Sverige Visa lokala produkter
28 resultat
Sverige Lokal produkt
Använd Cloudmore för att lösa dina utmaningar med fakturering och hantering av B2B-prenumerationer. Lär dig mer om Cloudmore
Cloudmore är en SaaS-levererad heltäckande lösning för handel, hantering och fakturering av prenumerationer. Programvaran kan användas fristående eller integreras via programmeringsgränssnitt (application program interface, API) med andra delar av din teknikstack. Använd Cloudmore för att marknadsföra, sälja, hantera och erbjuda dina kunder en lättanvänd självbetjäningsupplevelse. Cloudmores kunder kan bygga sin tjänstekatalog utan kodning eller genom att använda någon av de förintegrerade tjänsterna, med ditt kommersiella avtal med din leverantör eller åtkomst till någon av de integrerade distributörsstackarna. Lär dig mer om Cloudmore

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
B2B-e-handelsplattform för storföretag och konsumentvaruföretag som kombinerar försäljningsautomatisering, B2B-e-handel och genomförande av detaljhandel. Lär dig mer om Pepperi
Pepperis B2B-försäljningsplattform är byggd för stora konsumentvaruföretag och är en viktig del av denna omfattande handelsplattform som gör att du konsekvent kan hantera alla aspekter av din B2B-omnikanalsförsäljning. Genom att kombinera B2B-e-handel med informationssystem i marknadsföring, genomförande av detaljhandel och ruttredovisning/DSD på ett unikt sätt i en integrerad mobil lösning som körs på alla enheter för att maximera personlig och webbaserad B2B-försäljning så att du kan sälja mer, bättre och snabbare. Lär dig mer om Pepperi

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
NetSuite SuiteCommerce gör det möjligt för B2B-handlare att skapa e-handelsplatser som engagerar inköpare på företag och maximerar utbytet av deras inköpsansträngningar.
NetSuite SuiteCommerce gör det möjligt för B2B-handlare att engagera inköpare på företag med en B2C-liknande e-handelsupplevelse med funktionalitet utformad för de unika kraven hos företagskunder, inklusive offertförfrågningar online, visning av kontosaldon och fakturabetalningar online. SuiteCommerce hjälper företag att gå från isolerade inköpskanaler till en integrerad e-handelslösning som sömlöst ansluter e-handel till NetSuite Financials samt NetSuites order- och lagerhanteringssystem och CRM. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Vår kärnverksamhet är EDI, som ger dig och dina handelspartners möjlighet att utbyta ordrar, fakturor, transportdokument m.m. snabbt, säkert och automatiskt.
Vår kärnverksamhet är EDI, som ger dig och dina handelspartners möjlighet att utbyta ordrar, fakturor, transportdokument m.m. snabbt, säkert och automatiskt. Med TrueCommerce blir du en del av ett globalt handelsnätverk bestående av 92 000+ handelspartners. TrueCommerce kan enkelt och snabbt koppla dig elektroniskt till nya kunder / leverantörer, i takt med att din affärsverksamhet växer. Vi integrerar de flesta ERP-system och vi erbjuder en integrationsmodul specifikt för Microsoft Dynamics och SAP Business One. Lär dig mer om TrueCommerce EDI Solutions

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, hjälper tusentals varumärken att accelerera tillväxten av direkt till konsumenten. Metoden med en enda plattform integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera. Varumärken som använder Yotpo har möjlighet att skapa smarta upplevelser med hög konverteringsgrad som skapar och bibehåller goda kundrelationer. Lösningen integreras med de verktyg du använder varje dag, som Google, Instagram, de främsta e-handelsplattformarna och resten av din teknikstack. Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Kajabi är ett allt i ett-verktyg som har skapats för att ge människor möjlighet att skapa digitala produkter och marknadsföra och sälja sin expertis online.
Kajabi gör att du kan tjäna pengar på dina kunskaper online. Skapa onlinekurser, webbplatser för medlemmar, grupper, poddsändningar, coachningsprogram och digitala nedladdningar. Använd mallarna för att rivstarta din försäljning. Marknadsför med en komplett hemsida, CRM, prestationsbaserad marknadsföring och säljkanaler. Få din verksamhet att växa med analyser, betalningshantering och resurser för kundutbildning. Lär dig mer om Kajabi

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Komplett varukorg och webbplatslösning för internet-handlare.
3dcart ger dig allt du behöver för att bygga, hantera och utöka en webbutik. Till skillnad från de flesta e-handelsplattformar behöver du inte köpa ytterligare appar, köpa teman eller betala transaktionsavgifter. Det finns över 200 inbyggda funktioner, inklusive möjligheten att skicka nyhetsbrev, chatta med dina kunder, ha ett samarbetspartnerprogram, gåvoregister, ett kraftfullt produktgranskningssystem och många fler. Betala en fast månadsavgift på bara 19 USD/månad. Lär dig mer om Shift4Shop

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Rentle är en molnbaserad uthyrningsprogramvara för företag som hyr utrustning, som automatiserar backofficeuppgifter och gör det enkelt att hyra ut.
Rentles intuitiva uthyrningsprogramvara sätter en ny standard i kategorin uthyrningsprogramvara. Med lättanvända men kraftfulla funktioner minskar Rentle arbetsbelastningen avsevärt på kontoret samtidigt som det erbjuder en bred uppsättning verktyg som stödjer din tillväxt. Förutom de funktioner som hjälper dig att hålla dig på topp inom backoffice, ser Rentles e-handels-, CRM-, betalnings- och rapporteringslösningar till att både stora och små uthyrningsföretag alltid är förberedda för dagens och morgondagens behov. Lär dig mer om Rentle

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Sana Commerce Cloud förenklar komplexiteten i B2B genom att sätta tillförlitlighet och effektivitet i fokus.
Sana Commerce Cloud utnyttjar kraften i Microsoft Dynamics- och SAP ERP-system i realtid för att leverera funktions- och datarik e-handel för B2B. Lösningen förenklar komplexiteten i B2B genom att minska behovet av webbutik och dataunderhåll, strömlinjeformar köparens resa och erbjuder funktionalitet för att glädja kunder och öka deras lojalitet (inklusive självbetjäning online, enkel upprepad beställning, prisnivå och volym, order- och fakturaspårning och RMA-nummer). Lär dig mer om Sana Commerce

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Algolia är en ledande sök-API för hemsidor och mobilappar. Enkel att implementera och utvecklarfokuserad.
Algolia är ett programmeringsgränssnitt (application program interface, API) för dynamiska upplevelser som hjälper företag att maximera sök- och upptäcktshastigheten, samtidigt som de löser problemet med relevansjustering med AI. Algolia Search är ett kraftfullt helt värdbaserat API som levererar innehåll till användare på millisekunder. Utvecklarna kan anpassa deras UX relevans och få insikter om hur användarna interagerar med den. Algolia Recommend är en robust API som låter dig bygga in unika produktrekommendationer i alla digitala e-handelsupplevelser. Lär dig mer om Algolia

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Yo!Kart är en komplett e-handelslösning för att lansera marknadsplatser på internet. Den är mycket skalbar och helt anpassningsbar.
Yo!Kart är en prisbelönt e-handelsplattform anpassat för flera leverantörer samtidigt och gör det möjligt för nystartade små och medelstora företag att lansera sin e-handelsmarknad på ett snabbt och kostnadseffektivt sätt. Företaget har tillhandahållit support i världsklass till över 1 000 kunder, inklusive ett par få företag värda miljarder dollar. Den här lösningen har marknadsklara mobilappar för försäljare och köpare och erbjuder en digital omnikanalupplevelse. Yo!Kart har nyligen lanserat sin lösning anpassad för en enda leverantör. Den är kostnadsfri och helt utan transaktionsavgifter. Lär dig mer om Yo!Kart

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Multiorders är en av de ledande programvarorna för lager- och transporthantering som optimerar försäljning via flera kanaler på ett optimalt sätt.
Den här kraftfulla programvaran integreras med alla e-handelsjättar – Amazon, eBay, Etsy, Wix, Shopify, Squarespace, WooCommerce med flera så att säljare kan genomföra sina beställningar fem gånger snabbare. Anslut alla dina transportörer och skriv ut etiketter med bara ett klick. Hantera prissättning och lagernivåer för alla försäljningskanaler från samma plats. Verktyget inkluderar förstklassiga transportalternativ, till exempel USPS Commercial pricing, utan några volymkrav. Tillgängligt med alla kända transportörer. Lär dig mer om Multiorders

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser.
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser. Inklusive avancerade funktioner som anpassad prissättning, begränsad åtkomst, betalningsvillkor, visuell anpassning, integrationer osv. Med Turis ger du dina återförsäljare en sömlös beställningsupplevelse, vilket i slutändan leder till nöjdare kunder, bättre kundlojalitet och mer försäljning. Lär dig mer om Turis

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Handelsplattform på flera nivåer som ger dig möjlighet att lansera marknadsplatser.
CloudBlue hjälper företag att lyckas i som-en-tjänst-ekonomin och förkortar tid till intäkter genom att hantera abonnemang och fakturering, leverantörs- och produktinformation samt introduktion av samarbetspartner över flera kanaler. Med en ledande plattform för organisering av ekosystem gör CloudBlue det möjligt för företag att skapa sina egna ekosystem och ansluter leverantörs- och marknadsekosystem, vilket automatiserar distributionen av traditionella och digitala produkter och tjänster mellan samarbetspartner. Lär dig mer om CloudBlue

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Fabric hjälper varumärken och återförsäljare att växa med modern handelsinfrastruktur, verktyg och teknik.
Fabric är en snabb handelsplattform som är specialbyggd för tillväxt. Kunder som BuildDirect, Juicy Couture och GNC litar på Fabric på grund av den öppna och modulära utformningen som gör att de kan vara live inom några veckor utan att behöva byta plattform. Fabric är en stark multiplikator för återförsäljare av befintliga teknikinvesteringar som har visat sig öka de digitala intäkterna med upp till tre gånger. Fabric backas upp av Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa och BC Partners. Lär dig mer om fabric

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
B2B-e-handel, kundengagemang och digital marknadsföring för grossister och distributörer.
b2b.store är en progressiv webbapp från RNF, en ledande leverantör av digital B2B, och gör det möjligt för grossister och distributörer i alla storlekar att erbjuda digital beställning dygnet runt på mobila enheter, surfplattor och datorer. b2b.store har en freemium-modell och webbplatserna kan vara igång inom 24 timmar. Premiumfunktioner kan nås via en prenumerationsmodell. b2b.store erbjuder kraftfulla funktioner för marknadsföring och kundengagemang via reklam och meddelanden som kan användas för att öka intäkterna. Lär dig mer om b2b.store

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Abowire är en vitförpackad abonnemangsplattform som har allt du behöver för att sälja abonnemang Snabb implementering. Tillverkad i Tyskland
Abowire är en abonnemangsplattform som har allt du behöver för att sälja B2B-abonnemang. Medlemsintroduktion, kundportal med självbetjäning och kassa med automatiserad hantering av EU-moms, flera betalningsportaler och bankintegration. Programvaran har allt du behöver. Allt med snabb installation utan kod. Programvaran är byggd från grunden i Tyskland för europeiska företag. Anpassade lösningar blir snabbt oregerliga. Välj den skalbara vägen istället och få hjälp att hantera komplexiteten. Lär dig mer om Abowire

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
En plattform för restauranger och logistikföretag som hanterar leveranser på begäran.
En plattform för leveranser på begäran som gör det möjligt för restauranger och logistikföretag att sköta sin leveransverksamhet mer effektivt. Lokala företag får möjlighet att erbjuda en användarupplevelse i klass med de stora kedjorna samtidigt som logistikkostnaderna hålls nere. Programvaran integreras sömlöst med befintliga system och sänker kostnaderna för installation och byten. Fram till dags dato har fler än 2 500 000 beställningar tagits emot och kunderna kunnat växa tiofaldigt inom ett par månader. Lär dig mer om DelivApp

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Företagsklar men fullt anpassningsbar B2B-plattform för digitala beställningar. Presentationsoberoende och API-driven programvara för beställningshantering.
Företagsklar men fullt anpassningsbar och presentationsoberoende B2B-plattform för digitala beställningar. Oavsett hur sofistikerad din kommersiella verksamhet är kommer Apex nya generation av B2B-plattform för onlinebeställning att hantera den utan problem. - Färdig att använda men fullt anpassningsbar - Molnbaserad skalbar plattform - Flexibel kampanjmotor - B2C-liknande beställningsupplevelse Beställningshantering för B2B kräver sofistikerad teknik och expertis på området. Du är i gott sällskap! Lär dig mer om Apex Loyalty

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Twik anpassar automatiskt hemsidor för att öka försäljning och intäkter och skapar en engagerande upplevelse för alla – automatiskt.
Twik anpassar automatiskt eCommerce samt B2B och kan på så vis öka dina försäljningsintäkter. Baserat på unika maskininlärningsalgoritmer som kan förstå anonymiserade besökare, webbplatsstrukturer och trafik, ger Twik dina besökare produkter i enlighet med deras avsikter och en engagerande upplevelse för alla användare. Twik utkorades till lovande startup för kundupplevelse och 5 av de bästa störande startupföretag i kategorin Consumer Retail. twiks app för Shopify är nu tillgänglig för alla gratis. Lär dig mer om Twik

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Enkel anpassning för att betjäna alla B2B e-handelsverksamheter, inklusive komplexa försörjningskedjor (B2B2C) eller flera organisationstyper.
Spree är en fullutrustad e-handelsplattform som levereras med tiotals officiellt stödda och underhållna tillägg och hundratals tredjepartsintegrationer. Spree har öppen källa, så det finns inga licens- eller transaktionskostnader. Spree är redo för molnet, så du kan vara kostnadseffektiv på långsamma dagar, men ändå hantera hektiska dagar eller snabb tillväxt med lätthet. Med rätt arkitektur och infrastruktur passar Spree för obegränsade SKU:er eller beställningar och kan skala upp till miljontals användare per dag. Lär dig mer om Spree

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Början till slut CSP-automatiseringsplattform för molndistributörer, Microsoft CSP, ISV och xSP, vilket gör det möjligt för dem att utveckla sina molnekosystem.
Plattformen interworks.cloud gör det möjligt för leverantörer av molntjänster (cloud service provider, CSP), MSP och fristående mjukvaruleverantörer (independent software vendor, ISV) att utveckla sina ekosystem och automatisera sina molndistributionsprocesser. En plattform från början till slut som gör det möjligt för molntjänstleverantörer att skapa molntjänstmarknadsplatser för sina kunder och återförsäljare, samt automatisera beställnings-, fakturerings- och supportprocesserna. Med över 15 aktiva integrationer och öppna API kan kunderna ansluta sina befintliga affärsapplikationer och effektivisera sina arbetsflöden. Lär dig mer om interworks.cloud

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
e-Procure B2B Blockchain Platform är en helt gratis molnbaserad upphandlingsplattform för moderna B2B-köpare och säljare.
e-Procure B2B Blockchain Platform är en helt gratis molnbaserad upphandlingsplattform som gör det möjligt för B2B-köpare och säljare att kommunicera, hantera och handla mer effektivt var som helst och när som helst genom ett säkert blockkedjenätverk. Lär dig mer om e-Procure

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
B2B-e-handelslösning för leverantörer som vill optimera kundupplevelsen och sänka kostnaderna för sina tjänster.
OmPrompts SelfServe ger ett snabbt svar på hur du kan kapitalisera på B2B-e-handelsmöjligheter och den snabba vägen till förbättrad processeffektivitet. Kunderna kan dra nytta av lättanvända gränssnitt, robusta backend-integreringar och processtyrning som drivs av de sofistikerade förbyggda och konfigurerbara reglerna i OmPrompt Business Rules Engine. SelfServe erbjuder en naturlig, friktionsfri miljö för e-handel. Programvaran erbjuder personanpassning och bekvämlighet. Lär dig mer om SelfServe

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Manufacturing X Sales Platform är en allt i ett-lösning som kombinerar CRM, CPQ och försäljningsportal i en innovativ plattform.
Manufacturing X Sales Platform är en allt i ett-lösning som kombinerar CRM, konfigurera, prisuppgifter och offerter (configure, price, quote, CPQ) och försäljningsportal i en innovativ plattform för tillverkare. Den effektiva säljlösningen gör det möjligt att förkorta försäljningscyklerna och tiden till marknaden betydligt, samtidigt som du förbättrar marginalerna och levererar utmärkt kundkvalitet. Få insikter i realtid om försäljningseffektivitet och marknadsefterfrågan samt expandera och få dina affärskanaler att växa i global skala. Lär dig mer om In Mind Cloud

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
Världens ledande tillverkare och grossister av konsumentvaror ökar försäljningen och ökar distributionseffektiviteten med Mobisoft
Världens ledande tillverkare och grossister av konsumentvaror ökar försäljningen och ökar distributionseffektiviteten med Mobisoft. Mobisale är företagets B2B-handelsplattform och tillhandahåller en komplett lösning för alla fältaktiviteter: ordertagning, försäljning från fordon, marknadsföring, leveransbevis och mobilinriktade e-handelsappar – alla är helt integrerade i alla ERP. Lär dig mer om Mobisale

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering
En kampanjlösning som erbjuder anpassade kampanjer. Programvaran hjälper e-handelsvarumärken att förbättra marginalerna, försäljningen och ROI med färre rabatter.
Intent-Based Promotions by Namogoo är en lokal kampanjlösning som erbjuder det exakta och mest lönsamma incitament som krävs för att konvertera varje köpare och vet även när du inte ska erbjuda någon kampanj. Programvaran hjälper över 250 globala återförsäljare att behålla hög lönsamhet, spara in på marginalerna och höja ROI samtidigt som kampanjutgifterna sänks och viktigast av allt – att varumärkets värde skyddas. Lär dig mer om Intent-Based Promotions

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Ombeställning
  • Betalningsalternativ
  • Bulkbeställning
  • Lagerstyrning
  • Kommunikationshantering