Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

CRM-system för småföretag

CRM-system för småföretag automatiserar kundinformationshantering och spårning av kundinteraktion för företag med färre än 50 anställda.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system för småföretag

Sverige Visa lokala produkter

35 resultat

Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Skala upp ditt företag med Pipedrives smarta CRM: programmet som hjälper dig att öka intäkterna på ditt sätt. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives smarta CRM är skapat av säljare för säljare för att hjälpa små företag världen över att öka sina intäkter och skala upp sina verksamheter. Med en mängd säljfunktioner, kraftfulla automatiseringar, flexibla prisplaner och fler än 270 inbyggda integrationer har Pipedrive vunnit fler än 98 000 företags hjärtan och stått för affärer värda över 85 miljarder dollar. Prova Pipedrive gratis i 14 dagar. Inget kreditkort behövs! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete för CRM och automatiserad marknadsföring är en allt-i-ett-lösning för småföretag som hjälper hela ditt team att nå sina mål. Med försäljning, marknadsföring, kundservice och drift allt inbyggt i samma system blir ditt företag en smidig, datadriven organisation med en komplett helhetsvy över kundens livscykel. Utöka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och utveckla en optimerad kundupplevelse i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday.com är en fantastisk CRM-programvara för mindre företags säljteam. Den visuella och flexibla programvaran gör det möjligt för team att fånga upp leads, vårda sina försäljningspiplines och behålla kunder, allt i en enda lättanvänd plattform. Du kan använda smarta och visuella anslagstavlor för att tilldela objekt, få värdefulla insikter, hålla koll på dina nyckeltal, dela filer och mycket mer. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
SaaS-programvara byggd för säljare för att hålla koll på deras försäljningspipeline och slutföra fler affärer. Lär dig mer om noCRM.io
Om du letar efter ett CRM för ditt säljteam är det noCRM som är rätt val. Till skillnad från ett traditionellt CRM-system ökar noCRM produktiviteten genom att låta säljarna skapa leads på några få sekunder (e-post, mobil, visitkort, hemsidor, kalkylblad) och hantera försäljningscykeln från början till slut. Chefer och representanter kan övervaka sin pipelines hälsa med den visuella säljpipelinen och synkronisera påminnelser med sina kalendrar, så att ingen uppföljning missas och inga viktiga leads tappas. Lär dig mer om noCRM.io

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer. Lär dig mer om Capsule
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag i alla storlekar att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder, bygga starka relationer och få ut det mesta av säljmöjligheter. Ha dina kontakter på ett och samma ställe, hantera säljmöjligheter och skapa försäljning. Den integreras med populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier. Gratis konto tillgängligt för upp till två användare, eller betalda konton från 18 USD per månad. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, outreach, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering. Lär dig mer om Jobin.cloud
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera människor. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta, hitta deras e-postadresser automatiskt och gör massutskick med personliga fält via e-post eller LinkedIn. Tilldela dem till pipelines och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och skapa en optimal databas. Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Salesflare är ett intelligent CRM för små B2B-företag och nystartade företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Lär dig mer om Salesflare
Salesflare är ett intelligent CRM för små B2B-företag och nystartade företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Zoho CRM ger småföretag en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger SMBs en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatisering, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, kundsupport och service, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära affärsappar i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning. Lär dig mer om RAYNET CRM
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Boka möten, ta emot betalningar, hantera enkelt dina kunder och hela kundupplevelsen för ditt företag. Lär dig mer om Practice
Vi hjälper småföretag genom att på en lättåtkomlig plats samla funktioner som tidigare var opraktiskt spridda mellan olika system. Enkel schemaläggning som visar din tillgänglighet i realtid, smidiga formulär för att samla in information, fakturor och betalningar – allt sammanlänkat med hjälp av automatiseringsfunktioner. Skapa fakturor, återkommande prenumerationer och paket på några sekunder och få betalt i tid, varje gång. Våra verktyg i världsklass är byggda för båda sidor av relationen, med en chattportal som centraliserar allt för dina kunder. Lär dig mer om Practice

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
NetSuite CRM upprätthåller end-to-end-hantering av marknadsföring, försäljning, orderuppfyllelse och support för en sömlös kundupplevelse från början till slut.
NetSuite hjälper företag att upprätthålla vitala, dynamiska relationer med kunder. Med insyn i realtid i hela kundrelationen ‒ från preferenser till transaktionshistorik ‒ och en 360-gradersvy av kundlivscykeln, från leads hela vägen till affärsmöjlighet, säljorder, orderuppfyllelse och support. NetSuite-användare har allt de behöver för att upprätthålla relationerna med kunderna vid varje kontaktpunkt. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
EngageBay CRM hjälper växande företag att organisera all sin kundinformation på ett ställe för att köra riktade och anpassade kampanjer.
Alla dina e-postmeddelanden, samtal, anteckningar och framsteg spåras automatiskt. Sluta slösa tid på vardagliga administrativa uppgifter. Låt EngageBay ta hand om dessa aktiviteter medan du fokuserar på försäljning. Använd målformulering, självreflektion och respons för att få önskat säljbeteende och förbättra det totala säljresultatet. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Kajabi är ett allt i ett-verktyg som har skapats för att ge människor möjlighet att skapa digitala produkter och marknadsföra och sälja sin expertis online.
Kajabi gör att du kan tjäna pengar på dina kunskaper online. Skapa onlinekurser, webbplatser för medlemmar, grupper, poddsändningar, coachningsprogram och digitala nedladdningar. Använd mallarna för att rivstarta din försäljning. Marknadsför med en komplett hemsida, CRM, prestationsbaserad marknadsföring och säljkanaler. Få din verksamhet att växa med analyser, betalningshantering och resurser för kundutbildning. Lär dig mer om Kajabi

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Accelo är ett smart säljverktyg och hanterar sömlöst all säljrelaterad kommunikation på ett och samma ställe.
Accelo är utformat specifikt för småföretag och är ett enkelt sätt att ha all din säljrelaterade kommunikation på ett och samma ställe. Samla ditt team genom att automatiskt kartlägga och dela e-postmeddelanden, bilagor, avtalade tider, anteckningar och anpassade fält för att se hela försäljningsresan för dina leads. Denna smarta teknikplattform låter dig uppleva kraftfulla försäljningsprognoser och insikter var som helst och på alla enheter. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra lösning för att utnyttja meddelandeappar i sin försäljning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Teamgate är en lättanvänd programvara för hantering av kundrelationer som är särskilt utformad för småföretag med tillväxtpotential.
Teamgate är ett enkelt och transparent, heltäckande CRM-system för försäljning som erbjuder den funktionalitet som ditt småföretag faktiskt behöver. Allt från smart registrering och hantering av leads till kraftfulla och avancerade analyser av försäljningspipelinen, allt finns där för dig. Teamgate är utrustad med viktiga integrationer för ytterligare aktiviteter och kombinerar allt för att vara en komplett CRM-lösning för din verksamhet. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Sverige Lokal produkt
Ett visuellt och användarvänligt CRM-system anpassat efter dina behov för en enklare arbetsdag.
Lime CRM är ett marknadsledande och användarvänligt system som förenklar arbetsdagen för dig och dina kollegor. Lime CRM samlar dina kunder, affärer och kampanjer på ett ställe. Med smarta integrationer till dina andra system, ger Lime CRM dig en översikt av verksamheten och förebygger dubbelarbete. Kan användas i cloudmiljö eller på er egna server. Optimalt för 10 användare och uppåt. Lär dig mer om Lime CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Samla in och lagra lead- och kunddata med Ontraports kompletta CRM-verktygssvit. Dra sedan nytta av den i din marknadsföring för fler konverteringar.
Med Ontraport CRM kan du samla in och lagra mer data om din målgrupp än med något annat system, så att du kan hålla bättre koll på dina potentiella och befintliga kunder. Programvaran innehåller verktygen som varje företagsägare behöver för att konkurrera, inklusive anpassade fält, import, anpassade objekt, direktkanaler för försäljning, leadscoring och dirigering, uppgiftsautomatisering med mera. Eftersom Ontraports också är en programsvit för marketing automation kan du utnyttja alla dessa ovärderliga data för att fatta bättre marknadsföringsbeslut. Lär dig mer om Ontraport

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Covve är utformat för att hjälpa dig att förbättra hur du hanterar relationer och skapar affärsmöjligheter.
Din AI-drivna kontaktansvarige hjälper dig att hålla kontakten, utnyttja ditt nätverk och få det att växa. Skanna och digitalisera visitkort, få nyhetsaviseringar som påverkar dina kontakter, ta kontakt med smarta påminnelser, ditt personliga CRM, förbättrar dina kontakter, segmentera och navigera snabbt i ditt kontaktnätverk, skapa och dela ditt elektroniska visitkort, håller dina data privata och säkra, hjälp finns alltid att få på Lär dig mer om Covve App

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder. Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe. Är du intresserad av ett CRM för småföretag? Sväng förbi och få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning och få tillgång till alla verktyg idag. Lär dig mer om User.com

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
En Mac-vänlig CRM-lösning utformad som en central plats för att hantera kunder, prospekt, e-post, kalender, uppgifter med mera.
Håll kontakten med dina affärskontakter, samarbeta som ett team och få dina kunder, potentiella kunder och andra intressenter, tillsammans med all kommunikation, alla aktiviteter, dokument och filer, i en gemensam databas. Lär dig mer om SpinOffice

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Chatabox är en förenklad CRM-plattform för företag som är fullpackad med många funktioner och till ett konkurrenskraftigt pris från 35 AUD.
Chatabox är ett molnbaserat CRM som är helt skalbart och användarvänligt med sömlöst arbetsflöde och automatiseringsfunktioner som förenklar sälj- och leadhanteringsprocessen. Standardfunktionerna inkluderar spårning och delning av kontakters e-post, bilagor, möten, kundrelationer, marknadsföring, leadgenerering, lagring, offerter och anbud, fakturering med anpassningsbara instrumentbräden plus en rad andra funktioner från 35 AUD. Lära sig mer om Chatabox. Lär dig mer om Chatabox

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads.
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
GOT CRM är kanske den bästa CRM-programvaran för optimering av din organisation genom övervakning av säljavtal.
GOT CRM, ett system för försäljning och marketing automation, blev mycket effektivare för en organisation. GOT CRM förenklar din verksamhet med interaktiva instrumentbrädor och anpassad rapportering för effektiv hantering av leads. Effektivisera din försäljningsprocess genom att organisera och prioritera dina kunder med ett klick. Stödjer din verksamhet i varje steg med helt ny och revolutionerande lead-hantering som låter dig skicka korrekta fakturor automatiskt i ett steg. Helt säkra och avancerade funktioner. Lär dig mer om GOT CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Lösning för hantering av kundrelationer som hjälper företag att hantera kontaktlistor, planera uppföljningar, föra anteckningar och mycket mer.
Lösning för hantering av kundrelationer som hjälper företag att hantera kontaktlistor, planera uppföljningar, föra anteckningar och mycket mer. Lär dig mer om TOCA CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering