I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Programvara för innehållsamarbeten
Med programvara för innehållsamarbeten kan medarbetarna ladda upp, få åtkomst till, dela, synkronisera, hantera och samarbeta kring företagets innehåll och dokument i en centraliserad arbetsyta.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (26)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
26 resultat
Sortera efter
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt.
Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare.
Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats.
Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet.
Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida.
Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner.
Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler.
Lär dig mer om ReviewStudio
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion.
Lär dig mer om Fonto
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Dokumentens framtid.
Med Fonto blir det enkelt att skapa strukturerat innehåll: medger ämnesexperter att skapa, redigera och granska viktiga dokument. Felfri, snabb och effektiv.
Lär dig mer om Fonto
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team.
Lär dig mer om Slack
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Box gör det möjligt för team att arbeta var som helst med en enda säker samarbetsplattform som är byggd för hela innehållslivscykeln.
Ditt företag drivs av innehåll och det är dags att det börjar arbeta. Försäljningsavtal, produktspecifikationer, marknadsföringstillgångar och videor – filer som dessa är kärnan i dina processer, oavsett vilken bransch du tillhör. Med Box Content Cloud får du en enda, säker och lättanvänd plattform som är byggd för hela innehållslivscykeln, från skapande och delning av filer till redigering, signatur och lagring. Över 100 000 ledande organisationer förlitar sig på Box som har utnämnts till en ledande programvara av alla större branschanalytiker.
Lär dig mer om Box
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt.
Lär dig mer om Revver
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Bygg upp kundrelationer för livet med digital marknadsföring som placerar data först.
Möt Salesforce Marketing Cloud, en ledande marknadsföringslösning för att öka engagemanget hos varje konsument. Använd kraftfull datahantering för att samla in, organisera och säkert lagra data från första, andra och tredje part tillsammans med offlinedata för att skapa kompletta kunddataprofiler. Skräddarsy varje interaktion längs resan med ditt varumärke med hjälp av inbyggd AI. Engagera sedan varje enskild konsument i stor skala genom att använda branschledande e-post-, mobil-, reklam- och sociala lösningar.
Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Kraftfull programvara för innehållshantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta plattform för innehållshantering som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov.
Lär dig mer om M-Files
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksamma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar.
Lär dig mer om LiquidText
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Citrix Workspace är en enhetlig, säker och intelligent digital arbetsplats som organiserar och vägleder arbetet och förändrar medarbetarnas upplevelser.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna behöver för att fatta snabba beslut och samarbeta med andra. Ett anpassat gränssnitt organiserar viktiga data, uppgifter och verktyg i ett personligt flöde så att användarna kan fokusera på sitt arbete och öka de anställdas produktivitet och engagemang. Glöm att behöva hoppa mellan appar eller sålla igenom irrelevant information och aktiviteter.
Lär dig mer om Citrix Workspace
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
CELUM är en molnbaserad programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete som över 900 varumärken förlitar sig på.
CELUM är en global ledare inom programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete. CELUM låter marknadsföringsteam skapa, hantera och dirigera stora volymer av produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler.
Sammanför uppgifter, filer och team och möjliggör sömlöst samarbete med agil uppgiftshantering och filhantering på ett ställe. Upprätta arbetsrum för alla dina projekt, vilket tar lagarbetet till en helt ny nivå.
Synkronisera enkelt till din dator och nå dem lokalt var som helst och när som helst.
Lär dig mer om CELUM
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag.
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar.
Lär dig mer om LogicalDOC
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Lär dig mer om ContentKing
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete, där moderna team kan arbeta tillsammans.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla storlekar kan arbeta säkert tillsammans som om de vore precis bredvid dig. Dessutom får du Zoho Office Suite Editors och fullständig åtkomststatistik på teamnivå och teammappnivå. TeamDrive tar hand om dina mobilitetsbehov med mobilappar för Android och iOS samt en applikation för synkronisering med skrivbordet.
Lär dig mer om Zoho WorkDrive
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar.
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar.
Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office.
Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar.
Lär dig mer om Fluent
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
dotCMS är ett innehållshanteringssystem av hybridtyp med öppen källkod (hybrid-CMS) för hantering av innehåll och innehållsdrivna webbplatser och applikationer.
dotCMS är ett toppmodernt hybridinnehållshanteringssystem (hybrid-CMS) som gör det möjligt för stora och medelstora företag att bygga, hantera och distribuera innehållsaktiverade applikationer som webbplatser, ensidiga appar, mobilappar med mera. dotCMS API-baserade strategi för innehållshantering gör det möjligt för användare att hantera innehåll, bilder och tillgångar på en enda centraliserad plats och leverera till valfri kanal. dotCMS molnabonnemang är från 1 400 USD per månad eller så kan du prova gratis nu.
Lär dig mer om dotCMS
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Frigör försäljningsbriljansen med Klyck - en dynamisk plattform för innehållshantering, playbooks och sömlös samarbete.
Frigör försäljningsbriljansen med Klyck - en dynamisk plattform för innehållshantering, playbooks och sömlös samarbete.
Hitta lätt rätt innehåll för varje situation, dela det smidigt med potentiella kunder och teammedlemmar, och få insikter om hur ditt innehåll presterar. Klyck ser till att dina samtal flyter smidigt, att affärerna går snabbare framåt och att tiden inte slösas bort.
Använd innehållsbiblioteket för att organisera materialet med filter, taggar, kategorier och mer. Dra nytta av innehållsanalys för att förstå engagemang och användning, och följ hur potentiella kunder interagerar med ditt innehåll.
Ge ditt team verktygen för framgång med organiserade steg för försäljning och centralisera affärerna smidigt med våra digitala försäljningsrum.
Lär dig mer om Klyck
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Signavio gör det möjligt för affärsmänniskor att fånga in, designa och kontinuerligt förbättra sina affärsprocesser.
Signavio är en intuitiv lösning för professionell process- och beslutsmodellering. Oavsett om du vill skapa aktuell dokumentation eller målkoncept är det ett bra val för att etablera transparens inom din organisation och dra nytta av publikens visdom. Med stöd för process-, besluts-, organisations-, värdekedje- och resemodellering, stödjer detta omfattande verktyg till fullo behoven i både dina affärs- och IT-grupper.
Lär dig mer om SAP Signavio
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
X-faktorn för att vinna anbud och förslag. XaitPorter är en lösning för samredigering och automatisering för team.
XaitPorter är en komplett allt i ett-lösning för samredigering av programvara som team kan använda för att skapa, hantera och producera dokument tillsammans. Effektivisera och optimera dokumentproduktionen för att maximera intäkterna från anbud och förslag och andra verksamhetskritiska dokument.
Lär dig mer om XaitPorter
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Filsynkronisering och fildelning enligt företagsstandard hjälper ditt team att samarbeta, automatisera och få saker gjorda. Obegränsat antal användare tillåter tillväxt.
Filsynkronisering enligt företagsstandard och delning för alla.
Files.com är smart molnlagring för moderna team. Med Files.com kan ditt team samarbeta, automatisera och få saker gjorda utan att kompromissa med säkerheten.
Säkerhet och efterlevnad behöver inte vara störande. Files.com är en plattform som dina användare verkligen kommer att älska.
Sätt igång och skapa konton för dina kunder, leverantörer, entreprenörer med mera. Files.com är för alla.
Lär dig mer om Files.com
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Allt-i-ett-plattform för samarbetsdesign och facilitering
Howspace är en samarbetsplattform som är byggd för att facilitera kulturförändringar, skräddarsy lärupplevelser och skapa varaktig effekt i organisationer över hela världen. Designa snabbt unika arbetsytor med dra-och-släpp-widgets och integrera dina nuvarande system för att hålla all kunskap på en gemensam och tillgänglig plats. Samla deltagare för synkrona workshops eller asynkrona brainstorming-sessioner och utnyttja Howspace AI för skalbart meningsskapande.
Howspace bibliotek med färdiga mallar: https://templates.howspace.com/templates
Lär dig mer om Howspace
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Resilio Connect är en skalbar lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata upp till 10 gånger snabbare.
Resilio Connect är en skalbar P2P-lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata som används av tusentals små och stora företag, inklusive Microsoft, Caterpillar, Cisco och Mercedes-Benz. Den använder peer-to-peer, smart datadirigeringsprotokoll, komprimering och WAN-optimering för att dela data upp till 10 gånger snabbare. Dessutom erbjuder den automatisering och skripthookning för att möjliggöra ett komplett arbetsflöde kring dataöverföring.
Lär dig mer om Resilio Active Everywhere
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen samt team- och innehållssamarbete.
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete.
Space gör samarbetet roligare – få personanpassade meddelanden, svara och reagera, utför kodgranskningar, följ upp ärenden, dela artiklar och dra nytta av den smarta grupperingen av kanaler och flöden. Använd dokument och den interna bloggen för att dela kunskap i din organisation.
Lär dig mer om Space
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Readiris 17, den avancerade OCR-lösningen för Windows & Mac
IRIS S.A., ett företag i CANON Europe, sedan 1987,
IRIS (ett Canon-företag) är världsledande inom programvara för bärbar skanning, PDF, OCR, hantering av visitkort och dokumentklassificering. Sedan 1987 har IRIS experter framgångsrikt stöttat kunder runt om i världen och hjälpt dem att ta itu med sina mest kritiska affärsutmaningar med hjälp av lösningar för skanning, registrering och digital omvandling.
Den kompletta PDF- och OCR-lösningen!
Readiris™ Corporate 17 är den företagsanpassade versionen av I.R.I.S.s flaggskeppsprogramvara för OCR.
Lär dig mer om Readiris PDF
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning
Förenkla processen för att skapa anbud och producera affärsvinnande dokument snabbare med en säker, webbaserad programvarulösning.
PleaseReview erbjuder en enkel, lättanvänd och kraftfull lösning som hjälper ditt team att arbeta effektivt tillsammans och fokus återgår till att producera innehåll som leder till affärer. Anbudshantering är en viktig del av att ta hem nya affärer och kvalitet, enhetlighet och punktlig leverans av förslagsdokument är grundläggande för att nå framgång. Skapande- och granskningsprocessen kan vara extremt utmanande och tidskrävande, men dessa verktyg för anbudshantering kan hjälpa dig.
Lär dig mer om Ideagen PleaseReview
...
Läs mer
Funktioner
- Innehållsbibliotek
- Samarbetsverktyg
- Versionskontroll
- Mobilåtkomst
- Fildelning