Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för teamledarskap

Program för teamledning använder integrerade kommunikationsfunktioner och funktioner för projekt-/uppgiftshantering för att hjälpa chefer att förbättra samarbete, kommunikation och produktivitet inom team och teamrelaterade projekt, både på distans och på kontoret.

39 resultat

Confluence hjälper team att samarbeta och förbättra produktiviteten. Lär dig mer om Confluence
Oavsett om ditt team jobbar på kontoret eller över hela världen hjälper Confluence dig att se till att alla är på samma sida. Använd Confluence som ett programvaruverktyg för teamledning för att samarbeta bättre som ett team. Du kan planera projekt, kommunicera bättre och öka produktiviteten på samma sida. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Asana för teamledning. Få den synlighet du behöver. Planera tidslinjer, justera arbetsbelastningar, behåll fokus och uppnå målen. Lär dig mer om Asana
Asana är den perfekta plattformen för att hantera och organisera teamens möten och kommunikationer. Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Anslut dig till miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder och förlita dig på Asana för att få mer gjort med mindre! Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla teamuppgifter på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina milstolpar och uppgifter. Lumeer ger dig en mycket enkel visuell teamhantering. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
ClickUp är ett teamhanteringsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart
ClickUp är ett teamhanteringsverktyg med prisas av många. Använd uppgifter, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer, automatiseringar, dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt med mera för dina teamhanteringsbehov. Integrera direkt med Zoom Betrodd av företag som Google, Nike och Airbnb. Alla dina team kan arbeta i en enda app. ClickUps helt anpassningsbara och egenutvecklade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher, användbart för alla sorters team Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Wrike är en teamledningsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera.
Wrike är en prisbelönt teamledningsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en snabb och lättanvänd digital whiteboardtavla som är byggd för att hjälpa dig att samarbeta med andra när som helst, var som helst. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Håll alltid kontakten med ditt team. För att effektivisera arbetsflödet kan du prova kraftfulla integrationer med Slack, Box, Atlassian-produkter, MS-ekosystem och mer, eller bygga din egen API. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan.
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter. Med Deel kan företag ta hand om lönen och skapa lokala juridiska kontrakt i över 150 länder med hjälp av en teknikaktiverad självbetjäningsprocess. Deel betjänar mer än 3 500 kunder från SMBs till börsnoterade företag. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system. Lär dig mer om Mattermost

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
12 miljoner tränare, administratörer, spelare och föräldrar använder TeamSnap för att koordinera laget, klubben och säsongen.
TeamSnap har tagit organisering av ungdoms-, fritids- och tävlingssporter in i 2000-talet. Tio miljoner tränare, administratörer, spelare och föräldrar använder TeamSnaps webb- och mobilappar för att bli medlem, schemalägga, kommunicera och samordna allt för laget, klubben och säsongen. Med TeamSnap är det lika enkelt att organisera idrott som att klicka, trycka och köra. Lär dig mer om TeamSnap

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst av anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Blink framröstades som den bästa medarbetarappen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app för frontlinje-arbetare som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervallen är anpassningsbara programvaror för tidsuppföljning och uppgiftshantering som är byggda för de unika behoven hos små team. Inkluderar allt du behöver för att genomföra projekt från början till slut med kraftfull produktivitetsrapportering. Inkluderar projektbudgetar, en kö för arbetsbegäran, gantt-diagram, fakturering, en mobilapp med mera. Passar perfekt för konsulter, webbutvecklare, kreativa byråer, IT-serviceföretag och kommunikationsföretag. Ta kontroll över dina projekt och tid med Intervals. Gratis provperiod. Lär dig mer om Intervals

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Schweizisk webbaserad whiteboardprogramvara: GDPR-kompatibel och med säker datahysning inklusive möjlighet till självhysning lokalt eller i ditt moln
Collaboard är en webbaserad och samarbetsinriktad whiteboardprogramvara från Schweiz. Programvaran erbjuder ett nytt sätt för virtuella samarbeten under webbmöten och seminarier eftersom ”stora tänkare tänker tillsammans”: spåna på nya idéer och samla dem, skapa tankekartor, planera projekt och mycket mer i realtid. Programvaran Collaboard är GDPR-kompatibel och all data hanteras enligt högt ställda säkerhetsstandarder i Nederländerna och Schweiz. Du kan också lagra data på plats eller i molnet. Lär dig mer om Collaboard

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Gör det möjligt för agila team att visualisera, planera, koordinera och leverera stora initiativ snabbt och med tydlig insikt i det värde som levereras.
Planview LeanKit gör det möjligt för organisationer och team att använda företagets Kanban-tavlor för att visuellt spåra och hantera arbetsflödet från strategi till leverans. Genom att använda Planview LeanKit kan företag skala agilt och hantera, planera och samordna arbete över agila team. Kraftfull OKR-funktionalitet hjälper till att identifiera de rätta målen att nå på varje nivå i din organisation och fokuserar genomförandet på mätbara resultat. LeanKit integreras med apparna som ditt team använder varje dag. Lär dig mer om Planview AgilePlace

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering.
>> Programvara för resurs- och projektplanering >> Schemaläggning av anställda + tidsuppföljning + tidrapporter + projektplanering och budgetering + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning/uppföljning
  • Meddelanden