I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Kommersiell fastighetshanteringsprogramvara

Programvara för kommersiell fastighetsförvaltning hjälper organisationer att effektivisera finansiella, administrativa och operativa processer för kommersiella fastigheter. Med de här applikationerna kan fastighetsförvaltare skapa fastighetsdatabaser, spåra underhållskrav, hantera hyresavtal, beräkna förseningsavgifter med mera.

2 resultat
Programvara för kommersiella fastigheter för hyresgäster med över 100 fastighetstillgångar. ERP-integrationer, automatiserade arbetsflöden, efterlevnad av IFRS 16 och ASC 842.
Nakisa erbjuder en molnbaserad programvara för kommersiell fastighetsförvaltning som är skräddarsydd för hyresgäster som förvaltar fastighetsportföljer med över 100 tillgångar (hyrda, andrahandshyrda eller ägda). Den effektiviserar den dagliga verksamheten, automatiserar komplexa hyresberäkningar och säkerställer att alla betalningar är förenliga med avtalade överenskommelser. Nakisa erbjuder inbyggda ERP-integrationer med SAP, Oracle och Workday, efterlevnad av IFRS 16, ASC 842 och lokal god redovisningssed, automatiserad avstämning av underhåll av gemensamma utrymmen och automatiserade procentuella hyresberäkningar, spårning av viktiga datum och meddelanden, användningsklara rapporter och ad hoc-rapporter, modul för val av plats med mera. Lär dig mer om Nakisa IWMS

Funktioner

  • Senavgiftsberäkning
  • Hyrespårning
  • Bokföring
  • Hyresgästportal
  • Leasinghantering
APRO CRM är en unik, multifunkionell lösning om är skräddarsydd för små och medelstora företag som specialiserar sig på fastigheter.
Databas med fastigheter som är integrerad med alla populära reklamplattformar, ger anpassade rapporter för fastighetsägare, automatisk matchning av förfrågan och fastighet, statistik över hemsidans besökare, inbyggd IP-telefoni och e-post, interna och externa onlinemeddelanden, e-post- och SMS-kampanjer, automatiseringsalgoritmer för företagets affärsprocesser, hantering av försäljning och uppgifter, dokumentmallar, säljkanaler, intern portal, HR-verktyg, anpassningsbara inställningar för rapporter och fält, molnbaserad fillagring och mycket mer. Lär dig mer om APRO CRM

Funktioner

  • Senavgiftsberäkning
  • Hyrespårning
  • Bokföring
  • Hyresgästportal
  • Leasinghantering