Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
123 resultat
SpotMe är en mobil applösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang. Lär dig mer om SpotMe
SpotMe är en mobil applösning för evenemang som skräddarsytts för företag som vill anordna exklusiva high touch-evenemang. Alla verktyg för evenemangshantering, videoproduktion och appbyggande ingår, direkt från din webbläsare. Lösningen lämpar sig för enkla webbinarier till sofistikerade evenemang med höga produktionsvärden. Forrester och G2 säger att SpotMe är ledande tack vare hög engagemangsförmåga och djupgående anpassning och flexibilitet. Lär dig mer om SpotMe

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Den moderna webbinarplattformen är skapad för att hjälpa dig att hålla fantastiska webbinarier, få din målgrupp att växa och få dina kunder att ta nästa steg. Lär dig mer om BigMarker
BigMarker kombinerar en kraftfull webbinarieprogramvara med robusta marknadsföringsfunktioner för att skapa världens första heltäckande webbinarielösning. Lär dig mer om BigMarker

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Socios app för mobila evenemang balanserar användarvänlighet med djupgående anpassningsmöjligheter, oavsett om det är personligt, virtuellt eller hybridbaserat. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)
Socios app för mobila evenemang balanserar användarvänlighet med djupgående anpassningsmöjligheter. Centralisera liveströmmar, din agenda och evenemangsinnehåll på en och samma plats samtidigt som dina deltagare, sponsorer och talare kan kontakta varandra och engagera sig. Med funktioner för flera enheter är Socio en fantastisk lösning som hjälper dig att framtidssäkra dina evenemang – oavsett om det är personligt, virtuellt eller hybrid. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Endast 99 USD plus 1 USD per budgivare. En komplett mobil budgivningslösning. Enkel installation och betalningshantering, och ingen appnedladdning krävs. Lär dig mer om Accelevents
Accelevents är en allt-i-ett-plattform för personliga, virtuella och hybrida evenemang som ger evenemangsarrangörer och marknadsföringsexperter möjlighet att skapa autentiska mänskliga kontakter och driva hållbar tillväxt. Som en ledande teknikplattform för evenemang omdefinierar Accelevents hur varumärken får kontakt med sina målgrupper genom en användarvänlig men robust uppsättning anpassningsbara och interaktiva funktioner. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Registrera kund- och försäljningsorder direkt i montern, ingen internetanslutning behövs. Fungerar på alla mobila enheter med iOS eller Android. Lär dig mer om Forms On Fire
Ge dina medarbetare möjlighet att insamla information om leads och beställningar från mässor direkt i din monter. Ingen internetanslutning krävs. Integrera sedan detta med din orderhantering och/eller CRM-applikation, t.ex. Salesforce.com. Vem som helst kan arbeta med design med hjälp av verktyg som Word och Excel. Signaturer, GPS, kontakter, arbetsflöde, uppgifter, leverans. Godkänd av nästan alla IT- och ledningsgrupper i Fortune 500-företag. Användbara Pro-tjänster låter dig nå målet snabbt och till en låg kostnad. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
ClickMeeting är en webbläsarbaserad webbinarlösning som ger kraften i webbinarier till organisationer i alla storlekar Lär dig mer om ClickMeeting
ClickMeeting är en webbläsarbaserad webbinarielösning som ger styrkan hos webbinarier till organisationer i alla storlekar, från enskilda firmor till multinationella företag. Den webbaserade lösningen är enkel att använda och täcker hela webbinarprocessen från förberedelse till presentation och från interaktion till uppföljning. Programvaran kräver ingen installation och fungerar på alla enheter och operativsystem. Lär dig mer om ClickMeeting

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Förstklassigt allt i ett-insticksprogram för evenemangshantering i WordPress. Lär dig mer om WP Event Manager
WP Event Manager är ett lätt, skalbart och fullt utrustat insticksprogram för evenemangshantering för att lägga till funktioner för listning av evenemang på din WordPress-webbplats. Kortkoden listar alla händelser, den kan fungera med alla teman och är mycket enkel att ställa in och anpassa. På inställningssidorna kan du välja hur du vill att evenemanget ska visas. Lär dig mer om WP Event Manager

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommuni kation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Lär dig mer om Whova

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
vFairs is an award-winning mobile events platform. Our flexible features help organizations enhance any hybrid and in-person events.
vFairs is an award-winning mobile events platform. We help companies worldwide power their hybrid and in-person events through a robust, powerful and customizable mobile event app. Our mobile app lets you enhance any event, whether virtual, hybrid or in person. Our QR-based check-in, user management options, seamless contact exchange and networking features give your live attendees more space to focus on what's important -- learning, networking and knowledge sharing. Lär dig mer om vFairs

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform with thousands of users worldwide. We make it easy for event organizers to create a beautiful, professional web presence to promote their events. Works perfect for conferences, fundraisers, classes, reunions, concerts, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendee details and check-in easily. Lär dig mer om Eventzilla

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
To create the most compelling event platform which powers organizations looking to scale using modern technology tools.
Showpass is a global leader in event technology, primary ticketing and distribution, and the mixed delivery (live, virtual and streamed) of experiences for tens of thousands of event hosts. Showpass provides access to global distribution and discovery channels including Facebook's native ticketing, Google Reserve, and a proprietary publishers network. Showpass creates solutions for complex events, large organizations, and high-volume event producers and is proud to serve millions of customers. Lär dig mer om Showpass

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Brushfire provides custom event apps, ticketing, registration, and more that enable you to quickly elevate your attendee experience!
Every app by Brushfire is fully customized, branded, & integrated with your event. Not only does the app serve as a digital guide for your attendees no matter where they are, but it keeps them informed and engaged throughout your event with the most up to date information available. Whether a schedule adjustment, a breakout location change, or a reminder that a session is starting soon, keep your attendees in the know. Join thousands of events that use Brushfire every year! Lär dig mer om Brushfire

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Retain, engage, and grow your member community with a software that automates your membership processes and maximizes retention.
Associations all around the world are increasing their engagement rates, automating their processes, increasing renewals and growing their member base with Glue Up. This all-in-one solution comes equipped with an ecosystem of modules and is designed to make all your membership management processes simple and efficient. Powered by a robust CRM, Glue Up offers membership and event management, email marketing, invoicing and payments, mobile apps, community, and much more. Lär dig mer om Glue Up

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Build every in-person, virtual, and hybrid event with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation event management platform powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes. Bizzabo was founded in 2011 and is headquartered in New York and Tel-Aviv. Lär dig mer om Bizzabo

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare.
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare. Organisera dina evenemang med en helt personlig och engagerande upplevelse för varje deltagare. Dra nytta av smart matchning, detaljerade insikter och mycket mer för att bygga upp en gemenskap och få ditt varumärke att hamna på allas läppar. Lär dig mer om Let's Get Digital

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Award-winning event apps designed to fully engage your attendees. Trusted by thousands of events annually-over 9 billion app downloads!
Award-winning event apps designed to fully engage attendees. Comprehensive agendas, personalized calendars, interactive maps and wayfinders make it easy for attendees to find and access education. Matchmaking and appointments allow attendees to connect with their peers and exhibitors of interest with just a click. Gamification and live polling keep them engaged and entertained. Plus, many sponsorship opportunities. Trusted by thousands of events each year and downloaded over 9 billion times! Lär dig mer om Configio

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Alla evenemangsappar är inte likadana. Förbättra nätverkande och engagemang med branschens mest intuitiva mobila evenemangsapp.
Erbjud virtuella och personliga evenemangstillfällen i deltagarens hand. Aventris mobilapp för evenemang är en funktionsspäckad digital evenemangsguide som driver på deltagarnas engagemang och ger en inblick i evenemangets resultat i realtid. Med sin unika blandning av funktioner för information, engagemang och interaktion är det en av de bästa evenemangsapparna som finns tillgängliga. Lär dig mer om Aventri

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Plan, promote, & power your next virtual, hybrid, or in-person event with an event management platform & mobile app that’s easy to use.
Plan, promote, and power your next virtual, hybrid, or in-person event with an event management platform and mobile app that’s easy to use, end-to-end, and reliable. With just one tool, Pathable allows event planners to create a customized event website and mobile app that hosts live streamed or pre-recorded content, 1:1 video meetings, personalized agendas, virtual trade shows, and more! Trusted by top corporate and association planners since 2008, you can keep your attendees connected, no mat Lär dig mer om Pathable

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Easy-to-use event tool with the main focus on the user experience and great features that engage attendees via mobile and web app.
Eventee is the most easy-to-use tool for organizing in-person, virtual, or hybrid events. The intuitive and beautiful interface of both mobile and web app enables you to manage your event, increase attendee engagement, and improve the overall event experience effortlessly. Take advantage of the features Eventee offers: Live questions & polls, Live streaming, Bookings, Newsfeed, Networking, Partners, Custom integrations, Custom branding, and more. Start your free trial at https://eventee.co! Lär dig mer om Eventee

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Guidebook’s best-in-class app-building platform helps you stay connected, whether that’s in-person, virtually, or a hybrid of both.
Guidebook empowers organizations to create beautiful feature-rich, custom mobile applications – without any coding. Businesses, associations, and universities around the globe choose Guidebook to engage and inform audiences, in real-time, whether in-person or virtually. More than 100,000 organizations, including industry-leading brands such as Coca-Cola, Amazon, YouTube, Google, and Samsung, and the world’s top universities have selected Guidebook as their mobile application platform of choice. Lär dig mer om Guidebook

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Popl is the #1 digital business card platform for enterprise. Create, distribute, and manage digital business cards at scale.
Popl is the #1 digital business card platform for teams. Our platform is used by companies of all sizes to create, distribute, and manage digital business cards, creating brand consistency across your organization. Popl integrates with 4,000+ apps, allowing admins to export leads to CRM, sync team members from HR platforms, automate data entry, create marketing flows, and more. Contact us for a free demo to learn more. Lär dig mer om Popl

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Onsite & Hybrid Events, Registration, Badge Printing, RFID Tracking, Lead Capture, Exhibitor Management, Face Recognition, Gamification
Boomset by Hopin is the easiest all-in-one event management solution for in-person and hybrid events! As an all-in-one solution for in-person and hybrid events. Use the GDPR-compliant software and mobile apps for all your in-person event needs like onsite event registration, self-check-in, on-demand (color) badge printing, facial recognition, session management, RFID tracking, access control, lead retrieval, gamification, item redemption, on-site services and more. Lär dig mer om Boomset

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Skapa engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser med EventMobi.
EventMobis början till slut plattform för evenemangshantering gör det enkelt för evenemangsarrangörer att planera, marknadsföra, tjäna pengar på och leverera engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser. Från hemsida, registrering och en prisbelönt evenemangsapp till Virtual Space och helt hanterad webbaserad evenemangsproduktion, har EventMobi-plattformen använts av över 10 000 evenemangsplanerare i 72 länder runt om i världen sedan 2009. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lär dig mer om Lyyti

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Välj trådlöst, sänk kostnaderna, eliminera pappersavfall och arbeta mer effektivt med mobila arbetsordrar.
Ungerboeck mobila arbetsordrar hämtar dina orderdata direkt från din Ungerboeck-databas. Ditt verksamhetsteam kommer att ägna mindre tid åt att vänta på att beställningar ska skrivas ut eftersom hela listan finns att se i deras händer. De kommer att förbli fokuserade och använda filter och sorteringsverktyg för att hitta de ordrar de ansvarar för. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Converve is a Highly Customizable Software for Virtual, Hybrid & In-Person Matchmaking and Networking Events.
Converve is a highly customizable event software for B2B Matchmaking and Networking. The web-based app is flexible and can be customized to the special requirements of your events. Additional features and integrations can be developed to execute your event strategy. Lär dig mer om Converve

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
LineUpr är det enklaste gör-det-själv-verktyget för att skapa mobila evenemangappar. Kom igång direkt och skapa en fullt fungerande app på några minuter.
LineUpr är den snabbaste plattformen för att skapa mobila evenemangappar för konferenser, årliga möten, toppmöten med mera. Skapa appar på bara några minuter och publicera dem direkt. Inga kodnings- eller designkunskaper behövs. Meddela din dagordning, talare och sponsorer. Använd enkäter för att samla in värdefulla evenemangsdata och live-undersökningar för att engagera deltagarna. LineUpr är det självklara verktyget för mer än 5 000 kunder från stora företag till lokala ideella föreningar. Besök LineUprs webbplats för att testa gratis. Lär dig mer om LineUpr

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
CrowdCompass is the world's largest developer of mobile event apps and conference apps.
At CrowdCompass by Cvent, we create awesome mobile event apps that increase attendee engagement and produce a strong return on investment. As the premier event app developer, we provide mobile apps for conferences, tradeshows, meetings and events that range in size from 50 to 50,000 attendees. Our solution is an integrated component of Cvents event management platform the most comprehensive in the industry. Lär dig mer om CrowdCompass Mobile Event App

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Nutickets event app is the must-have addition to your live events. Driving attendee engagement & providing real-time event insights.
Nutickets mobile event app is the must-have addition to your live events. Driving attendee engagement and providing real-time event performance insights. With access control, cashless payments and box office features, it's the go-to app for managing your event. Lär dig mer om Nutickets

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Create an engaging virtual, Hybrid & In-person event experience for your audience to network, connect & collaborate. Request a Demo!
Eventdex all-in-one event management software offers full-stack solutions for your entire event - Business Matchmaking, Virtual & Hybrid event platform, Lead Retrieval, Onsite event management, event registrations, etc. Our powerful platform seamlessly integrates with all your workflow systems to help you manage your events from a single interface application. Eventdex is an event management platform that provides a suite of products to enhance the experience of everyone at an event. Lär dig mer om Eventdex

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Events.com's mobile-first event management and registration platform helps organizers manage, market, and monetize events of all sizes.
Events.com connects people with in-person and virtual experiences they love. Its mobile-first event management and registration platform helps event makers manage, market, and monetize everything from massive festivals, real-world and virtual conferences, and marathons. With its end-to-end event management solutions, including sponsorship and marketing tools, Events.com gives organizers access to a suite of tools at every step of planning. Lär dig mer om Events.com

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. Lär dig mer om InEvent

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder.
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder. Avoid the pain, time and costs of developing a mobile app from scratch with our easy-to-use editor. Build apps in a single afternoon yourself - no coding needed. Transparent pricing Instant publishing World-class customer support Yapp is trusted by thousands of companies including Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, Microsoft, and more. Lär dig mer om Yapp

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Manage events on the go with hubs101, be it virtual, hybrid, or in-person!
Manage events on the go with hubs101. The all-in-one event app streamlines event management throughout the event cycle: master the agenda planning, lead retrieval, content delivery with a full white label option. hubs101 also enables you to engage your audience with an AI-powered matchmaking function and maximize your event ROI with real-time analytics. Trusted by 40,000+ event attendees through 500+ events, hubs101 is your best choice to reach event success! Lär dig mer om hubs101

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. Lär dig mer om eShow

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Onlive är en heltäckande programvara för evenemangshantering för online-, hybrid- eller personliga evenemang som enkelt kan hanteras från början till slut.
Letar du efter en heltäckande lösning för evenemangshantering för dina online-, personliga- eller hybridevenemang? Med Onlive kan du enkelt installera, hantera och köra dina evenemang från början till slut... Med en avancerad uppsättning rapporteringsverktyg kan organisatörer studera mer än bara mätetalen. Med de detaljerade rapporteringsalternativen kan Onlive hjälpa dig att förstå mer om kundprofiler, personlighet och parametrar för lyckade evenemang. Lär dig mer om Onlive

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Automate your workflow around scheduling and communicating with your staff. Tailored to businesses in the event industry.
Event Staff App is a software and mobile app suite that has been helping event businesses optimize how they schedule and manage their event staff for over 10 years. Our industry leading text messaging functionality makes it super easy to engage your staff, and will significantly cut down on the hours you spend each week with scheduling and communication. Sign up fo a free 1 month trial today to see it in action + get a demo from our team! Lär dig mer om Event Staff App

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
More than an event app - it's a complete all-in-one solution. No designer or developer needed. Try us risk free for your event!
ClearEvent's all-in-one branded mobile event app lets you sell tickets, accept registrations and share event details with participants of your event. Messages can be split, segmented and targeted to specific people. This app isn't just for participants! Use it to assign tasks & job assignments to event staff and volunteers. The best part? You don't need a designer or developer to create your app, and it works across most smart phones and desktop browsers. Create your own mobile event app today! Lär dig mer om ClearEvent

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Since 1995, we have provided event technology solutions and world-class service to the conference and tradeshow industry.
Since 1995, we've provided the conference and tradeshow industry with innovative technologies designed to improve and simplify every event. With unrivaled customer support, global reach, and an eye on innovative technologies, we have powered over 12,000 events around the world. In an industry of DIY platforms, we stand apart as a full service, white-glove solution when it is needed and do-it-yourself event technology when you do not. Lär dig mer om GTR

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events.
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events. As the only supplier with genuine 24/7 customer service, our global team lives and breathes events, no matter their location or size. By being ahead of the innovation curve, we enable our customers to impress their audiences every step of the way. Conferences, board meetings, webinars, hybrid events, interactive podcasts, press briefings, online training, workshops, you name it. We do it all. Lär dig mer om Canapii

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Organize and Run Events. Sell Tickets. Communicate with Your Group.
Build collaborative schedules with our easy to use publishing tools. Manage and display on mobile, online and TV monitors. Allcal is real-time: automatically updating and notifying event attendees about changes on all platforms. We offer multiple types of ticketing solutions including dues, packaged, and individual tickets as well as free and prize tickets. Sell memberships and tickets directly from website and mobile. What can we help you create? Lär dig mer om Allcal

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Powerful, personalized event experiences - from the palm of your hand.
Personify A2Z Events, mobile solutions extend the immersive, branded experience attendees know and love from the show floor to the smartphone devices they rely on. Built on A2Z Events proven technology and packed with features, the mobile solutions combine powerful branding opportunities within a mobile app environment that is tightly integrated with your event websites. Lär dig mer om A2Z Events

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
A suite of simple, clever tools that allow you to manage complex corporate in-person, hybrid and virtual events.
Eventogy makes it easy for Corporate Event Managers to market and manage winning events. Our software was born out of a passion for user experience. We design everything to make life easier, take back lost time, and prevent unnecessary headaches. Eventogy provides a single platform giving event organisers the tools to create, manage and market any type of event, from in-person meetings to virtual conferences. Beautifully simple software that gets you out of the office by 5pm on Fridays! Lär dig mer om Eventogy

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
The conference management solution that helps organizers track attendance, manage registrations and issues educational certificates.
The Eventur Conference Platform takes the pain out of issuing educational certificates to attendees, eliminates the need for multiple event applications, and provides better services...all at an affordable price. Eventur is specifically designed for professional organizations issuing educational certificates at any in-person, virtual or webinar event. Our single platform provides Registration, Check-in, Badge Printing, Event App for In-Person events, and our Virtual Event Hub and Webinar Link Lär dig mer om Eventur Conference

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
A Hybrid and Virtual Events Engagement, Management, and Fundraising platform with 20+ Tools and zoom integrations.
Go Live with your next virtual event in less than 24 hrs!! Guaranteed Our event platform has exclusive powerful features such as speaker and sponsor onboarding, guest virtual check-ins, event website builder, ticketing & registration, session(s) management, event analytics, vendor bid management, networking and mobile app, user rewards program, hotel bookings, badge printing, conducting- surveys & trivia, live QA & polls, inbuilt CRM, marketing platforms and a lot more. Lär dig mer om EventTitans

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Invent App provides an intuitive and customized platform for your virtual, in-person or hybrid event on all supports (web/mobile app).
Invent App provides an all-in-one platform to support companies in the organization of their events. The intuitive platform is available as a mobile App or a WebApp to adapt to any type of event and make it a real success. You manage the before, during and after of your event with Invent App solutions. Thanks to more than 30 features such as attendees and speakers list or interactivity, the platform is ideal to customize an immersive App suited for virtual, face-to-face and hybrid events. Lär dig mer om Invent App

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
With Mighty Pro, you can host events, run conferences, livestream, and teach online courses—all from your own branded mobile apps.
Mighty Pro is for brands, organizations, and successful creators who understand the power of bringing your people together in your own branded apps. Livestream from your own branded app. Host events & conferences with immersive member experiences. Teach online courses with dedicated communities. Sell free or paid memberships, corporate-level access, paid tiers, and secret groups. Offer corporate sponsors their own branded groups, dedicated spaces, or sponsorship of different communities. Lär dig mer om Mighty Pro

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Create a special and personalized experience with a mobile app for your event; with interactive, networking, and gamification modules.
Create a special and personalized experience with a mobile app for your event. Meetmaps gives more than 25 different modules to adjust your app for every requirement (information, interaction, networking and gamification) and all type of events. As event manager, you could take over control from dashboard app and get accurate and real time metrics. Lär dig mer om Meetmaps

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier
Ticketsauce is a white label event ticketing & marketing solution that fits every use case and is customizable to fit your every need.
Ticketing platforms are either antiquated, expensive, lack customer support, or all of the above. Ticketsauce and NIGHTOUT came together because we see the whitespace that no other company is addressing; A fully integrated event ticketing and marketing solution that is fundamentally based on the success of our clients. We've created a one-of-a-kind platform to shake up the event industry and deliver on customer needs. Lär dig mer om TicketSauce

Funktioner

  • Uppdateringar i realtid
  • Nätverk
  • Deltagarprofiler
  • Agendahantering
  • Sponsorsidor
  • Integration av sociala medier