Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Försäljningsspårningsprogram

Programvara för försäljningsspårning gör det möjligt för företag och säljteam att övervaka pipelines, hantera steg i försäljningsprocessen och spåra nyckeltal.

Sverige Visa lokala produkter

66 resultat

Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Allt-i-ett-plattformen för försäljningsaktivering (sales enablement) för den moderna säljaren. Lär dig mer om Showpad
Showpad är en av de ledande plattformarna för försäljningsaktivering (sales enablement) på företagsnivå för den moderna säljaren. Showpad:s allt-i-ett-plattform gör det möjligt för sälj- och marknadsföringsteam att tillgodose den moderna köparens behov genom att integrera en branschledande utbildnings- och coachningsprogramvara med innovativa innehållslösningar. Showpad betjänar över 1 000 kunder världen över, såsom Xerox, GE Healthcare, Fujifilm, Bridgestone, Prudential, Honeywell och Merck. Företaget har huvudkontor i Gent och Chicago. Lär dig mer om Showpad

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Över 100 000 kunder i 170 länder använder ActiveCampaign för att automatisera sin marknadsföring, från kontakthantering till e-postanpassning.
ActiveCampaigns kundupplevelseautomatiseringsplattform (customer experience automation, CXA) är i särklass i sin kategori och hjälper över 100 000 företag i 170 länder att engagera sina kunder på ett meningsfullt sätt. Plattformen ger företag i alla storlekar tillgång till hundratals färdigbyggda automatiseringar som kombinerar e-postmarknadsföring, automatiserad marknadsföring, CRM och maskininlärning för kraftfull segmentering och personanpassning i sociala medier, e-post, meddelanden, chatt och text. Över 70 % av ActiveCampaigns kunder använder dess 300 integrationer. Lär dig mer om ActiveCampaign

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Brevo ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigeringsannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Brevo plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Brevo

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera affärsdokument.
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera dokument snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att generera professionella förslag, offerter och kontrakt. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration och live-support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och kommer till avslut 20 % oftare. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar arbetsflöden för dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Ett molnbaserat verktyg för hantering av leads som utformats för säljare, så att de kan hålla koll på sin försäljningspipeline och öka antalet konverteringar.
Programvara för hantering av leads (SaaS), utformad för säljare. Till skillnad från ett traditionellt CRM-system ökar noCRM produktiviteten genom att låta säljarna skapa leads på några få sekunder (e-post, mobil, visitkort, hemsidor, kalkylblad) och hantera försäljningscykeln från början till slut. Chefer och representanter kan övervaka sin pipelines hälsa med den visuella säljpipelinen och synkronisera påminnelser med sina kalendrar, så att ingen uppföljning missas och inga viktiga leads tappas. Lär dig mer om noCRM.io

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation.
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
360Learning är en utbildningsplattform som kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform. 360Learning ger L&D-team möjlighet att driva kultur.
360Learning ger utbildnings- och utvecklingsteam möjlighet att driva kultur och tillväxt genom samarbetsinriktat lärande. Utbildningsplattformen kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform, vilket gör det möjligt för snabbväxande företag att frigöra lärande baserat på kollektiv expertis istället för kunskap uppifrån och ner. 360Learning är det enklaste sättet att introducera nya medarbetare, utbilda team med kundkontakt och utveckla yrkeskunskaper – allt från en och samma plats. 360Learning driver framtidens arbete för 1 500 organisationer. Lär dig mer om 360Learning

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Sök mindre. Sälj mer.
Lusha hjälper affärsspecialister att etablera en snabb och verklig kontakt med sina leads, kontakter och kandidater. B2B-kontakter baseras på förtroende. Lusha hjälper dig att bygga det förtroendet med hjälp av enkla verktyg som gör att du kan berika och verifiera affärsprofiler. Idag förändrar över 250 000 säljare, rekryteringschefer och marknadsförare sitt sätt att kommunicera med sina leads, kontakter och kandidater varje dag med Lusha. Lär dig mer om Lusha

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Så här kan de bästa säljteamen effektivisera kundkommunikationen för att leverera exceptionell service i stor skala.
Front är en kundplattform som gör det möjligt för säljteam att leverera exceptionell service i stor skala och spåra alla sina insatser. Front effektiviserar kundkommunikationen med automatiserade arbetsflöden och samarbete i realtid bakom kulisserna. Med Front kan teamen centralisera meddelanden över olika kanaler, dirigera dem till rätt person och få insyn och insikter i hela kundverksamheten. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel