Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Kalenderprogramvara

Kalenderprogramvara använder elektroniska kalenderkontroller och schemaläggningsfunktioner för att hjälpa användare att planera och schemalägga viktiga händelser och uppgifter.

Sverige Visa lokala produkter

59 resultat

Håll dig organiserad och få en effektiv hantering av teamets kalender med monday.com Work OS, en anpassningsbar plattform för arbets- och projekthantering. Lär dig mer om monday.com
Håll dig organiserad och få en effektivare hantering av din arbetskalender med monday.com Work OS, en anpassningsbar plattform för arbets- och projekthantering. Förbättra produktiviteten och teamarbetet genom att enkelt schemalägga, tilldela och övervaka allas aktiviteter, uppgifter, tidsfrister och händelser i en gemensam kalender. Automatisering utan kod och sömlösa integrationer ger snabbare arbetsflöden, visuella tavlor möjliggör samarbete i realtid och instrumentpaneler ger dig en enkel överblick över framsteg och resultat. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Gratis schemaläggningsverktyg som ger en pålitlig, mycket enkel och snabb lösning för att schemalägga möten. Lär dig mer om SimplyMeet.me
SimplyBook.me förvärvade Harmonizely 2021 och återlanserade det under varumärket SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synkroniseras med din onlinekalender (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho eller valfri CalDAV-kompatibel kalender). Kunderna kan se när du är tillgänglig och schemalägga ett möte med dig. Det schemalagda mötet läggs automatiskt till i din onlinekalender. Allt du behöver göra är att dela din unika länk till bokningssidan med dina kunder. Lär dig mer om SimplyMeet.me

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera teamens arbete i stor skala. Se varför Asana utmärker sig på Capterra.
Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Mer än 135 000 betalande kunder och miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Mindbodys programvara för ledning av hälsoföretag ser till att din kalender är fulltecknad och organiserad, lockar till sig nya kunder och ökar dina intäkter.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Wrike är en projektledningsplattform med delade teamkalendrar, uppdateringar i realtid, Gantt-diagram, en mobilapp mer mera.
Wrike är en webbaserad kalenderplattform som används av fler än 20 000 företag över hela världen. Få 360 graders insyn i alla dina projekt med Wrikes kraftfulla funktioner för uppgiftshantering. Visualisera teamets prioriteringar i delade kalendrar för att förbereda inför stora projekt och använd färgkodade uppgifter och olika visningslägen för en tydlig inblick i hur arbetet fortskrider. Kartlägg projektets tidslinjer och justera tidsfristerna med intuitiv programvara för Gantt-diagram. Vill du uppdatera dina teamkalendrar på distans? Prova mobilappen Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
UpKeep rankas som den främsta mobila CMMS för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps CMMS rankas som kanske den främsta lösningen för mobilt underhåll och resurshantering för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion.
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS). Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnelser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över. Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik. Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om Sign In Scheduling

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar personalfrågorna.
Sage HR effektiviserar HR för kunder i över 1 200 städer världen över. Sage HR:s modulära plattform inkluderar ledighetshantering, tidrapporter, schemaläggning av skift, utgiftshantering, prestationsbedömning och rekrytering. Rapporteringen med Sage HR ger dig full insyn i din personalstyrka med en enda sanningskälla och Sage HR-appen ger medarbetarna möjlighet till självbetjäning dygnet runt. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent. Lär dig mer om Humanity

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Virtuagym är en av ledarna inom innovativa allt-i-ett-träningslösningar. Allt du behöver, oavsett om du har den minsta studion eller den största kedjan.
Virtuagym är den ultimata lösningen för chefer som vill ta sin träningsverksamhet till nästa nivå med en kraftfullt programvara för medlemshantering och engagemang. Är du på väg att öppna ditt gym igen? Verktyg för schemaläggning och närvarospårning i realtid hjälper dig att ta reda på vem som är på ditt gym och vilken kapacitet du har för att fler människor ska kunna träna samtidigt som du följer social distansering. Låter det intressant? Boka din demo och gör dig redo att förvandla din verksamhet. Lär dig mer om Virtuagym

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Webbaserad samarbetsprogramvara för flera användare som tillhandahåller interaktiva Gantt-diagram för att planera resurser, schemalägga uppgifter och hantera projekt.
Ganttic är en programvara för resursplanering och projektportföljshantering som gör lika bra på att schemalägga människor, projekt, anläggningar och utrustning. Du kan skapa scheman genom att helt enkelt dra och släppa uppgifter. Det flexibla gränssnittet gör det enkelt att anpassa Ganttic efter dina behov. Programvaran är bra för schemaläggning och rapportering, spårning av milstolpar och kapacitetsutnyttjande. Du kan synkronisera Ganttic med Google Calendar och lämna anteckningar i appen för att samarbeta med ditt team. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Exercise.com är en varumärkesanpassad programvaruplattform för att bättre hantera din träningsverksamhet och få den att växa.
Exercise.com är en programvaruplattform för träningsföretag med allt du behöver för att hantera din träningsstudio, ditt gym, ditt personliga träningsföretag eller hälsocenter med skräddarsydda webb- och mobilappar som utformats specifikt för träningsföretag. Använd programvaran för träningsföretag för att utföra digitala hälso- och träningsutvärderingar, leverera träningspass online eller personligen till individer eller grupper, schemalägga och hantera personal, analysera affärsrapporter och behandla betalningar. Lär dig mer om Exercise.com

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster.
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan. Lär dig mer om OpsGenie

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten.
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Specifikt för användare av Office 365 för företag synkroniserar CiraSync automatiskt GAL, kalendrar och offentliga mappar till smartphones.
Specifikt för användare av Office 365 för företag synkroniserar CiraSync automatiskt den globala adresslistan (global address list, GAL), delade kalendrar och kontakter/kalendrar för offentliga mappar och anteckningar till smartphones. Inbyggd Salesforce-anslutning finns. CiraSync är en Azure-baserad lösning som är enkel att konfigurera och som inte kräver någon användarutbildning. Lösningen kan anpassas till tusentals smartphones. Mer än 135 000 användare på 8 500 företag drar nytta av produktivitetsökning och kostnadsbesparingar med automatisering av kontakter och kalendrar. Lär dig mer om CiraSync

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Enkel onlineplanering för företag.
BookSteam är en molnbaserad bokningsprogramvara som riktar sig till små och stora företag över hela världen. BookSteam erbjuder ett brett utbud av flexibla verktyg för kalenderhantering som automatiserar processen för att boka och schemalägga lektioner för dig och dina kunder. Ligg steget före dina konkurrenter, marknadsför ditt företag och få det att växa med BookSteam. Lär dig mer om BookSteam

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Ontraport är en allt i ett-plattform som utformats för att stödja affärstillväxt. Alla dina funktioner, funktionalitet och kraft. Allt på ett ställe.
Ontraports allt i ett-svit med funktioner som kretsar kring ett robust CRM- och marketing automation-system som sömlöst samverkar med dess inbyggda landningssidor, e-postmarknadsföring, e-handel och analysverktyg, vilket gör det möjligt för företag att ge sina kunder effektiva och målinriktade upplevelser som ger resultat. Plattformen erbjuder också funktioner för medlemsskapssidor, hänvisningsprogram, säljkraftsautomation och affärsprocessautomatisering som driver systemisering och tillväxt. Lär dig mer om Ontraport

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Papershift ger planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal, i molnet. Få 14 dagars gratis provperiod.
Papershift hjälper dig att hantera och automatisera planering av arbetsscheman, ledighetshantering och tidsuppföljning av personal i molnet. Med över 200 000 användare är Papershift Europas kanske mest uppskattade programvara för arbetskraftsplanering. Lär dig mer om Papershift

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Salon Booking är ett WordPress-plugin som skapar ett komplett och lättanvänt bokningssystem för barberare, frisörer och hårstylister
Salon Booking är en WordPress-plugin som erbjuder ett komplett och enkelt webbaserat bokningssystem utformat för barberare, frisörsalong, skönhetscenter och spa. Salon Booking är väl integrerad med Google Calendar så att salongschefen kan kontrollera sina bokningar på sitt eget Google Calendar-konto. Salon Booking erbjuder många betalningsalternativ online och funktioner för SMS- och e-postaviseringar. Ladda ner och installera en testversion för att se om den matchar dina affärsbehov. Lär dig mer om Salon Booking System

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Zoho Workerly är en programvara för personaluthyrningsadministration som är utformad för att tillgodose behoven hos bemanningsföretag.
Zoho Workerly är utformat för bemanningsföretag för att effektivt administrera klient- och bemanningsdatabaser, schemalägga jobb, generera tidrapporter och skicka ut fakturor inom ett enda gränssnitt. Allt du alltid har velat ha, utan kaos. Lär dig mer om Zoho Workerly

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support.
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks, Salesforce och Zoho. Skapa en gratis testversion på 1 minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Enkel och prisvärd programvara för schemaläggning av anställda som kan spara 80 % av tiden och 5 % av kostnaderna. Boka en demo eller prova gratis idag.
På Planday är målet enkelt: att göra det enklare att driva ditt skiftbaserade företag. Med denna innovativa lösning för schemaläggning av anställda har 400 000 nöjda kunder sparat över 80 % i administrativ tid och 5 % i personalkostnader. Hantera anställdas scheman, tidrapporter och lönelistor på ett och samma ställe, för snabbare återgång till att driva ett företag. Boka en demo eller prova gratis för att se vad Planday kan göra för företaget. Lär dig mer om Planday

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Samarbetsprogramvara för schemaläggning som utformats för kundserviceteam.
Soon är ledande inom webb- och samarbetsbaserad personalschemaläggning. Implementera självschemaläggning på den nivå som fungerar bäst för din situation och ger dina anställda frihet och ansvar. Med den här strukturen på plats kommer du att göra personalen gladare och förbereda din kundserviceavdelning för framgång medan din verksamhet växer. Programvaran används av allt från kundtjänstteam i snabb tillväxt till innovativa storföretag. Hör av dig för en personlig introduktion. Lär dig mer om Soon

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Spike tar in hela din arbetsplats i din inkorg: din e-post, chatt, kalender, samtal, teamsamarbete och uppgifter – allt på ett och samma ställe.
Spike turboladdar din e-post. E-post, chatt, kalender, samtal, samarbetsdokument och ärenden i en enda kraftfull inkorg, så att du kan fokusera på att snabbare få saker gjorda. Spike kombinerar traditionella e-postmeddelanden med snabbmeddelanden, erbjuder bättre kontext för varje konversation och städar upp i röran, vilket ger bättre interaktion samt mer mänskliga och moderna kommunikationsmetoder. Spike körs ovanpå din befintliga e-post och erbjuds för iOS, Android, Mac, Windows och webben. Lär dig mer om Spike

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Teamschemaläggning + projektplanering + tidsuppföljning + tillgänglighetshantering + användning + prognoser i ett enda resursplaneringsverktyg
>> Programvara för resurs- och kalenderplanering >> Schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + tidsuppföljning + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Träffa bättre. Möt Joan.
Joan är en enkel lösning för att hantera mötesrum, optimera användningen av konferensrum och visa relevant information där du behöver den som mest. Joan är betrodd av många Fortune 500-storföretag och används dagligen av mer än 800 000 kontorsarbetare runt jorden. När du implementerar Joan blir du av med: Dubbelbokningar, mötesavbrott, möten som inte blir av och daglig sökning efter kostnadsfria mötesrum när du behöver dem som mest. Lär dig mer om Joan

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Den molnbaserade hanteringsplattformen Arbox automatiserar och effektiviserar verksamheten för studior, fitnessklubbar och gym.
Arbox är en lättanvänd företagsledningsplattform för fitnessklubbar i alla storlekar. Den kompletta verktygsuppsättningen för gym, crossfit-, MMA-, dans-, yoga- och pilatesstudior inkluderar: Lead- och klienthantering | Lektionsbokning | Kommunikationscenter (SMS, push-meddelanden, röstsamtal) | Betalningsbehandling | Live-rapportering | Skapa smarta formulär och undantag | Mobilapplikation för medlemmar (anmälan till lektioner, förnyelse av medlemskap osv.) Lär dig mer om Arbox

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Visuell och planeringsprogramvara för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig.
Visual Planning är en kraftfull programvara för planering och schemaläggning som används för att hantera alla typer av resurser. Visual Planning ger dig mångsidighet som låter dig spåra projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mer i ett enda verktyg, så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt. Centralisering av data hjälper teamen att bli mer effektiva. Användare kan samarbete var som helst och få åtkomst till mobila enheter. Skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Enkel och effektiv programvara för rumsbokning. YArooms hjälper dig att schemalägga dina mötesrum.
Hjälper dig att schemalägga dina mötesrum i din webbläsare, surfplatta, telefon och till och med Outlook. YArooms är ett webbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det enkelt för dig att hantera rum och resurser och att boka ett rum var som helst, även om det ligger i en annan tidszon eller på en annan plats. YArooms är en av de enda produkterna på marknaden som har byggt sin egen bokningsmotor och erbjuder kollisionshantering för deltagare, vilket hindrar människor från att delta i flera möten samtidigt (kan stängas av). Lär dig mer om YAROOMS

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Ledande webbaserad och fullt fungerande programvara för medlemsadministration, vilket klubbar, semesteranläggningar, gym, andelsboenden och salonger har stor nytta av.
Membroz är ett molnbaserat allt i ett-medlemshanteringssystem. Den bästa programvaran för medlemsadministration som även hanterar evenemang, marknadsföring, bokning, betalning, fakturering, rapportering, försäljning och teamprestationer. Denna affärsapp är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Pris från 10 USD/månad. Bli medlem för 1 månads gratis provperiod. Lär dig mer om Membroz

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Flexibel och användarvänlig kalenderplattform i realtid.
Flexibel och användarvänlig kalenderplattform i realtid. Med QReserve kan du ange detaljerade schemaläggningsregler, skicka automatiska meddelanden, hantera och schemalägga personalkalendrar och definiera tidsluckor för mötesbokning. Boka från webb, mobilenhet, bokningsautomater eller direktkartor/planritningar och bjud in gäster till bokningar och begär svar. Administratörerna har tillgång till en kraftfull uppsättning av funktioner för rapportering och ekonomi. Lär dig mer om QReserve

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning.
Forecast organiserar ditt team i visuella strategier som låter dig kartlägga dina kommande projekt och fatta smartare beslut om resurstilldelning. Tilldela personer till flera projekt och bestäm hur många timmar de är tillgängliga för arbete på vart och ett av dem. Röda staplar gör det enkelt att se vem som är överbokad så att du kan flytta runt projekt för att undvika att ditt team blir utbränt. Layouten i Forecast gör det enkelt att se när du kan ta på dig nytt arbete och vem som finns tillgänglig för att arbeta med det. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen. Lär dig mer om MarketBox

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok