408 resultat
Varför Capterra är gratis
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 8,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars. Lär dig mer om Asana
Asana is a remote work tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 75,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Lär dig mer om Asana
Asana is a remote work tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Ett enkelt, kostnadseffektivt, molnbaserat VPN som garanterar ett förenklat säkert nätverk och SaaS-resursåtkomst för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Perimeter 81
Perimeter 81 är den ultimata tjänsten för säker nätverksåtkomst för din organisation. Säg adjö till dyr maskinvara, krångliga installationer och timmar av kundtjänst. Ge anställda omedelbart säker åtkomst till viktiga företagsresurser på plats, på webben eller i molnet. Implementera privata VPN-servrar med statiska IP-adresser på några sekunder och få oöverträffad nätverkssynlighet med en komplett hanteringsportal. Inkluderar appar med ett enda klick för alla enheter. Lär dig mer om Perimeter 81
Perimeter 81 är den ultimata tjänsten för säker nätverksåtkomst för din organisation. Säg adjö till dyr maskinvara, krångliga installationer och timmar av kundtjänst. Ge anställda omedelbart säker åtko...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distansarbete, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga mallarna ...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andr...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Remote work is easy with Backlog ¿ the all-in-one online project management tool for task management, version control, and bug tracking Lär dig mer om Backlog
Remote work is easy with Backlog ¿ the all-in-one online project management tool for task management, version control, and bug tracking. Bringing together the organizational benefits of project management with the power and convenience of code management, Backlog enables seamless team collaboration across organizations large and small. Core features include Kanban-style Boards, Gantt & burndown charts, subtasking, custom statuses, file sharing, Git & SVN, and wikis. Lär dig mer om Backlog
Remote work is easy with Backlog ¿ the all-in-one online project management tool for task management, version control, and bug tracking. Bringing together the organizational benefits of project managem...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Quickly and easily customize your live webinars to your needs, no downloads or installations necessary! Lär dig mer om LiveWebinar
Our cloud-based webinar solution gives any business an innovative communication service that goes beyond just video conferences. LiveWebinar lets you stream your meetings, screen share, record your webinars and more! Key features: customized branding, content sharing, whiteboard module for illustrating ideas or taking notes, and engagement analysis. Invite your participants via a shareable link and assign roles to them. No need to download anythingLiveWebinar works on all browsers and devices! Lär dig mer om LiveWebinar
Our cloud-based webinar solution gives any business an innovative communication service that goes beyond just video conferences. LiveWebinar lets you stream your meetings, screen share, record your web...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Affordable virtual meeting software to improve the board experience by simplifying board meeting management and communications. Lär dig mer om Boardable
Boardable is an affordable meeting and board management tool built to serve nonprofits around the world. Use Boardable's powerful meeting software to hold virtual meetings, build and share agendas, record meeting minutes, assign and manage tasks between meetings, vote digitally, store and sign documents, engage in discussions, and more. A mobile app makes meeting prep and communication simple and convenient. Explore Boardable today with a live demo or a free trial (no credit card required). Lär dig mer om Boardable
Boardable is an affordable meeting and board management tool built to serve nonprofits around the world. Use Boardable's powerful meeting software to hold virtual meetings, build and share agendas, rec...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Freshchat is a modern messaging software built for customer engagement teams to talk to prospects and customers across channels. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat is a modern messaging software built for sales and customer engagement teams to talk to prospects and customers on the website, mobile app, or social pages. A leap from legacy live-chat, Freshchat helps businesses and its teams focus on a continuous and context-driven messaging experience. With features like campaigns, sales bot, integrated self-service, and intelligent message routing, expectations are set and met, and responses to visitors questions are smarter and faster. Lär dig mer om Freshchat
Freshchat is a modern messaging software built for sales and customer engagement teams to talk to prospects and customers on the website, mobile app, or social pages. A leap from legacy live-chat, Fres...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Nasdaq Boardvantage is the leading provider of governance and collaboration solutions for boards, committees, and senior leadership. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage
As a leading platform for managing board operations, Nasdaq Boardvantage provides governance and collaboration solutions for boards, committees, and leadership. It's purpose-built to meet the critical needs of today's leaders, equipped with powerful security features, ease-of-use and mobility. Public, private, and non-profit companies worldwide, including ~50% of the Fortune 500, rely on Nasdaq Boardvantage to streamline meeting processes, accelerate decision-making, and strengthen governance. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage
As a leading platform for managing board operations, Nasdaq Boardvantage provides governance and collaboration solutions for boards, committees, and leadership. It's purpose-built to meet the critical ...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
To help support organizations as they make the transition to remote work, we're offering a remote work package for FREE for 60 days. Lär dig mer om Jostle
As the world faces an unprecedented health crisis and businesses are forced to make a swift transition to full-time remote work, we recognize that this can be a great challenge, especially if you lack the tools that make remote work possible. To help support organizations as they make this important transition, we're offering a remote work package for FREE for 60 days. Lär dig mer om Jostle
As the world faces an unprecedented health crisis and businesses are forced to make a swift transition to full-time remote work, we recognize that this can be a great challenge, especially if you lack ...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Heltäckande plattform för automation av professionella tjänster som utnyttjar AI för att förbättra din organisations ekonomiska och operativa resultat. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett effektivt verktyg för hantering av dina projekt, budgetar och resurser. Flytta projektkommunikation från konferensrummen till en central plats och gör personliga möten onödiga. Hantera distansarbete effektivt utan att offra projektkvalitet och kundrelationer. Med hjälp av AI-datalösningar använder Forecast din projekthistorik för att bättre förstå ditt nuvarande arbete. Forecast förbättrar ditt arbetsflöde genom att erbjuda sömlöst samarbete – perfekt för team med över 50 personer. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett effektivt verktyg för hantering av dina projekt, budgetar och resurser. Flytta projektkommunikation från konferensrummen till en central plats och gör personliga möten onödiga. Hantera ...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Must-have hiring tool for Remote Workers. Lär dig mer om Shortlist
Shortlist is a smart, user-friendly contractor management platform. We make it easy for small and large companies to onboard, manage cross-border payments to all your contractors across the globe with just a few clicks. Take care of compliance, reporting, and project management in a fraction of the time. From small start-ups to the world's biggest organizations, Shortlist is a complete solution providing powerful features and flexibility for every stage of business growth. Lär dig mer om Shortlist
Shortlist is a smart, user-friendly contractor management platform. We make it easy for small and large companies to onboard, manage cross-border payments to all your contractors across the globe with ...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Hantering av distansarbete. Utforma applikationer för onlinedatabaser eller använd fördefinierade lösningar för att samla in och dela affärsinformation. Lär dig mer om TeamDesk
Databasplattform online för hantering av distansarbete. Du kan skapa en unik webbdatabasapplikation som syftar till att underlätta arbete med data, organisera och lagra information som du använder i ditt rutinarbete och skapa en lättillgänglig datakälla för ditt team. Systemet är helt anpassningsbart. Du kan hantera dina data så som du vill och ändra programmet när du behöver det. TeamDesk erbjuder obegränsade dokument, obegränsad lagring, obegränsad support, stabila priser och gratis provperiod. Lär dig mer om TeamDesk
Databasplattform online för hantering av distansarbete. Du kan skapa en unik webbdatabasapplikation som syftar till att underlätta arbete med data, organisera och lagra information som du använder i di...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Video Interviews, Automated Shortlisting, Friendly Interface, Integrate with your ATS, Your brand upfront. Claim your FREE account now! Lär dig mer om myInterview
A video is worth a thousand CVs. With myInterview, you easily get to know candidates and spotlight the perfect fit before they walk through the door - and it's FREE forever. No trial period, no expiration date. With over 2,000,000 interviews processed, it allows recruiters to quickly review candidates and determine if they're a good fit. Don't let free fool you. myInterview packs powerful features that enterprises can rely on, all at a price any sized company can afford. Lär dig mer om myInterview
A video is worth a thousand CVs. With myInterview, you easily get to know candidates and spotlight the perfect fit before they walk through the door - and it's FREE forever. No trial period, no expirat...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Enboarder är den enda plattformen för företagsintroduktion som fokuserar på att förbättra medarbetarupplevelsen. Lär dig mer om Enboarder
Enboarder är den enda plattformen för företagsintroduktion som fokuserar på att förbättra medarbetarupplevelsen. Varumärken som McDonalds, Eventbrite, Shopify och TomTom använder Enboarder för att förbättra sin förmåga att behålla talanger och coacha sina chefer under introduktionsresan. Med support från Enboarders dedikerade team för kundens framgång använder du den intuitiva plattformen för att snabbt bygga upp, implementera och skala upp introduktionsresor som engagerar, imponerar på och når fram till både dina nyanställda och din chef. Lär dig mer om Enboarder
Enboarder är den enda plattformen för företagsintroduktion som fokuserar på att förbättra medarbetarupplevelsen. Varumärken som McDonalds, Eventbrite, Shopify och TomTom använder Enboarder för att förb...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Arbeta var som helst med en flexibel och kraftfull tjänsteplattformen för företag. Accelo hjälper dig att behålla kontrollen. Lär dig mer om Accelo
Accelo hjälper ditt team att arbeta var som helst och kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till medelstora tjänsteföretag, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, följa upp framsteg, se budgetar och lönsamhet i realtid. Accelo hjälper dig att få insyn i hela verksamhetens prestanda så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo
Accelo hjälper ditt team att arbeta var som helst och kombinerar de viktigaste behoven för din försäljning, projektledning, behållaravtal, servicebiljetter och samarbete i en plattform för små till med...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Remote work time tracking software that helps you to know if your team is really working productively. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor is a remote work employee time tracking software that helps you and your team get a lot more done each day. It is a web-based solution that provides time tracking, computer work session monitoring, reminders, screenshot recording, invoicing, reporting tools, integrations and so much more. Time Doctor supports integrations with over 35 different project management and productivity tools, making it very easy for employees to capture time spent on different tasks. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor is a remote work employee time tracking software that helps you and your team get a lot more done each day. It is a web-based solution that provides time tracking, computer work session mo...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
The #1 online collaborative whiteboard platform where distributed teams get work done. Lär dig mer om Miro
Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 13 million users worldwide. Miro empowers remote teams to collaborate ¿ and creates a central place that keeps projects organized. Miro has 250+ ready-made templates for brainstorming, workshops, user journey mapping, and more. Sign up and start collaborating quickly with your team! Lär dig mer om Miro
Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 13 million users worldwide. Miro empowers remote teams to collaborate ¿ and creates a central place that keeps projec...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Make remote hiring easier with TestGorilla! We provide the best tools to screen your candidates so you can make better remote hires. Lär dig mer om TestGorilla
Make remote hiring easier with TestGorilla! We provide you with the best tools to screen your candidates so you can make better remote hiring decisions faster. Using multiple test types in an assessment gives the best predictive value, so we have a growing test library including: cognitive ability tests, programming tests, software skill tests, personality tests, culture fit tests, language tests, and much more. Lär dig mer om TestGorilla
Make remote hiring easier with TestGorilla! We provide you with the best tools to screen your candidates so you can make better remote hiring decisions faster. Using multiple test types in an assessm...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Great customer service starts with better help desk software. Win more customers by providing excellent customer service with LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent is a fully-featured remote work software trusted by over 30,000 companies and millions of end-users. With over 180 useful help desk features, LiveAgent is a one-stop-shop for all remote customer support teams. Discover powerful features such as the built-in call center, native live chat, social media integrations, automation rules, time tracking, and advanced reporting features. Start supporting both your customers and colleagues today. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent is a fully-featured remote work software trusted by over 30,000 companies and millions of end-users. With over 180 useful help desk features, LiveAgent is a one-stop-shop for all remote custo...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
OnBoard is a next generation virtual meeting solution for boards and leaders. Govern confidently from anywhere. Get Demo. Free Trial. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard is virtual meeting software that streamlines meeting preparation & provides your board & leaders with more accurate & timely information across all devices. Capterra's Ease of Use Badge Winner for Board Management, OnBoard provides a complete suite of tools to make smarter decisions, remotely, in real-time. Now more than ever, you need meeting management that's comprehensive, secure and simple to use. Remote-ready for you to govern confidently from anywhere. Start Free Trial or Get Demo Lär dig mer om OnBoard
OnBoard is virtual meeting software that streamlines meeting preparation & provides your board & leaders with more accurate & timely information across all devices. Capterra's Ease of Use Badge Winner ...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Process Street is the easiest way to manage your teams workflows, recurring processes and standard operating procedures (SOPs) Lär dig mer om Process Street
Process Street provides businesses with a streamlined, non-technical way to make managing recurring workflows fast, fun, and easy for teams everywhere. Strong company processes are the backbone of any successful business. Without them, a company will struggle and will almost certainly find it difficult to scale. Easily create and customize checklists with text, images, video, and more. Streamline the approval process with conditional logic, automations, and integrations. Lär dig mer om Process Street
Process Street provides businesses with a streamlined, non-technical way to make managing recurring workflows fast, fun, and easy for teams everywhere. Strong company processes are the backbone of any...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen. Lär dig mer om Zoho Assist
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av brans...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Splashtop Business Access is a remote desktop solution for business professionals and teams working remotely. Lär dig mer om Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is a remote desktop solution for business professionals and small teams working remotely. Access your work computers from any computer or mobile device. Includes free apps for iOS and Android. Splashtop Business Access features include: + Unbeatable price (save up to 90% compared to other comparable remote desktop solutions) + High performance + Remote file transfer + Remote print + Remote wake + Robust security Get started with a free trial! Lär dig mer om Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is a remote desktop solution for business professionals and small teams working remotely. Access your work computers from any computer or mobile device. Includes free apps for...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device! Lär dig mer om Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lär dig mer om Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it,...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Med programvaran ISL Light för fjärråtkomst kan du konfigurera din kontorsdator för distansarbete och få åtkomst till den hemifrån. Lär dig mer om ISL Light Remote Desktop
ISL Light är en professionell programvara för fjärråtkomst, som ger dig tillgång till obegränsade obemannade datorer säkert från ditt hem eller någon annanstans. Konfigurera din kontorsdator för distansarbete på bara några minuter. Nå din kontorsdator säkert hemifrån eller från en mobil enhet. Med skärmdelningsteknik kan du arbeta effektivt på distans när som helst, var som helst i världen. Lär dig mer om ISL Light Remote Desktop
ISL Light är en professionell programvara för fjärråtkomst, som ger dig tillgång till obegränsade obemannade datorer säkert från ditt hem eller någon annanstans. Konfigurera din kontorsdator för distan...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Work management solution built for Remote Teams to enhance collaboration and productivity. Increase on-time project completion by 97%. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects is the leading work management solution built for Remote Teams to enhance collaboration and productivity. Get a birds eye view of all progress, easily communicate with teammates with @mentions, and produce detailed reports for Senior Management, all in one convenient tool. Teams that use Easy Projects report a 30% decrease in project duration and 20% reduction in employee stress. Try Easy Projects free for 90 days and learn why it's the preferred solution for Remote Teams. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects is the leading work management solution built for Remote Teams to enhance collaboration and productivity. Get a birds eye view of all progress, easily communicate with teammates with @men...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Front är en delad inkorg som hjälper distansteam att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Distansteam frodas med Front. Hantera enkelt all din kommunikation i en enda inkorg. Arbeta sömlöst tillsammans med ditt team. Kommunicera tydligt så att ditt team kan göra sitt bästa. Med Front håller sig distansteamen i linje, ansvariga och produktiva. Du behöver inte utbilda ditt team om ett nytt verktyg Front ser ut och känns som e-post, så det är snabbt att installera och enkelt att förstå och arbeta med direkt. Lär dig mer om Front
Distansteam frodas med Front. Hantera enkelt all din kommunikation i en enda inkorg. Arbeta sömlöst tillsammans med ditt team. Kommunicera tydligt så att ditt team kan göra sitt bästa. Med Front håller...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Stack Overflow empowers organizations to provide in-the-moment knowledge for team members reducing the time spent searching for info. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Stack Overflow for Teams is a knowledge sharing and collaboration platform that helps your team stay focused and productive. It's a central source of information helping to support a digital teams growing need for asynchronous collaboration tools. Information is gathered in bite-size formats and kept in a structured and organized way for future use. Team members no longer need to dig through email, cloud storage or Slack messages to find what they are looking for. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Stack Overflow for Teams is a knowledge sharing and collaboration platform that helps your team stay focused and productive. It's a central source of information helping to support a digital teams grow...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
EasyHire.me is a talent acquisition platform combining best in class video screening, applicant tracking and job posting. Lär dig mer om EasyHire
EasyHire.me is an automated talent acquisition platform that combines best in class video screening (live video, on-demand, panel interviews, scheduling) with applicant tracking, customizable job board and analytics to speed up the hiring process using latest technologies in AI and Automation. Lär dig mer om EasyHire
EasyHire.me is an automated talent acquisition platform that combines best in class video screening (live video, on-demand, panel interviews, scheduling) with applicant tracking, customizable job board...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
State of the art Professional Services Automation - Project management, invoicing, reporting built on excellent time&expense tracking. Lär dig mer om TimeLog
Are you looking for a solution that elevates your business processes from contract to invoice? TimeLog is the leading PSA software for consulting-oriented businesses. Combining the most user-friendly time & expense tracking with state of the art project management, invoicing, resource management, bulletproof reporting and more. TimeLog is the most potent solution for consulting businesses going for the best-of-breed software with integrations to leading salary and financial systems Lär dig mer om TimeLog
Are you looking for a solution that elevates your business processes from contract to invoice? TimeLog is the leading PSA software for consulting-oriented businesses. Combining the most user-friend...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Weekdone hjälper dig att hålla dig uppdaterad med dina distansarbetare. Sätt upp mål, följ upp framsteg och led alla i en enhetlig riktning. Lär dig mer om Weekdone
Behöver du programvara för att leda och bygga engagemang och kommunikation för distansarbetande team och personer som arbetar hemifrån? Weekdone hjälper dig att hålla dig uppdaterad med dina distansarbetare genom att tillhandahålla uppdaterade digitala statusrapporteringskontroller, veckoplanering och teammålsättning. Med uppdateringar i realtid kan anställda uppmuntra varandra medan ledare kan stödja teammedlemmar med personliga diskussioner och personligt anpassad respons. Lär dig mer om Weekdone
Behöver du programvara för att leda och bygga engagemang och kommunikation för distansarbetande team och personer som arbetar hemifrån? Weekdone hjälper dig att hålla dig uppdaterad med dina distansarb...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Project and task management. Collaborative work. Lär dig mer om Beesbusy
Beesbusy is a collaborative tool allowing teams of all sizes to organize their tasks and projects, even when working remotely. Its visual interface makes it easy to plan, prioritize, assign and track the progress of what needs to be done. Beesbusy also integrates powerful features: Gantt charts, customizable multi-project views, team schedules, notifications, dashboard... Centralize information and ensure effective communication for your teams in case of remote work. Lär dig mer om Beesbusy
Beesbusy is a collaborative tool allowing teams of all sizes to organize their tasks and projects, even when working remotely. Its visual interface makes it easy to plan, prioritize, assign and track t...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser. Lär dig mer om User.com
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Är du intresserad av en plattform för distansarbete? Sväng förbi och få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning och få tillgång till alla verktyg idag. Lär dig mer om User.com
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder v...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Lumeer planerar, organiserar och spårar alla dina teamuppgifter på distans, på ett enkelt, visuellt och flexibelt sätt. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina teamuppgifter på distans. Lumeer ger dig en otroligt enkel visuell teamledning på distans, så att alla teammedlemmar är på samma sida och kommunikationen blir effektivare än någonsin. Olika uppgifter och olika personer behöver olika saker vid olika tidpunkter. Skapa det perfekta arbetsflödet, hantera och spåra förlopp och skapa synergier i samarbetande team. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer
Enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina teamuppgifter på distans. Lumeer ger dig en otroligt enkel visuell teamledning på distans, så att alla teammedlemmar är på samma sida och k...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Leading Video-Recruiting Platform and your global partner for automated interviews, live interviews, video application and much more. Lär dig mer om Talentcube
Talentcube is a holistic Video Recruiting platform that enables SME to enterprise customers with high candidate throughput to identify top talents faster and save up to 60% of todays screening efforts. Being Europes leading solution, we offer the most personal and efficent recruiting approach for HR departments of all sizes: automated video interviews, live interviewing, a mobile-first application process, outstanding 24/7 candidate support and a profound AI based communication analysis. Lär dig mer om Talentcube
Talentcube is a holistic Video Recruiting platform that enables SME to enterprise customers with high candidate throughput to identify top talents faster and save up to 60% of todays screening efforts....
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Your e-recruiting will be more modern and comfortable. We offer a modular structure of our software as a cloud or server variant. Lär dig mer om rexx systems
With the applicant management software by rexx systems you experience modern, fast and comfortable e-recruiting. You put your e-recruitment on a very modern, digital basis, for which you choose between a cloud and a server variant. Included are among others automatic preselection of the candidates, the possibility to design job advertisements with a form designer and interfaces to all common online job boards or social media channels. Lär dig mer om rexx systems
With the applicant management software by rexx systems you experience modern, fast and comfortable e-recruiting. You put your e-recruitment on a very modern, digital basis, for which you choose between...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Använd Trengo-teamets inkorg för att kommunicera med ditt team och dina kunder medan alla arbetar från en annan plats. Lär dig mer om Trengo
Trengos team-inkorg är en utmärkt lösning för att kommunicera med ditt team och dina kunder, medan alla arbetar från en annan plats. Anslut alla dina kundkommunikationskanaler till Trengo och samarbeta med ditt team från en och samma inkorg. Och kommunicera internt med ditt team med teamchatt. Med Trengo behöver man ingen annan lösning för sin kommunikation. Lär dig mer om Trengo
Trengos team-inkorg är en utmärkt lösning för att kommunicera med ditt team och dina kunder, medan alla arbetar från en annan plats. Anslut alla dina kundkommunikationskanaler till Trengo och samarbe...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
SolarWinds® Take Control (formerly SolarWinds® MSP Anywhere) remote support software designed to help your IT business succeed. Lär dig mer om SolarWinds Take Control
SolarWinds Take Control remote support software is designed to help your business provide fast, secure IT support to nearly any platform, without breaking your budget. Take Control connects in seconds, offers deep diagnostic tools so you can troubleshoot quickly, a simple end user experience you can customize, and all the value-add features of more expensive solutions but at an affordable price. Try Take Control free for 14 days today. Lär dig mer om SolarWinds Take Control
SolarWinds Take Control remote support software is designed to help your business provide fast, secure IT support to nearly any platform, without breaking your budget. Take Control connects in seconds,...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Programvara för samarbete som kombinerar funktioner för uppgiftshantering och kommunikation. Uppgradera din teamkommunikation till nästa nivå. Lär dig mer om HeySpace
HeySpace är ett verktyg för uppgiftshantering med chatt. Det är här du tar arbetet framåt. Du kan göra allt på ett ställe: chatta med medarbetare, skriva innehållsrika textdokument, tagga, markera framsteg, ange start- och förfallodatum och andra användbara saker. Skicka ett meddelande och se om de läser det, skapa uppgifter från meddelanden - om någon säger något viktigt, gör ett kort med det och det flyttas till kortlistan. Svårare är det inte. Ta ditt team till nästa nivå med HeySpace. Lär dig mer om HeySpace
HeySpace är ett verktyg för uppgiftshantering med chatt. Det är här du tar arbetet framåt. Du kan göra allt på ett ställe: chatta med medarbetare, skriva innehållsrika textdokument, tagga, markera fram...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Kissflow is a digital workplace software which includes process management, case management, collaboration and project management. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow believes that those closest to the work know how to manage and solve problems the best, and they deserve to have smart and simple tools to do it. Kissflow is a no-code digital workplace where anyone can create an automated process, build a project board, handle a case flow, and collaborate on work topics, all in one intelligent and easily integrated platform. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow believes that those closest to the work know how to manage and solve problems the best, and they deserve to have smart and simple tools to do it. Kissflow is a no-code digital workplace where ...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Lanteria is all-in-one HR management system, which perfectly integrates with Office 365 and SharePoint. Lär dig mer om Lanteria HR
#1 HR Software choice for Lufthansa, Leica, Acronis, Sega, Lockheed Martin, Warner Bros. Lanteria HR is focused on providing Human Capital management solutions for mid-sized businesses, which allows creating a collaborative environment where employees & managers can cooperate. Lanteria HR manages all HR tasks in a company with 5 solutions: Core HR, Time & Attendance, Recruiting, Performance and Learning. You can use any of those modules separately or get the entire Lanteria HR system. Lär dig mer om Lanteria HR
#1 HR Software choice for Lufthansa, Leica, Acronis, Sega, Lockheed Martin, Warner Bros. Lanteria HR is focused on providing Human Capital management solutions for mid-sized businesses, which allows c...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Loop Email hjälper team att ansluta, samarbeta och kommunicera på ett och samma ställe. Det gör det möjligt för team att vara effektiva medan de arbetar på distans. Lär dig mer om Loop Email
Att arbeta på distans har sina utmaningar. Kommunikationen behöver inte vara en av dem. Sluta växla mellan appar för att få jobbet gjort. Nu kan du chatta med dina kollegor och skicka e-post till dina kunder i samma app. Loop Email låter dig hantera kunder tillsammans med ditt team, samarbeta kring e-postmeddelanden och tilldela e-post som uppgifter. Lär dig mer om Loop Email
Att arbeta på distans har sina utmaningar. Kommunikationen behöver inte vara en av dem. Sluta växla mellan appar för att få jobbet gjort. Nu kan du chatta med dina kollegor och skicka e-post till dina ...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Lär dig mer om Halp
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Den används dagligen av interna driftteam på Adobe, Home Depot, GitHub, Slack, ClassPass och många fler. Halp gör ditt team mer produktivt genom att dramatiskt minska tiden för ärendelösning utan att lägga till besvärliga hinder mellan dina agenter och deras kollegor. Lär dig mer om Halp
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Den används dagligen av interna driftteam ...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
All-in-one call center solution designed to get the best out of every customer interaction Lär dig mer om Voiso
Advanced hosted call center solution. Voiso is dedicated to make your call and contact center the best it can be. Agents enjoy intuitive dashboards. Supervisors enjoy performance insight through 50+ metrics It takes only 2 minutes to deploy. Keep your phone numbers. Import all of your agents with one click. Nothing to buy, no upfront costs. Lär dig mer om Voiso
Advanced hosted call center solution. Voiso is dedicated to make your call and contact center the best it can be. Agents enjoy intuitive dashboards. Supervisors enjoy performance insight through 50+ me...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning
Controlio is a cloud-based employee monitoring software used to track and score productivity. Lär dig mer om Controlio
Powerful platform for remote workers monitoring from a web console. Create a web account in 2 clicks, install monitoring agent on user's PC - done, you'll get comprehensive reports on what they do while work remotely! Lär dig mer om Controlio
Powerful platform for remote workers monitoring from a web console. Create a web account in 2 clicks, install monitoring agent on user's PC - done, you'll get comprehensive reports on what they do whil...
Proteus

Proteus

(0 recensioner)
Cloud-based single, modularized operating system that enables remote working. Lär dig mer om Proteus
Proteus is a cloud-based modularized operating system that changes the way we work, combining integrated work management (ERP) tools with a freelancer marketplace, software gateway and a professional knowledge forum. Proteus provides access to skilled talent, facilitating remote working through an online environment. Proteus moves companies away from a fixed cost model to an on-demand model, crucial to staying competitive in a low margin environment. Lär dig mer om Proteus
Proteus is a cloud-based modularized operating system that changes the way we work, combining integrated work management (ERP) tools with a freelancer marketplace, software gateway and a professional k...
  • Livechatt
  • Webbkonferenser
  • Mötehantering
  • Samarbete
  • Uppgiftshantering
  • Fjärranslutning