I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Talanalysprogramvara

Talanalysprogramvara hjälper organisationer att samla in, spåra och analysera pågående eller inspelade samtal. Programvaran erbjuder attitydbaserad/emotionell analys, språkdetektering, automatisk transkription samt andra funktioner för att övervaka kundupplevelsen.

4 resultat
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
  • Automatisk transkription
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om XM for Customer Experience

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
  • Automatisk transkription
Sonix transkriberar och översätter automatiskt dina ljud- och videofiler på över 40 språk. Snabb, exakt och prisvärd.
Sonix transkriberar, översätter och hjälper dig att organisera dina ljud- och videofiler automatiskt på över 40 språk. Snabb, exakt och prisvärd. Miljontals användare över hela världen. Ladda upp en fil till Sonix så får du en transkription online på mindre än 5 minuter. Sök i transkriberingar, dela transkriberingar, dussintals exportalternativ, integrationer, undertexter, bildtexter och fullständigt programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om Sonix

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
  • Automatisk transkription
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Sentimentanalys
  • Inspelning av samtal
  • Naturlig språkbehandling
  • Kundupplevelseshantering
  • Automatisk transkription