I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

NPS-program

NPS-program hjälper organisationer att implementera kampanjer för att mäta nettopromotorpoäng. NPS-software är ett riktmärke för kund- och medarbetartillfredsställelse som beräknas med hjälp av enkäter. Det samlade betyget kan användas för att mäta lojalitet mot varumärket eller organisationen.

Sverige Visa lokala produkter

27 resultat

Deliver NPS surveys through apps, websites, email and chatbots. Get actionable insights that reduce churn and drive growth. Lär dig mer om Survicate
Create NPS surveys in seconds and find out what your customers think about your business. Deliver NPS surveys through apps, websites, emails, and chatbots with Survicate. Get actionable insights that drive growth and reduce churn. — Easy integration with Intercom, HubSpot & more (native, code-free) — Ready-to-use templates included Lär dig mer om Survicate

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Förbättra kundupplevelsen genom att beräkna din New Promotor Score (NPS) med färdiga NPS-enkäter från Jotform Enterprise.
Jotform Enterprise tillhandahåller en allt i ett-programvara för kundfeedback, organisering och NPS för företag som vill erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Jotform Enterprise kommer att hjälpa dig att förbättra kundupplevelsen, från att beräkna NPS till att utforma e-postmeddelanden med autosvar. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende, och eleganta NPS-undersökningar. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in insikter
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara NPS-undersökningar. Vill du se till att dina kunder är nöjda? Vill du veta hur lojala dina kunder är? Är du intresserad av att få reda på om dina patienter rekommenderar dig till andra? Alla dessa frågor och mycket mer besvaras med nyckeltal (net promoter score, NPS). Lär dig mer om SurveyLegend

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Ett verktyg för onlineundersökningar som gör att du med enkelhet kan skapa ett obegränsat antal undersökningar, distribuera dem och analysera resultaten.
Zoho Survey är en lättanvänd programvara för onlineundersökningar och frågeformulärsskapande. Funktionerna är skalbara för att passa dina behov, med allt som behövs för att skapa undersökningar, distribuera dem och analysera svar. Undersökningspaneler finns också tillgängliga om du behöver data från specifika demografiska profiler. Välgrundade beslut finns runt hörnet. Läs mer om Zoho Survey på hemsidan. Lär dig mer om Zoho Survey

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES.
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om XM for Customer Experience

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Du erbjuds väldigt bra support för NPS-frågor. Utmärkt rapportering, automatisering och integrering med ditt företags programvara.
Letar du efter NPS-programvara som kan integreras med din övriga programvara? Programvaran är avsedd för att ansluta verktyg och det kundframgångsteamet i världsklass är redo att hjälpa dig. Lär dig mer om Startquestion

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Mobil och molnbaserad marknadsundersökningslösning för företag som hjälper till att samla in, dela och samarbeta om forskningsbaserade data.
SurveyMonkey Enterprise ger företag möjlighet att samla in och agera på kritisk feedback för att driva tillväxt och innovation i stor skala med avancerade funktioner för säkerhet och efterlevnad. Integrera feedback från enkäter med dina tekniklösningar för att förbättra beslutsfattandet och automatisera arbetsflöden. SurveyMonkeys produkter, företagslösningar och integrationer gör det möjligt för mer än 335 000 organisationer att leverera bättre kundupplevelser, minska personalomsättningen och frigöra tillväxt och innovation. Lär dig mer om SurveyMonkey Enterprise

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda.
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse. SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls. Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp. Lär dig mer om SurveySparrow

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Zonka Feedback NPS Platform är en programvara för undersökning och respons över flera kanaler. Mät, förbättra och omvandla de anställdas och kundernas upplevelser.
Zonka Feedback CX Platform är en flerkanalig programvara för undersökningar och respons för att förändra hur du hanterar medarbetar- och kundupplevelsen. Mät rätt CX-mätvärden inklusive poäng för kundlojalitet, kundansträngning och CSAT-poäng. Ta emot respons och genomför undersökningar över flera kanaler: iPads, läsplattor, smartphones, webb, e-post och SMS. Se till att ditt team är synkade, ser responsen och samarbetar för att sluta responsslingan. Se insiktsfulla NPS-rapporter för att fokusera på kundtillfredsställelse och tillväxt. Lär dig mer om Zonka Feedback

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Professionell online undersökningsprogramvara. Undersökningar, frågeformulär, formulär och tester för kundupplevelse, marknadsundersökning, personal med mera.
SurveyLab är ett professionellt verktyg för onlineenkät som stöder skapandet av enkäter, automatiserar svarsinsamling och skapar rapporter. Systemet är ett webbprogram och ingen ytterligare programvara förutom webbläsaren behövs för att använda det. Några av funktionerna i tjänsten är: avancerad logik och slumpgenerering, flerspråkiga enkäter om språkstöd, samarbete mellan team och delning av undersökningsresultat, förbättrad säkerhet (SSL/HTTPS), export av undersökningsresultat (Excel, SPSS, PowerPoint), undersökningar av varumärke och vita etiketter, programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om SurveyLab

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Ge kraft åt din organisations hire-to-retire-process med Blue, en robust och helt automatiserad programvara för hantering av anställdas arbetsliv och trivsel.
Blue stärker din organisations hire-to-retire-process genom att ge dig insikter som hjälper dig att kontinuerligt förbättra dina anställdas utveckling. Det blir bärbjälken i medarbetarupplevelsen eftersom Blue täcker en mängd olika responsprocesser, inklusive 360-utvärderingar, enkäter, komplexa utvärderingar och mer, vilket innebär att du bara behöver ha en leverantör. Blue är en bra lösning för alla hire-to-retire-processer. Lär dig mer om Blue

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Plattform för kundengagemang med övervakning av attityder, responsinsamling, closed loop-uppföljning, granskning av publicering och textanalys.
Listen360 betjänar företag runt om i världen med kontor i flera orter. Listen360:s plattform för kundengagemang ger dig nyckeln till att lyssna på och lära av dina kunder. Med hjälp av statistik och insikter hjälper Listen360 dig att dra nytta av direkt respons från kunder för att göra dina produkter och tjänster mer meningsfulla för de kunder du betjänar. Lär dig mer om Listen360

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
UniFocus-tekniken erbjuder förstklassiga verktyg för personaladministration som gör det möjligt för chefer att fatta smartare och snabbare beslut.
UniFocus är ledande inom personaloptimering och kombinerar lösningar för arbetskraftsförvaltning och tids- och närvarosystem med insikter om kund- och medarbetarengagemang. UniFocus verktyg tar vara på mängder av branschkunskap och gör personalprognoser, budgetering, schemaläggning och efterlevnad till en barnlek. Våra molnbaserade verktyg gör att vår programvara kan integreras med dina befintliga system och ge kraftfulla affärsinsikter från valfri enhet, när som helst. Lär dig mer om Unifocus

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Ta smartare beslut med hjälp av insikter från feedback.
Använd vår erfarenhet i ditt nästa projekt. Vi har stor erfarenhet av allt från små standardlösningar till komplexa integrationer och stora projekt med hundratusentals respondenter. Vi tror på att insikter driver förändring. Insikter har potentialen att förändra organisationer i grunden. Om dessa insikter sedan resulterar i handling säkerställer de att de rätta besluten tas samtidigt som de visar vilken riktningen du bör arbeta mot framöver. Questback är en plats för drivna och nyfikna människor som vill göra organisationer smartare. Lär dig mer om Questback

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
zenloop är en plattform för responshantering som ger e-handelsbutiker möjlighet att förbättra kundlojaliteten med hjälp av Net Promoter System®.
zenloop-plattformen hanterar hela återkopplingscykeln och ger företag möjlighet att dra nytta av resultaten från kundåterkopplingen. Net Promoter System (NPS)-programvaran visar var det finns utrymme för förbättring genom att på ett smart sätt utnyttja potentialen i artificiell intelligens och självlärande algoritmer. Skicka ut enkäter till dina kunder vid alla kontaktpunkter och undersök deras shoppingupplevelse. Detta gör det möjligt för e-handelsföretag att bemöta kunders feedback, öka kundens livslängdsvärde (customer lifetime value, CLV) och förhindra kundbortfall. Lär dig mer om zenloop

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Sverige Lokal produkt
En undersökningslösning för kundfeedback. Vi erbjuder NPS- uppföljning, avancerad rapportering, GDPR-säkerhet och resultat i realtid.
Netigate är en feedbackplattform som låter dig samla in och hantera värdefulla affärsinsikter från kunder och medarbetare via undersökningar online. Vår lösning för kundfeedback hjälper dig att mäta och förbättra NPS, nöjdhet, engagemang, lojalitet och att reducera churn. Vi kombinerar en användarvänlig plattform med ett team av in-house experter för att ge dig avancerad dataanalys, olika distributionsmetoder, rapporter i realtid, mallar utformade av experter, GDPR-säkerhet och mycket mer. Lär dig mer om Netigate

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Trustmary kopplar samman kundrespons, kundrecensioner och hemsida för att generera fler konverteringar (leads, försäljning). Helautomatisk.
Trustmary hjälper dig att 1. mäta NPS och samla in respons 2. omvandla respons till autentiska recensioner och kundrekommendationer (inklusive video), 3. visa sociala bevis på hemsidan och mäta hur de förbättrar dina konverteringar. Helautomatisk. Det primära värdet kommer från ett kontinuerligt flöde av autentiskt och effektivt kundgenererat innehåll från responsströmmen och enkla sätt att visa dem på hemsidan, vilket resulterar i högre konverteringsfrekvenser. Lär dig mer om Trustmary

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Använd Qualaroos verktyg för undersökningshantering för att skapa och automatiskt poängsätta NPS-undersökningar. Övervaka NPS-poängen över tid med hjälp av diagram.
Qualaroo är en programvara för undersökningar och avancerad rapportering som låter dig skapa alla typer av undersökningar, inklusive NPS. Prova förbyggda NPS-undersökningsmallar eller skapa en från grunden med personlig varumärkesprofilering. Den djupgående instrumentbrädan visar ditt NPS-resultat så att du kan mäta kvaliteten på kundupplevelsen. Ta read på vad dina kunder tycker genom att genomföra undersökningar med diskreta popup-uppmaningar. Skapa enkäter på 21 språk och dela dem på flera kanaler som mobilappar, webbplatser, webbappar och länkar. Lär dig mer om Qualaroo

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Med Refiner kan du personanpassa alla aspekter av dina NPS-undersökningar för att få höga svarsfrekvenser och användbar respons.
Refiner är en NPS-lösning som är speciellt framtagen för SaaS-företag. Med Refiner kan du anpassa varje aspekt av din NPS-undersökningskampanj för att få höga svarsfrekvenser och användbar respons. Skapa en konstant ström av NPS-respons av hög kvalitet med tidsinställda widgetar för undersökningar i appen. Använd sedan integrationer för att meddela ditt team, berika CRM-profiler, starta personliga kampanjer eller uppdatera din backend-API med webbkrokar. Lär dig mer om Refiner

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
SatisMeter är marknadens enklaste NPS-verktyg. Få respons i realtid, sömlöst integrerad med valfria appar.
SatisMeter är marknadens enklaste NPS-verktyg. Få respons i realtid, sömlöst integrerad med valfria appar. SatisMeter är en flerkanalsplattform som förbättrar kundretentionen genom att samla in respons i appen med hjälp av Net Promoter System (NPS). Det är ett nödvändigt verktyg för SaaS, användarplattform eller e-handelsföretag. Tack vare en diskret och lätt undersökningswidget är den genomsnittliga svarsfrekvensen så hög som 35 %. De som föredrar e-post kan använda alla slags e-postprogram. Lär dig mer om SatisMeter

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter.
Net Promoter Score-programvara (NPS) som hjälper dig att samla in, analysera och agera på respons från kunder och anställda. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid utbildningsevenemang. NPS-undersökningar är enkla att anpassa och verktygen hjälper dig att förstå trender per segment eller kund i realtid. Lösningen integreras med programvara från tredje part (Slack, Zapier, CRM). Lär dig mer om SightMill

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera kundens röst och få insikter om betyg och recensioner
Miljontals produktrecensioner skrivs varje dag. Wonderflow är en enkel AI-baserad lösning för att analysera dem och omvandla denna extremt stora ström av kundrespons till effektiva åtgärder. Wonderflow är enkelt, exakt, integrerat, prediktivt. Det är därför Fortune 500-företag har valt det som ett viktigt verktyg för att bli kundcentrerade och ligga steget före konkurrenterna. **Wonderflow är skräddarsytt för konsumentelektronik-, försäkrings-, logistik-, däck- och kosmetikaföretag.** Lär dig mer om Wonderflow

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning
Avancerad plattform för prediktiv analys som hjälper företag att identifiera och mäta viktiga drivkrafter som påverkar kundbortfall, genomsnittlig intäkt per abonnent (average revenue per user, ARPU), kundens livstidsvärde (customer lifetime value, CLV) och poäng för kundlojalitet (net promoter score, NPS).
Avancerad plattform för prediktiv analys som hjälper företag att identifiera och mäta viktiga drivkrafter som påverkar kundbortfall, genomsnittlig intäkt per abonnent (average revenue per user, ARPU), kundens livstidsvärde (customer lifetime value, CLV) och poäng för kundlojalitet (net promoter score, NPS). Lär dig mer om Customer Happiness Index

Funktioner

  • Pulsundersökningar
  • Segmentering
  • Flerspråkig
  • Anonym feedback
  • Mobil undersökning