249 resultat
Varför Capterra är gratis
Den integrerade teammiljön Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en plattform för samarbete i hela företaget och kan överbrygga klyftan mellan kreativa och administrativa team och hjälpa team och teamkamrater att samarbeta bättre och uppnå mer. Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code....

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad.
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Mindbody träningsinriktad programvara för företagsledning är skräddarsydd för företag som behöver system för företagsledning och medlemshantering.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Wrike är en projektledningsplattform med delade teamkalendrar, uppdateringar i realtid, Gantt-diagram, en mobilapp mer mera.
Wrike är en webbaserad kalenderplattform som används av fler än 20 000 företag över hela världen. Få 360 graders insyn i alla dina projekt med Wrikes kraftfulla funktioner för uppgiftshantering. Visualisera teamets prioriteringar i delade kalendrar för att förbereda inför stora projekt och använd färgkodade uppgifter och olika visningslägen för en tydlig inblick i hur arbetet fortskrider. Kartlägg projektets tidslinjer och justera tidsfristerna med intuitiv programvara för Gantt-diagram. Vill du uppdatera dina teamkalendrar på distans? Prova mobilappen Wrike.
Wrike är en webbaserad kalenderplattform som används av fler än 20 000 företag över hela världen. Få 360 graders insyn i alla dina projekt med Wrikes kraftfulla funktioner för uppgiftshantering....

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
UpKeep rankas som den främsta mobila CMMS för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps CMMS rankas som kanske den främsta lösningen för mobilt underhåll och resurshantering för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare.
UpKeeps CMMS rankas som kanske den främsta lösningen för mobilt underhåll och resurshantering för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to make your life easier.
Booker's cutting-edge salon software helps your run and grow your salon with an all-in-one platform that understands you'd rather be focusing on your clients instead of your administrative duties. Manage your online bookings, point-of-sale, membership and loyalty programs, all while attracting new clients, and making sure they come back. Access your salon business anytime, anywhere, all on Booker's secure, cost-effective, cloud-based software.
Booker's cutting-edge salon software helps your run and grow your salon with an all-in-one platform that understands you'd rather be focusing on your clients instead of your administrative duties....

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion.
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS).
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!
7shifts empowers restaurants of all sizes to simplify team management. Easily create staff schedules, trim labor costs, retain staff, stay labor compliant, streamline communication, and engage & retain your team. 7shifts helps managers save 5 hours/week on scheduling, minimize call & text chaos, manage staff on-the-go with free mobile apps, and integrate with your existing POS and Payroll. Join 500,000+ restaurant pros using 7shifts to simplify their life.
7shifts empowers restaurants of all sizes to simplify team management. Easily create staff schedules, trim labor costs, retain staff, stay labor compliant, streamline communication, and engage &...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Time clocks, employee scheduling, and team management for small but mighty businesses. 100k+ businesses love Homebase. You will too.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding, compliance, budgeting, and more. Homebase helps the busiest businesses save time and do less paperwork. Build schedules in minutes and instantly share them, track hours, breaks and overtime on multiple devices, keep your team in sync, and manage labor costs. Learn more at https://joinhomebase.com.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding,...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations and more.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR,...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Branch is a mobile-first technology that helps hourly workers grow financially.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employers $2,500+ to replace one hourly worker. Retaining and engaging employees can improve a company's productivity, customer experiences, and bottomline.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Timely salon software runs your whole business from any device. Easily manage your calendar, clients, staff, stock, reporting & more!
Were here to grow the value of the beauty industry, with you and for you. Join the Timely community of 46,000 supportive & connected beauty professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, education from the biggest industry names all over the world, and support from your peers. Timely is designed to suit your business at any size, stage and budget. We love helping you succeed, so join us today! Start a free 14-day trial at gettimely.com.
Were here to grow the value of the beauty industry, with you and for you. Join the Timely community of 46,000 supportive & connected beauty professionals and get access to innovative business...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnel...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Jobber is powerful software for service businesses. Keep jobs on track & provide a great customer experience. Get 30% off for 3 months!
Get 30% off for 3 months! Jobber's powerful service software keeps your crew on track and your customers up-to-date. Easily schedule jobs with a drag and drop calendar, reduce costs with route optimization, quickly send quotes and invoices by email or text. Get paid fast: automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online, or automatically for recurring jobs. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service.
Get 30% off for 3 months! Jobber's powerful service software keeps your crew on track and your customers up-to-date. Easily schedule jobs with a drag and drop calendar, reduce costs with route...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
RazorSync is the top rated field service software designed to improve revenue, streamline operations and drive customer satisfaction.
RazorSync is a leading field service software designed to improve and streamline operations for field service businesses. With a desktop and mobile application, RazorSync provides expert features built to grow your business and reduce your workload. Our robust yet simple to use features include customer and team management, scheduling, integration with Quickbooks, merchant services and more. Try us risk-free for 14 days or schedule a free live demo today!
RazorSync is a leading field service software designed to improve and streamline operations for field service businesses. With a desktop and mobile application, RazorSync provides expert features...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today!
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats,...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Simplify your Service Business. Complete Scheduling & Job Management. Manage Leads, Estimates, Jobs, Invoices, Payments from Anywhere!
BUILT & TRUSTED BY SERVICE PROS. #1 Most User-Friendly & Most Affordable Software for Local Service Companies with 1-25 employees. Complete Job Management: Scheduling, Leads Mgmt, Estimates, Running Complete Jobs from the Field, Invoices, Payments & More! Fully integrated with Quickbooks. We are also one of the Most Proven platforms available to simplify and manage your service business. Trusted by 1000s of service businesses for over 15 years.
BUILT & TRUSTED BY SERVICE PROS. #1 Most User-Friendly & Most Affordable Software for Local Service Companies with 1-25 employees. Complete Job Management: Scheduling, Leads Mgmt, Estimates, Running...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar HR.
Sage HR effektiviserar HR för kunder i över 1 200 städer över hela världen. Sage HRs modulära plattform inkluderar: ledighetsadministration, tidrapporter, schemaläggning av skift, utgifter, prestation och rekrytering. Sage HR-rapportering ger dig full insyn i din personalstyrka med en enda sanningskälla och Sage HR-appen som ger dina anställda möjlighet till självbetjäning 24/7.
Sage HR effektiviserar HR för kunder i över 1 200 städer över hela världen. Sage HRs modulära plattform inkluderar: ledighetsadministration, tidrapporter, schemaläggning av skift, utgifter, prestation...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Booking Pages Builder, Unlimited customized and optimized booking pages for all your bookings.
Booking Pages Platform that allows for unlimited customized landing pages. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors offer! We give you a full web/landing page that will make you proud to share with your clients. We integrate with your existing calendars as well as with MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier and more! Find out why we have grown to over 40,000 users in 100+ countries in the last 12 months.
Booking Pages Platform that allows for unlimited customized landing pages. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Multi-functional appointment scheduling software trusted by 200,000+ mid-large enterprises and growing businesses globally.
Appointy helps save time and automate appointment booking while streamlining client management, staff scheduling, and marketing for businesses and institutions across many sectors like education, IT, retail, government, financial services, healthcare, beauty and wellness. You can manage appointments, send automated SMS/email reminders, accept bookings from social media, integrate with Google calendar, accept online prepayments, schedule resources & employees - all from one easy-to-use interface.
Appointy helps save time and automate appointment booking while streamlining client management, staff scheduling, and marketing for businesses and institutions across many sectors like education, IT,...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Make online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy set up - No coding needed. Freemium Trial.
SuperSaaS is a web-based, appointment scheduling solution to make online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy to set up and there's no coding needed! Freemium Trial. #1 in customer support, strong customer service culture. Update your real-time availability from Google Calendar. No more back & forth with clients. Accept payments in your online booking w/ 0% commission in 26 currencies. Easily link your customized booking calendar into your WordPress site.
SuperSaaS is a web-based, appointment scheduling solution to make online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy to set up and there's no coding needed! Freemium...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Were here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around.
We're Booksy. We're not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. You've built a business doing things your own way honing your services, developing relationships, building community and you love every crazy minute of it, but you value your time, too. So we're here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around. We help you be you, only better.
We're Booksy. We're not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. You've built a business doing things your own way honing your services, developing...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Simple scheduling software for managing your appointments, clients, and employees all in one place. Quick and easy to set up and use.
ScheduFlow is the only cloud based solution here that you can download as an application on your desktop. With ScheduFlow you can manage your appointments and employees all in one place. Manage your customers or patients by scheduling appointments with speed and simplicity. Assign tasks to employees to get the work done. An easy-to-use workflow that any of your employees can learn within minutes. See why we're rated 5 stars on nearly every comparison site. Free 30 day trial.
ScheduFlow is the only cloud based solution here that you can download as an application on your desktop. With ScheduFlow you can manage your appointments and employees all in one place. Manage your...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for Fitness Studios.
WellnessLiving is an all-in-one solution for your Fitness Studio! We feature appointment scheduling, email marketing, robust reporting, rewards programs, client progress logs, reputation management, merchant processing and payroll among other features. There are no pricey add-on fees to embed your schedule into your site, generate reviews, send emails/SMS notifications, utilize a rewards program or automate marketing. WellnessLiving was built by our customers, for our customers!
WellnessLiving is an all-in-one solution for your Fitness Studio! We feature appointment scheduling, email marketing, robust reporting, rewards programs, client progress logs, reputation management,...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support business needs.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain high shift coverage, reduce labor costs, and control the daily chaos of workforce scheduling. Organizations in dynamic scheduling industries, such as manufacturing, healthcare, staffing, and public safety, depend on ScheduleFlex to keep their mission critical operations running smoothly, 24/7.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Studio management that saves you time, keeps your business in order, and keeps your clients happy.
Offers photographers a simple & intuitive solution to their client & studio management needs. Online booking & scheduling, automated workflows, invoicing, contracts, and more. Iris Works is the studio management system made for the artist. After only a few hours of setting up your studio, you're ready to begin streamlining your business.
Offers photographers a simple & intuitive solution to their client & studio management needs. Online booking & scheduling, automated workflows, invoicing, contracts, and more. Iris Works is the...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Streamtime is project management for creative teams and businesses. Job planning, time tracking, invoicing and scheduling made easy.
Streamtime is project management software for creative businesses. We believe in creating tools that treat creatives as humans, not robots. With Streamtime you can create jobs and projects, plan and track time, and schedule your team. Take advantage of one click quoting and invoicing direct from your job plan and hook up your finances with our Xero, MYOB and Quickbooks integrations. Start for free and take advantage of a free, live 30 minute demo with one of our team.
Streamtime is project management software for creative businesses. We believe in creating tools that treat creatives as humans, not robots. With Streamtime you can create jobs and projects, plan and...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Turn Missed Calls into Booked Appointments with Easy-to-Use & Free Online Scheduling.
Service providers frequently miss calls from potential clients & spend hours sending reminder & follow up emails amid juggling activities to grow their business. Our online appointment scheduling solution is like a shopping cart for services. We eliminate the missed calls and no-show problems by allowing clients to manage their own appointments. Businesses can embed a scheduler on their website and customize email notifications to go out automatically.
Service providers frequently miss calls from potential clients & spend hours sending reminder & follow up emails amid juggling activities to grow their business. Our online appointment scheduling...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
The ultimate business calendar for busy professionals. Let clients book services online 24/7 & say goodbye to no-shows!
Let clients schedule a free consultation, book and pay for services, and register for events online - 24/7 from any device. Ideal for small businesses, local service providers and consultants, vcita comes with a customizable scheduling page where clients can view your services and up-to-date availability, as well as a personal client portal. It easily connects to your website, local listing, email and social media, driving you more leads and sales.
Let clients schedule a free consultation, book and pay for services, and register for events online - 24/7 from any device. Ideal for small businesses, local service providers and consultants, vcita...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Boulevard is a business management platform that makes work and success simple for premium salons and spas.
Boulevard is transforming business management for premium beauty service brands through their proprietary platform-as-a-service. Developed in collaboration with industry-leading owners and operators, Boulevard is the only management tool built specifically for appointment-based businesses that delivers ease of use with style and sophistication. Save $500. Sign up today! Get a free demo.
Boulevard is transforming business management for premium beauty service brands through their proprietary platform-as-a-service. Developed in collaboration with industry-leading owners and operators,...

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok