226 resultat
Varför Capterra är gratis
Sabienzia

Sabienzia

(0 recensioner)
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation. Lär dig mer om Sabienzia
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation som ger företag möjlighet att fatta datadrivna beslut baserat på mätetal, sammanhang och betydelse. Med mer än ett decenniums erfarenhet av att leverera molntelefonitjänster driver Sabienzia kundservice för etablerade företag inom rese-, fordons- och e-handelssektorerna runt om i världen genom en infrastruktur som uppfyller alla GDPR-krav och som är till fullo hyst i servrar i Europa och erbjuder högsta PCI-säkerhetsnivå. Lär dig mer om Sabienzia
Sabienzia omvandlar teambaserad telefoni till intelligent kommunikation som ger företag möjlighet att fatta datadrivna beslut baserat på mätetal, sammanhang och betydelse. Med mer än ett decenniums...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Hantera kundupplevelsen från början till slut med Front. Skicka e-post, chatt, SMS och alla dina kundkommunikationer till en enhetlig plattform. Lär dig mer om Front
Hantera kundupplevelsen från början till slut med Front. Flytta din e-post, chatt, SMS, telefon och all din kundkommunikation till en enhetlig plattform tillsammans med din CRM och databas. Front är en av de första programvarorna för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, dela och diskutera e-postmeddelanden internt utan rörig vidarebefordran och svara alla. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Hantera kundupplevelsen från början till slut med Front. Flytta din e-post, chatt, SMS, telefon och all din kundkommunikation till en enhetlig plattform tillsammans med din CRM och databas. Front är...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är en molnbaserad callcenterprogramvara som är byggd för utgående säljteam och inkommande kundtjänstteam. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Ta ett lokalt telefonnummer och dra nytta av över 70 smarta samtalsfunktioner. CloudTalk integreras med din befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelsprogramvara. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är en molnbaserad callcenterprogramvara som är byggd för utgående säljteam och inkommande kundtjänstteam. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
XCALLY är en innovativ omnikanalskommunikationslösning som är utformad för att hantera kundernas relationer på ett enkelt sätt. Lär dig mer om XCALLY
XCALLY är en innovativ omnikanalskommunikationslösning. Den har utformats för att hantera kundrelationer på ett enkelt, effektivt sätt och effektivt sätt, allt sömlöst i en enhetlig och integrerad plattform: SMS, e-post, fax, telefonsamtal, video och sociala medier (Facebook, WhatsApp, Messenger, WeChat osv.). XCALLY är för närvarande installerat i över 60 länder och växer... Lär dig mer om XCALLY
XCALLY är en innovativ omnikanalskommunikationslösning. Den har utformats för att hantera kundrelationer på ett enkelt, effektivt sätt och effektivt sätt, allt sömlöst i en enhetlig och integrerad...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Axiom

Axiom

(0 recensioner)
Axiom molnkontaktcentrum. Det ultimata inom flexibilitet och enkel integrering Lär dig mer om Axiom
Squaretalks Axiom är medlem i Squaretalk-familjen med avancerade programvarulösningar för det outsourcade ekosystemet för kundkommunikation. Axiom är en plattform för affärskommunikation och personaloptimering som är inriktad på inkommande kundtjänst och säljteam. Axiom är det ultimata inom flexibilitet och enkel integrering och ger BPO- kommunikationscentrum alla verktyg de behöver för att tillhandahålla personlig service på hög nivå till kunder runt om i världen. Lär dig mer om Axiom
Squaretalks Axiom är medlem i Squaretalk-familjen med avancerade programvarulösningar för det outsourcade ekosystemet för kundkommunikation. Axiom är en plattform för affärskommunikation och...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect combines the power and reliability of Jive's cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video conferencing into one simple, reliable and flexible solution. Users can meet, talk, chat, text and collaborate seamlessly via web browser, desktop application, or desk phone. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers.
GoToConnect combines the power and reliability of Jive's cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video conferencing into one simple, reliable and flexible solution. Users can meet,...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
The worlds #1 customer service platform, empowers every service employee with the innovative tools, and unified data.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to deliver world-class customer service that drives customer satisfaction and loyalty. Across every channel whether its messaging, communities, chat, phone, in-person, or IoT signals Service Cloud is enabling Trailblazers to deliver human-centric service that is personal, intelligent, and trusted.
Service Cloud, the world's #1 customer service platform, empowers every service employee from the contact center to the field with the innovative tools, unified data, and embedded training needed to...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE inContact is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences.
NICE inContact is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Easy to set up, easy to use. Dialpad Call Center Software is feature-packed, affordable, secure, reliable, and backed by 24x7 support.
Easy to set up, easy to use. Affordable, feature-packed, cloud-based. Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Monitor and coach agents from anywhere with robust analytics dashboards. Automate tasks and capture insights to save time. Improve CSAT, FCR, close tickets, and keep your customers happy. Use real time recommendations to boost agent confidence and give them answers they need to help customers in the moment.
Easy to set up, easy to use. Affordable, feature-packed, cloud-based. Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Monitor...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation,...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Cloud Contact Center with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
Five9 is the all-in-one call center software that uses Practical AI to increase your team's effectiveness on the phone, web, email, chat and more. Use smart dialers to give your agents more time with live prospects. Get your customers to the right agent with intelligent routing. Use customer intent data to suggest the next best action to your agents. Analyze and report on performance in real-time. All with 24/7 customer support. See why 2000+ customer trust Five9.
Five9 is the all-in-one call center software that uses Practical AI to increase your team's effectiveness on the phone, web, email, chat and more. Use smart dialers to give your agents more time with...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
CallHippo is an Easy to Use Phone System while providing world-class support. It can be setup Instant and provide advanced reporting.
CallHippo is a modern business phone system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and Automatic call distribution. Our Extensive reporting and seamless integrations empower sales and service teams to have effective conversations with customers. Providing World-Class support 24*7 and Accessible by desktop and mobile-app, CallHippo is trusted by over 5000 companies worldwide.
CallHippo is a modern business phone system that helps you connect with your customers. CallHippo is easy-to-use while offering robust functionality with advanced features like Power Dailer and...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat.

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, events, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence.

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Twilio Flex är en helt programmerbar molnbaserad kontaktcentrumplattform som ger företag fullständig kontroll över varje stacknivå.
Twilio Flex är en helt programmerbar kontaktcentrumplattform i molnet som ger företag fullständig kontroll över deras kontaktcentrumupplevelse. Med Twilio Flex kan företag omedelbart distribuera en omnikanalbaserad kontaktcentrumplattform och programanpassa varje del av upplevelsen, inklusive agentgränssnittet, kommunikationskanaler, dirigering av interaktioner samt rapportering för att uppfylla verksamhetens unika behov.
Twilio Flex är en helt programmerbar kontaktcentrumplattform i molnet som ger företag fullständig kontroll över deras kontaktcentrumupplevelse. Med Twilio Flex kan företag omedelbart distribuera en...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Se till att varje telefonsamtal räknas och ge tid tillbaka till dina säljare med mer än 70 CRM-, kundtjänst- och programvaruintegreringar.
Aircall är det molnbaserade telefonsystemet som moderna företag med team med fler än tre-användare väljer. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta en riskfri testperiod idag.
Aircall är det molnbaserade telefonsystemet som moderna företag med team med fler än tre-användare väljer. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device.
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
RingCentral Contact Centre solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Centre cloud solutions and call centre software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations.
RingCentral Contact Centre cloud solutions and call centre software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations.
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Cloud-based Power Dialer/CRM - Dial up to 80 contacts/hour, instantly drop voicemail and email, manage contacts and close more sales.
Powering thousands of clients and millions of calls. PhoneBurner's power dialer helps you reach 447% more customers per hour, without any additional software. Use our CRM to manage and sort prospects in efficient new ways, or integrate with Salesforce or your own CRM. Create custom dialer buttons to streamline workflow, instantly leave voicemails and send emails. Track email opens and attachment views. Call recording. Local ID. Call tracking and more. Cloud based platform.
Powering thousands of clients and millions of calls. PhoneBurner's power dialer helps you reach 447% more customers per hour, without any additional software. Use our CRM to manage and sort...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
LogMeIn Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use.
LogMeIn Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa....

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Virtual phone system for businesses with inbound and outbound calls, CRM integrations, virtual phone numbers, SMS and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself available no matter where your company is based. Integrations with major CRM and other business tools not only will allow you to get in touch with your contacts with a single click, but also log details of every call you make. With features including Call recordings, Voicemails, SMS, Speech to Text and more
Toky is a full-featured Business Phone System that allows your customers and team to communicate seamlessly using the internet. With virtual phone numbers from around the world, make yourself...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Leading global provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software that can be deployed quickly and nimbly by business userswithout costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Bright Pattern allows companies to measure and act on every interaction on every channel via embedded AI omnichannel quality management.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software that can be deployed quickly and nimbly by business userswithout costly professional services....

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Den kodlösa interaktiva plattformen med beslutsträd som hjälper användare att förenkla komplexa processer och guida dem till nästa steg.
Med Zingtree kan du skapa kodlösa, interaktiva beslutsträd som hjälper dig att skapa agentmanus, vägleda kunder och hantera interna processer. Genom att förvandla dina arbetsflöden till en upplevelse där du väljer dina egna äventyr kan du hjälpa användarna att nå nästa steg och göra det komplexa enkelt. Eftersom det är en kodlös lösning kan företagsanvändare skapa, distribuera och hantera sina beslutsträd med litet eller inget IT-arbete.
Med Zingtree kan du skapa kodlösa, interaktiva beslutsträd som hjälper dig att skapa agentmanus, vägleda kunder och hantera interna processer. Genom att förvandla dina arbetsflöden till en upplevelse...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Predictive, Power, and Preview Dialer with Built-In Web Phone, CRM, and Dedicated In-House Support Team.
Unify your inbound calls and outbound dialing on a single platform. Close the gaps between departments with a combined approach to your companys call center software. Simplify the way you manage your call center. From call logs and call recordings to real time reports and live agent monitoring, cloud-based call center software from CallTools.com covers it all. In-house customer support and development teams keep you informed and the software up to date.
Unify your inbound calls and outbound dialing on a single platform. Close the gaps between departments with a combined approach to your companys call center software. Simplify the way you manage your...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Fully featured VoIP SIP softphone, available on Mac, Windows, iOS and Android. Auto-answer, call transfer, hold and recording.
Award-winning softphone designed to help you get the most out of your IP-PBX of choice. Experience crystal clear audio/video calls whether in your office or on-the-go. Escalate calls with easy call transfer and call hold functions. Set-up meetings with multi-way audio/video calls. In need of a quick answer? Send contacts instant messages and share documents. Bria is designed to make IP-telephony easy yet fully capable of becoming your unified business communication solution.
Award-winning softphone designed to help you get the most out of your IP-PBX of choice. Experience crystal clear audio/video calls whether in your office or on-the-go. Escalate calls with easy call...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Ringover is the no.1 business phone system that gives you unlimited calls to 110 countries, video conferencing, SMS and group messaging, call recording, call whispering and more features focused on improving your teams productivity. Integrate and make calls from your CRM. Increase your team¿s productivity. Reduce staff training time. Easy setup. No expertise needed. Your teams will never miss a costly call again. No more supervision worries with remote workers. From only £17 per month.
Ringover is the no.1 business phone system that gives you unlimited calls to 110 countries, video conferencing, SMS and group messaging, call recording, call whispering and more features focused on...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Most affordable complete CRM on the market. One time $99 cost per user. Very easy to use with optional add-ons for a tailored package
We believe that software should be a one time cost. InfoFlo includes FREE Life-Time Updates, No Monthly Fees, and is an affordable $99 ONE-TIME cost per user! Infoflo is an easy to use CRM that is perfect for managing customer relationships and includes the most robust Outlook sync on the market! It is a fully integrated contact, relationship, email, calendar, document, sales, task management solution and VoIP. It includes a Quick Books, Outlook and Google Sync.
We believe that software should be a one time cost. InfoFlo includes FREE Life-Time Updates, No Monthly Fees, and is an affordable $99 ONE-TIME cost per user! Infoflo is an easy to use CRM that is...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Improve the quality of customer interactions and stay in touch 24/7 with reliable Voiptime Contact Center software.
Provide excellent customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive dialer (with flexible redialing rules, time zone settings), flexible call script builder, live call monitoring, ultimate reporting, and powerful REST API. Get up and running in less than 48 hours, with a fully configured environment and reliable VoIP lines with affordable rates in 200 countries.
Provide excellent customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC, WFM, and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC,...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
FluentCloud is a business phone system that focuses on being the most affordable option to provide you with all the features you need.
FluentStream provides communications software that helps your business better serve your customers. Their voice, video, text, and analytics services make it easy to manage and review all of your communications - allowing you to make better business decisions.
FluentStream provides communications software that helps your business better serve your customers. Their voice, video, text, and analytics services make it easy to manage and review all of your...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Avaya IX Contact Center helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels.
Avaya IX Contact Center helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels. Businesses can drive and align processes, people, applications to power better decision making. collaboration and, information sharing.
Avaya IX Contact Center helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels. Businesses can drive and align processes, people, applications to power better...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Cloud-based contact centre solution that offers queue visibility, conversation analyzer, sentiment analysis, auto dialer, and more.
Vonage Contact Center for Salesforce is #1 for Salesforce AppExchange user reviews, with a 4.9/5 Salesforce AppExchange rating. The solution delivers unmatched Salesforce integration into routing, reporting, and user experience for Service Cloud and Sales Cloud users. Vonage Contact Center also integrates with ServiceNow and Microsoft Dynamics 365. Enabling businesses with contact centers that rely on those CRMs to deliver great customer experiences and enhanced productivity.
Vonage Contact Center for Salesforce is #1 for Salesforce AppExchange user reviews, with a 4.9/5 Salesforce AppExchange rating. The solution delivers unmatched Salesforce integration into routing,...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Improve your call center technology and discover a UCaaS platform packed with capabilities and omnichannel conversation intelligence.
By combining powerful call tracking and contact center tools, CallTrackingMetrics helps agencies and businesses deliver a more personalized customer experience. Discover which marketing campaigns are generating leads and conversions, and manage all of your conversation channels, calls, chats, forms, and texts in one platform. More than 100,000 users trust CallTrackingMetrics' omnichannel platform to unify communications for their marketing, sales, and service teams.
By combining powerful call tracking and contact center tools, CallTrackingMetrics helps agencies and businesses deliver a more personalized customer experience. Discover which marketing campaigns are...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, SFDC, and MS Dynamics. With deployments on four continents and a growing base of Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences.
Happier agents make happier customers. Sharpen gives your customer service team a way to simplify their queue interactions and workflows to empower agents and deliver a positive CX. Equip agents with a platform to interact with customers on any channel from one interface. Trigger micro-learning and coaching modules inside agent queues for improved growth and development. And, gain deep customer insights from a single reporting system, based on the customer relationships your team develops.
Happier agents make happier customers. Sharpen gives your customer service team a way to simplify their queue interactions and workflows to empower agents and deliver a positive CX. Equip agents...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Telnyx levererar röst-, meddelande- och IP-tjänster för applikationer och nästa generations kommunikationsföretag.
Med Telnyx Mission Control-portal och API kan du enkelt integrera, hantera och analysera alla dina röst- och meddelandebehov. Börja med att autentisera ditt konto och lägga till anslutningar med unik SIP-autentisering för att aktivera kontroll av flera innehavare. Köpa nummer för inkommande samtal, bygga SIP-kanaler för att möjliggöra utgående samtal och tilldela anslutningar till samtalsprofiler för skalbarhet på begäran.
Med Telnyx Mission Control-portal och API kan du enkelt integrera, hantera och analysera alla dina röst- och meddelandebehov. Börja med att autentisera ditt konto och lägga till anslutningar med unik...

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot