Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Kunskapsbasprogramvara

Programvara för kunskapsdatabaser är ett självbetjäningsbibliotek online som gör det möjligt för företag att ge både kunder och arbetsgrupper detaljerad information om sina produkter, tjänster, ämnen och avdelningar.

Sverige Visa lokala produkter

62 resultat

Börja gratis med LiveAgent och övervinn alla kunskapsluckor med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar. Lär dig mer om LiveAgent
Ge kunderna tillgång till kunskapsbasprogramvara Skapa enkelt fantastiska kunskapsdatabaser och samla vanliga frågor och svar. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Built on the most trusted platforms among developers. Stack Overflow for Teams is your dedicated knowledge base platform that houses everything your team needs to know to work more seamlessly with fewer disruptions. Stack Overflow for Teams breaks down silos, democratizes knowledge, and becomes your single source of truth for information and knowledge sharing. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
AI-driven kunskapsbasplattform för att minska antalet supportärenden och förbättra kundstödet. Lär dig mer om Document360
Document360 är den högst rankade AI-drivna kunskapsbasplattformen för att skapa interna och publika kunskapsbaser, wikis, manualer, FAQ-sidor och produktdokumentation. Med Document360 kan du minska dina inkommande supportärenden med upp till 30 %. Dess avancerade verktyg för sökning, kategorisering och analys effektiviserar informationshanteringen för teamen. Anpassningsbara teman och märkningsalternativ säkerställer en skräddarsydd användarupplevelse. Integration med populära verktyg underlättar sömlös arbetsflödesintegration. Funktionen med ”ärendeavvisare” prioriterar supportärenden, vilket minskar arbetsbelastningen och ökar effektiviteten. AI-driven sökning förbättrar träffsäkerheten och relevansen genom att förstå användarens avsikt och sammanhang, vilket ger exaktare resultat. AI-assistenten Ask Eddy erbjuder snabb och personlig support till användarna. Lär dig mer om Document360

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Skapa en dynamisk kunskapsbas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar för att se till att informationen alltid är aktuell.
Skapa en dynamisk kunskapsbas som hela teamet kan bidra till medan de arbetar. På så sätt förloras aldrig viktig information när människor byter team eller roller och ditt teams riktlinjer och aktiveringsmaterial är alltid uppdaterade. Navigera sedan enkelt i din kunskapsdatabas med anpassade statusar, hashtaggar och filter för att hitta exakt det du behöver på några sekunder. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
360Learning är en utbildningsplattform som kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform. 360Learning ger L&D-team möjlighet att driva kultur.
360Learning ger utbildnings- och utvecklingsteam möjlighet att driva kultur och tillväxt genom samarbetsinriktat lärande. Utbildningsplattformen kombinerar samarbetsverktyg med kraften hos en utbildningsplattform, vilket gör det möjligt för snabbväxande företag att frigöra lärande baserat på kollektiv expertis istället för kunskap uppifrån och ner. 360Learning är det enklaste sättet att introducera nya medarbetare, utbilda team med kundkontakt och utveckla yrkeskunskaper – allt från en och samma plats. 360Learning driver framtidens arbete för 1 500 organisationer. Lär dig mer om 360Learning

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare.
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform för support, marknadsföring och försäljning. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare med HelpCrunch. Funktioner: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig. HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Rich Text Editor
  • Självbetjäningsportal
  • Flerspråkig
  • Feedback-hantering