69 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner sig. Mer än 93 000 betalande organisationer och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
ClickUp är ett teamhanteringsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett teamhanteringsverktyg med prisas av många. Använd uppgifter, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer, automatiseringar, dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt med mera för dina teamhanteringsbehov. Integrera direkt med Zoom Betrodd av företag som Google, Nike och Airbnb. Alla dina team kan arbeta i en enda app. ClickUps helt anpassningsbara och egenutvecklade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher, användbart för alla sorters team Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett teamhanteringsverktyg med prisas av många. Använd uppgifter, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer, automatiseringar, dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt med...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en snabb och lättanvänd digital whiteboardtavla som är byggd för att hjälpa dig att samarbeta med andra när som helst, var som helst. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Håll alltid kontakten med ditt team. För att effektivisera arbetsflödet kan du prova kraftfulla integrationer med Slack, Box, Atlassian-produkter, MS-ekosystem och mer, eller bygga din egen API. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro
Miro är en snabb och lättanvänd digital whiteboardtavla som är byggd för att hjälpa dig att samarbeta med andra när som helst, var som helst. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla teamuppgifter på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina milstolpar och uppgifter. Lumeer ger dig en mycket enkel visuell teamhantering. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina milstolpar och uppgifter. Lumeer ger dig en mycket enkel visuell teamhantering. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Suite of over 210+ Mac apps that help to enhance your business's productivity. Lär dig mer om SetApp
Its a Mac platform that offers 210+ apps for businesses of any size. Get more tasks done faster at a single subscription. Let Setapp be your teams guide to the proper tools. Focus on the efficiency and push your dream to its very limits. It can happen. And it will happen with Setapp. Setapp for Teams offers an entire software catalog in one subscription that costs the same as you would pay for almost any app from the library Lär dig mer om SetApp
Its a Mac platform that offers 210+ apps for businesses of any size. Get more tasks done faster at a single subscription. Let Setapp be your teams guide to the proper tools. Focus on the efficiency...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Wrike är en teamledningsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera.
Wrike är en prisbelönt teamledningsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike.
Wrike är en prisbelönt teamledningsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and time tracking tool built specifically for restaurants. Free for 14 days!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. With a free app for staff to submit availability requests and swap shifts, building schedules has never been so easy.
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for team managers. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. It's easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for team managers. With real-time visibility, managers can ensure that their...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place.
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Powerful project management and collaboration platform.
Hive is the project management tool behind rockstar teams at Uber, Google, Starbucks, Essence and more. Hive is dedicated to helping teams move faster and improving company-wide efficiency. With flexible project layouts, native email, resourcing, group messaging, and file sharing, Hive connects all aspects of your work.
Hive is the project management tool behind rockstar teams at Uber, Google, Starbucks, Essence and more. Hive is dedicated to helping teams move faster and improving company-wide efficiency. With...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Connecteam is a workforce management app that allows managers to put their business processes on autopilot and focus on business growth while also freeing up employees to be more productive, flexible, and happy. Save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Start for free now!
Connecteam is a workforce management app that allows managers to put their business processes on autopilot and focus on business growth while also freeing up employees to be more productive,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Holaspirit is a web platform designed for Self-Managed organizations whatever their methodology (Holacracy, Sociocracy, Sociocracy 3.0)
Holaspirit is a web platform designed for Self-Managed organizations whatever their methodology (Holacracy, Sociocracy, Sociocracy 3.0). Holaspirit eases the implementation of new organizational design based on roles and circles, new governance based on Distributed Making Decision Process, new way of working.
Holaspirit is a web platform designed for Self-Managed organizations whatever their methodology (Holacracy, Sociocracy, Sociocracy 3.0). Holaspirit eases the implementation of new organizational...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Simple task and project management software. Redbooth makes it easy for you and your team to plan and track your work.
Project Management for modern teams. Redbooth is a task and project management platform that provides a single place for team collaboration tasks, discussions and file sharing. Redbooth is simple and flexible to use, enabling project teams and departments at thousands of companies to get work done. Get started with a 14 day trial of our Business plan.
Project Management for modern teams. Redbooth is a task and project management platform that provides a single place for team collaboration tasks, discussions and file sharing. Redbooth is simple and...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervallen är anpassningsbara programvaror för tidsuppföljning och uppgiftshantering som är byggda för de unika behoven hos små team. Inkluderar allt du behöver för att genomföra projekt från början till slut med kraftfull produktivitetsrapportering. Inkluderar projektbudgetar, en kö för arbetsbegäran, gantt-diagram, fakturering, en mobilapp med mera. Passar perfekt för konsulter, webbutvecklare, kreativa byråer, IT-serviceföretag och kommunikationsföretag. Ta kontroll över dina projekt och tid med Intervals. Gratis provperiod.
Intervallen är anpassningsbara programvaror för tidsuppföljning och uppgiftshantering som är byggda för de unika behoven hos små team. Inkluderar allt du behöver för att genomföra projekt från början...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
ProofHub is an online project management and collaboration tool that makes it easy for teams to collaborate over and manage projects.
ProofHub is a SaaS-based project management software that comes with integrated Group chat, quick Discussions on projects, Workflows and boards, Project reports and many more powerful features. It enables teams to collaborate and communicate over projects in an easy and flexible manner from one place and is also available for both Android and iOS operating systems; making it easy for even remote teams to stay connected. Plus, you also get a free trial before going for the paid version.
ProofHub is a SaaS-based project management software that comes with integrated Group chat, quick Discussions on projects, Workflows and boards, Project reports and many more powerful features. It...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Open source project management software with a wide set of features. It supports teams along the entire project management life cylce.
OpenProject is a project portfolio management solution designed to help businesses in construction, automotive, education, healthcare, IT, banking, and other sectors, as well as nonprofit organizations, create and visualize project plans and assign tasks to team members using a centralized dashboard. Key features of the platform include task tracking, gantt charts, project scheduling, meetings management, bug reporting, time tracking, cost reporting, budgeting, and more among others.
OpenProject is a project portfolio management solution designed to help businesses in construction, automotive, education, healthcare, IT, banking, and other sectors, as well as nonprofit...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Blink framröstades som den bästa medarbetarappen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app för frontlinje-arbetare som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Blink är en app för frontlinje-arbetare som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Med Blink kan IT- och HR-team...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Easy Project and Task Management for Teams
Hitask is a unique project and task manager for teams. It helps to focus on team collaboration, getting tasks done and manage an entire project.
Hitask is a unique project and task manager for teams. It helps to focus on team collaboration, getting tasks done and manage an entire project.

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Online Project management software, Task Management software, Gantt chart Software, Project Tracking, Team Collaboration, Agile Lean
Binfire is an Online Project Management Software trusted by both traditional distributed teams in over 25 countries. Plan, Track and Manage projects on-the-go or in the office. Leverage Kanban, Gantt, Burndown chart to manage your tasks with a proven project tracking software. Limitless brainstorming real-time, and every time with an interactive whiteboard collaboration software. Build passionately by a team of project managers with years of experience
Binfire is an Online Project Management Software trusted by both traditional distributed teams in over 25 countries. Plan, Track and Manage projects on-the-go or in the office. Leverage Kanban,...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
awork is automatic project management for teams. It bundles your todos into lists, kanban boards and Gantt charts, incl. time tracking
awork is automatic project management for teams. It bundles to-dos into lists, grouped kanban boards, and Gantt charts. awork supports your teams daily work and keeps you updated through smart notifications - even fully automated: on autopilot. Thanks to the integrated time tracking, you analyse times and bill your clients. As the first GDPR-compliant alternative from Germany, awork is able to keep up with providers from Silicon Valley, while also setting new benchmarks.
awork is automatic project management for teams. It bundles to-dos into lists, grouped kanban boards, and Gantt charts. awork supports your teams daily work and keeps you updated through smart...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Infinity is an all-in-one productivity platform that lets you organize everything in one place. It's like Trello on steroids!
Infinity aims to be the ultimate productivity platform. We offer a toolset that allows you to organize any type of project. Customizable structure and powerful overview features make sure that as you keep using the tool, your workspace isnt going to get cluttered, and your most important data will always be a click away.
Infinity aims to be the ultimate productivity platform. We offer a toolset that allows you to organize any type of project. Customizable structure and powerful overview features make sure that as you...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place!
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Process Bliss: Simple, powerful platform to manage repeatable team workflow and task management, with built-in process improvement.
Process Bliss eliminates the chaos of running a business, enabling teams to get it right, every time. Process Bliss allows you to create simple yet powerful workflow process, which transforms into checklist execution of business tasks. Business operations are easily viewed to track success and opportunities for process improvement. The way you run your business is in one place, it's easy to share & you have a full audit trail of everything that happens. Sign up for a free 14-day trial.
Process Bliss eliminates the chaos of running a business, enabling teams to get it right, every time. Process Bliss allows you to create simple yet powerful workflow process, which transforms into...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Empower your organization with the world's most pragmatic project management solution.
TrueNxus is a remote work tool that helps organizations easily manage projects and strategic initiatives. TrueNxus was built for organizations that require a strategic and collaborative way to manage projects across functional teams and business units, as well as intra-department projects and client delivery.
TrueNxus is a remote work tool that helps organizations easily manage projects and strategic initiatives. TrueNxus was built for organizations that require a strategic and collaborative way to manage...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
B2B Collaboration solution that simplifies your Supply Chain processes: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing.
BQUADRO is the B2B Supply Chain Management platform that involves customers, agents, distributors, importers and suppliers. BQUADRO is the solution for the B2B Collaboration that simplifies the most critical processes of the companies: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment and Invoicing. It can be integrated with all software and with all kind of data source. BQUADRO can introduce Innovation and Technology into many organizations and embodies the Digital Transformation of companies.
BQUADRO is the B2B Supply Chain Management platform that involves customers, agents, distributors, importers and suppliers. BQUADRO is the solution for the B2B Collaboration that simplifies the most...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Con Temis tu equipo alcanzará los objetivos sin contratiempos, gracias a sus funciones que impulsan la productividad.
Nuestras funciones te ayudarán a impulsar el rendimiento de tu equipo. Con Temis, tu equipo estará alineado y alcanzará los objetivos sin contratiempos. Asigna tareas y roles, como responsables y colaboradores. Centraliza la información para facilitar la colaboración entre los diferentes equipos de trabajo. Crea eventos para atender asuntos específicos. Mantén la visibilidad de los asuntos y tareas para asegurar su cumplimiento y gestionar las cargas de trabajo de los miembros de tu equipo.
Nuestras funciones te ayudarán a impulsar el rendimiento de tu equipo. Con Temis, tu equipo estará alineado y alcanzará los objetivos sin contratiempos. Asigna tareas y roles, como responsables y...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Workforce management software that is quick to start, easy to learn, and provides a jumpstart to project management maturity.
Cloud-based software that provides standardized and automated project workflows to support repeatable project delivery. Ready-to-use project templates get you started on the right path, quickly. Manage project intake and prioritization, plan and launch projects, assign your workforce and deliver on-time, on-budget. Built-in collaboration tools including chat, documentation, status updates, and notifications keep everyone on the same page.
Cloud-based software that provides standardized and automated project workflows to support repeatable project delivery. Ready-to-use project templates get you started on the right path, quickly....

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Collaborate successfully on projects with your team. With sharesuite, you have everything in view.
A team management software that works for your company. Manage your team priorities, track your progress, and hit your deadlines — all on just on platform. An intuitive team management solution that helps you empower your team to focus on getting things done. Work together with context, transparency and accountability.
A team management software that works for your company. Manage your team priorities, track your progress, and hit your deadlines — all on just on platform. An intuitive team management solution that...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Cloud-based agency software focused on time tracking, estimates, invoicing, real-time budget control.
Die Agenturverwaltung is a cloud-based agency software focused on time tracking, estimates, invoicing, and real-time budget control. The software drives you through the life cycle of your projects. As the first agency software, it supports you using artificial intelligence e.g. when importing supplier invoices. Besides, it covers features such as project management, task management, holiday and sick leave management, and many more.
Die Agenturverwaltung is a cloud-based agency software focused on time tracking, estimates, invoicing, and real-time budget control. The software drives you through the life cycle of your projects....

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Better schedule your employees time and free up your own! Try Skello today! 6000+ businesses trust us with their scheduling needs.
Fed up with the long hours it takes to draw up employee schedules? Make the switch to Skello! Create schedules in a flash! Make the most of your time Drawing up schedules has never been simpler. Skello automatically takes into account your specific rules and restrictions (collective agreements, employee availabilities, contract types, etc.) and helps you create the best possible schedule for your business. Breathe new life into schedule creation!
Fed up with the long hours it takes to draw up employee schedules? Make the switch to Skello! Create schedules in a flash! Make the most of your time Drawing up schedules has never been simpler....

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Lineup Simplifies Your Team Management Processes. Automate Data Collection, Recruiting, Email Communications, & Document Tracking
Lineup is the talent database centered around your people. Lineup stores, organizes, and simplifies all of your volunteer, SME, or employee data, and so you can get to know your people on a granular level. Our platform makes your people data sort-able and filterable so you can find the best fit for your committee, workshop, or meeting. We automate tough task like recruitment, data gathering, and evaluations streamlining your processes and improving your team management.
Lineup is the talent database centered around your people. Lineup stores, organizes, and simplifies all of your volunteer, SME, or employee data, and so you can get to know your people on a granular...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Tability helps teams with focus and accountability by getting goals out of spreadsheets.
Tability help teams with focus and accountability by getting goals out of spreadsheets. Replacing complexity with conversations. What outcome are we trying to achieve? What should we do to get there? Are we on track? Where do we go from here? Tability makes it easy to answer those questions by keeping the conversations alive and bringing all the context to one place.
Tability help teams with focus and accountability by getting goals out of spreadsheets. Replacing complexity with conversations. What outcome are we trying to achieve? What should we do to get...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Stayhome.ai är en allt i ett-plattform som genererar arbetsscheman, erbjuder hot desking, tidsuppföljning och uppgiftshantering.
stayhome.ai är en AI-driven programvara för personalledning, balansering och optimering av personal på distans och på plats. Plattformen genererar arbetsscheman, organiserar ett hot-desking-system samt tidsuppföljning, uppgiftshantering och KPI-övervakning.
stayhome.ai är en AI-driven programvara för personalledning, balansering och optimering av personal på distans och på plats. Plattformen genererar arbetsscheman, organiserar ett hot-desking-system...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Itvance platform enables employee availability registration, hour registrations, project planning
Easy to use Planning Sofware to organize and manage any kind of project. Assign your regular employees to tasks or invite freelancers or even recruitment companies to fill in the gaps. Keep an overview of every project with status colors which represent their current fase at that time. Export your cost overview to excelsheets to manage and create your invoices and many more!
Easy to use Planning Sofware to organize and manage any kind of project. Assign your regular employees to tasks or invite freelancers or even recruitment companies to fill in the gaps. Keep an...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
A SaaS solution that enables organizations to establish hybrid workplaces and employees’ safe return-to-office.
WorkInSync is a SaaS solution created with a vision of helping organizations establish a hybrid work model, while ensuring employee safety. With flexibility, collaboration and productivity as its core values, WorkInSync is focused on optimizing and simplifying office operations for different stakeholders. With WorkInSync, you can prepare and align your team across multiple locations, ease commuting woes, and enhance workplace safety.
WorkInSync is a SaaS solution created with a vision of helping organizations establish a hybrid work model, while ensuring employee safety. With flexibility, collaboration and productivity as its...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Enterprise PPM that helps consolidate workstreams around strategic priorities, with performance and financial metrics at every step.
Cloud-based software for global enterprises to execute and deliver on projects, programs, and portfolios at scale with timesheets, work management, and financial insight. Create a single source of truth for enterprise ideation and prioritization. Plan, launch, and deliver projects on-time, on-budget. Keep everyone on the same page with collaboration tools powered by MS Teams. Monitor real-time status performance on agile, waterfall, and hybrid projects.
Cloud-based software for global enterprises to execute and deliver on projects, programs, and portfolios at scale with timesheets, work management, and financial insight. Create a single source of...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Docket is a meeting-focused workspace for collaborative agenda creation, decision documentation, and action item tracking.
Docket is the only meeting management and team collaboration platform purpose-built to help organizations set clear meeting agendas, document important decisions, and promote end-to-end alignment. The platform is simple, clean, and powerful enough to drive efficient and productive meetings for every organization: in-person, remote, or hybrid offices included. Start leading better meetings with Docket's all-in-one productive meeting framework.
Docket is the only meeting management and team collaboration platform purpose-built to help organizations set clear meeting agendas, document important decisions, and promote end-to-end...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Designed to help companies drive growth and profitability by unleashing the power of their most important asset; People & Communities
Scalando unites all the key business services needed to execute an initiative seamlessly across internal and external execution communities Uniting all business services in one platform dramatically improves communication, engagement, interaction, knowledge transfer and most importantly execution at scale. By combining the business services and launching execution through one platform Scalando builds a horizontal and unique data layer giving unprecedented insight
Scalando unites all the key business services needed to execute an initiative seamlessly across internal and external execution communities Uniting all business services in one platform...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
World's first chat platform marketplace for the design & construction industry.
ArchChat is the world’s first chat platform cum marketplace for the design & construction industry. It increases project efficiency by letting you chat with your team, project owners, teams of architects, designers, engineers, contractors, and product sellers on a single platform. It converts any message to a trackable task or approval request, and sorts conversations and documents for each project space. Its marketplace lists products & services for easy collaboration with new suppliers.
ArchChat is the world’s first chat platform cum marketplace for the design & construction industry. It increases project efficiency by letting you chat with your team, project owners, teams of...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Just3Things

Just3Things

(0 recensioner)
Just3Things is the only proven Objectives and Key Results (OKR) software for aligning and engaging teams, wherever they are.
Just3Things is the only proven Objectives and Key Results (OKR) software. Born from within OVO Energy - one of the UKs fastest growth Unicorn companies - we were instrumental in maintaining their competitive advantage as they rapidly scaled from five to over 5,000 people spread over six offices. We saved OVO more than 3 million a year in lost productivity and endless meetings. Now we're helping companies from around the world do the same.
Just3Things is the only proven Objectives and Key Results (OKR) software. Born from within OVO Energy - one of the UKs fastest growth Unicorn companies - we were instrumental in maintaining their...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Monitors distributed teams by storing screenshots and keyboard usage, creates data reports and allows for developer ecosystem.
Monitors distributed teams by storing screenshots and keyboard usage, creates data reports and allows for developer ecosystem.
Monitors distributed teams by storing screenshots and keyboard usage, creates data reports and allows for developer ecosystem.

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Aster

Aster

(0 recensioner)
Aster allows you to take on average 3 times more decisions during meetings while reducing the time spent that meetings can represent.
Aster is the app for your meetings: Aster allows you to take on average 3 times more decisions in session, reducing the load that meetings can represent. In an all-in-one space, you will find your notes, your supports and your pre-filled report, to achieve defined action plans! Available integrations: Office 365, Google Suite, Google Chrome & Trello
Aster is the app for your meetings: Aster allows you to take on average 3 times more decisions in session, reducing the load that meetings can represent. In an all-in-one space, you will find your...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
siSuite

siSuite

(0 recensioner)
Feel safer, faster and octene more with less, no matter where you are. An active and fruitful participation.
With siSuite you can do more than send a report to your co-workers. Give everyone a unique login so that it can, in real time, interact and collaborate with your production process and activity of ta company. It automates tasks, notifications and ask for feedback all in one simple and intuitive, scalable and economically viable. It generates reports and share them with the project team. Customize the layout of the reports according to your needs.
With siSuite you can do more than send a report to your co-workers. Give everyone a unique login so that it can, in real time, interact and collaborate with your production process and activity of ta...

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden