Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program Behov-till-Betalning
Filterresultat (14)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
Produkttyp
14 resultat
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner.
Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandahåller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration.
Lär dig mer om Tipalti
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Över 350 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. Inköpsprogramvara med högsta betyg.
Lär dig mer om ProcurementExpress.com
Över 350 recensioner (med 4,7/5 stjärnor). ”Enkel men fullt utrustad” säger [email protected] Homes. Anställda kan göra inköpsförfrågningar mot fördefinierade budgetar och leverantörer från webbappen eller från deras iOS-/Android-enhet. Godkänn utgifter på ett ögonblick. Prisbelönt kundservice och full support när du sätter igång. Lämplig för verksamheter inom byggindustri, fastighetsförvaltning, marknadsföring och utbildning med mellan 10 och 200 anställda. Inkluderar även en riktigt bra QuickBooks Online och Desktop-integration.
Lär dig mer om ProcurementExpress.com
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera fakturahantering, bokföring på radartikelnivå, och möjliggöra realtidsinsikter om utgifter.
Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över de finansiella uppgifterna. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkel och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid.
Funktionerna i en komplett svit inkluderar gratis e-fakturering och automatisering av fakturahantering, PDF-konvertering, leverantörshantering, övervakning, O2C, bokföring på radartikelnivå, och utgiftsanalys.
Lär dig mer om Qvalia
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Förenklade godkännanden, budgetering, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program.
Lär dig mer om Precoro
Sedan 2015 har Precoro hjälpt mer än 1 000 små och medelstora företag (SMF) och stora företag att förbättra inköpsverksamheten genom att eliminera manuellt arbete inom upphandling. Effektiviserade godkännanden, smart budgetering och kostnadsspårning, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett enda inköpsprogram. Precoro är enkelt att använda och snabbt att implementera. Dra nytta av ett brett utbud av funktioner, inklusive integrationer med NetSuite och QuickBooks samt gratis API. Skaffa en gratis provperiod för att se hur Precoro fungerar.
Lär dig mer om Precoro
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Lär dig mer om Procurify
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller.
Lär dig mer om Procurify
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
En förstklassig inköp-till-betalningslösning för effektiv utgiftshantering, fullständig transparens, insikter och efterlevnad.
Lär dig mer om Fraxion
Kraftfull inköp-till-betalning-lösning för proaktiv utgiftshantering. Betrodd av branschövergripande organisationer runt om i världen för att automatisera inköpsarbetsflöden och hantera rekvisition-till-PO-processer och utgifter med godkännanden på flera nivåer, budgetkontroll, policyefterlevnad samt AP-arbetsflödeshantering och utgiftsanalys. Fraxion tillåter upphandling med Catalog och PunchOut med strategiska leverantörer. Effektiva som fristående lösningar eller med sömlösa ERP-integrationer.
Lär dig mer om Fraxion
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Kissflow ger dig en förstklassig molnlösning för upphandling som är flexibel och har allt från inköp till leverantörshantering i samma plattform.
Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder, inköpsrekvisition, leverantörshantering, inköpsfakturering, analys och integrationer.
Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Med More4apps kombinerar du kraften i Excel och Oracle för att dra nytta av personalens kompetens genom att befria dem från repetitiva datainmatningsuppgifter. Upptäck mer nu!
Lär dig mer om EBS Toolbox
More4apps är en certifierad Oracle-partner som erbjuder kompletterande lösningar för Oracle E-Business Suite och Oracle Fusion Cloud ERP. Våra lösningar ger slutanvändarna större möjligheter att kontrollera hela datainläsningsprocessen. De behöver ingen tidigare erfarenhet av eller utbildning i datagränssnitt – More4apps produkter ansluts och integreras sömlöst med Oracle EBS och Cloud ERP. Effektivisera dina uppgifter i Oracle E-Business Suite med enkla men kraftfulla Excel-baserade lösningar som ger betydande tids- och kostnadsbesparingar.
Lär dig mer om EBS Toolbox
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Webbaserad företagslösning för processen från köp till betalning. Inköpsrekvisitioner, e-godkännanden, kvitton, fakturering och utgiftsanspråk
Lär dig mer om WebReq
Webbaserad företagslösning för processen från köp till betalning, inklusive inköpsrekvisitioner, elektroniska godkännanden, kvitton och leverantörsfakturering. Funktionerna inkluderar ett brett utbud av för att ange och glömma godkännanderegler och metoder, automatiserad e-postning av inköpsorder till leverantörer, sömlös integrering med flera finanssystem, faktureringsläsning och automatisk tilldelning.
WebReq är tillgänglig som molnbaserad eller lokal lösning. Mobilappsbaserade utgiftsanspråk finns nu också tillgängliga.
Lär dig mer om WebReq
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Utnyttja kapaciteten i Excel för att skapa, ladda ned och uppdatera dina data. Effektivisera dina uppgifter och gör kraftiga besparingar i såväl tid som kostnader.
Lär dig mer om ERP Cloud Toolbox
More4apps är en certifierad Oracle-partner som erbjuder kompletterande lösningar för Oracle E-Business Suite och Oracle Fusion Cloud ERP. Våra lösningar ger slutanvändarna större möjligheter att kontrollera hela datainläsningsprocessen. De behöver ingen tidigare erfarenhet av eller utbildning i datagränssnitt – More4apps produkter ansluts och integreras sömlöst med Oracle EBS och Cloud ERP. Effektivisera dina uppgifter i Oracle ERP med enkla men kraftfulla Excel-baserade lösningar som ger betydande tids- och kostnadsbesparingar.
Lär dig mer om ERP Cloud Toolbox
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Pipefy är en processhanteringsprogramvara som ger vem som helst möjlighet att skapa och automatisera effektiva arbetsflöden på egen hand.
Pipefy är en programvara för arbetsflödeshantering som gör affärsprocesser som inköp, onboarding och rekrytering problemfria, så att beställare, handläggare och chefer blir mer effektiva.
Genom att ge icke-tekniska medarbetare möjlighet att skapa och automatisera arbetsflöden utan IT-stöd förbättrar Pipefy hastigheten och levererar resultat med högre kvalitet.
Pipefy används nu i över 150 länder av företag av alla storlekar och ledande företag som Visa, IBM, Volvo, Santander och Kraft Heinz.
Lär dig mer om Pipefy
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Flerfaldigt prisbelönt lösning som ger intelligens till AP-automatisering och gör det möjligt för ledare att effektivisera sina finansiella arbetsflöden.
Yooz erbjuder en kraftfull, smart och lättanvänd molnbaserad automatiseringslösning för faktura- och betalningshantering. Yooz levererar besparingar, snabbhet och säkerhet med prisvärda, riskfria abonnemang till över 3 000 kunder och 100 000 användare runt om i världen. Den integreras sömlöst med mer än 200 system för finansiell förvaltning och överträffar alla andra lösningar på marknaden. Yooz North America har sitt huvudkontor i Dallas storstadsområde i Texas och Yooz har kontor omkring Europa.
Lär dig mer om Yooz
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Digitalisera och skala upp dina verksamhetsfunktionernas tjänsteleverans med hjälp av automatiserade arbetsflöden och dokument – utan kodning.
Checkbox är en prisbelönt plattform för automatisering av tjänster med vilken olika verksamhetsfunktioner kan automatisera sina manuella processer och skala upp tjänsteleveransen. Lösningarna skapas och distribueras på några timmar – inte år – och effektiviserar arbetsflöden för intag och sortering, dokumentgenerering, rådgivning/vanliga frågor samt godkännande. Eftersom Checkbox är helt kodningsfri kan arbetsflöden byggas och underhållas utan att IT-avdelning, konsulter eller Checkbox som leverantör behöver ingripa. Förutom att ge större kontroll och bättre flexibilitet leder detta även till tidsbesparingar.
Lär dig mer om Checkbox
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering
Ger dig försörjningskedjeorkestrering från början till slut genom ett handelsnätverk utformat för större företag och organisationer.
Infor Nexus erbjuder försörjningskedjeorkestrering från början till slut genom en molnbaserad lösning utformad för större företag och organisationer i olika branscher. Som världens kanske enda single-instance-affärsnätverk har Nexus applikationer som leveranshantering, leverantörspaketering och -frakt, automatisering från inköp till betalning (procure-to-pay), transporthantering, försörjningskedjefinansiering och insyn i leveranskedjan. Dessutom erbjuder den prediktiv analys som möjliggör proaktiva reaktioner på förändringar i marknaden.
Lär dig mer om Infor Nexus
...
Läs mer
Funktioner
- Finansiell rapportering
- Försäljarstyrelse
- Efterlevnadskontroll
- Hantering av kontraktets livscykel
- Budget / Prognoser
- Fakturering