Sverige Visa lokala produkter
128 resultat
Frontegg är en utvecklingsplattform som möjliggör produktledd tillväxt via ett sömlöst inbäddat användarhanterings-UI för SaaS-appar. Lär dig mer om Frontegg
Frontegg är en utvecklingsplattform som möjliggör självbetjänings-, säkerhets- och företagsfunktioner via ett rikt användargränssnitt som frigör kreativitet och differentiering. Fronteggs plattform ger dig inte bara autentisering och SSO via en inbäddningsbar inloggningsruta utan en komplett adminportal som fungerar som Inställningar-område för SaaS-appens slutanvändare. Lär dig mer om Frontegg

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Kraftfulla integreringsverktyg med low-code för SaaS-utvecklare – skapa, förstärk, hantera och publicera inbyggda integrationer inifrån din app. Lär dig mer om Cyclr
Cyclr är en SaaS-integreringsverktygslåda för SaaS-plattformar och apputvecklare, som erbjuder en komplett lösning för att tillgodose dina kunders integrationsbehov – allt inifrån applikationen. Hantera dina inbyggda SaaS-integreringar i hela ditt team, från skapande av integration, publicering i appar och hantering av användning. Lösningen hanterar alla uppdateringar, tillhandahåller utvecklingsverktyg och en dra-och-släppdesigner för att bygga och publicera nya självbetjäningsintegreringar, till hundratals applikationer och arbetsflöden på några få minuter. Lär dig mer om Cyclr

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
We discover, manage your SaaS licenses and negotiate the best prices on the market saving you 30% or more on your SaaS Stack. Lär dig mer om Sastrify
Sastrify is a leading SaaS Spend Management and Procurement Software. Companies like Gorillas, Pitch and Mollie already partner with Sastrify to optimize their SaaS spend. We discover, manage your SaaS licenses and negotiate the best prices on the market saving you 30% or more on your SaaS Stack. Lär dig mer om Sastrify

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Rikta strålkastarna mot skugg-IT och SaaS-åtkomstriskerna Lär dig mer om SailPoint
SailPoint SaaS Management breddar insynen i din identitetssäkerhet så att du kan upptäcka och reducera dolda åtkomstrisker på grund av skugg-IT och överprovisionerade konton. För samman alla SaaS-appar med centraliserad hantering och styrning för att undvika skadliga åtkomstkombinationer och säkerhetsrisker. Lär dig mer om SailPoint

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Optimera din SaaS-användning och hantera alla anställda effektivt med en enhetlig smart arbetsplats. Lär dig mer om Basaas
Basaas gör det möjligt för företag att kombinera alla företagsappar individuellt och slå samman dem till en omfattande och integrerad företagslösning. Den centrala hanteringen av alla appar skapar transparens för användningen av molnlösningar och skugg-IT minskas avsevärt. Alla användare har tillgång till alla appar, alla data och all information via en central plats. Basaas gör användningen av många appar från olika leverantörer mycket enkel och ökar produktiviteten för varje enskild anställd. Lär dig mer om Basaas

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
En allt i ett-plattform för produktimplementering för att enkelt introducera användare, driva fram funktionsupptäckter och öka konverteringsgraden. Lär dig mer om Product Fruits
Med Product Fruits kan du enkelt lägga till interaktiva turer, genomgångar och tips i din app samtidigt som du ger användarna möjlighet att skicka sin feedback. Allt detta via ett lättanvänt verktyg utan krav på kodning eller design. Oavsett om du har en lite men dynamisk startup med en innovativ applikation eller om du är ett storföretag som erbjuder komplexa företagslösningar kommer Product Fruits garanterat att effektivt introducera dina användare, dramatiskt öka konverteringarna och sänka supportkostnaderna. Lär dig mer om Product Fruits

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri ng, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
A completely reimagined OS for Kubernetes that lets users run & manage Kubernetes across cloud, virtual, bare metal & other platforms. Lär dig mer om Talos OS
A completely reimagined OS for Kubernetes that lets users run & manage Kubernetes across cloud, virtual, bare metal, on edge devices & other platforms. Immutable, API driven, declarative. Open Source. The fastest upgrades you will see. Includes KubeSpan, allowing: - a single cluster to extend from bare metal into a cloud provider for extra capacity - a cloud based cluster to manage edge workers nodes at remote locations Securely. Make your Kubernetes deployments Secure, Stable and Simple. Lär dig mer om Talos OS

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
The World's first all-in-one workspace in Gmail. Support customers, manage tasks and close deals right from your inbox.
Most things start and end as emails, but quickly spread across lots of tools. Stop switching between tools and manage your entire workflow from your inbox with Drag. Drag is the Shared Inbox built for G Suite users. You can turn Gmail into your Team's Workspace to support customers, manage tasks and close deals, in 1 click. Trusted by 30,000+ professionals across 30+ countries. Easy to install. Easy to set up. No training required. Lär dig mer om Drag

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Keepit är ett programvaruföretag som ägnar sig åt dataskydd och specialiserar sig på säkerhetskopiering och återställning av molndata för alla SaaS-appar.
Keepit är en av branschledarna inom moln-till-moln-säkerhetskopiering med fullständig täckning över alla Microsoft 365-arbetsbelastningar: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, Groups och offentliga mappar. Keepits arkitektur körs på en säker och privat infrastruktur som erbjuder oföränderlig data och säkrar datatillgänglighet – alltid. Med Keepit kan du hantera dina data oberoende av din SaaS-leverantör. Lär dig mer om Keepit

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Abonnemangsplattformen som är byggd för mobilappar.
Med bara några rader kod tillhandahåller RevenueCat inköpsinfrastruktur i appen, kundanalyser och dataintegreringar så att du kan fokusera på att bygga din app. Lär dig mer om RevenueCat

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Avoid sending emails outside working hours by Google Workspace users. Control employees by time and location. Simple with few clicks.
What does compliance analyst say about employees sending emails outside working hours? Conecta Control allows you to limit access to work tools such as Gmail, Drive and Document by browser, cell phone, Outlook and others. Create user groups and control their access to Google Workspace (G Suite) by time and location (IP or DNS). Apply multi email signatures and send bulk vacation messages. Join thousands of users and improve your company's security and control. Lär dig mer om Conecta Suite

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
SaaS management platform that discovers and automates your SaaS portfolio to reduce spend, increase visibility, and enhance efficiency.
See the top platform for SaaS Vendor Management. Take a proactive renewal approach and eliminate surprise renewals. See all SaaS contracts in one place. Companies like Instacart, Palo Alto Networks, Delivery Hero, Payoneer and Monday.com partner with Torii to regain control of their IT business, reduce unnecessary spend, run IT more efficiently, and ensure the security and compliance of their SaaS stack. Lär dig mer om Torii

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Zluri is the new normal in SaaS management tools. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS portfolio.
Stop managing your SaaS apps on spreadsheets. Zluri is a simple & secure tool that helps you to automate your SaaS management. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS stack performance. Reduce costs & optimize SaaS utilization based on data and actionable insights. Bring your shadow IT to light, proactively monitor & manage SaaS spend. Reduce your SaaS sprawl & wastage. Your spreadsheets can't scale, but Zluri can. Avoid human errors & automate your SaaS management with ease. Lär dig mer om Zluri

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Ta kontroll över dina marknadsföringsdata. Få all din marknadsföringsinformation på ett ställe. Har du datautmaningar? Kontakta Improvado. De kan hjälpa till.
Byggt av marknadsförare, för marknadsförare – samla in alla dina marknadsföringsdata på ett ställe. Rapporter och instrumentbrädor i realtid minskar manuell rapporteringstid med 90 %. Improvado integreras med över 150 plattformar: FB, Google Ads, Linkedin, Twitter, Salesforce, Mailchimp – alla man kan tänka sig. Extrahera data och skicka dem till visualiseringsverktyg som Tableau, Looker, Google Data Studio, Google Sheets och fler. Inga utvecklare eller SQL-kunskaper krävs. Lär dig mer om Improvado

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Monitors the vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance.
Security Risk and Compliance Management - On Time, On Budget, On Demand -- Qualys is the first company to deliver an on demand solution for security risk and compliance management. Qualys monitors your company's vulnerability management process, tracks remediation and ensures policy compliance. QualysGuard is also the widest deployed security on demand platform in the world, performing over 150 million IP audits per year - with no software to install and maintain. Lär dig mer om Qualys Cloud Platform

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
dbaPlatform pro services account managers ensure consistent execution for every location. It's truly a "done for you" service.
As an agency, you know Google My Business listings require constant attention. If you don't have time to use the dbaPlatform SaaS, our white glove pro services team allows you to focus on working with your clients while we do all of the heavy lifting. Whether you need help managing hundreds of listings in a region or thousands of listings nationwide, dbaPlatform can help you save time. Lär dig mer om Google My Business Pro Services

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Join thousands of companies that use Mine PrivacyOps to automate workflows and streamline privacy requests to reduce compliance risks.
The first business platform dedicated to data privacy operations, while placing consumers and UX at the center. — Fastest DSR and DSAR facilitation flow in the market. — AI-powered discovery & control of data sources. — Instantly reduce privacy risks and get peace of mind. — No-code integrations with your company's data sources (including Salesforce, Hubspot, Shopify, Klaviyo, Zendesk, and dozens more). — Simplify complying with privacy regulations such as GDPR and CCPA. Lär dig mer om Mine PrivacyOps

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Free-to-use for one year includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage & Snapshots, DNS, API, and More!
Create and deploy one or thousands of virtual machines in seconds. Atlantic.Net Cloud is easy-to-use, secure, scalable, and reliable. Get started with a free tier today for one full year, which includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage, 50 GB of Snapshots, DNS, Dedicated IPv4 or IPV6 Address, Full Root Access, One-Click Apps, User-Friendly Control Panel, RESTful API, and More. Managed Services available to support HIPAA, and PCI projects. Lär dig mer om Atlantic.Net Cloud Platform

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Comprehensive in-app payments infrastructure to grow your mobile app.
Apphud is the smartest way to integrate, measure and grow in-app purchases, including subscriptions, in iOS and Android apps. Made for leading mobile developers, marketers and product managers. Apphud provides a reliable subscriptions' infrastructure, deep real-time mobile analytics, powerful pricing A/B testing platform and tool set to increase app revenue, reduce churn and get customers insights. Lär dig mer om Apphud

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Patronum Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more.
Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more. Patronum takes the Google Workspace (G Suite) administrators wish list in order to create a set of must-have features to transform the way Google Workspace users, groups and resources are managed. Onboarding and Off-boarding users within Google Workspace can be time-consuming and costly. Patronum makes the whole process simple and intuitive. Lär dig mer om Patronum

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Monitor,manage,automate license usagestat Facilitates maintenance of license inventory License compliance, availability Reduce IT spend
OpenLM is a leader in engineering & specialty software license management solutions (saas, node-locked, token). Its innovative solutions enable IT professionals, to get a clear view of the organizatio n's license inventory, effectively manage, monitor, right-size software assets, plan license maintenance & procurement, and optimize the utilization of expensive software licenses. OpenLM fully supports 60+ license managers e.g., FLEXlm, DSLS, IBM, Sentinel & thousands of CAD, BIM, GIS applications. Lär dig mer om OpenLM

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
BetterCloud is the mission control center for discovering, managing, and securing SaaS applications, data, and users.
BetterCloud is the market leader for SaaS Operations, enabling IT professionals to transform their employee experience, maximize operational efficiency, and centralize data protection. With no-code automation enabling zero touch workflows, thousands of forward thinking organizations like HelloFresh, Oscar Health and Square now rely on BetterCloud to automate processes and policies across their cloud application portfolio. Lär dig mer om BetterCloud

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management solutions. The software allows users to create applications using no code and without programming languages. It can help automate and simplify company procedures, manage data, offer collaboration tools and much more. Lär dig mer om Jamio openwork

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Cledara lets you know exactly what's going on with SaaS in your company at all times and finally take control of it.
Cledara lets you know exactly what's going on with SaaS in your company at all times and finally take control of it. Cledara helps you manage all things software in one place: from purchasing to management and cancellation. Cledara is what companies use to scale their operational processes, comply with regulations and save money. Lär dig mer om Cledara

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Setyl is a cloud-based IT management solution, to track SaaS and software subscriptions and assets, uncover shadow IT and map spend.
Setyl is a cloud-based IT management tool for business. Manage SaaS and software subscriptions, track assets and uncover shadow IT from one intuitive platform. The alternative to spreadsheets, Setyl is an accessible and scalable solution, easily implemented and immediately identifies savings. With processes for onboarding staff, monitoring renewals, assigning responsibility over vendor contracts and detecting software access with SSO login data, Setyl provides full visibility over IT. Lär dig mer om Setyl

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
A low-code iPaaS for SMEs – made and hosted in Germany.
Locoia is a Germany-based all-in-one integration & automation platform (iPaaS) tailored-to-the European market with its special requirements in terms of data protection and GDPR-compliance. Locoia is a fully-fledged iPaaS with everything growth companies, SMEs, and enterprise customers could ask for: 1000+ connectors, incl. old-fashioned ERP systems, a low-code, and drag & drop workflow builder, advanced low-code programming helpers, scalable, and secure infrastructure, as well as strong support Lär dig mer om Locoia

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms.
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms. Recurring is a simple way to keep track of your recurring expenses. Our live dashboard lets you keep tags on your subscriptions the moment you get charged. We use anonymized company data to find companies similar to you, and recommend tools that startups like yours are using. Just forward your invoices. Get a LIVE dashboard of your recurring expenses. Lär dig mer om Recurring

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Sverige Lokal produkt
Använd Cloudmore för att lösa dina utmaningar med fakturering och hantering av B2B-prenumerationer.
Cloudmore är en SaaS-levererad heltäckande lösning för handel, hantering och fakturering av prenumerationer. Programvaran kan användas fristående eller integreras via programmeringsgränssnitt (application program interface, API) med andra delar av din teknikstack. Använd Cloudmore för att marknadsföra, sälja, hantera och erbjuda dina kunder en lättanvänd självbetjäningsupplevelse. Cloudmores kunder kan bygga sin tjänstekatalog utan kodning eller genom att använda någon av de förintegrerade tjänsterna, med ditt kommersiella avtal med din leverantör eller åtkomst till någon av de integrerade distributörsstackarna. Lär dig mer om Cloudmore

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Sverige Lokal produkt
Identify which apps your organization is using, the people using them, and how much your spending.
Substly was created because we got fed up by the time consuming and painful task of trying to keep track of all subscriptions, users, and costs in a spreadsheet. Dont get us wrong. We love spreadsheet s. But lets face it, when it comes to keeping track of your company subscriptions there are better ways than using spreadsheets. Lär dig mer om Substly

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
We manage your local presence so you can focus on your core business. We handle your reviews, KPIs, local content and products for you.
GMBapi.com creates actionable reports for Google Business Profile listings and makes it possible to post in bulk on all locations. Our dashboards give you a clear overview of your Local Search priorities. Easily manage your local presence via reports on Hygiene, KPI's, Look & Feel and customer interactions (Reviews and Q&A's). Also find out where your customers are navigating to your business from. The A/B testing functionality makes it easy to find out what works best for your locations. Lär dig mer om GMBapi.com

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Intello enables IT to manage SaaS Ops with a centralized dashboard of all employees SaaS usage, security, and spend.
Automated management of your SaaS usage, security and spend. All in one place. Intellos leading SaaS Operations platform enables IT, Finance and Security leaders to take back control of every SaaS tool in use around the company. The real-time dashboards automatically shine a light on shadow IT, unused licenses, and more through direct integrations like Zoom, Google, Slack and hundreds more. Intello clients include companies like Peloton, Epic Games, Instacart, Dropbox, Jamf, and more. Lär dig mer om Intello

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Blissfully is the only complete IT platform that empowers IT teams to get the most from their two largest investments: people and tech.
Blissfully empowers IT teams with a platform that does it all. Blissfully provides organization, automation, and security to every aspect of your technology stack. Blissfully's complete IT platform includes ten key functionalities: SaaS management, Vendor Management, SAM, ITAM, IT Automations, SaaS Operations, Employee Help Desk, Workflows, Employee Lifecycle Management, and Access Management. Lär dig mer om Blissfully

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
onetool är kontrollcentret för alla dina molnbaserade verktyg för att enkelt hantera och provisionera användare.
onetool är en plattform som hjälper företag att provisionera (onboarding) och avprovisionera användare (offboarding) för sina molnbaserade verktyg på ett ställe med några få klick. Oavsett om du är expert på IT-hantering eller inte kan onetools lättanvända instrumentbräda ansluta ditt företags molnbaserade verktyg och enkelt hantera användare (lägga till och ta bort) individuellt och efter avdelning. Dessutom kan du få en översikt över alla dina aktiva användare, hur mycket som spenderas på dina verktyg och mycket mer. Lär dig mer om onetool

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Companies like Budweiser, Honda, Michaels, and Tabasco all count on AnyRoad to measure the impact of their experiential marketing.
AnyRoad is the leading Experience Relationship Management (ERM) platform enabling brands to measure, scale, and implement their experiential programs. We empower companies to create brand loyalty, change consumer behavior, and understand their brand associations by providing data intelligence sourced from experiences. Our software integrates into CRM, ERP, and POS systems to complete the loop, building the model of how these experiences build loyalty, brand perception, and increase revenue. Lär dig mer om AnyRoad

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Fueled by more data than any other provider, Zylo delivers actionable insights that allow you to quickly optimize your SaaS portfolio.
Zylo is the leading SaaS Management platform, empowering companies to discover, optimize and govern their SaaS applications while elevating the employee experience. Organizations large and small trust Zylo’s enterprise-proven technology and unparalleled SaaS Management expertise to optimize more than 30 million SaaS licenses and $7 billion in SaaS spend. Lär dig mer om Zylo

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Youzer is a powerfull online software that helps companies to manage the IT accounts and assets of their employees.
Youzer is an online software that helps companies to manage users identities and access for their employees. With Youzer you can automate accounts creation/deactivation, anomaly detection, use management. Everything on a single centralized dashboard where every member (IT, HR, Managers) can find what they want. Lär dig mer om YOUZER

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Lyme can transform a normal email into a formal notification with legal force.
Lyme is the electronic equivalent of registered mail. The only platform that can transform a normal email into a notification with legal value, providing a reduction of 90% on costs and time comparing with the traditional postal service, for massive use by governments and big corporations. Lär dig mer om Lyme

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Reduce SaaS costs by 30% with a complete overview of your SaaS environment, so you can optimize subscription contracts automatically.
USU Software Asset Management helps enterprises reduce SaaS costs by 30% by giving them a complete overview of their SaaS environment so they can optimize subscription contracts automatically and permanently. Data is accessed directly from SaaS providers, then processed, aligned with company data, and made available for evaluation. USU is the leading provider of software and services for IT & Customer Service Management, with over 40 years of experience and more than 50 Fortune 500 customers. Lär dig mer om USU Software Asset Management

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Open iT is a leading provider of advanced hardware & software usage reporting and optimization solutions.
Our flagship application, the LicenseAnalyzer 2022, increases organizational efficiency and reduces engineering applications spending. It meters and analyzes the license and software usage of over 6000 applications - license manager-enabled, standalone or SaaS-based - to simulate license models including named-user, local vs global concurrent user, token, and pay-per-use. LicenseAnalyzer 2022 also automates license harvesting and goes beyond check-in/check-outs in uncovering true active usage. Lär dig mer om Open iT LicenseAnalyzer

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
ExhibitDay is an online trade show management and collaboration software for trade show managers, exhibitors and event teams.
ExhibitDay is a trade show planning, project management and collaboration tool for trade show managers, exhibitors and event teams. Lär dig mer om ExhibitDay

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending,Track vendor spend, products & cloud
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend, products, cloud and more. Eliminate unused applications and instances. Easily identify opportunities to reduce spend and save. Set alerts to track changes in vendor spend, products and usage. Lär dig mer om Genuity IT Admin Suite

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Create your own digital HQ with Desktop.com's unlimited customizable workspaces, secure access management and cross-app chat.
Desktop.com offers a complete solution for managing remote teams and businesses online: - organize and separate key tools and information, - manage and distribute access and credentials, - add layers of security across an entire tech stack, - easily switch between different accounts, - search across all your apps, links, chats, app integrations and meetings from a single place, - use top of line built-in business chat and video calls for internal and external communication, ..and much more! Lär dig mer om Desktop.com

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
SaaSTrax helps you manage and save money on company-wide SaaS. Get started in three easy steps with a free trial today!
SaaStrax is a software solution to help you manage and control your subscription expenditures. With SaaSTrax you can easily view and manage all software license across your organization, see wasted spend, and audit employee use of software subscriptions. One secure platform gives you complete control to all of your company-wide software subscriptions. Get started with a free trial! Lär dig mer om Saastrax

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
SCALUE offers a SaaS platform for procurement analytics. Transparency across the entire purchasing volume is created.
SCALUE offers a SaaS platform for procurement analytics. Transparency across the entire purchasing volume is created and monetary and process-related savings potential can be identified at the push of a button. Purchasing organizations get a field-proven solution for the automated analysis of their purchasing data. Typical challenges of purchasing, such as maverick buying and continuous monitoring of KPIs, are evaluated as well as the strategic weaknesses that are not immediately visible. Lär dig mer om SCALUE

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Manage, discover, and save (up to 30%) on top SaaS products in the world's largest B2B SaaS Marketplace.
Manage, discover, and save on SaaS products in the world's largest B2B SaaS Marketplace. NachoNacho allows businesses to manage all of their existing SaaS subscriptions using virtual credit cards in one company-wide account. Know how much you are spending on what product. Cancel without hassle. Businesses can also discover the best of all SaaS products in our robust SaaS marketplace with discounts of up to 30%. Lär dig mer om NachoNacho

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Veeam® säkerhetskopiering för Microsoft Office 365 är en omfattande lösning som låter dig säkerhetskopiera och återställa dina Office 365-data.
Veeam® säkerhetskopiering för Microsoft Office 365 är en omfattande lösning som låter dig säkerhetskopiera och återställa dina Office 365-data, inklusive Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business och Microsoft Teams, så att dina data alltid är skyddade och tillgängliga. Veeam ger dig möjlighet att säkert säkerhetskopiera Office 365 till valfri plats, inklusive lokalt, i ett hyperskalemoln eller till en tjänsteleverantör. Lär dig mer om Veeam Backup for Microsoft Office 365

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
Upzelo helps SaaS businesses reduce churn and increase retention, through real-time data, customised offers and feedback.
Upzelo is a web based platform that helps SaaS businesses reduce their churn and improve their subscription retention. Don't just analyse churn, fix it. Upzelo steps in before cancellation and through customised offers, real time data and better customer feedback it works to help reduce your churn. This allows you to stop wasting your time and money trying to win back lapsed customers. It's time to give retention more attention. Lär dig mer om Upzelo

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
SaaSLicense is a SaaS optimization platform assisting enterprise leaders with managing & optimizing SaaS licensing costs.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise, uncovering Shadow IT, potential overage and waste. SaaSLicense simplifies contract management with a single system of record, renewal timelines and approval workflows. Gain maximum value in purchased SaaS applications and manage your SaaS budget with confidence. Lär dig mer om SaaSLicense

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection
CoreView stops the chaos and gets Microsoft 365 under control.
CoreView stops the chaos and gets Microsoft 365 under control. Our Microsoft 365 Management Platform helps IT teams get the full value from M365, gain full oversight of their environment, and move at full speed. 10+ million users and the world’s largest organizations rely on CoreView to craft perfect privileges, eliminate wasted licenses, drive adoption, and automate repetitive tasks. A Microsoft Gold Partner, CoreView is Co-Sell Prioritized and available on the Azure Marketplace. Lär dig mer om CoreSuite

Funktioner

  • Spenderingshantering
  • Prenumerationshantering
  • Licenshantering
  • Användningsspårning / Analytics
  • Försäljarstyrelse
  • Förnyelseshantering
  • Shadow IT Detection