444 resultat
Varför Capterra är gratis
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett fjärrarbetsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett fjärrarbetsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Ett enkelt, kostnadseffektivt, molnbaserat VPN som garanterar ett förenklat säkert nätverk och SaaS-resursåtkomst för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Perimeter 81
Perimeter 81 är den ultimata tjänsten för säker nätverksåtkomst för din organisation. Säg adjö till dyr maskinvara, krångliga installationer och timmar av kundtjänst. Ge anställda omedelbart säker åtkomst till viktiga företagsresurser på plats, på webben eller i molnet. Implementera privata VPN-servrar med statiska IP-adresser på några sekunder och få oöverträffad nätverkssynlighet med en komplett hanteringsportal. Inkluderar appar med ett enda klick för alla enheter. Lär dig mer om Perimeter 81
Perimeter 81 är den ultimata tjänsten för säker nätverksåtkomst för din organisation. Säg adjö till dyr maskinvara, krångliga installationer och timmar av kundtjänst. Ge anställda omedelbart säker...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit är en riktigt bra programvara för samarbete och teamkommunikation på distans. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner, dokument, evenemang och samarbetsfunktioner på en och samma plats gör det dina team mer produktiva. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betalda planer från 4 EUR i månaden per användare. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit är en riktigt bra programvara för samarbete och teamkommunikation på distans. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Skydda ditt teams molninfrastruktur, databaser och servrar med deras prisvärda dedikerade IP-VPN för team. Prova gratis i 14 dagar. Lär dig mer om GoodAccess
Passar perfekt för små och medelstora team för att säkra sin molninfrastruktur, databaser och servrar med deras prisvärda dedikerade IP-VPN. Säg adjö till manuell vitlistning. Appar för mobil och dator. Lättanvänd åtkomstkontroll och övervakning. Bra pris. 19 USD/månad per 10 användare och 1 dedikerad VPN-gateway. Prova den 14 dagar långa kostnadsfria versionen – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om GoodAccess
Passar perfekt för små och medelstora team för att säkra sin molninfrastruktur, databaser och servrar med deras prisvärda dedikerade IP-VPN. Säg adjö till manuell vitlistning. Appar för mobil och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen. Lär dig mer om Teramind
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen. Lär dig mer om Teramind
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Wire är den säkraste samarbetsplattformen. Plattformen gör det enkelt att arbeta tillsammans oavsett om det är med kollegor eller extern personal. Lär dig mer om Wire
Wire erbjuder allt du behöver för att jobba effektivt och enkelt, oavsett var du befinner dig. Wire är den säkraste samarbetsplattformen och kombinerar säkerhet med användbarhet. Programvaran är enkel att installera. Hela teamet kan använda Wire och till och med extern personal. Wire erbjuder krypterade meddelanden, videokonferenser, fildelning och många fler funktioner för att arbeta effektivt. Wire är den enda samarbetsplattformen där allt är säkrat med kryptering från början till slut. Lär dig mer om Wire
Wire erbjuder allt du behöver för att jobba effektivt och enkelt, oavsett var du befinner dig. Wire är den säkraste samarbetsplattformen och kombinerar säkerhet med användbarhet. Programvaran är...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Rock är ett enkelt och intuitivt meddelande- och samarbetsverktyg som är specialbyggt för distansarbete. Lär dig mer om Rock
Rock är det första multimodala samarbetsverktyget i sitt slag som kombinerar meddelanden och videosamtal med uppgifter, anteckningar och filer. Rock är specialbyggd för distansarbete och gör teamen mer produktiva samtidigt som kommunikationen effektiviseras. Med obegränsade utrymmen, meddelanden och aktivitetstavlor kan du få mycket mer gjort helt gratis. Lär dig mer om Rock
Rock är det första multimodala samarbetsverktyget i sitt slag som kombinerar meddelanden och videosamtal med uppgifter, anteckningar och filer. Rock är specialbyggd för distansarbete och gör teamen...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
En förstklassig samarbetsinriktad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Miro ger distansteam möjlighet att samarbeta och skapar en central plats som håller projekt organiserade. Miro har mer än 250 färdiga mallar för brainstorming, workshops, kartläggning av användarresor med mera. Registrera dig och börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Miro ger distansteam möjlighet att...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Distansarbete blir lätt med Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem Lär dig mer om Backlog
Distansarbete blir lätt med Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering möjliggör Backlog sömlöst teamsamarbete i både stora och små organisationer. Kärnfunktionerna inkluderar tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), deluppgifter, anpassade statusar, fildelning, Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Distansarbete blir lätt med Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Trabali

Trabali

(0 recensioner)
Lösning för webbaserad hantering av tidrapporter och tidrapporter. Det inkluderar närvarokontroll, skifthantering, semesterspårning och rapporter. Lär dig mer om Trabali
Med Trabali kan företagsägare hålla reda på varje anställds arbetstid genom att erbjuda en enkel, enkel lösning för registrering av arbetstid. Medarbetarna kan stämpla in och ut var som helst på instrumentbrädan, hantera sina semestrar och tillstånd och mycket mer. Under tiden kan chefer tilldela arbetsscheman (per anställd, avdelning, filial eller företagsomfattande), godkänna semestrar, kontrollera rapporter, göra tillkännagivanden och mer. Lär dig mer om Trabali
Med Trabali kan företagsägare hålla reda på varje anställds arbetstid genom att erbjuda en enkel, enkel lösning för registrering av arbetstid. Medarbetarna kan stämpla in och ut var som helst på...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Happeo: ett socialt intranät som stärker samarbete och intern kommunikation mellan avdelningar, länder eller team. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en programvara för distansarbete som fungerar som en delad digital arbetsplats för ökad framgång och produktivitet. Programvaran hjälper anställda att hålla kontakten, samarbeta och kommunicera oavsett var de befinner sig. Som en digital allt i ett-arbetsplats förenklar den hantering av fjärranslutna eller utspridda team, skapar en stark företagskultur och engagerar anställda. Dessutom fungerar programvaran som en kunskaps- och informationsbas, samt ett centralt kommunikationsnav. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en programvara för distansarbete som fungerar som en delad digital arbetsplats för ökad framgång och produktivitet. Programvaran hjälper anställda att hålla kontakten, samarbeta och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Teamhood är ett arbetsledningsverktyg som hjälper distansteam att visualisera processer, samarbeta på distans och leverera planerade resultat. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är ett arbetsledningsverktyg som hjälper distansteam att visualisera processer, samarbeta på distans och leverera planerade resultat. Ett förstklassigt verktyg för distansteam som strävar efter smidighet och kontinuerliga resultatförbättringar. Tack vare de anslutna tavlorna i Teamhood kan arbetsobjekt delas och hanteras effektivt mellan team, vilket leder till synkroniserat samarbete mellan olika team. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är ett arbetsledningsverktyg som hjälper distansteam att visualisera processer, samarbeta på distans och leverera planerade resultat. Ett förstklassigt verktyg för distansteam som strävar...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Anpassa snabbt och enkelt dina webinarer i realtid efter dina behov, utan krav på nedladdningar eller installationer. Lär dig mer om LiveWebinar
Den här molnbaserade webinarlösningen ger alla företag en innovativ kommunikationstjänst som sträcker sig längre än bara videokonferenser. Med LiveWebinar kan du strömma dina möten, dela skärm, spela in dina webinarer med mera. De viktigaste funktionerna är anpassad varumärkesprofilering, innehållsdelning, whiteboardmodul för att illustrera idéer eller anteckna samt engagemangsanalys. Bjud in dina deltagare via en delbar länk och tilldela dem olika roller. Du behöver inte ladda ned något, LiveWebinar fungerar på alla webbläsare och enheter. Lär dig mer om LiveWebinar
Den här molnbaserade webinarlösningen ger alla företag en innovativ kommunikationstjänst som sträcker sig längre än bara videokonferenser. Med LiveWebinar kan du strömma dina möten, dela skärm, spela...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Prisvärd virtuell mötesprogramvara för att förbättra styrelseupplevelsen genom att förenkla styrelsemöteshantering och kommunikation. Lär dig mer om Boardable
Boardable är ett lågkostnadsverktyg för möten och styrelsehantering som har skapats för att tjäna ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla mötesprogram när du ska hålla virtuella möten, bygga och dela dagordningar, mötesprotokoll, tilldela och hantera uppgifter mellan möten, rösta digitalt, lagra och underteckna dokument, delta i diskussioner med mera. En mobilapp gör mötesförberedelser och kommunikation enkelt och bekvämt. Utforska Boardable idag med en livedemo eller en gratis provperiod (inget kreditkort krävs). Lär dig mer om Boardable
Boardable är ett lågkostnadsverktyg för möten och styrelsehantering som har skapats för att tjäna ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla mötesprogram när du ska hålla...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för kundteam för att prata med prospekt och kunder genom olika kanaler. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg från den gamla live-chatten och hjälper företag och team att fokusera på en kontinuerlig och sammanhangsdriven meddelandeupplevelse. Med funktioner som kampanjer, säljrobot, integrerad självbetjäning och intelligent meddelandedirigering, ställs förväntningarna in och uppfylls, och svaren på besökarnas frågor är smartare och snabbare. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Nasdaq Boardvantage® är den ledande leverantören av avstyrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och högsta ledningen. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage är en ledande plattform för styrelseverksamhet och tillhandahåller styrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och ledning. Den är specialbyggd för att möta de verksamhetskritiska behoven hos dagens ledare, utrustad med kraftfulla säkerhetsfunktioner, användarvänlighet och mobilitet. Offentliga, privata och ideella organisationer världen över, inklusive över 50 % av Fortune 500-företagen, förlitar sig på Nasdaq Boardvantage för att effektivisera mötesprocesser, påskynda beslutsfattandet och stärka styrningen. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage är en ledande plattform för styrelseverksamhet och tillhandahåller styrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och ledning. Den är specialbyggd för att möta de...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
För att hjälpa till att stödja organisationer när de gör den övergången finns ett distansarbetspaket som är gratis i 60 dagar. Lär dig mer om Jostle
När världen står inför en aldrig tidigare skådad hälsokris och företag tvingas göra en snabb övergång till heltidsarbete på distans, inser man att detta kan vara en stor utmaning, särskilt om du saknar de verktyg som möjliggör distansarbete. För att hjälpa till att stödja organisationer när de gör denna viktiga övergång erbjuder vide ett distansarbetspaket gratis i 60 dagar. Lär dig mer om Jostle
När världen står inför en aldrig tidigare skådad hälsokris och företag tvingas göra en snabb övergång till heltidsarbete på distans, inser man att detta kan vara en stor utmaning, särskilt om du...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Heltäckande plattform för automation av professionella tjänster som utnyttjar AI för att förbättra din organisations ekonomiska och operativa resultat. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett effektivt verktyg för hantering av dina projekt, budgetar och resurser. Flytta projektkommunikation från konferensrummen till en central plats och gör personliga möten onödiga. Hantera distansarbete effektivt utan att offra projektkvalitet och kundrelationer. Med hjälp av AI-datalösningar använder Forecast din projekthistorik för att bättre förstå ditt nuvarande arbete. Forecast förbättrar ditt arbetsflöde genom att erbjuda sömlöst samarbete – perfekt för team med över 50 personer. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett effektivt verktyg för hantering av dina projekt, budgetar och resurser. Flytta projektkommunikation från konferensrummen till en central plats och gör personliga möten onödiga....

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Ett bra verktyg för anställning av distansarbetare. Lär dig mer om Shortlist
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små startups till världens största varumärken – Shortlist är en komplett lösning som ger kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Shortlist
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för entreprenörshantering. Lösningen gör det enkelt för små och stora företag att introducera, hantera och betala externa arbetare i över 200 länder...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Hantering av distansarbete. Utforma applikationer för onlinedatabaser eller använd fördefinierade lösningar för att samla in och dela affärsinformation. Lär dig mer om TeamDesk
Databasplattform online för hantering av distansarbete. Du kan skapa en unik webbdatabasapplikation som syftar till att underlätta arbete med data, organisera och lagra information som du använder i ditt rutinarbete och skapa en lättillgänglig datakälla för ditt team. Systemet är helt anpassningsbart. Du kan hantera dina data så som du vill och ändra programmet när du behöver det. TeamDesk erbjuder obegränsade dokument, obegränsad lagring, obegränsad support, stabila priser och gratis provperiod. Lär dig mer om TeamDesk
Databasplattform online för hantering av distansarbete. Du kan skapa en unik webbdatabasapplikation som syftar till att underlätta arbete med data, organisera och lagra information som du använder i...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Videointervjuer, AI-baserade analyser, användarvänligt gränssnitt, integreras med ATS, sätter ditt varumärke i fokus. Hämta ditt gratis konto. Lär dig mer om myInterview
myInterview är ett branschledande videointervjuprogram för företag som bara råkar vara GRATIS för alltid. Med över 400 000 behandlade intervjuer kan rekryterare snabbt granska kandidater och avgöra om de passar. Betrodd av både Fortune 500-företag och småföretag. Spara tid och pengar och anställ de bästa talangerna. Lär dig mer om myInterview
myInterview är ett branschledande videointervjuprogram för företag som bara råkar vara GRATIS för alltid. Med över 400 000 behandlade intervjuer kan rekryterare snabbt granska kandidater och avgöra...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Enboarder är den enda plattformen för företagsintroduktion som fokuserar på att förbättra medarbetarupplevelsen. Lär dig mer om Enboarder
Enboarder är den enda plattformen för företagsintroduktion som fokuserar på att förbättra medarbetarupplevelsen. Varumärken som McDonalds, Eventbrite, Shopify och TomTom använder Enboarder för att förbättra sin förmåga att behålla talanger och coacha sina chefer under introduktionsresan. Med support från Enboarders dedikerade team för kundens framgång använder du den intuitiva plattformen för att snabbt bygga upp, implementera och skala upp introduktionsresor som engagerar, imponerar på och når fram till både dina nyanställda och din chef. Lär dig mer om Enboarder
Enboarder är den enda plattformen för företagsintroduktion som fokuserar på att förbättra medarbetarupplevelsen. Varumärken som McDonalds, Eventbrite, Shopify och TomTom använder Enboarder för att...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Scoro är en av de mest omfattande lösningarna för projekt- och företagsledning för professionella och kreativa tjänster. Arbeta som ett team Lär dig mer om Scoro
Scoro gör det möjligt för ditt team att på distans arbeta produktivt och ger transparens hela vägen från uppgiftshantering, CRM, offerter, ekonomi till rapportering i realtid. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro
Scoro gör det möjligt för ditt team att på distans arbeta produktivt och ger transparens hela vägen från uppgiftshantering, CRM, offerter, ekonomi till rapportering i realtid. Registrera dig för en...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Arbeta var som helst med en flexibel och kraftfull tjänsteplattformen för företag. Accelo hjälper dig att behålla kontrollen. Lär dig mer om Accelo
Accelo hjälper ditt team att arbeta var som helst och kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, följa upp framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo
Accelo hjälper ditt team att arbeta var som helst och kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Programvara för tidsuppföljning av distansarbete som hjälper dig att veta om ditt team verkligen arbetar produktivt. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor är en programvara för tidsuppföljning av distansarbetare som hjälper dig och ditt team att få mycket mer gjort varje dag. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Time Doctor stödjer integrationer med över 35 olika projektlednings- och produktivitetsverktyg, vilket gör det mycket enkelt för anställda att kartlägga tid som ägnas åt olika uppgifter. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor är en programvara för tidsuppföljning av distansarbetare som hjälper dig och ditt team att få mycket mer gjort varje dag. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Kasm Server är en säker virtualiserad arbetsplats som ger webbläsarbaserad åtkomst till skrivbord, applikationer och webbtjänster. Lär dig mer om Kasm
Kasm förändrar hur företag levererar digitala arbetsplatser med hjälp av teknik för inkapslad skrivbordsinfrastruktur (containerized desktop infrastructure, CDI) för att dramatiskt öka hastighet, följsamhet och flexibilitet. Kasm använder en modern DevSecOps-strategi för programmatisk leverans av distansarbetslösningar som inkluderar VDI, applikationsströmning och webbläsarisolering i en lösning som är mycket skalbar, anpassningsbar och lätt att underhålla. Lär dig mer om Kasm
Kasm förändrar hur företag levererar digitala arbetsplatser med hjälp av teknik för inkapslad skrivbordsinfrastruktur (containerized desktop infrastructure, CDI) för att dramatiskt öka hastighet,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Gör distansanställningen enklare med TestGorilla. Med utmärkta verktyg för att granska dina kandidater på distans kan du kan fatta bättre anställningsbeslut. Lär dig mer om TestGorilla
Gör distansanställningen enklare med TestGorilla. Programvaran erbjuder dig utmärkta verktyg för att kontrollera dina kandidater så att du snabbare kan fatta bättre beslut om anställning på distans. Att använda flera testtyper i en utvärdering ger det bästa prediktiva värdet, därför erbjuds du ett växande testbibliotek som inkluderar kognitiva tester, programmeringstester, programvarutester, personlighetstester, kulturanpassningstester, språktester och mycket mer. Lär dig mer om TestGorilla
Gör distansanställningen enklare med TestGorilla. Programvaran erbjuder dig utmärkta verktyg för att kontrollera dina kandidater så att du snabbare kan fatta bättre beslut om anställning på distans....

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Komplett lösning för hotskydd och åtgärdande, centralt hanterad från molnet för organisationer i alla storlekar. Lär dig mer om Malwarebytes Endpoint Protection
Malwarebytes Endpoint Protection ger ett fullständigt skydd mot skadliga program och åtgärder med exakt hotdetektering, proaktiv hotblockering och åtgärdande som drivs från molnet och är enkel att använda för organisationer i alla storlekar. Lär dig mer om Malwarebytes Endpoint Protection
Malwarebytes Endpoint Protection ger ett fullständigt skydd mot skadliga program och åtgärder med exakt hotdetektering, proaktiv hotblockering och åtgärdande som drivs från molnet och är enkel att...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål,...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Resursplanering på distans för team. Betrodd av mer än 3 000 globala team för att planera och schemalägga sina resurser. Håll reda på vem som arbetar med vad. Lär dig mer om Float
Planera dina projekt och planera ditt teams tid var som helst. Float är programvara för resurshantering som över 3 000 av världens bästa team litar på. Sedan 2012 har Float hjälpt varumärken som BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi och Deloitte att planera sina projekt och schemalägga för sina team. Se vem som arbetar med vad, när och varifrån. Float gör distansplanering av resurser visuellt och enkelt. Integrera med Slack, Google Calendar, Outlook, Teamwork och Zapier. Lär dig mer om Float
Planera dina projekt och planera ditt teams tid var som helst. Float är programvara för resurshantering som över 3 000 av världens bästa team litar på. Sedan 2012 har Float hjälpt varumärken som...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för distansarbete som används av mer än 30 000 företag och miljontals slutanvändare. Med mer än 180 användbara kundtjänstfunktioner är LiveAgent en enhetlig kontaktpunkt för alla fjärrkundtjänstteam. Upptäck kraftfulla funktioner som det inbyggda callcentret, inbyggd livechatt, integrering av sociala medier, automatiseringsregler, tidsuppföljning och avancerade rapporteringsfunktioner. Börja stödja både dina kunder och kollegor idag. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för distansarbete som används av mer än 30 000 företag och miljontals slutanvändare. Med mer än 180 användbara kundtjänstfunktioner är LiveAgent en enhetlig...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
OnBoard är nästa generations virtuella möteslösning för styrelser och ledare. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo. Gratis provperiod. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är ett virtuellt mötesprogram som förenklar mötesförberedelserna och ger dina styrelseledamöter mer exakt information i rätt tid på alla enheter. Capterra anser att OnBoard är en av de mest lättanvända programvarorna för styrelsemöteshantering. Programsviten erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin behöver du en omfattande, säker och lättanvänd hantering av dina styrelsemöten. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är ett virtuellt mötesprogram som förenklar mötesförberedelserna och ger dina styrelseledamöter mer exakt information i rätt tid på alla enheter. Capterra anser att OnBoard är en av de mest...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP). Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen. Lär dig mer om Zoho Assist
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Splashtop Business Access är en fjärrskrivbordslösning för affärsmänniskor och team som arbetar på distans. Lär dig mer om Splashtop Business Access
Splashtop Business Access är en fjärrskrivbordslösning för affärsmänniskor och mindre team som arbetar på distans. Nå dina arbetsdatorer från valfri dator eller mobil enhet. Inkluderar kostnadsfria appar för iOS och Android. Splashtop Business Access har funktioner som: samt svårslagbart pris (spara upp till 90 % jämfört med diverse andra jämförbara fjärrskrivbordslösningar) + Hög prestanda + Fjärrfilöverföring + Fjärrutskrift + Fjärrstyrd väckning + Robust säkerhet Kom igång med en gratis provperiod. Lär dig mer om Splashtop Business Access
Splashtop Business Access är en fjärrskrivbordslösning för affärsmänniskor och mindre team som arbetar på distans. Nå dina arbetsdatorer från valfri dator eller mobil enhet. Inkluderar kostnadsfria...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Med programvaran ISL Light för fjärråtkomst kan du konfigurera din kontorsdator för distansarbete och få åtkomst till den hemifrån. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en professionell programvara för fjärråtkomst, som ger dig tillgång till obegränsade obemannade datorer säkert från ditt hem eller någon annanstans. Konfigurera din kontorsdator för distansarbete på bara några minuter. Nå din kontorsdator säkert hemifrån eller från en mobil enhet. Med skärmdelningsteknik kan du arbeta effektivt på distans när som helst, var som helst i världen. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en professionell programvara för fjärråtkomst, som ger dig tillgång till obegränsade obemannade datorer säkert från ditt hem eller någon annanstans. Konfigurera din kontorsdator för...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Se till att personalen tar ansvar för sin tid utan att spionera. Att jibbla in är som att kliva in på kontoret för att börja arbeta. Lär dig mer om Jibble
Jibble gör det möjligt för ditt team att sömlöst spåra närvaro i realtid via mobil, stationära datorer, Slack eller MS Teams. När du börjar arbeta ska du jibbla in (stämpla in) och när du är klar jibblar du ut. När de väl jibblat in är de anställda ansvariga för sin tid, sitt arbete och hur de hanterar brådskande problem. Detta gör det också möjligt för anställda att tydligt separera jobb och privatliv. Få en rapport om vilka aktiviteter, projekt eller kunder teamet arbetar med för produktivitetsanalys och för att förstå var du fokuserar dina resurser. Lär dig mer om Jibble
Jibble gör det möjligt för ditt team att sömlöst spåra närvaro i realtid via mobil, stationära datorer, Slack eller MS Teams. När du börjar arbeta ska du jibbla in (stämpla in) och när du är klar...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Front är en delad inkorg som hjälper distansteam att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Distansteam frodas med Front. Hantera enkelt all din kommunikation i en enda inkorg. Arbeta sömlöst tillsammans med ditt team. Kommunicera tydligt så att ditt team kan göra sitt bästa. Med Front håller sig distansteamen i linje, ansvariga och produktiva. Du behöver inte utbilda ditt team om ett nytt verktyg Front ser ut och känns som e-post, så det är snabbt att installera och enkelt att förstå och arbeta med direkt. Lär dig mer om Front
Distansteam frodas med Front. Hantera enkelt all din kommunikation i en enda inkorg. Arbeta sömlöst tillsammans med ditt team. Kommunicera tydligt så att ditt team kan göra sitt bästa. Med Front...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Arbetsledningslösning byggd för att förbättra samarbete och produktivitet för fjärrteam. Öka slutförandet av projekt i tid med 97 %. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en ledande arbetsledningslösning byggd för att förbättra samarbete och produktivitet för fjärrteam. Få ett fågelperspektiv på alla framsteg, kommunicera enkelt med kollegor med @mentions och ta fram detaljerade rapporter för högsta ledningen, allt i ett praktiskt verktyg. Team som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 20-procentig minskning av anställdas stress. Prova Easy Projects gratis i 90 dagar och se varför det är den lösning som fjärrteam föredrar. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en ledande arbetsledningslösning byggd för att förbättra samarbete och produktivitet för fjärrteam. Få ett fågelperspektiv på alla framsteg, kommunicera enkelt med kollegor med...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Malwarebytes for Teams skyddar mot skadlig programvara, utpressningstrojaner, virus, hackare och andra etablerade och framväxande cyberhot. Lär dig mer om Malwarebytes for Teams
Skydda upp till 20 av dina kontorsenheter med Malwarebytes prisbelönta teknik för detektering, skydd och åtgärdande. Blockera hackare och bedragare som vill hålla dina data som gisslan. (Attacker med utpressningstrojaner på företag ökade med 365 % under 2019). Förhindra att hot om övertagande av resurser saktar ner dina enheter så att du kan arbeta snabbare och få mer gjort, varje dag. En praktisk cybersäkerhetslösning för alla dina kontorsenheter: Windows, Mac, Chromebook och Android. Lär dig mer om Malwarebytes for Teams
Skydda upp till 20 av dina kontorsenheter med Malwarebytes prisbelönta teknik för detektering, skydd och åtgärdande. Blockera hackare och bedragare som vill hålla dina data som gisslan. (Attacker med...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet för att möta kunder och kollegor online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet för att möta kunder och kollegor online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Distansteamövervakning och distanstidsuppföljning för företag, team och frilansare. Lär dig mer om Monitask
Monitask levererar distansarbete, effektiv övervakning och ansvarsskyldighet i hela ditt team. Avancerade skärmdumpar och aktivitetsövervakningar samt tidsuppföljningsfunktioner håller distansarbetande team fokuserade på uppgiften. Denna programvara är kraftfull men ändå lätt och enkel att använda. Chefer kan också få åtkomst till sin instrumentpanel på alla enheter, så att de kan hålla reda på sitt team när som helst, var som helst. Registrera dig för Monitask och börja spara tid och pengar redan idag. Lär dig mer om Monitask
Monitask levererar distansarbete, effektiv övervakning och ansvarsskyldighet i hela ditt team. Avancerade skärmdumpar och aktivitetsövervakningar samt tidsuppföljningsfunktioner håller...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Identitets- och åtkomsthantering (IAM) och SSO för företag av alla storlekar. Kom igång direkt med en gratis provperiod. Lär dig mer om OneLogin
Bygg säkra, skalbara och smarta identitets- och åtkomstupplevelser från valfri plats på valfri enhet. Det finns flera åtkomst- och säkerhetsöverväganden som kan uppstå i en mobil eller hybrid arbetsmiljö och OneLogin kan hjälpa dig att säkra fjärrmiljöer, möjliggöra sömlös personalproduktivitet, minska IT-arbetsbelastningen och ge åtkomst till de applikationer som dina team behöver för att samarbeta effektivt. Lär dig mer om OneLogin
Bygg säkra, skalbara och smarta identitets- och åtkomstupplevelser från valfri plats på valfri enhet. Det finns flera åtkomst- och säkerhetsöverväganden som kan uppstå i en mobil eller hybrid...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen....

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
EasyHire.me är en plattform för talangrekrytering som kombinerar bästa möjliga video-screening, sökande spårning och platsannonser. Lär dig mer om EasyHire
EasyHire.me är en automatiserad plattform för talangförvärv som kombinerar video-screening (live video, on-demand, panelintervjuer, schemaläggning) med sökande spårning, anpassningsbar platsannonstavla och analyser för att påskynda anställningsprocessen med hjälp av senaste teknik inom AI och automatisering. Lär dig mer om EasyHire
EasyHire.me är en automatiserad plattform för talangförvärv som kombinerar video-screening (live video, on-demand, panelintervjuer, schemaläggning) med sökande spårning, anpassningsbar...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Toppmodern automation av professionella tjänster – projektledning, fakturering och rapportering byggd på utmärkt tids- och utgiftsuppföljning. Lär dig mer om TimeLog
Letar du efter en lösning som lyfter dina affärsprocesser från kontrakt till faktura? TimeLog är en ledande PSA-programvara för konsultinriktade företag. Kombinerar användarvänlig tids- och kostnadsuppföljning med toppmodern projektledning, fakturering, resurshantering, felfri rapportering med mera. TimeLog är den kraftfullaste lösningen för konsulteringsföretag som vill ha den bästa programvaran med integrationer till ledande löne- och ekonomisystem. Lär dig mer om TimeLog
Letar du efter en lösning som lyfter dina affärsprocesser från kontrakt till faktura? TimeLog är en ledande PSA-programvara för konsultinriktade företag. Kombinerar användarvänlig tids- och...

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll