Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
201 resultat
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandah åller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Wallester helps other companies to issue corporate VISA cards for their business and streamline their corporate expenses. Lär dig mer om Wallester
Wallester is a regulated company, holding a financial license. We are an official Visa partner and Visa Principal Member, issuing physical and virtual cards of any type for business for companies within EEA and UK. Wallester offers the most efficient company card - with different packages depending on their needs, even FREE one, as well as the in-house, built easy to use platform for monitoring and managing the expenses. Lär dig mer om Wallester

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Sverige Lokal produkt
Juni

Juni

(0) Sverige Lokal produkt
Choose a financial management platform that speaks ecommerce. Lär dig mer om Juni
Juni is a financial management platform made for ecommerce, helping you make better decisions, scale up, and unlock the potential of your online business. Juni works as hard as you do. Reduce admin with a centralised overview of your finances and 2,400+ integrations. Save on heavy FX fees with multi-currency cards and accounts. Boost your margins with 2% cashback for your first 30 days, up to 1% after. And much more. Enable subtitles for information related to Mastercard Lär dig mer om Juni

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam och upphandling för att automatisera processer och möjliggöra enkel detaljerad utgiftsanalys. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för finansteam och upphandling för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över de finansiella uppgifterna. Qvalia förbättrar för leverantörsskulder, kundfordring ar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen. Integrering är enkelt och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Funktioner i komplett svit inkluderar gratis e-fakturering, detaljerad utgiftsanalys och automatiserad fakturahantering, PDF-konvertering, leverantörshantering, övervakning och bokföring. Lär dig mer om Qvalia

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri ng, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
GEP SMART är en enhetlig plattform för upphandling som har utformats för upphandlingsexperter. Lär dig mer om GEP SMART
GEP SMART är en AI-driven, enhetlig inköpsprogramvara (S2P) som ger heltäckande inköpsfunktioner för både direkt och indirekt utgiftshantering till en enda, molnbaserad plattform. Lösningen har en rad upphandlingsverktyg som är inbyggda i ett enhetligt upphandlingssystem, vilket eliminerar behovet av separat, fristående programvara, moduler eller verktyg för hantering av specifika funktioner. Lär dig mer om GEP SMART

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Det glada systemet för kostnadsrapportering. Utgiftsrapporteringen blir enkel, automatiserad och integrerad för användare och kostnadsansvariga. Lär dig mer om ExpensePoint
Tilldelad bästa värde, användarvänlighet och support i USA, Kanada och Storbritannien. ExpensePoint automatiserar helt din utgiftsrapportprocess för anställda. Kvittoavläsarsystemet skapar automatiskt utgifter från kvittobilder som fångats via ExpensePoint-mobilappen samt från alla e-postade kvitton. Inkluderar kreditkortsintegrering, godkännandehantering, automatisk GPS-milspårning och mycket mer. Med kunder i över 106 länder som Deloitte, Pita Pit, SodaStream och Kärcher. Se alla de 5-stjärniga recensionerna. Lär dig mer om ExpensePoint

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Kissflow ger dig en förstklassig molnlösning för upphandling som är flexibel och har allt från inköp till leverantörshantering i samma plattform. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder, inköpsrekvisition, leverantörshantering, inköpsfakturering, analys och integrationer. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Rydoo är en världsomspännande lösning för affärsresor och utgifter. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt. Lär dig mer om Rydoo
Rydoo är en av de ledande affärsrese- och utgiftslösningarna som automatiserar och effektiviserar processer för företag med hög tillväxt. Rydoo sparar dyrbar tid åt dig. Lösningen befriar företag och deras personal från resandet och avgifter. Från att söka efter flyg och hotell, boka en sittplats på ett tåg eller en taxi från flygplatsen. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt. Lär dig mer om Rydoo

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Pleo är ett företagskort som automatiskt skapar utgiftsrapporter för hela ditt team och förenklar din bokföring. Lär dig mer om Pleo
Pleo är en komplett betalningslösning för företag som gör det möjligt för företag att distribuera betalkort till anställda så att de kan köpa produkter för företagets räkning. Det ger cheferna en översikt i realtid över företagets utgifter, flexibla kortgränser, automatisk utgiftskategorisering och integrering av direktbokföringssystem. Lär dig mer om Pleo

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Global och mobil kostnadshantering för medelstora till stora företag över hela världen. Lär dig mer om Emburse Chrome River Expense
Chrome River gör att affärerna flödar för några av världens största och mest respekterade globala organisationer. Den molnbaserade och mycket konfigurerbara lösningen för kostnadsrapportering ger ett elegant och intuitivt användargränssnitt som erbjuder samma högkvalitativa upplevelse på en smartphone, surfplatta eller bärbar dator. SaaS-produkterna tillhandahåller en motor och teknisk infrastruktur för affärsregler i världsklass som alla ekonomichefer, ekonomi- och redovisningsteam, resechefer och affärsresenärer älskar. Lär dig mer om Emburse Chrome River Expense

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Förenklad utgiftshantering, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
Få insikt i ditt företags utgifter och se alla dina affärskostnader på några sekunder med Precoro. Denna automatiserade upphandlingsprogramvara eliminerar manuellt arbete, effektiviserar arbetsflödet för godkännande och tar hand om dina budgetar. Det kan spara både tid och pengar. Precoro är enkelt att använda och snabbt att implementera. Dra nytta av ett brett utbud av funktioner, inklusive integrationer med NetSuite och QuickBooks samt gratis API. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Proaktiv utgiftshantering för medelstora företag. Lär dig mer om Fraxion
Kraftfulla lösningar för proaktiv utgiftshantering. Fraxion är betrodd av branschövergripande organisationer runt om i världen för att automatisera inköpsarbetsflöden och hantera rekvisition-till-PO-p rocesser med godkännanden på flera nivåer, budgetkontroll, policyefterlevnad och AP-arbetsflödeshantering. Fraxion möjliggör upphandling med Catalog och PunchOut, kostnadshantering och utgiftsanalys. Effektiva som fristående lösningar eller med sömlösa ERP-integrationer. Lär dig mer om Fraxion

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
COVALYZE is spend management and cost value analytics in ONE platform Lär dig mer om COVALYZE
COVALYZE is the only platform in the market that additionally analyzes the technical features of your spend with automated data extraction form various data formats. With this data we can not only tell you if the fastener is made from copper or steel, we can even tell you which technical features of fasteners are driving the prices of your articles. You want to learn more? Then book your free demo session! Lär dig mer om COVALYZE

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
A highly efficient solution for companies to save time on expense claim processing and set up secure approval workflow. Powered by AI! Lär dig mer om Klippa Expense Management
Klippa expense manager saves time, reduces costs and prevents fraud! A highly efficient software solution for companies that want to save time on expense claim processing and set up secure approval workflows. Employees can simply take a picture of an invoice or receipt and submit their business expenses via the Klippa App. The Klippa OCR engine then extracts and processes the necessary data for an automatic expense claim process. Are you ready for the future? Book a free online demo today! Lär dig mer om Klippa Expense Management

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Wrike är en projektledningsplattform med funktioner som utgiftsrapporter och verktyg för tidsuppföljning som kan hjälpa dig att kontrollera utgifterna.
Wrike är en plattform för teamsamarbete som används av över två miljoner människor i 140 länder. Hantera dina utgifter och se till att din organisation förblir lönsam med Wrikes kraftfulla programvara . Bygg upp en projektbudget, ange föredragna valutor, lägg till förvalda timpriser och kontrollera användaråtkomst på ett och samma ställe. Använd tidsspårningsverktyg för att logga personalens timmar och tilldela resurser. Skapa utgiftsrapporter och analytiska instrumentbräden för att hjälpa dig att kontrollera utgifterna och öka lönsamheten. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Rippling lets you easily manage your employees’ payroll, benefits, expenses, devices, apps & more—in one place.
Rippling is the first way for businesses to manage all of their HR, IT, and Finance — payroll, benefits, computers, apps, corporate cards, expenses, and more — in one unified workforce platform. By connecting every business system to one source of truth for employee data, businesses can automate Take onboarding, for example. With Rippling, you can just click a button and set up a new employee’s payroll, health insurance, work computer, and third-party apps — like Slack, Zoom, and Office 365. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
SAP Concur takes you beyond automation to a completely connected spend management solution that grows with your business
SAP Concur takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our global expertise, industry-leading innovation and dynamic ecosystem of diverse partners and applications unlock powerful insights that help businesses reduce complexity and see spending clearly, so they can manage it proactively. Lär dig mer om SAP Concur

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
A simple and intuitive expense management solution which focuses on people, not on paper.
Happay is a leading cloud-based expense management solution which helps large enterprises & SMBs automate their corporate spend management system. A customisable solution which can encompass all aspects of your organisation requirements & seamlessly integrate with other Enterprise Accounting systems. Use Happay to revolutionise the entire spend management infrastructure of your organisation, make employees life easier & derive actionable insights from employee spends data. Lär dig mer om Happay

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Över 350 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. Den högst rankade programvaran för utgiftshantering.
Över 350 recensioner (med 4,7/5 stjärnor). ”Enkel men fullt utrustad” säger [email protected] Homes. Anställda kan göra inköpsförfrågningar mot fördefinierade budgetar och leverantörer från webbappen eller från deras iOS-/Android-enhet. Godkänn utgifter på ett ögonblick. Prisbelönt kundservice och full support när du sätter igång. Lämplig för verksamheter inom byggindustri, fastighetsförvaltning, marknadsföring och utbildning med mellan 10 och 200 anställda. Inkluderar även en riktigt bra QuickBooks Online och Desktop-integration. Lär dig mer om ProcurementExpress.com

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Expensya automates spend management for employees, managers, and accountants, in companies of all sizes.
Expensya automates spend management and streamlines processes for employees, managers, and accountants. Take a quick scan of your receipt and automatically generate an expense report. Send it, verify it and track reports all in one place. User-friendly app, streamlined accounting, ERP integration, paperless process, multi-level verification & approval workflows, mileage tracking, and even more features to optimize your expense report management process, from start to finish. Lär dig mer om Expensya

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Streamline your purchasing and payables processes and ensure company spending complies with corporate budgets.
Sage Intacct spend management software lets you govern all company spending compared to your budgets, so you never spend more than you should. And with real-time dashboards, you can thoroughly analyze the “spend trend” to stay on top of company purchases and reduce unplanned variances.Make more informed decisions on spending requests today with Sage Intacct. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
The expense management and business card solution for precise control on company-wide spend
Divvy has combined seamless expense management software with business cards so you never have to process another expense report. With Divvy, you can leverage faster expense reporting, enforceable budgets, and a single platform to offer real-time visibility into all spend. Ready to gain more control and streamline your spend management—in a one-stop, easy-to-use platform? Get Divvy today to empower your team and save everyone time (including yourself). Lär dig mer om Divvy

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Ideal for SMBs and accountants, Plooto is the fastest way to manage business payments, AP & AR process & receive credit card payments.
Plooto is an all-in-one platform that enables businesses to automate their domestic and international accounts payable and accounts receivable functions by unifying payments, processes, control, and reporting. Get paid as soon as 2 business days with credit cards! Trusted by 6,000+ businesses, the platform also integrates with popular accounting systems such as Xero and QuickBooks to eliminate data entry and automate the reconciliation of bills and invoices. Lär dig mer om Plooto

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money.
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and send them directly to vendors. Users can also keep track of items and bills received from vendors. Spendwise is web-based so you don't have to install software and you can access it from anywhere. Visit our website for more information and sign up for a Free Trial and/or Demo! Lär dig mer om Spendwise

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that delivers more control, visibility, and automation to today's finance teams.
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that gives more control, visibility, and automation to today's finance teams. Combine spend approvals, purchase orders, employee expense cards, virtual cards, expense reimbursements, and invoice management in one source of truth. Automate your spend process, eliminate admin, and empower your teams to do their best work. Trusted by over 3,500 companies, Spendesk is helping businesses everywhere spend smarter. Lär dig mer om Spendesk

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
TripActions is an all-in-one travel, corporate card, and expense management solution that helps companies save time and money.
TripActions is the only all-in-one travel, corporate card, and expense management solution, providing 8,800+ customers around the globe unprecedented visibility and control over spend. Trusted by travel managers and finance teams alike, TripActions and TripActions Liquid leverage real-time data to help companies keep traveling employees safe, reduce spend, and drive productivity. Lär dig mer om TripActions

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Fyle is the best credit card spend management solution for medium-sized and mid-market companies with a minimum of 50 employees.
Fyle offers a next-generation credit card spend management solution focused on eliminating the manual work from spend reconciliation and accounting. Fyle’s users can import credit card transactions in multiple ways, like Visa-powered real-time bank feeds, or statement uploads. Fyle’s AI-enabled engine instantly codes spend information, allocates it to the right projects & cost centers, and pushes the data to accounting software like NetSuite, Sage Intacct, and QuickBooks Online. Lär dig mer om Fyle

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
TravelBank is the all-in-one expense, travel, and card management platform, powering the solution for more than 20,000 companies.
Modern expense software that you can trust, with 97% customer satisfaction ratings. TravelBank delivers expense and travel management, plus the flexibility to use any corporate card, on one intuitive platform. Gain immediate control of your expense management, reducing company spend by 30% on average while improving data accuracy and saving hours on monthly reconciliation. Opt for our managed travel program, as well, for end-to-end spend management and increased policy compliance. Lär dig mer om TravelBank

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
The Asite Platform is cloud-based and enables seamless collaboration across disciplines, from concept to completion and beyond.
Asite’s project management platform simplifies the way you build. Integrated with all your current systems, Asite brings all your project information together onto an organized, secure, cloud-base platform. You get instant visibility into your project status. Plus, the control and automation tools to keep your project moving. Asite is the only software that offers unlimited configurability with workflows, forms and reports—so you can work the way you need to. Lär dig mer om Asite

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Finance for the way you work. Payments, cards, capital, and spend management all in one place. The only account you’ll ever need.
Brex makes it easy for founders, finance teams, and employees to spend smart, grow fast, and enjoy the ride. Payments, cards, capital, and spend management all in one place. The only account you’ll ever need. Lär dig mer om Brex

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
ELMO’s integrated Expenses solution can automate how you manage business expenses.
ELMO’s integrated Expenses solution can automate how you manage business expenses. Submitting, approving, and reporting expenses is simplified through our intuitive digital platform. Multi-level workflows can be configured to meet your needs, providing automatic compliance and custom reporting to ensure control and visibility. Lär dig mer om ELMO Software

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
XPENDOR is a powerful SaaS solution for the management of invoices, expenses, and reimbursement of any company department.
XPENDOR is an easy-to-use SaaS solution for the management of invoices, expenses and reimbursement of any company department. Xpendor improves the management of corporate expenses and reports reducing high administrative costs, tedious paperwork and improving working flow and team communication. Integrable with other management systems, Xpendor helps companies to digitalize and optimize their processes as well as streamline their management. Lär dig mer om XPENDOR

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
AvidXchange software solutions and dedicated service teams completely automate your accounts payable and payment processes.
AvidXchange automates invoice and payment processes for mid-market businesses. With over 1,500 employees supporting 7,000+ customers across North America, AvidXchange processed approximately 53 million transactions with over $145 billion in spend under management in 2020 and has paid more than 700,000 suppliers through its network over the last five years. Lär dig mer om AvidXchange

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Soldo combines smart prepaid company cards with a comprehensive management platform. The brighter way to manage spending.
Before Soldo, tracking & controlling spending was a dark art: businesses created workarounds for payments & stifled staff with financial admin. Enable employees & departments to make purchases from advertising to software, travel expenses to e-commerce. Control every cost with custom budgets & track transactions in real time. Connect accounting software to automate reporting and save hours, then use insights to grow. Combine prepaid company cards with a comprehensive management platform. Lär dig mer om Soldo

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Hybrent medical purchasing, inventory management and invoicing software integrates with most AP and clinical applications.
Hybrent healthcare supply chain software brings a low-cost, cloud-based procurement and inventory management system to ASCs, physician clinics, and post acute care organizations (LTC/SNF). One portal offers shopping, order automation, approvals, order tracking & confirmations, e-receive, invoice matching, contract management, AP and clinical integrations, reporting and more. Available for desktops, tablets and mobile devices. Read customer success stories on our website and request a demo today. Lär dig mer om Hybrent

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
For companies doing 50-1000 PO's month. "Anyone looking to save time, paper, and labor should invest in Bellwether-"KW of TFCU"
Since 1985 - Rated #1 for businesses that create 50-1000 PO's a month and need to track Inventory and Assets. Proven over 35 years by 1000+ customers like Casio, Aramark, NY State Health Dept, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente....... Basic and Enterprise software with the Only Money Back Guarantee! Lär dig mer om Bellwether PO and Inventory

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses.
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses. With the Lola.com Financial operations platform - you can track your budget-to-actuals in real-time. Without expense reports. You can give everyone a card, pay your bills, and handle reimbursements. Did we mention you can book flights, hotels, and cars too? All with 24/7 in-app support for any card issues, trip changes, or cancellations. Lär dig mer om Lola

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
A web-based spend management software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based spend management software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want. Lär dig mer om Digital Purchase Order

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Bento is an intuitive, debit card-based business spending management platform that helps customers save time, money and effort
Bento is reinventing how businesses manage B2B payments in the digital world. Bentos financial operating platform enables businesses to issue physical and virtual payment credentials to people and systems without introducing risk while providing companies unprecedented control and visibility over their B2B expenses and company spend. Open APIs, and White Label partnerships extend these control and management benefits to automate payments well beyond expenses alone. Lär dig mer om Bento for Business

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Abacus is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy.
Abacus by Emburse is a real time expense management solution that uses data and behavior analysis to automate expense creation and approvals. Expenses workflows are optimized to help administrators focus on anomalies and high priority items. Abacus proactively makes recommendations, flags expenses for review, and automatically manages recurring expenses within policy. It is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy. Lär dig mer om Emburse Abacus

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Take control of your company’s spend with customizable budgets, workflows, and approvals for total purchasing peace of mind.
Order simplifies buying and empowers you to take control of your company’s spend. With customizable budgets, workflows, and approvals, achieve total purchasing peace of mind. See immediate savings with Order’s $4 billion in purchasing power, 4,000 vendor partnerships, and strategic sourcing capabilities that ensure you always pay the lowest price for your purchases. Plus, start making more informed decisions with financial reports that contain line level spend data on anything you purchase. Lär dig mer om Order

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Business Spend Management solution for all company sizes. Tradogram provides customizable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Lär dig mer om Tradogram

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Öka resenärens välbefinnande. Hantera riskerna. Maximera besparingarna.
Modern företagsinriktad resehantering för det snabbt föränderliga reselandskapet. Ta kontakt och upptäck hur Egencia kan hjälpa dig att hantera reserisker, öka resenärens välbefinnande och maximera ROI på dina affärsresor. Egencia erbjuder supporten och flexibiliteten hos Expedia Group till nästan 2 miljoner affärsresenärer på företag av alla storlekar. Borde du inte vara en av dem. Lär dig mer om Egencia Suite

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Hantera hela din utgiftsprocess på ett ställe. Begär, betala och automatisera din redovisning av leverantörsreskontra med Airbase.
Airbase är den första allt i ett-plattformen för utgiftshantering som ger företag kontroll och insyn i varje spenderad krona. Den eliminerar det omständliga arbete som krävs för att hantera utgifter och gör det möjligt för ekonomichefer att vara strategiska samarbetspartner till verksamheten. Alla betalningsmetoder (fysiska kort, virtuella kort, automatiserat clearinghouse (automated clearing house, ACH), check) och integrering med deras redovisningssystem stöds så att merparten av den utgiftsrelaterade redovisningen kan automatiseras. Lär dig mer om Airbase

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
TYASuite Procurement to Pay Software is especially designed for small and medium-sized enterprises. It is equipped to improve and enhance the growth-related needs of these companies. With its user-centric platform, the software helps in bringing accuracy in cross-departmental operations. Lär dig mer om TYASuite

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Instant virtual and physical cards for business expenses. Track and control spending.
Instant virtual and physical cards for business expenses. Track and control spending. Lär dig mer om Emburse Cards

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten och spendera mindre.
Ramp är lösningen för företagskort och utgiftshantering som hjälper medelstora företag att påskynda tillväxten utan att kompromissa med deras ekonomi. Ekonomiteamen sparar över fem dagar per månad och hundratusentals kronor efter bara tio minuters introduktion tack vare Ramps direktredovisningsintegreringar, automatisk kvittomatchning och avancerade besparingsinsikter. Kunderna får också tillbaka 1,5 % av alla utgifter. Ramp används av hundratals nöjda kunder i alla branscher. Lär dig mer om Ramp

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before. Lär dig mer om SAP Ariba

Funktioner

  • Spenderingsanalys
  • Förbetalda kort
  • Kostnadsspårning
  • Godkännande arbetsflöde
  • Budget / Prognoser
  • Spenderingskontroll