Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för teamledarskap
Filterresultat (35)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
35 resultat
Confluence hjälper team att samarbeta och förbättra produktiviteten.
Lär dig mer om Confluence
Oavsett om ditt team jobbar på kontoret eller över hela världen hjälper Confluence dig att se till att alla är på samma sida. Använd Confluence som ett programvaruverktyg för teamledning för att samarbeta bättre som ett team. Du kan planera projekt, kommunicera bättre och öka produktiviteten på samma sida.
Lär dig mer om Confluence
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan.
Lär dig mer om Deel
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter.
Med Deel kan företag ta hand om lönen och skapa lokala juridiska kontrakt i över 150 länder med hjälp av en teknikaktiverad självbetjäningsprocess.
Deel betjänar mer än 3 500 kunder från SMBs till börsnoterade företag.
Lär dig mer om Deel
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
JetBrain Space är en enhetlig plattform som kopplar samman programvaruutvecklingspipeline, projekt- och teamledning.
Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen med verktyg för omedelbar kommunikation och team- och projektledning.
Space tillhandahåller organisations- och kommunikationsverktyg för att göra din teamledning effektiv: en teamkatalog för hantering av företagets organisationsstruktur, hantering av semestrar, frånvaro och platser, chattar, samarbetsbaserade dokument och bloggar, möteshantering, personliga kalendrar och att-göra-listor för uppgiftshantering.
Lär dig mer om Space
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Asana är det enklaste sättet att organisera arbetet inom olika team och i stor skala. Upptäck varför Asana utmärker sig på Capterra.
Lär dig mer om Asana
Asana är den perfekta plattformen för att hantera och organisera teamens möten och kommunikationer. Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Anslut dig till miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder och förlita dig på Asana för att få mer gjort med mindre!
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete.
Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats.
Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg.
Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Wrike är en teamledningsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera.
Lär dig mer om Wrike
Wrike är en prisbelönt teamledningsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Lär dig mer om Miro
Miro är en snabb och lättanvänd digital whiteboardtavla som är byggd för att hjälpa dig att samarbeta med andra när som helst, var som helst. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Håll alltid kontakten med ditt team. För att effektivisera arbetsflödet kan du prova kraftfulla integrationer med Slack, Box, Atlassian-produkter, MS-ekosystem och mer, eller bygga din egen API. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team.
Lär dig mer om Miro
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla teamuppgifter på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt.
Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina milstolpar och uppgifter. Lumeer ger dig en mycket enkel visuell teamhantering. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer.
Lär dig mer om Lumeer
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Ayanza är teamarbete när det är som bäst
Lär dig mer om Ayanza
Ayanza strävar efter att maximera potentialen i teamarbete. Att bli varje framgångsrikt teams vision och hjärta. Att vara en lysande stjärna av delad kunskap och det digitala samarbetets framtid. Ayanza är legobitarna som krävs för att bygga vad ditt team behöver. På ert eget sätt. Skriv, tänk, kommunicera, samordna och vinn tillsammans. En glasklar vision. Strategi och genomförande. En vinnande kultur. Är det en dröm? Nej, det är Ayanza.
Lär dig mer om Ayanza
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team.
Lär dig mer om Slack
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer.
Lär dig mer om Basecamp
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid.
Lär dig mer om Jira
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
ClickUp är ett teamhanteringsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart
ClickUp är ett teamhanteringsverktyg med prisas av många. Använd uppgifter, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer, automatiseringar, dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt med mera för dina teamhanteringsbehov. Integrera direkt med Zoom
Betrodd av företag som Google, Nike och Airbnb. Alla dina team kan arbeta i en enda app. ClickUps helt anpassningsbara och egenutvecklade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher, användbart för alla sorters team
Lär dig mer om ClickUp
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering.
*Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research
Lär dig mer om Smartsheet
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats.
Lär dig mer om Podio
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
Lär dig mer om ProWorkflow
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda
Lär dig mer om Planview AdaptiveWork
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system.
Lär dig mer om Mattermost
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst av anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning.
Lär dig mer om WorkInSync
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Blink framröstades som den bästa medarbetarappen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app för frontlinje-arbetare som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om Blink
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg.
Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när.
Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar.
Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar.
Lär dig mer om Toggl Plan
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering.
Lär dig mer om PACE Packager Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervallen är anpassningsbara programvaror för tidsuppföljning och uppgiftshantering som är byggda för de unika behoven hos små team. Inkluderar allt du behöver för att genomföra projekt från början till slut med kraftfull produktivitetsrapportering. Inkluderar projektbudgetar, en kö för arbetsbegäran, gantt-diagram, fakturering, en mobilapp med mera. Passar perfekt för konsulter, webbutvecklare, kreativa byråer, IT-serviceföretag och kommunikationsföretag. Ta kontroll över dina projekt och tid med Intervals. Gratis provperiod.
Lär dig mer om Intervals
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier
Lär dig mer om AI Field Management
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Gör det möjligt för agila team att visualisera, planera, koordinera och leverera stora initiativ snabbt och med tydlig insikt i det värde som levereras.
Planview LeanKit gör det möjligt för organisationer och team att använda företagets Kanban-tavlor för att visuellt spåra och hantera arbetsflödet från strategi till leverans. Genom att använda Planview LeanKit kan företag skala agilt och hantera, planera och samordna arbete över agila team. Kraftfull OKR-funktionalitet hjälper till att identifiera de rätta målen att nå på varje nivå i din organisation och fokuserar genomförandet på mätbara resultat. LeanKit integreras med apparna som ditt team använder varje dag.
Lär dig mer om Planview AgilePlace
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering.
>> Programvara för resurs- och projektplanering >> Schemaläggning av anställda + tidsuppföljning + tidrapporter + projektplanering och budgetering + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo.
Lär dig mer om teamdeck
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Planview Projectplace är en integrerad lösning för projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som hjälper team att få saker gjorda.
Planview Projectplace är en lösning för webbaserad projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som gör det enkelt för team att hantera och spåra framstegen i sitt arbete. Oavsett om ditt team befinner sig på andra sidan korridoren eller över hela världen får du allt du behöver för att planera projekt, hantera uppgifter, visuellt spåra framsteg och uppnå mål. Några av funktionerna inkluderar integrerade Kanban-tavlor och Gantt-schema, samarbetsbaserad dokumenthantering, hantering av uppgifter och arbetsbelastning, kommunikationsverktyg med mera.
Lär dig mer om Planview ProjectPlace
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
En programsvit med över 210 Mac-appar som hjälper dig att förbättra ditt företags produktivitet.
Det är en Mac-plattform som erbjuder över 210 appar för företag i alla storlekar. Få fler uppgifter gjorda på kortare tid med ett enda abonnemang.
Låt Setapp bli din teamguide till rätt verktyg. Fokusera på effektiviteten och ta din dröm så långt du kan. Det kan hända, och det kommer att hända med Setapp.
Setapp for Teams erbjuder en hel programvarukatalog i ett abonnemang som kostar lika mycket som du skulle betala för nästan vilken app som helst från biblioteket
Lär dig mer om Setapp
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Infinity är en allt i ett-produktivitetsplattform som låter dig organisera allt på ett ställe. Programvaran är som Trello på steroider.
Infinity strävar efter att vara den ultimata produktivitetsplattformen.
Plattformen erbjuder en verktygsuppsättning som låter dig organisera alla typer av projekt.
Anpassningsbar struktur och kraftfulla översiktsfunktioner ser till att din arbetsyta inte blir rörig under tiden du använder verktyget och dina viktigaste data kommer alltid att vara ett klick bort.
Lär dig mer om Infinity
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Samarbetsverktyg som integrerar intern chatt, uppgiftshantering, fildelning och videokonferenser i ett och samma lättanvända verktyg.
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa strömmar för specifika team och projekt eller använd det offentliga rummet för företagsomfattande information. Hibox knyter samman avancerade verktyg för uppgiftshantering som kan tilldelas lämpliga teammedlemmar tillsammans med tidsfrister och ärendelistor. Inkluderar videokonferenser med inbyggt uppgiftsskapande.
Lär dig mer om Hibox
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst.
Lär dig mer om Teamogy
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå.
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben.
Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe.
Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera.
Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång.
Lär dig mer om AreTheyHappy
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Samarbeta framgångsrikt i projekt med ditt team. Med sharesuite har du överblick över allt.
En programvara för teamhantering som fungerar för ditt företag. Hantera dina teamprioriteringar, följ upp dina framsteg och klara dina deadlines – allt på en plattform. En intuitiv teamhanteringslösning som hjälper dig att ge ditt team möjlighet att fokusera på att få saker gjorda. Arbeta tillsammans med sammanhang, öppenhet och ansvarsskyldighet.
Lär dig mer om sharesuite
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
Allt-i-ett-plattform för samarbetsdesign och facilitering
Howspace är en samarbetsplattform som är byggd för att facilitera kulturförändringar, skräddarsy lärupplevelser och skapa varaktig effekt i organisationer över hela världen. Designa snabbt unika arbetsytor med dra-och-släpp-widgets och integrera dina nuvarande system för att hålla all kunskap på en gemensam och tillgänglig plats. Samla deltagare för synkrona workshops eller asynkrona brainstorming-sessioner och utnyttja Howspace AI för skalbart meningsskapande.
Howspace bibliotek med färdiga mallar: https://templates.howspace.com/templates
Lär dig mer om Howspace
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden
SQUEAKS är en plattform för uppkopplade arbetare och produktivitet som riktar sig till tillverkare.
Med SQUEAKS tar teammedlemmar emot, interagerar med och delar meddelanden och innehåll från en mängd olika datakällor i nätverket för att inkludera maskiner, databaser, webbapplikationer, affärssystem med mera. Dessutom utför SQUEAKS en digital förvandling av visuella hanteringstavlor genom att driva användbar information till en interaktiv digital tavla i realtid, vilket möjliggör effektiva teammöten och problemlösning i produktionslinjen.
Lär dig mer om SQUEAKS
...
Läs mer
Funktioner
- Uppdragshantering
- Resurshantering
- Projektplanering / schemaläggning
- Spårning av framsteg
- Målsättning/uppföljning
- Meddelanden