Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
Efterfrågad sidoplattform (DSP)
Med en DSP-plattform kan reklambyråer, marknadsföringsteam och varumärken köpa annonsutrymme i realtid som hanterar kampanjstrategier i flera kanaler för webbannonser, mobil, video och sociala medier. Dessutom tillhandahåller DSP-programvara budgeterings- och budgivningsfunktionalitet för att tilldela medel för marknadsföringskampanjer till flera källor och analysera ROI. Läs mer Läs mindre
Filterresultat (2)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
Spridning
2 resultat
Maximera försäljningen. Se en genomsnittlig avkastning på 13 gånger annonskostnaderna.
Criteo Dynamic Retargeting är betrodd av 18 000 marknadsförare över hela världen och levererar rätt annons i rätt ögonblick under shopparens letande. Criteo Dynamic Retargeting vinner konsekvent 90 % av prestandatester där de jämförs med konkurrenter och ger i genomsnitt 13 gånger avkastningen på annonsutgifter vid betydande försäljningsvolymer.
Lär dig mer om Criteo
...
Läs mer
Funktioner
- Målgruppsinriktning
- Kundsegmentering
- Budstrategier
- Annonslagerhantering
Marknadsföringsplattform som hjälper till med ABM-reklam, segmentering, kampanjanalys, nyckeltal med mera.
En plattform för kontobaserad marknadsföring med en riktigt bra reklamkomponent, med omfattande funktioner för segmentering, kampanj- och möjlighetsanalys.
Deras kunder använder dem för att leverera innehåll till sina målkonton på ett personanpassat sätt, vilket genererar engagemang och data om förstapartsavsikter.
De data som genereras används för att i slutändan nå den relevanta individen och ge ett mer personligt tillvägagångssätt, vilket ökar chanserna till en framgångsrik affärstransaktion.
Lär dig mer om N.Rich
...
Läs mer
Funktioner
- Målgruppsinriktning
- Kundsegmentering
- Budstrategier
- Annonslagerhantering