I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Eventapp

Med en mobil eventapp kan arrangörer via ett eventsystem kontinuerligt och i realtid distribuera viktig evenemangsinformation till deltagarna. Eventverktyget är underlättar också nätverkandet mellan deltagare. Använd Capterra för att hitta rätt eventplattform för ditt företag i Sverige.

23 resultat
ClickMeeting är en mobilapp för evenemangshantering med vilken du kan ta med dig dina online-evenemang vart du än går. Lär dig mer om ClickMeeting
ClickMeeting är en mobilapp för evenemangshantering med vilken du kan ta med dig dina online-evenemang vart du än går. Skapa alla typer av evenemang med vår webbinarie- och mötesplattform – vare sig det handlar om små interaktiva videokonferenser med dina närmaste medarbetare eller elever, automatiserade, direktsända eller inspelade webbinarier, eller stora online- och hybridevenemang för 10 000 personer. Allt tillgängligt både på datorn och via mobila enheter. Lär dig mer om ClickMeeting

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
LineUpr är det enklaste gör-det-själv-verktyget för att skapa mobila evenemangappar. Kom igång direkt och skapa en fullt fungerande app på några minuter. Lär dig mer om LineUpr
LineUpr är den snabbaste plattformen för att skapa mobila evenemangappar för konferenser, årliga möten, toppmöten med mera. Skapa appar på bara några minuter och publicera dem direkt. Inga kodnings- eller designkunskaper behövs. Meddela din dagordning, talare och sponsorer. Använd enkäter för att samla in värdefulla evenemangsdata och live-undersökningar för att engagera deltagarna. LineUpr är det självklara verktyget för mer än 5 000 kunder från stora företag till lokala ideella föreningar. Besök LineUprs webbplats för att testa gratis. Lär dig mer om LineUpr

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommunikation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Den moderna webbinarplattformen är skapad för att hjälpa dig att hålla fantastiska webbinarier, få din målgrupp att växa och få dina kunder att ta nästa steg.
BigMarker kombinerar en kraftfull webbinarieprogramvara med robusta marknadsföringsfunktioner för att skapa världens första heltäckande webbinarielösning. Lär dig mer om BigMarker

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Endast 99 USD plus 1 USD per budgivare. En komplett mobil budgivningslösning. Enkel installation och betalningshantering, och ingen appnedladdning krävs.
Accelevents är en allt-i-ett-plattform för personliga, virtuella och hybrida evenemang som ger evenemangsarrangörer och marknadsföringsexperter möjlighet att skapa autentiska mänskliga kontakter och driva hållbar tillväxt. Som en ledande teknikplattform för evenemang omdefinierar Accelevents hur varumärken får kontakt med sina målgrupper genom en användarvänlig men robust uppsättning anpassningsbara och interaktiva funktioner. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Registrera kund- och försäljningsorder direkt i montern, ingen internetanslutning behövs. Fungerar på alla mobila enheter med iOS eller Android.
Ge dina medarbetare möjlighet att insamla information om leads och beställningar från mässor direkt i din monter. Ingen internetanslutning krävs. Integrera sedan detta med din orderhantering och/eller CRM-applikation, t.ex. Salesforce.com. Vem som helst kan arbeta med design med hjälp av verktyg som Word och Excel. Signaturer, GPS, kontakter, arbetsflöde, uppgifter, leverans. Godkänd av nästan alla IT- och ledningsgrupper i Fortune 500-företag. Användbara Pro-tjänster låter dig nå målet snabbt och till en låg kostnad. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare.
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare. Organisera dina evenemang med en helt personlig och engagerande upplevelse för varje deltagare. Dra nytta av smart matchning, detaljerade insikter och mycket mer för att bygga upp en gemenskap och få ditt varumärke att hamna på allas läppar. Lär dig mer om Let's Get Digital

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Alla evenemangsappar är inte likadana. Förbättra nätverkande och engagemang med branschens mest intuitiva mobila evenemangsapp.
Erbjud virtuella och personliga evenemangstillfällen i deltagarens hand. Aventris mobilapp för evenemang är en funktionsspäckad digital evenemangsguide som driver på deltagarnas engagemang och ger en inblick i evenemangets resultat i realtid. Med sin unika blandning av funktioner för information, engagemang och interaktion är det en av de bästa evenemangsapparna som finns tillgängliga. Lär dig mer om Stova

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Skapa engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser med EventMobi.
EventMobis början till slut plattform för evenemangshantering gör det enkelt för evenemangsarrangörer att planera, marknadsföra, tjäna pengar på och leverera engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser. Från hemsida, registrering och en prisbelönt evenemangsapp till Virtual Space och helt hanterad webbaserad evenemangsproduktion, har EventMobi-plattformen använts av över 10 000 evenemangsplanerare i 72 länder runt om i världen sedan 2009. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Välj trådlöst, sänk kostnaderna, eliminera pappersavfall och arbeta mer effektivt med mobila arbetsordrar.
Ungerboeck mobila arbetsordrar hämtar dina orderdata direkt från din Ungerboeck-databas. Ditt verksamhetsteam kommer att ägna mindre tid åt att vänta på att beställningar ska skrivas ut eftersom hela listan finns att se i deras händer. De kommer att förbli fokuserade och använda filter och sorteringsverktyg för att hitta de ordrar de ansvarar för. Lär dig mer om Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Förstklassigt allt i ett-insticksprogram för evenemangshantering i WordPress.
WP Event Manager är ett lätt, skalbart och fullt utrustat insticksprogram för evenemangshantering för att lägga till funktioner för listning av evenemang på din WordPress-webbplats. Kortkoden listar alla händelser, den kan fungera med alla teman och är mycket enkel att ställa in och anpassa. På inställningssidorna kan du välja hur du vill att evenemanget ska visas. Lär dig mer om WP Event Manager

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Onlive är en heltäckande programvara för evenemangshantering för online-, hybrid- eller personliga evenemang som enkelt kan hanteras från början till slut.
Letar du efter en heltäckande lösning för evenemangshantering för dina online-, personliga- eller hybridevenemang? Med Onlive kan du enkelt installera, hantera och köra dina evenemang från början till slut... Med en avancerad uppsättning rapporteringsverktyg kan organisatörer studera mer än bara mätetalen. Med de detaljerade rapporteringsalternativen kan Onlive hjälpa dig att förstå mer om kundprofiler, personlighet och parametrar för lyckade evenemang. Lär dig mer om Onlive

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Deal Room Events är en avancerad plattform för evenemangshantering med unika funktioner för nätverkande. För virtuella och hybrida evenemang såväl som för evenemang med personligt deltagande.
Deal Room är en avancerad plattform för evenemangshantering som med sina omfattande funktioner för nätverkande är utformad för att skapa engagerande evenemang, såväl med personligt deltagande som virtuella och hybrida. Personliga möten, deltagarengagemang med förhandsbokning, effektiv matchning och nätverkande. Skanning av QR-koder för namnbrickor, utskrift av namnbrickor. Insamling av leads med omfattande analysverktyg. Integrering med biljetthantering och streaming. Personlig kundsupport med ett specifikt evenemangsteam. Mer information finns på www.dealroomevents.com. Lär dig mer om Deal Room Events

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
SCOOCS: en fullt anpassningsbar, mycket interaktiv och helt GDPR-säker allt-i-ett-plattform för dina virtuella och hybrida eventbehov!
SCOOCS är en engagerande, uppslukande allt-i-ett eventplattform med ett hållbarhetsfokus. Oavsett om du planerar ett webinar för 30 deltagare, en produktturné för 3 000 deltagare eller ett internationellt årligt forum för 100 000 deltagare – SCOOCS låter dig snabbt skapa och hantera ett GDPR-säkert, fullt anpassningsbart event på flera språk. Våra uppskattade funktioner inkluderar livesändning, videorum, utställarbås, akademiska posters, AI-matchmaking, nätverksbord, koldioxidberäkning och mycket mer! Lär dig mer om SCOOCS

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
SpotMe är en mobil applösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang.
SpotMe är en mobil applösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang. Alla verktyg för evenemangshantering, videoproduktion och appbyggande ingår, direkt från din webbläsare. Lösningen lämpar sig för enkla webbinarier till sofistikerade evenemang med höga produktionsvärden. Forrester och G2 säger att SpotMe är ledande tack vare hög engagemangsförmåga och djupgående anpassning och flexibilitet. Lär dig mer om SpotMe

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
webMOBI är en ny generation av AI-driven allt i ett-engagemangsprogramvara med ett deltagar-CRM.
webMOBI är en ny generation AI-driven allt i ett-engagemangsplattform med uppsättning verktyg för engagemang för evenemang, företag och universitet. Plattformen inkluderar direktströmning, webinarier, undersökningar, direktsända frågestunder och direktomröstningar. Denna banbrytande programvara är betrodd av 100 varumärken över hela världen för företagsevenemang, utställningar, konferenser, mässor, interna/externa möten, medarbetarnas engagemang med mera. Lär dig mer om webMOBI

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Virtuell evenemangsplattform för att anordna engagerande evenemang med presentationer, utställningshallar, bås, nätverkande och resurser.
Communique är världsledande inom virtuella evenemang sedan 2001 (20 år). En molnbaserad och virtuell evenemangsplattform i företagsklass som fungerar som en traditionell mässa och omvandlar utställningshallar, bås, presentationer och nätverkande till en mycket anpassningsbar virtuell 3D-miljö. Plattformen kan skalas upp och användas för över 100 000 deltagare och är ISO 27001-certifierad för datasäkerhet. Communiques erfarna team för kundframgång hjälper till att planera, bygga och genomföra engagerande och felfria evenemang. Lär dig mer om Communique Conferencing

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Utformad för att imponera – Jugo är en skalbar, unik plattform för virtuella möten, byggd för möten som verkligen betyder något.
Säg hejdå till livlösa onlinemöten. Låt oss ta in riktiga människor i virtuella mötesrum i 3D, utan VR-headset, utan avatarer och utan nedladdningar. Jugo är designad för att imponera – en upplevelse utöver det vanliga i mötesrummet. Byt roller enkelt: värd, presentatör och deltagare. Mötesdynamiken från det verkliga livet är tillbaka. Jugo. Byggd för möten som betyder något. Lär dig mer om Jugo

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är byggd av evenemangsproffs för evenemangsproffs och driver uppslukande, meningsfulla digitala
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är en plattform som skapar virtuella evenemang, platsbaserade evenemang och hybridevenemang med kraftfulla verktyg för deltagarengagemang som väcker varumärken till liv. Hubb driver många av världens största konferenser. Hubb är byggd av evenemangsledare för evenemangsproffs och ger evenemangsplanerare oöverträffad kontroll och smidighet. Lär dig mer om Hubb

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Engagera dina deltagare och öka din avkastning genom några av de mest engagerande evenemangsapparna samt smarta lösningar för registrering online och på plats.
Skapa en app för mobila evenemang på några få veckor och ta deltagarnas engagemang till nya höjder. Eventtus erbjuder evenemangsplanerare en allt-i-ett-lösning som inkluderar registrering online och på plats, evenemangsappar som bär varumärket samt insamling av leads. Några av de främsta evenemangen och utställningarna i 35 länder runt om i världen älskar unika lösningar och utmärkta kundservice, som Startup Grind, Gitex, Dubai Lynx, ADIPEC, DMG Events och Spikes Asia. Lär dig mer om Eventtus

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
Mobilapp för exceptionella upplevelser av platsbundna evenemang
EventsWallet är en innovativ SaaS-plattform för evenemang och en mobilapp för fysiska, virtuella och hybrida evenemang. Skapa obegränsat antal liveströmmar, sessioner, utställningshallar, utställare virtuella bås och sponsorprofiler. Behåll deltagarnas uppmärksamhet med push-meddelanden, video- och textdiskussioner, chattar, online- och off-linemöten på webben och i appen. Ge sponsorer och utställare kraftfulla marknadsförings- och kommunikationsverktyg som hjälper dem att attrahera fler kunder. Lär dig mer om EventsWallet

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid
En utmärkt gemenskapsfokuserad plattform för att få din gemenskap att växa, organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe.
Kommunity är en utmärkt gemenskapsfokuserad plattform för sociala evenemang för att få din gemenskap att växa både lokalt och internationellt, enkelt organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe. (1) Samla in RSVP, sälj biljetter (2) Skapa inbyggda formulär: Frågor och svar, enkäter, feedback (3) Skicka e-post och segmentera medlemmar (4) Följ personer i ditt flöde och chatta i DM (5) Få automatiska e-postpåminnelser vid nya evenemang (6) Skapa inbyggd CFP (7) Sänd virtuella evenemang (8) Ladda upp evenemangsvideor och -bilder. Lär dig mer om Kommunity

Funktioner

  • Agendahantering
  • Nätverk
  • Integration av sociala medier
  • Sponsorsidor
  • Deltagarprofiler
  • Uppdateringar i realtid