Sverige Visa lokala produkter
263 resultat
monday.com, en kraftfull programvara för projektplanering, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektplanering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet. Lär dig mer om LiquidPlanner
LiquidPlanner är en transformativ projektplaneringslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och prioritetsbaserad planering över flera projekt och beroenden. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Webbaserad resursplaneringsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för schemaläggning av personer och andra resurser över dina projekt. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Confluence lagrar alla projektplaneringsdelar på ett ställe. Samarbeta med ditt team, spåra tidslinjer och tilldela uppgifter efter behov. Lär dig mer om Confluence
Projektplanering har många rörliga delar och med Confluence håller du koll på alla. Verktyget kan användas som din huvudsakliga projektplaneringsprogramvara. Använd Confluence för att skapa tidslinjer, samarbeta med intressenter och mycket mer. Plocka in ditt team där och när de behövs, tack vare taggningsfunktionen tilldelar du uppgifter utan förvirring. Följ dessutom budgeten genom att använda samma sida för att spåra dina utgifter. Confluence hjälper till att driva projekten framåt i ett stycke. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Projektledningsplattformen har en gemensam tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
>> Programvara för resurshantering och projektplanering >> Schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + tidsuppföljning + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner sig. Mer än 93 000 betalande organisationer och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Framgångsrika projektplanerare behöver digitala verktyg som organiserar, automatiserar och prioriterar indata och resultat i sina processer. Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för företag och team att snabbt komma från idé till resultat. Använd Smartsheet för att skapa konsekventa projektelement, öka din hastighet och förbättra samarbetet med skalbara alternativ som passar individuella arbetsinställningar. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Float är en resurshanteringsplattform för att planera, schemalägga och spåra projektarbete. Planera projekt baserat på ditt teams verkliga kapacitet. Lär dig mer om Float
Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt, dra-och-släpp-gränssnitt, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float det enkelt att planera dina projektresurser. Lägg till tidsuppföljning för att jämföra dina utfall med uppskattningar och fyll i teamets tidrapporter i förväg grundat på deras arbetsschema. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Använd Easy Projects projektledningsplattform för att planera dina projekt och aldrig hamna på efterkälken. Kunderna rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en molnbaserad projektplaneringsprogramvara med skräddarsydda verktyg för planering och utförande. Genom tidsbesparande funktioner som Gantt-diagrammet, simuleringar av resursbelastning, projektkalender och det unika AI-prognosverktyget kan du hantera ditt team och dina uppgifter på några minuter, med alla dina projekt och aktiviteter tydligt uppradade på en tidslinje. Team rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig projektslutförandegrad efter att ha använt Easy Projects. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Primetric hjälper dig att planera, spåra och förutse utvecklarnas tillgänglighet och projektens lönsamhet genom att tillhandahålla en enda sanningskälla. Lär dig mer om Primetric
Primetric är en plattform för projekt-, resurs- och ekonomihantering som är avsedd för IT-företagstjänster. Planera, spåra och förutse utvecklarnas tillgänglighet och projektens lönsamhet med hjälp av en översikt och kraftfulla rapporter. Skaffa en enda sanningskälla där alla rörliga delar i ditt programvaruutvecklingsföretag ingår. Du förkortar samtidigt planeringstiden med upp till 80 % och ökar intäkterna med upp till 6 % varje år. Lär dig mer om Primetric

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Programvara för visuell planering för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för dem inom projektledningsbranschen och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets produktivitet. Med en otrolig mängd funktioner kan användare i realtid övervaka projekt, deadlines, anställdas arbetsbelastningar, rapporter och mycket mer på en enda plattform. Tack vare Visual Plannings skräddarsydda programvarukonfigurationer och detaljinriktade personal kan du få ditt team och företag att växa. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
JetBrain Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen, kommunikation och projektledning. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete. Space hjälper dig att planera, hantera och utföra ditt arbete i projektet som ett team, optimera hela arbetsflödet och samarbetsprocessen med följande funktioner: instrumentbräda för projekt, behörigheter och ansvarsområden, uppföljning av problem, anslagstavlor, checklistor, personlig att-göra-lista, personlig instrumentbräda och personlig kalender. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Wrike är en webbaserad programvara för projektplanering med Gantt-diagram, kalendrar, förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, tidsuppföljning och fler än 400 integrationer.
Wrike är ett onlineverktyg för projektplanering som används av mer än 20 000 företag och över två miljoner användare. Håll dig på rätt spår med Gantt-diagram, kalendrar, förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, tidsuppföljningsrapporter, korrekturverktyg, uppdateringar i realtid och automatisk tilldelning på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer och Adobe Creative Cloud så att du kan fortsätta att använda de verktyg du förlitar dig på varje dag. Anpassa arbetsflöden efter projektets behov och minska behovet av e-post, möten, statusuppdateringar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Projektplaneringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat
Teamwork är projektsplaneringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Med alla funktioner som du behöver för att planera, samarbeta och leverera ditt arbete tar den hand om detaljerna så att dina teams talanger kan uppnå de resultat som är viktiga för din verksamhet. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt till att genomföra marknadsföringskampanjer, sprintplanering och produktlanseringar. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Webbaserat verktyg för projektplanering
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Hantera komplexa projekt och deras intressenter med tillförsikt. Skapa processanpassning och delad förståelse mellan tvärfunktionella team med hjälp av en samarbetsbaserad online-whiteboardtavla. Förenkla dina arbetsflöden och optimera dina dagliga rutiner med deras samling av över 250 planeringsmallar. Prova kraftfulla integrationer med dina favoritverktyg (Asana, MS Teams, Monday och många fler). Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Discover the top project planning solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project planning solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Named leading project management solution by Gartner. Lär dig mer om Mavenlink

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Targetprocess är en visuell plattform som hjälper dig att anpassa och agilt skala upp hela företaget.
Targetprocess är en agil portfölj- och arbetsledningslösning med integrerat stöd för SAFe och andra ramverk för agil skalning och erbjuder en dubbelriktad integrering med teambaserade verktyg som Azure DevOps. Targetprocess gör det möjligt för företag att uppnå affärsrörlighet och se värdeflödet över hela organisationen. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
The effortless way to get your team organized
The most user-friendly online experience for managing any type of Project. Freedcamp contains one of the most comprehensive feature sets on the market while allowing you to only install the ones your team really needs. We offer innovative new user interfaces that reduce the amount of time required to stay on top of projects. Freedcamp is ideal for businesses and freelancers who are ready to get organized with ease. Lär dig mer om Freedcamp

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by more than 5,000 companies.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools seamlessly work together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, spark creativity, crowdsource ideas, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development Lär dig mer om Aha!

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Project and work management software that supports the unique needs of hybrid teams.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their project plans are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. It's easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com. Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Time tracking software equipped with budgeting, forward resource planning, expenses tracking, visual dashboards and flexible reports.
Everhour is one of the best time tracking tools for teams. Keep track of all your project budgets, schedule threshold alerts, use forward resource planning. Build any kind of reports and send professional-looking invoices. Everhour natively integrates with your project management app so you can track time on tasks right from its interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub and more. Lär dig mer om Everhour

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Online projektplaneringsverktyg baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett online projektplaneringsverktyg baserat på Gantt-diagram. Den används av över 500 000 projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export, och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Workamajig is the only project management tool made specifically for creative teams. See why over 3,000 marketing teams use Workamajig.
Workamajig is a fully integrated advertising agency software built for the specific needs of creative teams. Its multiple features include project management, resource & task management, accounting & finance, CRM sales, and more. See why more than 3,000 creative teams, including many fortune 500 companies rely on Workamajig everyday. Get rid of your multiple marketing tools and start using Workamajig today. Less Stress. More Profits. Schedule a free demo and see the benefits for yourself! Lär dig mer om Workamajig

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
The best CRM with embedded project management module. Keep everything in one software.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Projects, Sales, Customers, and even Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Lär dig mer om eWay-CRM

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lär dig mer om Agiled

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going on in your company. Flowlu's tools let you know what your employees are doing and what problems they are facing. You can track every part of your business, from time spent by your team and their workload to overall costs, and customer invoices. Lär dig mer om Flowlu

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Celoxis is an enterprise-class all-in-one PPM software to manage your projects, portfolios, resources, issues, risks, time & workflows.
Celoxis is an enterprise-class all-in-one project portfolio management software. You get: - Flexible project intake management with custom KPIs - Project plans that auto-adjust to resource time-offs, task delays & changing priorities - Optimal allocation of resources based on availability, demand & skills - Real-time visibility into costs, receivables & profitability - The best reports & dashboards in the industry - Tons of customizations & integrations - Custom workflows - SaaS & On-Premise opt Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
The project management and collaboration tool that grows as you do, with features for tasks, collaboration, and more.
The project management and collaboration tool that grows as you do, with features for tasks, collaboration, and more. Lär dig mer om Zenkit

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Taskworld är en applikation för projektplanering som kombinerar visuella tavlor, teammeddelanden och projektplanering i en enda app.
Taskworld är det enklaste sättet för team att planera projekt och hålla koll på arbetet. Programvaran innehåller visuell uppgiftshantering, projektplanering, spårning av distansarbete och teamkommunikation i en enda robust app. Taskworld fokuserar i synnerhet på projektplanering och innehåller även funktioner som tidsuppföljning, automatiserade aviseringar, beroendeförhållanden, tidslinjevyer och integrationer så att ditt team kan uppnå bättre och snabbare resultat efter varje projekt och få saker gjorda. Lär dig mer om Taskworld

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview Clarizen

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy