I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Program för matkostnad

Med program för matkostnad kan restauranger enkelt beräkna matkostnader för sina recept för att säkerställa lönsamma menypriser.

7 resultat

Oavsett om du har en eller flera butiker ger Apicbase dig de verktyg du behöver för att hantera all intern verksamhet i din livsmedelsverksamhet. Lär dig mer om Apicbase Restaurant Management
Håll koll på matkostnader och optimera ditt slutresultat. Den ultimata lösningen för matkostnadsberäkning för lönsamhet inom hotell- och restaurangverksamhet. Ha total kontroll över matkostnaderna, fastställ marginaler och uppnå dina mål. Apicbase-programvaran för matkostnader uppdaterar automatiskt alla recept och menyer med de senaste ingredienspriserna. Uppdatering av kalkylblad är ännu en svår uppgift som du kan stryka från din lista med saker att göra. Äntligen. Lär dig mer om Apicbase Restaurant Management

Funktioner

  • Köks-/menyhantering
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Lagerhantering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Köks-/menyhantering
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Lagerhantering
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Köks-/menyhantering
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Lagerhantering
Restauranginventering och matkostnadsberäkning på ett enkelt sätt. Få dina kostnader under kontroll och effektivisera driften.
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för matkostnadsberäkning för restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader. Få korrekta matkostnader och få reda på vart dina pengar tar vägen i realtid. Ställ in varningar när menyalternativ blir mindre lönsamma och få meddelanden när leverantörspriserna fluktuerar. Till följd av det får du bättre kontroll lägre kostnader och större vinst. Marketman har avancerade funktioner på flera platser för mellanstora kedjor och företagskedjor. Lär dig mer om Marketman

Funktioner

  • Köks-/menyhantering
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Lagerhantering
Molnbaserad PSO-programvara med tillgång till kraftfulla verktyg för företag och analyser . Enkel att använda, enkel att installera.
Poster är POS-programvara för surfplattor och webbläsare för kaféer, restauranger och butiker. Tack vare Posters mångsidiga app för butiker kan du effektivisera din kundservice: beställningar skickas direkt till köket, servitörer kan tillämpa kampanjer och rabatter direkt och alla dina uppgifter behandlas omedelbart. Få tillgång till statistik och rapporter för alla dina beställningar via hanteringskonsolen eller appen Poster Boss. Ställ in den på 15 minuter och börja spara tid och pengar. Lär dig mer om Poster POS

Funktioner

  • Köks-/menyhantering
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Lagerhantering
Oracle Simphony POS utnyttjar realtidsdata för korrekt matkostnadskalkylering.
Matkostnadskalkylering är nyckeln till vinst. Oracle Simphony POS är utformat för att göra ditt företag mer lönsamt. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet: onlinebeställningar, köksdrift, lager, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljning, matkostnader, meny och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet och skalbarhet. Lär dig mer om Simphony POS

Funktioner

  • Köks-/menyhantering
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Lagerhantering
Programvara för restauranghantering som hjälper till att öka avkastningen med t.ex. beräkning, menyteknik, digitalt avfall och HACCP-registrering.
Få ut det mesta av ditt företag. Horeko är det perfekta verktyget för att hantera ditt kök och din personalstyrka. Receptkostnad och HACCP-registrering. Schemaläggning och tidtagning. Webbaserat och enkelt. Horeko Kitchen Manager Öka din avkastning. Få kontroll över dina vinster och spåra enkelt en perfekt HACCP-registrering. Horeko Employee Manager Effektivisera din personalplanering och få insikter om dina personalkostnader. Horeko Employee Manager gör det enkelt för dig. Lär dig mer om Horeko

Funktioner

  • Köks-/menyhantering
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Lagerhantering