Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Försäljningsspårningsprogram

Sverige Visa lokala produkter
63 resultat
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. Lär dig mer om EQUP
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer.
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Över 100 000 kunder i 170 länder använder ActiveCampaign för att automatisera sin marknadsföring, från kontakthantering till e-postanpassning.
ActiveCampaigns kundupplevelseautomatiseringsplattform (customer experience automation, CXA) är i särklass i sin kategori och hjälper över 100 000 företag i 170 länder att engagera sina kunder på ett meningsfullt sätt. Plattformen ger företag i alla storlekar tillgång till hundratals färdigbyggda automatiseringar som kombinerar e-postmarknadsföring, automatiserad marknadsföring, CRM och maskininlärning för kraftfull segmentering och personanpassning i sociala medier, e-post, meddelanden, chatt och text. Över 70 % av ActiveCampaigns kunder använder dess 300 integrationer. Lär dig mer om ActiveCampaign

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Sendinblue ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigering sannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Sendinblues plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Sendinblue

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
NetSuite är världens främsta molnbaserade ERP-programvara som ger dig den insyn och kontroll du behöver för att fatta smarta beslut och få en trygg tillväxt.
NetSuite är en molnbaserad helhetslösning för företagsledning som hjälper mer än 32 000 organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera kärnprocesser och tillhandahålla insyn i operativ prestanda och ekonomiska resultat i realtid. Med en enda, integrerad programsvit för att hantera redovisning, orderbehandling, lagerhantering, produktion, försörjningskedjan och lagerverksamheten ger NetSuite företag tydlig insyn i sin information och kontroll över sin verksamhet. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Säljteamen använder PandaDoc för att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare.
PandaDoc har gett säljteamen möjlighet att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Över 18 000 kunder använder PandaDocs allt-i-ett-programvara för dokumentautomatisering för att effektivisera processen att skapa, godkänna och skriva under med e-signatur förslag, offerter och kontrakt. PandaDoc hjälper dig att förenkla processer och öka effektiviteten i hela organisationen när du integrerar dina befintliga CRM-, betalnings- och fillagringsappar i ett enda arbetsflöde. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys , tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Sök mindre. Sälj mer.
Lusha hjälper affärsspecialister att etablera en snabb och verklig kontakt med sina leads, kontakter och kandidater. B2B-kontakter baseras på förtroende. Lusha hjälper dig att bygga det förtroendet med hjälp av enkla verktyg som gör att du kan berika och verifiera affärsprofiler. Idag förändrar över 250 000 säljare, rekryteringschefer och marknadsförare sitt sätt att kommunicera med sina leads, kontakter och kandidater varje dag med Lusha. Lär dig mer om Lusha

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Ett molnbaserat verktyg för hantering av leads som utformats för säljare, så att de kan hålla koll på sin försäljningspipeline och öka antalet konverteringar.
Programvara för hantering av leads (SaaS), utformad för säljare. Till skillnad från ett traditionellt CRM-system ökar noCRM produktiviteten genom att låta säljarna skapa leads på några få sekunder (e-post, mobil, visitkort, hemsidor, kalkylblad) och hantera försäljningscykeln från början till slut. Chefer och representanter kan övervaka sin pipelines hälsa med den visuella säljpipelinen och synkronisera påminnelser med sina kalendrar, så att ingen uppföljning missas och inga viktiga leads tappas. Lär dig mer om noCRM.io

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
360Learning är en utbildningsplattform som kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform. 360Learning ger L&D-team möjlighet att driva kultur.
360Learning ger utbildnings- och utvecklingsteam möjlighet att driva kultur och tillväxt genom samarbetsinriktat lärande. Utbildningsplattformen kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform, vilket gör det möjligt för snabbväxande företag att frigöra lärande baserat på kollektiv expertis istället för kunskap uppifrån och ner. 360Learning är det enklaste sättet att introducera nya medarbetare, utbilda team med kundkontakt och utveckla yrkeskunskaper – allt från en och samma plats. 360Learning driver framtidens arbete för 1 500 organisationer. Lär dig mer om 360Learning

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg.
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för tjänsteföretag och hjälper dig att behålla kontrollen.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer.
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra lösning för att utnyttja meddelandeappar i sin försäljning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
En av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce. Lätt att använda. Lätt att hantera. Byggd för team.
Groove är en av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce och specialiserar sig på användarvänlighet, enkel administration och samarbete mellan olika team. Groove är byggd för att uppfylla behoven hos säljare som jobbar med hela försäljningscykeln och automatiserar icke-försäljningsaktiviteterna så att försäljningsrepresentanterna kan lägga mer tid på att bygga relationer och generera intäkter. Över 50 000 kontoansvariga (account executive, AE), försäljningsutvecklare (sales development rep, SDR) och kundframgångschefer (customer success managers, CSM) använder Groove på snabbväxande företag inklusive Google, Uber, BBVA och Capital One. Lär dig mer om Groove

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt.
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera , forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete.
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig. HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden.
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning säkerställer att du arbetar mer produktivt. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Pobuca Connect ger dig en enhetlig företagsadressbok som är lätt att komma åt och dela med dina medarbetare.
Uppgradera ditt team med en mångsidig kontakthanteringsapp, konvertera dina kontaktlistor till en enhetlig adressbok och få åtkomst från webben, mobilen eller till och med från Outlook och Gmail. Lägg till anpassade fält och taggar för att organisera dina kontakter, spåra aktiviteter, ställa uppgifter och automatiskt berika dina kontakter med LinkedIn och e-postsignaturer. Provversionen och freemium-versionen finns tillgängliga redan idag. Lär dig mer om Pobuca Connect

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser. Lär dig mer om Creatio CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Ontraport är en allt i ett-plattform som utformats för att stödja affärstillväxt. Alla dina funktioner, funktionalitet och kraft. Allt på ett ställe.
Ontraports allt i ett-svit med funktioner som kretsar kring ett robust CRM- och marketing automation-system som sömlöst samverkar med dess inbyggda landningssidor, e-postmarknadsföring, e-handel och analysverktyg, vilket gör det möjligt för företag att ge sina kunder effektiva och målinriktade upplevelser som ger resultat. Plattformen erbjuder också funktioner för medlemsskapssidor, hänvisningsprogram, säljkraftsautomation och affärsprocessautomatisering som driver systemisering och tillväxt. Lär dig mer om Ontraport

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
B2B-försäljningsplattform för storföretag och konsumentvaruföretag kombinerar försäljningsautomatisering, B2B-e-handel och genomförande av detaljhandel.
Pepperis B2B-försäljningsplattform är byggd för storföretag och konsumentvaruföretag. Plattformen erbjuder en omfattande handelsplattform för att konsekvent hantera alla aspekter av din B2B-omnikanals försäljning. Plattformen ger dig möjlighet att sälja mer, bättre och snabbare och kombinerar säljkraftsautomation, B2B-e-handel, genomförande av detaljhandel och ruttredovisning/direktleverans till butik (direct store delivery, DSD) i en integrerad mobil lösning som körs på alla enheter för att maximera personlig och onlineförsäljning av B2B. Lär dig mer om Pepperi

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
ProProfs Chat hjälper dig att erbjuda proaktiv support till kunder, öka engagemanget, fånga upp leads, identifiera merförsäljningsmöjligheter, och mer.
ProProfs Chat är en webbaserad livechattprogramvara som gör det möjligt för företag att erbjuda omedelbar support till sina kunder och engagera sig med sina webbplatsbesökare. Med ProProfs Chat kan ditt supportteam lösa problem snabbare, ge snabba svar på frågor om dina produkter och tjänster samt och få dina kunder att känna att hjälp alltid finns när de behöver dig. ProProfs Chat hjälper dina supportteam att minska antalet ärenden, förbättra svarstiden och tillfredsställelsen hos kunderna och i förlängningen öka din försäljning och ROI. Lär dig mer om ProProfs Chat

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Modulär CRM med öppen källkod som kan konfigureras för din försäljnings- eller serviceavdelning. Det finns även ett kombinerat alternativ.
Modulär CRM med öppen källkod som kan konfigureras för din försäljnings- eller serviceavdelning. Det finns även ett kombinerat alternativ. Lär dig mer om SuiteCRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort, få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter, segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk, skapa och dela ditt elektroniska visitkort, håller dina data privata och säkra, hjälp finns alltid att få på Lär dig mer om Covve App

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Modus förenklar försäljningsaktiveringen för att hjälpa försäljare att främja försäljning med innehåll och verktyg för meningsfullt engagemang av köpare.
Modus är förenklad försäljningsaktivering (sales enablement). Säljare dras till plattformen för enkel åtkomst till innehåll, verktyg för att engagera köpare och behovsstyrd utbildning. Oavsett om det gäller direktförsäljare, återförsäljare eller distributörer, skapar en anslutning med syfte större framgång och inspirerade kunder. Perceptiva data ger djup insikt för kontinuerlig förbättring som främjar varje försäljning. Många företag, bland annat AT&T, Caterpillar, Toro med flera, väljer Modus för att förenkla sin försäljning. Lär dig mer om Modus

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt.
Leadoo är byggd för ett syfte: resultat. Den har allt du behöver för att förbättra din marknadsföring och överträffa försäljningsmålen. Leadoo tillhandahåller en enkel verktygslåda, Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer som förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt. Det hjälper företag att generera fler leads, konvertera fler kvalificerade sökande och förbättra kundservicen med botar och människor. Lär dig mer om Leadoo

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunkt ioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Investerare och rådgivare kommer till DealCloud för att stärka sina affärsteam.
DealCloud erbjuder en plattform, tjänster och expertis för att stärka affärsmöjligheterna för investeringsbankers och riskkapitalbolags affärsteam. Plattformen är särskilt utformad för detta mål. Med ett implementeringsteam som stärker klienterna på plattformen samt ett kontohanteringsteam som driver dem framåt. DealCloud kommer från riskkapital- och investeringsbankvärlden och förstår vad kunderna behöver för att genomföra en affär. Lär dig mer om DealCloud

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Helautomatisk försäkrings-CRM för P/C-ombud. Passar bra för både privata och kommersiella reklambyråer.
Better Agency är ett försäkrings-CRM för P/C-ombud. Du kommer att sälja mer premiumerbjudanden och spara mer tid med dessa automatiseringskampanjer. Du kan följa upp med varje potentiell kund, sälja hela din bok, hantera funktionstjänstförfrågningar, kommunicera vid varje förnyelse och hjälpa alla sökande med ett enda klick. Dessa piplines för försäljning, service och förnyande gör det möjligt för ombud att övervaka varje kund. Den har inbyggd SMS och du kan lagra alla dokument och registrera alla dina policyanteckningar. Lär dig mer om Better Agency

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Data Dwell Sales Enablement säger sig vara den enda lösningen som utformats specifikt för Salesforce CRM. Dubblering av konverteringar och avslut på fler deals.
Data Dwell är en Salesforce-dedikerad lösning som gör att du alltid får full insyn i det innehåll som säljteamen använder och delar. Analysera data för att ta reda på vilket innehåll som hjälper till att vinna flest affärer genom att spåra innehållsanvändning och ROI. Samtidigt som du utrustar dina säljteam med de insikter de behöver för att arbeta smartare och skapa engagerande, personliga köpupplevelser. Lär dig mer om Data Dwell Sales Enablement

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel
Sverige Lokal produkt
Membrain är en förstklassig plattform för försäljningseffektivitet för team som arbetar med komplex B2B-försäljning för att vinna konkurrensfördelar.
Membrain är en förstklassig plattform för försäljningseffektivitet som driver de beteenden som behövs i komplex B2B-försäljning för att öka försäljningseffektiviteten och uppnå konsekventa resultat. Med Membrain får ditt team alla verktyg för att anta de beteenden som krävs för att öka deras försäljningseffektivitet och konsekvent nå sina försäljningsmål. Membrain kan ersätta, användas tillsammans med eller anslutas till ditt traditionella CRM. Lär dig mer om Membrain

Funktioner

  • Schemaläggning av möten
  • Uppgiftshantering
  • Interaktionsspårning
  • Aktivitetspanel