Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program Behov-till-Betalning

Programvara för inköps- och betalningsprocessen hjälper företag att hantera sina inköpsprocesser, inklusive förfrågningar, fakturering, tillförlitlig rapportering och automatisering av leverantörsreskontra.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program Behov-till-Betalning

Sverige Visa lokala produkter

15 resultat

Our unique suite of Procurement, AP Automation and Global Payments provide a frictionless, closed-loop of procure to pay. Lär dig mer om Tipalti
Our unique suite of Procurement, AP Automation and Global Payments provide a frictionless, closed-loop of procure to pay. Streamline your procurement process while gaining greater spend control and visibility, accelerating approvals and reducing financial and compliance risk. Tipalti enables your team to move away from ad-hoc emails, spreadsheets, and tickets, in favour of simple electronic processes and powerful automation. Real time integrations with NetSuite, Sage, Xero & more. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Optimize time-consuming processes with Precoro. Simple approvals, budgeting, automated PRs and PO creations, 3-way matching, and more. Lär dig mer om Precoro
Centralize all procurement operations in one solution. Let your employees create PRs and POs in a few clicks and make sure all purchases are made in accordance with company policy. Eliminate manual purchasing operations by utilizing transparent approval workflows, real-time budgeting, expense tracking, and 2- or 3-way matching. Integrate Precoro with Xero, Quickbooks, NetSuite, Amazon Business Punch-in, Slack, and other accounting and business tools for more automated processes. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera fakturahantering, bokföring på radartikelnivå, och möjliggöra realtidsinsikter om utgifter. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över de finansiella uppgifterna. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkel och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Funktionerna i en komplett svit inkluderar gratis e-fakturering och automatisering av fakturahantering, PDF-konvertering, leverantörshantering, övervakning, O2C, bokföring på radartikelnivå, och utgiftsanalys. Lär dig mer om Qvalia

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
360+ 4.7/5 reviews. Simple yet, fully featured. The highest rated purchasing software. Lär dig mer om ProcurementExpress.com
Simple Purchasing software that allows team members to create purchase requests on the go that can get approved by pre-defined approvers - from any device. All relevant comments & docs can get attached to the PO & managed for reporting & auditing. Eliminate spending mistakes & keep team members accountable for company card purchasing. View and manage budgets in real-time for insightful decision-making for each purchase. Draw accurate reports with a click of a button for the accountant. Lär dig mer om ProcurementExpress.com

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Pipefy är en processhanteringsprogramvara som ger vem som helst möjlighet att skapa och automatisera effektiva arbetsflöden på egen hand.
Pipefy är en programvara för arbetsflödeshantering som gör affärsprocesser som inköp, onboarding och rekrytering problemfria, så att beställare, handläggare och chefer blir mer effektiva. Genom att ge icke-tekniska medarbetare möjlighet att skapa och automatisera arbetsflöden utan IT-stöd förbättrar Pipefy hastigheten och levererar resultat med högre kvalitet. Pipefy används nu i över 150 länder av företag av alla storlekar och ledande företag som Visa, IBM, Volvo, Santander och Kraft Heinz. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Flerfaldigt prisbelönt lösning som ger intelligens till AP-automatisering och gör det möjligt för ledare att effektivisera sina finansiella arbetsflöden.
Yooz erbjuder en kraftfull, smart och lättanvänd molnbaserad automatiseringslösning för faktura- och betalningshantering. Yooz levererar besparingar, snabbhet och säkerhet med prisvärda, riskfria abonnemang till över 3 000 kunder och 100 000 användare runt om i världen. Den integreras sömlöst med mer än 200 system för finansiell förvaltning och överträffar alla andra lösningar på marknaden. Yooz North America har sitt huvudkontor i Dallas storstadsområde i Texas och Yooz har kontor omkring Europa. Lär dig mer om Yooz

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Hantera hela din utgiftsprocess på ett ställe. Begär, betala och automatisera din redovisning av leverantörsreskontra med Airbase.
Airbase är den första allt i ett-plattformen för utgiftshantering som ger företag kontroll och insyn i varje spenderad krona. Den eliminerar det omständliga arbete som krävs för att hantera utgifter och gör det möjligt för ekonomichefer att vara strategiska samarbetspartner till verksamheten. Alla betalningsmetoder (fysiska kort, virtuella kort, automatiserat clearinghouse (automated clearing house, ACH), check) och integrering med deras redovisningssystem stöds så att merparten av den utgiftsrelaterade redovisningen kan automatiseras. Lär dig mer om Airbase

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
En förstklassig inköp-till-betalningslösning för effektiv utgiftshantering, fullständig transparens, insikter och efterlevnad.
Kraftfull inköp-till-betalning-lösning för proaktiv utgiftshantering. Betrodd av branschövergripande organisationer runt om i världen för att automatisera inköpsarbetsflöden och hantera rekvisition-till-PO-processer och utgifter med godkännanden på flera nivåer, budgetkontroll, policyefterlevnad samt AP-arbetsflödeshantering och utgiftsanalys. Fraxion tillåter upphandling med Catalog och PunchOut med strategiska leverantörer. Effektiva som fristående lösningar eller med sömlösa ERP-integrationer. Lär dig mer om Fraxion

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Digitalisera och skala upp dina verksamhetsfunktionernas tjänsteleverans med hjälp av automatiserade arbetsflöden och dokument – utan kodning.
Checkbox är en prisbelönt plattform för automatisering av tjänster med vilken olika verksamhetsfunktioner kan automatisera sina manuella processer och skala upp tjänsteleveransen. Lösningarna skapas och distribueras på några timmar – inte år – och effektiviserar arbetsflöden för intag och sortering, dokumentgenerering, rådgivning/vanliga frågor samt godkännande. Eftersom Checkbox är helt kodningsfri kan arbetsflöden byggas och underhållas utan att IT-avdelning, konsulter eller Checkbox som leverantör behöver ingripa. Förutom att ge större kontroll och bättre flexibilitet leder detta även till tidsbesparingar. Lär dig mer om Checkbox

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Med More4apps kombinerar du kraften i Excel och Oracle för att dra nytta av personalens kompetens genom att befria dem från repetitiva datainmatningsuppgifter. Upptäck mer nu!
More4apps är en certifierad Oracle-partner som erbjuder kompletterande lösningar för Oracle E-Business Suite och Oracle Fusion Cloud ERP. Våra lösningar ger slutanvändarna större möjligheter att kontrollera hela datainläsningsprocessen. De behöver ingen tidigare erfarenhet av eller utbildning i datagränssnitt – More4apps produkter ansluts och integreras sömlöst med Oracle EBS och Cloud ERP. Effektivisera dina uppgifter i Oracle E-Business Suite med enkla men kraftfulla Excel-baserade lösningar som ger betydande tids- och kostnadsbesparingar. Lär dig mer om EBS Toolbox

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Immediatly increase the financial impact on your organisation with Business Spend Management.
Immediatly increase the financial impact on your organisation with Business Spend Management (BSM). Start managing all your organization’s expenses and processes in one single platform. Realize cost savings, automate invoice processing, improve supplier relations and reduce risks for the entire organization. With our solutions, you secure the entire Source-to-Pay process and achieve sustainable business operations in no time. Lär dig mer om ISPnext

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Webbaserad företagslösning för processen från köp till betalning. Inköpsrekvisitioner, e-godkännanden, kvitton, fakturering och utgiftsanspråk
Webbaserad företagslösning för processen från köp till betalning, inklusive inköpsrekvisitioner, elektroniska godkännanden, kvitton och leverantörsfakturering. Funktionerna inkluderar ett brett utbud av för att ange och glömma godkännanderegler och metoder, automatiserad e-postning av inköpsorder till leverantörer, sömlös integrering med flera finanssystem, faktureringsläsning och automatisk tilldelning. WebReq är tillgänglig som molnbaserad eller lokal lösning. Mobilappsbaserade utgiftsanspråk finns nu också tillgängliga. Lär dig mer om WebReq

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Ger dig försörjningskedjeorkestrering från början till slut genom ett handelsnätverk utformat för större företag och organisationer.
Infor Nexus erbjuder försörjningskedjeorkestrering från början till slut genom en molnbaserad lösning utformad för större företag och organisationer i olika branscher. Som världens kanske enda single-instance-affärsnätverk har Nexus applikationer som leveranshantering, leverantörspaketering och -frakt, automatisering från inköp till betalning (procure-to-pay), transporthantering, försörjningskedjefinansiering och insyn i leveranskedjan. Dessutom erbjuder den prediktiv analys som möjliggör proaktiva reaktioner på förändringar i marknaden. Lär dig mer om Infor Nexus

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering
Utnyttja kapaciteten i Excel för att skapa, ladda ned och uppdatera dina data. Effektivisera dina uppgifter och gör kraftiga besparingar i såväl tid som kostnader.
More4apps är en certifierad Oracle-partner som erbjuder kompletterande lösningar för Oracle E-Business Suite och Oracle Fusion Cloud ERP. Våra lösningar ger slutanvändarna större möjligheter att kontrollera hela datainläsningsprocessen. De behöver ingen tidigare erfarenhet av eller utbildning i datagränssnitt – More4apps produkter ansluts och integreras sömlöst med Oracle EBS och Cloud ERP. Effektivisera dina uppgifter i Oracle ERP med enkla men kraftfulla Excel-baserade lösningar som ger betydande tids- och kostnadsbesparingar. Lär dig mer om ERP Cloud Toolbox

Funktioner

  • Finansiell rapportering
  • Försäljarstyrelse
  • Efterlevnadskontroll
  • Hantering av kontraktets livscykel
  • Budget / Prognoser
  • Fakturering