations the ability to host virtual hiring events. Advanced features allow recruiters to communicate with multiple candidates simultaneously. Its integrated one-on-one video functionality allows hiring teams to invite candidates into a video interview replicating in-person events. Schedule a free demo to see how easy and efficient adding a virtual career fair option can be. Lär dig mer om Premier Virtual

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Skapa engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser med EventMobi.
EventMobis början till slut plattform för evenemangshantering gör det enkelt för evenemangsarrangörer att planera, marknadsföra, tjäna pengar på och leverera engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser. Från hemsida, registrering och en prisbelönt evenemangsapp till Virtual Space och helt hanterad webbaserad evenemangsproduktion, har EventMobi-plattformen använts av över 10 000 evenemangsplanerare i 72 länder runt om i världen sedan 2009. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lär dig mer om Lyyti

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Converve is a Highly Customizable Software for Virtual, Hybrid & In-Person Matchmaking and Networking Events.
Converve is a highly customizable event software for B2B Matchmaking and Networking. The web-based app is flexible and can be customized to the special requirements of your events. Additional features and integrations can be developed to execute your event strategy. Lär dig mer om Converve

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Create an engaging virtual, Hybrid & In-person event experience for your audience to network, connect & collaborate. Request a Demo!
Eventdex all-in-one event management software offers full-stack solutions for your entire event - Business Matchmaking, Virtual & Hybrid event platform, Lead Retrieval, Onsite event management, event registrations, etc. Our powerful platform seamlessly integrates with all your workflow systems to help you manage your events from a single interface application. Eventdex is an event management platform that provides a suite of products to enhance the experience of everyone at an event. Lär dig mer om Eventdex

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. Lär dig mer om InEvent

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration Lär dig mer om ViewStub

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Build virtual events the easy way with hubs101. Engage your audience and boost your brand with our AI-powered virtual platform.
Build virtual events the easy way with hubs101. Engage your audience and boost your brand with our AI-powered virtual platform. The right choice for any kind of event & community meeting. Powered by an AI engine and with a track record of having the highest measurable performance in the industry, we provide the most meaningful end-to-end business matching solution for exhibitions and conferences. hubs101 helps your attendees and exhibitors to network & consume your content anywhere and anytime! Lär dig mer om hubs101

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
This webinar cloud-based software is compatible with all devices includes recording, automated emails, co-moderators and reporting.
The web-based all-in-one solution edudip next can be used for webinars, online meetings and e-learning and is ready for immediate use without prior installation. edudip next is one of the most intuitive tools for digital communication. Developed and securely hosted in Germany. Clever features make edudip next the ideal software for organisations that wish to simply reach their target groups and aim to easily communicate online, transfer knowledge or generate more leads. Lär dig mer om Edudip

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. Lär dig mer om eShow

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
inwink is the event marketing SaaS solution that enables companies to organise the best physical, digital and hybrid BtoB events.
inwink is the BtoB marketing SaaS platform that enables companies to showcase their brands and engage their audiences through: - in-person, online, and hybrid events ; - always-on online communities on dedicated websites ; - centralized, highly-secured data, strictly partitioned by customer. A pioneer in event management technology since 2015, inwink today is a comprehensive, 360° BtoB marketing solution, adopted by more than 180 enterprises and organizations Lär dig mer om inwink

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Feria Virtual Web is a hybrid event platform in which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere
Ferias Virtuales Web is the ideal platform for holding hybrid events sush as fairs, congresses, seminars and events in general. Flexible, intuitive and easy to use for all users: visitors, sponsors, speakers and organizers. Main functionalities: - Virtual auditorium (live and / or prerecorded) - Interactive virtual stands - Space for sponsorships - Networking module - Registration of visitors - Certificate module Lär dig mer om Ferias Virtuales Web

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
At MeltingSpot, we are building a new Home for Communities.
Build any community, grow any business 🎯 MeltingSpot is a community platform designed to help you start, grow, and engage all your communities far from social media noise (prospects, customers, partners, users…) Exclusive features: ✅ Audience segmentation for personalised content ✅ Built-in studio to host all types of lives ✅ Discussion channels for 24/7 engagement ✅ Shared knowledge base to promote content ✅ A social twist to share lives and content across communities Lär dig mer om MeltingSpot

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Customizable event management solution designed to help brands host scalable & secure events for a global audience.
Samaaro is an award-winning Event Management Software that provides a powerful suite of products designed to help event organizers seamlessly manage their events- in-person, virtual or hybrid. Samaar o's unique features & versatility empower event organizers to drive registrations, create 3D booths, integrate payments, schedule meetings, track real-time data, and much much more. With this, Samaaro aims to provide an out-and-out solution that caters to each and every aspect of a event lifecycle. Lär dig mer om Samaaro

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
User-friendly all-in-one software for conference management including attendee & abstract management - onsite, hybrid & virtual.
A powerful software that accompanies your virtual, hybrid and onsite conferences and events from the get-go and turns them into success stories. Perfectly suited for planners of academic conferences, professional congress organizers and expert associations, the completely web-based software allows you to manage your events from wherever you are and offers a maximum of flexibility. Handle registrations, payments, abstracts & set up livestreams incl. networking options for virtual participants. Lär dig mer om Converia

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Eventcombo’s Web3 Event-as-a-Service Platform provides comprehensive event management for hybrid events of all sizes & types.
Eventcombo’s Web3 #SinglePlatform comprehensive event management software combines cutting-edge technology & white glove customer service to deliver engaging hybrid events of exceptional quality. Based on an unlimited model, it features unlimited attendees, hosts, & integrations, which can be further customized to enhance experience & boost engagement. Its robust technology & specialized pre & post event engagement platform, Community, help optimize every aspect of the event lifecycle. Lär dig mer om Eventcombo

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Offer virtual & in-person tradeshows. Combine your virtual and in-person event planning in one place.
Combine your virtual and in-person event planning in one place. Get the best of in-person and virtual events by partnering with an event technology company that will help create an airtight backup plan. Offer virtual & in-person tradeshows. Give virtual attendees a rich experience with abilities to chat and explore the same vendors as in-person attendees. Lär dig mer om GTR

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack to elevate bigger meetings, events and content–live or asynchronously.
Work has changed. What used to happen in rooms is now happening on screens, and more screens than ever before. In the last decade, there’s been a revolution in how we watch content. It’s edgier, meant to stand out, and be watchable anywhere. Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack (email, messaging, video conferencing) by providing tools to elevate bigger meetings, events, and content–when viewership and engagement matter, whether consumed live or asynchronously. Lär dig mer om Brandlive

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events.
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events. As the only supplier with genuine 24/7 customer service, our global team lives and breathes events, no matter their location or size. By being ahead of the innovation curve, we enable our customers to impress their audiences every step of the way. Conferences, board meetings, webinars, hybrid events, interactive podcasts, press briefings, online training, workshops, you name it. We do it all. Lär dig mer om Canapii

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Eventmix är en lättanvänd virtuell och hybrid evenemangsplattform som gör att organisatörer kan arrangera evenemang från sin egen hemsida på några minuter.
Eventmix är en lättanvänd virtuell och hybrid evenemangsplattform som gör att organisatörer kan arrangera evenemang från sin egen hemsida på några minuter. Eventmix ger dig alla verktyg du behöver för att inte bara sköta och tjäna pengar på dina evenemang utan även för att hålla din publik engagerad via helt anpassningsbara dedikerade områden för nätverkande och engagemang. Lär dig mer om Eventmix

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Virtual events platform which empowers organizations to host events like exhibitions, conferences, fairs, and trade shows fully virtual
Virtual events platform which empowers organizations to host events like exhibitions, conferences, fairs, and trade shows fully virtual or on Hybrid format. Our platform support multi languages like English, Chinese, Korean, Bahasa Malaysia, Vietnamese, Thai & More Lär dig mer om Virtualive

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning
Enterprise event management software for corporate event teams managing events of all types and sizes, whether in-person or online.
Attendease is an award-winning, enterprise-level event management platform for events of all types and sizes, whether online or in-person, paid or free, private or public. Used by names such as Adobe, NBC, and Autodesk, our versatile software can easily help you manage event registration, build white-labeled event websites, create mobile apps, email and manage attendees, create surveys, reports, and more! Lär dig mer om Attendease

Funktioner

  • Schemaläggning av event
  • Lead-upptagning
  • Målgruppsanalys
  • Hantering av undersökning / omröstning