Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
207 resultat
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday.com är en fantastisk CRM-programvara för mindre företags säljteam. Den visuella och flexibla programvaran gör det möjligt för team att fånga upp leads, vårda sina försäljningspiplines och behålla kunder, allt i en enda lättanvänd plattform. Du kan använda smarta och visuella anslagstavlor för att tilldela objekt, få värdefulla insikter, hålla koll på dina nyckeltal, dela filer och mycket mer. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Skala upp ditt företag med Pipedrives smarta CRM: programmet som hjälper dig att öka intäkterna på ditt sätt. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives smarta CRM är skapat av säljare för säljare för att hjälpa små företag världen över att öka sina intäkter och skala upp sina verksamheter. Med en mängd säljfunktioner, kraftfulla automatise ringar, flexibla prisplaner och fler än 270 inbyggda integrationer har Pipedrive vunnit fler än 98 000 företags hjärtan och stått för affärer värda över 85 miljarder dollar. Prova Pipedrive gratis i 14 dagar. Inget kreditkort behövs! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
SaaS-programvara byggd för säljare för att hålla koll på deras försäljningspipeline och slutföra fler affärer. Lär dig mer om noCRM.io
Om du letar efter ett CRM för ditt säljteam är det noCRM som är rätt val. Till skillnad från ett traditionellt CRM-system ökar noCRM produktiviteten genom att låta säljarna skapa leads på några få sekunder (e-post, mobil, visitkort, hemsidor, kalkylblad) och hantera försäljningscykeln från början till slut. Chefer och representanter kan övervaka sin pipelines hälsa med den visuella säljpipelinen och synkronisera påminnelser med sina kalendrar, så att ingen uppföljning missas och inga viktiga leads tappas. Lär dig mer om noCRM.io

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads. Lär dig mer om Onpipeline
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Zoho CRM ger småföretag en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger SMBs en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatisering, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, kundsupport och service, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära affärsappar i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys , tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
EngageBay CRM hjälper växande företag att organisera all sin kundinformation på ett ställe för att köra riktade och anpassade kampanjer. Lär dig mer om EngageBay
Alla dina e-postmeddelanden, samtal, anteckningar och framsteg spåras automatiskt. Sluta slösa tid på vardagliga administrativa uppgifter. Låt EngageBay ta hand om dessa aktiviteter medan du fokuserar på försäljning. Använd målformulering, självreflektion och respons för att få önskat säljbeteende och förbättra det totala säljresultatet. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer. Lär dig mer om Capsule
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag i alla storlekar att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder, bygga starka relationer och få ut det mesta av säljmöjligheter. Ha dina kontakter på ett och samma ställe, hantera säljmöjligheter och skapa försäljning. Den integreras med populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier. Gratis konto tillgängligt för upp till två användare, eller betalda konton från 18 USD per månad. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Salesflare är ett intelligent CRM för små B2B-företag och nystartade företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Lär dig mer om Salesflare
Salesflare är ett intelligent CRM för små B2B-företag och nystartade företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktione r med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter. Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, uppsökande verksamhet, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering. Lär dig mer om Jobin.cloud
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera människor. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta, hitta deras e-postadresser automatiskt och gör massutskick med personliga fält via e-post eller LinkedIn. Tilldela dem till pipelines och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och skapa en optimal databas. Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Chatabox är en förenklad CRM-plattform för företag som är fullpackad med många funktioner och till ett konkurrenskraftigt pris från 35 AUD. Lär dig mer om Chatabox
Chatabox är ett molnbaserat CRM som är helt skalbart och användarvänligt med sömlöst arbetsflöde och automatiseringsfunktioner som förenklar sälj- och leadhanteringsprocessen. Standardfunktionerna inkluderar spårning och delning av kontakters e-post, bilagor, möten, kundrelationer, marknadsföring, leadgenerering, lagring, offerter och anbud, fakturering med anpassningsbara instrumentbräden plus en rad andra funktioner från 35 AUD. Lära sig mer om Chatabox. Lär dig mer om Chatabox

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Lär dig mer om Mailchimp

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Lär dig mer om Nimble

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
More Growth, Less Busy Work Our marketing automation removes the headaches and busy work while accelerating growth.
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
NetSuite CRM upprätthåller end-to-end-hantering av marknadsföring, försäljning, orderuppfyllelse och support för en sömlös kundupplevelse från början till slut.
NetSuite hjälper företag att upprätthålla vitala, dynamiska relationer med kunder. Med insyn i realtid i hela kundrelationen ‒ från preferenser till transaktionshistorik ‒ och en 360-gradersvy av kundlivscykeln, från leads hela vägen till affärsmöjlighet, säljorder, orderuppfyllelse och support. NetSuite-användare har allt de behöver för att upprätthålla relationerna med kunderna vid varje kontaktpunkt. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Lär dig mer om Act!

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Lär dig mer om Copper

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Everything you need in a small business CRM: contacts, proposals, contracts, payments, & more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
The go-to small business CRM for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
Less Annoying CRM is a simple contact manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial, and customer service is always free through the phone and email. Lär dig mer om Less Annoying CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Lär dig mer om Insightly

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
End-to-end client experience platform built for small businesses.
Meet Thryv, the end-to-end client experience platform built for small businesses. Thryv integrates essential business functions like estimates and invoicing, appointment scheduling, payment processing , text and email campaigns, managing customer lists, social media, and more. Lär dig mer om Thryv

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Lär dig mer om SugarCRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
An easy to use CRM that helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams working B2B, our CRM is super-easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and app integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth. Lär dig mer om Really Simple Systems CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Small Business CRM for teams on Mac & iOS. Great for teams of 1-100 employees that want to keep clients happy.
Daylite is a CRM for small businesses of 1-100 employees that love Macs. If you're struggling to keep track of communication with clients, follow-ups on deals, and next steps on projects, Daylite will be your best friend! Daylite is flexible and easy to customize. Plus it works with Apple Mail, Apple Contacts, iCal, Siri, Reminders and more of the Apple features you love! Save time and grow your small business with Daylite. Lär dig mer om Daylite for Mac

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Maximizer isn't just another CRM. We provide businesses with the tools to enrich customer relationships and boost their bottom line.
Maximizer is a sales-focused CRM solution loaded with features, perfect for organizations of any size. Trusted for over 30 years by over 1 million users and over 120,000 companies, you'll never miss another follow-up with top-rated tools for contact management, lead management, customer service, business analytics, mobile app, and several integrations. Maximizer is the only CRM offering both a Cloud and a self-hosted, On-Premise option. Find out for yourself just how easy Maximizer is to use! Lär dig mer om Maximizer CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger is an easy-to-use and customisable CRM built for Small Businesses. Vtiger enables marketing teams to capture and nurture leads, sales teams to score, track and close deals, and support teams to access complete customer history and provide exceptional support. Vtiger provides your sales, customer support, and marketing teams with one view of customers - past interactions, campaigns, wins, losses, responses, invoices, cases, projects and more without switching between screens and products. Lär dig mer om Vtiger CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
CRM that sits right within your Outlook. It helps manage Contacts, Sales, Projects, and Marketing. Also available as a web and mobile.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Customers, Sales, Projects, and Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Lär dig mer om eWay-CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
All-in-one LinkedIn software that allows users to create automated sales funnels on LinkedIn and improve sales prospecting.
Willing to send a connection request on LinkedIn, shoot a thank you message after the request is accepted, then send a sales message and continue with follow-ups? Then Octopus CRM is the right tool for you, which allows to: - send connection requests in bulk - mass message connections - auto endorse skills - auto view profiles - build a sales funnel on LinkedIn. - and view analytics page that shows LinkedIn daily performance, campaign conversion rates, and more. Lär dig mer om Octopus CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
A CRM providing powerful web & mobile features with a simple user interface, quick set-up & adoption, and outstanding customer support.
AutoRaptor is the #1 most user-friendly & powerful CRM for independent and BHPH dealerships. AutoRaptor: Allows dealers to implement an effective sales process by capturing leads from all sources in one place; Provides powerful features that are easy to use; Helps dealerships handle volume with automated features; Tells your sales team which leads to focus on by prioritizing customers who are ready to buy; and supports dealers when they have questions with quick and knowledgeable responses. Lär dig mer om AutoRaptor CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface resulting in high adoption rates and faster ROI.
Pipeliner has revolutionized CRM with our unique visual interface, no-code workflow automation engine, and instant, dynamic insights and reporting. There is no other CRM that provides both salespeople and sales management with so many ways of displaying and analyzing sales data while also delivering intelligent, system-generated insights. Plus, thanks to our automation engine and ease of integration with other systems (such as email, ERP, Marketing), Pipeliner eliminates many manual tasks. Lär dig mer om Pipeliner CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, and have it all handy, wherever you are.
Gain and retain clients with a powerful CRM app by vcita. Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub, get a birds-eye view of your clients' history, appointments, payments, invoices, documents and conversations and easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members. Have all the information handy wherever you are and whenever you need it with a friendly mobile app. Lär dig mer om vcita

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Workiz provides an easy-to-use platform that allows service pros to manage their scheduling, invoicing, payment processing, and more.
Tired of managing your field service business with a bunch of different tools? Workiz is the leading all-in-one field service management platform for growing businesses. It's designed by and for field service professionals, so you can trust it. More than 110,000 pros in North America use it. Workiz gives you all the tools you need to streamline operations and increase revenue. Book a free demo: https://link.workiz.com/gartner Start a free trial: https://link.workiz.com/gartner-org Lär dig mer om Workiz

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Got a business problem? Fix it with Claris FileMaker the leading low-code platform. Create apps to meet all your unique business needs.
Claris FileMaker is the leading low-code platform that allows you to build custom solutions that solve your unique business problems. Quickly create apps to manage and track projects, events, contacts, inventory, assets, invoicing, and to automate workflows and more. With built-in templates, a drag-and-drop design, and an intuitive graphical UI, you can create your own custom apps in no time that work on every device and platform. Trusted by 50,000+ of the world’s greatest companies. Lär dig mer om Claris FileMaker

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Lär dig mer om Salesforce Essentials

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Real estate CRM system that contains MLS data, lead management, follow-up prompts, compelling content, and drip campaigns
Updated for 2022 real estate, the new Top Producer X CRM gives today's agents the tools they need to maintain relationships at every stage of the client life cycle. With integrated websites, texting, 'X' factor insights, and automated marketing we help agents use simple follow up tools to build lifelong relationships. Updates include search & save MLS properties, auto-update contacts, email tracking and calendar sync! Lär dig mer om TOP PRODUCER

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Close is the all-in-one sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue.
Close is the sales engagement CRM designed to help SMBs turn more leads into revenue. At Close, were dedicated to the business of the future: smart, agile teams who work remotely. If you're a tech-enabled team who needs to scale without overpaying for enterprise software, you've found the right sales tool. Close lets you email, call, and text your leads, all without add-ons. Packed with productivity tools like task reminders and Power Dialer, you'll reach more leads and follow up more often. Lär dig mer om Close

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Accelo är ett smart säljverktyg och hanterar sömlöst all säljrelaterad kommunikation på ett och samma ställe.
Accelo är utformat specifikt för småföretag och är ett enkelt sätt att ha all din säljrelaterade kommunikation på ett och samma ställe. Samla ditt team genom att automatiskt kartlägga och dela e-postmeddelanden, bilagor, avtalade tider, anteckningar och anpassade fält för att se hela försäljningsresan för dina leads. Denna smarta teknikplattform låter dig uppleva kraftfulla försäljningsprognoser och insikter var som helst och på alla enheter. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Major web update in 2020 | A service management CRM. Renowned for service management, scheduling, sales and exceptional mobile apps
Major web update in 2020 | A service management CRM, renowned for service management, scheduling and sales. Delivers exceptional iOS + Android apps to businesses who need to manage field workflow within a customer or project context. Includes robust desktop platform and amazing Google, QuickBooks, Xero and online form integrations. Solve is also used to surface real-time equipment data onto customer records and dispatch workflow. Ask us how. Recognized for outstanding support by thousands. Lär dig mer om Solve CRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra lösning för att utnyttja meddelandeappar i sin försäljning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om amoCRM

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you close more deals. This sales platform tracks all your customer interactions in one unified interface. It's quick to implement and easy to use: 70% of companies are able to get Sell up and running in 7 days or less. Your teams will be able to focus on selling not admin work and can spend less time on data entry. 80% of customers agree that Zendesk has made their teams more efficient. Lär dig mer om Zendesk Sell

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
A CRM where memberships, classes, events, retail + more can be purchased by customers through your app, website, in person, and online.
MyStudio enables customers to buy from you, anywhere and at any time. Memberships, events, trials, classes and retail can be purchased by customers through a customized member app, custom website, on all social media channels, and anywhere there is internet. Everything can be set up and launched within minutes of creating a MyStudio account. Lär dig mer om MyStudio

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering
The Sales CRM With Marketing Suite That Builds Rapport With You. CRM, Email Marketing, Social Posting, Texting, Video Email, And More.
98% of customers rate VipeCloud's Value For Money at 4 stars and above! With our complete Sales CRM and Marketing Suite, combined with our culture of support, you and your team will rapidly accelerate growth. 99% of customers rate our support at 4+ stars! Empower your sales team to prioritize the hottest leads with pipeline management, workflow automation, lead scoring, estimates, QuickBooks integration, and more. Our industry-leading support team has your back every step of the way. Lär dig mer om VipeCloud

Funktioner

  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Uppgiftshantering
  • Lead-kvalificering
  • Livechatt
  • Segmentering
  • Territoriumhantering