Sverige Visa lokala produkter
553 resultat
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Chorus is the leader in conversation intelligence and an integral part of ZoomInfo’s (NASDAQ: ZI) leading modern go-to-market software. Lär dig mer om Chorus
Chorus by ZoomInfo provides the Conversation Intelligence platform that captures & analyzes all your sales interactions across phone calls, video meetings, and email to ensure your sales teams win more deals and hit their number. Lär dig mer om Chorus

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Engage is a sales engagement platform that enables sales teams to intelligently engage with prospects across multiple channels. Lär dig mer om Engage
Engage by ZoomInfo is a sales engagement platform that enables sales teams to intelligently engage with prospects across multiple channels. Lär dig mer om Engage

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Ett enkelt system för hantering av intäkter och avkastning för alla hotell som vill öka intäkterna. Lär dig mer om happyhotel
happyhotels system för intäkts- och avkastningshantering har en enkel instrumentbräda som stöder hotellägaren i dataanalysen av de viktigaste finansiella nyckeltal (key performance indicator, KPI). happyhotel är en molnbaserad hotellprogramvara som är särskilt utformad för små och medelstora hotell men kan användas av alla hotell oavsett storlek. Hotellägarna kan öka intäkterna utan omfattande förkunskaper. Hotellägaren får tillgång till historiska, aktuella och framtida värden som intäkt per tillgängligt rum, beläggning, genomsnittligt dagligt pris och intäkter. Lär dig mer om happyhotel

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Lär dig mer om Mailchimp

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer.
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Över 100 000 kunder i 170 länder använder ActiveCampaign för att automatisera sin marknadsföring, från kontakthantering till e-postanpassning.
ActiveCampaigns kundupplevelseautomatiseringsplattform (customer experience automation, CXA) är i särklass i sin kategori och hjälper över 100 000 företag i 170 länder att engagera sina kunder på ett meningsfullt sätt. Plattformen ger företag i alla storlekar tillgång till hundratals färdigbyggda automatiseringar som kombinerar e-postmarknadsföring, automatiserad marknadsföring, CRM och maskininlärning för kraftfull segmentering och personanpassning i sociala medier, e-post, meddelanden, chatt och text. Över 70 % av ActiveCampaigns kunder använder dess 300 integrationer. Lär dig mer om ActiveCampaign

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Lär dig mer om Nimble

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Carsforsale.com provides leading online automotive software and exposure for over 22,500 independent and franchise dealers in the U.S.
With over 23 years of experience, Carsforsale.com is a leader in the online automotive industry, serving 22,500+ independent and franchise dealers in the U.S. We offer a suite of 35+ technology-driven tools designed to drive exposure, efficiency, and results. 100 million annual shoppers help make Carsforsale.com one of the most beneficial lead generators in the industry! This is all available for an incredible value of $99 a month with no contracts or setup fees! Lär dig mer om Carsforsale.com

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Comprehensive DMS software for independent auto dealers with inventory tracking, customer database, credit reporting and forms.
Serving over 22,000 dealers, DealerCenter is the top-rated dealer management solution in the industry. DealerCenter centralizes your entire operation, making it easy to manage your dealership. Whether cash deals, Buy Here Pay Here or outside finance, DealerCenter has all the contracts and paperwork you need to get deals done quickly and accurately. DealerCenter also offers hosted websites, complete CRM, credit reports, auction run lists, powerful mobile solution and much more! Lär dig mer om DealerCenter

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Clio provides a powerful suite of tools to help modern legal professionals run, grow, and manage their firms from intake to invoice.
Clio eases the day-to-day of legal professionals all over the world with intuitive time tracking, billing, matter management, mobile apps, and more to streamline every task from client intake to invoice. With Clio Manage, the world's most popular legal practice management software, and Clio Grow, a legal CRM platform designed to help you better manage your client relationships, the Clio Suite provides everything you need to run, grow, and manage your law firm. Lär dig mer om Clio

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Enhance every part of the recruiting lifecycle with Bullhorn's platform built for staffing and recruiting agencies.
Bullhorn is the global leader in software for the staffing and recruiting industry. More than 10,000 staffing companies rely on Bullhorn's platform to increase sales, unify previously siloed teams and tasks, and differentiate themselves against their competition. Headquartered in Boston, with offices around the world, Bullhorn is founder-led and employs more than 1,000 people globally. To learn more, visit www.bullhorn.com or follow @Bullhorn on Twitter. Lär dig mer om Bullhorn ATS & CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Säljteamen använder PandaDoc för att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare.
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs allt-i-ett-programvara för dokumentautomatisering för att effektivisera processen att skapa, godkänna och skriva under med e-signatur förslag, offerter och kontrakt. PandaDoc hjälper dig att förenkla processer och öka effektiviteten i hela organisationen när du integrerar dina befintliga CRM-, betalnings- och fillagringsappar i ett enda arbetsflöde. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. Lär dig mer om SharpSpring from Constant Contact

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Lär dig mer om Act!

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Lär dig mer om Pipeline

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Google Contacts is an online address book which allows users to manage, store, sync and organize contacts across all devices.
Google Contacts is an online address book which allows users to manage, store, sync and organize contacts across all devices. Lär dig mer om Google Contacts

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Lär dig mer om Copper

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Wise Agent helps REALTORS® become more efficient, giving them the opportunity to save time and make more money with less stress.
Wise Agent is a very powerful all-in-one real estate CRM platform combining contact management, lead automation, transaction management and real estate marketing software. We've integrated with other leading real estate technology companies, giving real estate professionals the opportunity to run their entire business on one system. The result is Wise Agent helps REALTORS become more efficient, giving them the opportunity to save time and take on more business. Lär dig mer om Wise Agent

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time. For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1. Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
Less Annoying CRM is a simple contact manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial, and customer service is always free through the phone and email. Lär dig mer om Less Annoying CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Lär dig mer om Insightly

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Lär dig mer om PracticePanther Legal Software

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lär dig mer om Deltek Vision

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Ready to level up your business? Be more efficient, profitable 💹, organized, and automated. Free consultation.📞 Free trial.
Running a successful business doesn’t have to be stressful. Our customizable software and services make it easy for you and your team to stay connected and scale your business. With the JobNimbus platform, you can fully customize your workflow and hone in on all your business processes. Boost your team’s efficiency with cutting-edge features our customers love, like our Boards tool, automation options, and mobile app. Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card is required. Lär dig mer om JobNimbus

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys , tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications.
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications. It can be used to track any business processes including sales, partnerships, support, hiring, deal flow, and much more. Streak also includes a powerful set of email tools such email tracking and mail merge (with automated follow-ups). Lär dig mer om Streak

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
End-to-end client experience platform built for small businesses.
Meet Thryv, the end-to-end client experience platform built for small businesses. Thryv integrates essential business functions like estimates and invoicing, appointment scheduling, payment processing , text and email campaigns, managing customer lists, social media, and more. Lär dig mer om Thryv

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Advanced email marketing for SMB and mid-market businesses, backed by 24/7 support and 20+ years of deliverability experience.
Campaigner delivers all the basic and advanced email marketing features you need to grow your business without added expense of a marketing suite. From basic and advanced workflow automations and segmentation capabilities to SMS, Campaigner makes it easy to build and execute on high-performing campaigns. Lär dig mer om Campaigner

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward. Lär dig mer om Blackbaud Raiser's Edge NXT

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
The Most Powerful Real Estate Platform to Put Your Business Growth On Autopilot. Ranked #1 by 250K Brokers, Teams, and Agents.
Ranked #1 by 250K Agents, kvCORE is a complete real estate platform built for MODERN BROKERAGES and teams looking to automate and grow their business. With its 20+ channels to organically grow agent pipeline, kvCORE is purpose-built to drive more high-value conversations for agents and their clients than any other platform on the market today. If you are looking to save 35% on tech costs, enhance brand recognition, and guarantee agent success, then kvCORE is the solution for your business. Lär dig mer om kvCORE

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Email marketing platform with additional channels: SMS, web push notifications, WhatsApp and Facebook chatbots.
SendPulse is an email marketing platform with additional channels: SMS, web push notifications, WhatsApp and Facebook chatbots. Create mobile-friendly emails with an easy to use drag-and-drop editor. You can send marketing campaigns, trigger-based emails or set up autoresponders. SendPulse offers unlimited email sends with every plan, 24/7 live support, great deliverability and detailed reports. Free plan includes 15,000 emails every month and premium plan pricing starts at just $9.85/month. Lär dig mer om SendPulse

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Lär dig mer om SugarCRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Lär dig mer om Nutshell

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Manage your customer service cases from opening through to closure and view on one simple page with our CRM customer service software.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and external app integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth. Lär dig mer om Really Simple Systems CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel