I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

IT-biljettsystemprogramvara

Använd Capterra i Sverige för att hitta den bästa IT-biljettsystemprogramvara för ditt företag.

42 resultat
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Pulseway är en prisbelönt IT-hanteringsplattform som ger dig fullständig kontroll över allt IT-relaterat.
Övervaka, hantera och kontrollera dina IT-system och applikationer i realtid med valfri smartphone, läsplatta eller dator. Pulseway gör samma för systemadministration som smartphones gör för e-post, du får ett meddelande, ser ett problem och löser det på några sekunder. Övervakningen skapar inget drama längre när du bara behöver övervaka och omedelbart reagera på serverproblemen så snart de uppstår. Det är som att ha ett nätverksoperationscenter (network operations center, NOC) i fickan. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de behöver IT-automatisering. Starta en gratis provperiod.
Se själv varför tusentals MSP-företag som vill få högre lönsamhet och IT-avdelningar som behöver göra mer med mindre använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de ska automatisera sin IT-hantering. Med Kaseyas lösningar kan organisationer hantera hela sin infrastruktur och IT-drift, inklusive molnmiljöer, lokala, hybrid-, virtualiserade och distribuerade miljöer, allt från en och samma plats. Starta din kostnadsfria testversion så kan du proaktivt hantera och kontrollera IT-tillgångar och program på distans, enkelt och effektivt. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare.
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform för support, marknadsföring och försäljning. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare med HelpCrunch. Funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för tjänsteföretag och hjälper dig att behålla kontrollen.
Accelo kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, kartlägga framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig. HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer.
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
MangoApps är en integrerad svit med arbetsplatsappar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, igenkänning med mera.
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag. Den sammanför appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande och mer i en enda omfattande portal, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats där anställda går till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de har. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete.
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Kundtjänsthantering
  • Spårning av supportbiljetter
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och analys
  • Incidentshantering
  • Uppgiftshantering