Sverige Visa lokala produkter
274 resultat
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Shelf is an AI first knowledge base that helps businesses compete with fast answers to customer and employee questions Lär dig mer om Shelf
Shelf is an AI first knowledge base that helps on-demand businesses improve service and increase productivity with fast, helpful answers to customer and employee questions. Shelf MerlinAI listens for questions and instantly suggests the best answers in search, self-service portals, web forms, chat, CRM, support apps, and contact center platforms. Identify gaps between questions and answers with Shelf analytics. Automate content publishing to every channel. Rated #1 for ease of use. Lär dig mer om Shelf

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Skapa en dynamisk kunskapsbas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar för att se till att informationen alltid är aktuell. Lär dig mer om monday.com
Skapa en dynamisk kunskapsbas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar. På så sätt förloras aldrig viktig information när människor byter team eller roller och ditt teams riktlinjer och aktiveringsmaterial är alltid uppdaterade. Navigera sedan enkelt i din kunskapsdatabas med anpassade statusar, hashtaggar och filter för att hitta exakt det du behöver på några sekunder. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Den kanske främsta kunskapsbasprogramvaran i världen. Betrodd och använd av tusentals användare från Customer.io, Datree.io, Harvard University, Monday. Lär dig mer om Document360
Document360 Knowledge Base-plattformen låter dig skapa ditt hjälpcentrum genom sitt användargränssnitt och flera tredjepartsintegreringar. Installera på några minuter och minska dina supportbegäranden med upp till 50 % Skapa, samarbeta och publicera en kunskapsbas så användarna kan hjälpa sig själva med den lätthanterliga SaaS-plattformen för dokumenthantering. Underhåll flera versioner, dra nytta av en markdownredigerare och avancerad analys, försäkra dig om robust säkerhet och matcha med din varumärkesidentitet. Lär dig mer om Document360

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Förbättra kundens framgång, kundtjänst och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform. Lär dig mer om Froged
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Comprehensive DMS software for independent auto dealers with inventory tracking, customer database, credit reporting and forms.
Serving over 22,000 dealers, DealerCenter is the top-rated dealer management solution in the industry. DealerCenter centralizes your entire operation, making it easy to manage your dealership. Whether cash deals, Buy Here Pay Here or outside finance, DealerCenter has all the contracts and paperwork you need to get deals done quickly and accurately. DealerCenter also offers hosted websites, complete CRM, credit reports, auction run lists, powerful mobile solution and much more! Lär dig mer om DealerCenter

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business. Whether it’s customizations to fit your specific business or industry processes or your preferences for deployment and access, the possibilities with Act! Premium are limitless. Lär dig mer om Act!

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
End-to-end client experience platform built for small businesses.
Meet Thryv, the end-to-end client experience platform built for small businesses. Thryv integrates essential business functions like estimates and invoicing, appointment scheduling, payment processing, text and email campaigns, managing customer lists, social media, and more. Lär dig mer om Thryv

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Maximizer isn't just another CRM software provider. We provide successful businesses with a proven competitive advantage!
With offices in Canada, England, and Australia, as well as business partners in the United States and around the world, Maximizer has helped over 120,000 companies increase sales, build relationships, and boost their bottom line. Maximizer CRM comes loaded with features, and includes modules for Sales, Marketing and Customer Support, as well as must-haves such as customization and mobile access. 30-day Free Trial and live human support! Lär dig mer om Maximizer CRM

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going on in your company. Flowlu's tools let you know what your employees are doing and what problems they are facing. You can track every part of your business, from time spent by your team and their workload to overall costs, and customer invoices. Lär dig mer om Flowlu

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control complex projects that reshape our world. Flexibly adapt our software as projects and conditions change. Eliminate boundaries between organizations, data sources, and systems Securely equip each team member with the data they need to succeed. Get started today. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
360Learning är en utbildningsplattform som kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform. 360Learning ger L&D-team möjlighet att driva kultur.
360Learning ger utbildnings- och utvecklingsteam möjlighet att driva kultur och tillväxt genom samarbetsinriktat lärande. Utbildningsplattformen kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform, vilket gör det möjligt för snabbväxande företag att frigöra lärande baserat på kollektiv expertis istället för kunskap uppifrån och ner. 360Learning är det enklaste sättet att introducera nya medarbetare, utbilda team med kundkontakt och utveckla yrkeskunskaper – allt från en och samma plats. 360Learning driver framtidens arbete för 1 500 organisationer. Lär dig mer om 360Learning

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Improve Salesforce engagement and keep focus on what drives the pipeline while an AI based Virtual Assistant takes care of everything.
Using AI, Veloxy gets sales teams to engage in Salesforce, log activities and update their pipeline on the go. Sales management get better forecasts and visibility into what (calls, emails, activities, etc) drive sales. Connect your Salesforce and Outlook/Office365 or GMail with Veloxy and track emails (single or bulk), activities, leads and contacts, all in one place. Focus on productive sales activities, while an AI based Virtual Assistant takes care of everything behind the scene. Lär dig mer om Veloxy

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Lär dig mer om SAP Customer Experience

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Easy to use and update, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers & staff
Clean, simple and intuitive, KnowledgeOwl takes the complication out of building and maintaining a knowledge base for your customers and employees. No distractions or cumbersome setups - just no-nonsense knowledge base software, ready to improve knowledge retention and customer satisfaction. And if you do need us, our friendly support team are always here to help you get the most out of your KnowledgeOwl subscription. Lär dig mer om KnowledgeOwl

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Wingman is a conversation intelligence tool that helps sales teams with pipeline visibility, actionable insights, & real-time coaching.
Wingman is a real-time sales coaching tool that gives sales reps the right information at the right time, while they are on a call. Wingman automatically joins sales calls and based on the conversation, cue-cards show up to help sales reps with customer objections, questions, and behaviour suggestions. It also assists reps in taking better notes and summarize calls by allowing them to bookmark key moments during the call, in real-time. Lär dig mer om Wingman

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
The most comprehensive sales enablement solution available, Seismic delivers engaging buyer experiences that drive revenue and growth.
Seismic is the recognized leader in enterprise-grade sales and marketing enablement, equipping sales teams with the knowledge, messaging, and automatically personalized content proven to be the most effective for any buyer interaction. Powerful content intelligence and analytics enable marketers to prove and improve their impact on the bottom line, revealing what is really driving revenue and what needs to be adjusted. Lär dig mer om Seismic

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Lär dig mer om Help Scout

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare.
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform för support, marknadsföring och försäljning. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare med HelpCrunch. Funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
The #1 platform to codify & automate dynamic sales plays, facilitate coaching, & deliver insights at every stage of the revenue cycle.
Salesloft is the provider of the leading sales engagement platform that helps sellers and sales teams drive more revenue. The Modern Revenue Workspace™ by Salesloft is the one place for sellers to execute all of their digital selling tasks, communicate with buyers, understand what to do next, and get the coaching and insights they need to win. Thousands of the world’s most successful sales teams, like those at IBM, Shopify, Square, and Cisco, drive more revenue with Salesloft. For more informati Lär dig mer om SalesLoft

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Easily maintain and configure IT processes across your organization with Cherwells comprehensive ITSM solution.
Cherwell Service Management is a powerful IT Service Management (ITSM) solution that provides enterprise organizations with the ability to easily maintain and configure IT processes. Cherwells flexible and feature-rich ITSM solution allows teams to rapidly meet the changing and growing demands across their organization, from IT to Facilities to HR, with seamless workflows and lower costs. Cherwell ITSM enables you to transform your IT Service Desk. Lär dig mer om Cherwell Service Management

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Solution for developing marketing datamarts and managing direct marketing campaigns across multiple channels.
Adobe Campaign provides the only enterprise marketing software specifically designed to manage, automate and optimize programs across traditional and emerging channels including direct mail, email and mobile. With Neolane's cross-channel direct marketing and lead management solutions, marketers can manage campaigns, resources, customer data and analytics from a single platform to dramatically improve effectiveness and ROI. Lär dig mer om Adobe Campaign

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Lär dig mer om Salesforce Essentials

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Collect your company information in a knowledge base center that’s easy for employees to navigate and continuously learn from.
Centralize your company’s knowledge in Connecteam’s tailor-made knowledge center of policy and procedural expectations for all employees. Grant reserved access to your selected groups of employees and know when each employee has learned and understood the material. Then put them to the test with customizable quizzes. Keep your library organized, secure, and accessible with easy-to-manage folders and subfolders. Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
MangoApps är en integrerad svit med arbetsplatsappar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, igenkänning med mera.
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag. Den sammanför appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande och mer i en enda omfattande portal, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats där anställda går till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de har. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Lär dig mer om Zendesk Sell

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lär dig mer om Yonyx

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden.
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning säkerställer att du arbetar mer produktivt. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Feedback-hantering
  • Rich Text Editor
  • Flerspråkig