Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Talanalysprogramvara

Talanalysprogramvara hjälper organisationer att samla in, spåra och analysera pågående eller inspelade samtal. Programvaran erbjuder attitydbaserad/emotionell analys, språkdetektering, automatisk transkription samt andra funktioner för att övervaka kundupplevelsen.

5 resultat

Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Customer Frontlines

Funktioner

  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Automatisk transkription
  • Undersökningar och feedback
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
Sonix transkriberar och översätter automatiskt dina ljud- och videofiler på över 40 språk. Snabb, exakt och prisvärd.
Sonix transkriberar, översätter och hjälper dig att organisera dina ljud- och videofiler automatiskt på över 40 språk. Snabb, exakt och prisvärd. Miljontals användare över hela världen. Ladda upp en fil till Sonix så får du en transkription online på mindre än 5 minuter. Sök i transkriberingar, dela transkriberingar, dussintals exportalternativ, integrationer, undertexter, bildtexter och fullständigt programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om Sonix

Funktioner

  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Automatisk transkription
  • Undersökningar och feedback
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Automatisk transkription
  • Undersökningar och feedback
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
Rev.ais svit av API:er för tal-till-text gör det möjligt för företag att bygga kraftfulla nedströmsapplikationer.
Rev.ais svit av API:er för tal-till-text gör det möjligt för företag att bygga kraftfulla nedströmsapplikationer. Lär dig mer om Rev.ai

Funktioner

  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Automatisk transkription
  • Undersökningar och feedback
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
Sonar är en kodlös AI-driven plattform för användarforskning. Programvaran gör det möjligt för dig att utföra videobaserad forskning i stor skala.
Sonar är en kodlös plattform för användarforskning som gör det möjligt för UX-specialister och amatörer att utföra videobaserad forskning med hjälp av omodererade och högkvalitativa intervjuer. Lär dig mer om GetWhy

Funktioner

  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Automatisk transkription
  • Undersökningar och feedback
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering