Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för kundtjänst
Filterresultat (33)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
33 resultat
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe.
Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg.
Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe.
Lär dig mer om Trengo
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Börja gratis med LiveAgent och skapa fantastiska kundrelationer med det ultimata helpdeskprogrammet för företag av alla storlekar.
Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en molnbaserad programvara för kundsupport med över 200 kompatibla integreringar. Effektivisera alla kommunikationskanaler och hantera dem från en enda delad företagsinkorg. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Interagera med kunderna via sms, livechatt, WhatsApp, Messenger, e-post med mera – du kan använda alla tänkbara kanaler.
Lär dig mer om Front
Ja – det går att skala upp utan att förlora den mänskliga touchen. Front är ett kundkommunikationsnav som kombinerar enkelheten i e-post med automatiseringsmöjligheterna och informationstillgången i en CRM-plattform. Front gör det enkelt för team att skicka personliga svar snabbare, organisera meddelanden i olika kanaler och se till att kunden alltid är nöjd. Allteftersom dina behov förändras, anpassas Fronts flexibla arbetsflöden efter dem. Front är lika uppskattat av team på 5 medlemmar som av stora företag med 5 000 anställda. Kommunikationen kan skalas upp och ned utan att kompromissa med vare sig kvaliteten eller effektiviteten.
Lär dig mer om Front
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov!
Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov.
Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM.
Lär dig mer om Efficy CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Lär dig mer om Zoho Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP).
Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan.
Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Lär dig mer om Intercom
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
Lär dig mer om TeamSupport
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden.
Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer.
Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner.
Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning.
Lär dig mer om Userlike
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Tidio är en kundserviceplattform som kombinerar livechatt och chattbotar för att förbättra kundtjänsten och generera ökad försäljning.
Tidio gör det möjligt för dig att erbjuda kundtjänst i världsklass genom att kombinera livechatt och chattbotar. Medan en anpassningsbar livechattwidget gör dig tillgänglig för dina besökare och kunder i realtid, direkt från din startsida, erbjuder chattrobotarna hjälp när du inte är tillgänglig.
Dessutom integreras Tidio med Messenger och din e-post och erbjuder en dator- och smartphone-app, så att du kan hantera alla kommunikationskanaler från en plats oavsett vilken enhet du använder.
Lär dig mer om Tidio
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats.
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder.
Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik.
Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag.
Lär dig mer om Smartsupp
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform. Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare.
HelpCrunch är en topprankad kundkommunikationsplattform för support, marknadsföring och försäljning.
Öka konverteringar och försäljningen, förbättra supporten och väx snabbare med HelpCrunch.
Funktioner:
– Livechatt
– Automeddelanden
– E-postmarknadsföring
– Kundtjänst
– Kunskapsbas
– Popup-fönster
– Mobilappar
– Chattrobot (kommer snart)
Prova HelpCrunch utan kostnad i 14 dagar.
Lär dig mer om HelpCrunch
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om Lucky Orange
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer.
Lär dig mer om Bookafy
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Skapa interaktiva beslutsträd som hjälper dina kunder att hitta rätt svar på första försöket.
Med Zingtree är det enkelt att skapa interaktiva vanliga frågor, kunskapsbaser och felsökare. Zingtree drivs av kodlösa beslutsträd och hjälper dig att lösa två vanliga problem: Användarna vet ofta inte vad de letar efter och även om de vet det så vet de inte var de kan hitta det. Med Zingtree guidar du istället dina användare till rätt svar på egen hand, vilket samtidigt avstyr supportärenden.
Lär dig mer om Zingtree
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Sprinklr hjälper företag att erbjuda förstklassig kundtjänst på mer än 35 kanaler med hjälp av en av branschens mest avancerade AI-motorer.
Sprinklr är kanske den enda kundtjänstlösningen i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr Modern Care utnyttjar en av branschens mest avancerade AI-motorer för att hjälpa företag att identifiera och lösa kundproblem på mer än 35 moderna kanaler från en enda, enhetlig plattform för snabbare och positivare varumärkesinteraktioner i stor skala. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform.
Lär dig mer om Sprinklr
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Förbättra kundens framgång, kundtjänst och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform.
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED.
Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel.
Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden.
7 dagars gratis provperiod
Lär dig mer om Froged
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Livechattlösning med messenger-integrationer, chatbots, kunskapsbas, automatiska inbjudningar, gruppchattfunktioner och mycket mer.
Chaport är en modern livechattlösning med chatbots, automatiska inbjudningar, kunskapsbas, integrationer med Facebook, Viber, Telegram, offlinemeddelanden, gruppchattfunktioner och mycket mer. Den är designad som en modern budbärare för att göra kommunikationen med kunder lika enkel och njutbar som att chatta med vänner. Dessutom tillhandahåller den webb-, skrivbords- och mobilappar så att du kan chatta med kunder från vilken enhet och plats som helst.
Lär dig mer om Chaport
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar.
Lär dig mer om TOPdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Kombinerad uppgifts- och projekthantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter.
Todo.vu är en unik blandning av helpdeskprogramvara, tidsuppföljning, uppgiftshantering och fakturering och är det ultimata verktyget för att hantera allt kundrelaterat arbete – och registrera varje minut av det till ett visst timpris. Användare kan snabbt registrera supportuppgifter via kortkommandon, en smart e-postintegrering (som även fungerar för kunder), ett öppet API för att lägga till uppgifter eller en anpassad så kallad Zapier Zap. Användarna kan organisera sitt arbete visuellt, delegera, samarbeta och registrera all tid som läggs ner på förfrågningar – till valfritt timpris.
Lär dig mer om todo.vu
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder.
Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe.
Intresserad av automatiserad marknadsföring? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning
Lär dig mer om User.com
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Freshcaller är ett molnbaserat modernt telefonsystem som hjälper dig att skala upp din verksamhet utan att behöva oroa dig för komplexiteten.
Freshcaller är ett molnbaserat PBX-system som gör att du kan köpa lokala och avgiftsfria telefonnummer i över 90 länder. Freshcaller från Freshworks kan hjälpa dig att tänka om samtal och ta tillbaka sammanhang. Över 40 000 kunder litar på Freshworks. Ingen hårdvara och inga underhållskostnader. Ett bra telefonsystem för callcenterverksamhet och företagstelefoni för alla team. Företag kan välja att spela in alla sina telefonkonversationer, ge arbetsledare tillgång till liveuppdaterade instrumentbrädor och till och med lyssna och tala med kunder i realtid
Lär dig mer om Freshdesk Contact Center
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Acobot är en AI-chattrobot som använder maskininlärning för att automatiskt interagera med dina kunder.
Bygger AI-chattrobotar för den dagliga onlineåterförsäljaren. Acobot är en av de ledande leverantörerna av AI-chattrobotar för e-handel och online-återförsäljare. Med hjälp av avancerad maskininlärningsteknik lär sig Acobot från din webbplats och interagerar självständigt med användarna. Ingen kodning krävs, då Acobot stöds av ledande e-handelsbyggare som Shopify, WooCommerce med flera.
Lär dig mer om Acobot
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Tillhandahåll minnesvärd kundservice med fokus på meddelanden. Lyssna, stöd och engagera kunder genom kanaler de älskar.
Sparkcentral erbjuder en SaaS-plattform för digital kundservice: lyssna, stöd och engagera dina kunder genom kanaler de älskar. Lösningen tillhandahåller en nyckelfärdig lösning för företagskontaktcenter som integrerar ett brett utbud av asynkrona kommunikationskanaler. Utforska CX fulla potential genom att hantera alla dina meddelandekanaler på en och samma plattform. Lösningen är enkel att använda och integreras sömlöst med andra externa plattformar eller programvaror. Betrodd av kunder som Zappos, Netflix, Air Canada, Slack ...
Lär dig mer om Sparkcentral
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Ge supportavdelningen en rejäl och visuell omvandling. Prova Support Center Plus. Ta det första steget mot kundtjänst i världsklass
SupportCenter Plus är en webbaserad, ITIL-förberedd supportprogramvara utformad för IT-organisationer som erbjuder IT-support till sina kunder. Den fungerar som en gemensam plattform för all kundtjänsthantering. Användarna kan enkelt spåra, hantera och lösa kundtjänst-ärenden och på så sätt ge snabb kundsupport som förbättrar kundnöjdhet.
Lär dig mer om ManageEngine SupportCenter Plus
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
VSight Remote gör det möjligt för experterna att ansluta till fältarbetarna, vilket är en genomslagspunkt, för att omedelbart lösa problemen på distans.
Tillverkningsföretag förlorar 20 000 USD per minut på grund av driftstopp i industrimaskiner. Priset utgörs av stoppen i produktionslinjen, utgifterna för att skicka ut experter på fältet och sena beställningar. VSight Remote gör det möjligt för experterna att ansluta till fältarbetarna, vilket är genomslagspunkten, för att omedelbart lösa problemen på distans. Tvåvägsvideo- och ljudkommunikation, PDF-filer, manualer, steg-för-steg-instruktioner och 3D representerat i verkligheten.
Lär dig mer om VSight Remote
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Med lösningen Remote Expertise kan du ge ”praktisk” support även om du befinner dig tusentals mil bort.
Help Lightings lösning Remote Expertise kan experter samarbeta visuellt, hjälpa till med och lösa problem som om de arbetade sida vid sida med en kollega eller kund.
Med hjälp av sammanslagen verklighet kombineras direktvideoströmmar från expert- och fjärrtekniker till en samarbetsinriktad videomiljö. Deltagarna kan telestratera, frysa bilder, använda handgester, ladda upp bilder, handböcker och instruktioner.
Help Lightning fungerar på alla dina befintliga smarta enheter.
Lär dig mer om Help Lightning
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag.
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag. Andra stora kundbranscher inkluderar media, säkerhetstjänster, energi, telekommunikation, finansiella tjänster, marknadsundersökning och insamling. Med de intelligenta verktygen kan du maximera samtalseffektiviteten och sälja mer.
Lär dig mer om LeadDesk
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
SatisMeter är marknadens enklaste NPS-verktyg. Få respons i realtid, sömlöst integrerad med valfria appar.
SatisMeter är marknadens enklaste NPS-verktyg. Få respons i realtid, sömlöst integrerad med valfria appar.
SatisMeter är en flerkanalsplattform som förbättrar kundretentionen genom att samla in respons i appen med hjälp av Net Promoter System (NPS). Det är ett nödvändigt verktyg för SaaS, användarplattform eller e-handelsföretag.
Tack vare en diskret och lätt undersökningswidget är den genomsnittliga svarsfrekvensen så hög som 35 %. De som föredrar e-post kan använda alla slags e-postprogram.
Lär dig mer om SatisMeter
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Gnatta skapar programvara för kundkommunikation i omnikanaler, med produkter tillgängliga för företag i alla storlekar.
Datadog bygger programvara för universellt kundengagemang. Genom att fokusera på kunden kan de leverera framgång för ditt företag. Med hjälp av operativsystemet centraliserar de dina digitala kontakter för att öka både kvaliteten och effektiviteten hos dina operatörer. Detta backas upp av deras skräddarsydda automationsfunktioner. Tillvägagångssättet är verkligen omnikanal. Oavsett var/när/hur din kund hör av sig ska deras fråga att hanteras av rätt person, med rätt information, vid rätt tidpunkt.
Lär dig mer om Gnatta
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
Streem har som mål att göra hela världens expertis tillgänglig för alla via en AR-berikad videoanslutning och kundupplevelse.
Streem gör det möjligt för organisationer att sälja och betjäna sina kunder utan begränsningar eller antaganden, vilket gör att deras expertis förbättras med hjälp av värdefull kontext.
Plattformen Streem ger konsumentengagemang i realtid med hjälp av video på distans och teknik för förstärkt verklighet (augmented reality, AR). Verktygslådan har gott om AR/AI och används tillsammans med videoanslutningsplattformen och hjälper organisationer att erbjuda en kundinriktad upplevelse. Detta snabbar upp traditionellt tidskrävande uppgifter som offerter, konsultationer angående detaljhandel, felsökning, garantier med mera.
Lär dig mer om Streem
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
InfoCision tillhandahåller traditionella callcentertjänster till avancerad utbildning, kvalitets- och effektivitetstjänster.
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. InfoCision erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och ökar kundnöjdheten. Arbetar för att förbättra atmosfären på ditt callcenter, använd verktyg för att fylla i kunddata och demografi i förväg, registrera inkommande samtal, utbilda callcenteragenter med e-lärande och simuleringar, mät kvaliteten, motivera personalen och ett komplett utbud av robusta alternativ för utgående/ingående SMS/MMS-textmeddelanden.
Lär dig mer om InfoCision
...
Läs mer
Funktioner
- Kunskapsbashantering
- Livechatt
- E-posthantering
- CRM
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)