I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Programvara för onlinebeställningar
Med programvara för onlinebeställningar kan kunderna göra beställningar online. Den bearbetar, spårar och hanterar onlinebeställningar för restauranger, kaféer och barer.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (19)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
19 resultat
Sortera efter
Yelo is a one-stop solution to create your online ordering buisness like Ubereats, Instacart, etc. within 24 Hours.
Lär dig mer om Yelo
Yelo is a multi-vendor marketplace SAAS software solution for Online ordering businesses. Yelo provides the local entrepreneurs with a complete tech suite to run and automate their business operations: from ordering, delivery to marketing automation.
With 50+ integrations in payments, marketing and accounting makes Yelo, the most powerful multi-vendor marketplace software for your online ordering business.
Lär dig mer om Yelo
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Square Online gör det möjligt för små och medelstora säljare att utöka sin verksamhet med en professionell e-handelshemsida och integrerade verktyg
Börja sälja på webben idag. Designa och lansera din e-handelswebbplats nu med kostnadsfria Square Online. Utan några startkostnader eller månadsavgifter. Betala endast när du säljer något, endast 2,9 % + 30 cent per transaktion. Square Online fungerar sömlöst med Square Point of Sale för att automatiskt synka dina beställningar, varor och lager såväl på webben som i butiken. Ingen mer överförsäljning och manuell avstämning. Anslut dig dessutom till Instagram och sälj på sociala medier, erbjud leverans eller upphämtning i butik med mera.
Lär dig mer om Square Online
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Komplett varukorg och webbplatslösning för internet-handlare.
3dcart ger dig allt du behöver för att bygga, hantera och utöka en webbutik. Till skillnad från de flesta e-handelsplattformar behöver du inte köpa ytterligare appar, köpa teman eller betala transaktionsavgifter. Det finns över 200 inbyggda funktioner, inklusive möjligheten att skicka nyhetsbrev, chatta med dina kunder, ha ett samarbetspartnerprogram, gåvoregister, ett kraftfullt produktgranskningssystem och många fler. Betala en fast månadsavgift på bara 19 USD/månad.
Lär dig mer om Shift4Shop
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Lagerhantering för restauranger när den är som enklast.
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader. Få korrekta matkostnader och få reda på vart dina pengar tar vägen i realtid. Ställ in varningar när menyalternativ blir mindre lönsamma och få meddelanden när leverantörspriserna fluktuerar. Till följd av det får du bättre kontroll och större vinst.
Lär dig mer om Marketman
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Tookan är en framtidsklar och användarfärdig leveransprogramvara som hjälper företag att effektivisera sin leveransverksamhet.
Tookan är en helt anpassad heltäckande fälthanteringslösning för att hantera företagsresurser. Företag kan förbättra sina leveranstjänster med optimerade rutter och realtidsspårning. Programvaran effektiviserar inte bara all din affärsverksamhet, utan sparar även tid och pengar med sitt intelligenta ledningssystem. Tookan erbjuder en app för agenter och en instrumentbräda för chefer med funktioner som aviseringar och varningar, streckkodsskanning, GPS-baserade rapporter osv.
Lär dig mer om Tookan
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Lägg till onlinebeställning på din restaurangs webbplats på några minuter. Hantera inkommande beställningar, hämtningar och leveranser från en enkel mobilapp.
Hantera onlinebeställningar för hämtning, leverans och bordsservice från en enkel och elegant plattform. Uppdatera menyer och priser, visa försäljningsrapporter, starta marknadsföringskampanjer på flera restauranglokaler från vilken webbläsare som helst och integrera sömlöst med Oracle Simphony Essentials POS för att verkligen accelerera din verksamhet. Allt är enkelt med GloriaFood. Skapa ett kostnadsfritt konto och lägg till onlinebeställning på din restaurangs webbplats på några minuter.
Lär dig mer om GloriaFood
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system med gratis bearbetning. Perfekt för detaljhandel och restauranger för att snabba på verksamheten och öka försäljningen.
eHopper är ett kostnadsfritt POS-system för Windows-datorer, Android, iPad och Poynt. eHopper passar små företag, som snabbmatsrestauranger, butiker, kaféer, bagerier, barer, spritbutiker, food trucks, detaljhandelsföretag som är ute efter en konsoliderad lösning för att snabba på verksamheten och få verksamheten att växa.
Viktiga funktioner:
Kostnadsfri kortbehandling
Betalningar
Orderhantering
Kundhantering
Lagerhantering
Medarbetarhantering
Lojalitet
Utskrift av kvitto/kök
Lär dig mer om eHopper
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Ett molnbaserat butikssystem för försäljning i butik, online och på språng. Använd ett system för att sälja över alla kanaler.
Öka din försäljning med molnbaserade allt i ett-detaljhandel med butiksbaserad POS-programvara, e-handel, lagerhantering, iPad-app för mobil användning och kraftfull analys. Den fungerar på alla enheter och även offline.
Lär dig mer om Hike
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Oracle Simphony POS passar restauranger av alla möjliga storlekar och format: casual, snabbservering, oberoende, franchise, pubar, arenor med mera.
Oracle Simphony POS är utvecklat för ambitiösa restauranger. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet så att du enkelt kan hantera onlinebeställningar, köksdrift, lager, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet, smidighet och skalbarhet.
Lär dig mer om Simphony POS
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Specialiserade betalningslösningar för företag och samarbetspartner av alla slag. En samarbetspartner, oändliga möjligheter.
Paysafe är en ledande global leverantör av specialiserade betalningsplattformar. Paysafe har mer än 20 års erfarenhet, och erbjuder ett brett utbud av lösningar för betalningsacceptans för transaktioner online och på plats, med flexibla, innovativa program för oberoende återförsäljare, integrerade plattformar/fristående mjukvaruleverantörer (independent software vendors, ISV), direkthandlare och hänvisningspartner.
Ta kontakt för att ta reda på mer om hur du kan dra nytta av att ansluta till Paysafe.
Lär dig mer om Paysafe
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
MCS-rm optimerar era flöden och förenklar kommunikationen internt, med uppdateringar i realtid mellan personal i fältet och kontoret.
MCS Hyrsystem hjälper uthyrare och entreprenadföretag att automatisera och effektivisera deras processer med marknadsledande teknologi. MCS-rm optimerar era flöden och förenklar kommunikationen internt, med uppdateringar i realtid mellan personal i fältet och kontoret. Lösningen ger er utförlig översikt över verksamheten med viktig dataanalys och statistik, för att hjälpa er fatta välgrundade strategiska beslut.
Lär dig mer om MCS Rental Software
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser.
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser. Inklusive avancerade funktioner som anpassad prissättning, begränsad åtkomst, betalningsvillkor, visuell anpassning, integrationer osv.
Med Turis ger du dina återförsäljare en sömlös beställningsupplevelse, vilket i slutändan leder till nöjdare kunder, bättre kundlojalitet och mer försäljning.
Lär dig mer om Turis
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today.
Lär dig mer om Infrasys Cloud POS
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
En plattform för verksamheter, marknadsföring och gästengagemang inom restauranger, hotell, nattklubbar och nöjeslokaler.
SevenRooms ger användare möjlighet att skapa och vårda meningsfulla, direkta relationer med gäster och leverera exceptionella gästupplevelser, för allt från lokala restauranger till internationella hotellkedjor. Plattformen för bokning, sittplatser och gästengagemang ger användare de verktyg de behöver för att utveckla direkta relationer med gäster, öka intäkterna och möjliggöra personligt anpassad service och marknadsföring.
Lär dig mer om SevenRooms
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Programvara för restauranghantering, inklusive försäljningsplats, redovisning, presentkortsbehandling, kreditkortsbehandling.
BPA Restaurant Professional är ett av de mest kompletta och prisvärda programvarupaketen i restaurangbranschen idag. Paketet omfattar restaurang-POS, butiks-POS, handhållna enheter, lager, stämpelur och löner, presentkortsbehandling, kreditkortsbehandling, hotellhanteringsgränssnitt, backoffice-programvara och andra standardfunktioner. Vid köp av något av maskinvarusystemen ingår programvaran utan kostnad. Enstationssystem från 1 025,00-1 595,00 USD
Lär dig mer om BPA Restaurant Professional
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Programvara för hantering av leveranser på begäran. Skräddarsydd efter behoven hos företag som tar emot och levererar online-beställningar på mindre än en timme.
Programvaran integreras med ditt online-beställningsgränssnitt så att du kan leverera dina produkter på begäran.
– Automatisera sändning och hantering från 100 till över 10 000 beställningar per dag.
– Utnyttja dina kurirer bättre (och ge dem en enkel och intuitiv app).
– Förse slutanvändarna med en spårningslänk för beställningar.
– Hantera flera upphämtningsplatser och städer med ett konto.
Systemet är mycket konfigurerbart och kan anpassas till alla leveransrutiner.
Lär dig mer om DelivApp Delivery Management
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Företagsklar men fullt anpassningsbar B2B-plattform för digitala beställningar. Presentationsoberoende och API-driven programvara för beställningshantering.
Företagsklar men fullt anpassningsbar och presentationsoberoende B2B-plattform för digitala beställningar. Oavsett hur sofistikerad din kommersiella verksamhet är kommer Apex nya generation av B2B-plattform för onlinebeställning att hantera den utan problem. - Färdig att använda men fullt anpassningsbar - Molnbaserad skalbar plattform - Flexibel kampanjmotor - B2C-liknande beställningsupplevelse Beställningshantering för B2B kräver sofistikerad teknik och expertis på området. Du är i gott sällskap!
Lär dig mer om Apex Loyalty
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
Hjälper F&B-aktörer att undvika avgifter med en varumärkesprofilerad app, webbutik och framgångskonsultering för att locka och behålla kunder.
EasyOrder tillhandahåller digitala omvandlingstjänster för mat- och dryckföretag (food and beverage, F&B) via en varumärksprofilerad app, hemsida för direktbeställning och valfria beställningsautomater. EasyOrder-ekosystemet gör det möjligt för slutanvändare att beställa i förväg och betala online, vilket ger en förstklassig användarupplevelse. Förmåner som specialerbjudanden endast för appar, lojalitetssystem, kampanjer, kupongkoder eller exklusiva meddelanden gör det möjligt för företag att samverka med sina kunder med relevant innehåll och skräddarsydda erbjudanden.
Lär dig mer om EasyOrder
...
Läs mer
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration
RIMS – En utmärkt molnbaserad POS för alla typer av livsmedelsbutiker som drivs av datateknik. Begär och prova en gratis demo idag.
Molnbaserad programvarulösning för restauranger, centraliserade kök och molnkök som är helt integrerad med POS, onlinebeställningar, lager, orderhantering och analys.
Lär dig mer om RIMS
Funktioner
- Orderhantering
- Online beställning
- Online betalning
- POS Integration