Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Callcenter-system

52 resultat
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en molnbaserad programvara för kontaktcenter med över 200 kompatibla integreringar. Effektivisera alla kontaktcenterkanaler och hantera dem från en enda delad företagsinkorg. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett molnkontaktcentrum byggt för moderna företag. Över 2 500 företag - inklusive DHL, Yves Rocher och Glovo - förlitar sig på CloudTalk för överlägsen samtalskvalitet och enastående funktioner. Gör det enklare för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner och enkla integreringar med dina befintliga kundsupport-, CRM- och e-handelssystem. Programvaran är det perfekta telefonsystemet för medelstora företag som vill växa. Prova en 14-dagars provperiod, helt gratis Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
XCALLY är en innovativ omnikanalskommunikationslösning som är utformad för att hantera kundernas relationer på ett enkelt sätt. Lär dig mer om XCALLY
XCALLY är en innovativ omnikanalskommunikationslösning. Den har utformats för att hantera kundrelationer på ett enkelt, effektivt sätt och effektivt sätt, allt sömlöst i en enhetlig och integrerad plattform: SMS, e-post, fax, telefonsamtal, video och sociala medier (Facebook, WhatsApp, Messenger, WeChat osv.). XCALLY är för närvarande installerat i över 60 länder och växer... Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter. Lär dig mer om Dialfire
Lättanvänd callcenterprogramvara för utgående telefontrafik med högpresterande prediktiv uppringare från molnet. Mycket tillförlitlig och säker. Ökar produktiviteten genom anpassningsbara formulär, flerstegskampanjer med automatiserade arbetsflöden, blandade inkommande samtal, personanpassade analyser i realtid, samtalsövervakning och inspelning. Kan integreras med din befintliga programvara genom REST API. Stöder outsourcing till underleverantörers callcenter. Utmärkt för utspridda kontor. Betala per användning. Ingen installationsavgift, ingen avgift för agentplats. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
ICTContact är en automatiserad och avancerad programvarulösning för kontaktcentrum som stöder både inkommande och utgående callcenter. Lär dig mer om ICTContact
ICTContact är en automatiserad och avancerad programvarulösning för kontaktcentrum som stöder både inkommande och utgående callcenterfunktioner tillsammans med kampanjschemaläggning, AMD, DNC och automatiserad telemarketing med samtalsspårning och styrning i realtid. ICTContact medföljer även webbaserade webbtelefoner och agentpaneler med fullständiga CRM-integreringsalternativ med hjälp av REST API. Lär dig mer om ICTContact

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys , tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Twilio Flex är en helt programmerbar molnbaserad kontaktcentrumplattform som ger företag fullständig kontroll över varje stacknivå.
Twilio Flex är en helt programmerbar kontaktcentrumplattform i molnet som ger företag fullständig kontroll över deras kontaktcentrumupplevelse. Med Twilio Flex kan företag omedelbart distribuera en omnikanalbaserad kontaktcentrumplattform och programanpassa varje del av upplevelsen, inklusive agentgränssnittet, kommunikationskanaler, dirigering av interaktioner samt rapportering för att uppfylla verksamhetens unika behov. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Se till att varje telefonsamtal räknas och ge tid tillbaka till dina säljare med mer än 70 CRM-, kundtjänst- och programvaruintegreringar.
Aircall är det molnbaserade telefonsystemet som moderna företag med team med fler än tre-användare väljer. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta en riskfri testperiod idag. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Hantera kundupplevelsen från början till slut med Front. Skicka e-post, chatt, SMS och alla dina kundkommunikationer till en enhetlig plattform.
Hantera kundupplevelsen från början till slut med Front. Flytta din e-post, chatt, SMS, telefon och all din kundkommunikation till en enhetlig plattform tillsammans med din CRM och databas. Front är en av de första programvarorna för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, dela och diskutera e-postmeddelanden internt utan rörig vidarebefordran och svara alla. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Qualtrics CustomerXM

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Den kodlösa interaktiva plattformen med beslutsträd som hjälper användare att förenkla komplexa processer och guida dem till nästa steg.
Med Zingtree kan du skapa kodlösa, interaktiva beslutsträd som hjälper dig att skapa agentmanus, vägleda kunder och hantera interna processer. Genom att förvandla dina arbetsflöden till en upplevelse där du väljer dina egna äventyr kan du hjälpa användarna att nå nästa steg och göra det komplexa enkelt. Eftersom det är en kodlös lösning kan företagsanvändare skapa, distribuera och hantera sina beslutsträd med litet eller inget IT-arbete. Lär dig mer om Zingtree

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser. Lär dig mer om Creatio CRM

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Hantera telefonsamtal, WhatsApp, SMS-konversationer - allt på ett ställe. Kompletta API- och CRM-insticksprogram. Virtuella telefonnummer i alla länder
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Den har ett gränssnitt för röst- och WhatsApp-kanal med konversationshistorik, nyckeltal i realtid och smarta routingfunktioner. Ziwo erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst.
Squaretalk är en mångsidig och säker molnbaserad kontaktcenterplattform med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet. En prisvärd, skalbar och lättanvänd CPaaS ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt oavsett var de befinner sig och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
FreJun är en plattform för samtalsautomatisering för utgående team. FreJun tillgodoser dina kommunikationsbehov mellan slutanvändare och integrerar med ditt arbetsflödesverktyg med ett enda klick.
FreJun är en molntelefoniplattform som automatiserar dina affärssamtal. Användarna kan ringa utgående och ta emot inkommande affärssamtal med ett unikt virtuellt nummer. Samtalen kan loggas, spelas in och integreras med alla arbetsflödesverktyg som CRM och ATS. Detaljerad samtalsanalys och AI-insikter genereras för att förbättra teamets resultat. FreJun har också en automatisk uppringare där användaren automatiskt kan ringa upp nummer i en lista. Hela kontaktsystemet kan konfigureras på 5–10 minuter. Lär dig mer om FreJun

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Det effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcentret AVOXI Genius. Se hur enkelt det kan vara när du provar 30 dagar riskfritt.
Den effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcenterprogramvaran AVOXI Genius. Hantera enkelt dina företagskommunikationer från ett intuitivt, webbaserat kontaktcentrum. AVOXI Genius är den första plattformen som integrerar din kontaktcentrumlösning med din rösttjänst, med virtuella telefonnummer tillgängliga för omedelbar aktivering i över 160 länder. Med planer från 24,99 USD per användare är AVOXI Genius en av de mest prisvärda lösningarna i världen. Lär dig mer om AVOXI

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Förbättra din kundservice med molnbaserad callcenter-programvara. Med Call Center Studio kan du betjäna kunder oavsett var de befinner sig.
Förbättra din kundservice med molnbaserad programvara för kontaktcenter. Att driva ett effektivt företag är viktigare än någonsin. Call Center Studio erbjuder molnbaserad programvara för kontaktcenter så att du kan betjäna dina kunder oavsett var de befinner sig. Med ett intuitivt gränssnitt kan du enkelt installera och utbilda personalen på några minuter. Lyssna på inspelningar, använd AI-verktyg för att förbättra dina kundupplevelser (customer experience, CX). Med kraftfull rapportering och väldigt responsiv kundservice får du support 24/7 från ett engagerat team. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Telnyx levererar röst-, meddelande- och IP-tjänster för applikationer och nästa generations kommunikationsföretag.
Med Telnyx Mission Control-portal och API kan du enkelt integrera, hantera och analysera alla dina röst- och meddelandebehov. Börja med att autentisera ditt konto och lägga till anslutningar med unik SIP-autentisering för att aktivera kontroll av flera innehavare. Köpa nummer för inkommande samtal, bygga SIP-kanaler för att möjliggöra utgående samtal och tilldela anslutningar till samtalsprofiler för skalbarhet på begäran. Lär dig mer om Telnyx Suite

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Samarbetsprogramvara för schemaläggning som utformats för kundserviceteam.
Soon är ledande inom webb- och samarbetsbaserad personalschemaläggning. Implementera självschemaläggning på den nivå som fungerar bäst för din situation och ger dina anställda frihet och ansvar. Med den här strukturen på plats kommer du att göra personalen gladare och förbereda din kundserviceavdelning för framgång medan din verksamhet växer. Programvaran används av allt från kundtjänstteam i snabb tillväxt till innovativa storföretag. Hör av dig för en personlig introduktion. Lär dig mer om Soon

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Channels är en bra lösning för att få din verksamhet att växa. Skaffa den nu för att öka din försäljning och kundservice.
Channels är ett datadrivet telefonsystem som är utformat för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Channels integreras med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive och mer. Channels ger dig flera funktioner. Framför allt kan du se kunduppgifter före ett samtal, så att du kan undvika en onödig intervju och gå direkt till de viktiga frågorna. Du har också samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, IVR, samtalsinspelningar, livelyssning med mera. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Channels

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Intresserad av automatiserad marknadsföring? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning Lär dig mer om User.com

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Freshcaller är ett molnbaserat modernt telefonsystem som hjälper dig att skala upp din verksamhet utan att behöva oroa dig för komplexiteten.
Freshcaller är ett molnbaserat PBX-system som gör att du kan köpa lokala och avgiftsfria telefonnummer i över 90 länder. Freshcaller från Freshworks kan hjälpa dig att tänka om samtal och ta tillbaka sammanhang. Över 40 000 kunder litar på Freshworks. Ingen hårdvara och inga underhållskostnader. Ett bra telefonsystem för callcenterverksamhet och företagstelefoni för alla team. Företag kan välja att spela in alla sina telefonkonversationer, ge arbetsledare tillgång till liveuppdaterade instrumentbrädor och till och med lyssna och tala med kunder i realtid Lär dig mer om Freshdesk Contact Center

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning? Lär dig mer om NUACOM

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Enkel och kraftfull. molnbaserad telefonlösning. Skaffa företagstelefoni. funktioner till ett fantastiskt pris.
VoIPstudio är en professionell VoIP-telefontjänst som erbjuds till konsumentpris. Den erbjuder de kvalitets- och säkerhetsgarantier som företag kräver, samtidigt som den levererar innovativa funktioner, flexibilitet, skalbarhet och en rik användarupplevelse. Dessutom erbjuds en särskild supporttjänst för alla kanaler dygnet runt. VoIPstudio har en stabil infrastruktur och är utformad för att möjliggöra flexibla men säkra anslutningar mellan användare, vilket gör det möjligt för företag att snabbt bli mer produktiva. Lär dig mer om VoIPstudio

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Molnbaserad kontaktcenterlösning med hanterings- och operatörsfunktioner, datasäkerhet, systemintegration och analytiska rapporter.
VCC Live är en molnbaserad kontaktcenterlösning som tillhandahåller telekommunikationstjänster till företag med över 10 operatörer som vill erbjuda snabb support till sina kunder. Dess avancerade funktioner (IVR, realtidsstatistik, hög säkerhet, prediktiv uppringare för att nämna några) gör att ditt kontaktcenterteam kan utföra en mängd olika aktiviteter på en och samma plattform. Den unika funktionen, VCC Live Pay, gör att du kan initiera betalningar via telefon, vilket påskyndar inkassoprocessen. Lär dig mer om VCC Live

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
SpitFire callcenterprogramvara för företag: enkel att installera, hantera och uppgradera. Agenter kan logga in var som helst i världen på vilken enhet som helst.
Vad skiljer SpitFire från andra prediktiva uppringare. SpitFire Enterprise är den enda kontaktcenter-programvaran som erbjuder: lösningar för moln-, lokal- eller hybridcallcenter. 5 uppringningslägen: prediktiv, fast pris, snabbanslutning, förhandsgranskning och manuell uppringning. Integrera din CRM eller abonnentväxel (private branch exchange, PBX) eller använd SpitFire API:et för att helt anpassa ditt callcenter. OPC Marketing ligger på en enda adress i Addison, Texas och erbjuder utveckling, leverans och support. Lär dig mer om SpitFire

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder via telefon, e-post, chatt och sociala medier.
Dixa är plattformen för goda kundrelationer för realtidssamtal mellan konsumentföretag och deras kunder. Dixa gör det möjligt för kundinriktade team att leverera omedelbar och anpassad support via telefon, e-post, chatt och meddelandeappar från en och samma skärm. Få prestandastatistik i realtid, kraftfulla routningsfunktioner, automatiseringar, integrationer och mycket mer. Besök webbplatsen eller boka en demo för att se hur Dixa kan förbättra din agentupplevelse och kundupplevelse. Lär dig mer om Dixa

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt.
Adversus är en webbaserad CRM-lösning för företag som är verksamma inom telemarketing, insamling och mötesbokning. Intelligenta kampanjer optimerar ditt callcenter effektivt genom att automatisera kontakt- och samtalsflöden, vilket säkerställer att samtal med goda utsikter är de enda du får. The Journey-modulen gör att du kan automatisera och integrera allt du kan tänka dig. Håll ett öga på händelser och reagera därefter. Lär dig mer om Adversus

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Callcenter-lösningar för SMBs till globala storföretag med flera anläggningar. Microsoft Teams-certifierad. Alternativ: moln, hybrid eller lokalt.
En mycket tillförlitlig, certifierad, säker och funktionsrik callcenter-lösning som levererar optimala kundupplevelser genom att snabbt och enkelt ansluta resurser i hela organisationen för att lösa kundernas behov, oavsett vilken kanal eller enhet de föredrar. Microsoft Teams-certifierade, öppna standarder-baserade, verksamhetsflexibla, AI- och videoaktiverade, säkerställer enkel distribution av funktioner och funktionalitet för att leverera tjänster som kunderna förväntar sig. Tillgängliga alternativ: moln, hybrid eller lokalt. Lär dig mer om Enghouse Contact Center

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Skapa meningsfulla kundrelationer i alla kanaler med Infobips fullstack-molnkommunikationsplattform.
Infobip erbjuder omnikanalskommunikation och hjälper varumärken att skapa meningsfulla relationer med sina kunder, i stor skala. Infobips kommunikationsplattform driver ett brett utbud av lösningar, meddelandekanaler och verktyg för avancerat kundengagemang, säkerhet, autentisering, support och behållande. Lär dig mer om Infobip

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder.
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Prediktiv uppringare som hjälper callcenter att hantera produktivitet och leverera en effektiv kundupplevelse. Gör dina kampanjer personliga.
Öka effektiviteten hos dina agenter i ditt callcenter och generera en större mängd effektiva samtal som sparar tid och pengar. Med Megadialer kan du välja den lämpligaste uppringningsmetoden för din kampanj: förhandsgranskning eller prognos. Lättanvänt gränssnitt: Ändra kampanjer så att de passar din verksamhet. Anpassningsbara kampanjer: Många moduler som gör din hantering enklare. Realtidsanalys: Kontrollera alla processer i MegaDialer-gränssnittet i realtid. Be om en demo. Lär dig mer om MegaDialer

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Programvaran ger företag kostnadseffektiva AI-samtalslösningar via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen.
Toppmoderna AI-chattrobotar för att skala upp kundservice och försäljningsinteraktioner. AI-driven e-postresponsautomatisering för att hantera e-post från kunder på ett snabbare och mer effektivt sätt. Röstautomatiseringsbottar från början till slut för sömlös kundtjänst. Programvaran tillhandahåller toppmoderna och kostnadseffektiva AI-samtalsverktyg via chatt, e-post och röstsamtal för att omvandla kundinteraktionen för företag runt om i världen. Lär dig mer om Enterprise Bot

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Med lösningen Remote Expertise kan du ge ”praktisk” support även om du befinner dig tusentals mil bort.
Help Lightings lösning Remote Expertise kan experter samarbeta visuellt, hjälpa till med och lösa problem som om de arbetade sida vid sida med en kollega eller kund. Med hjälp av sammanslagen verklighet kombineras direktvideoströmmar från expert- och fjärrtekniker till en samarbetsinriktad videomiljö. Deltagarna kan telestratera, frysa bilder, använda handgester, ladda upp bilder, handböcker och instruktioner. Help Lightning fungerar på alla dina befintliga smarta enheter. Lär dig mer om Help Lightning

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation.
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation som ger företag möjlighet att fatta datadrivna beslut baserat på mätetal, sammanhang och betydelse. Med mer än ett decenniums erfarenhet av att leverera molntelefonitjänster driver Sabienzia kundservice för etablerade företag inom rese-, fordons- och e-handelssektorerna runt om i världen genom en infrastruktur som uppfyller alla GDPR-krav och som är till fullo hyst i servrar i Europa och erbjuder högsta PCI-säkerhetsnivå. Lär dig mer om Sabienzia

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag.
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag. Andra stora kundbranscher inkluderar media, säkerhetstjänster, energi, telekommunikation, finansiella tjänster, marknadsundersökning och insamling. Med de intelligenta verktygen kan du maximera samtalseffektiviteten och sälja mer. Lär dig mer om LeadDesk

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Allt-i-ett-lösning för callcenter utformad för att få ut så mycket som möjligt ur varje kundinteraktion
Avancerad hyst callcenterlösning. Voiso vill göra dina samtal och ditt kontaktcentrum så bra som möjligt. Agenter har tillgång till intuitiva instrumentbrädor. Arbetsledare får insikt i prestanda genom över 50 mätvärden Det tar bara 2 minuter att implementera. Behåll dina telefonnummer. Importera alla dina agenter med ett klick. Inget att köpa, inga förskottskostnader. Lär dig mer om Voiso

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Värdbaserad prediktiv uppringning, automatisk uppringare, SMS och röstsändningssystem. Multitenans med fakturering och vit etikett.
DialerAI lämpar sig för att automatisera säljsamtal, samla in försenade betalningar eller boka möten. Med DialerAI:s programvara för automatisk uppringning kan du öka produktiviteten och effektivitete n med upp till 3 gånger, avvisa upptagna, obesvarade och frånkopplade linjer och endast vidarebefordra samtal som besvarats av kunder till dina agenter. DialerAI är idealisk för teleoperatörer och callcenter eftersom den är en multitenans med fakturering och vit etikett. Den är tillgänglig i hela världen och prisvärd så att du kan välja din egen rösttjänstleverantör. Lär dig mer om DialerAI

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering.
En automatisk uppringningslösning för SMS och röstsändningar för flexibel utgående IVR och tryck 1 för överföring av leadgenerering. Newfies-Dialer används för marknadsföring, marknadsundersökningar, opinionsundersökningar och röstning. Den inkluderar samtalsfakturering för teleoperatörer som vill sälja röstsändningar som en tjänst till sina kunder. Lär dig mer om Newfies-Dialer

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Gnatta skapar programvara för kundkommunikation i omnikanaler, med produkter tillgängliga för företag i alla storlekar.
Datadog bygger programvara för universellt kundengagemang. Genom att fokusera på kunden kan de leverera framgång för ditt företag. Med hjälp av operativsystemet centraliserar de dina digitala kontakter för att öka både kvaliteten och effektiviteten hos dina operatörer. Detta backas upp av deras skräddarsydda automationsfunktioner. Tillvägagångssättet är verkligen omnikanal. Oavsett var/när/hur din kund hör av sig ska deras fråga att hanteras av rätt person, med rätt information, vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Gnatta

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot