I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Huvudbok

Programvara för huvudbok används som en organisations primära källa för bokföring. I programvaran registreras alla affärstransaktioner och den kan användas för att skapa finansiella rapporter som resultat- och balansräkningar. Denna programvara är nära besläktad med programvara för redovisning.

16 resultat
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise (spara upp till 40 %) är en början till slut bokföringsprogramvara som kan växa tillsammans med din verksamhet. Det innehåller alla verktyg som din verksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Enterprise

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 41 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Brokermint gör det möjligt för både agenter och mäklare att enkelt och smidigt hantera alla aspekter av sina fastighetsnoteringar, kunder, provisioner och andra backoffice-uppgifter snabbt, enkelt och effektivt. Med funktioner för e-signaturer, inbyggda tillståndsformulär, agentutdrag, rapportmallar, onboarding av agenter, provisionsspårning och mycket mer kan chefer enkelt organisera och centralisera uppgifter samtidigt som produktiviteten maximeras. Lär dig mer om BoldTrail Back Office

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa Lär dig mer om Zoho Invoice

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om Cin7 Core

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
En enkel ekonomisk instrumentpanel för ditt företag. Skapa smarta budgetar och säljmål och spåra gentemot planen. Synkar med QBO och Xero.
LivePlan förenklar affärsplanering, budgetering, prognostisering och prestandaspårning för små och nystartade företag. Sätt upp affärsmål, jämför resultaten med branschriktmärken och se alla dina nyckeltal i en lättanvänd instrumentpanel, så att du vet exakt vad som händer i verksamheten. Mindre än 20 USD/månad. Lär dig mer om LivePlan

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Brightpearl är en plattform för återförsäljarverksamhet, tätt integrerad i alla dina försäljningskanaler.
Brightpearl är en plattform för detaljhandelsverksamhet. Brightpearl är tätt integrerad i alla dina säljkanaler och kopplar samman dina säljordrar, fullgörande, lagerhantering, redovisning, rapportering och planering, lagerhantering, påfyllning med mera. Brightpearl är specifikt utformat för affärsmodeller för återförsäljare och är byggt för att tillförlitligt hantera intensiv handel och integreras med hela ekosystemet för återförsäljarteknik. Lär dig mer om Brightpearl

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
En CPM-plattform som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiell datakvalitet.
En CPM 2.0-plattform som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiell datakvalitet för sofistikerade organisationer. OneStream XF gör det möjligt för organisationer att modernisera ekonomiavdelningen, ersätta flera äldre applikationer och minska totalkostnaden för ägande för ekonomisystem. Släpp loss dina ekonomiteam, låt dem ägna mindre tid åt dataintegrering och systemunderhåll och mer tid och fokus på att driva verksamheten. Lär dig mer om OneStream

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Den molnbaserade abonnemangs- och konsumtionsbaserade lösningen för företag i alla storlekar.
Tridens Monetization gör det möjligt för tjänsteleverantörer att snabbt lansera innovativa digitala abonnemang och användarbaserade tjänster som skiljer sig från konkurrenternas, skapar återkommande intäkter och fördjupar kundrelationerna. Dessutom möjliggör Tridens Monetization en automatiserad faktureringsprocess för abonnemang i en digital ekonomi a la offert-order-betalning från offert, anbudsdesign, prissättning, beskattning, fakturering, betalningar, insamling till rapporter och analys. Lär dig mer om Tridens Monetization

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Kraftfull leasingredovisning och efterlevnad för IFRS 16 och ASC 842 med integrationsfunktioner för SAP- och Oracle ERP-system.
Nakisa Lease Administration är en helhetslösning för leasinghantering, redovisning och rapportering som är utformad för att stödja regelefterlevnad enligt IFRS 16 och ASC 842. Som en omfattande leasingredovisningslösning gör Nakisa Lease Administration det möjligt för organisationer att centralisera globala leasingdata, få insikt i leasingskulder och åtaganden samt effektivisera leasingredovisningen. Lär dig mer om Nakisa Lease Accounting

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Mercur Business Control ger en god insikt i resultathanteringen. Mer tid för att driva på verksamheten, mindre tid på att samla in siffror
Mercur Business Control hjälper företag att hantera sina ekonomiska och operativa resultat genom samverkande och intuitiva lösningar för att hantera komplexiteten i planering, budgetering, prognostisering, rapportering och analys. Mercur Business Control används av hundratals företag runt om i världen för att spara tid vid insamling och rapportering 'av resultat' och för att kunna lägga mer tid på analys och på att driva på verksamheten. Lär dig mer om Mercur Business Control

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering
Har du vuxit ur ditt bokföringssystem? Få de funktioner du behöver för att hantera din växande verksamhet på de områden där ett grundläggande system inte räcker till.
Har du vuxit ur ditt bokföringssystem? Få de funktioner du behöver för att hantera din växande verksamhet på de områden där ett grundläggande system inte räcker till. Flera företag, revisionsspår, anpassningsbara rapporter, flera lagerlokaler och obegränsad datakapacitet är bara några av de funktioner som ingår för de som vuxit ur ett grundläggande redovisningssystem. Omfattande funktionalitet som omfattar huvudbok, leverantörsskulder, kundfordringar, anläggningstillgångar, lager, inköpsorder, försäljningsorder och integrerad lönelista. Lär dig mer om CenterPoint Accounting

Funktioner

  • Flera valutor
  • Leverantörsskulder
  • Kundfordringar
  • Finansiell rapportering