Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Callcenter-system

Callcenter-system automatiserar och standardiserar processen för att ta emot och svara på kundförfrågningar i olika kommunikationskanaler.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Callcenter-system

Sverige Visa lokala produkter

58 resultat

Sverige Lokal produkt
CallMaker är en intelligent dialer som effektiviserar försäljningskontakter för företag. Moduler för att boka möten och flera dialertyper så som power eller predictive dialer ingår Lär dig mer om CallMaker
CallMaker är en automatisk, intelligent dialer, som hjälper till att öka din försäljning. CM Software har utvecklat CallMaker Dialer som effektiviserar utgående och inkommande försäljningskontakter för företag inom alla branscher där försäljningsintensitet och många kontakter är viktiga. Vårt fokus är att alla funktioner ska hjälpa dig att förbättra - på sista raden - där det räknas! Våra moduler för att boka besök och boka möten är för dig som bokar möten, till exempel för att boka säljare eller boka ett möte. Dialern finns både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Aialer, Preview Dialer och Click n Dial. Lär dig mer om CallMaker

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter. Lär dig mer om Dialfire
Lättanvänd callcenterprogramvara för utgående telefontrafik med högpresterande prediktiv uppringare från molnet. Mycket tillförlitlig och säker. Ökar produktiviteten genom anpassningsbara formulär, flerstegskampanjer med automatiserade arbetsflöden, blandade inkommande samtal, personanpassade analyser i realtid, samtalsövervakning och inspelning. Kan integreras med din befintliga programvara genom REST API. Stöder outsourcing till underleverantörers callcenter. Utmärkt för utspridda kontor. Betala per användning. Ingen installationsavgift, ingen avgift för agentplats. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
HaloCRM är en molnbaserad kontaktcenterlösning för företag av alla storlekar. Lär dig mer om HaloCRM
HaloCRM är en kraftfull kontaktcenterlösning som är utformad för växande team som behöver ett allomfattande verktyg utan begränsningar. HaloCRM:s omnikanalplattform har inga dolda avgifter eller låsta funktioner och erbjuder avancerad rapportering, samtalshantering, automatisering, webbplatsintegration, virtuella agenter och mycket mer. Eftersom det är lätt att komma igång med och behärska HaloCRM samtidigt som den kan få ditt företag att växa, kan du på ett flexibelt sätt centralisera din kundkommunikation med kraftfull men ändå intuitiv funktionalitet för att skapa exceptionell kundnöjdhet. Lär dig mer om HaloCRM

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
LiveAgent är en molnbaserad programvara för kontaktcenter med över 200 kompatibla integreringar. Effektivisera alla kontaktcenterkanaler och hantera dem från en enda delad företagsinkorg. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike kombinerar webbplatschatt och mobilmeddelanden. Byt till en bättre metod för kundkommunikation. För dina kunder, supportombud, säljare och chefer. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Twilio Flex är en helt programmerbar molnbaserad kontaktcentrumplattform som ger företag fullständig kontroll över varje stacknivå.
Twilio Flex är en helt programmerbar kontaktcentrumplattform i molnet som ger företag fullständig kontroll över deras kontaktcentrumupplevelse. Med Twilio Flex kan företag omedelbart distribuera en omnikanalbaserad kontaktcentrumplattform och programanpassa varje del av upplevelsen, inklusive agentgränssnittet, kommunikationskanaler, dirigering av interaktioner samt rapportering för att uppfylla verksamhetens unika behov. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Se till att varje telefonsamtal räknas och ge tid tillbaka till dina säljare med mer än 70 CRM-, kundtjänst- och programvaruintegreringar.
Aircall är det molnbaserade telefonsystemet som moderna företag med team med fler än tre-användare väljer. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta en riskfri testperiod idag. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder som inkluderar videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag.
CloudTalk är ett molnkontaktcentrum byggt för moderna företag. Över 2 500 företag - inklusive DHL, Yves Rocher och Glovo - förlitar sig på CloudTalk för överlägsen samtalskvalitet och enastående funktioner. Gör det enklare för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner och enkla integreringar med dina befintliga kundsupport-, CRM- och e-handelssystem. Programvaran är det perfekta telefonsystemet för medelstora företag som vill växa. Prova en 14-dagars provperiod, helt gratis Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Hantera kundupplevelsen från början till slut med Front. Skicka e-post, chatt, SMS och alla dina kundkommunikationer till en enhetlig plattform.
Hantera kundupplevelsen från början till slut med Front. Flytta din e-post, chatt, SMS, telefon och all din kundkommunikation till en enhetlig plattform tillsammans med din CRM och databas. Front är en av de första programvarorna för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, dela och diskutera e-postmeddelanden internt utan rörig vidarebefordran och svara alla. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång. Lär dig mer om Customer Frontlines

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
XCALLY är en innovativ omnikanalskommunikationslösning som är utformad för att hantera kundernas relationer på ett enkelt sätt.
XCALLY är en innovativ omnikanalskommunikationslösning. Den har utformats för att hantera kundrelationer på ett enkelt, effektivt sätt och effektivt sätt, allt sömlöst i en enhetlig och integrerad plattform: SMS, e-post, fax, telefonsamtal, video och sociala medier (Facebook, WhatsApp, Messenger, WeChat osv.). XCALLY är för närvarande installerat i över 60 länder och växer... Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser. Lär dig mer om Creatio CRM

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Den kodlösa interaktiva plattformen med beslutsträd som hjälper användare att förenkla komplexa processer och guida dem till nästa steg.
Med Zingtree kan du skapa kodlösa, interaktiva beslutsträd som hjälper dig att skapa agentmanus, vägleda kunder och hantera interna processer. Genom att förvandla dina arbetsflöden till en upplevelse där du väljer dina egna äventyr kan du hjälpa användarna att nå nästa steg och göra det komplexa enkelt. Eftersom det är en kodlös lösning kan företagsanvändare skapa, distribuera och hantera sina beslutsträd med litet eller inget IT-arbete. Lär dig mer om Zingtree

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot
Ett allt-i-ett verktyg för kundengagemang med livechatt, spårning av webbplatsbesökare och analysfunktioner.
Zoho SalesIQ är en allt-i-ett kundengagemang, livechatt och analysplattform för att förena dina marknadsförings-, försäljnings- och kundsupportinsatser, ge dina kunder en fantastisk upplevelse och öka affärstillväxten. Lär känna dina potentiella kunder bättre och inled rätt konversation med dem vid exakt rätt tidpunkt. Lär dig mer om Zoho SalesIQ

Funktioner

  • Köhantering
  • Integration av datatelefoni
  • Agentgränssnitt
  • Chatbot