24 resultat
Varför Capterra är gratis
Online XML editor, designed for people with no knowledge of XML or any other technology that comes with structured content authoring. Lär dig mer om Fonto
Online XML editor, designed for people with no knowledge of XML or any other technology that comes with structured content authoring. The future of documents. With Fonto, structured content authoring is made easy: we let subject matter experts create, edit and review mission-critical documents. Flawless, fast, and efficient. Lär dig mer om Fonto
Online XML editor, designed for people with no knowledge of XML or any other technology that comes with structured content authoring. The future of documents. With Fonto, structured content...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Den integrerade teammiljön Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en plattform för samarbete i hela företaget och kan överbrygga klyftan mellan kreativa och administrativa team och hjälpa team och teamkamrater att samarbeta bättre och uppnå mer. Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.
Web-based digital asset management tool that allows users to access and share files and photos on PC, Mac, Android, and iOS devices.

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
With this DMS, never worry about losing a document, wasting time on tedious processes, or staying in compliance.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides businesses with intelligent organization, workflow automation, secure file-sharing, and eSignature requests, all on one platform. Businesses never have to worry about losing documents, wasting time, or keeping compliant. eFileCabinet is accessible via web browser and a desktop app.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Samepage underlättar kommunikation, projektledning med mera genom att kombinera chatt, samtal, uppgiftshantering, filer och dokument i realtid.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad arbetsyta. Programvaran hjälper team att kommunicera, hantera projekt, hålla möten och få mer gjort med färre appar och e-postmeddelanden. Programvaran erbjuder en utmärkt miljö för samarbete där uppgifter, kalendrar, filer, samförfattad text, diagram, kalkylblad med mera visas tillsammans med teamsamtal. Programvaran kan även integreras med över 1 000 appar.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Wimi is designed to boost teamwork and team collaboration: instant messages, files sharing & drive, tasks, calendars, and more...
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing. Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter together. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them.
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels,...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
In Bluescape, content creation and content review happen where the content is – not via screenshare or sending files back and forth.
If content collaboration for your team means 1) endless screenshare, 2) squinting at thumbnails, or 3) viewing files one by one, out of context... there’s a better way. Bluescape is a digital workspace with web conferencing built in. Content creation and content review meetings happen where the content is – not via screenshare or sending files back and forth. Try Bluescape, the visual platform powering everything from movie production and product design to hybrid learning and crisis response.
If content collaboration for your team means 1) endless screenshare, 2) squinting at thumbnails, or 3) viewing files one by one, out of context... there’s a better way. Bluescape is a digital...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your sensitive documents from getting in the wrong hands. Protect your documents with security features like whitelisting and email verification, and share multiple documents with a single link using Spaces, our virtual deal room. More than 17,000 companies are already using DocSend to protect and share their business-critical documents.
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your sensitive documents from getting in the wrong hands. Protect your...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Huddle’s cloud-based collaborative workspaces enables a better user experience, improved productivity, and operational excellence.
Huddle makes it easy for teams, partners and clients to work together in a secure shared environment. When collaborating externally, Huddle gives users greater control over the sharing, editing, management and storage of sensitive documents. Teams can execute projects fully confident that the data of all parties is protected, and all activities are audited, making it the perfect platform for collaborating in heavily regulated environments.
Huddle makes it easy for teams, partners and clients to work together in a secure shared environment. When collaborating externally, Huddle gives users greater control over the sharing, editing,...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
ThoughtFarmers modern intranet software improves employee communication, productivity, and knowledge management.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian News & Media, and Operation Smile—ThoughtFarmer streamlines communication, facilitates knowledge sharing, and encourages collaboration across geographical distances. With a superior mobile app, and integrations such as Slack, Microsoft, and Google, keep your remote and hybrid workforces connected.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Citrix Workspace är en enhetlig, säker och intelligent digital arbetsplats som organiserar och vägleder arbetet och förändrar medarbetarnas upplevelser.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna behöver för att fatta snabba beslut och samarbeta med andra. Ett anpassat gränssnitt organiserar viktiga data, uppgifter och verktyg i ett personligt flöde så att användarna kan fokusera på sitt arbete och öka de anställdas produktivitet och engagemang. Glöm att behöva hoppa mellan appar eller sålla igenom irrelevant information och aktiviteter.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt.
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler.
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application.
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application. Search, organize, collaborate, take notes, write and manage citations all within one platform.
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application. Search, organize, collaborate, take notes, write and manage citations all within one platform.

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete, där moderna team kan arbeta tillsammans.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla storlekar kan arbeta säkert tillsammans som om de vore precis bredvid dig. Dessutom får du Zoho Office Suite Editors och fullständig åtkomststatistik på teamnivå och teammappnivå. TeamDrive tar hand om dina mobilitetsbehov med mobilappar för Android och iOS samt en applikation för synkronisering med skrivbordet.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
X-faktorn för att vinna anbud och förslag. XaitPorter är en lösning för samredigering och automatisering för team.
XaitPorter är en komplett allt i ett-lösning för samredigering av programvara som team kan använda för att skapa, hantera och producera dokument tillsammans. Effektivisera och optimera dokumentproduktionen för att maximera intäkterna från anbud och förslag och andra verksamhetskritiska dokument.
XaitPorter är en komplett allt i ett-lösning för samredigering av programvara som team kan använda för att skapa, hantera och producera dokument tillsammans. Effektivisera och optimera...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Förenkla processen för att skapa anbud och producera affärsvinnande dokument snabbare med en säker, webbaserad programvarulösning.
PleaseReview erbjuder en enkel, lättanvänd och kraftfull lösning som hjälper ditt team att arbeta effektivt tillsammans och fokus återgår till att producera innehåll som leder till affärer. Anbudshantering är en viktig del av att ta hem nya affärer och kvalitet, enhetlighet och punktlig leverans av förslagsdokument är grundläggande för att nå framgång. Skapande- och granskningsprocessen kan vara extremt utmanande och tidskrävande, men dessa verktyg för anbudshantering kan hjälpa dig.
PleaseReview erbjuder en enkel, lättanvänd och kraftfull lösning som hjälper ditt team att arbeta effektivt tillsammans och fokus återgår till att producera innehåll som leder till affärer....

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage, de gestion et de validation de contenus créatifs.
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage de gestion et de validation de contenus créatifs. HERAW permet dans un même espace de travail de partager, annoter, comparer, exporter, indexer, archiver tout type de contenus créatifs mais aussi de gérer vos équipes, tâches et planning.
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage de gestion et de validation de contenus créatifs. HERAW permet dans un même espace de travail de partager, annoter, comparer, exporter,...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable.
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable.
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable.

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Collaborator is the premier peer code & document review tool for development teams that take software quality seriously.
Collaborator is the premier peer code & document review tool for development teams that take software quality seriously. This software provides teams with all the essential features such as document review, bug tracking, reports & metrics, custom checklists and many more.
Collaborator is the premier peer code & document review tool for development teams that take software quality seriously. This software provides teams with all the essential features such as document...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Shorthand is a digital storytelling platform designed to help marketing, communications, and media teams create interactive content.
Shorthand is a digital storytelling platform designed for marketing, communications, and media teams. It enables non-technical users to create stories using interactive content, including video, audio, and scroll-triggered animation effects, without the need to wait on development teams. Shorthand provides custom themes that enable users to stay on brand using logos, fonts, colors, and more. With collaboration features, such as preview URLs, teams can share drafts and QA digital stories before publication.
Shorthand is a digital storytelling platform designed for marketing, communications, and media teams. It enables non-technical users to create stories using interactive content, including video,...

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst