Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
Call Center Workforce Management Software
Med Call Center Workforce Management-programvara kan företag skapa personalscheman, prognostisera arbetsbehov och övervaka operatörernas resultat. Denna typ av programvara brukar innehålla verktyg för effektivisering av intradagshantering, produktivitetsanalys, medarbetarcoachning, samtalsinspelning och uppföljning av efterlevnad. Läs mer Läs mindre
Filterresultat (7)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
7 resultat
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft.
Lär dig mer om Sprinklr
...
Läs mer
Funktioner
- Schemaläggning av anställda
- Arbetsprognoser
- Prestandamätningar
- För callcenters
- Intradag-hantering
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Schemaläggning av anställda
- Arbetsprognoser
- Prestandamätningar
- För callcenters
- Intradag-hantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler.
Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Schemaläggning av anställda
- Arbetsprognoser
- Prestandamätningar
- För callcenters
- Intradag-hantering
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart.
Lär dig mer om Kixie PowerCall
...
Läs mer
Funktioner
- Schemaläggning av anställda
- Arbetsprognoser
- Prestandamätningar
- För callcenters
- Intradag-hantering
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon.
Lär dig mer om Genesys Cloud CX
...
Läs mer
Funktioner
- Schemaläggning av anställda
- Arbetsprognoser
- Prestandamätningar
- För callcenters
- Intradag-hantering
Den molnbaserade kontaktcenterprogramvaran distribueras omedelbart.
Fullständigt API-baserad. CRM-insticksprogram. Anslut äkta eller
virtuella agenter.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder.
Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen.
Lär dig mer om ZIWO
...
Läs mer
Funktioner
- Schemaläggning av anställda
- Arbetsprognoser
- Prestandamätningar
- För callcenters
- Intradag-hantering
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter
Världens första Google-drivna molnbaserade callcenter: För företag som driver en callcenter-verksamhet och irriteras av de höga kostnaderna, komplexiteten och svårigheterna med konventionella system. Call Center Studio är en webbaserad lösning med fortlöpande betalning som körs på Google, vilket ger låga kostnader, snabbhet, enkelhet, skalbarhet och enkel konfigurering var som helst i världen på bara några minuter.
Lär dig mer om Call Center Studio
...
Läs mer
Funktioner
- Schemaläggning av anställda
- Arbetsprognoser
- Prestandamätningar
- För callcenters
- Intradag-hantering