Sverige Visa lokala produkter
204 resultat
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Lär dig mer om Kindly
Kindly enables customer support teams to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Combining ConversationaI AI, Live Chat, Virtual Shopping Assistants, Cart Abandonment and Conversion Optimization software in one integrated platform, Kindly offers users a first-class customer experience that turns visitors into repeat buyers. Lär dig mer om Kindly

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundtjänsten och generera ökad försäljning. Lär dig mer om Tidio
Tidio gör det möjligt för dig att erbjuda kundtjänst i världsklass genom att kombinera livechatt och chattbotar. Medan en anpassningsbar livechattwidget gör dig tillgänglig för dina besökare och kunder i realtid, direkt från din startsida, erbjuder chattrobotarna hjälp när du inte är tillgänglig. Dessutom integreras Tidio med Messenger och din e-post och erbjuder en dator- och smartphone-app, så att du kan hantera alla kommunikationskanaler från en plats oavsett vilken enhet du använder. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Ja – det går att skala upp utan att förlora den mänskliga touchen. Front är ett kundkommunikationsnav som kombinerar enkelheten i e-post med automatiseringsmöjligheterna och informationstillgången i en CRM-plattform. Front gör det enkelt för team att skicka personliga svar snabbare, organisera meddelanden i olika kanaler och se till att kunden alltid är nöjd. Allteftersom dina behov förändras, anpassas Fronts flexibla arbetsflöden efter dem. Front är lika uppskattat av team på 5 medlemmar som av stora företag med 5 000 anställda. Kommunikationen kan skalas upp och ned utan att kompromissa med vare sig kvaliteten eller effektiviteten. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Förbättra kundens framgång, kundtjänst och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform. Lär dig mer om Froged
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lär dig mer om LiveCaller

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive. More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools. Lär dig mer om Birdeye

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Lär dig mer om Bill.com

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lär dig mer om Help Scout

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare.
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform för support, marknadsföring och försäljning. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare med HelpCrunch. Funktion er: – Livechatt – Automeddelanden – E-postmarknadsföring – Kundtjänst – Kunskapsbas – Popup-fönster – Mobilappar – Chattrobot (kommer snart) Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar. Lär dig mer om HelpCrunch

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Lär dig mer om CloudApp

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lär dig mer om Kayako

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Lär dig mer om Textline

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lär dig mer om Yonyx

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. Lär dig mer om TenFold

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Lär dig mer om ServiceNow Customer Service Management

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lär dig mer om UJET

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Skapa interaktiva beslutsträd som hjälper dina kunder att hitta rätt svar på första försöket.
Med Zingtree är det enkelt att skapa interaktiva vanliga frågor, kunskapsbaser och felsökare. Zingtree drivs av kodlösa beslutsträd och hjälper dig att lösa två vanliga problem: Användarna vet ofta inte vad de letar efter och även om de vet det så vet de inte var de kan hitta det. Med Zingtree guidar du istället dina användare till rätt svar på egen hand, vilket samtidigt avstyr supportärenden. Lär dig mer om Zingtree

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Hiver is a Gmail-based customer support solution that helps teams collaborate on shared inboxes like [email protected], [email protected], [email protected]
Hiver is the world's first helpdesk built for Google Workspace. We help teams deliver fast and empathetic customer support, right from the tool they are already familiar with - Gmail. This means they can assign, track, and collaborate on customer emails, as well as run the most advanced analytics and automations from the Gmail interface, without sacrificing any time on learning new software. Hiver is used by 1500 companies including Flexport, Pluralsight, Harvard University, and Appsflyer. Lär dig mer om Hiver

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Lär dig mer om Gladly

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
LiveHelpNow is an omnichannel software solutions provider for all of your customer support, contact center, lead generation, and help desk needs. Offerings/capabilities include live chat, SMS text-to-chat, ticket management, chatbots, knowledge base, social media messaging, live chat agents, enterprise level reporting, KPI dashboards and more. Finally, provide the data and resources your agents need to delight your customers. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. Lär dig mer om LiveHelpNow

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Sprinklr hjälper företag att erbjuda förstklassig kundtjänst på mer än 35 kanaler med hjälp av en av branschens mest avancerade AI-motorer.
Sprinklr är kanske den enda kundtjänstlösningen i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr Modern Care utnyttjar en av branschens mest avancerade AI-motorer för att hjälpa företag att identifiera och lösa kundproblem på mer än 35 moderna kanaler från en enda, enhetlig plattform för snabbare och positivare varumärkesinteraktioner i stor skala. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line. Lär dig mer om Tracker

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
eDesk: the most scalable eCommerce customer support tool for online retailers that want to grow faster.
eDesk helps eCommerce brands deliver seriously extraordinary customer service, everywhere they sell. Our AI-powered automation solutions streamline customer support processes for faster response time, to improve productivity and profitability. eDesk integrates with 250+ marketplace, webstore, social and logistics channels; more than any other customer support software. The suite covers all the help desk solutions, combined with an award-winning Smart Inbox, Live Chat, Feedback and Insights. Lär dig mer om eDesk

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Multi-channel live chat solution with chatbots, knowledge base, auto-invitations, employee-to-employee transferring, and group chats.
Chaport is a modern live chat solution with chatbots, auto-invitations, knowledge base, integrations with Facebook, Viber, Telegram, offline messaging, employee-to-employee transferring, group chat capabilities, and much more. It is designed as a modern messenger to make communication with customers as easy and enjoyable as chatting with friends. Besides, it provides web-, desktop, and mobile apps so that you can chat with customers from any device and location. Lär dig mer om Chaport

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Simplify and grow your business with your own custom Logicbox.
Logicbox helps companies grow by combining every facet of your business into a single, customized, cloud-based system. From account and lead management, CPQ and production, to invoicing, purchasing and inventory management, to distribution, installation and service, Logicbox streamlines and scales your critical daily processes. Choose Logicbox and get real-time visibility into all aspects of your operations, enabling you to grow your business and increase profitability. Lär dig mer om LogicBox

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules Lär dig mer om AzureDesk

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences.
Happier agents make happier customers. Sharpen gives your customer service team a way to simplify their queue interactions and workflows to empower agents and deliver a positive CX. Equip agents with a platform to interact with customers on any channel from one interface. Trigger micro-learning and coaching modules inside agent queues for improved growth and development. And, gain deep customer insights from a single reporting system, based on the customer relationships your team develops. Lär dig mer om Sharpen

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Lär dig mer om GetFeedback

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
A human + bot hybrid customer support software that lets companies automate their customer support.
The way customer conversations and support are happening is broken, redundant, and time and cost-inefficient. And Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software for proactive, real-time, and personalized support. The amount of customer service queries is ever increasing. That is why AI becomes extremely important. With chatbots, businesses can serve their customers effectively without spending vast amounts of time, resources, and workforce. Lär dig mer om Kommunicate

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. Lär dig mer om NABD System

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Kustomer is the top-rated CRM, helping top brands deliver modern customer service that creates customers for life. Powered by AI, Kustomer scales to meet the needs of contact centers and businesses, enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Founded in 2015 by serial entrepreneurs Brad Birnbaum and Jeremy Suriel, Kustomer has raised over $174M in venture funding. Lär dig mer om Kustomer

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. Lär dig mer om UseResponse

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
The modern customer service platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Deskpro is the helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. Lär dig mer om DeskPRO

Funktioner

  • Kunskapsbashantering
  • Livechatt
  • E-posthantering
  • CRM
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)