Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Underleverantörsprogramvara

Programvara för underleverantörer hjälper byggföretag och huvudentreprenörer att hantera sina relationer och interaktioner med underleverantörer. Bland funktionerna finns underleverantörskvalifikation, anbudshantering och spårning av underleverantörernas prestationer. Det kan också finnas verktyg för dokumenthantering, kommunikation och betalningsspårning. Relaterade kategorier inkluderar hantering av bygg- och entreprenadverksamhet.

15 resultat

Box gör det möjligt för team att arbeta var som helst med en enda säker samarbetsplattform som är byggd för hela innehållslivscykeln.
Ditt företag drivs av innehåll och det är dags att det börjar arbeta. Försäljningsavtal, produktspecifikationer, marknadsföringstillgångar och videor – filer som dessa är kärnan i dina processer, oavsett vilken bransch du tillhör. Med Box Content Cloud får du en enda, säker och lättanvänd plattform som är byggd för hela innehållslivscykeln, från skapande och delning av filer till redigering, signatur och lagring. Över 100 000 ledande organisationer förlitar sig på Box som har utnämnts till en ledande programvara av alla större branschanalytiker. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Lägg anbud och vinn fler lönsamma arbeten på mindre tid med STACK. Molnbaserad, kostnadsfri support/utbildning. Skapa ditt kostnadsfria konto idag.
Materialberäknings- och uppskattningsprogramvaran STACK är lätt att använda och har många funktioner som påskyndar din anbudsprocess och molntjänst, så att du kan samarbeta med ditt team i realtid var som helst. Inte nog med det, du har nu kostnadsfri tillgång till Stack. Få åtkomst till projektplaner när som helst, var som helst, från vilken enhet som helst. Lägg anbud på fler arbeten, på mindre tid. Eliminera kostsamma feluppskattningar. Dra nytta av ett bibliotek med förbyggda och anpassade materialdatabaser. Vinn fler lönsamma arbeten. Lär dig mer om STACK

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Arkitekter, ingenjörer och byggare använder Bluebeams programvara för att slutföra projekt snabbare, minska riskerna och maximera investeringsavkastningen.
Revu är Bluebeams grundläggande skrivbordslösning för effektivitet och samarbete inom projekt. Du kan använda Revu för att skapa, redigera, markera och organisera PDF-filer tillsammans med andra projektmedlemmar. Revu innehåller även Studio, som ger dig möjlighet att samarbeta i realtid med teammedlemmar överallt i världen. Vår senaste version, Revu 21, ingår i samtliga Bluebeam-prenumerationsplaner. Bluebeam Cloud är en ny uppsättning molnbaserade lösningar som smidigt kopplas till dina dokument och verktygssatser i Revu. Med Cloud kan du jobba var du än är via en webb- eller iOS. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
LetsBuild är en byggprojektledning i realtid som fungerar. Tillgänglig både på webben och som en applikation för fältrapportering för byggbranschen.
LetsBuild är en plattform för byggprojektledning i realtid för byggbranschen. Från början till slut stödjer LetsBuild byggnationsfasen. LetsBuild tillhandahåller: kommunikation i realtid från byggarbetsplats till kontor, lättanvänd fältrapportering, översikt och insikter i alla byggprojekt, enkel rapporter med ett klick på alla dina projekt och många integrationer med andra verktyg. Gör som smarta byggföretag från mer än 35 länder och välj LetsBuild. Lär dig mer om LetsBuild

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Flexibel och användarvänlig programvara som gör det möjligt för företag i branschen att effektivisera hur de registrerar, organiserar och spårar arbetet.
Med Sitemates flexibla projekthanteringsprogramvara Dashpivot kan företag digitalisera och förenkla hur de registrerar, organiserar och spårar arbetet, vilket gör dem smartare och mer produktiva på kontoret och på plats. Dashpivot är byggd för industrin (bygg, infrastruktur, el, gruvdrift, olja och gas med mera) och är utformad för att fungera över alla funktioner. Programvaran används av tusentals ingenjörer, förmän, projektledare och företag i alla storlekar i över 80 länder. Lär dig mer om Dashpivot

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Ett nästa generations molnbaserat allt i ett-ERP-system byggt för byggbranschen. Nummer ett i Storbritannien.
Archdesk är en allt-i-ett molnbaserad nästa generations ERP-programvara som är byggd specifikt för byggbranschen. Archdesk täcker hela arbetsflödet från A till Ö. Från inledande kundförfrågan, till beräkning, kontrakt, projektledning, budgetering, upphandling, anbudsgivning, schemaläggning, arbetshantering, resurshantering, kostnader, rapportering, teamsamarbete fram till att den sista fakturan utfärdas. Allt detta i ett anpassningsbart arbetsflöde med ett enkelt gränssnitt, tillgängligt från alla enheter, 24/7 och var som helst. Lär dig mer om Archdesk

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig.
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
PlanRadar är ett webbaserat kommunikations- och rapporteringsverktyg specifikt anpassat för att effektivisera dokumentation och arbetsflöde inom byggnations- och fastighetssektorn.
PlanRadars programvara förenklar kommunikation och dokumentation i bygg- och fastighetsprojekt. Med en webbapp och appar för alla iOS-, Android- och Windows-smartphones och surfplattor möjliggör PlanRadar inspelning och spårning av byggfel och brister när du är på språng. Lägg till data direkt i digitala planer som foton, text eller röstmemo och dela med projektmedlemmar i realtid. Användare kan sedan fördela uppgifter till underleverantörer, skapa rapporter, fylla i anpassade checklistor och mer. Lär dig mer om PlanRadar

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
SYNCHRO är en lättimplementerad plattform som gör det möjligt för byggteam av alla storlekar att vinna och effektivt leverera projekt och få betalt.
SYNCHRO Construction är en komplett portfölj av integrerade applikationer för digital byggledning både på fältet och kontoret. SYNCHROs banbrytande lösningar gör det lättare för team inom tung offentlig bygg- och anläggningsverksamhet att vinna projekt, leverera dem på ett mer effektivt sätt och få betalt. Allt detta genom att förbättra användningen av data på ett sätt som optimerar beslutsfattandet, resurserna och lönsamheten. Lär dig mer om SYNCHRO

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
FINALCAD tillhandahåller mobil konstruktionsprogramvara och prediktiv analys som hjälper entreprenörer, arkitekter och ägare på arbetsplatsen.
FINALCAD tillhandahåller mobil konstruktionsprogramvara och prediktiv analys som hjälper byggintressenter att förutse och åtgärda problem som hittats under byggnadsresan. Målsättning: öka kvaliteten, sänka kostnaderna och göra programvaran tillgänglig för alla. Sedan 2011 har FINALCAD hjälpt mer än 8 000 projekt i 30 länder och fortsätter att främja den digitala övergången inom byggbranschen. Lär dig mer om FINALCAD

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Assemble kopplar BIM-data till viktiga arbetsflöden, inklusive designgranskningar, starter, uppskattning, förändringshantering, värdeteknik och mer.
Assemble Systems | Ett Autodeskföretag erbjuder en SaaS-lösning som gör det möjligt för byggnadspersonal att konditionera, söka efter och ansluta BIM-data till viktiga arbetsflöden, inklusive granskning design, starter, uppskattning, förändringshantering, värdehantering och schemahantering. Genom att extrahera ett helt modellager på några minuter får projektteamen snabb tillgång till omfattande modellager som ger större effektivitet i deras arbete. Lär dig mer om Assemble

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Används av företag som behöver vinna fler affärer i byggbranschen samtidigt som de säljer till nyckelkunder.
Project-SalesAchiever är en av de främsta CRM-programvarorna för byggbranschen och används av byggleverantörer, byggföretag och entreprenörer i hela världen som behöver vinna fler affärer i byggsektorn. Vad är Project-SalesAchiever:s nyckel till framgång? Den är användbar som ett verktyg för användare i frontsystemet. Project-SalesAchiever är enkel att använda, vilket gör den till en CRM-lösning som levererar verkliga resultat från alltifrån fältförsäljningsteam till styrelsemedlemmar. Lär dig mer om Project-SalesAchiever

Funktioner

  • Kontrakt / Licenshantering
  • Kalenderhantering
  • Spårning av projektets tid
  • Budhantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Kvalifikationsspårning
  • Entreprenörshantering
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering