I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Efterfrågad sidoplattform (DSP)

Med en DSP-plattform kan reklambyråer, marknadsföringsteam och varumärken köpa annonsutrymme i realtid som hanterar kampanjstrategier i flera kanaler för webbannonser, mobil, video och sociala medier. Dessutom tillhandahåller DSP-programvara budgeterings- och budgivningsfunktionalitet för att tilldela medel för marknadsföringskampanjer till flera källor och analysera ROI.

3 resultat
Molnbaserad plattform för efterfrågesidan som låter användare hantera målgruppsinriktning och kampanjer, mäta resultat och mycket mer. Lär dig mer om ASTRAD DSP
Avancerad molnbaserad plattform som ger användarna möjlighet att effektivt hantera olika aspekter av sin annonsstrategi. Denna plattform underlättar inte bara exakt målgruppsinriktning utan tillhandahåller också omfattande verktyg för kampanjhantering, prestationsmätning med mera. Med dess innovativa funktioner och skalbarhet kan användarna sömlöst navigera genom den invecklade digitala annonseringen och säkerställa ett holistiskt tillvägagångssätt för att optimera sin närvaro på nätet. Lär dig mer om ASTRAD DSP

Funktioner

  • Kundsegmentering
  • Målgruppsinriktning
  • Annonslagerhantering
  • Budstrategier
Maximera försäljningen. Se en genomsnittlig avkastning på 13 gånger annonskostnaderna.
Criteo Dynamic Retargeting är betrodd av 18 000 marknadsförare över hela världen och levererar rätt annons i rätt ögonblick under shopparens letande. Criteo Dynamic Retargeting vinner konsekvent 90 % av prestandatester där de jämförs med konkurrenter och ger i genomsnitt 13 gånger avkastningen på annonsutgifter vid betydande försäljningsvolymer. Lär dig mer om Criteo

Funktioner

  • Kundsegmentering
  • Målgruppsinriktning
  • Annonslagerhantering
  • Budstrategier
Marknadsföringsplattform som hjälper till med ABM-reklam, segmentering, kampanjanalys, nyckeltal med mera.
En plattform för kontobaserad marknadsföring med en riktigt bra reklamkomponent, med omfattande funktioner för segmentering, kampanj- och möjlighetsanalys. Deras kunder använder dem för att leverera innehåll till sina målkonton på ett personanpassat sätt, vilket genererar engagemang och data om förstapartsavsikter. De data som genereras används för att i slutändan nå den relevanta individen och ge ett mer personligt tillvägagångssätt, vilket ökar chanserna till en framgångsrik affärstransaktion. Lär dig mer om N.Rich

Funktioner

  • Kundsegmentering
  • Målgruppsinriktning
  • Annonslagerhantering
  • Budstrategier