Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för innehållsamarbeten

20 resultat
CELUM är en molnbaserad programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete som över 900 varumärken förlitar sig på. Lär dig mer om Celum
CELUM är en global ledare inom programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete. CELUM låter marknadsföringsteam skapa, hantera och dirigera stora volymer av produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler. Sammanför uppgifter, filer och team och möjliggör sömlöst samarbete med agil uppgiftshantering och filhantering på ett ställe. Upprätta arbetsrum för alla dina projekt, vilket tar lagarbetet till en helt ny nivå. Synkronisera enkelt till din dator och nå dem lokalt var som helst och när som helst. Lär dig mer om Celum

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Lär dig mer om Fluent
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Fluent

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Lär dig mer om Fonto
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Dokumentens framtid. Med Fonto blir det enkelt att skapa strukturerat innehåll: medger ämnesexperter att skapa, redigera och granska viktiga dokument. Felfri, snabb och effektiv. Lär dig mer om Fonto

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen samt team- och innehållssamarbete. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete. Space gör samarbetet roligare – få personanpassade meddelanden, svara och reagera, utför kodgranskningar, följ upp ärenden, dela artiklar och dra nytta av den smarta grupperingen av kanaler och flöden. Använd dokument och den interna bloggen för att dela kunskap i din organisation. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Box gör det möjligt för team att arbeta var som helst med en enda säker samarbetsplattform som är byggd för hela innehållslivscykeln.
Ditt företag drivs av innehåll och det är dags att det börjar arbeta. Försäljningsavtal, produktspecifikationer, marknadsföringstillgångar och videor – filer som dessa är kärnan i dina processer, oavsett vilken bransch du tillhör. Med Box Content Cloud får du en enda, säker och lättanvänd plattform som är byggd för hela innehållslivscykeln, från skapande och delning av filer till redigering, signatur och lagring. Över 100 000 ledande organisationer förlitar sig på Box som har utnämnts till en ledande programvara av alla större branschanalytiker. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om Revver

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksamma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar. Lär dig mer om LiquidText

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Citrix Workspace är en enhetlig, säker och intelligent digital arbetsplats som organiserar och vägleder arbetet och förändrar medarbetarnas upplevelser.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna behöver för att fatta snabba beslut och samarbeta med andra. Ett anpassat gränssnitt organiserar viktiga data, uppgifter och verktyg i ett personligt flöde så att användarna kan fokusera på sitt arbete och öka de anställdas produktivitet och engagemang. Glöm att behöva hoppa mellan appar eller sålla igenom irrelevant information och aktiviteter. Lär dig mer om Citrix Workspace

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete, där moderna team kan arbeta tillsammans.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla storlekar kan arbeta säkert tillsammans som om de vore precis bredvid dig. Dessutom får du Zoho Office Suite Editors och fullständig åtkomststatistik på teamnivå och teammappnivå. TeamDrive tar hand om dina mobilitetsbehov med mobilappar för Android och iOS samt en applikation för synkronisering med skrivbordet. Lär dig mer om Zoho WorkDrive

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
dotCMS är ett innehållshanteringssystem av hybridtyp med öppen källkod (hybrid-CMS) för hantering av innehåll och innehållsdrivna webbplatser och applikationer.
dotCMS är ett toppmodernt hybridinnehållshanteringssystem (hybrid-CMS) som gör det möjligt för stora och medelstora företag att bygga, hantera och distribuera innehållsaktiverade applikationer som webbplatser, ensidiga appar, mobilappar med mera. dotCMS API-baserade strategi för innehållshantering gör det möjligt för användare att hantera innehåll, bilder och tillgångar på en enda centraliserad plats och leverera till valfri kanal. dotCMS molnabonnemang är från 1 400 USD per månad eller så kan du prova gratis nu. Lär dig mer om dotCMS

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Signavio gör det möjligt för affärsmänniskor att fånga in, designa och kontinuerligt förbättra sina affärsprocesser.
Signavio är en intuitiv lösning för professionell process- och beslutsmodellering. Oavsett om du vill skapa aktuell dokumentation eller målkoncept är det ett bra val för att etablera transparens inom din organisation och dra nytta av publikens visdom. Med stöd för process-, besluts-, organisations-, värdekedje- och resemodellering, stödjer detta omfattande verktyg till fullo behoven i både dina affärs- och IT-grupper. Lär dig mer om SAP Signavio

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
X-faktorn för att vinna anbud och förslag. XaitPorter är en lösning för samredigering och automatisering för team.
XaitPorter är en komplett allt i ett-lösning för samredigering av programvara som team kan använda för att skapa, hantera och producera dokument tillsammans. Effektivisera och optimera dokumentproduktionen för att maximera intäkterna från anbud och förslag och andra verksamhetskritiska dokument. Lär dig mer om XaitPorter

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Allt-i-ett-plattform för samarbetsdesign och facilitering
Howspace är en samarbetsplattform som är byggd för att facilitera kulturförändringar, skräddarsy lärupplevelser och skapa varaktig effekt i organisationer över hela världen. Designa snabbt unika arbetsytor med dra-och-släpp-widgets och integrera dina nuvarande system för att hålla all kunskap på en gemensam och tillgänglig plats. Samla deltagare för synkrona workshops eller asynkrona brainstorming-sessioner och utnyttja Howspace AI för skalbart meningsskapande. Howspace bibliotek med färdiga mallar: https://templates.howspace.com/templates Lär dig mer om Howspace

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Resilio Connect är en skalbar lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata upp till 10 gånger snabbare.
Resilio Connect är en skalbar P2P-lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata som används av tusentals små och stora företag, inklusive Microsoft, Caterpillar, Cisco och Mercedes-Benz. Den använder peer-to-peer, smart datadirigeringsprotokoll, komprimering och WAN-optimering för att dela data upp till 10 gånger snabbare. Dessutom erbjuder den automatisering och skripthookning för att möjliggöra ett komplett arbetsflöde kring dataöverföring. Lär dig mer om Resilio Connect

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Förenkla processen för att skapa anbud och producera affärsvinnande dokument snabbare med en säker, webbaserad programvarulösning.
PleaseReview erbjuder en enkel, lättanvänd och kraftfull lösning som hjälper ditt team att arbeta effektivt tillsammans och fokus återgår till att producera innehåll som leder till affärer. Anbudshantering är en viktig del av att ta hem nya affärer och kvalitet, enhetlighet och punktlig leverans av förslagsdokument är grundläggande för att nå framgång. Skapande- och granskningsprocessen kan vara extremt utmanande och tidskrävande, men dessa verktyg för anbudshantering kan hjälpa dig. Lär dig mer om Ideagen PleaseReview

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
WoodWing Studio (tidigare kallat Enterprise) är ett arbetsflöde för innehållsproduktion och en flerkanalig publiceringslösning.
WoodWing Studio (Enterprise) är en lösning för innehållsproduktion och flerkanalspublicering som gör det möjligt för utgivare och varumärken att påskynda och effektivisera sin innehållsproduktion. Företag som använder den här lösningen och dess kanalneutrala metod förbättrar arbetsflödet för innehållsproduktion med en etablerad effektivitet för att samarbeta och skapa felfritt innehåll. Innehållsskapare kan enkelt anpassa eller justera innehållet de producerar och publicera det på valfri digital eller tryckt kanal. Lär dig mer om WoodWing Studio

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Readiris 17, den avancerade OCR-lösningen för Windows & Mac
IRIS S.A., ett företag i CANON Europe, sedan 1987, IRIS (ett Canon-företag) är världsledande inom programvara för bärbar skanning, PDF, OCR, hantering av visitkort och dokumentklassificering. Sedan 1987 har IRIS experter framgångsrikt stöttat kunder runt om i världen och hjälpt dem att ta itu med sina mest kritiska affärsutmaningar med hjälp av lösningar för skanning, registrering och digital omvandling. Den kompletta PDF- och OCR-lösningen! Readiris™ Corporate 17 är den företagsanpassade versionen av I.R.I.S.s flaggskeppsprogramvara för OCR. Lär dig mer om Readiris PDF

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst