112 resultat
Varför Capterra är gratis
Enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Lär dig mer om Whatspot
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller andra delade företagsresurser. Använd smartsökning för att snabbt hitta och boka rätt plats. Boka för just detta ändamål med QR-koder direkt på plats. Tillåt allmänheten att boka särskilda platser på din hemsida. Organisera bokningar effektivt med hanteringsverktyg och åtkomstkontroll. Whatspot är molnbaserat, alltid Lär dig mer om Whatspot
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Smart mötesrumsbokning stöder hybridarbete, dynamisk platsreservation, optimal mötesupplevelse. Våningsplaner i realtid. Mobilappar. Lär dig mer om Spacewell
Spacewells system för mötesrumsbokning ger optimal mötes- och besökarupplevelse. Touchpoints hjälper olika användare i olika situationer på arbetsplatsen. Live-data från sensorer visar utrymmestillgänglighet i realtid på våningsplaner och avbokar tomma möten. Integrerad gästfrihetshant. integrerar arbetsplatsbokningar med besökarhantering. Inkl. dynamisk platsreservation, arbetsplatsbokning och klassledande arbetsplats-app för hybridarbete. Lär dig mer om Spacewell
Spacewells system för mötesrumsbokning ger optimal mötes- och besökarupplevelse. Touchpoints hjälper olika användare i olika situationer på arbetsplatsen. Live-data från sensorer visar utrymmestillgän...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Appen för arbetsplatsupplevelsen: Luna är ett modernt och integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa anställda att ansluta sig till sin arbetsplats. Lär dig mer om Luna
Använd ett integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa medarbetare att ansluta till sin arbetsplats med Luna. Skapa bokningsregler och låt sedan personalen schemalägga sin dag. Lunas kärnmoduler inkluderar: instrumentbräda, autentisering för enkel inloggning samt modulerna Hitta navigering och Bokning. Boka: – Skrivbord – Mötesrum – Bilplatser – Smarta förvaringsskåp – Utrustning med mera Övriga tillvalsmoduler inkluderar: – Digital plånbok – Mat och dryck – Åtkomst till byggnader – Evenemang med mera Lär dig mer om Luna
Använd ett integrerat tillvägagångssätt för att hjälpa medarbetare att ansluta till sin arbetsplats med Luna. Skapa bokningsregler och låt sedan personalen schemalägga sin dag. Lunas kärnmoduler...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Event Temple är en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. Lösningen ansluts sömlöst till hundratals webbappar. Lär dig mer om Event Temple
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar enkelt använda en programvara för att integreras med ett stort ekosystem av andra moderna programvaror. I programvarusviten ingår kraftfull säljautomatisering med både e-post och text, CRM-funktioner, en kalender för eventhantering med möjlighet till flera utrymmen, BEO:er och mycket mer. Lösningen synkroniseras också med gmail, outlook och mycket mer. Lär dig mer om Event Temple
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltningssystem som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltnings...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt utrullning kan bli och hur de skiljer sig från andra lösningar. Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Plattform för evenemangsbokning och onlinebetalning för lokaler, restauranger, cateringfirmor och hotell- och restauranggrupper. Lär dig mer om Event Booking Engines
Event Booking Engines är en molnbaserad plattform för evenemangsplanering för evenemangslokaler, restauranger, catering och hotellgrupper. Tillhandahåller evenemangsbaserad CRM, onlinebetalningar, hantering av offerter och kontrakt, undertecknande av onlinekontrakt, festevenemangsorder (banquet event order, BEO), kalender, schemaläggning av flera platser och rum, personalplanering, dokument, biljettförsäljning och kundspårning. Erbjuder också många automatiseringar och produktintegrationer. De hjälper dig att enkelt och centralt hantera din verksamhet, spara tid, öka intäkterna och minska kostnaderna. Lär dig mer om Event Booking Engines
Event Booking Engines är en molnbaserad plattform för evenemangsplanering för evenemangslokaler, restauranger, catering och hotellgrupper. Tillhandahåller evenemangsbaserad CRM, onlinebetalningar,...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Skedda makes it a pleasure to manage the demand for your workplace spaces such as meeting rooms, desks and presentation areas.
Scheduling the shared spaces in a busy office can be a challenge. Designed specifically for this type of use, Skedda is perfect for meeting rooms, desks, hot desks, conference rooms, company resources and presentation areas. With Skedda you can ensure that spaces are booked fairly, that privacy and accountability are upheld for each user, and that double-bookings never happen!
Scheduling the shared spaces in a busy office can be a challenge. Designed specifically for this type of use, Skedda is perfect for meeting rooms, desks, hot desks, conference rooms, company...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
FM:Systems hanteringsteknik för arbetsplatser ger organisationer möjlighet att identifiera och planera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd.
FMS:Employee är en integrerad schemaläggningsplattform som ökar de anställdas produktivitet med smart, intuitiv arbetsplatshantering. Erbjuder en överlägsen upplevelse för både arbetsplatser och anställda, med allt från lösningar för skrivbordsdelning och interaktiva planritningar till bokningar av rum och digital skyltning. Ett Graph API Outlook-tillägg och mobil schemaläggning konsoliderar den digitala arbetsplatsen för fjärr-, mobil- och distribuerade anställda. IoT-sensorer ger insikt i användningen och optimerar flexibla arbetsmiljöer.
FMS:Employee är en integrerad schemaläggningsplattform som ökar de anställdas produktivitet med smart, intuitiv arbetsplatshantering. Erbjuder en överlägsen upplevelse för både arbetsplatser och...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Dela scheman för möten, gruppmöten, konferensrum, resurser, lokaler och mycket mer.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar produktiviteten. Automatisera hela schemaläggningsprocessen och schemalägg och dela information för personer, rum och resurser.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
A Meeting Room Booking System for companies to effectively utilize their meeting rooms and convert their offices into hybrid workplaces
WorkInSync is a cloud-based Meeting Room Booking System that enables employees to easily book/cancel office meeting rooms and associated amenities. Organizations can use WorkInSync to automate the meeting room management process in their offices and optimize meeting room utilization. Its features include - Need-based Booking, Meeting Amenities Booking, Calendar & Messaging App Integrations (GSuite, Outlook, Microsoft Teams & Slack), Utilization Data & Analytics, and Interactive Maps.
WorkInSync is a cloud-based Meeting Room Booking System that enables employees to easily book/cancel office meeting rooms and associated amenities. Organizations can use WorkInSync to automate the...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
With iOFFICE Space Panels, you can create new reservations, extend a meeting, end a reservation early, and submit service requests.
At iOFFICE, we believe reserving a meeting room should be the easiest part of your day. Our room reservation software already makes it easy, but we wanted to make it even easier - as easy as walking by a room and looking in the window. With Space Panels, you can turn any iPad into a room scheduling panel to create new reservations, extend a meeting, end a reservation early, submit service requests, and more.
At iOFFICE, we believe reserving a meeting room should be the easiest part of your day. Our room reservation software already makes it easy, but we wanted to make it even easier - as easy as walking...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
CalendarWiz offers everything organizations need in one calendar. One link to share. One click to update everyone.
CalendarWiz offers everything organizations need in one calendar. Boost communication with our shared calendar features, website plugins and mobile app. New features include Invite with RSVP, Image & File Manager, and Email Subscribers with signup form. Free email support included with all plans.
CalendarWiz offers everything organizations need in one calendar. Boost communication with our shared calendar features, website plugins and mobile app. New features include Invite with RSVP, Image...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Träffa bättre. Möt Joan.
Joan är en enkel lösning för att hantera mötesrum, optimera användningen av konferensrum och visa relevant information där du behöver den som mest. Joan är betrodd av många Fortune 500-storföretag och används dagligen av mer än 800 000 kontorsarbetare runt jorden. När du implementerar Joan blir du av med: Dubbelbokningar, mötesavbrott, möten som inte blir av och daglig sökning efter kostnadsfria mötesrum när du behöver dem som mest.
Joan är en enkel lösning för att hantera mötesrum, optimera användningen av konferensrum och visa relevant information där du behöver den som mest. Joan är betrodd av många Fortune 500-storföretag...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Cloud-based workplace analytics platform that helps companies maximize workspace utilization and employee efficiency.
The Teem Workplace Experience Platform integrates dynamic suites of tools into the physical and digital workplace. Employee-focused meeting tools, conference room displays, visitor management, and more work together to surface data on how space and facilities are used. Innovative companies like Box, LinkedIn, GE, Boston Consulting Group, and Airbnb use Teem to increase employee productivity and facilitate data-driven decision making.
The Teem Workplace Experience Platform integrates dynamic suites of tools into the physical and digital workplace. Employee-focused meeting tools, conference room displays, visitor management, and...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Enkel och effektiv programvara för rumsbokning. YArooms hjälper dig att schemalägga dina mötesrum.
Hjälper dig att schemalägga dina mötesrum i din webbläsare, surfplatta, telefon och till och med Outlook. YArooms är ett webbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det enkelt för dig att hantera rum och resurser och att boka ett rum var som helst, även om det ligger i en annan tidszon eller på en annan plats. YArooms är en av de enda produkterna på marknaden som har byggt sin egen bokningsmotor och erbjuder kollisionshantering för deltagare, vilket hindrar människor från att delta i flera möten samtidigt (kan stängas av).
Hjälper dig att schemalägga dina mötesrum i din webbläsare, surfplatta, telefon och till och med Outlook. YArooms är ett webbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det enkelt för dig att hantera...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
OfficeRnD Flex helps flex space operators, property managers, and landlords manage a flex space business the smart way.
OfficeRnD Flex is the ultimate platform for flex space operators. It helps them automate administrative processes such as billing, meeting room bookings, and more. It also allows them to make data-driven decisions about their business with reports and analytics functionality. OfficeRnD Flex comes both as a web platform and a suite of customer-facing mobile apps that help operators provide the best digital experience to their members and visitors.
OfficeRnD Flex is the ultimate platform for flex space operators. It helps them automate administrative processes such as billing, meeting room bookings, and more. It also allows them to make...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Book rooms fast using any device. Reduce no shows. Maximize space. OfficeSpace makes room booking easy for you and your people.
Suited for companies with 500+ employees, with busy meeting rooms. OfficeSpace makes room booking easy by integrating with your calendar and updates availability in real-time. See the features available in each room, and book rooms using any device. With a suite of powerful tools to help you manage every aspect of your workplace, OfficeSpace simplifies room booking and delivers the ultimate employee experience. Book a demo and see why companies love OfficeSpace.
Suited for companies with 500+ employees, with busy meeting rooms. OfficeSpace makes room booking easy by integrating with your calendar and updates availability in real-time. See the features...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Schedule meetings and events, maximizing the utilization of rooms and other resources, across any distance.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS Software's comprehensive, enterprise-class resource management solution to power their dynamic work and learning environments. The EMS platform integrates with both hardware and software infrastructures to provide the visibility, control and insight needed to drive real value for your enterprise.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot!
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provides medium to large corporate meeting spaces, universities and local government organisations an easy-to-use web interface. The software requires minimal training, and offer tools such as multi-room availability, reporting, CRM, catering, business intelligence, equipment and resource requirements.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Can be used from anywhere in the world to improve the utilization of rooms, executing the perfect meeting.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the facilities they need, including AV, video conferencing and catering. Rendezvous Workspace links seamlessly to digital signage solutions so meeting attendees have the best experience. Advanced reporting features allow you to save time and efficiently utilize your valuable space.
Rendezvous Workspace is a leading meeting room booking software solution that transforms the way your staff book meeting rooms and collaborative workspaces. It allows staff to access all the...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Appspace helps nearly 3,000 customers deliver a modern hybrid workplace experience with digital signage, space reservation, and more.
Created for the modern workplace, the space reservation feature simplifies setup and management of your workplace including room booking, desk hoteling, floor plan mapping, resource management, and analytics, all part of the Appspace platform.
Created for the modern workplace, the space reservation feature simplifies setup and management of your workplace including room booking, desk hoteling, floor plan mapping, resource management, and...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Schemaläggning i realtid för mötesrum.
Schemaläggning i realtid för mötesrum. Ställ in flexibla regler för användaråtkomst och låt användarna enkelt boka rum på resande fot eller på begäran med hjälp av den mobilvänliga webbapplikationen eller bokningsautomaterna. Boka från anläggningskartor, spåra faktisk användning med inchecknings-/utcheckningsprocedurer, bjud in gäster till bokningar och begär att deras svar integreras med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar. Gå med i en växande användarbas med över 13 000 personer globalt och besök hemsidan för att påbörja din gratis provperiod idag.
Schemaläggning i realtid för mötesrum. Ställ in flexibla regler för användaråtkomst och låt användarna enkelt boka rum på resande fot eller på begäran med hjälp av den mobilvänliga webbapplikationen...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Sverige Lokal produkt
Lätt att använda, avancerad när du behöver det. Skyltar som visar bokning av mötesrum och mycket mer.
Room Display 6 (RD6) vill ta professionell rumsplanering till en ny nivå med alla sina funktioner men ändå följa GOGET:s kärnvärde, att göra allt enkelt. Modellen One, en egen lösning, erbjuder en smidig upplevelse för användare som föredrar en komplett lösning framför hårdvarupaket. RD6 stöder direkt integrering med Outlook, Exchange, Office 365 samt G-Suite. RD6 har alla funktioner som normalt krävs, inklusive digital skyltningskapacitet och Code/NFC/RFID-autentisering.
Room Display 6 (RD6) vill ta professionell rumsplanering till en ny nivå med alla sina funktioner men ändå följa GOGET:s kärnvärde, att göra allt enkelt. Modellen One, en egen lösning, erbjuder en...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Sverige Lokal produkt
Meetio erbjuder smarta, enkla och pålitliga lösningar för mötesrumshantering, flexibla kontorslösningar, vägledning och mobil schemaläggning. Välkommen.
Meetios rumsbokningslösningar passar perfekt för små och medelstora företag med kontorslokaler som upplever problem med sin rumsbokning och vill optimera sin rumsanvändning. Meetio hävdar att de satte en ny standard för hantering av mötesrum med introduktionen av sin mötesrumläsplatta 2014. Idag erbjuder Meetio programvarulösningar för konferensrum – alltid med fokus på enkelhet, användarvänlighet och effektivitet. Meetio har kontor i Sverige och USA och betjänar nöjda kunder runt om i världen.
Meetios rumsbokningslösningar passar perfekt för små och medelstora företag med kontorslokaler som upplever problem med sin rumsbokning och vill optimera sin rumsanvändning. Meetio hävdar att de...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms,...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Leverera kontaktlösa och säkra upplevelser på plats för dina besökare med en datacentraliserad molnbaserad plattform. Obegränsat antal enheter och besökare.
Engages kontaktlösa inloggningsfunktion erbjuder ett hygieniskt och beröringsfritt sätt för att registrera kunder och besökare på dina center eller arbetsplatser, vilket minskar interaktionsbehovet. Kontaktlös inloggning genom att skanna QR-koden med en personlig mobil. Optisk verifiering, kundbesökarformulär, covid-bedömning och temperaturnotering. Bild- och ID-skanning. Värdaviseringar. Digital bricka. Obegränsat antal enheter, obegränsat antal besökare, instrumentbräda för administratörer och vit etikett-appar.
Engages kontaktlösa inloggningsfunktion erbjuder ett hygieniskt och beröringsfritt sätt för att registrera kunder och besökare på dina center eller arbetsplatser, vilket minskar interaktionsbehovet. K...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Meeting room, desk & workspace booking solutions. Helping you get back to work safely with a range of smart technology and features.
Meeting room, desk & workspace booking solutions. A simple solution for the management of meeting rooms, desks and huddle-spaces. On-premise or SaaS based, ResourceXpress gives you the power to reduce overheads and improve workspace productivity in a scalable meeting room booking system. Reserve meeting rooms and workspaces in different offices across different time zones, whether you’re in or out the office using a range of mobile, web-based apps or using your familiar booking system.
Meeting room, desk & workspace booking solutions. A simple solution for the management of meeting rooms, desks and huddle-spaces. On-premise or SaaS based, ResourceXpress gives you the power to...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
ecobook provides room and desk booking system to transform your workplace into a smart office.
ecobook is a state-of-the-art room and desk booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage any kind of space. With granular control over access, rooms and desks resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated. Access ecobook through the web, mobile app, tablets or interactive kiosks.
ecobook is a state-of-the-art room and desk booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage any kind of space. With granular...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Provides purpose-built meeting room booking software that integrates seamlessly with your website.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and pricing. Automated booking confirmations come from you, branded as you. Meeting Hub provides a comprehensive dashboard allowing you to manage all aspects of your bookings from refunds and cancellations to rescheduling, adding additional charges or resending a confirmation.
Meeting Hub is branded to look and feel like an extension of your website and provides integrated, purpose-built meeting room booking software allowing users to book with live availability and...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Locaboo is a web-based software that has developed a solid solution to manage venues.
Locaboo is a web-based software that has developed a solid solution to manage space in companies, public authorities, sports and leisure facilities with ease. Widgets are integrated on the website for this purpose. The bookings can be managed both internally and externally. Locaboo is also ideal for marketing your own products or services. Contact us to find out more about the features of Locaboo!
Locaboo is a web-based software that has developed a solid solution to manage space in companies, public authorities, sports and leisure facilities with ease. Widgets are integrated on the website...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Simplify all your meeting room, visitor and vendor management into one scalable, easy-to-use solution.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking processes into the workplace. Our cloud-based solution enables you to schedule and manage meeting rooms, visitors, hospitality, services and video conferencing in one globally scalable system. Simplify all your meeting room, visitor and vendor management into one scalable, easy-to-use solution.
Remove the friction and complexity of meeting room scheduling. Condeco Meeting Room Booking Software helps to maximize meeting room space, reduce administration time and introduce smarter booking...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Book meeting space in real-time with Samsung SDS.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reserve a meeting room anywhere and at any time ensuring that conference room scheduling is intuitive, seamless and friction-less.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Med FlexO kan du tryggt hantera alla skrivbord, rum och samlingsutrymmen och mäta beläggningen med de integrerade IoT-sensorerna.
FlexO är ett system för arbetsplatsbokning och analys som gör det möjligt för dig att förenkla förvaltningen av vanliga fastighetsresurser och andra mobila tillgångar. FlexO är antingen tillgängligt på plats eller via abonnemang och kan anslutas till ditt företags kalendersystem, t.ex. O365, Exchange eller G Suite. För en hotellösning kan du implementera Desk Navigator och boka med en NFC- eller PIN-kod. Med IoT-sensorerna får du korrekt information om samlingsutrymmen, skrivbord och rum.
FlexO är ett system för arbetsplatsbokning och analys som gör det möjligt för dig att förenkla förvaltningen av vanliga fastighetsresurser och andra mobila tillgångar. FlexO är antingen tillgängligt...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Meeting room management tool that helps businesses manage reservation schedules, check-in/out timings, and mismanagement of amenities.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to a multitude of issues; key among them are overbooking of meeting rooms while others are grossly underutilization, mismanagement of amenities and no shows.
Meeting Room Management Software : There are many factors which are often over looked while managing meeting rooms and merely filling up rooms becomes paramount. This mode of operation gives rise to...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
COVID-19 compliant software for Desk booking and Contact Tracing analytics.
Covid-19 compliant software for Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Fine granular Analytics is offered for Contact Tracing reports, that can be generated scheduled and automatic distribution to relevant people. Flowscape have a unique 3-D map with high resolution for both Web and Mobile app for a superior user experience.
Covid-19 compliant software for Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Fine granular Analytics is offered for Contact Tracing reports,...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Find your rhythm of work with Kadence
At Kadence, we believe the way we work should lift us up, not lock us in, enabling people to flourish in everything they do. By building the operating system for the future of work, we improve the coordination of people, time and space to help teams feel trusted and empowered to make the best choices about how, when and where they get their best work done.
At Kadence, we believe the way we work should lift us up, not lock us in, enabling people to flourish in everything they do. By building the operating system for the future of work, we improve the...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space.
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space. Zynq is empowering companies worldwide to embrace hybrid work through smart desk and room bookings, visitor management, health and vaccine screeners, collaboration tools and much more. Wraparound Enterprise Analytics give businesses the insights they need to take a data-first approach to important decisions. Trust by the best in various industries: Ferragamo, Shipbob, and LA Dodgers.
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space. Zynq is empowering companies worldwide to embrace hybrid work through smart desk and room bookings,...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Gaia Workspace is a hybrid workspace management tool featuring appointment, employee & visitor screening, and clean & maintenance.
Gaia Workspace is a user-friendly tool for collaborative workspaces, offering appointment booking, employee screening, visitor screening, test & vaccine records, and clean & maintenance checking. It simplifies screening, tracking, and booking processes into a single solution. With a simple-to-understand user experience, Gaia Workspaces makes workspaces efficient and safe.
Gaia Workspace is a user-friendly tool for collaborative workspaces, offering appointment booking, employee screening, visitor screening, test & vaccine records, and clean & maintenance checking. It...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Workplace booking software for organizations who wish to provide freedom and flexibility for employees or share space with others.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud. AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Smartway2 är en programvara för bokning av konferensrum och en av ledarna vad gäller flexibilitet och enkel användning. Låg kostnad och snabb implementering. Integreras med Outlook.
Smartway2 är en programvara för bokning av konferensrum och en av ledarna vad gäller flexibilitet och enkel användning. Förbättra samarbetet och förändra medarbetarnas upplevelse genom att förändra hur människor bokar mötesrum, skrivbord och lokaler. Mycket låg kostnad och snabb implementering. Kraftfull arbetsplatsanalys. Skapa en mer flexibel arbetsplats och öka produktiviteten.
Smartway2 är en programvara för bokning av konferensrum och en av ledarna vad gäller flexibilitet och enkel användning. Förbättra samarbetet och förändra medarbetarnas upplevelse genom att förändra...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Helps organisations and employees make optimum use of their meeting space.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1. Increases meeting room availability 2. Enables agile room and meeting scheduling 3. Informs site managers' floor space configuration decisions 4. Offers the most seamless integration to Microsoft Office available, simplifying the MS Outlook booking process and minimising the learning curve for users.
An entirely new, non-intrusive, solution to optimise your use of office space - showing busy employees which rooms are vacant, even if the online calendar says they're booked. WheresFree: 1....

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.
Self service meeting room diary/booking software for the corporate environment.

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Management app for your flexible workspace or office building, automating a whole series of administrative tasks.
Zapfloor offers an all-in-one solution for managing flexible workspaces. Zapfloor digitalizes your entire office - or offices - giving your employees access to a vast amount of functionalities. With zapfloor you can book facilities on the go, stay connected with your community, make use of cost accounting features, use flawless integrations with both hardware and software tech, and take advantage of powerful insights and analytics. The software is available as a web platform and as a mobile app.
Zapfloor offers an all-in-one solution for managing flexible workspaces. Zapfloor digitalizes your entire office - or offices - giving your employees access to a vast amount of functionalities. With...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Ett användarvänligt bokningsverktyg för alla typer av arbetsplatser. Förbättra utrymmets effektivitet och boka enkelt mötesrum.
Ett användarvänligt bokningsverktyg för alla typer av arbetsplatser. Förbättra arbetsdagen och gör så att alla kan boka mötes- och konferensrum utan problem. Använd ett brett utbud av funktioner, inklusive bokningskrediter, push-meddelanden, sökpreferenser och gästbokning. Ha full kontroll över vem som kan boka rum och när det kan bokas. Få ut det mesta av ditt kontorsutrymme och öka effektiviteten med djupgående dataanalys.
Ett användarvänligt bokningsverktyg för alla typer av arbetsplatser. Förbättra arbetsdagen och gör så att alla kan boka mötes- och konferensrum utan problem. Använd ett brett utbud av funktioner,...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
GoodMeeting for Exchange/O365/Outlook PC-Mac/Mobile can book and optimise your collaborative spaces.
The GoodMeeting management and reservation solution is available anywhere and at any time. You can check the availability of your spaces and make a reservation from the tablet located at the entrance to your meeting room, using your Outlook or smartphone. Offer services for meetings. Optimise your space with the analyser. Book the room closest to your office effortlessly! Low infrastructure costs, low maintenance for maximum efficiency !
The GoodMeeting management and reservation solution is available anywhere and at any time. You can check the availability of your spaces and make a reservation from the tablet located at the entrance...

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering