Sverige Visa lokala produkter
235 resultat
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Wrike är en programvarulösning för ideell projektledning med Gantt-diagram, anpassningsbara rapporter och planeringsmallar. Lär dig mer om Wrike
Wrike är projekthanteringsprogramvara för ideella organisationer som används av mer än 20 000 företag runt om i världen. Wrikes kraftfulla programvara kan hjälpa till att göra alla projekt hanterbara tack vare anpassningsbara instrumentbrädor som passar alla teammedlemmar, automatisering som förenklar upprepade uppgifter och förfrågningar samt mallar som förenklar planeringen. Justera milstolpar genom att klicka på Gantt-diagram för att anpassa dig till nya prioriteringar och få en översikt över din projektportfölj med anpassade rapporter. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Keep feature requests, bugs, and more organized with GitHub Issues — engineered for software teams.
GitHub makes project management simple. Start with an issue: create an issue to suggest a new idea or track a bug. Then organize and assign tasks to your team. Link issues and pull requests: Track updates to your project without complicating your workflow by cross linking between issues and pull requests anywhere in your GitHub organization. Lär dig mer om GitHub

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Plattformen hjälper till med allt från katastrofstöd till att hjälpa samhällen i nöd så att ideella organisationer kan uppfylla sina uppdrag. Besök för att lära sig mer.
Box skapar bättre samarbete i världen. Programvaran hjälper till med allt från katastrofhjälp till att underlätta för marginaliserade grupper, vilket gör att ideella organisationer kan förnya och uppfylla sina uppdrag med kraftfulla verktyg för innehållshantering. Det gemensamma målet är ju trots allt att skapa en bättre och mer sammankopplad värld. Besök för att lära sig mer. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Programvara för projektledning för ideella organisationer för uppföljning av den tid som volontärer spenderar på olika aktiviteter och med möjlighet till detaljerad anpassad rapportering.
Ett projektledningsprogram som används av fler än 50 000 företag. Håll koll på pågående uppgifter och hantera komplexa projekt i Clockify – det finns ingen gräns för antal användare, projekt eller tidsuppföljningsperioder. Skapa tidsangivelser genom att helt enkelt starta och stoppa ett stoppur och exportera anpassade rapporter för varje projekt. En uppgiftslogg finns tillgänglig för alla enheter, på webben, i mobilen eller i datorn – alla data synkroniseras online. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lär dig mer om Todoist

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram.
Lucidchart webbaserade applikation för diagram gör det enkelt att skapa och dela professionella diagram. Lucidchart stöder alla dina kommunikations- och samarbetsbehov, från systemdesign till brainstorming och projektledning. Det är därför miljontals användare väljer Lucidchart. Lär dig mer om Lucidchart

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lär dig mer om Microsoft Project

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
See Work Happen in Real-Time With Hubstaff's Nonprofit Project Software and Identify Productivity Trends. Start a 14-Day Free Trial!
Avoid inefficiency for nonprofit project management and work better with streamlined time tracking software from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Trello, Asana, Github, Slack, and Paypal. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Lär dig mer om Hubstaff

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002. Börja gratis på hemsidan
En molnbaserad programvara för tidsspårning utformad för små team och frilansare. Spåra tid i projekt med uppgifter, generera insiktsfulla rapporter och skicka fakturor till kunder. Kostnadsfria mobilappar för iOS och Android. ”Lättanvänd tidsspårare” är det vanligaste sättet som kunder beskriver My Hours på, sedan 2002. Börja gratis och uppgradera till PRO när du vill på hemsidan för My Hours. Lär dig mer om My Hours

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centraliser a kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 120 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. Lär dig mer om GitLab

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Employees have already been managing their own timecards, expenses, PTO, benefits and more. Now they can do their own payroll, too.
Paycom offers user-friendly HR and employee-driven payroll technology to enhance the employee life cycle, in a single software. Paycom drives efficiencies, increases data integrity and gives employees power over their HR information through a self-service app. Employees already manage their timecards, PTO, benefits and more. Now they can own their payroll, which results in improved accuracy, reduced employer liability, increased process oversight and unparalleled employee insight into their pay. Lär dig mer om Paycom

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
TimeCamp är en programvara för tidsuppföljning för stora och små team med många olika tidsuppföljningsalternativ
TimeCamp är en av de mest avancerade tidsuppföljningsprogrammen på marknaden för små och stora team. Korrekta tidrapporter och detaljerade rapporter gör att du kan förbättra lönsamheten i dina projekt, kartlägga dina anställdas prestationer, och förbättra samarbetet i ditt team och med dina kunder. De automatiska realtidsuppföljningsfunktionerna gör TimeCamp till ett heltäckande centraliserat system för projektledning. Integrera TimeCamp med dina favoritappar för att få ut det mesta av ditt team. Lär dig mer om TimeCamp

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Lär dig mer om Justworks Hours

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder.
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp. Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet. Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet. Lär dig mer om Harvest

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Lär dig mer om Insightly

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
En programvara för tidsuppföljning och tidsplanering med produktivitetsrapporter för ditt distansarbetande team.
Time Doctor är en programvara för tidsuppföljning av personal som hjälper dig och ditt team att få mycket mer gjort varje dag. Det är en webbaserad lösning utformad för distansarbetande team och ger dig tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Time Doctor stödjer integrationer med över 35 olika projektlednings- och produktivitetsverktyg, vilket gör det mycket enkelt för anställda att kartlägga tid som ägnas åt olika uppgifter. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys , tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lär dig mer om SuiteDash

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward. Lär dig mer om Blackbaud Raiser's Edge NXT

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
ActiveCollab är en projekthanteringsprogramvara som ger dig fullständig kontroll över ditt arbete. Får det verkliga arbetet att hända nu.
ActiveCollab är en projekthanteringsprogramvara som ger dig fullständig kontroll över ditt arbete. Verktyget är utrustat med precis rätt uppsättning funktioner för att hjälpa dig att organisera ditt arbete och hålla dig fri från distraktioner: hantering av arbetsbelastning, tidsuppföljning, projektlönsamhet, uppgiftsberoenden, fakturering, samarbetsalternativ, tredjepartsintegrationer. ActiveCollab används av team med alla bakgrunder – från stora team i internationella företag till små nystartade företag och allt däremellan Lär dig mer om ActiveCollab

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Strengthen stewardship, accelerate growth, and maximize your impact with Sage Intacct’s true cloud-based financial management solution.
Secure your next round and accelerate growth with Sage Intacct Projects for nonprofits. Automate day-to-day processes: from tracking grants, fundraising costs, time, and expenses to managing resources, billing, and revenue recognition. Get a fully dimensional chart of accounts, which allows you to automatically report on both financial and operational metrics and dissect your data for greater visibility. Sage Intacct’s goal is to enable better financial stewardship for nonprofit organizations. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Powerful time tracker with task management, expense tracking, reporting, budgeting, billing, and invoicing functions.
Everhour is one of the best time trackers for teams of all sizes. Track your team’s working hours, plan out project budgets, create reports and invoices, bill your clients, do the resource planning, manage the tasks, and organize your workflow. Everhour integrates with the most popular project management tools like Asana, Trello, Basecamp, Jira, ClickUp, Monday, GitHub, Todoist, and Notion, so you can easily track time inside them without switching browser tabs! Lär dig mer om Everhour

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Online-programvara för Gantt-diagram för projektledning. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på att den håller deras planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/partners inom räckhåll. Den korta inlärningskurvan och den fina UX/UI-designen gör att teamen kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lär dig mer om Agiled

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. Lär dig mer om ONLYOFFICE Workspace

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Flock is team collaboration tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32000 businesses globally.
When users tell us that they're emailing each other less and shooting Flock messages back and forth to get work done, we know we're doing something right! From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello - organize all your work collaboration efforts with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with inbuilt features like Shared to-dos, Reminders, Notes, Polls and lots more! Lär dig mer om Flock

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Run your non-profit projects with a comprehensive solution for task management, finances and CRM automation.
Flowlu is an all-in-one software solution for non-profits, which helps to manage projects and finances automatically. Stay on track with advanced notifications, calendar with integrations and comprehensive database, which can be expanded automatically with web forms and email integrations. Amazing project management tools help to run projects smoothly and automation rules will save your team’s time. Lär dig mer om Flowlu

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för att hantera dina projekt, portföljer, resurser, problem, risker, tider och arbetsflöden.
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för projektportföljhantering. Du får: - Flexibel projektintagshantering med anpassade KPI:er - Projektplaner som automatiskt anpassar sig till resursavbrott, uppgiftsfördröjningar och förändrade prioriteringar - Optimal resursallokering baserad på tillgänglighet, efterfrågan och kunskaper - Synlighet i realtid för kostnader, fordringar och lönsamhet - Branschens bästa rapporter och instrumentpaneler - Mängder av anpassningar och integrationer - Anpassade arbetsflöden - SaaS och lokala alternativ Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
Task/Project Management & Collaboration app with Kanban, Gantt Chart & Time Tracker.
Kanbanchi for G Suite is the only online project management / task management / collaboration software with Kanban Board, Gantt Chart and Time Tracker. Project boards with lists and cards visualise a workflow of all your tasks and activities. Collaborate with your team in real time and manage your projects visually! Lär dig mer om Kanbanchi

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Lär dig mer om Zoho Projects

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Lär dig mer om Glasscubes

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Ersättningshantering
  • Tilldelning och planering av resurser