Sverige Visa lokala produkter
165 resultat
Smart mötesrumsbokning stöder hybridarbete, dynamisk platsreservation, optimal mötesupplevelse. Våningsplaner i realtid. Mobilappar. Lär dig mer om Spacewell
Spacewells system för mötesrumsbokning ger optimal mötes- och besökarupplevelse. Touchpoints hjälper olika användare i olika situationer på arbetsplatsen. Live-data från sensorer visar utrymmestillgän glighet i realtid på våningsplaner och avbokar tomma möten. Integrerad gästfrihetshant. integrerar arbetsplatsbokningar med besökarhantering. Inkl. dynamisk platsreservation, arbetsplatsbokning och klassledande arbetsplats-app för hybridarbete. Perfekt för företag med över 500 anställda. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltnings system som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Ett bokningssystem för mötesrum så att företag effektivt kan utnyttja sina mötesrum och omvandla sina kontor till hybrida arbetsplatser Lär dig mer om WorkInSync
WorkInSync är ett molnbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det möjligt för anställda att enkelt boka/avboka mötesrum på kontoret och tillhörande bekvämligheter. Organisationer kan använda WorkInSync för att automatisera processen för hantering av mötesrum på sina kontor och optimera användningen av mötesrummen. Dess funktioner inkluderar behovsbaserad bokning, bokning av mötesbekvämligheter, integrering av kalender- och meddelandeappar (GSuite, Outlook, Microsoft Teams och Slack), användningsdata och analys och interaktiva kartor. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Med FlexO kan du tryggt hantera alla skrivbord, rum och samlingsutrymmen och mäta beläggningen med de integrerade IoT-sensorerna. Lär dig mer om FlexO
FlexO är ett system för arbetsplatsbokning och analys som gör det möjligt för dig att förenkla förvaltningen av vanliga fastighetsresurser och andra mobila tillgångar. FlexO är antingen tillgängligt på plats eller via abonnemang och kan anslutas till ditt företags kalendersystem, t.ex. O365, Exchange eller G Suite. För en hotellösning kan du implementera Desk Navigator och boka med en NFC- eller PIN-kod. Med IoT-sensorerna får du korrekt information om samlingsutrymmen, skrivbord och rum. Lär dig mer om FlexO

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Desk reservation and meeting room management in one simple portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding. Lär dig mer om Clearooms
Managing Meeting Rooms in Clearooms gives you incredibly feature rich room booking that can be managed through the app or on wall consoles. Integration with Office 365/Active Directory or G-Suite provides all your team clear visibility and control of your meeting rooms and allows users that are on separate systems can book shared meeting rooms. Integration is via a secure service account on your Microsoft or GSuite account providing peace of mind for IT and compliance teams. Lär dig mer om Clearooms

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Programvaran är molnbaserad och har utformats för att hjälpa lokalerna att marknadsföra och hantera sina utrymmen, catering med mera från ett och samma ställe. Lär dig mer om iVvy Venue Management
iVvy Venue Management har över 13 000 användare och är en molnbaserad programvara som har utformats för att hjälpa olika lokaler att marknadsföra och hantera sina utrymmen, catering, utrustning och boende från ett och samma ställe. Genom att använda programvaran kan lokaler enkelt hantera förfrågningar och bokningar samt erbjuda rapportering och insyn i hela företaget. Programvaran används av några av världens ikoniska lokaler samt små restauranger med evenemangslokaler och stora hotellkedjor med flera evenemangslokaler. Lär dig mer om iVvy Venue Management

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Tribeloo is the easy-to-use desk booking solution to collaborate in the hybrid workplace Lär dig mer om Tribeloo
Tribeloo is the easy-to-use desk booking solution to collaborate in the hybrid workplace. Change management is hard. Therefore, Tribeloo makes it easy to bring employees back together and optimize your hybrid workplace. Easy set up and intuitive to use, Facilitate agile teams coming together at the office, Increase space utilization and reduce costs. Lär dig mer om Tribeloo

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Lär dig mer om Whatspot
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller andra delade företagsresurser. Använd smartsökning för att snabbt hitta och boka rätt plats. Boka för just detta ändamål med QR-koder direkt på plats. Tillåt allmänheten att boka särskilda platser på din hemsida. Organisera bokningar effektivt med hanteringsverktyg och åtkomstkontroll. Whatspot är molnbaserat, alltid Lär dig mer om Whatspot

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Plattform för evenemangsbokning och onlinebetalning för lokaler, restauranger, cateringfirmor och hotell- och restauranggrupper. Lär dig mer om Event Booking Engines
Event Booking Engines är en molnbaserad plattform för evenemangsplanering för evenemangslokaler, restauranger, catering och hotellgrupper. Tillhandahåller evenemangsbaserad CRM, onlinebetalningar, hantering av offerter och kontrakt, undertecknande av onlinekontrakt, festevenemangsorder (banquet event order, BEO), kalender, schemaläggning av flera platser och rum, personalplanering, dokument, biljettförsäljning och kundspårning. Erbjuder också många automatiseringar och produktintegrationer. De hjälper dig att enkelt och centralt hantera din verksamhet, spara tid, öka intäkterna och minska kostnaderna. Lär dig mer om Event Booking Engines

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
MyDesk erbjuder en topprankad lösning för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum och matsalar. På mobilen, webben, Teams osv. Lär dig mer om MyDesk
MyDesks lösning för utrymmeshantering passar för medelstora och stora företag som vill optimera sina kontorsutrymmen. MyDesk är en ledande applikation för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum, matsalshantering och parkering. Kunderna väljer MyDesk för den otroliga enkelheten och användarvänligheten. Dessutom köper du inte bara en programvara utan programvaran tar hand om allt underhåll åt dig rörande planritningar, intern kommunikation och support. Programvaran finns där för dig när du behöver den. Lär dig mer om MyDesk

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Lär dig mer om Tripleseat

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Envoy Rooms provides an easy solution to book meeting rooms, free up unused space, and gain insight.
Envoy Rooms provides a simple solution to book meeting rooms, free up unused space, and gain insight into how to make the most of your meeting space. Rooms help your team manage the logistics of their meetings in the way that works best for them—via desktop, mobile, Slack, Microsoft Teams, or from the iPad outside the room. With access to analytics on room usage, you can make more informed decisions about your space that help you save valuable time, energy, and money. Lär dig mer om Envoy

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Skedda makes it a pleasure to manage the demand for your workplace spaces such as meeting rooms, desks and presentation areas.
Scheduling the shared spaces in a busy office can be a challenge. Designed specifically for this type of use, Skedda is perfect for meeting rooms, desks, hot desks, conference rooms, company resources and presentation areas. With Skedda you can ensure that spaces are booked fairly, that privacy and accountability are upheld for each user, and that double-bookings never happen! Lär dig mer om Skedda

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
FM:Systems hanteringsteknik för arbetsplatser ger organisationer möjlighet att identifiera och planera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd.
FMS:Employee är en integrerad schemaläggningsplattform som ökar de anställdas produktivitet med smart, intuitiv arbetsplatshantering. Erbjuder en överlägsen upplevelse för både arbetsplatser och anställda, med allt från lösningar för skrivbordsdelning och interaktiva planritningar till bokningar av rum och digital skyltning. Ett Graph API Outlook-tillägg och mobil schemaläggning konsoliderar den digitala arbetsplatsen för fjärr-, mobil- och distribuerade anställda. IoT-sensorer ger insikt i användningen och optimerar flexibla arbetsmiljöer. Lär dig mer om FMS:Workplace

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Dela scheman för möten, gruppmöten, konferensrum, resurser, lokaler och mycket mer.
Office Tracker ger dig en total kontorshanteringslösning som förenklar schemaläggning, kundhantering, tidshantering och gruppkommunikation. Hela kontoret sparar tid, eliminerar misstag och ökar produktiviteten. Automatisera hela schemaläggningsprocessen och schemalägg och dela information för personer, rum och resurser. Lär dig mer om Office Tracker

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Event Temple är en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. Lösningen ansluts sömlöst till hundratals webbappar.
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar enkelt använda en programvara för att integreras med ett stort ekosystem av andra moderna programvaror. I programvarusviten ingår kraftfull säljautomatisering med både e-post och text, CRM-funktioner, en kalender för eventhantering med möjlighet till flera utrymmen, BEO:er och mycket mer. Lösningen synkroniseras också med gmail, outlook och mycket mer. Lär dig mer om Event Temple

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
CalendarWiz offers everything organizations need in one calendar. One link to share. One click to update everyone.
CalendarWiz offers everything organizations need in one calendar. Boost communication with our shared calendar features, website plugins and mobile app. New features include Invite with RSVP, Image & File Manager, and Email Subscribers with signup form. Free email support included with all plans. Lär dig mer om CalendarWiz

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
With iOFFICE Space Panels, you can create new reservations, extend a meeting, end a reservation early, and submit service requests.
At iOFFICE, we believe reserving a meeting room should be the easiest part of your day. Our room reservation software already makes it easy, but we wanted to make it even easier - as easy as walking by a room and looking in the window. With Space Panels, you can turn any iPad into a room scheduling panel to create new reservations, extend a meeting, end a reservation early, submit service requests, and more. Lär dig mer om iOFFICE

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Cloud-based workplace analytics platform that helps companies maximize workspace utilization and employee efficiency.
The Teem Workplace Experience Platform integrates dynamic suites of tools into the physical and digital workplace. Employee-focused meeting tools, conference room displays, visitor management, and more work together to surface data on how space and facilities are used. Innovative companies like Box, LinkedIn, GE, Boston Consulting Group, and Airbnb use Teem to increase employee productivity and facilitate data-driven decision making. Lär dig mer om Teem

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Träffa bättre. Möt Joan.
Joan är en enkel lösning för att hantera mötesrum, optimera användningen av konferensrum och visa relevant information där du behöver den som mest. Joan är betrodd av många Fortune 500-storföretag och används dagligen av mer än 800 000 kontorsarbetare runt jorden. När du implementerar Joan blir du av med: Dubbelbokningar, mötesavbrott, möten som inte blir av och daglig sökning efter kostnadsfria mötesrum när du behöver dem som mest. Lär dig mer om Joan

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Heltäckande programvarulösning för hantering av evenemang och evenemangsbyggnader, med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi.
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Enkel och effektiv programvara för rumsbokning. YArooms hjälper dig att schemalägga dina mötesrum.
Hjälper dig att schemalägga dina mötesrum i din webbläsare, surfplatta, telefon och till och med Outlook. YArooms är ett webbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det enkelt för dig att hantera rum och resurser och att boka ett rum var som helst, även om det ligger i en annan tidszon eller på en annan plats. YArooms är en av de enda produkterna på marknaden som har byggt sin egen bokningsmotor och erbjuder kollisionshantering för deltagare, vilket hindrar människor från att delta i flera möten samtidigt (kan stängas av). Lär dig mer om YAROOMS

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Vyte is the scheduling software you need to save your time by planning all of your appointments 10x faster.
Vyte is the all-in-one scheduling solution for any professionals and enterprises that will help you get rid of the boring and time-consuming task that is planning appointments. Packed with many powerful scheduling features, Vyte is the perfect virtual assistant that will help you make the most out of your time. From group scheduling to one-on-one meetings, there is no appointment Vyte can't schedule. Easily sync any type of online calendar, and gain more visibility on your availabilities. Lär dig mer om Vyte

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
OfficeRnD Flex helps flex space operators, property managers, and landlords manage a flex space business the smart way.
OfficeRnD Flex is the ultimate platform for flex space operators. It helps them automate administrative processes such as billing, meeting room bookings, and more. It also allows them to make data-driven decisions about their business with reports and analytics functionality. OfficeRnD Flex comes both as a web platform and a suite of customer-facing mobile apps that help operators provide the best digital experience to their members and visitors. Lär dig mer om OfficeRnD Flex

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Book rooms fast using any device. Reduce no shows. Maximize space. OfficeSpace makes room booking easy for you and your people.
Suited for companies with 500+ employees, with busy meeting rooms. OfficeSpace makes room booking easy by integrating with your calendar and updates availability in real-time. See the features available in each room, and book rooms using any device. With a suite of powerful tools to help you manage every aspect of your workplace, OfficeSpace simplifies room booking and delivers the ultimate employee experience. Book a demo and see why companies love OfficeSpace. Lär dig mer om OfficeSpace

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
EMS helps lower meeting management overhead and overtime, improve meeting and resource visibility, and reduce meeting scheduling time.
EMS is a meeting room booking system: scheduling made easy. Trusted Across 75+ Countries. 30+ years. EMS has helped millions of customers make the most of their valuable spaces. EMS room booking system can help your organization cut costs, streamline booking and create a top-notch conference room experience at your space. From start to finish, EMS offers a flexible and secure reservation and meeting room booking process. Connect to existing tools and apps. Integrate with building systems. Lär dig mer om EMS

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Eden builds HR and workplace tools so your team can work wonders.
Eden provides people operations software for employee-centric teams through Flexible Office and People Success suites. SaaS product offerings include Visitor Management, Desk Booking, Performance Management, Room Scheduling, Internal Ticketing, Team Safety, and Deliveries. Lär dig mer om Eden Workplace

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Flexible, affordable and beautifully simple to use appointment scheduling & booking software for small businesses and sports clubs
Appointment scheduling and booking software for small businesses that's powerful, simple to use and affordable. Ultimate scheduling flexibility that allows multiple staff, resources and locations. Take bookings that require combined resources and staff. Manage online and manual payments all in one place. Create public and membership bookings for services, classes, courses and workshops. Your customers can see and manage their bookings via their own completely independent account. Lär dig mer om Jezzam

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
The platform that coordinates your people, projects, and spaces. Create meaningful connections by enabling in-person collaboration and
Your complete toolkit to make hybrid work for your people and spaces. A full suite of easy-to-use hybrid working software designed to improve the coordination of people, space. By building the operating system for the future of work, we help teams feel trusted and empowered to make the best choices about how, when and where they get their best work done. Lär dig mer om Kadence

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot! Lär dig mer om Events2HVAC

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
UMA is workplace software that connects your office tech, supports resource scheduling and delivers data driven actionable insight.
UMA is a workplace software as a service platform. UMA integrates existing and new workplace technology into a single pane-of-glass dashboard including audio visual and IoT sensor devices. UMA digitises your office floor map and improves employee user experiences through web and mobile applications to improve resource scheduling and deliver data driven analytics on occupancy and environmental metrics to help adapt to the changing needs of the workforce hybrid workplace strategy. Lär dig mer om UMA Vision

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
A cloud-based office hoteling and management tool that provides online seat reservations, room reservations, and space usage reporting.
Maptician is a cloud-based office hoteling and occupancy management tool that helps companies effectively manage a hybrid workplace model. With Maptician, employees can easily make seat and room reservations from their desktop or mobile app and see when and where other employees will be in the office. Easily know who is remote and in-office, optimize your physical space, and drive employee collaboration. Lär dig mer om Maptician

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provides medium to large corporate meeting spaces, universities and local government organisations an easy-to-use web interface. The software requires minimal training, and offer tools such as multi-room availability, reporting, CRM, catering, business intelligence, equipment and resource requirements. Lär dig mer om Priava

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Lär dig mer om Roomzilla

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
A feature-rich meeting room booking platform designed to optimize the utilization of rooms and the management of resources.
Managing meeting room booking can be a headache. Rendezvous makes light work of even the most complex meeting requirements. Ideal for hybrid and distributed teams, integration with Teams and Zoom makes the process of organizing multi-location meetings a breeze. Seamless integration with Outlook ensures that all attendees and service providers are kept in the loop – double bookings and no-shows become a thing of the past. Lär dig mer om Rendezvous Workspace Meeting Room Booking

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services.
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures of important organizations and public administrations: space management, workplace management (IWMS), maintenance management and general services, asset management, sustainability, occupational risk prevention (PRL), coordination of activities business (CAE). A benchmark in the Facility Management & Services sector, after more than 25 years of experience. Lär dig mer om FAMA

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Appspace helps nearly 3,000 customers deliver a modern hybrid workplace experience with digital signage, space reservation, and more.
Created for the modern workplace, the space reservation feature simplifies setup and management of your workplace including room booking, desk hoteling, floor plan mapping, resource management, and analytics, all part of the Appspace platform. Lär dig mer om Appspace

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Schemaläggning i realtid för mötesrum.
Schemaläggning i realtid för mötesrum. Ställ in flexibla regler för användaråtkomst och låt användarna enkelt boka rum på resande fot eller på begäran med hjälp av den mobilvänliga webbapplikationen eller bokningsautomaterna. Boka från anläggningskartor, spåra faktisk användning med inchecknings-/utcheckningsprocedurer, bjud in gäster till bokningar och begär att deras svar integreras med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar. Gå med i en växande användarbas med över 13 000 personer globalt och besök hemsidan för att påbörja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om QReserve

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
An all-in-one platform that helps offices, and its people, use, manage and optimize their space.
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space. Zynq is empowering companies worldwide to embrace hybrid work through smart desk and room bookings, visitor management, health and vaccine screeners, collaboration tools and much more. Wraparound Enterprise Analytics give businesses the insights they need to take a data-first approach to important decisions. Trust by the best in various industries: Safeway, Ferragamo, Shipbob, and LA Dodgers. Lär dig mer om Zynq Workspace

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Gaia Workspace is a space management tool featuring room&desk booking, screening, vaccine track, task management, & visitor management.
Gaia Workspace brings flexibility and collaboration to your workplace. It includes Room & Desk Booking, Employee Screening, Test & Vaccine Tracking, Task Management, and Visitor Management. Gaia aims to fuel your workspace by lowering office costs and improving utilization. Lär dig mer om Gaia Workspace

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more.
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more. Lär dig mer om Okku

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Sverige Lokal produkt
Meetio erbjuder smarta, enkla och pålitliga lösningar för mötesrumshantering, flexibla kontorslösningar, vägledning och mobil schemaläggning. Välkommen.
Meetios rumsbokningslösningar passar perfekt för små och medelstora företag med kontorslokaler som upplever problem med sin rumsbokning och vill optimera sin rumsanvändning. Meetio hävdar att de satte en ny standard för hantering av mötesrum med introduktionen av sin mötesrumläsplatta 2014. Idag erbjuder Meetio programvarulösningar för konferensrum – alltid med fokus på enkelhet, användarvänlighet och effektivitet. Meetio har kontor i Sverige och USA och betjänar nöjda kunder runt om i världen. Lär dig mer om Meetio

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Sverige Lokal produkt
Lätt att använda, avancerad när du behöver det. Skyltar som visar bokning av mötesrum och mycket mer.
Room Display 6 (RD6) vill ta professionell rumsplanering till en ny nivå med alla sina funktioner men ändå följa GOGET:s kärnvärde, att göra allt enkelt. Modellen One, en egen lösning, erbjuder en smidig upplevelse för användare som föredrar en komplett lösning framför hårdvarupaket. RD6 stöder direkt integrering med Outlook, Exchange, Office 365 samt G-Suite. RD6 har alla funktioner som normalt krävs, inklusive digital skyltningskapacitet och Code/NFC/RFID-autentisering. Lär dig mer om Room Display 6

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Locaboo is ready to use for Workspaces, Meeting rooms, Coworking, Sport facilities, Educational institutions and much more.
We are unifying the entire workflow of managing and booking space for modern organizations and teams, so everyone gets the easiest possible access to space, sport and events in no time, anytime and with no effort. Locaboo is the leading venue management platform for space, sport and event in Europe. Our platform is ready to use for Workspaces, Meeting rooms, Coworking, Sport facilities, Educational institutions as well as Culture and event rooms and much much more... Lär dig mer om Locaboo

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions. Lär dig mer om Resource Central

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Increase sales by 28% with our Sales Management and Revenue Growth software. Available in English and Arabic.
Flash Lead is a cloud-based Sales Management and Revenue Growth software designed to streamline your sales pipeline, whatever your company size or business sector, Flash Lead products will take your performance to the next level. Choose from our products: Flash Lead Essential, Flash Lead Pro centralized communication on Whatsapp Business with Marketing automation features and next level lead capture and tracking. Lär dig mer om Flash Lead

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. Lär dig mer om QuickFMS

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Leverera kontaktlösa och säkra upplevelser på plats för dina besökare med en datacentraliserad molnbaserad plattform. Obegränsat antal enheter och besökare.
Engages kontaktlösa inloggningsfunktion erbjuder ett hygieniskt och beröringsfritt sätt för att registrera kunder och besökare på dina center eller arbetsplatser, vilket minskar interaktionsbehovet. K ontaktlös inloggning genom att skanna QR-koden med en personlig mobil. Optisk verifiering, kundbesökarformulär, covid-bedömning och temperaturnotering. Bild- och ID-skanning. Värdaviseringar. Digital bricka. Obegränsat antal enheter, obegränsat antal besökare, instrumentbräda för administratörer och vit etikett-appar. Lär dig mer om Engage

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering
Witco is an all-in-one app for life at work.
Witco is a Worktech solution for workplace management, hybrid work management, and employee experience. From booking a desk or a meeting room to smart office tools, lifestyle services, and access to the office community life... Witco helps your employees stay connected to each other and their company, improving productivity and well-being at work. Lär dig mer om Witco

Funktioner

  • Användningsrapportering
  • Digital skyltning
  • Flera platser
  • Online bokning
  • Interna möten
  • Besökshantering