76 resultat
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
CELUM är en molnbaserad programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete som över 900 varumärken förlitar sig på. Lär dig mer om Celum
CELUM är en global ledare inom programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete. CELUM låter marknadsföringsteam skapa, hantera och dirigera stora volymer av produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler. Sammanför uppgifter, filer och team och möjliggör sömlöst samarbete med agil uppgiftshantering och filhantering på ett ställe. Upprätta arbetsrum för alla dina projekt, vilket tar lagarbetet till en helt ny nivå. Synkronisera enkelt till din dator och nå dem lokalt var som helst och när som helst. Lär dig mer om Celum

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Lär dig mer om Fonto
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Dokumentens framtid. Med Fonto blir det enkelt att skapa strukturerat innehåll: medger ämnesexperter att skapa, redigera och granska viktiga dokument. Felfri, snabb och effektiv. Lär dig mer om Fonto

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen samt team- och innehållssamarbete. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete. Space gör samarbetet roligare – få personanpassade meddelanden, svara och reagera, utför kodgranskn ingar, följ upp ärenden, dela artiklar och dra nytta av den smarta grupperingen av kanaler och flöden. Använd dokument och den interna bloggen för att dela kunskap i din organisation. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Lär dig mer om Google Drive

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lär dig mer om OneDrive

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om eFileCabinet

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Create, edit, convert, sign, and combine documents with Adobe’s all-in-one PDF and e-signature solution.
Adobe Acrobat is the all-in-one PDF and e-signature solution trusted by Fortune 500 companies. With Acrobat, you can create, edit, convert, share, sign, and combine documents – all from one Adobe platform. You can build seamless digital experiences that enable your team to collaborate and work from any device, anywhere. Acrobat solutions are also designed to integrate with apps you use every day, including Microsoft 365, Google, Workday, and more, so you can get things done in the flow of work. Lär dig mer om Adobe Acrobat DC

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Wimi is designed to boost teamwork and team collaboration: instant messages, files sharing & drive, tasks, calendars, and more...
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing. Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter together. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Lär dig mer om Wimi

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksa mma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar. Lär dig mer om LiquidText

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Eliminate the monotony of back-and-forth emails. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster.
Eliminate the monotony of back-and-forth emails and inefficient systems when gathering client information. Get hours back each week as FIleInvite handles the most time-consuming work for you. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster. Set a due date and send an Invite. Your clients receive an email with a link to their own secure client portal, they're then guided through an intuitive portal experience where they can action your requests. Lär dig mer om FileInvite

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Publish Google Docs to your blog in 1-click. Save 6-100+ hours/week + manage less people.
After exporting 10,000+ docs/year, we found that the best marketers always get bogged down with the same redundant tasks. Things like cleaning HTML, removing <span> tags, line breaks and more. Resizing & compressing images one-by-one. And even manually pasting target=“_blank” to every single link to keep readers on your site. Wordable allows you to customize how you want content formatted & optimized. Then, you can save these recurring settings to export in seconds with just 1-click.</span> Lär dig mer om Wordable

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Lär dig mer om Alboom CRM

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
The platform for creative collaboration—where distributed teams meet, work, and make decisions. Get started free!
Bluescape is the platform for creative collaboration. Streamline workflows with all your ideas, assets, iterations, and entire projects into one secure virtual workspace. With built-in voice and video calling, simply gather your team in Bluescape and make quicker decisions. Reduce meetings and finish projects faster in a secure platform trusted by Fortune 100 companies, government agencies, and the world’s largest movie studios. Lär dig mer om Bluescape

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Citrix Workspace är en enhetlig, säker och intelligent digital arbetsplats som organiserar och vägleder arbetet och förändrar medarbetarnas upplevelser.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna behöver för att fatta snabba beslut och samarbeta med andra. Ett anpassat gränssnitt organiserar viktiga data, uppgifter och verktyg i ett personligt flöde så att användarna kan fokusera på sitt arbete och öka de anställdas produktivitet och engagemang. Glöm att behöva hoppa mellan appar eller sålla igenom irrelevant information och aktiviteter. Lär dig mer om Citrix Workspace

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
The new OS for content collaboration: One tool to work, collaborate, and get all your marketing content approved by your clients.
Gain automates content collaboration and client feedback and approvals for marketing content. From creation to publication, Gain makes the entire marketing workflow seamless for creatives, account managers, and their clients. Teams can collaborate in context – they can leave comments, tag team members, assign tasks, and discuss content in context, and in real-time. Then, they receive the client's feedback and react quickly. Finally, everyone – team and clients – on the same page. Lär dig mer om Gain

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your sensitive documents from getting in the wrong hands. Protect your documents with security features like whitelisting and email verification, and share multiple documents with a single link using Spaces, our virtual deal room. More than 17,000 companies are already using DocSend to protect and share their business-critical documents. Lär dig mer om DocSend

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
SugarSync is a secure cloud storage solution that allows you back up, share and access files across several devices.
SugarSync is a secure cloud storage solution trusted by millions of users worldwide. Easily back up, access, sync and share documents, photos, music, videos and more across any device. Have you ever been away from home or the office and realized that you needed a file on your computer? SugarSync puts all your files at your fingertips from any other computer or mobile device, enabling you to do more with your files while on the go. Lär dig mer om SugarSync

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that helps businesses create a personalized central hub to drive engagement and retention.
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that streamlines internal communications, facilitates knowledge sharing, and enables collaboration - all within a secure environment. ThoughtFarmer’s mobile app, surveys, automated workflows, and content management, as well as integrations with Slack, Microsoft 365, Google, and Okta, help businesses create a personalized central hub that drives employee engagement and retention. Lär dig mer om ThoughtFarmer

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365. Lär dig mer om Jive

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Huddle’s cloud-based collaborative workspaces enables a better user experience, improved productivity, and operational excellence.
Huddle makes it easy for teams, partners and clients to work together in a secure shared environment. When collaborating externally, Huddle gives users greater control over the sharing, editing, management and storage of sensitive documents. Teams can execute projects fully confident that the data of all parties is protected, and all activities are audited, making it the perfect platform for collaborating in heavily regulated environments. Lär dig mer om Huddle

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Affordably automate your document lifecycles, intelligently organize documents, and empower remote collaboration with Content Central.
Intelligently organize your documents, automate redundant processes, and collaborate better with Content Central document management software. On-premise or in-cloud, its workflow engine automates how files and records are managed including eSignatures and form submissions. Meet compliance with controls to track user access, changes and sharing. Scan and leverage Ademero AI to intelligently identify, sort and process accounts payable invoices and other high-volume paper entering Content Central. Lär dig mer om Content Central

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
dotCMS är ett innehållshanteringssystem av hybridtyp med öppen källkod (hybrid-CMS) för hantering av innehåll och innehållsdrivna webbplatser och applikationer.
dotCMS är ett toppmodernt hybridinnehållshanteringssystem (hybrid-CMS) som gör det möjligt för stora och medelstora företag att bygga, hantera och distribuera innehållsaktiverade applikationer som webbplatser, ensidiga appar, mobilappar med mera. dotCMS API-baserade strategi för innehållshantering gör det möjligt för användare att hantera innehåll, bilder och tillgångar på en enda centraliserad plats och leverera till valfri kanal. dotCMS molnabonnemang är från 1 400 USD per månad eller så kan du prova gratis nu. Lär dig mer om dotCMS

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete, där moderna team kan arbeta tillsammans.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla storlekar kan arbeta säkert tillsammans som om de vore precis bredvid dig. Dessutom får du Zoho Office Suite Editors och fullständig åtkomststatistik på teamnivå och teammappnivå. TeamDrive tar hand om dina mobilitetsbehov med mobilappar för Android och iOS samt en applikation för synkronisering med skrivbordet. Lär dig mer om Zoho WorkDrive

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application.
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application. Search, organize, collaborate, take notes, write and manage citations all within one platform. Lär dig mer om Citavi

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
HulerHub makes collaboration effortless by enabling teams to quickly organise & share content internally or externally with ease.
HulerHub makes collaboration from anywhere effortless. With this easy-to-use cloud-based platform, users can create and access personalised collections of content on any device at any time. So they never need to worry about losing a link, email, or document again. Then, they can quickly and easily share each collection internally with colleagues or externally with new starters, clients, partners, or customers. Lär dig mer om HulerHub

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Offers cloud-first global filesystem for cross-site file sync & lock, consolidated cloud NAS file storage, simple backup & recovery.
Morro Data believes in simple IT and that all businesses should have fast and efficient enterprise-level features when it comes to data. Morro Data Cloud NAS with its Global File System allows businesses to quickly and efficiently have unlimited file storage, collaborate with multiple office file sync & lock, and get instant disaster recovery. Cloud NAS combines the local network performance of a NAS with the reliability, scalability, and accessibility of the cloud for a cloud-first solution. Lär dig mer om Morro Data CloudNAS

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Kiteworks protects privacy & ensures compliance of sensitive content sent via email, file share, file transfer, APIs, and web forms.
Kiteworks unifies, tracks, controls, and secures sensitive content moving within, into, and out of an organization, significantly improving risk management while ensuring regulatory compliance on all sensitive content communications. CIOs and CISOs choose from on-premise, private cloud, hybrid and FedRAMP deployment options to protect their organizations, mitigate risk, and adhere to rigorous compliance regulations like NIST 800-171, HIPAA, GDPR, GLBA, and FISMA. Lär dig mer om Kiteworks

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Switch on content collaboration for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. Lär dig mer om HighQ

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
ClearVoice is content marketing software with a built-in talent network for creating quality content at scale.
ClearVoice is a content marketing platform that connects in-house and freelance teams. Perfect for any size marketing team, we focus your efforts on making content that leads to higher engagement and ROI. We are a one-stop shop for content creation and management with user-friendly features including a dynamic editorial calendar, writer pitching, collaboration tools, and an automated assignment workflow. Brands and agencies trust us to create blog posts, ebooks, case studies and more. Lär dig mer om ClearVoice

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
X-faktorn för att vinna anbud och förslag. XaitPorter är en lösning för samredigering och automatisering för team.
XaitPorter är en komplett allt i ett-lösning för samredigering av programvara som team kan använda för att skapa, hantera och producera dokument tillsammans. Effektivisera och optimera dokumentprodukt ionen för att maximera intäkterna från anbud och förslag och andra verksamhetskritiska dokument. Lär dig mer om XaitPorter

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale.
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Planning, organising and managing content across multiple systems with 100's of stakeholders is chaotic. GatherContent tames the chaos with a single platform to manage the people, and process, for producing effective content that meets user needs and business goals. Take control of your content operations with GatherContent and deliver effective content, consistently. Lär dig mer om GatherContent

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Ingeniux is an agile web content and digital experience platform. Build modern websites that are easy to update, optimize, and scale.
Ingeniux CMS is an agile content management and digital experience platform that empowers organizations to orchestrate end-to-end customer experience. Companies of all size rely on Ingeniux to deliver a consistent, responsive experience across all customer touchpoints with an easy-to-use interface. Our intelligent “structured” content model enables content reuse, true mobile and multi-channel delivery, and insightful content discovery. Lär dig mer om Ingeniux CMS

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
WorkHub Connect is an internal team communication solution that includes video-conferencing, chat, screen-sharing, and group calling.
WorkHub Connect is a powerful video conferencing tool that helps you to communicate with your remote team members via chat, audio, and video call. Our top-quality video conferencing services will simplify the process for you by creating live headshots of the employees after regular intervals on an interactive Team Wall. Thus, giving you a realistic experience of how your team is performing remotely. In addition to that, Connect also offers widgets, to allow live support on your web platforms. Lär dig mer om WorkHub Connect

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Axcient x360Sync provides secure sync and share with always-on backup, meaning your endpoint devices are continuously backed up.
Axcient x360Sync provides secure file sync and share (FSS) with always-on backup, meaning your endpoint devices, including PCs and Macs, are continuously backed up. x360Sync is a comprehensive sync and share solution with secure share links, local storage options, Microsoft 365 document editing, sophisticated file locking, and in-depth auditing and alerting – all with unlimited storage and retention. Additionally, x360Sync is HIPAA, SOC-2, and GDPR compliant. Lär dig mer om x360Sync

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Bring people together to collaborate, learn, and arrive at decisions that make the greatest impact. All in one platform - Howspace.
Howspace is an online collaboration platform built to facilitate culture change and lasting impact in organizations around the world. Quickly design unique workspaces with drag-and-drop widgets, and integrate your current systems to keep all knowledge in one accessible place. Gather participants for synchronous workshops or asynchronous brainstorming sessions, and leverage the Howspace AI for sense-making at scale. Howspace - Powering Collaborative Impact Lär dig mer om Howspace

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
All-in-one document collaboration & content management platform for teams to create, share and manage their content from one place.
Bit is a new-age document collaboration platform for teams to create robust internal & client facing documents with built in tracking. Bit helps teams centralize and organize their work, collaborate in real-time across workflows, manage digital content intelligently, and track engagement across the content that is shared. Bit helps teams create digital documents that are multi-dimensional to communicate beyond text and images with 50+ integrations. Lär dig mer om Bit

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
bip is a collaborative workplace solution that enables users to collaborate on documents in one place.
bip is a collaborative workplace solution that enables users to collaborate on documents in one place. Lär dig mer om bip

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Narrato is a content planning, creation and collaboration platform with an AI content ideation, creation and optimization assistant.
Narrato is every content creator and team's dream workspace. Built to eliminate the pain of managing a scattered content creation workflow. Key features include: - Workflow management and automation - Content planning with calendars boards and list - AI content assistant for writing, SEO, ideation, grammar and readability - Automatic SEO content briefs, - Freelancer management and payment reporting - Custom templates and graphics support. - And more Lär dig mer om Narrato Workspace

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Write content 3x faster with Mark ✍️ Collaborate with your team to write all your marketing content.
Write content 3x faster with Mark ✍️ Collaborate with your team to write all your marketing content. Save minutes on writing your next LinkedIn posts, save hours on writing blog posts. Using GPT-3 latest features. 🤖 ✍️ 20+ templates (LinkedIn post, blog post, ads, etc.) 🤖 AI generating ideas and pieces of content 🔍 SEO tool to quickly write optimized articles 🥳 Collaboration features to work as a team Meet Mark the cutest writing assistant. Lär dig mer om Mark

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Resilio Connect är en skalbar lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata upp till 10 gånger snabbare.
Resilio Connect är en skalbar P2P-lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata som används av tusentals små och stora företag, inklusive Microsoft, Caterpillar, Cisco och Mercedes-Benz. Den använder peer-to-peer, smart datadirigeringsprotokoll, komprimering och WAN-optimering för att dela data upp till 10 gånger snabbare. Dessutom erbjuder den automatisering och skripthookning för att möjliggöra ett komplett arbetsflöde kring dataöverföring. Lär dig mer om Resilio Connect

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Manage your content and documents on the all-in-one platform that provides you with much more than just content collaboration.
SYDLE ONE is an all-in-one corporate digital platform providing you with seamless solutions and enabling you to keep up with the digital transformation. In a single platform, it combines the tools to maintain large volumes of structured, up-to-date and reliable data. Customize content flows as well as document preparation, approval, and publication, manage permissions, have full versioning control, and more. Check out more of SYDLE ONE’s features and applications at sydle.com. Lär dig mer om SYDLE ONE

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Web-based document management tool with a monthly fee that includes an unlimited number of users so it's scalable to meet your needs.
With eBridge Solutions, one low monthly fee includes an unlimited number of users, so it's completely scalable to meet your changing needs. There's no expensive hardware to purchase and no software to license or upgrade so your financial investment is nominal. And there is no charge for technical support. You can virtually eliminate the expense of paper, postage, copying/faxing, administrative manpower, and file storage. When you do, you'll realize a substantial and rapid ROI. Lär dig mer om eBridge

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Infragistics SharePlus Enterprise transforms how mobile teams work through instant content discovery - with or without connectivity.
Infragistics SharePlus Enterprise is a mobile collaboration solution that transforms how teams work through instant content discovery, content sharing, and data visualization with or without connectivity. Mobile workspaces provide optimized experiences to empower on-the-go mobile teams and organizations to work together and achieve more by integrating todays most popular on-premise and cloud-based content and data sources into one seamless experience. Lär dig mer om SharePlus Enterprise

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage, de gestion et de validation de contenus créatifs.
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage de gestion et de validation de contenus créatifs. HERAW permet dans un même espace de travail de partager, annoter, comparer, exporter, indexer, archiver tout type de contenus créatifs mais aussi de gérer vos équipes, tâches et planning. Lär dig mer om HERAW

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
We are the first All-in-one Marketing Automation platform developed for LatAm.
We are the first Marketing Automation platform developed for LatAm. Create customer journeys, nurture leads, send beautifil email marketing campaigns, design landing pages, integrate with your ecommerce store and much more. Lär dig mer om Datacrush

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
It is a collaboration solution that allows businesses to define projects, create content, insert comments on files, and more.
It is a collaboration solution that allows businesses to define projects, create content, insert comments on files, and more. Lär dig mer om Pepper Content

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst