Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Projektplaneringsverktyg

Sverige Visa lokala produkter
73 resultat
Confluence lagrar alla projektplaneringsdelar på ett ställe. Samarbeta med ditt team, spåra tidslinjer och tilldela uppgifter efter behov. Lär dig mer om Confluence
Projektplanering har många rörliga delar och med Confluence håller du koll på alla. Verktyget kan användas som din huvudsakliga projektplaneringsprogramvara. Använd Confluence för att skapa tidslinjer, samarbeta med intressenter och mycket mer. Plocka in ditt team där och när de behövs, tack vare taggningsfunktionen tilldelar du uppgifter utan förvirring. Följ dessutom budgeten genom att använda samma sida för att spåra dina utgifter. Confluence hjälper till att driva projekten framåt i ett stycke. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
monday.com, en kraftfull programvara för projektplanering, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektplanering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och planera projekt med effektivitet. Tilldela arbetsuppgifter, analysera arbetsbelastningen och håll alla uppdaterade. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för schemaläggning av personer och andra resurser över dina projekt. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Asana är det enklaste sättet att organisera arbetet inom olika team och i stor skala. Upptäck varför Asana utmärker sig på Capterra. Lär dig mer om Asana
Asana är den perfekta plattformen för att hantera och implementera dina projektplaner i organisationen. Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Anslut dig till miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder och förlita dig på Asana för att få mer gjort med mindre! Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Sverige Lokal produkt
Ett projektplaneringsverktyg som använder automatisk schemaläggning för att göra det enkelt att ändra på och hålla planer uppdaterade. Lär dig mer om The PlanMinder
Ett projektplaneringsverktyg som använder automatisk schemaläggning för att göra det enkelt att ändra på och hålla planer uppdaterade. The PlanMinder är ett projektplaneringsverktyg som använder automatisk schemaläggning för att göra det enkelt att göra ändringar. Projektteamet rapporterar vad de gör, och uppdaterar vid behov tidsskattningar, så att planen alltid hålls aktuell. The PlanMinder använder osäkerheten i tidsskattningar till att beräkna sammanlagd osäkerhet i datum och budget för alla projekt. Det ger dig en tidig varning om du riskerar att missa en deadline, och mer information så att du kan fatta kloka beslut. Lär dig mer om The PlanMinder

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Wrike är en webbaserad programvara för projektplanering med Gantt-diagram, kalendrar, förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, tidsuppföljning och fler än 400 integrationer. Lär dig mer om Wrike
Wrike är ett onlineverktyg för projektplanering som används av mer än 20 000 företag och över två miljoner användare. Håll dig på rätt spår med Gantt-diagram, kalendrar, förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, tidsuppföljningsrapporter, korrekturverktyg, uppdateringar i realtid och automatisk tilldelning på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer och Adobe Creative Cloud så att du kan fortsätta att använda de verktyg du förlitar dig på varje dag. Anpassa arbetsflöden efter projektets behov och minska behovet av e-post, möten, statusuppdateringar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
En 360-gradersvy över din verksamhet inom professionella tjänster. Planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi i en och samma plattform. Lär dig mer om Birdview PSA
Birdview PSA är en komplett plattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi på ett och samma ställe. Med fokus på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet hjälper Birdview PSA organisationer att hantera och verkställa flera projekt samtidigt. Med BI-drivna instrumentpaneler och rapporter kan teamet fatta kunskapsbaserade beslut och optimera processer för ökad produktivitet, lönsamhet och effektivitet. Lär dig mer om Birdview PSA

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
JetBrain Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen, kommunikation och projektledning. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete. Space hjälper dig att planera, hantera och utföra ditt arbete i projektet som ett team, optimera hela arbetsflödet och samarbetsprocessen med följande funktioner: instrumentbräda för projekt, behörigheter och ansvarsområden, uppföljning av problem, anslagstavlor, checklistor, personlig att-göra-lista, personlig instrumentbräda och personlig kalender. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Qlorems AI-/datadrivna projekt- och produkthanteringsverktyg som effektiviserar planering, genomförande och övervakning av omvandlingsresan Lär dig mer om Qlorem
Qlorems vision är att ersätta 80 % av projekt- och produktchefernas uppgifter med AI-drivna funktioner för att minska risken för mänskliga fel och förbättra affärsresultatet. Med Qlorems AI-datadrivna SaaS-plattform kan företag planera och hantera projekt och produkter på ett holistiskt sätt under hela omvandlingsresan för att kunna fatta rätt beslut vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Qlorem

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Framgångsrika projektplanerare behöver digitala verktyg som organiserar, automatiserar och prioriterar indata och resultat i sina processer. Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för företag och team att snabbt komma från idé till resultat. Använd Smartsheet för att skapa konsekventa projektelement, öka din hastighet och förbättra samarbetet med skalbara alternativ som passar individuella arbetsinställningar. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Float är en resurshanteringsplattform för att planera, schemalägga och spåra projektarbete. Planera projekt baserat på ditt teams verkliga kapacitet.
Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt, dra-och-släpp-gränssnitt, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float det enkelt att planera dina projektresurser. Lägg till tidsuppföljning för att jämföra dina utfall med uppskattningar och fyll i teamets tidrapporter i förväg grundat på deras arbetsschema. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Webbaserat verktyg för projektplanering
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Hantera komplexa projekt och deras intressenter med tillförsikt. Skapa processanpassning och delad förståelse mellan tvärfunktionella team med hjälp av en samarbetsbaserad online-whiteboardtavla. Förenkla dina arbetsflöden och optimera dina dagliga rutiner med deras samling av över 250 planeringsmallar. Prova kraftfulla integrationer med dina favoritverktyg (Asana, MS Teams, Monday och många fler). Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Projektplaneringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat
Teamwork är projektsplaneringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Med alla funktioner som du behöver för att planera, samarbeta och leverera ditt arbete tar den hand om detaljerna så att dina teams talanger kan uppnå de resultat som är viktiga för din verksamhet. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt till att genomföra marknadsföringskampanjer, sprintplanering och produktlanseringar. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en transformativ projektplaneringslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och prioritetsbaserad planering över flera projekt och beroenden. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Targetprocess är en visuell plattform som hjälper dig att anpassa och agilt skala upp hela företaget.
Targetprocess är en agil portfölj- och arbetsledningslösning med integrerat stöd för SAFe och andra ramverk för agil skalning och erbjuder en dubbelriktad integrering med teambaserade verktyg som Azure DevOps. Targetprocess gör det möjligt för företag att uppnå affärsrörlighet och se värdeflödet över hela organisationen. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Online projektplaneringsverktyg baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett online projektplaneringsverktyg baserat på Gantt-diagram. Den används av över 500 000 projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export, och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Nifty är ett nytt projektledningsverktyg som förkortar projektcyklerna och förbättrar teamets produktivitet med allt i ett-samarbete.
Nifty är ett projektledningsverktyg av den nya skolan som förkortar projektutvecklingscyklerna och förbättrar teamets produktivitet genom att kombinera alla viktiga funktioner för projektledning i en enda programvara. Slutresultatet är milstolpedrivna framsteg som håller teamen inspirerade, vilket säkerställer att organisationens målsättningar fortskrider enligt planerna. Niftys programvara låter dig hantera uppgifter via både Kanban- eller listvyn, har en inbyggd kalender som kan integreras med Google, samt fil- och dokumentdelning. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare.
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för att hantera dina projekt, portföljer, resurser, problem, risker, tider och arbetsflöden.
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för projektportföljhantering. Du får: - Flexibel projektintagshantering med anpassade KPI:er - Projektplaner som automatiskt anpassar sig till resursavbrott, uppgiftsfördröjningar och förändrade prioriteringar - Optimal resursallokering baserad på tillgänglighet, efterfrågan och kunskaper - Synlighet i realtid för kostnader, fordringar och lönsamhet - Branschens bästa rapporter och instrumentpaneler - Mängder av anpassningar och integrationer - Anpassade arbetsflöden - SaaS och lokala alternativ Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Zoho Sprints är ett agilt projektledningsverktyg som hjälper Scrum-team att planera, spåra och alltid vara redo för förändring.
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrumboards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), samarbeta med ditt team i ett socialt flöde och schemalägg dina gransknings- och återblicksmöten från en plats. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Taskworld är en applikation för projektplanering som kombinerar visuella tavlor, teammeddelanden och projektplanering i en enda app.
Taskworld är det enklaste sättet för team att planera projekt och hålla koll på arbetet. Programvaran innehåller visuell uppgiftshantering, projektplanering, spårning av distansarbete och teamkommunikation i en enda robust app. Taskworld fokuserar i synnerhet på projektplanering och innehåller även funktioner som tidsuppföljning, automatiserade aviseringar, beroendeförhållanden, tidslinjevyer och integrationer så att ditt team kan uppnå bättre och snabbare resultat efter varje projekt och få saker gjorda. Lär dig mer om Taskworld

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Programvara för företagsbudgetering som ger företag den ekonomiska och operativa information som behövs för att fatta bättre beslut.
Förbättra din budgetering, planering och modellering med denna programvara för företagsplanering. De välbekanta Excel-liknande kalkylbladen effektiviserar planeringsprocessen och låter dig se varje rutvärde för att extrahera och dela strategiska insikter. Konfigurerbara alternativ och möjligheten att skapa anpassade beräkningar i din modell ger dig flexibiliteten att anpassa din verksamhet när den växer och förändras. Workday Adaptive Planning är en av ledarna i Gartners 2019 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst av anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam med simbanor, WIP-gränser, tidsuppföljning och prioritering av eftersläpning genom värde–ansträngning
Hygger – ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam, som är älskat både av tekniska och icke-tekniska personer eftersom det är ”lika enkelt som Trello, lika kraftfullt som Jira”. Kanban-tavlorna har förbättrats med simbanor, WIP-gränser, tidsspårning och scrum-stöd (storypunkter, statusdiagram osv.). Hantera din eftersläpning och prioritera funktioner eller uppgifter genom värde–ansträngning-prioritering. Skapa översikter på hög nivå och dela dem med ditt team. Lär dig mer om Hygger

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur.
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Kanbanize hjälper företag att visualisera arbete, spåra projekt, optimera arbetsflöden för att uppnå organisatorisk transparens och öka effektiviteten.
Kanbanize är Kanban-programvara som ger dig smidig projekt- och portföljförvaltning. Den ger insyn i alla projekt och portföljer, kopplar samman planering med genomförande och hjälper team att leverera snabbare. Kanbanize bygger på idén att alla processer utvecklas och det kan enkelt anpassas till förändringar i din organisation, oavsett om det är en start-up eller ett Fortune 100-företag. Lär dig mer om Kanbanize

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Enkelt verktyg för planering av projekt. Använd anslagstavlor för att prioritera och tidslinjer för att förstå vad som behöver göras och när.
Lättanvänt visuellt planeringsverktyg för projektledning. Planera projektets steg på en färgstark tidslinje och få en tydlig översikt över när saker måste göras. Använd anslagstavlor för att följa upp uppgiftsstatus. Ändring av planer? Det enkla dra-och-släpp-gränssnittet gör flexibel planering enkel. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Sverige Lokal produkt
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser.
En modern programvara för resurshantering, planering och visuell schemaläggning med tidsrapporter och andra uttömmande rapporter för att planera dina resurser. Behåll kontrollen och få översikt över dina projekt och resurser på ett och samma ställe. Hub Planners Scheduler, Timesheets och Extension-funktioner skapar en kombination av verktyg som uppfyller allas planeringskrav, oavsett vilken bransch du är. Anpassa din egen Hub Planner och betala endast för det du använder. Utnyttja en 60 dagars gratis provperioden för att se själv. Lär dig mer om Hub Planner

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Productive är ett början till slut verktyg för företagsledning för byråer som ger dig ett fågelperspektiv på din byrå- eller agenturverksamhet.
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsfunktioner. Med ett starkt fokus på lönsamhet inkluderar Productive även personalkostnader och omkostnader för företaget i dina lönsamhetsrapporter. Dessutom kan Productive även förutse dina framtida intäkter med hjälp av resursplanerings- och framstegsrapporter. Lär dig mer om Productive

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Primetric omvandlar dina arbetsjournaler till tillförlitliga data om utnyttjande och lönsamhet i ditt programvaruutvecklingsföretag.
RIKTAR SIG TILL FÖRETAG INOM PROGRAMVARUUTVECKLING OCH IT-TJÄNSTER. Primetric är en helhetslösning för chefer som vill få en bättre uppfattning om företagets tillstånd. Gör tillförlitliga mätningar och prognostisera medarbetarnas nyttjande och lönsamhet i alla projekt. Med rapporter och insikter i realtid som bygger på dina arbetsjournaler (som t.ex. kan vara integrerade med Jira eller ha inbyggd tidsuppföljning) kan du äntligen på ett och samma ställe kombinera uppgifter om arbetsbelastning och fördelning och se deras direkta inverkan på det ekonomiska resultatet. Lär dig mer om Primetric

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
För företag som vill förbättra sina projektplaneringsprocesser genom att förlita sig på klar och tydlig visning av resursarbetsbelastning i alla projekt.
Forecast är ett robust alternativ till punktlösningar som förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, tidsplanering, ekonomi och rapportering i ett komplett paket. Projektexperter kan förbättra sina projektplaneringsprocesser genom att förlita sig på klar och tydlig visning av resursarbetsbelastning i alla projekt. Lösningen fungerar bäst för företag med mer än 50 anställda som vill ha hela projektportföljen och resursöversikten tillsammans med lönsamhetsinsikter i realtid, i en AI-driven programvara. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter.
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Gör det möjligt för agila team att visualisera, planera, koordinera och leverera stora initiativ snabbt och med tydlig insikt i det värde som levereras.
Planview LeanKit gör det möjligt för organisationer och team att använda företagets Kanban-tavlor för att visuellt spåra och hantera arbetsflödet från strategi till leverans. Genom att använda Planview LeanKit kan företag skala agilt och hantera, planera och samordna arbete över agila team. Kraftfull OKR-funktionalitet hjälper till att identifiera de rätta målen att nå på varje nivå i din organisation och fokuserar genomförandet på mätbara resultat. LeanKit integreras med apparna som ditt team använder varje dag. Lär dig mer om Planview AgilePlace

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy
Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 50 användare.
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 50 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktion, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika profilbaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt från intag till utförande, till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn

Funktioner

  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Agila metoder
  • Gantt / Tidslinjevy