3 resultat
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Automatisk transkription
  • Undersökningar och feedback
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
Rev.ais svit av API:er för tal-till-text gör det möjligt för företag att bygga kraftfulla nedströmsapplikationer.
Rev.ais svit av API:er för tal-till-text gör det möjligt för företag att bygga kraftfulla nedströmsapplikationer. Lär dig mer om Rev.ai

Funktioner

  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Automatisk transkription
  • Undersökningar och feedback
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
Sonar är en kodlös AI-driven plattform för användarforskning. Programvaran gör det möjligt för dig att utföra videobaserad forskning i stor skala.
Sonar är en kodlös plattform för användarforskning som gör det möjligt för UX-specialister och amatörer att utföra videobaserad forskning med hjälp av omodererade och högkvalitativa intervjuer. Lär dig mer om Sonar

Funktioner

  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Automatisk transkription
  • Undersökningar och feedback
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering