I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Tredjeparts logistikprogram (3PL)

Programvara för tredjepartslogistik (3PL) hjälper 3PL-företag att hantera och effektivisera orderhantering, lagerhantering och transporthantering. Programvaran innehåller vanligtvis funktioner för lagerhantering, frakthantering och orderhantering för att spåra lager, inköpsorder, försändelser med mera.

Sverige Visa lokala produkter
13 resultat
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Lager- och orderhantering för växande verksamheter.
Zoho Inventory är en webbaserad applikation som gör att du kan hantera beställningar och lager. Med flerkanalsförsäljning, sändningsintegreringar och kraftfull lagerkontroll kan du nu optimera ditt lager och din orderhantering, från inköp till paketering, till betalningar. Lär dig mer om Zoho Inventory

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Magaya Supply Chain är den ledande plattformen inom logistik och automatisering av leveranskedjan.
Med Magaya Supply Chain kan du hantera alla dina leveranskedjeoperationer på en enda plattform, från att skapa en fraktoffert till att slutföra nödvändig tulldokumentation, utföra lagerhanteringsprocedurer, synkronisera med bokföringsprogramvara och sista kilometern-logistik. Lösningen är tillgänglig i molnet eller på plats och kan anpassas för att passa de unika kraven hos speditörer, 3PL, NVOCC, lager, kurirer och mer. Lär dig mer om Magaya Supply Chain

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Ruttoptimering, papperslös leverans och kundundersökning för leveransföretag. Integreras med en mängd olika faktureringssystem.
DispatchTrack är den perfekta heltäckande logistikprogramvaran för leverans- och serviceorganisationer. DispatchTrack erbjuder en komplett lösning med funktioner som ruttoptimering, närhetsbaserad schemaläggning, instrumentbräden för realtidsövervakning och möjligheten att samla in jobbstatus, bilder, anteckningar, signatur, undersökning, tidrapporter och fakturor från en mobil enhet. Tät integrering med alla större POS-system erbjuds och den mobila programvaran körs på både Android, iPhone och iPad Lär dig mer om DispatchTrack

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
En molnbaserad programvaruplattform för logistik som hjälper 3PL-verksamheter och kurirföretag med tullklarering av paket, spårning och fordonshantering.
LogixPlatform är ett exceptionellt och modulärt molnbaserat ERP-system på företagsnivå som möjliggör automatisering. LogixPlatform tillhandahåller mobilappar, konsolidering, dataanalys, spårning och uppföljning, fakturering och affärsbokföring, lagerhanteringssystem (warehouse management system, WMS), spedition, meddelanden och varningar och mer. Leverantörer av logistiktjänster (logistics service provider, LSP) till express, kurir, full enhetslast, paket- och pallfrakt och e-handelslogistik kan enkelt hantera hela verksamheten på en enda instrumentbräda. Kan enkelt integreras med alla system från tredje part och nätoperatör vilket blir mycket praktiskt. Lär dig mer om Logix Platform

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Softeon WMS är ett funktionsrikt, mycket mångsidigt och lättanvänt system för att hantera datacenterdrift på högre effektivitetsnivåer.
Softeon WMS ger dig kontroll i realtid över inkommande och utgående processer och lagerhanteringsprocesser. Oavsett om dina mål är snabb onboarding, överlägsen kundservice eller maximal lönsamhet, anpassar sig Softeon WMS till just dina krav med optimal flexibilitet. En lagerkonfigurationsguide påskyndar installationen medan den regelbaserade lösningen möjliggör dynamisk anpassning av process- eller kravändringar. Allt eftersom din verksamhet växer kan Softeon WMS lätt skalas upp för att stödja dina behov. Lär dig mer om Softeon Warehouse Management System (WMS)

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Webbaserad programvara för logistik och spedition för att hantera din verksamhets försäljning, drift, bokföring och dokumentation.
Webbaserad molnprogramvara för speditions- och logistikföretag. Inkluderar: System för hantering av kundrelationer, prissättning och offerering, sjö-, flyg- och landtransport, fullständig containerlast (full container load, FCL), mindre än fullständig containerlast (less than full container load, LCL), tullklarering, lastspårning, fakturering och extrahering av alla dokument du behöver Lär dig mer om CloudWadi Freight Forwarding Software

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Flerkanalsåterförsäljare kan uppnå driftseffektivitet med allt i ett-hantering av support, beställningar och logistik.
Commerce Studio från 1440 hjälper återförsäljare med flera kanaler att bryta ner datasilor och maximera produktiviteten med en enda Salesforce-inloggning. Få ditt företag att växa genom att effektivisera med de verktyg du redan använder för att hantera beställningar, returer, byten, kundsupport, lager, leverantörer, PIM, dropship, 3PL och mycket mer. Med kraftfull rapportering och analys kommer du snart att inse de tidsbesparande fördelarna när du omvandlar ditt back office med Commerce Studio. Lär dig mer om Commerce Studio

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Priser från 100 000 USD per år. Differentiera dig genom teknik med en flexibel TMS och WMS för sjöfart, luftfart, lastbilstransport, lager och lastgård.
Priser från 100 000 USD per år. Differentiera dig genom teknik med denna flexibla logistikprogramvara för sjöfart, luftfart, lastbilstransport, lager och lastgård. Anpassa de flexibla applikationerna enkelt för att så effektivt som möjligt automatisera dina kritiska företagsprocesser, kontinuerligt förbättra prestanda och differentiera ditt företag på marknaden. Integrera programvaran med dina befintliga applikationer, din EDI och dina ERP-redovisningslösningar, såsom Dynamics, Oracle, SAP osv. Lär dig mer om Silver Bullet Suite

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering
Sverige Lokal produkt
Ongoing WMS är ett lagersystem för logistikintensiva e-handlare. Tjänsten hjälper dig att automatisera och plocka snabbare med bättre säkerhet.
Ongoing WMS är ett snabbt växande mjukvaruföretag som specialiserar sig på ett webbaserat Warehouse Management System (WMS) för logistikintensiva företag. De har en stark internationell närvaro med kunder i över 30 länder. Ongoing WMS är lätt att lära sig och implementera och har ett brett ekosystem av integrationer. Tjänsten är hårdvaruoberoende och kan integreras med vilken automationshårdvara som helst på grund av deras standardiserade automations-API. Lär dig mer om Ongoing Warehouse

Funktioner

  • Registerhantering
  • Orderhantering
  • Fraktledning
  • Efterfrågan på prognoser
  • Prishantering
  • Hantering av flottan
  • Transporthantering
  • Kvalitetskontroll
  • Fakturering
  • Kundhantering
  • Lagerhantering