Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Plattform för distansarbete

147 resultat
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan. Möjliggör den digitala omvandlingen inom distansarbete. Lär dig mer om Deel
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter. Med Deel tar företag hand om lönen och skapar lokala juridiska kontrakt i över 150 länder med hjälp av en teknikfokuserad självbetjäningsprocess. Deel betjänar mer än 4 000 kunder från SMBs till börsnoterade företag. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga distansarbetande team och planera projekt med full insyn i teamets tillgänglighet och tidszoner. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga distansarbetande team och planera projekt asynkront. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, registrera ledighet och redigera scheman, med full insyn i teamets tillgänglighet och tidszoner. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett verktyg för distansarbete som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
JetBrain Space är en plattform som kopplar samman programvaruutvecklingspipeline, kommunikation och projektledning för distansarbete. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen, kommunikation och projektledning. Samarbeta med dokument, prata med dina teammedlemmar privat eller i grupp, se till att ditt team är uppdaterat med kanalmeddelanden, skapa personliga meddelandeflöden, granska kod, ärenden och artiklar i chatten. Space är en perfekt plats för att organisera alla processer som behövs för att vara så produktiv som möjligt när du arbetar på distans. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullfunktionsprogramvara för distansarbete som används av mer än 30 000 företag och miljontals slutanvändare. Med mer än 180 användbara kundtjänstfunktioner är LiveAgent en enhetlig kontaktpunkt för alla fjärrkundtjänstteam. Upptäck kraftfulla funktioner som det inbyggda callcentret, inbyggd livechatt, integrering av sociala medier, automatiseringsregler, tidsuppföljning och avancerade rapporteringsfunktioner. Börja stödja både dina kunder och kollegor idag. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Distansarbete blir lätt med Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem Lär dig mer om Backlog
Distansarbete blir lätt med Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisato riska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering möjliggör Backlog sömlöst teamsamarbete i både stora och små organisationer. Kärnfunktionerna inkluderar tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), deluppgifter, anpassade statusar, fildelning, Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den informatio n de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för kundteam för att prata med prospekt och kunder genom olika kanaler. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg från den gamla live-chatten och hjälper företag och team att fokusera på en kontinuerlig och sammanhangsdriven meddelandeupplevelse. Med funktioner som kampanjer, säljrobot, integrerad självbetjäning och intelligent meddelandedirigering, ställs förväntningarna in och uppfylls, och svaren på besökarnas frågor är smartare och snabbare. Lär dig mer om Freshchat

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Nasdaq Boardvantage® är den ledande leverantören av avstyrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och högsta ledningen. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage är en ledande plattform för styrelseverksamhet och tillhandahåller styrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och ledning. Den är specialbyggd för att möta de verksamhetskritiska behoven hos dagens ledare, utrustad med kraftfulla säkerhetsfunktioner, användarvänlighet och mobilitet. Offentliga, privata och ideella organisationer världen över, inklusive över 50 % av Fortune 500-företagen, förlitar sig på Nasdaq Boardvantage för att effektivisera mötesprocesser, påskynda beslutsfattandet och stärka styrningen. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
För att hjälpa till att stödja organisationer när de gör den övergången finns ett distansarbetspaket som är gratis i 60 dagar. Lär dig mer om Jostle
När världen står inför en aldrig tidigare skådad hälsokris och företag tvingas göra en snabb övergång till heltidsarbete på distans, inser man att detta kan vara en stor utmaning, särskilt om du saknar de verktyg som möjliggör distansarbete. För att hjälpa till att stödja organisationer när de gör denna viktiga övergång erbjuder vide ett distansarbetspaket gratis i 60 dagar. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Sluta förlora försäljning på grund av skärmdelningsproblem. Testa skärmdelning utan krångel, skräddarsydd för försäljning. Lär dig mer om CrankWheel
Skärmdelning, fjärrstyrning och mekanismen för att fånga upp och tilldela agenter för Instant Demos, som alla är särskilt utformade för säljteam och som alla fungerar för prospekt utan nedladdning eller installation. Tillgänglig i praktiska användningsbaserade planer så att du kan distribuera lösningen till hela ditt team. Lär dig mer om CrankWheel

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Ett bra verktyg för anställning av distansarbetare. Lär dig mer om Worksuite
Worksuite är en smart, användarvänlig plattform för frilansarhantering. Med Worksuite är det enkelt för små och stora företag att introducera och hantera gränsöverskridande betalningar till alla dina frilansare över hela världen med bara några klick. Ta hand om regelefterlevnad, rapportering och projektledning på en bråkdel av tiden. Från små start-ups till världens största varumärken – Worksuite är en komplett lösning med kraftfulla funktioner och flexibilitet för varje steg i affärstillväxten. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
En förstklassig samarbetsinriktad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Miro ger distansteam möjlighet att samarbeta och skapar en central plats som håller projekt organiserade. Miro har mer än 250 färdiga mallar för brainstorming, workshops, kartläggning av användarresor med mera. Registrera dig och börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen. Lär dig mer om Teramind
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen. Lär dig mer om Teramind

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino gör det möjligt för marknadsföringsteam att samarbeta på ett smidigt sätt när de skapar och godkänner innehåll/annonser på sociala medier. Kontentino sparar 40 % av den tid som läggs på operativa uppgifter. Som ett betydande resultat av detta kan kvaliteten på innehållet förbättras och misstag eller misslyckanden undvikas när socialt innehåll/annonser publiceras. Dessutom sätter analysavsnittet in data i sitt sammanhang så att de som är ansvariga för sociala medier bättre kan förstå hur inlägg/annonser fungerar när de rapporterar till kunder. Lär dig mer om Kontentino

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Kasm Server är en säker virtualiserad arbetsplats som ger webbläsarbaserad åtkomst till skrivbord, applikationer och webbtjänster. Lär dig mer om Kasm Workspaces
Kasm förändrar hur företag levererar digitala arbetsplatser med hjälp av teknik för inkapslad skrivbordsinfrastruktur (containerized desktop infrastructure, CDI) för att dramatiskt öka hastighet, följsamhet och flexibilitet. Kasm använder en modern DevSecOps-strategi för programmatisk leverans av distansarbetslösningar som inkluderar VDI, applikationsströmning och webbläsarisolering i en lösning som är mycket skalbar, anpassningsbar och lätt att underhålla. Lär dig mer om Kasm Workspaces

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Resursplanering på distans för team. Betrodd av mer än 3 000 globala team för att planera och schemalägga sina resurser. Håll reda på vem som arbetar med vad. Lär dig mer om Float
Planera dina projekt och planera ditt teams tid var som helst. Float är programvara för resurshantering som över 3 000 av världens bästa team litar på. Sedan 2012 har Float hjälpt varumärken som BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi och Deloitte att planera sina projekt och schemalägga för sina team. Se vem som arbetar med vad, när och varifrån. Float gör distansplanering av resurser visuellt och enkelt. Integrera med Slack, Google Calendar, Outlook, Teamwork och Zapier. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
OnBoard är nästa generations virtuella möteslösning för styrelser och ledare. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo. Gratis provperiod. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är ett virtuellt mötesprogram som förenklar mötesförberedelserna och ger dina styrelseledamöter mer exakt information i rätt tid på alla enheter. Capterra anser att OnBoard är en av de mest lättanvända programvarorna för styrelsemöteshantering. Programsviten erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin behöver du en omfattande, säker och lättanvänd hantering av dina styrelsemöten. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
En webbkonferenslösning som ger dig möjlighet att anordna interaktiva webbmöten och organisera engagerande webinarer för en bredare publik. Lär dig mer om Zoho Meeting
Zoho Meeting är en robust lösning för webbkonferenser som är byggd för dina behov av onlinemöten och webinarer. Programvaran är helt webbläsarbaserad och deltagarna behöver inte ladda ner någon applikation för att delta i ett möte eller webinar. Ha dina möten nära till hands med hjälp av skrivbordsinsticksprogrammet för Windows och Mac, iOS-app, Android-app, Google Chrome-tillägg, Firefox-tillägg, inbäddningswidget och kalenderintegreringar. Inbäddad webinarregistrering, enkäter, frågor och svar, taltillåtelse, inspelaning, djupgående analyser osv. Lär dig mer om Zoho Meeting

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Med programvaran ISL Light för fjärråtkomst kan du konfigurera din kontorsdator för distansarbete och få åtkomst till den hemifrån. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en professionell programvara för fjärråtkomst, som ger dig tillgång till obegränsade obemannade datorer säkert från ditt hem eller någon annanstans. Konfigurera din kontorsdator för distansarbete på bara några minuter. Nå din kontorsdator säkert hemifrån eller från en mobil enhet. Med skärmdelningsteknik kan du arbeta effektivt på distans när som helst, var som helst i världen. Lär dig mer om ISL Light

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Se till att personalen tar ansvar för sin tid utan att spionera. Att jibbla in är som att kliva in på kontoret för att börja arbeta. Lär dig mer om Jibble
Jibble gör det möjligt för ditt team att sömlöst spåra närvaro i realtid via mobil, stationära datorer, Slack eller MS Teams. När du börjar arbeta ska du jibbla in (stämpla in) och när du är klar jibblar du ut. När de väl jibblat in är de anställda ansvariga för sin tid, sitt arbete och hur de hanterar brådskande problem. Detta gör det också möjligt för anställda att tydligt separera jobb och privatliv. Få en rapport om vilka aktiviteter, projekt eller kunder teamet arbetar med för produktivitetsanalys och för att förstå var du fokuserar dina resurser. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Splashtop Business Access är en fjärrskrivbordslösning för affärsmänniskor och team som arbetar på distans. Lär dig mer om Splashtop Business Access
Splashtop Business Access är en fjärrskrivbordslösning för affärsmänniskor och mindre team som arbetar på distans. Nå dina arbetsdatorer från valfri dator eller mobil enhet. Inkluderar kostnadsfria appar för iOS och Android. Splashtop Business Access har funktioner som: samt svårslagbart pris (spara upp till 90 % jämfört med diverse andra jämförbara fjärrskrivbordslösningar) + Hög prestanda + Fjärrfilöverföring + Fjärrutskrift + Fjärrstyrd väckning + Robust säkerhet Kom igång med en gratis provperiod. Lär dig mer om Splashtop Business Access

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Gör distansanställningen enklare med TestGorilla. Med utmärkta verktyg för att granska dina kandidater på distans kan du fatta bättre anställningsbeslut. Lär dig mer om TestGorilla
Gör distansanställningen enklare med TestGorilla. Programvaran erbjuder dig utmärkta verktyg för att kontrollera dina kandidater så att du snabbare kan fatta bättre beslut om anställning på distans. Att använda flera testtyper i en utvärdering ger det bästa prediktiva värdet, därför erbjuds du ett växande testbibliotek som inkluderar kognitiva tester, programmeringstester, programvarutester, personlighetstester, kulturanpassningstester, språktester och mycket mer. Lär dig mer om TestGorilla

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla dina teamuppgifter på distans, på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina teamuppgifter på distans. Lumeer ger dig en mycket enkel visuell teamhantering på distans. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Redo att öka lönsamheten? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. Lär dig mer om TimeLog
Enkel tillgång till alla viktiga nyckeltal hjälper dig öka lönsamheten i företaget. Har du exempelvis koll på ert realiserade timpris? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredov isning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. På så sätt minskas tiden du behöver lägga på administration drastiskt – samtidigt som du får den data du behöver för att kunna fatta vinstdrivande beslut. Med TimeLog kan du: * Registrera tid på det sätt som passar dig * Ta kontroll över projektekonomin * Automatisera fakturering och lönehantering * Få stöd för de prismodeller konsulter använder Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Programvaran skapar en ny standard inom global HR, vilket gör det möjligt för alla företag att få tillgång till bättre löne-, skatte-, förmåns- och efterlevnadslösningar. Lär dig mer om Remote
Remote hjälper företag av alla storlekar att anställa globala team till ett lågt schablonbelopp. Plattformen hanterar löner, skatter, förmåner, alternativ och efterlevnad i länder över hela världen. Med juridiska experter och HR-experter i varje land erbjuder Remote en lättanvänd lösning för ditt globala team samtidigt som det ger det starkaste skyddet för din immateriella egendom. Oavsett om du vill etablera en ny filial eller anställa en enda person i ett annat land så har Remotes globala anställningslösningar precis det du behöver. Lär dig mer om Remote

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Som en helt integrerad Desktop-as-a-Service-lösning (DaaS) med fokus på snabbhet och enkelhet, så att du kan arbeta snabbare var du än befinner dig. Lär dig mer om V2 Cloud WorkSpaces
Skrivbordsvirtualisering behöver inte vara komplicerat. V2 Cloud är IT-nörden du behöver. Tack vare programvaran kan oberoende programvaruleverantörer, företagsägare, funktionstjänstleverantörer, IT-chefer och många andra få sina företag att växa med hjälp av molnet. Som en helt integrerad Desktop-as-a-Service-lösning (DaaS) med fokus på snabbhet och enkelhet, så att du kan arbeta snabbare var du än befinner dig. Supportteam får dina bekymmer att försvinna genom att använda din molndator på ett säkert, snabbt och ekonomiskt sätt. Lär dig mer om V2 Cloud WorkSpaces

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Slack samlar all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe så att distansarbetande team kan förbli produktiva var de än befinner sig.
Slack för samman de mest utspridda team. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan distansarbetande team förbli produktiva, oavsett varifrån ni arbetar. Prova Slack gratis idag. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst. Lär dig mer om GoTo Meeting

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Arbeta på topp var som helst, på vilken enhet som helst, med friktionsfri säkerhet och samarbete som är byggt för det moderna arbetet.
Box gör det enkelt att arbeta med ditt innehåll både internt och externt, från teammedlemmar till leverantörer och samarbetspartner. Med inbyggd säkerhet och efterlevnad vet du att dina data är säkra samtidigt som teamen förblir produktiva och välfungerande. Box Notes ger dig en plats där du kan dela idéer och feedback samtidigt som du låter flera personer redigera i realtid. Dessutom kan du sömlöst integrera alla appar du använder och älskar, såsom Slack, Google Workspace, Zoom och Microsoft 365. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Förbättra engagemanget och produktiviteten i distansarbetande team med tidsuppföljning och schemaläggning och eliminera risken för överarbete med Clockify.
Distansarbete är enkelt med Clockify. Organisera ditt schema, se vad andra arbetar med och hur länge, tilldela dem uppgifter, kontrollera projektstatus och medarbetares tillgänglighet för att enkelt hantera scheman och kontrollera projektbudgetar. Med Clockify kan du ange timpriser per projekt eller uppgift, samt ett dagligt tidsmål för att minimera risken för överarbete. Läs mer om alla funktioner i Clockify och utforska fler än 80 appintegreringar så att du kan ansluta till dina favoritappar. Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Wrike är en programvara för distansarbete med säkerhet på företagsnivå, fler än 400 integrationer, Gantt-diagram, kalendrar, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för distansarbete som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Håll dig på rätt spår med Gantt-diagram, synkroniserade kalendrar, Kanban-tavlor, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och automatisk tilldelning – allt skyddat av säkerhet på företagsnivå. Integrera Wrike med mer än 400 program och Adobe Creative Cloud så att du kan fortsätta att använda de verktyg du förlitar dig på varje dag. Anpassa ditt arbetsflöde och minska behovet av e-post, möten, incheckningar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommuni kation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Schemalägg interna möten och fjärrmöten med kunder online. 10to8 gör virtuella möten till verklighet. Kom igång kostnadsfritt.
Schemalägg och genomför dina virtuella möten med lätthet, oavsett om det är interna personalmöten eller fjärrbaserade kundmöten. Engagera dina team även om de befinner sig i olika tidszoner, kom i fas med dina teamkamrater och boka in några personliga möten med dem. Det har aldrig varit så här enkelt att hantera team på distans. Schemalägg videosamtal med kunder och genomför dem friktionsfritt med 10to8:s integrerade videochatt. Med automatiska SMS- och e-postpåminnelser till alla deltagare missar du aldrig ett videosamtal igen. Lär dig mer om 10to8

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en projektledningslösning för team som vill prioritera, förutse och prestera bättre över förväntan. Det är ett nytt sätt för att samordna dina medarbetare, projekt och prioriteringar för att säkerställa att rätt personer arbetar med rätt saker vid rätt tidpunkt. Prediktiv schemaläggning anpassar sig dynamiskt till förändringar och hanterar osäkerhet, så att du alltid vet direkt när arbetet kommer att utföras. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP).
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar.
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar, oavsett om de arbetar på kontoret eller på distans. ActivTraks molnbaserade plattform för övervakning av användaraktivitet samlar in och analyserar data och ger insikter som hjälper medelstora företag att bli mer produktiva och regelefterlevande. Mer än 7 500 kunder och över 100 000 användare använder den kostnadsfria versionen av ActivTraks prisbelönta lösning som kan konfigureras på några minuter för att ge omedelbar insyn och analys. Lär dig mer om ActivTrak

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Programvara för tidsuppföljning av distansarbete som hjälper dig att veta om ditt team verkligen arbetar produktivt.
Time Doctor är en programvara för tidsuppföljning av distansarbetare som hjälper dig och ditt team att få mycket mer gjort varje dag. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Time Doctor stödjer integrationer med över 35 olika projektlednings- och produktivitetsverktyg, vilket gör det mycket enkelt för anställda att kartlägga tid som ägnas åt olika uppgifter. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Se till att varje telefonsamtal räknas och ge tid tillbaka till dina säljare med mer än 70 CRM-, kundtjänst- och programvaruintegreringar.
Aircall är det molnbaserade telefonsystemet som moderna företag med team med fler än tre-användare väljer. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta en riskfri testperiod idag. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Livechatt
  • Videokonferense
  • Mötehantering
  • Samarbetsverktyg
  • Uppgiftshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll