Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin System för prenumerationshantering

Sverige Visa lokala produkter
20 resultat
Hantering av återkommande debitering och prenumeration plug från en plug-and-play-produkt som fungerar som ett intelligent lager ovanpå betalningsportaler. Lär dig mer om Chargebee
Chargebee är en PCI Nivå 1-certifierad plattform för återkommande fakturering för SaaS- och prenumerationsbaserade verksamheter. Chargebee integreras med ledande betalningsportaler runt om i världen så att du kan automatisera insamling, fakturering, e-postaviseringar och kundhantering. Med kraftfulla integrationer som Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack och Shopify gör Chargebee prenumerationsfakturering smärtfritt. Lär dig mer om Chargebee

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Allt du någonsin behöver för att sköta ditt gym och växa verksamheten – medlemshantering, fakturering, en gymwebbplats, marknadsföring, närvarospårning Lär dig mer om Gymdesk
Allt du behöver för att få ditt gym att växa. Ett användarvänligt alternativ till den kalkylbladsliknande programvara andra erbjuder. Medlemshantering, återkommande fakturering, e-post och sms, sessionsbokning, närvarospårning och mycket mer. Prova deras kostnadsfria 30-dagars provperiod, utan bindningstid. Lär dig mer om Gymdesk

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Zoho Subscriptions är en webbaserad programvara för hantering av återkommande fakturering och prenumerationer för ditt prenumerationsföretag. Lär dig mer om Zoho Subscriptions
Zoho Subscriptions är en heltäckande lösning för återkommande fakturering och prenumerationshantering. Med hjälp av Zoho Subscriptions kan du hantera komplexa faktureringscykler, övervaka kundprenumerationer, automatisera fakturering och betalningsinkassering, hantera nya försök av misslyckade betalningar och analysera din verksamhets tillväxt. Några nöjda kunder inkluderar LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion osv. Testa alla funktioner i Zoho Subscriptions genom att registrera dig för ett kostnadsfritt testkonto idag. Lär dig mer om Zoho Subscriptions

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Den molnbaserade abonnemangs- och konsumtionsbaserade lösningen för företag i alla storlekar. Lär dig mer om Tridens Monetization
Tridens Monetization gör det möjligt för tjänsteleverantörer att snabbt lansera innovativa digitala abonnemang och användarbaserade tjänster som skiljer sig från konkurrenternas, skapar återkommande intäkter och fördjupar kundrelationerna. Dessutom möjliggör Tridens Monetization en automatiserad faktureringsprocess för abonnemang i en digital ekonomi a la offert-order-betalning från offert, anbudsdesign, prissättning, beskattning, fakturering, betalningar, insamling till rapporter och analys. Lär dig mer om Tridens Monetization

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Sverige Lokal produkt
Använd Cloudmore för att lösa dina utmaningar med fakturering och hantering av B2B-prenumerationer. Lär dig mer om Cloudmore
Cloudmore är en SaaS-levererad heltäckande lösning för handel, hantering och fakturering av prenumerationer. Programvaran kan användas fristående eller integreras via programmeringsgränssnitt (application program interface, API) med andra delar av din teknikstack. Använd Cloudmore för att marknadsföra, sälja, hantera och erbjuda dina kunder en lättanvänd självbetjäningsupplevelse. Cloudmores kunder kan bygga sin tjänstekatalog utan kodning eller genom att använda någon av de förintegrerade tjänsterna, med ditt kommersiella avtal med din leverantör eller åtkomst till någon av de integrerade distributörsstackarna. Lär dig mer om Cloudmore

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Nexway gör det enkelt att implementera abonnemangsmodeller och faktureringsplaner skräddarsydda efter ditt företags unika behov. Lär dig mer om Nexway
Nexways kraftfulla abonnemangsmotor och AI-drivna program för att förebygga kundomsättning gör det möjligt för dig att sälja och hantera abonnemang, öka kundvärde över hela livscykeln (customer lifetime value, CLTV), bygga långsiktig kundlojalitet och överträffa kundernas förväntningar som aldrig förr. Lär dig mer om Nexway

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Tillhandahåll tydliga kontrakt, automatisera fakturor, analysera prestanda, hantera skatter och fler funktioner för att hantera prenumerationer.
Med Odoos automatiserade verktyg hanterar du enkelt återkommande fakturor, prenumeranter, försäljning och mycket annat. Tillhandahåll snabbt tydliga kontrakt och felfria, automatiserade fakturor. Ta hand om skatter utan stress och hantera betalningar. Allt görs automatiskt enligt dina inställningar. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Rentle är en molnbaserad uthyrningsprogramvara för företag som hyr utrustning, som automatiserar backofficeuppgifter och gör det enkelt att hyra ut.
Rentles intuitiva uthyrningsprogramvara sätter en ny standard i kategorin uthyrningsprogramvara. Med lättanvända men kraftfulla funktioner minskar Rentle arbetsbelastningen avsevärt på kontoret samtidigt som det erbjuder en bred uppsättning verktyg som stödjer din tillväxt. Förutom de funktioner som hjälper dig att hålla dig på topp inom backoffice, ser Rentles e-handels-, CRM-, betalnings- och rapporteringslösningar till att både stora och små uthyrningsföretag alltid är förberedda för dagens och morgondagens behov. Lär dig mer om Rentle

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Lösning för hantering av återkommande fakturor som gör det möjligt för företag att hantera prenumerationer, fakturor, finansiella rapporter, betalningar och mer.
Stripe Billing är ett snabbt sätt för ditt företag att fakturera kunder med prenumerationer eller fakturor. Få mer intäkter, stöd för nya produkter eller affärsmodeller och ta emot återkommande betalningar globalt. Lär dig mer om Stripe Billing

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Kanske världens första AI-drivna sociala medielösning byggd från grunden för utgivare. Maximera trafik och intäkter från sociala medier.
Echobox, en av de kraftfullaste lösningarna för publicering av sociala medier, är utformad exklusivt för utgivare. Echoboxs avancerade AI-tekniker hjälper utgivare att maximera trafik, intäkter och engagemang från Facebook, Twitter, Instagram och LinkedIn samtidigt som de sparar tid och pengar. Mer än 800 ledande utgivare över hela världen använder Echobox, inklusive Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde och Conde Nast. Echobox AI är anpassad för varje utgivare som använder tjänsten. Lär dig mer om Echobox

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Enkla abonnemang i appen
RevenueCat gör det enkelt att skapa abonnemang över flera plattformar i appen, hantera dina produkter och kunder samt analysera dina IAP-data. Ingen serverkod krävs. Lär dig mer om RevenueCat

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
DealHub.io är en CPQ-produkt med gott rykte – programvara för offerter och pris för försäljningsteam och driftteam.
DealHubs prisbelönta CPQ-plattform är en början till slut försäljningslösning som är helt inbyggd i Salesforce och Microsoft Dynamics CRM. DealHub är enkel att installera och använda och låter dig dela relevant innehåll, spåra köparengagemang, snabbt producera felfria offerter och automatisera försäljningsarbetsflöden och godkännanden. Lösningen inkluderar: Guidade försäljningsarbetsflöden, interaktiv innehållsdelning, analys av engagemang i realtid, konfiguration, prissättning, offert (configure, price, quote, CPQ) med mera. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Används för att hantera abonnemang, betalningshantering, rapportering och fakturering.
SubscriptionFlow levererar ultimata lösningar för företag som kämpar med att hantera abonnemang. Den är utrustad med robust automatisering och kraftfulla funktioner för hantering av abonnemang såsom hantering av flera abonnemang, proportionell fördelning, kravhantering, fakturering, hantering av försäljningsskatt, självbetjäningsportal för kunder, prissättningsmotormodul, betalningshantering och effektiv analys och rapportering. Lär dig mer om SubscriptionFlow

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Allt-i-ett-betalningsplattform utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter.
BlueSnap tillhandahåller en allt-i-ett-betalningsplattform som är utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter. BlueSnaps plattform stöder internet- och mobilförsäljning, marknadsplatser, prenumerationer, fakturabetalningar, automatiserade kundfordringar och manuella beställningar via en virtuell terminal. Med en enda integrering på plattformen kan du enkelt acceptera alla betalningar. Plattformen inkluderar tillgång till 100 betalningstyper, inklusive populära e-plånböcker, inbyggda bedrägeriskydd i världsklass för att skydda din försäljning Lär dig mer om BlueSnap

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
En centraliserad plattform för abonnemangs- och faktureringshantering som möjliggör full insyn och enhetliga faktureringsprocesser för ökad noggrannhet.
CloudBlue löser den komplexa verkligheten med prenumerations- och faktureringshantering med en centraliserad plattform. Få fullständig insyn och förena faktureringsprocesser för att möjliggöra arbetsflödesautomatiseringar och minska risken för beräkningsfel. Kontrollera hela prenumerationslivscykeln och se till att fakturorna återspeglar alla ändringar i produktanvändning över alla nätverk och geografiska områden. Lär dig mer om CloudBlue

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Abonnemangshantering via anpassningsbar och lättintegrerad återkommande fakturering som integreras med populära betalningsportaler.
Billsby är ett PCI DSS-kompatibelt faktureringsprogram utformat för SaaS- och prenumerationsbaserade företag. Få djupare insyn i dina kunder med Billsby Value Score. Automatiserad betalningshantering, fakturor och hantering av kommunikation med gäldenärer minskar kundbortfall och återbetalningar. Integreras med alla dina favoritverktyg. Billsby gör det enkelt att komma igång med din faktureringsverksamhet genom inlämnings- och kontohanteringsverktyg, men tillåter även avancerade API-alternativ. Lär dig mer om Billsby

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Abowire är en vitförpackad abonnemangsplattform som har allt du behöver för att sälja abonnemang Snabb implementering. Tillverkad i Tyskland
Abowire är en vitförpackad abonnemangsplattform som har allt du behöver för att sälja abonnemang medlemsintroduktion, kundportal med självbetjäning och kassa med automatiserad hantering av EU-moms, flera betalningsportaler, bankintegration och mycket mer Lär dig mer om Abowire

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering
Prenumerationshantering och återkommande fakturor – tillverkad i Tyskland för Europa
Allt-i-ett-lösningen för prenumerationshantering och återkommande fakturor för din europeiska prenumerationsverksamhet. Plattformen uppfyller de europeiska standarderna EU-DSGVO och GOBD, har ett starkt REST API och erbjuder en mängd olika integrationer som är färdiga att använda för europeiska tredjepartsleverantörer. Med billwerk växer dina prenumerationsintäkter snabbare, dina kostnader minimeras och du drar nytta av den höga hastigheten av produktinnovation på plattformen. Lär dig mer om Billwerk+

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Användningsspårning / Analytics
  • Återkommande / prenumerationsfakturering
  • Samling av brevhantering
  • Prenumerationsplanhantering
  • Rabatthantering