Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Kunskapsbasprogramvara

Programvara för kunskapsdatabaser är ett självbetjäningsbibliotek online som gör det möjligt för företag att ge både kunder och arbetsgrupper detaljerad information om sina produkter, tjänster, ämnen och avdelningar.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Kunskapsbasprogramvara

58 resultat

Kunskapsbasprogramvara utformad för att minska supporten. Helt varumärkesvänlig, inkluderar analys, direkt intelligent sökning, flera språk Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa din kunskapsbas så att den blir perfekt. Säg adjö till kunskapsbaser som inte känns som dina – Direkt intelligent sökning tar fram rätt resultat första gången du skriver – Avancerad analys ger dig rätt inblick i din kunskapsbas och hur du kan förbättra den – Andra funktioner är flera språk, SSO, anpassad domän, API Lär dig mer om Helpjuice

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Börja gratis med LiveAgent och övervinn alla kunskapsluckor med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar. Lär dig mer om LiveAgent
Ge kunderna tillgång till kunskapsbasprogramvara Skapa enkelt fantastiska kunskapsdatabaser och samla vanliga frågor och svar. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Flexibel och konfigurerbar programvara för kunskapshantering som används för intern kunskapsdelning eller kundtjänst Lär dig mer om Universal Knowledge
Universal Knowledge från KPS ger omfattande funktionalitet för innehållsinsamling, sökning, samarbete och insikt, för att göra det möjligt för medarbetare och kundinriktade organisationer att öka produktiviteten avsevärt. Naturlig språksökning, avancerat innehållsskapande och modereringsprocesser kombineras med en hög grad av insikt för att säkerställa att din kunskap kan hanteras centralt med minimal administration. Finns i SaaS-modell och lokalt installerad modell. Lär dig mer om Universal Knowledge

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Empower first-time-right in manufacturing and field service engineering with digital work instructions, checklists, and SOPs. Lär dig mer om SwipeGuide
Facilitate workforce excellence through digital standard work. The SwipeGuide platform and apps empower food and beverage manufacturers to improve operational knowledge and performance across sites, lines, and teams. Our customers - including Heineken, PepsiCo, Orkla, and Coca-Cola - improve First-Time-Right (+26%) while improving knowledge retention by 25%. Digital standard work drives operational excellence. SwipeGuide delivers it in a way that finally makes sense. Lär dig mer om SwipeGuide

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Skapa en dynamisk kunskapsbas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar för att se till att informationen alltid är aktuell.
Skapa en dynamisk kunskapsbas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar. På så sätt förloras aldrig viktig information när människor byter team eller roller och ditt teams riktlinjer och aktiveringsmaterial är alltid uppdaterade. Navigera sedan enkelt i din kunskapsdatabas med anpassade statusar, hashtaggar och filter för att hitta exakt det du behöver på några sekunder. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
360Learning är en utbildningsplattform som kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform. 360Learning ger L&D-team möjlighet att driva kultur.
360Learning ger utbildnings- och utvecklingsteam möjlighet att driva kultur och tillväxt genom samarbetsinriktat lärande. Utbildningsplattformen kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform, vilket gör det möjligt för snabbväxande företag att frigöra lärande baserat på kollektiv expertis istället för kunskap uppifrån och ner. 360Learning är det enklaste sättet att introducera nya medarbetare, utbilda team med kundkontakt och utveckla yrkeskunskaper – allt från en och samma plats. 360Learning driver framtidens arbete för 1 500 organisationer. Lär dig mer om 360Learning

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Den kanske främsta kunskapsbasprogramvaran i världen. Betrodd och använd av tusentals användare från Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday.
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden med upp till 50 % Skapa, samarbeta och publicera en kunskapsbas så användarna kan hjälpa sig själva med den lätthanterliga SaaS-plattformen för dokumenthantering. Underhåll flera versioner, dra nytta av en markdownredigerare och avancerad analys, försäkra dig om robust säkerhet och matcha med din varumärkesidentitet. Lär dig mer om Document360

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare.
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform för support, marknadsföring och försäljning. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare med HelpCrunch. Funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig. HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
MangoApps är en integrerad svit med arbetsplatsappar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, igenkänning med mera.
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag. Den sammanför appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande och mer i en enda omfattande portal, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats där anställda går till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de har. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt.
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera, forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden.
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning säkerställer att du arbetar mer produktivt. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser. Lär dig mer om Creatio CRM

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Whatfix driver teknikimplementering och användaraktivering för att förbättra produktivitet och engagemang genom innehåll i sammanhang
Whatfix är en digital adoptionsplattform som hjälper företag att leverera modern och okomplicerad onboarding, effektiv utbildning och bättre support till användare genom innehåll som visas vid behov. Whatfix driver programvarulösningar genom att erbjuda enkla och intuitiva lösningar och personanpassning. Flera Fortune 500-företag världen över litar på Whatfix för att säkerställa snabb ROI på sina teknikinvesteringar och öka användarnas engagemang och produktivitet. Lär dig mer om Whatfix

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Bli destinationen för expertis. Den vita etikettplattformen är byggd för att koppla samman pålitliga varumärken med expertgrupper.
Zapnito är den plattform som hjälper varumärken att leverera expertis på begäran och bygga hållbara gemenskaper. Företaget hjälper evenemangsarrangörer, medlemsorganisationer och gemenskaper för tankeledare att dela kunskap, skapa kontakter med sin publik och öka intäkterna. Zapnito är den enda gemenskapsplattformen med inbyggda videopanelfunktioner. Underlätta sömlös interaktion ansikte mot ansikte för konsultationer, intervjuer och paneler för upp till 12, som kan spelas in och publiceras. Lär dig mer om Zapnito

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld.
WalkMe var bland de första med en plattform för digital implementering (digital adoption platform, DAP) för att förändra användarupplevelsen i dagens överväldigande digitala värld. Genom att använda artificiell intelligens, analyser, engagemang, vägledning och automatisering hjälper WalkMes transparenta överlagring användare att enkelt slutföra uppgifter inom alla företagsprogram, mobilapplikationer och webbplatser. WalkMe grundades 2011 och används av mer än 2 000 företag världen över, inklusive över 30 procent av Fortune 500-företagen. Lär dig mer om WalkMe

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Livechattlösning med messenger-integrationer, chatbots, kunskapsbas, automatiska inbjudningar, gruppchattfunktioner och mycket mer.
Chaport är en modern livechattlösning med chatbots, automatiska inbjudningar, kunskapsbas, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offlinemeddelanden, gruppchattfunktioner och mycket mer. Den är designad som en modern budbärare för att göra kommunikationen med kunder lika enkel och njutbar som att chatta med vänner. Dessutom tillhandahåller den webb-, skrivbords- och mobilappar så att du kan chatta med kunder från vilken enhet och plats som helst. Lär dig mer om Chaport

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala.
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala. Plattformen gör det möjligt för team att förena innehåll i ett enda nav, strukturera det för användning i valfri digital kanal och sömlöst integrera innehållet med hundratals andra verktyg genom öppna API:er och kraftfulla integrationsmöjligheter. Lär dig mer om Contentful

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Förbättra kundens framgång, kundtjänst och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform.
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
ProProfs Chat hjälper dig att erbjuda proaktiv support till kunder, öka engagemanget, fånga upp leads, identifiera merförsäljningsmöjligheter, och mer.
ProProfs Chat är en webbaserad livechattprogramvara som gör det möjligt för företag att erbjuda omedelbar support till sina kunder och engagera sig med sina webbplatsbesökare. Med ProProfs Chat kan ditt supportteam lösa problem snabbare, ge snabba svar på frågor om dina produkter och tjänster samt och få dina kunder att känna att hjälp alltid finns när de behöver dig. ProProfs Chat hjälper dina supportteam att minska antalet ärenden, förbättra svarstiden och tillfredsställelsen hos kunderna och i förlängningen öka din försäljning och ROI. Lär dig mer om ProProfs Chat

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Modulär CRM med öppen källkod som kan konfigureras för din försäljnings- eller serviceavdelning. Det finns även ett kombinerat alternativ.
Modulär CRM med öppen källkod som kan konfigureras för din försäljnings- eller serviceavdelning. Det finns även ett kombinerat alternativ. Lär dig mer om SuiteCRM

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Förbättra tvåvägskommunikation, personalupplevelse och kultur – och få ut mer av de verktyg som din personal förlitar sig på idag.
Byt till ett toppmodernt intranät för att leverera en bättre personalupplevelse och bygga en silofri kultur. Igloos digitala arbetsplatslösningar är utformade för intern kommunikation och upptäckt. Den är också utformad för att hjälpa hela din personalstyrka (från 500 till mer än 5 000) att få ut mer av de verktyg de dagligen förlitar sig på för samarbete och kunskapshantering, inklusive Microsoft Teams och SharePoint. Analytiker och gemenskapschefer lyfter fram Igloos kundtjänst och tjänster – från dag 1. Lär dig mer om Igloo

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Microapp-plattform byggd för att öka engagemanget och leverera insikter.
Tiled är en mikroapp-plattform som har byggts för att förbättra tittarengagemanget och företagsinsikterna. Det hårda arbetet med att leverera interaktivt innehåll förenklas så att säljteamen kan förstå tittarengagemanget och slutföra fler affärer. Tiled gör det möjligt för andra än utvecklare att skapa interaktiva multimediaupplevelser som fungerar som interna appar eller helt kodade hemsidor, upptäcka nya insikter med denna kompletta analyssvit och publicera direkt till kunder och teammedlemmar över hela världen. Lär dig mer om Tiled

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
AnswerHub är en webbaserad plattform för utvecklare som driver medarbetarengagemang samtidigt som supportkostnaderna minskar.
AnswerHub är en kunskapshanteringsplattform för företag som vill underlätta utvecklingssamarbete, inlärning och problemlösning. AnswerHub, en programvaruprodukt från Devada, gör det möjligt för användare att utnyttja den kunskap som andra utvecklare kan dela med sig för att förbättra onboardingeffektiviteten, sänka supportkostnaderna och komma ut på marknaden snabbare med överlägsna produkter. AnswerHub driver många teknik- och teknikaktiverade storföretag, inklusive Finastra, IBM, Epic Games, Dynatrace och Disney Pixar. Lär dig mer om AnswerHub

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Modus förenklar försäljningsaktiveringen för att hjälpa försäljare att främja försäljning med innehåll och verktyg för meningsfullt engagemang av köpare.
Modus är förenklad försäljningsaktivering (sales enablement). Säljare dras till plattformen för enkel åtkomst till innehåll, verktyg för att engagera köpare och behovsstyrd utbildning. Oavsett om det gäller direktförsäljare, återförsäljare eller distributörer, skapar en anslutning med syfte större framgång och inspirerade kunder. Perceptiva data ger djup insikt för kontinuerlig förbättring som främjar varje försäljning. Många företag, bland annat AT&T, Caterpillar, Toro med flera, väljer Modus för att förenkla sin försäljning. Lär dig mer om Modus

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Capture more customer feedback and deliver a better customer experience. Use 20+ native integrations to act on customer feedback.
Survicate is a customer experience surveys platform for scaling companies. Customer experience tools are either basic survey tools or complex enterprise platforms. Survicate combines the best of both worlds: ease of use with powerful functionality. — NPS, CSAT, CES, and 12 more question types. — Perfect solution for small-to-medium-sized companies (SMBs.) — Easy integration with Intercom, HubSpot & more (native, code-free.) — 100+ various free-to-use surveys templates. Lär dig mer om Survicate

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Programvaran ProProfs Knowledge Base är perfekt för att skapa en kunskapsbas, vanliga frågor, hjälpwebbplatser, dokumentation, användarhandböcker med mera.
Den enkla men kraftfulla programvaran ProProfs Knowledge Base är utformad för att hjälpa företag att skapa dokumentation, kunskapsbas, hjälpwebbplatser, vanliga frågor, användarhandböcker, användarhandledning med mera. Programmet innehåller förstklassiga funktioner, smarta inställningar och integrationer och är oerhört användbart för att minska antalet kundtjänstärenden, hantera affärskunskaper och underlätta enkel åtkomst till dem. Programvaran används av många organisationer över hela världen för att uppnå sina organisatoriska mål. Lär dig mer om ProProfs Knowledge Base

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Minerva är det enklaste sättet för att spela in och dela klickbara instruktioner för allt på internet.
Minerva ger dig möjlighet att enkelt skapa klickbara instruktioner för allt på internet. Du kan använda Minerva när som helst när du måste kommunicera en serie steg, utan att fysiskt stå bredvid en annan person. Verktyget är gratis. För ytterligare betalfunktioner (t.ex. analyser och samredigering) erbjuds ytterligare support. Lär dig mer om Minerva

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig