60 resultat
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
CELUM är en molnbaserad programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete som över 900 varumärken förlitar sig på. Lär dig mer om Celum
CELUM är en global ledare inom programvara för digital tillgångsförvaltning och innehållssamarbete. CELUM låter marknadsföringsteam skapa, hantera och dirigera stora volymer av produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler. Sammanför uppgifter, filer och team och möjliggör sömlöst samarbete med agil uppgiftshantering och filhantering på ett ställe. Upprätta arbetsrum för alla dina projekt, vilket tar lagarbetet till en helt ny nivå. Synkronisera enkelt till din dator och nå dem lokalt var som helst och när som helst. Lär dig mer om Celum

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Lär dig mer om Fonto
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Dokumentens framtid. Med Fonto blir det enkelt att skapa strukturerat innehåll: medger ämnesexperter att skapa, redigera och granska viktiga dokument. Felfri, snabb och effektiv. Lär dig mer om Fonto

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen samt team- och innehållssamarbete. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete. Space gör samarbetet roligare – få personanpassade meddelanden, svara och reagera, utför kodgranskningar, följ upp ärenden, dela artiklar och dra nytta av den smarta grupperingen av kanaler och flöden. Använd dokument och den interna bloggen för att dela kunskap i din organisation. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more.
File sharing platform that allows users to store and share contacts, photos, videos, presentations, recordings and more. Lär dig mer om Google Drive

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
A suite of collaboration products for teams and SMBs. Web conferencing, file sharing, and scheduling in the cloud. Formerly G Suite.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform include noise cancellation, in-domain live streaming, attendance tracking, compliance management, team messaging, voice/video conferencing, shared calendars, and more. It also lets administrators edit and share documents, spreadsheets, and slides across teams in real-time. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft Office interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lär dig mer om OneDrive

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om eFileCabinet

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Create, edit, convert, sign, and combine documents with Adobe’s all-in-one PDF and e-signature solution.
Adobe Acrobat is the all-in-one PDF and e-signature solution trusted by Fortune 500 companies. With Acrobat, you can create, edit, convert, share, sign, and combine documents – all from one Adobe platform. You can build seamless digital experiences that enable your team to collaborate and work from any device, anywhere. Acrobat solutions are also designed to integrate with apps you use every day, including Microsoft 365, Google, Workday, and more, so you can get things done in the flow of work. Lär dig mer om Adobe Acrobat DC

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Wimi is designed to boost teamwork and team collaboration: instant messages, files sharing & drive, tasks, calendars, and more...
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing. Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter together. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Lär dig mer om Wimi

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Publish Google Docs to your blog in 1-click. Save 6-100+ hours/week + manage less people.
After exporting 10,000+ docs/year, we found that the best marketers always get bogged down with the same redundant tasks. Things like cleaning HTML, removing <span> tags, line breaks and more. Resizing & compressing images one-by-one. And even manually pasting target=“_blank” to every single link to keep readers on your site. Wordable allows you to customize how you want content formatted & optimized. Then, you can save these recurring settings to export in seconds with just 1-click.</span> Lär dig mer om Wordable

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Bluescape is the meeting solution for creative teams. Re-create art rooms and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces.
The meeting solution for everyone is not the meeting solution for you. You're building brands, products, sometimes entire worlds - yet your world is limited to seeing faces in boxes or one screen at a time? Recreate art rooms, writer's rooms, and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces. Gather with your team and all your work in one place to streamline brainstorming sessions, design reviews, and creative presentations. Try Bluescape, the meeting solution for creative teams. Lär dig mer om Bluescape

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Citrix Workspace är en enhetlig, säker och intelligent digital arbetsplats som organiserar och vägleder arbetet och förändrar medarbetarnas upplevelser.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna behöver för att fatta snabba beslut och samarbeta med andra. Ett anpassat gränssnitt organiserar viktiga data, uppgifter och verktyg i ett personligt flöde så att användarna kan fokusera på sitt arbete och öka de anställdas produktivitet och engagemang. Glöm att behöva hoppa mellan appar eller sålla igenom irrelevant information och aktiviteter. Lär dig mer om Citrix Workspace

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
The new OS for content collaboration: One tool to work, collaborate, and get all your marketing content approved by your clients.
Gain automates content collaboration and client feedback and approvals for marketing content. From creation to publication, Gain makes the entire marketing workflow seamless for creatives, account managers, and their clients. Teams can collaborate in context – they can leave comments, tag team members, assign tasks, and discuss content in context, and in real-time. Then, they receive the client's feedback and react quickly. Finally, everyone – team and clients – on the same page. Lär dig mer om Gain

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your sensitive documents from getting in the wrong hands. Protect your documents with security features like whitelisting and email verification, and share multiple documents with a single link using Spaces, our virtual deal room. More than 17,000 companies are already using DocSend to protect and share their business-critical documents. Lär dig mer om DocSend

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Lär dig mer om Alboom CRM

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that helps businesses create a personalized central hub to drive engagement and retention.
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that streamlines internal communications, facilitates knowledge sharing, and enables collaboration - all within a secure environment. ThoughtFarmer’s mobile app, surveys, automated workflows, and content management, as well as integrations with Slack, Microsoft 365, Google, and Okta, help businesses create a personalized central hub that drives employee engagement and retention. Lär dig mer om ThoughtFarmer

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
SugarSync is a secure cloud storage solution that allows you back up, share and access files across several devices.
SugarSync is a secure cloud storage solution trusted by millions of users worldwide. Easily back up, access, sync and share documents, photos, music, videos and more across any device. Have you ever been away from home or the office and realized that you needed a file on your computer? SugarSync puts all your files at your fingertips from any other computer or mobile device, enabling you to do more with your files while on the go. Lär dig mer om SugarSync

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Huddle’s cloud-based collaborative workspaces enables a better user experience, improved productivity, and operational excellence.
Huddle makes it easy for teams, partners and clients to work together in a secure shared environment. When collaborating externally, Huddle gives users greater control over the sharing, editing, management and storage of sensitive documents. Teams can execute projects fully confident that the data of all parties is protected, and all activities are audited, making it the perfect platform for collaborating in heavily regulated environments. Lär dig mer om Huddle

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365. Lär dig mer om Jive

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Affordably automate your document lifecycles, intelligently organize documents, and empower remote collaboration with Content Central.
Intelligently organize your documents, automate redundant processes, and collaborate better with Content Central document management software. On-premise or in-cloud, its workflow engine automates how files and records are managed including eSignatures and form submissions. Meet compliance with controls to track user access, changes and sharing. Scan and leverage Ademero AI to intelligently identify, sort and process accounts payable invoices and other high-volume paper entering Content Central. Lär dig mer om Content Central

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application.
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application. Search, organize, collaborate, take notes, write and manage citations all within one platform. Lär dig mer om Citavi

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete, där moderna team kan arbeta tillsammans.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla storlekar kan arbeta säkert tillsammans som om de vore precis bredvid dig. Dessutom får du Zoho Office Suite Editors och fullständig åtkomststatistik på teamnivå och teammappnivå. TeamDrive tar hand om dina mobilitetsbehov med mobilappar för Android och iOS samt en applikation för synkronisering med skrivbordet. Lär dig mer om Zoho WorkDrive

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
ClearVoice is content marketing software with a built-in talent network for creating quality content at scale.
ClearVoice is a content marketing platform that connects in-house and freelance teams. Perfect for any size marketing team, we focus your efforts on making content that leads to higher engagement and ROI. We are a one-stop shop for content creation and management with user-friendly features including a dynamic editorial calendar, writer pitching, collaboration tools, and an automated assignment workflow. Brands and agencies trust us to create blog posts, ebooks, case studies and more. Lär dig mer om ClearVoice

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale.
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Planning, organising and managing content across multiple systems with 100's of stakeholders is chaotic. GatherContent tames the chaos with a single platform to manage the people, and process, for producing effective content that meets user needs and business goals. Take control of your content operations with GatherContent and deliver effective content, consistently. Lär dig mer om GatherContent

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
X-faktorn för att vinna anbud och förslag. XaitPorter är en lösning för samredigering och automatisering för team.
XaitPorter är en komplett allt i ett-lösning för samredigering av programvara som team kan använda för att skapa, hantera och producera dokument tillsammans. Effektivisera och optimera dokumentproduktionen för att maximera intäkterna från anbud och förslag och andra verksamhetskritiska dokument. Lär dig mer om XaitPorter

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Ingeniux is an agile web content and digital experience platform. Build modern websites that are easy to update, optimize, and scale.
Ingeniux CMS is an agile content management and digital experience platform that empowers organizations to orchestrate end-to-end customer experience. Companies of all size rely on Ingeniux to deliver a consistent, responsive experience across all customer touchpoints with an easy-to-use interface. Our intelligent “structured” content model enables content reuse, true mobile and multi-channel delivery, and insightful content discovery. Lär dig mer om Ingeniux CMS

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
HulerHub makes collaboration effortless by enabling teams to quickly organise & share content internally or externally with ease.
HulerHub makes collaboration from anywhere effortless. With this easy-to-use cloud-based platform, users can create and access personalised collections of content on any device at any time. So they never need to worry about losing a link, email, or document again. Then, they can quickly and easily share each collection internally with colleagues or externally with new starters, clients, partners, or customers. Lär dig mer om HulerHub

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Switch on content collaboration for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. Lär dig mer om HighQ

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
All-in-one document collaboration & content management platform for teams to create, share and manage their content from one place.
Bit is a new-age document collaboration platform for teams to create robust internal & client facing documents with built in tracking. Bit helps teams centralize and organize their work, collaborate in real-time across workflows, manage digital content intelligently, and track engagement across the content that is shared. Bit helps teams create digital documents that are multi-dimensional to communicate beyond text and images with 50+ integrations. Lär dig mer om Bit

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Axcient x360Sync provides secure sync and share with always-on backup, meaning your endpoint devices are continuously backed up.
Axcient x360Sync provides secure file sync and share (FSS) with always-on backup, meaning your endpoint devices, including PCs and Macs, are continuously backed up. x360Sync is a comprehensive sync and share solution with secure share links, local storage options, Microsoft 365 document editing, sophisticated file locking, and in-depth auditing and alerting – all with unlimited storage and retention. Additionally, x360Sync is HIPAA, SOC-2, and GDPR compliant. Lär dig mer om x360Sync

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Write content 3x faster with Mark ✍️ Collaborate with your team to write all your marketing content.
Write content 3x faster with Mark ✍️ Collaborate with your team to write all your marketing content. Save minutes on writing your next LinkedIn posts, save hours on writing blog posts. Using GPT-3 latest features. 🤖 ✍️ 20+ templates (LinkedIn post, blog post, ads, etc.) 🤖 AI generating ideas and pieces of content 🔍 SEO tool to quickly write optimized articles 🥳 Collaboration features to work as a team Meet Mark the cutest writing assistant. Lär dig mer om Mark

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Resilio Connect är en skalbar lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata upp till 10 gånger snabbare.
Resilio Connect är en skalbar P2P-lösning för överföring och synkronisering av stora mängder företagsdata som används av tusentals små och stora företag, inklusive Microsoft, Caterpillar, Cisco och Mercedes-Benz. Den använder peer-to-peer, smart datadirigeringsprotokoll, komprimering och WAN-optimering för att dela data upp till 10 gånger snabbare. Dessutom erbjuder den automatisering och skripthookning för att möjliggöra ett komplett arbetsflöde kring dataöverföring. Lär dig mer om Resilio Connect

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Web-based document management tool with a monthly fee that includes an unlimited number of users so it's scalable to meet your needs.
With eBridge Solutions, one low monthly fee includes an unlimited number of users, so it's completely scalable to meet your changing needs. There's no expensive hardware to purchase and no software to license or upgrade so your financial investment is nominal. And there is no charge for technical support. You can virtually eliminate the expense of paper, postage, copying/faxing, administrative manpower, and file storage. When you do, you'll realize a substantial and rapid ROI. Lär dig mer om eBridge

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Manage your content and documents on the all-in-one platform that provides you with much more than just content collaboration.
SYDLE ONE is an all-in-one corporate digital platform providing you with seamless solutions and enabling you to keep up with the digital transformation. In a single platform, it combines the tools to maintain large volumes of structured, up-to-date and reliable data. Customize content flows as well as document preparation, approval, and publication, manage permissions, have full versioning control, and more. Check out more of SYDLE ONE’s features and applications at sydle.com. Lär dig mer om SYDLE ONE

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage, de gestion et de validation de contenus créatifs.
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage de gestion et de validation de contenus créatifs. HERAW permet dans un même espace de travail de partager, annoter, comparer, exporter, indexer, archiver tout type de contenus créatifs mais aussi de gérer vos équipes, tâches et planning. Lär dig mer om HERAW

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
We are the first All-in-one Marketing Automation platform developed for LatAm.
We are the first Marketing Automation platform developed for LatAm. Create customer journeys, nurture leads, send beautifil email marketing campaigns, design landing pages, integrate with your ecommerce store and much more. Lär dig mer om Datacrush

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Förenkla processen för att skapa anbud och producera affärsvinnande dokument snabbare med en säker, webbaserad programvarulösning.
PleaseReview erbjuder en enkel, lättanvänd och kraftfull lösning som hjälper ditt team att arbeta effektivt tillsammans och fokus återgår till att producera innehåll som leder till affärer. Anbudshantering är en viktig del av att ta hem nya affärer och kvalitet, enhetlighet och punktlig leverans av förslagsdokument är grundläggande för att nå framgång. Skapande- och granskningsprocessen kan vara extremt utmanande och tidskrävande, men dessa verktyg för anbudshantering kan hjälpa dig. Lär dig mer om PleaseReview

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Narrato is a content creation, collaboration & workflow mgmt platform with an AI content ideation, creation and optimization assistant.
Narrato is every content creator and team's dream workspace. Built to eliminate the pain of managing a scattered content creation workflow. Key features include: - Workflow management and automation - Content planning with calendars boards and list - AI content assistant for writing, SEO, ideation, grammar and readability - Automatic SEO content briefs, - Freelancer management and payment reporting - Custom templates and graphics support. - And more Lär dig mer om Narrato Workspace

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Secure content collaboration service that allows businesses to create, edit. and share documents.
Secure content collaboration service that allows businesses to create, edit. and share documents. Lär dig mer om Amazon WorkDocs

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
The easiest way to edit video together, with a full video editor in your web browser. Edit, share, review, publish, and more.
axledit is the video platform for creators, with a full video editor running in your web browser. Share the edit with real-time collaboration, and publish to YouTube from the same platform. It's the easiest way to edit video with a remote team. Updates to sequences and files are pushed to all editors live as they are made, allowing everyone on the team to see clip changes and comments in real-time. Rich metadata, secure links for review, and fast publishing make media management easy. Lär dig mer om axledit

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Xara Cloud is the easiest way for businesses to create high-quality professional documents without any design experience needed.
Xara Cloud is the easiest way for businesses to create high-quality professional documents without a designer. Create presentations, social media graphics, flyers, business cards and more in minutes. The easy to use drag and drop platform include advanced branding tools to help businesses achieve brand consistency and collaboration features that allow multiple users to work on the same documents at the same time to boost productivity. Lär dig mer om Xara Cloud

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable.
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable. Lär dig mer om Coloom

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Collaborator is the premier peer code & document review tool for development teams that take software quality seriously.
This software provides teams with all the essential features such as document review, bug tracking, reports & metrics, custom checklists and many more. Features & functionality include: comprehensive reviews (code, document, models), support for 11 SCMs (Git, SVN, TFS, Perforce, CVS, ClearCase), and a vast list of integrations GitHub, GitLab, Bitbucket, Jira, Simulink, AzureDevOps). Lär dig mer om Collaborator

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Canvas Envision lets you create, share, and consume interactive 3D documents which leverage the power of your existing 3D CAD models
Canvas Envision is the collaborative platform for creating, sharing, and consuming interactive 3D content. It leverages the power of your existing 3D CAD models to transform product documentation with interactive, animated 3D content that drives faster, more accurate knowledge transfer. Compatible with all leading 3D CAD formats, Envision content can be viewed in the cloud through any browser, or easily embedded in other websites or platforms, or consumed offline. Lär dig mer om Canvas Envision

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Shorthand is a digital storytelling platform designed to help marketing, communications, and media teams create interactive content.
Shorthand is a digital storytelling platform designed for marketing, communications, and media teams. It enables non-technical users to create stories using interactive content, including video, audio, and scroll-triggered animation effects, without the need to wait on development teams. Shorthand provides custom themes that enable users to stay on brand using logos, fonts, colors, and more. With collaboration features, such as preview URLs, teams can share drafts and QA digital stories before publication. Lär dig mer om Shorthand

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst
Software solution that lets users share any traditional surface (e.g., whiteboard, blackboard) online and digitize content in real-time
Cloud-based solution that lets users share any traditional surface (e.g., whiteboard or blackboard) online and digitize content in real-time. Application intelligently identifies handwritten content and ignores obstacles (such as people) obstructing writing surface, making them appear transparent. ShareTheBoard requires no dedicated hardware - a simple laptop (and soon, a smartphone) will suffice. As a SaaS solution it is completely mobile and scalable. Lär dig mer om ShareTheBoard

Funktioner

  • Innehållsbibliotek
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Versionskontroll
  • Mobilåtkomst