514 resultat
Varför Capterra är gratis
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett fjärrarbetsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett fjärrarbetsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan. Möjliggör den digitala omvandlingen inom distansarbete. Lär dig mer om Deel
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter. Med Deel tar företag hand om lönen och skapar lokala juridiska kontrakt i över 150 länder med hjälp av en teknikfokuserad självbetjäningsprocess. Deel betjänar mer än 4 000 kunder från SMBs till börsnoterade företag. Lär dig mer om Deel
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Perimeter 81 ger säker åtkomst till lokala nätverk, applikationer och molninfrastrukturer med en enhetlig plattform. Lär dig mer om Perimeter 81
En omvandling av säker åtkomst för fjärrpersonal. Säg adjö till den gamla hårdvaran och upptäck fördelarna med denna tjänst för säker åtkomst (Secure Access Service Edge, SASE). Lär dig mer om Perimeter 81
En omvandling av säker åtkomst för fjärrpersonal. Säg adjö till den gamla hårdvaran och upptäck fördelarna med denna tjänst för säker åtkomst (Secure Access Service Edge, SASE).

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Skydda ditt teams fjärråtkomst till affärssystem, molnappar, tillgångar och resurser på 10 minuter. 14 dagars fullt funktionsduglig och gratis provperiod. Lär dig mer om GoodAccess
GoodAccess kopplar samman dina distansarbetare, applikationer, datacenter, moln och kontor till ett enda säkert virtuellt nätverk på mindre än 10 minuter. Låt dina anställda arbeta på distans från osäkra wifi-anslutningspunkter utan att oroa sig för att en tredje part utan svårighet kan övervaka deras trafik. GoodAccess skapar en säker nätverksperimeter avskild från internet. Det döljer företagets system och skyddar dem mot hot som är inbyggda i det offentliga internet. Lär dig mer om GoodAccess
GoodAccess kopplar samman dina distansarbetare, applikationer, datacenter, moln och kontor till ett enda säkert virtuellt nätverk på mindre än 10 minuter. Låt dina anställda arbeta på distans från...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Distansarbete blir lätt med Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem Lär dig mer om Backlog
Distansarbete blir lätt med Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering möjliggör Backlog sömlöst teamsamarbete i både stora och små organisationer. Kärnfunktionerna inkluderar tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), deluppgifter, anpassade statusar, fildelning, Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Distansarbete blir lätt med Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisato...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den informatio...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Anpassa snabbt och enkelt dina webinarer i realtid efter dina behov, utan krav på nedladdningar eller installationer. Lär dig mer om LiveWebinar
Den här molnbaserade webinarlösningen ger alla företag en innovativ kommunikationstjänst som sträcker sig längre än bara videokonferenser. Med LiveWebinar kan du strömma dina möten, dela skärm, spela in dina webinarer med mera. De viktigaste funktionerna är anpassad varumärkesprofilering, innehållsdelning, whiteboardmodul för att illustrera idéer eller anteckna samt engagemangsanalys. Bjud in dina deltagare via en delbar länk och tilldela dem olika roller. Du behöver inte ladda ned något, LiveWebinar fungerar på alla webbläsare och enheter. Lär dig mer om LiveWebinar
Den här molnbaserade webinarlösningen ger alla företag en innovativ kommunikationstjänst som sträcker sig längre än bara videokonferenser. Med LiveWebinar kan du strömma dina möten, dela skärm, spela...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Prisvärd virtuell mötesprogramvara för att förbättra styrelseupplevelsen genom att förenkla styrelsemöteshantering och kommunikation. Lär dig mer om Boardable
Boardable är ett lågkostnadsverktyg för möten och styrelsehantering som har skapats för att tjäna ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla mötesprogram när du ska hålla virtuella möten, bygga och dela dagordningar, mötesprotokoll, tilldela och hantera uppgifter mellan möten, rösta digitalt, lagra och underteckna dokument, delta i diskussioner med mera. En mobilapp gör mötesförberedelser och kommunikation enkelt och bekvämt. Utforska Boardable idag med en livedemo eller en gratis provperiod (inget kreditkort krävs). Lär dig mer om Boardable
Boardable är ett lågkostnadsverktyg för möten och styrelsehantering som har skapats för att tjäna ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla mötesprogram när du ska hålla...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för kundteam för att prata med prospekt och kunder genom olika kanaler. Lär dig mer om Freshdesk Messaging
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg från den gamla live-chatten och hjälper företag och team att fokusera på en kontinuerlig och sammanhangsdriven meddelandeupplevelse. Med funktioner som kampanjer, säljrobot, integrerad självbetjäning och intelligent meddelandedirigering, ställs förväntningarna in och uppfylls, och svaren på besökarnas frågor är smartare och snabbare. Lär dig mer om Freshdesk Messaging
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Heltäckande plattform för automation av professionella tjänster som utnyttjar AI för att förbättra din organisations ekonomiska och operativa resultat. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett effektivt verktyg för hantering av dina projekt, budgetar och resurser. Flytta projektkommunikation från konferensrummen till en central plats och gör personliga möten onödiga. Hantera distansarbete effektivt utan att offra projektkvalitet och kundrelationer. Med hjälp av AI-datalösningar använder Forecast din projekthistorik för att bättre förstå ditt nuvarande arbete. Forecast förbättrar ditt arbetsflöde genom att erbjuda sömlöst samarbete – perfekt för team med över 50 personer. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett effektivt verktyg för hantering av dina projekt, budgetar och resurser. Flytta projektkommunikation från konferensrummen till en central plats och gör personliga möten onödiga....

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
För att hjälpa till att stödja organisationer när de gör den övergången finns ett distansarbetspaket som är gratis i 60 dagar. Lär dig mer om Jostle
När världen står inför en aldrig tidigare skådad hälsokris och företag tvingas göra en snabb övergång till heltidsarbete på distans, inser man att detta kan vara en stor utmaning, särskilt om du saknar de verktyg som möjliggör distansarbete. För att hjälpa till att stödja organisationer när de gör denna viktiga övergång erbjuder vide ett distansarbetspaket gratis i 60 dagar. Lär dig mer om Jostle
När världen står inför en aldrig tidigare skådad hälsokris och företag tvingas göra en snabb övergång till heltidsarbete på distans, inser man att detta kan vara en stor utmaning, särskilt om du...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Videointervjuer, AI-baserade analyser, användarvänligt gränssnitt, integreras med ATS, sätter ditt varumärke i fokus. Hämta ditt gratis konto. Lär dig mer om myInterview
myInterview är ett branschledande videointervjuprogram för företag som bara råkar vara GRATIS för alltid. Med över 400 000 behandlade intervjuer kan rekryterare snabbt granska kandidater och avgöra om de passar. Betrodd av både Fortune 500-företag och småföretag. Spara tid och pengar och anställ de bästa talangerna. Lär dig mer om myInterview
myInterview är ett branschledande videointervjuprogram för företag som bara råkar vara GRATIS för alltid. Med över 400 000 behandlade intervjuer kan rekryterare snabbt granska kandidater och avgöra...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
rexx systems erbjuder allt i ett-lösningar för alla HR-åtgärder: kandidathantering, personalhantering och talanghantering. Lär dig mer om rexx systems
rexx systems erbjuder det kompletta paketet för att förenkla alla HR-åtgärder. rexx-serien kombinerar hantering av sökande (rekrytering), personal- och talanghantering. Cirka 2 000 kunder förlitar sig på programvara från rexx systems. Med rexx Suite får du en allt i ett-lösning för dina HR-processer: personalhantering, digital personalfil, tidshantering, rekrytering, introduktion, prestationshantering, kompensation och förmåner, kompetenshantering, tillsättning av efterträdare och karriärplanering. Lär dig mer om rexx systems
rexx systems erbjuder det kompletta paketet för att förenkla alla HR-åtgärder. rexx-serien kombinerar hantering av sökande (rekrytering), personal- och talanghantering. Cirka 2 000 kunder förlitar...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Scoro är en av de mest omfattande lösningarna för projekt- och företagsledning för professionella och kreativa tjänster. Arbeta som ett team Lär dig mer om Scoro
Scoro gör det möjligt för ditt team att på distans arbeta produktivt och ger transparens hela vägen från uppgiftshantering, CRM, offerter, ekonomi till rapportering i realtid. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro
Scoro gör det möjligt för ditt team att på distans arbeta produktivt och ger transparens hela vägen från uppgiftshantering, CRM, offerter, ekonomi till rapportering i realtid. Registrera dig för en...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen. Lär dig mer om Teramind
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen. Lär dig mer om Teramind
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Programvara för tidsuppföljning av distansarbete som hjälper dig att veta om ditt team verkligen arbetar produktivt. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor är en programvara för tidsuppföljning av distansarbetare som hjälper dig och ditt team att få mycket mer gjort varje dag. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Time Doctor stödjer integrationer med över 35 olika projektlednings- och produktivitetsverktyg, vilket gör det mycket enkelt för anställda att kartlägga tid som ägnas åt olika uppgifter. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor är en programvara för tidsuppföljning av distansarbetare som hjälper dig och ditt team att få mycket mer gjort varje dag. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Kasm Server är en säker virtualiserad arbetsplats som ger webbläsarbaserad åtkomst till skrivbord, applikationer och webbtjänster. Lär dig mer om Kasm Workspaces
Kasm förändrar hur företag levererar digitala arbetsplatser med hjälp av teknik för inkapslad skrivbordsinfrastruktur (containerized desktop infrastructure, CDI) för att dramatiskt öka hastighet, följsamhet och flexibilitet. Kasm använder en modern DevSecOps-strategi för programmatisk leverans av distansarbetslösningar som inkluderar VDI, applikationsströmning och webbläsarisolering i en lösning som är mycket skalbar, anpassningsbar och lätt att underhålla. Lär dig mer om Kasm Workspaces
Kasm förändrar hur företag levererar digitala arbetsplatser med hjälp av teknik för inkapslad skrivbordsinfrastruktur (containerized desktop infrastructure, CDI) för att dramatiskt öka hastighet,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Komplett lösning för hotskydd och åtgärdande, centralt hanterad från molnet för organisationer i alla storlekar. Lär dig mer om Malwarebytes Endpoint Protection
Malwarebytes Endpoint Protection ger ett fullständigt skydd mot skadliga program och åtgärder med exakt hotdetektering, proaktiv hotblockering och åtgärdande som drivs från molnet och är enkel att använda för organisationer i alla storlekar. Lär dig mer om Malwarebytes Endpoint Protection
Malwarebytes Endpoint Protection ger ett fullständigt skydd mot skadliga program och åtgärder med exakt hotdetektering, proaktiv hotblockering och åtgärdande som drivs från molnet och är enkel att...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Resursplanering på distans för team. Betrodd av mer än 3 000 globala team för att planera och schemalägga sina resurser. Håll reda på vem som arbetar med vad. Lär dig mer om Float
Planera dina projekt och planera ditt teams tid var som helst. Float är programvara för resurshantering som över 3 000 av världens bästa team litar på. Sedan 2012 har Float hjälpt varumärken som BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi och Deloitte att planera sina projekt och schemalägga för sina team. Se vem som arbetar med vad, när och varifrån. Float gör distansplanering av resurser visuellt och enkelt. Integrera med Slack, Google Calendar, Outlook, Teamwork och Zapier. Lär dig mer om Float
Planera dina projekt och planera ditt teams tid var som helst. Float är programvara för resurshantering som över 3 000 av världens bästa team litar på. Sedan 2012 har Float hjälpt varumärken som...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för distansarbete som används av mer än 30 000 företag och miljontals slutanvändare. Med mer än 180 användbara kundtjänstfunktioner är LiveAgent en enhetlig kontaktpunkt för alla fjärrkundtjänstteam. Upptäck kraftfulla funktioner som det inbyggda callcentret, inbyggd livechatt, integrering av sociala medier, automatiseringsregler, tidsuppföljning och avancerade rapporteringsfunktioner. Börja stödja både dina kunder och kollegor idag. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för distansarbete som används av mer än 30 000 företag och miljontals slutanvändare. Med mer än 180 användbara kundtjänstfunktioner är LiveAgent en enhetlig...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
OnBoard är nästa generations virtuella möteslösning för styrelser och ledare. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo. Gratis provperiod. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är ett virtuellt mötesprogram som förenklar mötesförberedelserna och ger dina styrelseledamöter mer exakt information i rätt tid på alla enheter. Capterra anser att OnBoard är en av de mest lättanvända programvarorna för styrelsemöteshantering. Programsviten erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin behöver du en omfattande, säker och lättanvänd hantering av dina styrelsemöten. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är ett virtuellt mötesprogram som förenklar mötesförberedelserna och ger dina styrelseledamöter mer exakt information i rätt tid på alla enheter. Capterra anser att OnBoard är en av de mest...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
En webbkonferenslösning som ger dig möjlighet att anordna interaktiva webbmöten och organisera engagerande webinarer för en bredare publik. Lär dig mer om Zoho Meeting
Zoho Meeting är en robust lösning för webbkonferenser som är byggd för dina behov av onlinemöten och webinarer. Programvaran är helt webbläsarbaserad och deltagarna behöver inte ladda ner någon applikation för att delta i ett möte eller webinar. Ha dina möten nära till hands med hjälp av skrivbordsinsticksprogrammet för Windows och Mac, iOS-app, Android-app, Google Chrome-tillägg, Firefox-tillägg, inbäddningswidget och kalenderintegreringar. Inbäddad webinarregistrering, enkäter, frågor och svar, taltillåtelse, inspelaning, djupgående analyser osv. Lär dig mer om Zoho Meeting
Zoho Meeting är en robust lösning för webbkonferenser som är byggd för dina behov av onlinemöten och webinarer. Programvaran är helt webbläsarbaserad och deltagarna behöver inte ladda ner någon...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP). Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen. Lär dig mer om Zoho Assist
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Splashtop Business Access är en fjärrskrivbordslösning för affärsmänniskor och team som arbetar på distans. Lär dig mer om Splashtop Business Access
Splashtop Business Access är en fjärrskrivbordslösning för affärsmänniskor och mindre team som arbetar på distans. Nå dina arbetsdatorer från valfri dator eller mobil enhet. Inkluderar kostnadsfria appar för iOS och Android. Splashtop Business Access har funktioner som: samt svårslagbart pris (spara upp till 90 % jämfört med diverse andra jämförbara fjärrskrivbordslösningar) + Hög prestanda + Fjärrfilöverföring + Fjärrutskrift + Fjärrstyrd väckning + Robust säkerhet Kom igång med en gratis provperiod. Lär dig mer om Splashtop Business Access
Splashtop Business Access är en fjärrskrivbordslösning för affärsmänniskor och mindre team som arbetar på distans. Nå dina arbetsdatorer från valfri dator eller mobil enhet. Inkluderar kostnadsfria...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Med programvaran ISL Light för fjärråtkomst kan du konfigurera din kontorsdator för distansarbete och få åtkomst till den hemifrån. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en professionell programvara för fjärråtkomst, som ger dig tillgång till obegränsade obemannade datorer säkert från ditt hem eller någon annanstans. Konfigurera din kontorsdator för distansarbete på bara några minuter. Nå din kontorsdator säkert hemifrån eller från en mobil enhet. Med skärmdelningsteknik kan du arbeta effektivt på distans när som helst, var som helst i världen. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en professionell programvara för fjärråtkomst, som ger dig tillgång till obegränsade obemannade datorer säkert från ditt hem eller någon annanstans. Konfigurera din kontorsdator för...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Se till att personalen tar ansvar för sin tid utan att spionera. Att jibbla in är som att kliva in på kontoret för att börja arbeta. Lär dig mer om Jibble
Jibble gör det möjligt för ditt team att sömlöst spåra närvaro i realtid via mobil, stationära datorer, Slack eller MS Teams. När du börjar arbeta ska du jibbla in (stämpla in) och när du är klar jibblar du ut. När de väl jibblat in är de anställda ansvariga för sin tid, sitt arbete och hur de hanterar brådskande problem. Detta gör det också möjligt för anställda att tydligt separera jobb och privatliv. Få en rapport om vilka aktiviteter, projekt eller kunder teamet arbetar med för produktivitetsanalys och för att förstå var du fokuserar dina resurser. Lär dig mer om Jibble
Jibble gör det möjligt för ditt team att sömlöst spåra närvaro i realtid via mobil, stationära datorer, Slack eller MS Teams. När du börjar arbeta ska du jibbla in (stämpla in) och när du är klar...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Front är en delad inkorg som hjälper distansteam att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Distansteam frodas med Front. Hantera enkelt all din kommunikation i en enda inkorg. Arbeta sömlöst tillsammans med ditt team. Kommunicera tydligt så att ditt team kan göra sitt bästa. Med Front håller sig distansteamen i linje, ansvariga och produktiva. Du behöver inte utbilda ditt team om ett nytt verktyg Front ser ut och känns som e-post, så det är snabbt att installera och enkelt att förstå och arbeta med direkt. Lär dig mer om Front
Distansteam frodas med Front. Hantera enkelt all din kommunikation i en enda inkorg. Arbeta sömlöst tillsammans med ditt team. Kommunicera tydligt så att ditt team kan göra sitt bästa. Med Front...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino gör det möjligt för marknadsföringsteam att samarbeta på ett smidigt sätt när de skapar och godkänner innehåll/annonser på sociala medier. Kontentino sparar 40 % av den tid som läggs på operativa uppgifter. Som ett betydande resultat av detta kan kvaliteten på innehållet förbättras och misstag eller misslyckanden undvikas när socialt innehåll/annonser publiceras. Dessutom sätter analysavsnittet in data i sitt sammanhang så att de som är ansvariga för sociala medier bättre kan förstå hur inlägg/annonser fungerar när de rapporterar till kunder. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino gör det möjligt för marknadsföringsteam att samarbeta på ett smidigt sätt när de skapar och godkänner innehåll/annonser på sociala medier. Kontentino sparar 40 % av den tid som läggs på...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Gör distansanställningen enklare med TestGorilla. Med utmärkta verktyg för att granska dina kandidater på distans kan du kan fatta bättre anställningsbeslut. Lär dig mer om TestGorilla
Gör distansanställningen enklare med TestGorilla. Programvaran erbjuder dig utmärkta verktyg för att kontrollera dina kandidater så att du snabbare kan fatta bättre beslut om anställning på distans. Att använda flera testtyper i en utvärdering ger det bästa prediktiva värdet, därför erbjuds du ett växande testbibliotek som inkluderar kognitiva tester, programmeringstester, programvarutester, personlighetstester, kulturanpassningstester, språktester och mycket mer. Lär dig mer om TestGorilla
Gör distansanställningen enklare med TestGorilla. Programvaran erbjuder dig utmärkta verktyg för att kontrollera dina kandidater så att du snabbare kan fatta bättre beslut om anställning på distans....

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet för att möta kunder och kollegor online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet för att möta kunder och kollegor online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Identitets- och åtkomsthantering (IAM) och SSO för företag av alla storlekar. Kom igång direkt med en gratis provperiod. Lär dig mer om OneLogin
Bygg säkra, skalbara och smarta identitets- och åtkomstupplevelser från valfri plats på valfri enhet. Det finns flera åtkomst- och säkerhetsöverväganden som kan uppstå i en mobil eller hybrid arbetsmiljö och OneLogin kan hjälpa dig att säkra fjärrmiljöer, möjliggöra sömlös personalproduktivitet, minska IT-arbetsbelastningen och ge åtkomst till de applikationer som dina team behöver för att samarbeta effektivt. Lär dig mer om OneLogin
Bygg säkra, skalbara och smarta identitets- och åtkomstupplevelser från valfri plats på valfri enhet. Det finns flera åtkomst- och säkerhetsöverväganden som kan uppstå i en mobil eller hybrid...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen....

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
EasyHire.me är en plattform för talangrekrytering som kombinerar bästa möjliga video-screening, sökande spårning och platsannonser. Lär dig mer om EasyHire
EasyHire.me är en automatiserad plattform för talangförvärv som kombinerar video-screening (live video, on-demand, panelintervjuer, schemaläggning) med sökande spårning, anpassningsbar platsannonstavla och analyser för att påskynda anställningsprocessen med hjälp av senaste teknik inom AI och automatisering. Lär dig mer om EasyHire
EasyHire.me är en automatiserad plattform för talangförvärv som kombinerar video-screening (live video, on-demand, panelintervjuer, schemaläggning) med sökande spårning, anpassningsbar platsannonstavl...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla dina teamuppgifter på distans, på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina teamuppgifter på distans. Lumeer ger dig en mycket enkel visuell teamhantering på distans. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina teamuppgifter på distans. Lumeer ger dig en mycket enkel visuell teamhantering på distans. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Samarbetsverktyg som integrerar intern chatt, uppgiftshantering, fildelning och videokonferenser i ett och samma lättanvända verktyg. Lär dig mer om Hibox
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa strömmar för specifika team och projekt eller använd det offentliga rummet för företagsomfattande information. Hibox knyter samman avancerade verktyg för uppgiftshantering som kan tilldelas lämpliga teammedlemmar tillsammans med tidsfrister och ärendelistor. Inkluderar videokonferenser med inbyggt uppgiftsskapande. Lär dig mer om Hibox
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
En av de ledande plattformarna för videorekrytering och din globala samarbetspartner för automatiserade intervjuer, intervjuer i realtid, videoansökning och mycket mer. Lär dig mer om Talentcube
Talentcube är en holistisk plattform för videorekrytering som gör det möjligt för små, medelstora och stora företag att med hög kapacitet leverera kandidater för att snabbare identifiera topptalangerna och dra ner på de nuvarande kontrollerna med upp till 60 %. Från en av Europas ledande lösningar erbjuds en personlig och effektiv rekryteringsstrategi för HR-avdelningar av alla storlekar: automatiserade videointervjuer, intervjuer i realtid, en mobilinriktad ansökningsprocess, enastående support för kandidater 24/7 och en djupgående AI-baserad kommunikationsanalys. Lär dig mer om Talentcube
Talentcube är en holistisk plattform för videorekrytering som gör det möjligt för små, medelstora och stora företag att med hög kapacitet leverera kandidater för att snabbare identifiera topptalangern...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Som en helt integrerad Desktop-as-a-Service-lösning (DaaS) med fokus på snabbhet och enkelhet, så att du kan arbeta snabbare var du än befinner dig. Lär dig mer om V2 Cloud WorkSpaces
Skrivbordsvirtualisering behöver inte vara komplicerat. V2 Cloud är IT-nörden du behöver. Tack vare programvaran kan oberoende programvaruleverantörer, företagsägare, funktionstjänstleverantörer, IT-chefer och många andra få sina företag att växa med hjälp av molnet. Som en helt integrerad Desktop-as-a-Service-lösning (DaaS) med fokus på snabbhet och enkelhet, så att du kan arbeta snabbare var du än befinner dig. Supportteam får dina bekymmer att försvinna genom att använda din molndator på ett säkert, snabbt och ekonomiskt sätt. Lär dig mer om V2 Cloud WorkSpaces
Skrivbordsvirtualisering behöver inte vara komplicerat. V2 Cloud är IT-nörden du behöver. Tack vare programvaran kan oberoende programvaruleverantörer, företagsägare, funktionstjänstleverantörer,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Använd Trengo-teamets inkorg för att kommunicera med ditt team och dina kunder medan alla arbetar från en annan plats. Lär dig mer om Trengo
Trengos team-inkorg är en utmärkt lösning för att kommunicera med ditt team och dina kunder, medan alla arbetar från en annan plats. Anslut alla dina kundkommunikationskanaler till Trengo och samarbeta med ditt team från en och samma inkorg. Och kommunicera internt med ditt team med teamchatt. Med Trengo behöver man ingen annan lösning för sin kommunikation. Lär dig mer om Trengo
Trengos team-inkorg är en utmärkt lösning för att kommunicera med ditt team och dina kunder, medan alla arbetar från en annan plats. Anslut alla dina kundkommunikationskanaler till Trengo och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Solarwinds® Take Control (tidigare SolarWinds® MSP Anywhere) programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt IT-företag att lyckas. Lär dig mer om Take Control
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka budgeten. Take Control ansluts på några sekunder, erbjuder djupgående diagnostiska verktyg så att du snabbt kan felsöka, en enkel användarupplevelse som du kan anpassa och alla mervärdesfunktioner i dyrare lösningar till ett överkomligt pris. Prova Take Control gratis i 14 dagar idag. Lär dig mer om Take Control
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Ekran System® är en universell programvara som kan hjälpa dig att övervaka fjärranställda och entreprenörer samt kontrollera åtkomsten till känsliga data. Lär dig mer om Ekran System
Med Ekran System kommer du att kunna verifiera användaridentiteter, hantera användaråtkomst (inklusive åtkomst för användare med särskilda rättigheter) och övervaka aktivitet och produktivitet för alla användare inom och utanför ditt skyddade område. Ekran är en universell och lätt lösning för övervakning av anställda som på 20 minuter enkelt kan implementeras på 10 eller 10 000 slutpunkter. Lär dig mer om Ekran System
Med Ekran System kommer du att kunna verifiera användaridentiteter, hantera användaråtkomst (inklusive åtkomst för användare med särskilda rättigheter) och övervaka aktivitet och produktivitet för...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io är ett förstklassigt telefonsystem för företag som verkar i molnet. Dra nytta av de funktioner, den flexibilitet och den tillförlitlighet som ett virtuellt telefonsystem innebär, utan krångel. Med enkel integrering i verktyg som ditt team redan älskar, till exempel Slack, och möjligheten att ansluta till SIP-telefoner är Yodel.io den perfekta lösningen för ditt team. Kom igång idag med en gratis provperiod. Lär dig mer om Yodel
Yodel.io är ett förstklassigt telefonsystem för företag som verkar i molnet. Dra nytta av de funktioner, den flexibilitet och den tillförlitlighet som ett virtuellt telefonsystem innebär, utan...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Programvara för samarbete som kombinerar funktioner för uppgiftshantering och kommunikation. Uppgradera din teamkommunikation till nästa nivå. Lär dig mer om HeySpace
HeySpace är ett verktyg för uppgiftshantering med chatt. Det är här du tar arbetet framåt. Du kan göra allt på ett ställe: chatta med medarbetare, skriva innehållsrika textdokument, tagga, markera framsteg, ange start- och förfallodatum och andra användbara saker. Skicka ett meddelande och se om de läser det, skapa uppgifter från meddelanden - om någon säger något viktigt, gör ett kort med det och det flyttas till kortlistan. Svårare är det inte. Ta ditt team till nästa nivå med HeySpace. Lär dig mer om HeySpace
HeySpace är ett verktyg för uppgiftshantering med chatt. Det är här du tar arbetet framåt. Du kan göra allt på ett ställe: chatta med medarbetare, skriva innehållsrika textdokument, tagga, markera...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Kissflow är en digital arbetsplatsprogramvara som inkluderar processhantering, ärendehantering, samarbete och projektledning. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll