143 resultat
Atera är en av de mest prisvärda allt-i-ett-lösningarna för fjärrövervakning och fjärrhantering av IT för MSP:er och IT-tjänsteleverantörer. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är ett allt i ett-RMM-verktyg för MSP och IT-tjänstleverantörer. Atera innehåller allt du behöver på ett enda ställe: RMM, PSA, fjärråtkomst, uppdateringshantering, IT-automatisering och varningar, kundtjänst och ärendehantering, rapporter, fakturering och mycket mer. MSP och IT-tjänsteleverantörer sparar 1 000 USD med Atera. Ateras modell med fast pris och obegränsat antal slutpunkter hjälper din IT-tjänsteverksamhet att växa utan extra kostnader. Prova Atera gratis idag. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
NinjaRMM är NinjaOne:s kraftfulla lättanvända RMM, som erbjuder alla funktioner, flexibilitet och kraft MSP:er behöver. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaRMM är NinjaOnes kraftfulla lättanvända RMM, som erbjuder alla funktioner, flexibilitet och kraft som MSP:er behöver i ett snabbt konfigurerat och lätt-att-använda-paket. NinjaRMM ger dig fullständig insyn och kontroll över dina Windows-, Mac- och Linux-servrar, arbetsstationer och bärbara datorer samt virtuella maskiner och nätverksenheter. Vår centraliserade, policybaserade hanteringsmetod sätter automatisering i centrum för din strategi för endpoint-hantering. NinjaRMM är skapat för hur MSP:er fungerar. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management. Lär dig mer om JumpCloud Directory Platform
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, MSPs, VARs/Distributors, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles. Lär dig mer om JumpCloud Directory Platform

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
SolarWinds® RMM är en plattform för övervakning och hantering på distans, som är utformad för att göra det enkelt att hantera, underhålla och skydda IT. Lär dig mer om RMM
SolarWinds plattform för övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM) är utformad för att förenkla hantering, underhåll och skydd av IT-tillgångar för IT-tjänsteleverantörer och interna IT-specialister. Från en enda webbaserad instrumentpanel får du tillgång till säkerhetsfunktioner som antivirus, uppdateringshantering, e-postskydd och integrerad säkerhetskopiering, utöver dra-och-släpp-automatisering som inte kräver att du lär dig något skriptspråk. Kort sagt är RMM utformat för att ge effektivitet och tillväxt när du växer. Lär dig mer om RMM

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen. Lär dig mer om Teramind
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen. Lär dig mer om Teramind

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Ett enkelt, kostnadseffektivt, molnbaserat VPN som garanterar ett förenklat säkert nätverk och SaaS-resursåtkomst för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Perimeter 81
Perimeter 81 är den ultimata tjänsten för säker nätverksåtkomst för din organisation. Säg adjö till dyr maskinvara, krångliga installationer och timmar av kundtjänst. Ge anställda omedelbart säker åtkomst till viktiga företagsresurser på plats, på webben eller i molnet. Implementera privata VPN-servrar med statiska IP-adresser på några sekunder och få oöverträffad nätverkssynlighet med en komplett hanteringsportal. Inkluderar appar med ett enda klick för alla enheter. Lär dig mer om Perimeter 81

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Pulseway är en prisbelönt allt i ett-plattform för RMM för driftentreprenadföretag och interna IT-avdelningar. Prova gratis. Lär dig mer om Pulseway
Pulseways övervakning och administration på distans (Remote IT Monitoring and Management, RMM) är betrodd av över 10 000 kunder runt om i världen. Öka effektiviteten, säkerheten och kostnadsbesparingarna, samtidigt som du har full insyn i och kontroll över IT-miljön från alla sorters enheter som är närmast dig. Övervakningen skapar inget drama längre när du bara behöver övervaka och omedelbart reagera på serverproblemen så snart de uppstår. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens. Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder. Lär dig mer om ISL Light

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
New Relic is the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools Lär dig mer om New Relic One
New Relic One empowers engineers with a data-driven approach to planning, building, deploying and running software. Offering the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools, New Relic helps engineers get past the what to uncover the why. This improves uptime, reliability and efficiency to deliver exceptional customer experiences that fuel growth. Uncover the why with New Relic. Lär dig mer om New Relic One

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
PRTG är en fönsterbaserad helhetslösning som mäter nätverkstrafik såväl som användning och övervakar tillgängligheten av nätverkskomponenter Lär dig mer om PRTG Network Monitor
PRTG är en allomfattande övervakningslösning: Omfattande övervakning, ett lättanvänt intuitivt gränssnitt och en toppmodern övervakningsmotor. Den kan anpassas till nätverk i alla storlekar, från små kontor till 70 % av Fortune 100-företagen. Allt detta kommer i en licens. PRTG säkerställer tillgängligheten av nätverkskomponenter och mäter trafik och användning. Det sparar kostnader genom att undvika avbrott, optimera anslutningar, arbetsbelastning och kvalitet, samtidigt som det sparar tid och kontrollerar SLA-avtal. Lär dig mer om PRTG Network Monitor

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Programvara för övervakning av anställda och tidsuppföljning för företag, team och frilansare. Lär dig mer om Monitask
Monitask levererar övervakningslösningar för anställda för att öka produktivitet, effektivitet och ansvar över hela ditt team. Avancerade skärmdumpar och aktivitetsövervakningar, samt tidsuppföljningsfunktioner, håller teamen fokuserade på uppgiften. Denna programvara är kraftfull men ändå lätt och enkel att använda. Chefer kan också få åtkomst till sin instrumentpanel på alla enheter, så att de kan hålla reda på sitt team när som helst, var som helst. Registrera dig för Monitask och börja spara tid och pengar redan idag. Lär dig mer om Monitask

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Skydda ditt teams fjärråtkomst till affärssystem, molnappar, tillgångar och resurser på 10 minuter. 14 dagars fullt funktionsduglig och gratis provperiod. Lär dig mer om GoodAccess
GoodAccess kopplar samman dina distansarbetare, applikationer, datacenter, moln och kontor till ett enda säkert virtuellt nätverk på mindre än 10 minuter. Låt dina anställda arbeta på distans från osäkra wifi-anslutningspunkter utan att oroa sig för att en tredje part utan svårighet kan övervaka deras trafik. GoodAccess skapar en säker nätverksperimeter avskild från internet. Det döljer företagets system och skyddar dem mot hot som är inbyggda i det offentliga internet. Lär dig mer om GoodAccess

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
SolarWinds® N-central®, en fjärrövervaknings- och hanteringsplattform är utformad för att förenkla hanteringen av komplexa IT-nätverk. Lär dig mer om N-central
SolarWinds N-central, en plattform för fjärrövervakning och fjärrhantering är utformad för att hjälpa funktionstjänstleverantör att hantera komplexa nätverk med lätthet. Med omfattande automatisering och djupgående konfigurationsalternativ, säkerhetsfunktioner som antivirus och patchhantering samt integrerad säkerhetskopiering, är N-central byggd för att hjälpa MSP-företag att effektivt hantera komplicerade nätverk från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om N-central

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Nlyte var Gartner Magic Quadrant Leader under 2014, 2015, 2016, och säger sig ha världens största och mest sofistikerade DCIM-implementeringar. Lär dig mer om Nlyte DCIM
IT-team implementerar Nlyte för att automatisera, hantera och minska riskerna för kritisk infrastruktur. Från datacentret, colo, edge och molnet upptäcker, hanterar och rapporterar Nlyte om fysiska och virtuella datorer, infrastruktur, programvara och IoT-tillgångar. Nlyte inkluderar övervakning, hantering av tillgångar, kraft och energi. Livscykeln för tillgångar omfattar kapacitetshantering, planering, prediktiv analys, arbetsflöde och integrering utanför lådan med IT-, BMS- och kritiska BI-system. Lär dig mer om Nlyte DCIM

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
SysTrack is an IT monitoring solution for IT support teams to have clear visibility into their environments and end-user experience. Lär dig mer om SysTrack
Advanced monitoring and management solution that gathers and analyzes data on everything that may impact end-user experience and business productivity. Directly from the workspace, SysTrack captures data such as CPU, RAM, memory, and other 10,000+ data points. These are then analyzed by SysTrack and used by IT in countless ways that lower costs and optimize operations including: lowering the amount of help desk tickets, identifying over and under-provisioning, reducing MTTR and more! Lär dig mer om SysTrack

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Addigy tillhandahåller en bra molnbaserad IT-hanteringsplattform specialanpassad för hantering av ditt Apple-ekosystem. Lär dig mer om Addigy
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade IT-administratörer möjlighet att leverera realtidsservice till sina användare oavsett geografisk plats, samtidigt som den tillhandahåller ett robust administrativt ramverk i stor skala. Lär dig mer om Addigy

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
RemoteCall är en molnbaserad lösning för fjärrsupport som skapar en bro mellan agenter och kunder. Stöder klientdatorer, mobila enheter och kamera. Lär dig mer om RemoteCall
Förbättra din verksamhet, från dina datorer, mobila enheter, hemsidor och appar, med RSUPPORTs revolutionerande fjärrserviceteknik. Flaggskeppsprodukten, RemoteCall WebViewer, har tagits emot väl och lovordats av alla typer av företag, regeringar, offentliga institutioner, tillverkare samt organisationer inom finans och utbildning, för sin imponerande snabbhet, tillförlitlighet och säkerhet. Lär dig mer om RemoteCall

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Programvara för fjärrövervakning och -hantering som hjälper företag med slutpunktsövervakning, varningar med mera. Lär dig mer om MSP360 RMM
Programvara för fjärrövervakning och -hantering som hjälper företag med slutpunktsövervakning, varningar med mera. Lär dig mer om MSP360 RMM

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Helpful alerting: Always know everything that matters while simultaneously avoiding alert noise Lär dig mer om PRTG Hosted Monitor
The coronavirus pandemic has created new challenges for business and for remote IT monitoring. It's good to be able to rely on a proven steady in uncertain times. For 25 years, Paessler has been building software to simplify the lives of IT professionals. Perhaps our most advanced answer to the challenges of the day: Hosted Monitoring. Paessler PRTG Hosted Monitor offers monitoring out of the box. Traffic, applications, availability, bandwidth - all important technologies are supported. Lär dig mer om PRTG Hosted Monitor

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform.
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform. Lär dig mer om Malwarebytes for Business

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Wrike är en fjärrstyrningsprogramvara med säkerhet på företagsnivå, fler än 400 appintegrationer, Gantt-diagram, kalendrar, Kanban med mera.
Wrike är en arbetsledningsprogramvara som mer än 20 000 företag världen över litar med en kraftfull programvara för fjärrövervakning och hantering. Håll dig på rätt spår med Gantt-diagram, synkroniserade kalendrar, Kanban-tavlor, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och automatisk tilldelning – allt skyddat av säkerhet på företagsnivå. Integrera Wrike med mer än 400 program och Adobe Creative Cloud så att du kan fortsätta att använda de verktyg du förlitar dig på varje dag. Anpassa ditt arbetsflöde och minska behovet av e-post, möten, incheckningar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Cybersecurity application for IT administrators to prevent data breaches, covering a suite of devices, networks, and applications.
ESET Endpoint Security software is a cloud-based and on-premises application for internet security and malware protection. It has a global user base that comprises businesses of every size. Cloud sandbox technology enables users to protect their mobile devices, laptops, and desktops against ransomware, zero-day attacks, and data breaches. It features file, bot, and mail protection, along with remote device management, virtualization security, firewall set-up, and web control. The ESET Endpoint Security application updates automatically and allows users to submit false positives for clearance. Lär dig mer om ESET Endpoint Security

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en projektledningslösning för team som vill prioritera, förutse och prestera bättre över förväntan. Det är ett nytt sätt för att samordna dina medarbetare, projekt och prioriteringar för att säkerställa att rätt personer arbetar med rätt saker vid rätt tidpunkt. Prediktiv schemaläggning anpassar sig dynamiskt till förändringar och hanterar osäkerhet, så att du alltid vet direkt när arbetet kommer att utföras. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
En komplett lösning för hantering av mobila enheter för IT-proffs för att förenkla driftsättning, inventering och säkerhet för Apple-enheter.
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är utformat för att automatisera enhetshantering och samtidigt förbättra slutanvändarnas produktivitet. IT-proffsen och de användare de stöder kan glädjas åt en enhetlig slutpunktshantering för Apple-enheter. Den IT-upplevelse du vill ha är inom räckhåll. Be om en gratis provperiod och bli en IT-superhjälte idag. Lär dig mer om Jamf Pro

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lär dig mer om Central

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Easy to use and affordable remote control and remote IT administration tool for Windows, Mac, and Linux platforms.
Dameware is synonymous with affordable, reliable, and safe remote support software. SolarWinds offers two remote support solutions: on-premises or cloud based. Dameware Remote Everywhere (DRE) is the fast, simple, and lightweight cloud-based version designed to help IT professionals respond to and solve issues quickly. Dameware Remote Support (DRS) is an affordable and easy-to-use on-premises software designed to simplify and accelerate remote IT administration tasks. Lär dig mer om Dameware

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Get at-a-glance up/down status and performance info for network devices, servers, storage and wireless - in the cloud or on-premises.
Get at-a-glance up/down status and performance information for network devices, servers, storage and wireless - whether in the cloud or on-premises. Expand your management tool kit by adding proactive monitoring for network traffic, applications, virtual environments and device configurations all through the same intuitive interface. Automatically discover and map your entire network and use customized dashboards to get the information you need to streamline troubleshooting. Lär dig mer om WhatsUp Gold

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Tusentals MSP-företag som vill få bättre lönsamhet använder Kaseya VSA RMM-programvara för att automatisera IT. Starta en gratis provperiod.
Öka effektiviteten, säkerheten och kostnadsbesparingarna, samtidigt som du har fullständig insyn i din IT-miljö med Kaseya VSA. Kraftfull automatisering gör att du kan automatisera vanliga IT-processer med över 500 skript direkt efter installation. Få realtidssynlighet för patchstatus för enheterna i din IT-miljö och upptäck och hantera slutpunkter på eller utanför nätverket. Fjärrkontrollen gör det möjligt för MSP-företag att fjärrfelsöka och hantera slutpunkter för slutanvändare oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track. Try a free demo.
With over 20 years of experience in helping creative companies succeed, FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track, forecast workloads, and reduce communication breakdowns. Stay on top of deadlines through project scheduling, task-based assignments, Gantt charts, and comprehensive reporting. We understand your industry, and can tailor FunctionFox to fit your needs. Try a free demo, and let us help you stay creative. Lär dig mer om FunctionFox

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Kraftfull säkerhetskopiering över flera plattformar och katastrofåterställning som använder det offentliga molnet för att möjliggöra en omfattande dataskyddsstrategi
MSP360 – Hanterad säkerhetskopiering. Enkel. Pålitlig. MSP360 Managed Backup är en lättanvänd säkerhetskopieringslösning med centraliserad hantering, övervakning och rapportering. Plattformen är integrerad med AWS, Wasabi, Backblaze B2 och Microsoft Azure för att möjliggöra förstklassigt dataskydd för Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365 och Google Workspace. Lär dig mer om MSP360 Managed Backup

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Automate is the only RMM platform in the industry developed by an MSP for MSPs to automate IT service delivery & drive revenue growth.
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT managed service provider (MSP) or an hourly rate one-man shop, Automate can help you significantly improve your operational productivity and efficiency by leveraging the power of IT automation. Start your free trial today! Lär dig mer om ConnectWise Automate

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
PDQ Deploy is the best way to automate your patch management. Update software, deploy scripts, and make configuration changes.
Automate your patch management with PDQ Deploy. Select the software you want to deploy (we have a pre-built library of over 250), specify which machines require updates, and set a preferred schedule for deployment. PDQ Deploy will automatically and silently apply updates — all without bother end users. Lär dig mer om PDQ Deploy

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Monitor and analyze your employees company-wide whether they are in the office or working remotely.
Veriato Cerebral Employee Monitoring software provides unmatched visibility into the online and communications activity of your employees and contractors. Cerebral (previously Veriato 360) is the system of record, presenting detailed, accurate, and actionable data for use in incident response, high-risk insider monitoring, and productivity reporting. Cerebral can be deployed On-prem, in the Cloud or through an MSP provider. Lär dig mer om Veriato Cerebral

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Monitor and manage mobile and desktop devices in the cloud through a secure dashboard.
Monitor and manage mobile and desktop devices in the cloud through a secure dashboard. Lär dig mer om Cisco Meraki

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Cloud-based management platform to monitor and control WiFi networks. It integrates with Express WiFi by Facebook to monetize WiFi.
Tanaza WiFi Cloud is a comprehensive platform for IT professionals to monitor and manage WiFi access points from the cloud. Tanaza allows Service Providers to improve their efficiency levels by enabling them to manage remotely all the WiFi network structure. Tanaza integrates with Express Wi-Fi by Facebook, a best in class platform to generate revenue over WiFi networks ONLY in emerging countries. Discover how to generate more revenue with Express WiFi and Tanaza. Lär dig mer om TANAZA

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Pandora FMS will show you all kinds of real-time metrics of your network elements through SNMP.
Combine the collection of traps and the storage and centralization of logs to be able to see at any time what is happening in your infrastructure. Whether routers, switches, AP's or any other element such as web servers, proxies or databases. Centralize and unify the access to information and get detailed 24x7 alerts of everything that happens in your organization. Lär dig mer om Pandora FMS

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Secure remote monitoring and management made easy? That's Auvik. Find and fix issues faster than ever, from anywhere.
Troubleshoot network issues faster than ever, from anywhere, with Auvik's cloud-based network monitoring and management software. Powerful and secure remote access to network devices, real-time network mapping, automated config backups, and deep traffic insights means you'll have complete network visibility and control. And with over 50 pre-configured and customizable alerts, network issues will never catch you by surprise again. Lär dig mer om Auvik

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Automox is a cloud-based patch management platform - modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Lär dig mer om Automox

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Naverisk är en allt i ett-lösning för RMM, PSA och hjälpdesk för MSP och IT-serviceteam.
Naverisk är en robust allt i ett-IT-tjänsteplattform för MSP och IT-tjänstteam. Naverisk kombinerar fjärrövervakning och fjärrhantering (remote monitoring and management, RMM), PSA och hjälpdesk till en enda kraftfull plattform. Den utmärkta globala supporten är öppen 24/7, vilket innebär att du kan få hjälp när du behöver det. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Getscreen.me perhaps the simplest and most convenient remote access software for administration, technical support and work from home.
Getscreen.me is a cloud-based software for administration, technical support and remote work that allows consumers to access and manage their PCs and Macs remotely from any device, including iOS / Android. Through the use of modern web technologies Getscreen.me provides a fast and secure connection and lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Recording connections, team accounts, simultaneous connections, automatic translation and more. Lär dig mer om Getscreen.me

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Allt-i-ett-prestationsövervakningsverktyg (SaaS) för DevOps och IT. Övervaka webbplatser, servrar, appar, moln, virtuella maskiner, nätverk med mera.
Site24x7 erbjuder enhetlig molnövervakning för DevOps och IT-drift och övervakar upplevelsen av verkliga användare som använder webbplatser och applikationer från stationära och mobila enheter. Med hjälp av djupgående övervakningsfunktioner kan DevOps-teamen övervaka och felsöka applikationer, servrar och nätverksinfrastruktur, inklusive privata och offentliga moln. Övervakning av slutanvändarens upplevelse sker från mer än 90 platser runt om i världen och olika trådlösa transportörer. Lär dig mer om Site24x7

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
InterGuard is an easy-to-use remote employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. Lär dig mer om InterGuard

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Start, run and grow your MSP business with an all-in-one RMM, PSA, and Remote Access platform, all for one price (no per-device fees)
Start, run, and grow your MSP business with an all-in-one RMM, PSA, and Remote Access platform. Save time managing your client's needs and reduce operational overhead so you can focus on closing new deals and providing top-tier solutions. With Syncro, you get unlimited PC and Mac agents (no per-device fees), contract management with integrating billing, policy inheritance, built-in remote access, and integrations with top-tier partners to create an all-in-one solution for your customers. Lär dig mer om Syncro

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Autonomous Business Monitoring-plattformen identifierar intäktskritiska problem med hjälp av AI/ML och ger varningar och prognoser i realtid.
Anodot övervakar alla dina data i realtid för blixtsnabb identifiering av specifika incidenter som påverkar dina intäkter. Anodot är en avancerad AI-plattform som har utformats för att övervaka, analysera och korrelera 100 % av företagsdata i realtid, vilket dramatiskt förbättrar prestandan och tillförlitligheten i din verksamhet. Anodot övervakar intäkter och kostnader, samarbetspartners och närstående bolag samt användarupplevelser inom datacentrerade branscher som följande: Ad-tech, Fin-tech, e-handel, gaming, onlineverksamhet och telekommunikation. Lär dig mer om Anodot

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Make it easy for employees to work remotely from any location or device in a secure environment with solutions from VMware & Softchoice
Make it easy for employees to access all their files and applications and work remotely from any location or device in a secure and scalable environment with solutions from VMware and Softchoice. We can help you set up, manage, secure, and optimize IT performance for your remote workforce using VMware solutions. Explore how solutions like VMware Horizon 7 and Workspace ONE can make your IT staff more efficient, save your company money, and maximize your companys end user experience. Lär dig mer om Workspace ONE

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Intelligent Security and Data Analysis: Easily understand and manage whats happening inside and outside your Google Domain.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY tool set that can give you the same level of oversight and protection for your Google Workspace users, no matter where they work from, as they get on the LAN behind the firewall. With ActiveID for Chrome it provides the first truly zero-trust environment for Google Workspace. Lär dig mer om GAT Labs

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Cloud-based RMM software for patch management, endpoint management, remote desktop, IT asset management made for MSPs and IT admins
Action1 RMM is a fast and powerful cloud-based Remote Monitoring & Management (RMM) solution created for MSPs and IT professionals to manage endpoints, comply with security standards, and support remote end-users. Action1 RMM enables automatic patch management, remote desktop access, software deployment and distribution, IT asset inventory, instant reporting, and more. The platform is Free Forever for up to 100 endpoints, and it includes all the paid version features. Lär dig mer om Action1 RMM

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering
Håll produktiviteten på distans på rätt spår med e-poststatistik. Kom igång snabbt och förstå dina teams aktiviteter med djupgående insikter.
Håll produktiviteten på distans på rätt spår med e-poststatistik. Kom igång snabbt och få förståelse för dina teams aktiviteter med djupgående insikter om t.ex. e-postvolym, genomsnittlig svarstid med mera. Se hur många e-postmeddelanden ditt team hanterar för att förstå deras arbetsbelastning. Få reda på hur lång tid de tar för att svara och var de kan förbättras. Email Meter kräver Gmail/G Suite. Lär dig mer om Email Meter Enterprise

Funktioner

  • För MSP: s
  • Restaureringshantering
  • Varningar i realtid
  • IT-kapitalförvaltning
  • Patchhantering
  • Nätverksövervakning
  • Implementeringshantering