Sverige Visa lokala produkter
122 resultat
monday.com, programvara för agil projektledning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, programvara för agil projektledning, hjälper team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att hantera ditt arbete på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, anpassningsbara arbetsflöden, beroenden, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Craft.io är en av de bästa produkthanteringsprogramvarorna för produktchefer som förvandlar nya idéer till fantastiska produkter. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Craft.io
Craft.io är ett produkthanteringsverktyg som ger produktchefer möjlighet att utföra sitt arbete från responsinsamling, planering, beslutsfattande, planering och mer i ett specialbyggt verktyg som integreras med dagens vanligaste plattformar. Craft.io blir produktsystemet för dokumentation: den auktoritativa datakällan som säkerhetskopierar dessa viktiga produktbeslut så att produktchefer kan känna sig tryggare, påverka intressenter och leda med auktoritet. Lär dig mer om Craft.io

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanban-tavlor gör prioritering av uppgifter enkelt med Backlog, det allt i ett-baserade webbaserade projektledningsverktyget. Lär dig mer om Backlog
Kanban-tavlor gör uppgiftsprioritering lätt med hjälp av Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering möjliggör Backlog sömlöst teamsamarbete i både stora och små organisationer. Kärnfunktionerna inkluderar tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), deluppgifter, anpassade statusar, fildelning, Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Flying Donut är en kraftfull, enkel, effektiv, samarbetsbaserad onlineprogramvara för Scrum och Kanban för offentliga och privata projekt. Lär dig mer om Flying Donut
Flying Donut är ett kraftfullt, enkelt, effektivt Scrum- och Kanban-verktyg som redan från början är ett flexibelt samarbetsverktyg i realtid för möjliggörande av transparens och kommunikation mellan distribuerade, fjärranslutna eller samlokaliserade team. Den grundläggande idén bakom utformningen av Flying Donut är enkelhet, vilket gör att teamen kan vara flexibla och inte bara öva på att vara det. Den går tillbaka till de agila grunderna, med ett realtidsgränssnitt som gör det både smidigt och enkelt att samarbeta. Lär dig mer om Flying Donut

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
ClickUp är ett Kanban-verktyg som gör det mycket användbart för alla team som vill visualisera och hantera arbetsflöden Lär dig mer om ClickUp
Visualisera dina anslagstavlor i en enda vy, anpassa ditt arbetsflöde, gör stora ändringar i uppgifter och håll dig på rätt spår med kraftfull sortering och filtrering med allt i ett Kanban-verktyget ClickUp. ClickUp används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Det är ett bra verktyg i Kanban och hjälper dig att visualisera alla dina arbetsflöden i en enda app. Byggd för personligt bruk och för team i alla storlekar och branscher. ClickUp passar alla som vill ha ett enkelt och robust Kanban-verktyg Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
MeisterTask är det mest intuitiva Kanban-verktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva Kanban-verktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Bitrix24 100 % gratis Kanban-programvara som används av 6 miljoner företag. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 100 % gratis Kanban-programvara som används av 6 miljoner företag. Molnet, mobil och öppen källa. Kanban för uppgiftshantering, projektledning och CRM. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanban-tavlan är enkel att använda, anpassningsbar och gör att du kan fokusera på detaljer på uppgiftsnivå. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är den prisbelönta projektledningslösningen som hjälper tusentals snabbrörliga team att uppnå sina mål. Få full insyn i alla rörliga delar av projektet i realtid. Tavlan är helt anpassningsbar till ditt arbetsflöde. Du kan också dra och släppa uppgiftskort och sortera dem efter prioritet för bättre organisation och produktivitet. Team rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad efter att ha bytt till Easy Projects. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg.
Asana är ett Kanban-styrelseverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Wrike är en arbetsledningsprogramvara med Kanban-tavlor, Gantt-diagram, automatisk tilldelning, anpassade förfrågningsformulär och mer än 400 integrationer.
Fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på Wrikes Kanban-verktyg. Wrikes programvara gör det möjligt för team att samarbeta var som helst med hjälp av Kanban-tavlor, Gantt-diagram, anpassade förfrågningsformulär, tidsuppföljning, rapporter, uppdateringar i realtid, visuell korrektur och automatisk tilldelning på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med över 400 applikationer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Hantera dina uppgifter visuellt. Pröva Miro, en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Använd Miros Kanban-ramverk för att hålla dig organiserad och konsekvent leverera fantastiska resultat som ett team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Lär dig mer om Aha!

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
ProjectManager’s easy-to-use Kanban board provides an intuitive, visual way to organize and manage your projects.
ProjectManager’s easy-to-use Kanban board provides an intuitive, visual way to organize and manage your projects. Create and customize your workflows, get insights on work status, set priorities and assign tasks, add documents and images to tasks and report in real time. This cloud-based solution is ideal for hybrid teams that span multiple locations and work styles, and can be accessed anywhere, anytime. Try free for 30 days! Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Task/Project Management & Collaboration app with Kanban, Gantt Chart & Time Tracker.
Kanbanchi for G Suite is the only online project management / task management / collaboration software with Kanban Board, Gantt Chart and Time Tracker. Project boards with lists and cards visualise a workflow of all your tasks and activities. Collaborate with your team in real time and manage your projects visually! Lär dig mer om Kanbanchi

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Taskworld är en applikation för projekthantering som låter dig skapa Kanban-styrelser, teamkommunikation och projektplanering i en enda app
Taskworld är det enklaste sättet för team att skapa Kanban-tavlor hålla koll på arbetet. Programvaran innehåller visuell uppgiftshantering, projektplanering, spårning av distansarbete och teamkommunik ation i en enda robust app. Taskworld fokuserar i synnerhet på hantering av Kanban-tavlor och inkluderar även funktioner som tidsuppföljning, automatiserade aviseringar, beroendeförhållanden, tidslinjevyer och integrationer så att ditt team kan uppnå bättre och snabbare resultat efter varje projekt och få saker gjorda. Lär dig mer om Taskworld

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
CardBoard helps teams collaboratively explore and visualize product ideas, user experiences, customer journeys and more.
CardBoard is the world's #1 user story mapping app. Collaborate with you team in real-time even if they are scattered across the globe. Easy to use and helps team build products that customers love. Sync your boards with tools like Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne and Pivotal Tracker. Your boards stay up to date whenever you make a change. See what you have been missing and try CardBoard. Lär dig mer om CardBoard

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform built for collaboration.
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform. That means that our product is built by users, for users, via feedback on our Forum. With flexible project layouts, native email, resourcing, group messaging, and file sharing, Hive connects all aspects of your work. Join thousands of companies moving faster with Hive’s powerful project and process management software. Lär dig mer om Hive

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanban product teams use productboard to confidently decide what to build next.
productboard is the Kanban product management system that aligns everyone on the right features to build next. Designed on the Product Excellence methodology, it is used by modern, customer-driven organizations like Zendesk, UiPath, Avast, and Envoy. With its customizable boards, productboard offers the right balance of guidance and flexibility to help product teams understand what users really need, prioritize what to build next, and rally everyone around the roadmap. Lär dig mer om Productboard

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Agile Project Management Software. Scrum and Kanban compatible solution. Intuitive and efficient. Handle all your projects in one place
VivifyScrum helps you handle all your projects in one place. It is a software as a service solution for agile project management and collaboration. Scrum and Kanban compatible. Extremely intuitive and easy to use with real-time updates. Now, with a new version, it offers a variety of features tailored to suit the needs of small agile teams and large organizations alike: Collaboration boards (Scrum and Kanban), Team Management, clients and invoicing, Time Management, Reports and more. Lär dig mer om VivifyScrum

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam med simbanor, WIP-gränser, tidsuppföljning och prioritering av eftersläpning genom värde–ansträngning
Hygger – ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam, som är älskat både av tekniska och icke-tekniska personer eftersom det är ”lika enkelt som Trello, lika kraftfullt som Jira”. Kanban-tavlorna har förbättrats med simbanor, WIP-gränser, tidsspårning och scrum-stöd (storypunkter, statusdiagram osv.). Hantera din eftersläpning och prioritera funktioner eller uppgifter genom värde–ansträngning-prioritering. Skapa översikter på hög nivå och dela dem med ditt team. Lär dig mer om Hygger

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Wimi is designed to boost teamwork and team collaboration: instant messages, files sharing & drive, tasks, calendars, and more...
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing. Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter together. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Lär dig mer om Wimi

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanbanize hjälper företag att visualisera arbete, spåra projekt, optimera arbetsflöden för att uppnå organisatorisk transparens och öka effektiviteten.
Kanbanize är en Kanban-plattform som ger dig effektiv projektledning och leverans. Det hjälper chefer att få insyn i alla projekt, kopplar samman planering med utförande och vägleder kontinuerlig optimering av teamets arbetsflöden. Kanbanize är byggt med stor skala i åtanke och kan enkelt expandera från ett enda leveransteam till en strategisk portfölj. Lär dig mer om Kanbanize

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt.
airfocus är en lättanvänd programvara för prioritering och utarbetande av färdplan som hjälper team att prioritera, skapa effektivare färdplaner och fatta bättre beslut. Planera och dela med dig av ditt arbete samt nästa projekt och senare projekt så att alla är samordnade. Flytta programpunkter mellan Kanban-simbanorna snabbt med hjälp av det intuitiva drag-och-släpp-gränssnittet. Det intelligenta poängsystemet, prioritetsmatrisen och priority poker gör det möjligt för team att gemensamt prioritera och objektivt fatta beslut som Lär dig mer om airfocus

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete.
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanban Tool är en visuell projektledningstjänst för enkel arbetsflödesvisualisering och -optimering, vilket möjliggör teamsamarbete i realtid.
Kanban Tool är en visuell projektledningsapplikation för arbetsflödesoptimering och teamsamarbete i realtid. Den hjälper till att analysera och förbättra dina processer och därmed öka företagets effektivitet. Den är enkel att använda, mycket anpassningsbar och snabb. Tillgänglig i moln eller på plats. Det är det föredragna verktyget för arbetsflödeshantering för företag som vill ha en effektiv plattform utan krusiduller och som inte kräver någon utbildning. Lär dig mer om Kanban Tool

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Ett vackert och enkelt kanbanverktyg samt en visuell tidslinje. Se dina uppgifter färgkodade med datum och uppdragstagare i korthet.
Lättanvänt visuellt verktyg för uppgiftshantering. Planera dina uppgifter på en tavla och överför dem sedan till en tidslinje för att förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år. Ändring av planer? Det enkla dra-och-släpp-gränssnittet gör flexibel planering enkel. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner, dokument, evenemang och samarbetsfunktioner på en och samma plats gör det dina team mer produktiva. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfri version. Betalda planer från 4 EUR per månad och användare. Utsedd till ledande programvara för fjärrarbete och teamkommunikation av GetApp. Lär dig mer om Talkspirit

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, test cases, and issues
SpiraTeam is an integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your programs and portfolios, requirements, releases, test cases, issues, baselines, workflows, and tasks in one unified environment. With integrated customizable dashboards of key project information, SpiraTeam allows you to take control of your entire project lifecycle and synchronize the hitherto separate worlds of development and testing. Lär dig mer om SpiraTeam

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
ITM Platform is the Kanban Tools solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Kanban Tools software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. Lär dig mer om ITM Platform

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work.
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work. Planner gives teams a simple visual view of what everyone's working on, whether it's updating key milestones on a project timeline or sharing files with your distributed team. Planner integrates with Microsoft Office 365, including Outlook and SharePoint, so it's easy for people to stay connected. And since the app syncs between desktop, web and mobile, organizers can keep their plans up to date from wherever they are. Microsoft Planner helps get project plans started and moved into the cloud. Teams can see updates, upload files, send messages, and start conversations from Outlook or Planner on any device. Organize projects in a simple visual agenda that shows who's working on what, when updates are due, and what needs to happen next with one click to join a conversation about a task or project. Lär dig mer om Microsoft Planner

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Taiga är projektledningsverktyget för multifunktionella agila team. Det har en omfattande uppsättning funktioner men är fortfarande mycket enkelt att komma igång med
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Kanban-tavlorna har många anpassningsalternativ och zoomalternativ. Den har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive Epics, problemspårning, wiki och möjligheten att migrera till Scrum). Samtidigt är det mycket enkelt att komma igång med det intuitiva användargränssnittet. Lär dig mer om Taiga

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website and manage them in a user-friendly kanban board.
Userback is a visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect bug reports, user feedback, and other types of issues from inside their apps. Capture highly-contextual feedback with annotated screenshots, video recordings, console logs, session info, and everything you need to resolve issues faster. With kanban boards, inbox views, custom workflows, and integrations, Userback has everything you need to track and resolve issues in the way that works best for you. Lär dig mer om Userback

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
In ProofHub, you can view your team's workflow in Kanban, allowing you to identify bottlenecks and remain on track.
ProofHub all-in-one project management and team collaboration tool that offer Kanban view, Gantt charts, time estimates and more. Kanban view offers a visual way to managing your projects. Kanban view allows you to keep track of all your tasks, milestones and deliverable in one place. You can arrange cards in different lists based on priority or status and visualize the progress of each task with a simple drag-and-drop interface. Lär dig mer om ProofHub

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform. Lär dig mer om Stackby

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
ProductPlan kanban roadmap software is the easiest way to plan, visualize, and communicate your product strategy.
ProductPlan is easy-to-use kanban roadmap software designed to help teams better plan, visualize, and share the product strategy. Create beautiful, collaborative kanban roadmaps in minutes. Keep the team aligned with a flexible roadmap that is easily accessed across the entire organization. ProductPlan integrates with all of your favorite tools like Atlassian Jira, Trello, Slack, and Pivotal Tracker. Join thousands of product leaders who trust ProductPlan and start your free trial today. Lär dig mer om ProductPlan

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser.
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
A no-code platform for innovation and development. Intelligent and human-centric tool for PMO, Innovation and R&D. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud. Digitalise your development processes with a user-friendly tool. Gain efficiency, cost transparency, speed up your time-to-market and increase your ROI – get Return On Innovation! We turn your development costs into measurable results. Lär dig mer om Keto

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Gör det möjligt för agila team att visualisera, planera, koordinera och leverera stora initiativ snabbt och med tydlig insikt i det värde som levereras.
Planview LeanKit gör det möjligt för organisationer och team att använda företagets Kanban-tavlor för att visuellt spåra och hantera arbetsflödet från strategi till leverans. Genom att använda Planview LeanKit kan företag skala agilt och hantera, planera och samordna arbete över agila team. Kraftfull OKR-funktionalitet hjälper till att identifiera de rätta målen att nå på varje nivå i din organisation och fokuserar genomförandet på mätbara resultat. LeanKit integreras med apparna som ditt team använder varje dag. Lär dig mer om Planview LeanKit

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Brings Kanban boards right inside Gmail to bridge the gap between your emails and projects.
Bridge the gap between your emails and projects. Manage Kanban boards right inside Gmail and collaborate seamlessly without the constant tab switching. Drive projects visually by turning a Gmail Label, a distribution list or your entire inbox into Kanban boards. Assign cards to your team, set priorities and due dates synced with Google Calendar. Cut down grunt work with smart automations & integrate your boards 2-ways with Trello, or any other project management platform thanks to our API. Lär dig mer om Gmelius

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Planview Projectplace är en integrerad lösning för projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som hjälper team att få saker gjorda.
Planview Projectplace är en lösning för webbaserad projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som gör det enkelt för team att hantera och spåra framstegen i sitt arbete. Oavsett om ditt team befinner sig på andra sidan korridoren eller över hela världen får du allt du behöver för att planera projekt, hantera uppgifter, visuellt spåra framsteg och uppnå mål. Några av funktionerna inkluderar integrerade Kanban-tavlor och Gantt-schema, samarbetsbaserad dokumenthantering, hantering av uppgifter och arbetsbelastning, kommunikationsverktyg med mera. Lär dig mer om Planview Projectplace

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Disruptive software teams use Zenhub’s productivity and project management platform to ship better code, faster.
Zenhub is an industry-leading productivity and project management platform for agile software teams. Zenhub enables software development teams at high-growth organizations and open source projects to build better code more quickly. Zenhub connects the dots across all teams with automated agile features, real-time roadmap visibility, and team productivity insights. More than 7,000 disruptive teams worldwide rely on Zenhub to ship great code faster. Lär dig mer om ZenHub

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Connect your team with your clients team to chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done!
A project management tool your customers will LOVE to use! Project.co connects your team with your clients team so you can chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done! Other tools make working with clients feel like an afterthought. With Project.co working with clients and managing projects effectively is our core focus. All communication is kept in one place on every project so you have a single source of truth. Project management simplified! Lär dig mer om Project.co

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Transform lives and streamline day-to-day processes of your organization.
PlanStreet's case management software is tailor-made for social, healthcare and human services organizations. It eliminates manual processes and paperwork providing caseworkers a safe and secure platform. Our case management software automates manual processes and forms. Access it from the office, home or the field, wherever you are. Caseworkers, service providers and other stakeholders can easily use the software and access the important data related to them. Lär dig mer om PlanStreet

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Project management app for agencies
Are you an Agency owner? Are you still using tools like ClickUp, Asana, or Monday.com to manage your client projects & pay huge monthly costs? Please pay attention & read on!! Anywhere is a project management app developed especially for growing agencies. Anywhere not only helps you manage your projects for multiple clients, but it also helps you bring all your teams together on one single collaborative platform. Use Anywhere for: * Project Management * Client Management * Task Management Lär dig mer om Anywhere

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
SwiftKanban is a Visual Work Management Tool for helping you manage your work effectively and improve continuously.
SwiftKanban is widely considered to be the most powerful Enterprise/ Portfolio Kanban and Visual Project Management tool for both co-located and distributed teams and enterprises. It combines the best of Visual Management, Kanban, and Scrum to give you a powerful tool for Lean/ Agile software development, visual project management and business collaboration. Lär dig mer om SwiftKanban

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Agile task management and marketing calendar software powered by 1,000+ tools, templates, training, guides, and other DIY resources.
Demand Metric provides Agile task management and marketing calendar software to 150,000+ Marketers globally. Unlike most task management tools, with Demand Metric, you can ROLL UP, FILTER and VIEW TASKS ACROSS ALL YOUR PROJECTS and toggle between Board, Calendar, or List views anytime. You also get 1,000+ practical tools, templates, pre-built projects, training courses, reports and how-to guides to help you operationalize best practices. Don't reinvent the wheel, start your free trial today! Lär dig mer om Demand Metric

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning