I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
System för prenumerationshantering
System för prenumerationshantering stöder företag som erbjuder sina produkter och tjänster på prenumerationsbasis genom att möjliggöra flexibla faktureringsalternativ och kampanjautomatisering.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (21)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
21 resultat
Sortera efter
Chargebee is the trusted subscription management platform across geos, industries and from startups to large enterprises.
Lär dig mer om Chargebee
Chargebee är en PCI Nivå 1-certifierad plattform för återkommande fakturering för SaaS- och prenumerationsbaserade verksamheter. Chargebee integreras med ledande betalningsportaler runt om i världen så att du kan automatisera insamling, fakturering, e-postaviseringar och kundhantering.
Med kraftfulla integrationer som Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack och Shopify gör Chargebee prenumerationsfakturering smärtfritt.
Lär dig mer om Chargebee
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Cloudmore simplifies B2B subscription management, streamlining billing and provisioning processes with automated workflows and ongoing
Lär dig mer om Cloudmore
Cloudmore provides a comprehensive B2B subscription management solution that streamlines the complex process of managing B2B subscriptions and services. We address challenges such as flexible subscription models, revenue recognition, subscription lifecycle management, customer retention, and compliance. With automated workflows and processes, flexible billing options, and ongoing support, Cloudmore simplifies billing and provisioning processes, reduces costs, and enhances efficiency.
Lär dig mer om Cloudmore
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Tillhandahåll tydliga kontrakt, automatisera fakturor, analysera prestanda, hantera skatter och fler funktioner för att hantera prenumerationer.
Med Odoos automatiserade verktyg hanterar du enkelt återkommande fakturor, prenumeranter, försäljning och mycket annat. Tillhandahåll snabbt tydliga kontrakt och felfria, automatiserade fakturor. Ta hand om skatter utan stress och hantera betalningar. Allt görs automatiskt enligt dina inställningar.
Lär dig mer om Odoo
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Lösning för hantering av återkommande fakturor som gör det möjligt för företag att hantera prenumerationer, fakturor, finansiella rapporter, betalningar och mer.
Stripe Billing är ett snabbt sätt för ditt företag att fakturera kunder med prenumerationer eller fakturor. Få mer intäkter, stöd för nya produkter eller affärsmodeller och ta emot återkommande betalningar globalt.
Lär dig mer om Stripe Billing
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Rentle är en molnbaserad uthyrningsprogramvara för företag som hyr utrustning, som automatiserar backofficeuppgifter och gör det enkelt att hyra ut.
Rentles intuitiva uthyrningsprogramvara sätter en ny standard i kategorin uthyrningsprogramvara. Med lättanvända men kraftfulla funktioner minskar Rentle arbetsbelastningen avsevärt på kontoret samtidigt som det erbjuder en bred uppsättning verktyg som stödjer din tillväxt. Förutom de funktioner som hjälper dig att hålla dig på topp inom backoffice, ser Rentles e-handels-, CRM-, betalnings- och rapporteringslösningar till att både stora och små uthyrningsföretag alltid är förberedda för dagens och morgondagens behov.
Lär dig mer om Twice Commerce
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Allt du någonsin behöver för att sköta ditt gym och växa verksamheten – medlemshantering, fakturering, en gymwebbplats, marknadsföring, närvarospårning
Discover the perfect subscription management software for your gym, fitness club, martial arts school, or yoga studio. Manage members, receive automatic payments, and streamline your business with beautiful reports. Impress and retain your members by elevating their experience and get them talking about you. Increase your revenue with easy setup sales automation. Build your own website in minutes using our templates to capture more leads. No sales call required- try it free for 30 days.
Lär dig mer om Gymdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Zoho Billing automates everything from upselling to cancellations thereby helping you manage subscriptions at scale.
With Zoho Billing, you can create, manage, pause, cancel, reactivate, or extend subscriptions with a single click.
You can handle upgrades, and downgrades at any point in the billing cycle.
Lär dig mer om Zoho Billing
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Kanske världens första AI-drivna sociala medielösning byggd från grunden för utgivare. Maximera trafik och intäkter från sociala medier.
Echobox, en av de kraftfullaste lösningarna för publicering av sociala medier, är utformad exklusivt för utgivare.
Echoboxs avancerade AI-tekniker hjälper utgivare att maximera trafik, intäkter och engagemang från Facebook, Twitter, Instagram och LinkedIn samtidigt som de sparar tid och pengar.
Mer än 800 ledande utgivare över hela världen använder Echobox, inklusive Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde och Conde Nast. Echobox AI är anpassad för varje utgivare som använder tjänsten.
Lär dig mer om Echobox
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
DealHub.io är en CPQ-produkt med gott rykte – programvara för offerter och pris för försäljningsteam och driftteam.
DealHubs prisbelönta CPQ-plattform är en början till slut försäljningslösning som är helt inbyggd i Salesforce och Microsoft Dynamics CRM. DealHub är enkel att installera och använda och låter dig dela relevant innehåll, spåra köparengagemang, snabbt producera felfria offerter och automatisera försäljningsarbetsflöden och godkännanden.
Lösningen inkluderar: Guidade försäljningsarbetsflöden, interaktiv innehållsdelning, analys av engagemang i realtid, konfiguration, prissättning, offert (configure, price, quote, CPQ) med mera.
Lär dig mer om DealHub
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Enkla abonnemang i appen
RevenueCat gör det enkelt att skapa abonnemang över flera plattformar i appen, hantera dina produkter och kunder samt analysera dina IAP-data. Ingen serverkod krävs.
Lär dig mer om RevenueCat
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter!
Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform.
Dina fördelar:
- spara tid
- spara pengar
- återkräva moms automatiskt
- förebyggande av bedrägerier
- Fullständig automatisering, inte bara digitalisering
- Individualiserade, företagsspecifika processflöden
- Integrerat i ditt befintliga systemlandskap
Lär dig mer om Yokoy
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Används för att hantera abonnemang, betalningshantering, rapportering och fakturering.
SubscriptionFlow levererar ultimata lösningar för företag som kämpar med att hantera abonnemang. Den är utrustad med robust automatisering och kraftfulla funktioner för hantering av abonnemang såsom hantering av flera abonnemang, proportionell fördelning, kravhantering, fakturering, hantering av försäljningsskatt, självbetjäningsportal för kunder, prissättningsmotormodul, betalningshantering och effektiv analys och rapportering.
Lär dig mer om SubscriptionFlow
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Allt-i-ett-betalningsplattform utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter.
BlueSnap tillhandahåller en allt-i-ett-betalningsplattform som är utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter. BlueSnaps plattform stöder internet- och mobilförsäljning, marknadsplatser, prenumerationer, fakturabetalningar, automatiserade kundfordringar och manuella beställningar via en virtuell terminal. Med en enda integrering på plattformen kan du enkelt acceptera alla betalningar. Plattformen inkluderar tillgång till 100 betalningstyper, inklusive populära e-plånböcker, inbyggda bedrägeriskydd i världsklass för att skydda din försäljning
Lär dig mer om BlueSnap
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Den molnbaserade abonnemangs- och konsumtionsbaserade lösningen för företag i alla storlekar.
Tridens Monetization gör det möjligt för tjänsteleverantörer att snabbt lansera innovativa digitala abonnemang och användarbaserade tjänster som skiljer sig från konkurrenternas, skapar återkommande intäkter och fördjupar kundrelationerna.
Dessutom möjliggör Tridens Monetization en automatiserad faktureringsprocess för abonnemang i en digital ekonomi a la offert-order-betalning från offert, anbudsdesign, prissättning, beskattning, fakturering, betalningar, insamling till rapporter och analys.
Lär dig mer om Tridens Monetization
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
En centraliserad plattform för abonnemangs- och faktureringshantering som möjliggör full insyn och enhetliga faktureringsprocesser för ökad noggrannhet.
CloudBlue löser den komplexa verkligheten med prenumerations- och faktureringshantering med en centraliserad plattform. Få fullständig insyn och förena faktureringsprocesser för att möjliggöra arbetsflödesautomatiseringar och minska risken för beräkningsfel. Kontrollera hela prenumerationslivscykeln och se till att fakturorna återspeglar alla ändringar i produktanvändning över alla nätverk och geografiska områden.
Lär dig mer om CloudBlue
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Abonnemangshantering via anpassningsbar och lättintegrerad återkommande fakturering som integreras med populära betalningsportaler.
Billsby är ett PCI DSS-kompatibelt faktureringsprogram utformat för SaaS- och prenumerationsbaserade företag. Få djupare insyn i dina kunder med Billsby Value Score. Automatiserad betalningshantering, fakturor och hantering av kommunikation med gäldenärer minskar kundbortfall och återbetalningar. Integreras med alla dina favoritverktyg.
Billsby gör det enkelt att komma igång med din faktureringsverksamhet genom inlämnings- och kontohanteringsverktyg, men tillåter även avancerade API-alternativ.
Lär dig mer om Billsby
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Prenumerationshantering och återkommande fakturor – tillverkad i Tyskland för Europa
Allt-i-ett-lösningen för prenumerationshantering och återkommande fakturor för din europeiska prenumerationsverksamhet. Plattformen uppfyller de europeiska standarderna EU-DSGVO och GOBD, har ett starkt REST API och erbjuder en mängd olika integrationer som är färdiga att använda för europeiska tredjepartsleverantörer.
Med billwerk växer dina prenumerationsintäkter snabbare, dina kostnader minimeras och du drar nytta av den höga hastigheten av produktinnovation på plattformen.
Lär dig mer om Billwerk+
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Abowire är en vitförpackad abonnemangsplattform som har allt du behöver för att sälja abonnemang Snabb implementering. Tillverkad i Tyskland
Abowire är en vitförpackad abonnemangsplattform som har allt du behöver för att sälja abonnemang
medlemsintroduktion, kundportal med självbetjäning och kassa med automatiserad hantering av EU-moms, flera betalningsportaler, bankintegration och mycket mer
Lär dig mer om Abowire
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar.
Lär dig mer om EQUP
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Lösning för utgiftshantering för smarta team. Hantera dina bankkonton, budgetar, inköp, betalkort och fakturor på ett och samma ställe.
Haslle är en lösning för utgiftshantering för företag som är digitala, smidiga och smarta.
Få betalkort och banköverföringsgränser justerade automatiskt enligt återstående budget.
Hantera inköp, budgetförfrågningar, fakturor, kvitton, inköpsordrar och abonnemang på ett ställe.
Spendera smart med fullständig transparens och kontroll, meddelanden i realtid, smarta godkännanderegler, leverantörs- och dokumenthantering med sömlös integrering med din bokförings- eller ERP-programvara.
Lär dig mer om Spenfi
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics
Accelerera din digitala transformation med Nexway
I över 20 år har Nexway varit en global ledare inom e-handel och betalningslösningar, specialiserad på digital monetisering för medelstora och stora företag. Från global betalningsacceptans till hantering av prenumerationer och skatter hjälper vi företag att växa globalt samtidigt som de sparar tid och pengar. Pålitliga kunder som Kaspersky Lab, Opera, ESET, FNAC Darty och Bitdefender uppskattar våra skräddarsydda lösningar och strategiska stöd som gör oss till en pålitlig partner över hela världen.
Lär dig mer om Nexway
...
Läs mer
Funktioner
- Återkommande / prenumerationsfakturering
- Självbetjäningsportal
- Samling av brevhantering
- Prenumerationsplanhantering
- Rabatthantering
- Användningsspårning / Analytics