Sverige Visa lokala produkter
323 resultat
Håll dig organiserad och få en effektiv hantering av teamets kalender med monday.com Work OS, en anpassningsbar plattform för arbets- och projekthantering. Lär dig mer om monday.com
Håll dig organiserad och få en effektivare hantering av din arbetskalender med monday.com Work OS, en anpassningsbar plattform för arbets- och projekthantering. Förbättra produktiviteten och teamarbetet genom att enkelt schemalägga, tilldela och övervaka allas aktiviteter, uppgifter, tidsfrister och händelser i en gemensam kalender. Automatisering utan kod och sömlösa integrationer ger snabbare arbetsflöden, visuella tavlor möjliggör samarbete i realtid och instrumentpaneler ger dig en enkel överblick över framsteg och resultat. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Bookafy
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer. Lär dig mer om Bookafy

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen, teamsamarbete och kalenderhantering. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen som kombinerar verktyg för omedelbar kommunikation med verktyg för team- och projektledning. Titta i teamkalendern för en övergripande bild av dina teammedlemmars tillgänglighet. Bläddra igenom din kollegas personliga kalender för att se om deras arbetsbörda är för hög med många möten och planerad frånvaro som affärsresor, konferenser eller semestrar. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Spend less time planning and more time doing with shareable calendars that integrate seamlessly with Gmail, Drive, Contacts, Sites and Meet so you always know what's next. Schedule events quickly by checking colleagues' availability or layering their calendars in a single view. View and edit your schedule from your phone or tablet. Use our optimised mobile apps or sync with your phone’s built-in calendar. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Lär dig mer om Microsoft 365

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Automatisera dina kundbokningar, avbokningar, påminnelser och betalningar med hjälp av en mycket behaglig programvara för webbaserad schemaläggning.
Träffa den personliga assistenten för ditt schema (fast ännu bättre) som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna saker så att du slipper. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar så att din dagliga verksamhet blir smidigare även när du får mer kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Administrera ditt schema, få bokningar dygnet runt, skicka automatiska påminnelser, hantera medlemskap, behandla betalningar på ett säkert sätt med mera. Från 25 USD/mån
Öka din produktivitet och frigör tid med bokningsprogramvaran Vagaro för salong, SPA och träning. Schemalägg möten från en dator eller använd appen för att hantera klienter när du är på språng. Få bokningar på marknadsplatsen, din bokningssida, Facebook, Yelp, Instagram eller på din egen webbplats via bokningswidgeten. Skicka automatiska påminnelser och e-postmeddelanden. Behandla betalningar på ett säkert sätt. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priserna börjar vid 25 USD per månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Google Calendar is a scheduling solution that helps users create shareable calendars and schedule team meetings or events.
Google Calendar is a scheduling solution that helps users create shareable calendars and schedule team meetings or events. Users can add or find conference room details for scheduled meetings within Google Calendar. This solution supports scheduling one-time activities as well as recurring events, such as staff meetings. Teams can create events, add guests, select rooms/locations, add event descriptions and attachments, plus more. Lär dig mer om Google Calendar

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Mindbody träningsinriktad programvara för företagsledning är skräddarsydd för företag som behöver system för företagsledning och medlemshantering.
Mindbody förhöjer din kundupplevelse från det ögonblick de hittar dig i appen fram till deras nästa besök. Automationen ger dig mer än schemaläggning och företagsledning. Skicka personanpassad e-post och textkampanjer med en knapptryckning. Bygg upp ditt varumärke med en anpassad app som fylls med alla dina tjänster och erbjudanden. Spara tid och ge dina kunder den uppmärksamhet de förtjänar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Lär dig mer om Calendly

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Wrike är en projektledningsplattform med delade teamkalendrar, uppdateringar i realtid, Gantt-diagram, en mobilapp mer mera.
Wrike är en webbaserad kalenderplattform som används av fler än 20 000 företag över hela världen. Få 360 graders insyn i alla dina projekt med Wrikes kraftfulla funktioner för uppgiftshantering. Visualisera teamets prioriteringar i delade kalendrar för att förbereda inför stora projekt och använd färgkodade uppgifter och olika visningslägen för en tydlig inblick i hur arbetet fortskrider. Kartlägg projektets tidslinjer och justera tidsfristerna med intuitiv programvara för Gantt-diagram. Vill du uppdatera dina teamkalendrar på distans? Prova mobilappen Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich. Lär dig mer om Doodle

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
UpKeep rankas som den främsta mobila CMMS för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps CMMS rankas som kanske den främsta lösningen för mobilt underhåll och resurshantering för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lär dig mer om When I Work

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion.
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS). Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to make your life easier.
Booker's cutting-edge salon software helps your run and grow your salon with an all-in-one platform that understands you'd rather be focusing on your clients instead of your administrative duties. Manage your online bookings, point-of-sale, membership and loyalty programs, all while attracting new clients, and making sure they come back. Access your salon business anytime, anywhere, all on Booker's secure, cost-effective, cloud-based software. Lär dig mer om Booker

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!
A powerful platform that gives you the ability to focus on your customers by freeing up manager’s precious time. Easy, customizable restaurant scheduling software empowers restaurants of all sizes to simplify their team management. Save 5 hours/week on scheduling, minimize call & text chaos by 70%, manage staff on the go with free mobile apps, and integrate everything into your existing POS and Payroll systems. Join over 700,000+ restaurant pros who are using 7shifts to simplify their life. Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Lär dig mer om Homebase

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lär dig mer om UKG Ready

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Dra och släpp-schemaläggning lika enkelt som att arbeta med ett kalkylblad.
Skapa och dela med dig av schemaläggning av anställda var som helst, när som helst i valfri webbläsare. Med drag och släpp-schemaläggning, obegränsat antal anställda, obegränsad åtkomst, skiftpåminnel ser, SMS och rapportering. Programvaran är gratis under den första månaden och det krävs inget kreditkort eller någon installering. Inga kontrakt och inga dolda kostnader för att lägga till extra anställda. Betala fortlöpande med obegränsat antal anställda. Lär dig mer om Findmyshift

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Timely salon software runs your whole business from any device. Easily manage your calendar, clients, staff, stock, reporting & more!
Meet Timely: simple software to get your business running beautifully. With an easy-to-use booking system, customisable online forms, personalised messages and all your client info in your pocket, our customers love Timely – and their clients love it just as much. Join our community of 55,000 beauty professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, and education from the biggest industry names. Start a free 14-day trial at gettimely.com. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool. Lär dig mer om Visibook

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Lär dig mer om Jobber

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. Lär dig mer om SocialSchedules

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time. For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1. Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
RazorSync is the top rated field service software designed to improve revenue, streamline operations and drive customer satisfaction.
RazorSync is a leading field service software designed to improve and streamline operations for field service businesses. With a desktop and mobile application, RazorSync provides expert features built to grow your business and reduce your workload. Our robust yet simple to use features include customer and team management, scheduling, integration with Quickbooks, merchant services and more. Try us risk-free for 14 days or schedule a free live demo today! Lär dig mer om RazorSync

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. Lär dig mer om HotSchedules

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete.
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lär dig mer om Weave

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for Fitness Studios.
WellnessLiving, an all-in-one business management software, has all the tools you need to attract, convert, & retain more clients. We offer the fitness & wellness industry an affordable, easy-to-use , fully customizable platform that streamlines business management. Dynamic tools include online booking solutions, POS, payroll, reputation management, email/SMS marketing suite, rewards program, robust reporting, and so much more! It’s the only software you need to run and grow your business. Lär dig mer om WellnessLiving

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv provides users a custom user interface that allows them to monitor various aspects of their organization's workflows update and distribute invoices, monitor field technician status and more. The solution offers mobile applications for iOS and Android devices that help technicians and workers to send automated or custom job updates, notes and comments to the team in the office. Lär dig mer om Kickserv

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. Lär dig mer om ONLYOFFICE Workspace

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Were here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around.
We're Booksy. We're not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. You've built a business doing things your own way honing your services, developing relationships, building community and you love every crazy minute of it, but you value your time, too. So we're here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around. We help you be you, only better. Lär dig mer om Booksy

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar personalfrågorna.
Sage HR effektiviserar HR för kunder i över 1 200 städer världen över. Sage HR:s modulära plattform inkluderar ledighetshantering, tidrapporter, schemaläggning av skift, utgiftshantering, prestationsb edömning och rekrytering. Rapporteringen med Sage HR ger dig full insyn i din personalstyrka med en enda sanningskälla och Sage HR-appen ger medarbetarna möjlighet till självbetjäning dygnet runt. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Booking Pages Builder, Unlimited customized and optimized booking pages for all your bookings.
Booking Pages Platform that allows for unlimited customized landing pages. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors offer! We give you a full web/landing page that will make you proud to share with your clients. We integrate with your existing calendars as well as with MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier and more! Find out why we have grown to over 40,000 users in 100+ countries in the last 12 months. Lär dig mer om Book Like A Boss

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent.
Humanity är en av de ledande molnbaserade plattformarna för schemaläggning av anställda som påskyndar schemaskapandet med upp till 80 procent. Lär dig mer om Humanity

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Multi-functional appointment scheduling software trusted by 200,000+ mid-large enterprises and growing businesses globally.
Appointy helps save time and automate appointment booking while streamlining client management, staff scheduling, and marketing for businesses and institutions across many sectors like education, IT, retail, government, financial services, healthcare, beauty and wellness. You can manage appointments, send automated SMS/email reminders, accept bookings from social media, integrate with Google calendar, accept online prepayments, schedule resources & employees - all from one easy-to-use interface. Lär dig mer om Appointy

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Make online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy for beginners, advanced enough for developers.
SuperSaaS makes online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy for beginners to set up, yet advanced enough for web developers and larger businesses. Free trial. #1 in customer support, strong customer service culture. Update your real-time availability from Outlook or Google Calendar. Accept payments online. Easily link your customized booking calendar into your own site. Lär dig mer om SuperSaaS

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Simple scheduling software for managing your appointments, clients, and employees all in one place. Quick and easy to set up and use.
ScheduFlow is the only cloud based solution here that you can download as an application on your desktop. With ScheduFlow you can manage your appointments and employees all in one place. Manage your customers or patients by scheduling appointments with speed and simplicity. Assign tasks to employees to get the work done. An easy-to-use workflow that any of your employees can learn within minutes. See why we're rated 5 stars on nearly every comparison site. Free 30 day trial. Lär dig mer om ScheduFlow

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support business needs.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain high shift coverage, reduce labor costs, and control the daily chaos of workforce scheduling. Organizations in dynamic scheduling industries, such as manufacturing, healthcare, staffing, and public safety, depend on ScheduleFlex to keep their mission critical operations running smoothly, 24/7. Lär dig mer om ScheduleFlex

Funktioner

  • Kalendersynkronisering
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Webbplatsintegration
  • Adressbok