20 resultat
Hjälper F&B-aktörer att undvika avgifter med en varumärkesprofilerad app, webbutik och framgångskonsultering för att locka och behålla kunder. Lär dig mer om EasyOrder
EasyOrder tillhandahåller digitala omvandlingstjänster för mat- och dryckföretag (food and beverage, F&B) via en varumärksprofilerad app, hemsida för direktbeställning och valfria beställningsautomate r. EasyOrder-ekosystemet gör det möjligt för slutanvändare att beställa i förväg och betala online, vilket ger en förstklassig användarupplevelse. Förmåner som specialerbjudanden endast för appar, lojalitetssystem, kampanjer, kupongkoder eller exklusiva meddelanden gör det möjligt för företag att samverka med sina kunder med relevant innehåll och skräddarsydda erbjudanden. Lär dig mer om EasyOrder

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
En molnbaserad app för kanal- och kundlojalitetsmarknadsföring och incitamentsautomatisering utvecklad på Salesforce.com för att skapa varumärkesstöd. Lär dig mer om Apex Loyalty
Apex Loyalty är en molnbaserad app för lojalitetsmarknadsföring och incitamentsautomatisering byggd på Salesforce.coms plattform. Med Apex Loyalty kan medelstora och stora företag skapa och upprätthål la kontakt med kanalpartners och B2B-kunder för att öka försäljningen och skapa varumärkesstöd. Det som gör Apex Loyalty annorlunda är dess personliga partnerplattform, spelifieringsverktyg, kund- och kampanjsegmentering, verktyg för sms- och e-postmarknadsföring och inbyggda belöningskatalog. Lär dig mer om Apex Loyalty

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Yelo är en helhetslösning för att skapa din marknadsplats som Ubereats, Instacart osv. inom 24 timmar Lär dig mer om Yelo
Yelo är en lösning för matleverans som är utformad för att hjälpa företag i alla storlekar att bygga upp butiksfasader och marknader på internet för att underlätta leveranshanteringsprocesser. Systemet gör det möjligt för leverantörer att marknadsföra sponsrade restauranger, organisera produktkataloger, hantera lager och konfigurera rollbaserad åtkomst för personal i ett enhetligt gränssnitt. Allt i ett-plattformen gör det också möjligt för teamen att effektivisera orderhanteringsprocesserna genom att automatisera logistikverksamheten och sätta upp platsbaserade fraktkostnader. Lär dig mer om Yelo

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter på bara några sekunder. Passar perfekt för fältarbete, fältförsäljning, fältmarknadsföring, fältvarupresentationer, områdeshantering och alla verksamheter som kräver optimering av sista transportsträckan. Route4Me erbjuder en mycket populär ruttsekvenserings- och optimeringsprogramvara för småföretag och företag och har över 27 000 kunder. Lär dig mer om Route4Me

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Komplett varukorg och webbplatslösning för internet-handlare.
3dcart ger dig allt du behöver för att bygga, hantera och utöka en webbutik. Till skillnad från de flesta e-handelsplattformar behöver du inte köpa ytterligare appar, köpa teman eller betala transaktionsavgifter. Det finns över 200 inbyggda funktioner, inklusive möjligheten att skicka nyhetsbrev, chatta med dina kunder, ha ett samarbetspartnerprogram, gåvoregister, ett kraftfullt produktgranskningssystem och många fler. Betala en fast månadsavgift på bara 19 USD/månad. Lär dig mer om Shift4Shop

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Track-POD är en allt i ett-programvara för leveranshantering för sista transportsträckan som hjälper dig att öka intäkterna och få bättre resultat.
Track-POD är en molnbaserad allt i ett-programvara leveranshantering med AI för sista transportsträckan som hjälper dig att öka intäkterna och få bättre resultat. Denna leveransprogramvara ger dig ett ruttplaneringsverktyg för att arrangera flera avlämningsplatser, en elektronisk leveransbevis app till dina chaufförer samt en webb-instrumentbräda i realtid för avsändarna. Öka din fordons användbarhet med en dirigeringsmotor för fordonsparker och harmonisera ditt säljteam med logistikteamet. Lär dig mer om Track-POD

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Lagerhantering för restauranger när den är som enklast.
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader. Få korrekta matkostnader och få reda på vart dina pengar tar vägen i realtid. Ställ in varningar när menyalternativ blir mindre lönsamma och få meddelanden när leverantörspriserna fluktuerar. Till följd av det får du bättre kontroll och större vinst. Lär dig mer om Marketman

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Onfleets programvara förenklar dina leveranser den sista transportsträckan från början till slut. Starta en gratis provperiod idag.
Onfleets fantastiska programvara för leveranshantering gör det enkelt för företag att hantera och analysera sina leveranser den sista transportsträckan. Onfleet inkluderar intuitiva smartphone-appar för chaufförer, en webbaserad instrumentbräda i realtid för avsändare, automatiska SMS-aviseringar och spårning av chaufförer för dina kunder. Onfleets omfattande programmeringsgränssnitt (application program interface, API) gör att integreringen med e-handel och orderhanteringssystem blir enkel. Onfleet har tagit hand om miljontals leveranser i fler än 90 länder över hela världen. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Onfleet

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Tookan är en framtidsklar och användarfärdig leveransprogramvara som hjälper företag att effektivisera sin leveransverksamhet.
Tookan är en helt anpassad heltäckande fälthanteringslösning för att hantera företagsresurser. Företag kan förbättra sina leveranstjänster med optimerade rutter och realtidsspårning. Programvaran effektiviserar inte bara all din affärsverksamhet, utan sparar även tid och pengar med sitt intelligenta ledningssystem. Tookan erbjuder en app för agenter och en instrumentbräda för chefer med funktioner som aviseringar och varningar, streckkodsskanning, GPS-baserade rapporter osv. Lär dig mer om Tookan

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Lägg till onlinebeställning på din restaurangs webbplats på några minuter. Hantera inkommande beställningar, hämtningar och leveranser från en enkel mobilapp.
Hantera onlinebeställningar för hämtning, leverans och bordsservice från en enkel och elegant plattform. Uppdatera menyer och priser, visa försäljningsrapporter, starta marknadsföringskampanjer på flera restauranglokaler från vilken webbläsare som helst och integrera sömlöst med Oracle Simphony Essentials POS för att verkligen accelerera din verksamhet. Allt är enkelt med GloriaFood. Skapa ett kostnadsfritt konto och lägg till onlinebeställning på din restaurangs webbplats på några minuter. Lär dig mer om GloriaFood

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
eHopper är ett kostnadsfritt, mobilt POS-system med gratis bearbetning. Perfekt för detaljhandel och restauranger för att snabba på verksamheten och öka försäljningen.
eHopper är ett kostnadsfritt POS-system för Windows-datorer, Android, iPad och Poynt. eHopper passar små företag, som snabbmatsrestauranger, butiker, kaféer, bagerier, barer, spritbutiker, food trucks, detaljhandelsföretag som är ute efter en konsoliderad lösning för att snabba på verksamheten och få verksamheten att växa. Viktiga funktioner: Kostnadsfri kortbehandling Betalningar Orderhantering Kundhantering Lagerhantering Medarbetarhantering Lojalitet Utskrift av kvitto/kök Lär dig mer om eHopper

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Ett molnbaserat butikssystem för försäljning i butik, online och på språng. Använd ett system för att sälja över alla kanaler.
Öka din försäljning med molnbaserade allt i ett-detaljhandel med butiksbaserad POS-programvara, e-handel, lagerhantering, iPad-app för mobil användning och kraftfull analys. Den fungerar på alla enheter och även offline. Lär dig mer om Hike

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Oracle Simphony POS passar restauranger av alla möjliga storlekar och format: casual, snabbservering, oberoende, franchise, pubar, arenor med mera.
Oracle Simphony POS är utvecklat för ambitiösa restauranger. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet så att du enkelt kan hantera onlinebeställningar, köksdrift, lager, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet, smidighet och skalbarhet. Lär dig mer om Simphony POS

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Specialiserade betalningslösningar för företag och samarbetspartner av alla slag. En samarbetspartner, oändliga möjligheter.
Paysafe är en ledande global leverantör av specialiserade betalningsplattformar. Paysafe har mer än 20 års erfarenhet, och erbjuder ett brett utbud av lösningar för betalningsacceptans för transaktion er online och på plats, med flexibla, innovativa program för oberoende återförsäljare, integrerade plattformar/fristående mjukvaruleverantörer (independent software vendors, ISV), direkthandlare och hänvisningspartner. Ta kontakt för att ta reda på mer om hur du kan dra nytta av att ansluta till Paysafe. Lär dig mer om Paysafe

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser.
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser. Inklusive avancerade funktioner som anpassad prissättning, begränsad åtkomst, betalningsvillkor, visuell anpassning, integrationer osv. Med Turis ger du dina återförsäljare en sömlös beställningsupplevelse, vilket i slutändan leder till nöjdare kunder, bättre kundlojalitet och mer försäljning. Lär dig mer om Turis

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
MCS-rm optimerar era flöden och förenklar kommunikationen internt, med uppdateringar i realtid mellan personal i fältet och kontoret.
MCS Hyrsystem hjälper uthyrare och entreprenadföretag att automatisera och effektivisera deras processer med marknadsledande teknologi. MCS-rm optimerar era flöden och förenklar kommunikationen internt, med uppdateringar i realtid mellan personal i fältet och kontoret. Lösningen ger er utförlig översikt över verksamheten med viktig dataanalys och statistik, för att hjälpa er fatta välgrundade strategiska beslut. Lär dig mer om MCS Rental Software

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
En plattform för verksamheter, marknadsföring och gästengagemang inom restauranger, hotell, nattklubbar och nöjeslokaler.
SevenRooms ger användare möjlighet att skapa och vårda meningsfulla, direkta relationer med gäster och leverera exceptionella gästupplevelser, för allt från lokala restauranger till internationella hotellkedjor. Plattformen för bokning, sittplatser och gästengagemang ger användare de verktyg de behöver för att utveckla direkta relationer med gäster, öka intäkterna och möjliggöra personligt anpassad service och marknadsföring. Lär dig mer om SevenRooms

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Programvara för restauranghantering, inklusive försäljningsplats, redovisning, presentkortsbehandling, kreditkortsbehandling.
BPA Restaurant Professional är ett av de mest kompletta och prisvärda programvarupaketen i restaurangbranschen idag. Paketet omfattar restaurang-POS, butiks-POS, handhållna enheter, lager, stämpelur och löner, presentkortsbehandling, kreditkortsbehandling, hotellhanteringsgränssnitt, backoffice-programvara och andra standardfunktioner. Vid köp av något av maskinvarusystemen ingår programvaran utan kostnad. Enstationssystem från 1 025,00-1 595,00 USD Lär dig mer om BPA Restaurant Professional

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
Programvara för hantering av leveranser på begäran. Skräddarsydd efter behoven hos företag som tar emot och levererar online-beställningar på mindre än en timme.
Programvaran integreras med ditt online-beställningsgränssnitt så att du kan leverera dina produkter på begäran. – Automatisera sändning och hantering från 100 till över 10 000 beställningar per dag. – Utnyttja dina kurirer bättre (och ge dem en enkel och intuitiv app). – Förse slutanvändarna med en spårningslänk för beställningar. – Hantera flera upphämtningsplatser och städer med ett konto. Systemet är mycket konfigurerbart och kan anpassas till alla leveransrutiner. Lär dig mer om DelivApp

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration
RIMS – En utmärkt molnbaserad POS för alla typer av livsmedelsbutiker som drivs av datateknik. Begär och prova en gratis demo idag.
Molnbaserad programvarulösning för restauranger, centraliserade kök och molnkök som är helt integrerad med POS, onlinebeställningar, lager, orderhantering och analys. Lär dig mer om RIMS

Funktioner

  • Orderhantering
  • Online beställning
  • Online betalning
  • POS-integration