I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

CRM-system för småföretag

CRM-system för småföretag automatiserar kundinformationshantering och spårning av kundinteraktion för företag med färre än 50 anställda.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system för småföretag

Sverige Visa lokala produkter
37 resultat
Skala upp ditt företag med Pipedrives smarta CRM: programmet som hjälper dig att öka intäkterna på ditt sätt. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives smarta CRM är skapat av säljare för säljare för att hjälpa små företag världen över att öka sina intäkter och skala upp sina verksamheter. Med en mängd säljfunktioner, kraftfulla automatiseringar, flexibla prisplaner och fler än 270 inbyggda integrationer har Pipedrive vunnit fler än 98 000 företags hjärtan och stått för affärer värda över 85 miljarder dollar. Prova Pipedrive gratis i 14 dagar. Inget kreditkort behövs! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Bigin är ett CRM-system för småföretag som hjälper till att samordna kundverksamheten och vårda kundrelationerna på ett effektivt sätt. ​ Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin är ett skräddarsytt CRM-system som är särskilt utformat för småföretag och uppfyller deras unika behov på ett effektivt sätt. Det erbjuder ett mycket användarvänligt gränssnitt med enkla men kraftfulla funktioner till ett plånboksvänligt pris. *Få tillgång till alla data som behövs för att driva och utveckla ett företag – allt från en enda plats med en 360-gradersvy. *Använd dedikerade och sammankopplade pipelines för att hantera alla kundinriktade verksamheter. *Kommunicera med kontakter via flera kanaler – telefon, e-post, sociala medier, WhatsApp och onlinemöten *Mät och spåra viktiga mätvärden som konverteringsgrad för leads, teamets produktivitet, försäljningsmål och mycket mer med omfattande instrumentpaneler. *Automatisera vardagliga men viktiga uppgifter som uppföljningsmejl, uppgiftstilldelningar, uppdatering av affärsstadier och realtidsaviseringar genom intuitiva arbetsflöden. *Integrera Bigin med andra Zoho- och icke-Zoho-appar för att hantera alla aspekter av verksamheten. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
monday CRM is a great CRM software for small business sales teams. Capture leads, manage deals, retain customers, and more. Lär dig mer om monday CRM
monday CRM är en fantastisk CRM-programvara för mindre företags säljteam. Den visuella och flexibla programvaran gör det möjligt för team att fånga upp leads, vårda sina försäljningspiplines och behålla kunder, allt i en enda lättanvänd plattform. Du kan använda smarta och visuella anslagstavlor för att tilldela objekt, få värdefulla insikter, hålla koll på dina nyckeltal, dela filer och mycket mer. Lär dig mer om monday CRM

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer. Lär dig mer om Capsule
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag i alla storlekar att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder, bygga starka relationer och få ut det mesta av säljmöjligheter. Ha dina kontakter på ett och samma ställe, hantera säljmöjligheter och skapa försäljning. Den integreras med populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier. Gratis konto tillgängligt för upp till två användare, eller betalda konton från 18 USD per månad. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete för CRM och automatiserad marknadsföring är en allt-i-ett-lösning för småföretag som hjälper hela ditt team att nå sina mål. Med försäljning, marknadsföring, kundservice och drift allt inbyggt i samma system blir ditt företag en smidig, datadriven organisation med en komplett helhetsvy över kundens livscykel. Utöka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och utveckla en optimerad kundupplevelse i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Zoho CRM ger småföretag en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger SMBs en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatisering, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, kundsupport och service, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära affärsappar i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
NetSuite CRM upprätthåller end-to-end-hantering av marknadsföring, försäljning, orderuppfyllelse och support för en sömlös kundupplevelse från början till slut.
NetSuite hjälper företag att upprätthålla vitala, dynamiska relationer med kunder. Med insyn i realtid i hela kundrelationen ‒ från preferenser till transaktionshistorik ‒ och en 360-gradersvy av kundlivscykeln, från leads hela vägen till affärsmöjlighet, säljorder, orderuppfyllelse och support. NetSuite-användare har allt de behöver för att upprätthålla relationerna med kunderna vid varje kontaktpunkt. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
EngageBay CRM hjälper växande företag att organisera all sin kundinformation på ett ställe för att köra riktade och anpassade kampanjer.
Alla dina e-postmeddelanden, samtal, anteckningar och framsteg spåras automatiskt. Sluta slösa tid på vardagliga administrativa uppgifter. Låt EngageBay ta hand om dessa aktiviteter medan du fokuserar på försäljning. Använd målformulering, självreflektion och respons för att få önskat säljbeteende och förbättra det totala säljresultatet. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
SaaS-programvara byggd för säljare för att hålla koll på deras försäljningspipeline och slutföra fler affärer.
Om du letar efter ett CRM för ditt säljteam är det noCRM som är rätt val. Till skillnad från ett traditionellt CRM-system ökar noCRM produktiviteten genom att låta säljarna skapa leads på några få sekunder (e-post, mobil, visitkort, hemsidor, kalkylblad) och hantera försäljningscykeln från början till slut. Chefer och representanter kan övervaka sin pipelines hälsa med den visuella säljpipelinen och synkronisera påminnelser med sina kalendrar, så att ingen uppföljning missas och inga viktiga leads tappas. Lär dig mer om noCRM.io

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Kajabi är ett allt i ett-verktyg som har skapats för att ge människor möjlighet att skapa digitala produkter och marknadsföra och sälja sin expertis online.
Kajabi gör att du kan tjäna pengar på dina kunskaper online. Skapa onlinekurser, webbplatser för medlemmar, grupper, poddsändningar, coachningsprogram och digitala nedladdningar. Använd mallarna för att rivstarta din försäljning. Marknadsför med en komplett hemsida, CRM, prestationsbaserad marknadsföring och säljkanaler. Få din verksamhet att växa med analyser, betalningshantering och resurser för kundutbildning. Lär dig mer om Kajabi

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Använd Ninox för att skapa en affärsapplikation som matchar arbetsflödet. Med Ninox går det att integrera CRM, ERP, personalavdelning och många fler...
Använd Ninox för att skapa en affärsapplikation som matchar arbetsflödet. Med Ninox går det att integrera och anpassa applikationer från olika avdelningar som CRM, ERP, personalavdelning, ekonomiavdelning, säljavdelning och projektledning för att effektivisera verksamheten så effektivt som möjligt. Dessutom främjar Ninox funktioner för teamsamarbete och integrering av de vanligaste tjänsterna, t.ex. Google (Sheets, Drive, Calendar, Forms) och många fler. Lär dig mer om Ninox

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Accelo är ett smart säljverktyg och hanterar sömlöst all säljrelaterad kommunikation på ett och samma ställe.
Accelo är utformat specifikt för småföretag och är ett enkelt sätt att ha all din säljrelaterade kommunikation på ett och samma ställe. Samla ditt team genom att automatiskt kartlägga och dela e-postmeddelanden, bilagor, avtalade tider, anteckningar och anpassade fält för att se hela försäljningsresan för dina leads. Denna smarta teknikplattform låter dig uppleva kraftfulla försäljningsprognoser och insikter var som helst och på alla enheter. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, outreach, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering.
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera människor. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta, hitta deras e-postadresser automatiskt och gör massutskick med personliga fält via e-post eller LinkedIn. Tilldela dem till pipelines och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och skapa en optimal databas. Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra lösning för att utnyttja meddelandeappar i sin försäljning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Teamgate är en lättanvänd programvara för hantering av kundrelationer som är särskilt utformad för småföretag med tillväxtpotential.
Teamgate är ett enkelt och transparent, heltäckande CRM-system för försäljning som erbjuder den funktionalitet som ditt småföretag faktiskt behöver. Allt från smart registrering och hantering av leads till kraftfulla och avancerade analyser av försäljningspipelinen, allt finns där för dig. Teamgate är utrustad med viktiga integrationer för ytterligare aktiviteter och kombinerar allt för att vara en komplett CRM-lösning för din verksamhet. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Salesflare är ett intelligent CRM för små B2B-företag och nystartade företag som vill sälja mer genom mindre arbete.
Salesflare är ett intelligent CRM för små B2B-företag och nystartade företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Ett visuellt och användarvänligt CRM-system anpassat efter dina behov för en enklare arbetsdag.
Lime CRM är ett marknadsledande och användarvänligt system som förenklar arbetsdagen för dig och dina kollegor. Lime CRM samlar dina kunder, affärer och kampanjer på ett ställe. Med smarta integrationer till dina andra system, ger Lime CRM dig en översikt av verksamheten och förebygger dubbelarbete. Kan användas i cloudmiljö eller på er egna server. Optimalt för 10 användare och uppåt. Lär dig mer om Lime CRM

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy Enterprise. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Territoriumhantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Segmentering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Uppgiftshantering