Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Säljprogram

Programvara för säljengagemeng gör det möjligt för säljteamen att arbeta mer effektivt genom att kombinera alla kommunikationskanaler och kontaktmetoder i ett system och centralisera rapportering och prestandaanalys.

Sverige Visa lokala produkter

21 resultat

Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Molnbaserad lösning som hjälper företag att förbättra sin marknadsföring med databashantering, uppgiftstilldelning med mera.
ZoomInfo kombinerar världens mest omfattande företagsdatabas med förstklassig teknik för att stärka din marknadslanseringsstrategi från början till slut och ge en 360 graders vy över kunder, potentiella kunder och möjligheter. Lär dig mer om ZoomInfo Sales

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
En av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce. Lätt att använda. Lätt att hantera. Byggd för team.
Groove är en av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce och specialiserar sig på användarvänlighet, enkel administration och samarbete mellan olika team. Groove är byggd för att uppfylla behoven hos säljare som jobbar med hela försäljningscykeln och automatiserar icke-försäljningsaktiviteterna så att försäljningsrepresentanterna kan lägga mer tid på att bygga relationer och generera intäkter. Över 50 000 kontoansvariga (account executive, AE), försäljningsutvecklare (sales development rep, SDR) och kundframgångschefer (customer success managers, CSM) använder Groove på snabbväxande företag inklusive Google, Uber, BBVA och Capital One. Lär dig mer om Groove

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Salesflare är en intelligent plattform för CRM och försäljningsengagemang som hjälper tusentals små och medelstora B2B-företag att sälja mer
Salesflare är en intelligent plattform för CRM och försäljningsengagemang som hjälper tusentals små och medelstora B2B-företag att sälja mer med mindre arbete. Den skickar automatiserade e-postsekvenser så att du kan nå ut till potentiella kunder i stor skala men ändå på ett personligt sätt. Den fyller automatiskt i din adressbok och håller koll på alla interaktioner med de potentiella kunder du är i kontakt med. Dessutom får du praktiska påminnelser när det är dags att följa upp. Du behöver bara skicka e-post, ringa samtal och dricka kaffe. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten.
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Ett allt-i-ett verktyg för kundengagemang med livechatt, spårning av webbplatsbesökare och analysfunktioner.
Zoho SalesIQ är en allt-i-ett kundengagemang, livechatt och analysplattform för att förena dina marknadsförings-, försäljnings- och kundsupportinsatser, ge dina kunder en fantastisk upplevelse och öka affärstillväxten. Lär känna dina potentiella kunder bättre och inled rätt konversation med dem vid exakt rätt tidpunkt. Lär dig mer om Zoho SalesIQ

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Whatfix driver teknikimplementering och användaraktivering för att förbättra produktivitet och engagemang genom innehåll i sammanhang
Whatfix är en digital adoptionsplattform som hjälper företag att leverera modern och okomplicerad onboarding, effektiv utbildning och bättre support till användare genom innehåll som visas vid behov. Whatfix driver programvarulösningar genom att erbjuda enkla och intuitiva lösningar och personanpassning. Flera Fortune 500-företag världen över litar på Whatfix för att säkerställa snabb ROI på sina teknikinvesteringar och öka användarnas engagemang och produktivitet. Lär dig mer om Whatfix

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Sluta förlora försäljning på grund av skärmdelningsproblem. Testa skärmdelning utan krångel, skräddarsydd för försäljning.
Skärmdelning, fjärrstyrning och mekanismen för att fånga upp och tilldela agenter för Instant Demos, som alla är särskilt utformade för säljteam och som alla fungerar för prospekt utan nedladdning eller installation. Tillgänglig i praktiska användningsbaserade planer så att du kan distribuera lösningen till hela ditt team. Lär dig mer om CrankWheel

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Programvara för prospektering som hjälper företag att identifiera och kontakta kvalificerade potentiella kunder.
Sopro hjälper företag att identifiera och kontakta kvalificerade potentiella kunder. Våra experter riktar in sig på, undersöker och kontaktar potentiella kunder för ditt säljteams räkning. Potentiella kunder kontaktas direkt med personliga, samtalsinriktade introduktioner som är utformade för att sedan naturligt flöda rakt in i din försäljningspipeline. Vi är tillförlitliga, budgetvänliga och skalbara. Välkommen till framtidens B2B-försäljning. Lär dig mer om Sopro

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
LaGrowthMachine är den första flerkanaliga plattformen för prospektering som kan användas på LinkedIn, Twitter och via e-post.
LaGrowthMachine är den första flerkanaliga plattformen för prospektering som kan användas på LinkedIn, Twitter och via e-post. Med LaGrowthMachine kan du enkelt: 1. Importera dina leads från LinkedIn 2. Förbättra dem för att hitta kontaktinformation som e-post, telefonnummer ... 3. Skapa sekvenser för prospektering i flera kanaler 4. Synkronisera all interaktion direkt i ditt CRM-system (HubSpot, Pipedrive, Zapier) Din tid är dyrbar, så lägg den inte på att konfigurera massor av verktyg. Prova LaGrowthMachine nu! Lär dig mer om LaGrowthMachine

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Sverige Lokal produkt
Välj bland över 600 miljoner potentiella kunder, beskriv vad du vill uppnå och låt Zaplifys AI generera en skräddarsydd text för ett flertal kanaler.
Zaplify är en säljengagemangsplattform för företag med 1–50 anställda som vill komma igång med automatiserad försäljning. Hitta dina idealkunder bland över 600 miljoner potentiella kunder över hela världen. Ta kontakt genom en kombination av personliga meddelanden via Linkedin och e-post. Få hjälp av AI för att välja en lämplig kombination av kanaler och skriva ett utkast på några sekunder. Börja med gratisversionen och uppgradera om du behöver en snabbare tjänst. Så enkelt är det. Precis så som modern teknik ska vara. Lär dig mer om Zaplify

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Gemensam skärmdelning och videokonferenslösning för sälj- och supportteam. Inga nedladdningar, automatiserad schemaläggning och CRM-integrering.
Demodesk är en utmärkt plattform för kundmöten för försäljnings- och framgångsteam. Kundinriktade representanter ges möjlighet att prestera på topp genom att vägledas i realtid, automatisera icke-säljande uppgifter och engagera kunder på en helt ny nivå. Den banbrytande tekniken för skärmdelning ger verkligt interaktiva möten. Ledande SaaS-företag använder Demodesk för att minska ramptiden, öka kvoterna, öka försäljningsproduktiviteten och tillväxten. Lär dig mer om Demodesk

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Introhive är en AI-driven SaaS-plattform som gör det möjligt för företag att öka intäkterna samt förbättra relationer och retention.
Introhive är en AI-driven plattform för intäktsacceleration som hjälper organisationer i alla storlekar att öka intäkterna samt förbättra relationer och retention. Programvaran föddes av frustrationen i att försöka och misslyckas med att använda CRM för att ta reda på vem som känner vem. Introhives automatiserade datainsamling och AI-drivna relationsintelligens gör det möjligt för försäljnings-, marknadsförings- och affärsutvecklingsteamen att skippa den rutinmässiga datainmatningen och fokusera på det som är viktigast – att bygga upp kontakter och att snabbare avsluta fler affärer. Lär dig mer om Introhive

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
En molnbaserad app för kanal- och kundlojalitetsmarknadsföring och incitamentsautomatisering utvecklad på Salesforce.com för att skapa varumärkesstöd.
Apex Loyalty är en molnbaserad app för lojalitetsmarknadsföring och incitamentsautomatisering byggd på Salesforce.coms plattform. Med Apex Loyalty kan medelstora och stora företag skapa och upprätthålla kontakt med kanalpartners och B2B-kunder för att öka försäljningen och skapa varumärkesstöd. Det som gör Apex Loyalty annorlunda är dess personliga partnerplattform, spelifieringsverktyg, kund- och kampanjsegmentering, verktyg för sms- och e-postmarknadsföring och inbyggda belöningskatalog. Lär dig mer om Apex Loyalty

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads.
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering
Ge B2B-intäktsteam möjlighet att leverera värde genom att sätta sina kunder först och fokusera på de viktigaste möjligheterna.
Altify är ett företag som optimerar kundintäkter (customer revenue optimization, CRO). Sättet som olika verksamheter samverkar sinsemellan har förändrats. Kundernas framgång mäts inte bara i transaktioner, utan i varje affärsrelations livstid och nätverksvärde. Altify vägleder organisationer i hur man kan skapa värde genom försäljningsupplevelsen och gör varje kontakt mellan företagsköpare och säljare till ett resultat som alla vinner på. Altify gör säljteamen mer effektiva med applikationer som ökar intäkterna genom att sätta kunden först. Lär dig mer om Upland Altify

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Kalenderhantering
  • Automatisering av affärsprocesser
  • Försäljningsrörledning
  • Prestationshantering
  • Kampanjhantering