126 resultat
JetBrain Space är en enhetlig plattform som kopplar samman programvaruutvecklingspipeline, projekt- och teamledning. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen med verktyg för omedelbar kommunikation och team- och projektledning. Space tillhandahåller organisations- och kommunikationsverktyg för att göra din teamledning effektiv: en teamkatalog för hantering av företagets organisationsstruktur, hantering av semestrar, frånvaro och platser, chattar, samarbetsbaserade dokument och bloggar, möteshantering, personliga kalendrar och att-göra-listor för uppgiftshantering. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Confluence hjälper team att samarbeta och förbättra produktiviteten. Lär dig mer om Confluence
Oavsett om ditt team jobbar på kontoret eller över hela världen hjälper Confluence dig att se till att alla är på samma sida. Använd Confluence som ett programvaruverktyg för teamledning för att samarbeta bättre som ett team. Du kan planera projekt, kommunicera bättre och öka produktiviteten på samma sida. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner sig. Mer än 93 000 betalande organisationer och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
ClickUp är ett teamhanteringsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är ett teamhanteringsverktyg med prisas av många. Använd uppgifter, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer, automatiseringar, dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt med mera för dina teamhanteringsbehov. Integrera direkt med Zoom Betrodd av företag som Google, Nike och Airbnb. Alla dina team kan arbeta i en enda app. ClickUps helt anpassningsbara och egenutvecklade funktioner är byggda för team i alla storlekar och branscher, användbart för alla sorters team Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en snabb och lättanvänd digital whiteboardtavla som är byggd för att hjälpa dig att samarbeta med andra när som helst, var som helst. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Håll alltid kontakten med ditt team. För att effektivisera arbetsflödet kan du prova kraftfulla integrationer med Slack, Box, Atlassian-produkter, MS-ekosystem och mer, eller bygga din egen API. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla teamuppgifter på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina milstolpar och uppgifter. Lumeer ger dig en mycket enkel visuell teamhantering. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
>> Programvara för resurs- och projektplanering >> Schemaläggning av anställda + tidsuppföljning + tidrapporter + projektplanering och budgetering + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Wrike är en teamledningsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera.
Wrike är en prisbelönt teamledningsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and time tracking tool built specifically for restaurants. Free for 14 days!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. With a free app for staff to submit availability requests and swap shifts, building schedules has never been so easy. Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
ProjectManager is an award-winning work management software that accelerates how businesses collaborate and achieve results. Realize your team’s potential with tools like multiple views, dynamic Gantt charts, workload and resource management, collaborative file and task sharing, @ mentions and comments. Cost effective, easy to use and yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their projects. Try free for 30 days. Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Time tracking app with work schedules, screenshots capturing, activity tracking, Time Off calendar and accurate payroll.
TMetric is a web and desktop app for time and activity tracking, attendance management, and effective workflow settings. Free Version Available. TMetric provides automatic time tracking, tasks and projects scope management, work schedules, and activity tracking. Track your billable hours through all workflows and then stores them for easy billing and payroll. TMetric Time off calendar displays upcoming, planned, and used time offs. TMetric integrates with 50+ services. Lär dig mer om TMetric

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview Clarizen

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform. That means that our product is built by us
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform. That means that our product is built by users, for users, via feedback on our Forum. With flexible project layouts, native email, resourcing, group messaging, and file sharing, Hive connects all aspects of your work. Join thousands of companies moving faster with Hive’s powerful project and process management software. Lär dig mer om Hive

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
The simplest and economical booking app for every business. With BookyWay you can manage easily all your appointments
Do you own a business that requires appointments? You may find a “dedicated” app to book appointments on the market for almost every activity that requires reservations and payments, hard to use, and with excessive costs. BookyWay has the essential functions for any category, and you can use it IMMEDIATELY without any support You won't find a cheaper system, in some cases free. Thousands of professionals already use BookyWay: barbershops, dog lovers, horse racing, driving schools, tire dealers.. Lär dig mer om BookyWay

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
An all-in-one team management app that's powerful, affordable, and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Connecteam is a team management app that allows managers to put their business processes on autopilot and focus on business growth while also freeing up employees to be more productive, flexible, and happy. Save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Start for free now! Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Holaspirit is a software-as-a-service platform designed to bring clarity and transparency to your teams and organization at all levels
Holaspirit is a software-as-a-service platform designed to bring clarity and transparency to your teams and organization at all levels with an advanced agility at scale. With Holaspirit you’re able to move as one, collaborate with your peers and improve self-management – whether it's remote work, hybrid, or in-office teams! Lär dig mer om holaSpirit

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Blink framröstades som den bästa medarbetarappen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app för frontlinje-arbetare som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst av anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Simple task and project management software. Redbooth makes it easy for you and your team to plan and track your work.
Project Management for modern teams. Redbooth is a task and project management platform that provides a single place for team collaboration tasks, discussions and file sharing. Redbooth is simple and flexible to use, enabling project teams and departments at thousands of companies to get work done. Get started with a 14 day trial of our Business plan. Lär dig mer om Redbooth

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervallen är anpassningsbara programvaror för tidsuppföljning och uppgiftshantering som är byggda för de unika behoven hos små team. Inkluderar allt du behöver för att genomföra projekt från början till slut med kraftfull produktivitetsrapportering. Inkluderar projektbudgetar, en kö för arbetsbegäran, gantt-diagram, fakturering, en mobilapp med mera. Passar perfekt för konsulter, webbutvecklare, kreativa byråer, IT-serviceföretag och kommunikationsföretag. Ta kontroll över dina projekt och tid med Intervals. Gratis provperiod. Lär dig mer om Intervals

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
ProofHub is an online project management and collaboration tool that makes it easy for teams to collaborate over and manage projects.
ProofHub is a SaaS-based project management software that comes with integrated Group chat, quick Discussions on projects, Workflows and boards, Project reports and many more powerful features. It enables teams to collaborate and communicate over projects in an easy and flexible manner from one place and is also available for both Android and iOS operating systems; making it easy for even remote teams to stay connected. Plus, you also get a free trial before going for the paid version. Lär dig mer om ProofHub

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
An intuitive event planning platform, helping workforce leaders plan customizable team building events in no time.
Confetti helps workplace leaders book fully customized virtual experiences on a single platform. Browse an extensive collection of virtual events, filter by experience type, and plan the perfect team bonding activity. Experience information, pricing, and availability are viewable directly on the platform. Confetti offers transparent, easy event planning for corporate leaders and empowers companies like Shopify, Amazon, Google to build well-rounded, happier teams. Lär dig mer om Confetti

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Open source project management software with a wide set of features. It supports teams along the entire project management life cylce.
OpenProject is open source project management software. It supports classic, agile as well as hybrid project management. OpenProject enables distributed teams to collaborate throughout the entire project lifecycle, from initial planning to project execution and documentation. The software is available in over 30 languages. Core functions and use cases of OpenProject are: - Project portfolio management - Project planning and scheduling - Task management and issue tracking - Agile Boards Lär dig mer om OpenProject

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Gör det möjligt för agila team att visualisera, planera, koordinera och leverera stora initiativ snabbt och med tydlig insikt i det värde som levereras.
Planview LeanKit gör det möjligt för organisationer och team att använda företagets Kanban-tavlor för att visuellt spåra och hantera arbetsflödet från strategi till leverans. Genom att använda Planview LeanKit kan företag skala agilt och hantera, planera och samordna arbete över agila team. Kraftfull OKR-funktionalitet hjälper till att identifiera de rätta målen att nå på varje nivå i din organisation och fokuserar genomförandet på mätbara resultat. LeanKit integreras med apparna som ditt team använder varje dag. Lär dig mer om Planview LeanKit

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Get More Done With Firm360. Save time and money with this all-in-one accounting management platform—the visibility you need.
Streamline your accounting practice and increase your firm's productivity. Save your staff an average of 10 hours a week in wasted non-billable time in 30 days. Firm360 creates client management, project management, billing, reporting, and time management transparency. Save your firm time and money by replacing your current 5+ software solutions with one seamless experience. This all-in-one cloud-based platform is everything you need to get the job done! Lär dig mer om Firm360

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Easy Project and Task Management for Teams
Hitask is a unique project and task manager for teams. It helps to focus on team collaboration, getting tasks done and manage an entire project. Lär dig mer om HiTask

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
The integrated and collaborative project portfolio management software for a smarter work and a happier life.
wethod is the collaborative and integrated project portfolio management software. It is a system that enables the simultaneous management of CRM, projects and financials providing many insight about sale performance, productivity, portfolio analysis and team distribution, while fostering people empowerment. Lär dig mer om WETHOD

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Planview Projectplace är en integrerad lösning för projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som hjälper team att få saker gjorda.
Planview Projectplace är en lösning för webbaserad projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som gör det enkelt för team att hantera och spåra framstegen i sitt arbete. Oavsett om ditt team befinner sig på andra sidan korridoren eller över hela världen får du allt du behöver för att planera projekt, hantera uppgifter, visuellt spåra framsteg och uppnå mål. Några av funktionerna inkluderar integrerade Kanban-tavlor och Gantt-schema, samarbetsbaserad dokumenthantering, hantering av uppgifter och arbetsbelastning, kommunikationsverktyg med mera. Lär dig mer om Planview Projectplace

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
awork provides automatic project management for teams. Bundle your todos into lists, kanban boards, and Gantt charts, w/ time tracking.
awork is an automatic project management tool for teams. It bundles todos into lists, grouped kanban boards, and Gantt charts. awork supports your team's daily work and keeps you updated through smart notifications - even allowing you to automate actions with autopilot. Thanks to integrated time tracking, you can analyze times and bill your clients. As the first GDPR-compliant alternative from Germany, awork is able to keep up with providers from Silicon Valley while also setting new benchmarks. Lär dig mer om awork

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Collaborative Learning Made Easy!
Pandos is an AI app that revolutionizes Collaborative Learning (CL), which regularly requires a tremendous time commitment from educators and may create many challenges for learners, such as finding teammates, coordinating tasks, assessing peers or dealing with free-riders. Lär dig mer om Pandos

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Infinity är en allt i ett-produktivitetsplattform som låter dig organisera allt på ett ställe. Programvaran är som Trello på steroider.
Infinity strävar efter att vara den ultimata produktivitetsplattformen. Plattformen erbjuder en verktygsuppsättning som låter dig organisera alla typer av projekt. Anpassningsbar struktur och kraftfulla översiktsfunktioner ser till att din arbetsyta inte blir rörig under tiden du använder verktyget och dina viktigaste data kommer alltid att vara ett klick bort. Lär dig mer om Infinity

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Online Project management software, Task Management software, Gantt chart Software, Project Tracking, Team Collaboration, Agile Lean
Binfire is an Online Project Management Software trusted by both traditional distributed teams in over 25 countries. Plan, Track and Manage projects on-the-go or in the office. Leverage Kanban, Gantt, Burndown chart to manage your tasks with a proven project tracking software. Limitless brainstorming real-time, and every time with an interactive whiteboard collaboration software. Build passionately by a team of project managers with years of experience Lär dig mer om Binfire

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Mosaic offers AI-powered resource management, reporting, and forecasting. Guaranteed to increase profitability and productivity.
Mosaic is an AI-powered, web-based resource management software that's guaranteed to boost profitability and productivity. It integrates with most project and financial management software, automatically gathering data to show who is working on what, when. Teams can then accurately bill and forecast, effectively manage capacity, and strategically plan workloads. Mosaic rescues teams from clunky spreadsheets, offering a new, full level of business visibility. Start with a free 30-day trial today. Lär dig mer om Mosaic

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Samarbetsverktyg som integrerar intern chatt, uppgiftshantering, fildelning och videokonferenser i ett och samma lättanvända verktyg.
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa strömmar för specifika team och projekt eller använd det offentliga rummet för företagsomfattande information. Hibox knyter samman avancerade verktyg för uppgiftshantering som kan tilldelas lämpliga teammedlemmar tillsammans med tidsfrister och ärendelistor. Inkluderar videokonferenser med inbyggt uppgiftsskapande. Lär dig mer om Hibox

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
En programsvit med över 210 Mac-appar som hjälper dig att förbättra ditt företags produktivitet.
Det är en Mac-plattform som erbjuder över 210 appar för företag i alla storlekar. Få fler uppgifter gjorda på kortare tid med ett enda abonnemang. Låt Setapp bli din teamguide till rätt verktyg. Fokusera på effektiviteten och ta din dröm så långt du kan. Det kan hända, och det kommer att hända med Setapp. Setapp for Teams erbjuder en hel programvarukatalog i ett abonnemang som kostar lika mycket som du skulle betala för nästan vilken app som helst från biblioteket Lär dig mer om Setapp

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Easy to use, powerful platform to centralise policies & process with integrated workflow management and compliance support.
One home for process, workflow & reporting. Process Bliss eliminates the chaos of running a business - improving visibility, operations & compliance. Centralise process, policies & procedures and execute as workflow. Create & share reports or view operational dashboards. Manage policy acceptance, audit trails, archival and process feedback functions to support compliance. Supports flowcharts, decisions, data capture, dependent due dates, recurring schedules, permissions and more. Lär dig mer om Process Bliss

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Lär dig mer om Ravetree

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
SmartSuite organizes work so teams know what to do, why it matters, and how to get it done.
SmartSuite is transforming how organizations get work done by providing a collaborative Work Management platform that enables teams to plan, track and manage workflows - whether it be a project, an ongoing process or routine everyday tasks. Lär dig mer om SmartSuite

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
farmerswife, designed for media professionals. Schedule, manage and collaborate. Let farmerswife simplify your worklife!
Designed for media professionals in production, post-production, broadcasting, equipment rental, agencies, and education. Schedule people, rooms, equipment and more in two integrated timelines. Manage your Project Lifecycles and track costs and forecast costs & revenue, configure rates & discounts and generate invoices. Collaborate with your teams using Cirkus and share tasks, comments and files - all integrated with your farmerswife projects. Let farmerswife simplify your work! Lär dig mer om farmerswife

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Uppdragshantering
  • Resurshantering
  • Projektplanering / schemaläggning
  • Spårning av framsteg
  • Målsättning / spårning
  • Meddelanden