I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för hybrida evenemang

Programvara för hybrida evenemang hjälper företag att skapa och hantera evenemang som kombinerar lösningar på plats med virtuella onlinekomponenter, så att publiken kan delta och engagera sig i alla typer av evenemang var som helst. Systemet optimerar evenemangsupplevelser för mässor, workshops, konferenser, seminarier och andra evenemang som innehåller både personliga och virtuella komponenter.

24 resultat
SCOOCS: en fullt anpassningsbar, mycket interaktiv och helt GDPR-säker allt-i-ett-plattform för dina virtuella och hybrida eventbehov! Lär dig mer om SCOOCS
SCOOCS är en engagerande, uppslukande allt-i-ett eventplattform med ett hållbarhetsfokus. Oavsett om du planerar ett webinar för 30 deltagare, en produktturné för 3 000 deltagare eller ett internationellt årligt forum för 100 000 deltagare – SCOOCS låter dig snabbt skapa och hantera ett GDPR-säkert, fullt anpassningsbart event på flera språk. Våra uppskattade funktioner inkluderar livesändning, videorum, utställarbås, akademiska posters, AI-matchmaking, nätverksbord, koldioxidberäkning och mycket mer! Lär dig mer om SCOOCS

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
ClickMeeting är en beprövad plattform för hybridevenemang där dina användare enkelt kan samlas oavsett vilken enhet de använder. Lär dig mer om ClickMeeting
ClickMeeting är en beprövad plattform för hybridevenemang där dina användare enkelt kan samlas oavsett vilken enhet de använder. Med HD-kvalitet och funktioner för bättre samarbete. Ge deltagare som ansluter till evenemanget online samma upplevelse som om de hade varit fysiskt på plats. Ta hand om hela processen, inklusive uppgifter som behöver genomföras före, under och efter evenemanget, för att skala upp verksamheten. Lär dig mer om ClickMeeting

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
LineUpr is the platform for you budget friendly hybrid event app. Create an app that communicates your event and connects attendees! Lär dig mer om LineUpr
LineUpr is the platform for creating hybrid event apps for conferences, meetings, summits and more. Communicate your agenda, speakers and embed video livestreams. Connect your attendees with chats and networking features from wherever they are. Use surveys to capture valuable event data and live polls to engage participants. LineUpr is the go-to-tool for more than 5.000 customers from large enterprises to local nonprofit associations. Visit our website to get a demo or test LineUpr yourself! Lär dig mer om LineUpr

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Den moderna webbinarplattformen är skapad för att hjälpa dig att hålla fantastiska webbinarier, få din målgrupp att växa och få dina kunder att ta nästa steg.
Med BigMarkers hybridplattform för evenemang kan du enkelt utforma ditt evenemang och skapa de kontaktpunkter du behöver för att engagera både fysiska och virtuella deltagare. Samla in registreringar, erbjud smidig incheckning på evenemang, skriv ut brickor på begäran, följ upp och optimera deltagarnas upplevelse och få tillgång till tillförlitlig rapportering för fysiska och virtuella deltagare, allt på ett och samma ställe. Dessutom vägleder våra varumärkesprofilerade mobila evenemangsappar deltagarna på plats, samtidigt som de ger dem som fjärransluter till evenemanget möjlighet att delta på ett meningsfullt sätt. Lär dig mer om BigMarker

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
ON24 tillhandahåller digitala upplevelser och webbsändning för företagskommunikation och generering av efterfrågan via en molnbaserad SaaS-applikation.
ON24 vill omdefiniera hur organisationer interagerar med sin målgrupp genom att driva interaktiva, datarika webinarier och innehållsupplevelser som hjälper människor att få kontakt på en mer mänsklig nivå och fatta smartare affärsbeslut. Genom ON24 kan marknadsförare skapa interaktioner live, på begäran och personligt anpassade interaktioner, förvandla dessa till användbar information och integrera detta i hela sin verksamhet. Med ON24 får marknadsförare massor av information genom mer än en miljard minuters interaktioner, vilket driver på intäkterna. Lär dig mer om ON24

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Arrangera fantastiska hybridevenemang med hjälp av den mest tillförlitliga och mångsidiga kommunikationsplattformen.
Med LiveWebinar kan du enkelt organisera internationella hybridevenemang i stor skala. Du kan också dela ditt innehåll direkt till sociala medieplattformar och externa källor: YouTube, Facebook, Vimeo. Tack vare Appearance-funktionen kan användarna skapa och anpassa sina egna mallar för registreringssidor, lägga till sina logotyper, varumärkesfärger och välja layout. Programvaran har ett brett utbud av integrationer med populära verktyg för automatiserad marknadsföring för att göra det enklare att organisera evenemang. Lär dig mer om LiveWebinar

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Arrangera hybrida evenemang med Airmeet för att göra evenemanget mindre komplext och minimera skillnaden mellan att vara på plats och delta på distans. Förbättra din ROI med nästa generations verktyg.
Leverera sömlösa hybrida evenemang med Airmeet. Organisera engagerande virtuella konferenser, möten, mässor och nätverkande för din gemenskap. Gör det enklare att arrangera evenemang med denna omfattande plattform som stöder evenemang i alla storlekar. Skapa uppslukande upplevelser för deltagare både på distans och på plats. Dra nytta av nästa generations funktioner för publikengagemang, spelifierad innehållsleverans och skräddarsydd teknik för nätverkande hos både deltagare och värdar, vilket genererar kvalificerade leads. Lär dig mer om Airmeet

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Endast 99 USD plus 1 USD per budgivare. En komplett mobil budgivningslösning. Enkel installation och betalningshantering, och ingen appnedladdning krävs.
Upptäck en plattform för evenemangshantering i företagsklass som är så enkel att konfigurera och anpassa att du snart kommer använda den för att hantera alla dina evenemang. Vi stödjer konferenser, mässor, workshops, seminarier och mycket mer, oavsett om de är virtuella, hybrida eller på plats. Evenemangsplanerare älskar vår smidiga registrerings- och incheckningsprocess, den inbyggda funktionen för att skriva ut namnskyltar och de robusta verktygen för att fånga upp leads. Boka en demo så visar vi dig hur du kan hantera hela din evenemangsportfölj med en enda kraftfull programvarulösning. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Hubilo är plattformen för de verkliga virtuella evenemangen och virtuella mötena. Gör dina virtuella evenemang till verkliga evenemang med Virtual Platform
Hubilo är en programvara för hantering av hybridevenemang. Programvaran hjälper dig att anordna både virtuella och fysiska evenemang. Med en intuitiv hybridinstrumentbräda kan du skapa, anordna och hantera ett helt virtuellt evenemang eller ett hybridevenemang med en webbplats, mobilapp för evenemang, registrerings- och biljettlösningar. Virtual Event kan: Anordna parallella sessioner, varumärkesprofilerad nätverkslounge, personliga möten, livechattar, omröstningar och mycket mer. Kom till Hubilo och be om en gratis provperiod för att komma igång. Lär dig mer om Hubilo

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare.
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare. Organisera dina evenemang med en helt personlig och engagerande upplevelse för varje deltagare. Dra nytta av smart matchning, detaljerade insikter och mycket mer för att bygga upp en gemenskap och få ditt varumärke att hamna på allas läppar. Lär dig mer om Let's Get Digital

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Skapa engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser med EventMobi.
EventMobis början till slut plattform för evenemangshantering gör det enkelt för evenemangsarrangörer att planera, marknadsföra, tjäna pengar på och leverera engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser. Från hemsida, registrering och en prisbelönt evenemangsapp till Virtual Space och helt hanterad webbaserad evenemangsproduktion, har EventMobi-plattformen använts av över 10 000 evenemangsplanerare i 72 länder runt om i världen sedan 2009. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang.
Du har automatiserat din marknadsföring. Dags att automatisera dina evenemang? Evenemangsautomation börjar med rätt teknik och rätt personer för dig och ditt team. Aventri ger sina kunder möjlighet att skapa värdefulla personliga upplevelser, utveckla inflytelserika gemenskaper, utöka varumärken och öka avkastningen, då de erbjuder allt från registrering online till marknadsföring till deltagare, möjlighet att skapa rumsblock för deltagare, möjlighet till incheckning på plats och till att få realtidsanalyser om hur ditt evenemang eller möte går. Lär dig mer om Stova

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Make your event a hybrid experience with multiple (free) streaming integrations, and online Event Hub, and networking channels.
A hybrid experience within your in-person event is no longer optional—it’s crucial. Utilize Swoogos’ Event Hub and agnostic streaming to make your hybrid element more than a livestream. Integrate Q&A and attendee chat so everyone feels like they’re at the party. Customize your event site to give attendees a unique experience, and highlight your guests and sponsors. Capture your digital content and host it post-event for an always-on event that helps build your next one bigger and better. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Dela med dig av din passion till en global publik. Säg hej till allt-i-ett-plattformen som ger liv åt dina virtuella och personliga evenemang.
Med HeySummit står din passion i centrum. Säg hej till allt-i-ett-plattformen som ger liv åt dina virtuella, hybrida och personliga evenemang. Det är dags att utöka din publik och tjäna pengar på din passion. För stora och små evenemang och allt däremellan. Är du värd för ett enstaka webbinarium, en månatlig chatt eller ett påkostat evenemang över flera dagar med flera talare? Alla evenemang hittar ett hem på HeySummit. Vår kraftfulla allt-i-ett-plattform stöder sammankomster av alla storlekar, frekvenser och komplexitet. Lär dig mer om HeySummit

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Förstklassigt allt i ett-insticksprogram för evenemangshantering i WordPress.
WP Event Manager är ett lätt, skalbart och fullt utrustat insticksprogram för evenemangshantering för att lägga till funktioner för listning av evenemang på din WordPress-webbplats. Kortkoden listar alla händelser, den kan fungera med alla teman och är mycket enkel att ställa in och anpassa. På inställningssidorna kan du välja hur du vill att evenemanget ska visas. Lär dig mer om WP Event Manager

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Deal Room Events är en avancerad plattform för evenemangshantering med unika funktioner för nätverkande. För virtuella och hybrida evenemang såväl som för evenemang med personligt deltagande.
Deal Room är en avancerad plattform för evenemangshantering som med sina omfattande funktioner för nätverkande är utformad för att skapa engagerande evenemang, såväl med personligt deltagande som virtuella och hybrida. Personliga möten, deltagarengagemang med förhandsbokning, effektiv matchning och nätverkande. Skanning av QR-koder för namnbrickor, utskrift av namnbrickor. Insamling av leads med omfattande analysverktyg. Integrering med biljetthantering och streaming. Personlig kundsupport med ett specifikt evenemangsteam. Mer information finns på www.dealroomevents.com. Lär dig mer om Deal Room Events

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Eventmix är en lättanvänd virtuell och hybrid evenemangsplattform som gör att organisatörer kan arrangera evenemang från sin egen hemsida på några minuter.
Eventmix är en lättanvänd virtuell och hybrid evenemangsplattform som gör att organisatörer kan arrangera evenemang från sin egen hemsida på några minuter. Eventmix ger dig alla verktyg du behöver för att inte bara sköta och tjäna pengar på dina evenemang utan även för att hålla din publik engagerad via helt anpassningsbara dedikerade områden för nätverkande och engagemang. Lär dig mer om Eventmix

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
SpotMe är en hybridlösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang.
SpotMe är en hybridlösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang. Alla verktyg för evenemangshantering, videoproduktion och appbyggande ingår, direkt från din webbläsare. Lösningen lämpar sig för enkla webbinarier till sofistikerade evenemang med höga produktionsvärden. Forrester och G2 säger att SpotMe är ledande tack vare hög engagemangsförmåga och djupgående anpassning och flexibilitet. Lär dig mer om SpotMe

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Virtuell evenemangsplattform för att anordna engagerande evenemang med presentationer, utställningshallar, bås, nätverkande och resurser.
Communique är världsledande inom virtuella evenemang sedan 2001 (20 år). En molnbaserad och virtuell evenemangsplattform i företagsklass som fungerar som en traditionell mässa och omvandlar utställningshallar, bås, presentationer och nätverkande till en mycket anpassningsbar virtuell 3D-miljö. Plattformen kan skalas upp och användas för över 100 000 deltagare och är ISO 27001-certifierad för datasäkerhet. Communiques erfarna team för kundframgång hjälper till att planera, bygga och genomföra engagerande och felfria evenemang. Lär dig mer om Communique Conferencing

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Utformad för att imponera – Jugo är en skalbar, unik plattform för virtuella möten, byggd för möten som verkligen betyder något.
Säg hejdå till livlösa onlinemöten. Låt oss ta in riktiga människor i virtuella mötesrum i 3D, utan VR-headset, utan avatarer och utan nedladdningar. Jugo är designad för att imponera – en upplevelse utöver det vanliga i mötesrummet. Byt roller enkelt: värd, presentatör och deltagare. Mötesdynamiken från det verkliga livet är tillbaka. Jugo. Byggd för möten som betyder något. Lär dig mer om Jugo

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är byggd av evenemangsproffs för evenemangsproffs och driver uppslukande, meningsfulla digitala
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är en plattform som skapar virtuella evenemang, platsbaserade evenemang och hybridevenemang med kraftfulla verktyg för deltagarengagemang som väcker varumärken till liv. Hubb driver många av världens största konferenser. Hubb är byggd av evenemangsledare för evenemangsproffs och ger evenemangsplanerare oöverträffad kontroll och smidighet. Lär dig mer om Hubb

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Gör ditt hybridevenemang till en framgång
EventsWallet är en innovativ SaaS-plattform för platsbaserade, virtuella och hybridevenemang. Skapa obegränsat antal liveströmmar, sessioner, utställningshallar, utställare virtuella bås och sponsorprofiler. Behåll deltagarnas uppmärksamhet med push-meddelanden, video- och textdiskussioner, chattar, virtuella och personliga möten på webben och i appen. Ge sponsorer och utställare kraftfulla marknadsförings- och kommunikationsverktyg som hjälper dem att attrahera fler kunder. Lär dig mer om EventsWallet

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
En utmärkt gemenskapsfokuserad plattform för att få din gemenskap att växa, organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe.
Kommunity är en utmärkt gemenskapsfokuserad plattform för sociala evenemang för att få din gemenskap att växa både lokalt och internationellt, enkelt organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe. (1) Samla in RSVP, sälj biljetter (2) Skapa inbyggda formulär: Frågor och svar, enkäter, feedback (3) Skicka e-post och segmentera medlemmar (4) Följ personer i ditt flöde och chatta i DM (5) Få automatiska e-postpåminnelser vid nya evenemang (6) Skapa inbyggd CFP (7) Sänd virtuella evenemang (8) Ladda upp evenemangsvideor och -bilder. Lär dig mer om Kommunity

Funktioner

  • Målgruppsanalys
  • Lead-upptagning
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event