Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för Kanbanverktyg

34 resultat
monday.com, programvara för agil projektledning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, programvara för agil projektledning, hjälper team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att hantera ditt arbete på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, anpassningsbara arbetsflöden, beroenden, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett verktyg för Kanban-tavlor som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt. Lär dig mer om airfocus
airfocus är en lättanvänd programvara för prioritering och utarbetande av färdplan som hjälper team att prioritera, skapa effektivare färdplaner och fatta bättre beslut. Planera och dela med dig av ditt arbete samt nästa projekt och senare projekt så att alla är samordnade. Flytta programpunkter mellan Kanban-simbanorna snabbt med hjälp av det intuitiva drag-och-släpp-gränssnittet. Det intelligenta poängsystemet, prioritetsmatrisen och priority poker gör det möjligt för team att gemensamt prioritera och objektivt fatta beslut som Lär dig mer om airfocus

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
MeisterTask är det mest intuitiva Kanban-verktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva Kanban-verktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanban Tool är en visuell projektledningstjänst för enkel arbetsflödesvisualisering och -optimering, vilket möjliggör teamsamarbete i realtid. Lär dig mer om Kanban Tool
Kanban Tool är en visuell projektledningsapplikation för arbetsflödesoptimering och teamsamarbete i realtid. Den hjälper till att analysera och förbättra dina processer och därmed öka företagets effektivitet. Den är enkel att använda, mycket anpassningsbar och snabb. Tillgänglig i moln eller på plats. Det är det föredragna verktyget för arbetsflödeshantering för företag som vill ha en effektiv plattform utan krusiduller och som inte kräver någon utbildning. Lär dig mer om Kanban Tool

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanban-tavlor gör prioritering av uppgifter enkelt med Backlog, det allt i ett-baserade webbaserade projektledningsverktyget. Lär dig mer om Backlog
Kanban-tavlor gör uppgiftsprioritering lätt med hjälp av Backlog, ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering möjliggör Backlog sömlöst teamsamarbete i både stora och små organisationer. Kärnfunktionerna inkluderar tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), deluppgifter, anpassade statusar, fildelning, Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Flying Donut är en kraftfull, enkel, effektiv, samarbetsbaserad onlineprogramvara för Scrum och Kanban för offentliga och privata projekt. Lär dig mer om Flying Donut
Flying Donut är ett kraftfullt, enkelt, effektivt Scrum- och Kanban-verktyg som redan från början är ett flexibelt samarbetsverktyg i realtid för möjliggörande av transparens och kommunikation mellan distribuerade, fjärranslutna eller samlokaliserade team. Den grundläggande idén bakom utformningen av Flying Donut är enkelhet, vilket gör att teamen kan vara flexibla och inte bara öva på att vara det. Den går tillbaka till de agila grunderna, med ett realtidsgränssnitt som gör det både smidigt och enkelt att samarbeta. Lär dig mer om Flying Donut

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Craft.io är en av de bästa produkthanteringsprogramvarorna för produktchefer som förvandlar nya idéer till fantastiska produkter. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Craft.io
Craft.io är ett produkthanteringsverktyg som ger produktchefer möjlighet att utföra sitt arbete från responsinsamling, planering, beslutsfattande, planering och mer i ett specialbyggt verktyg som integreras med dagens vanligaste plattformar. Craft.io blir produktsystemet för dokumentation: den auktoritativa datakällan som säkerhetskopierar dessa viktiga produktbeslut så att produktchefer kan känna sig tryggare, påverka intressenter och leda med auktoritet. Lär dig mer om Craft.io

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Bitrix24 100 % gratis Kanban-programvara som används av 6 miljoner företag. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 100 % gratis Kanban-programvara som används av 6 miljoner företag. Molnet, mobil och öppen källa. Kanban för uppgiftshantering, projektledning och CRM. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. Lär dig mer om EQUP
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanban, Scrum eller dina processer och arbetsflöden – Agile Task Board främjar ditt sätt att arbeta på ett flexibelt sätt. Lär dig mer om Agile Task Board
Agile Task Board för SharePoint och Office 365 – Upprätthåll en översikt över ditt team och dina projektuppgifter. Håll reda på aktuella uppgiftsstatusar och dela dem med alla projektdeltagare. Uppdatera teamets uppgifter medan du diskuterar dem. Agile Task Board är flexibelt, tydligt uppställt, transparent för alla och lätt att använda. Lär dig mer om Agile Task Board

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
ClickUp är ett Kanban-verktyg som gör det mycket användbart för alla team som vill visualisera och hantera arbetsflöden
Visualisera dina anslagstavlor i en enda vy, anpassa ditt arbetsflöde, gör stora ändringar i uppgifter och håll dig på rätt spår med kraftfull sortering och filtrering med allt i ett Kanban-verktyget ClickUp. ClickUp används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Det är ett bra verktyg i Kanban och hjälper dig att visualisera alla dina arbetsflöden i en enda app. Byggd för personligt bruk och för team i alla storlekar och branscher. ClickUp passar alla som vill ha ett enkelt och robust Kanban-verktyg Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Wrike är en arbetsledningsprogramvara med Kanban-tavlor, Gantt-diagram, automatisk tilldelning, anpassade förfrågningsformulär och mer än 400 integrationer.
Fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på Wrikes Kanban-verktyg. Wrikes programvara gör det möjligt för team att samarbeta var som helst med hjälp av Kanban-tavlor, Gantt-diagram, anpassade förfrågningsformulär, tidsuppföljning, rapporter, uppdateringar i realtid, visuell korrektur och automatisk tilldelning på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med över 400 applikationer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Hantera dina uppgifter visuellt. Pröva Miro, en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Använd Miros Kanban-ramverk för att hålla dig organiserad och konsekvent leverera fantastiska resultat som ett team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanban-tavlan är enkel att använda, anpassningsbar och gör att du kan fokusera på detaljer på uppgiftsnivå.
Easy Projects är den prisbelönta projektledningslösningen som hjälper tusentals snabbrörliga team att uppnå sina mål. Få full insyn i alla rörliga delar av projektet i realtid. Tavlan är helt anpassningsbar till ditt arbetsflöde. Du kan också dra och släppa uppgiftskort och sortera dem efter prioritet för bättre organisation och produktivitet. Team rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad efter att ha bytt till Easy Projects. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Taskworld är en applikation för projekthantering som låter dig skapa Kanban-styrelser, teamkommunikation och projektplanering i en enda app
Taskworld är det enklaste sättet för team att skapa Kanban-tavlor hålla koll på arbetet. Programvaran innehåller visuell uppgiftshantering, projektplanering, spårning av distansarbete och teamkommunik ation i en enda robust app. Taskworld fokuserar i synnerhet på hantering av Kanban-tavlor och inkluderar även funktioner som tidsuppföljning, automatiserade aviseringar, beroendeförhållanden, tidslinjevyer och integrationer så att ditt team kan uppnå bättre och snabbare resultat efter varje projekt och få saker gjorda. Lär dig mer om Taskworld

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam med simbanor, WIP-gränser, tidsuppföljning och prioritering av eftersläpning genom värde–ansträngning
Hygger – ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam, som är älskat både av tekniska och icke-tekniska personer eftersom det är ”lika enkelt som Trello, lika kraftfullt som Jira”. Kanban-tavlorna har förbättrats med simbanor, WIP-gränser, tidsspårning och scrum-stöd (storypunkter, statusdiagram osv.). Hantera din eftersläpning och prioritera funktioner eller uppgifter genom värde–ansträngning-prioritering. Skapa översikter på hög nivå och dela dem med ditt team. Lär dig mer om Hygger

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Kanbanize hjälper företag att visualisera arbete, spåra projekt, optimera arbetsflöden för att uppnå organisatorisk transparens och öka effektiviteten.
Kanbanize är en Kanban-plattform som ger dig effektiv projektledning och leverans. Det hjälper chefer att få insyn i alla projekt, kopplar samman planering med utförande och vägleder kontinuerlig optimering av teamets arbetsflöden. Kanbanize är byggt med stor skala i åtanke och kan enkelt expandera från ett enda leveransteam till en strategisk portfölj. Lär dig mer om Kanbanize

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner, dokument, evenemang och samarbetsfunktioner på en och samma plats gör det dina team mer produktiva. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfri version. Betalda planer från 4 EUR per månad och användare. Utsedd till ledande programvara för fjärrarbete och teamkommunikation av GetApp. Lär dig mer om Talkspirit

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Ett vackert och enkelt kanbanverktyg samt en visuell tidslinje. Se dina uppgifter färgkodade med datum och uppdragstagare i korthet.
Lättanvänt visuellt verktyg för uppgiftshantering. Planera dina uppgifter på en tavla och överför dem sedan till en tidslinje för att förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år. Ändring av planer? Det enkla dra-och-släpp-gränssnittet gör flexibel planering enkel. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Taiga är projektledningsverktyget för multifunktionella agila team. Det har en omfattande uppsättning funktioner men är fortfarande mycket enkelt att komma igång med
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Kanban-tavlorna har många anpassningsalternativ och zoomalternativ. Den har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive Epics, problemspårning, wiki och möjligheten att migrera till Scrum). Samtidigt är det mycket enkelt att komma igång med det intuitiva användargränssnittet. Lär dig mer om Taiga

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Gör det möjligt för agila team att visualisera, planera, koordinera och leverera stora initiativ snabbt och med tydlig insikt i det värde som levereras.
Planview LeanKit gör det möjligt för organisationer och team att använda företagets Kanban-tavlor för att visuellt spåra och hantera arbetsflödet från strategi till leverans. Genom att använda Planview LeanKit kan företag skala agilt och hantera, planera och samordna arbete över agila team. Kraftfull OKR-funktionalitet hjälper till att identifiera de rätta målen att nå på varje nivå i din organisation och fokuserar genomförandet på mätbara resultat. LeanKit integreras med apparna som ditt team använder varje dag. Lär dig mer om Planview AgilePlace

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Planview Projectplace är en integrerad lösning för projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som hjälper team att få saker gjorda.
Planview Projectplace är en lösning för webbaserad projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som gör det enkelt för team att hantera och spåra framstegen i sitt arbete. Oavsett om ditt team befinner sig på andra sidan korridoren eller över hela världen får du allt du behöver för att planera projekt, hantera uppgifter, visuellt spåra framsteg och uppnå mål. Några av funktionerna inkluderar integrerade Kanban-tavlor och Gantt-schema, samarbetsbaserad dokumenthantering, hantering av uppgifter och arbetsbelastning, kommunikationsverktyg med mera. Lär dig mer om Planview ProjectPlace

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Innovativ visuell plattform för hantering av uppgifter, projekt och processer med intuitivt arbetsflödesstöd och rapportering.
Med Kaiten blir det enklare än någonsin att hantera flera projekt, team och processer i ett utrymme med förstklassig visuell representation. Ingen anpassning av arbetsflödet krävs, Kaiten stöder Kanban och Scrum separat eller kombinerat. Flera uppgiftstavlor på en arbetsplats, resursförvaltning (WIP-gränser), checklistor och kartläggning av användarhändelser. Oavsett vilken process du vill hantera – programvaruutveckling, produktleverans, tjänsteförvaltning, marknadsföring, försäljning eller support så täcker Kaiten allt. Lär dig mer om Kaiten

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
En statistik- och analyslösning för effektiv mätning av strömningsvärden för DevOps som ger teamen möjlighet att bättre leverera programvara.
Plandek är en ledande statistik- och analyslösning för företag som levererar programvara inom alla branscher. Genom att erbjuda en heltäckande översikt över programvaruleveransprocessen kan ingenjörst eamen bli betydligt mer effektiva. Genom att introducera Plandeks mätning av strömningsvärden för DevOps kan organisationer förbättra leveranseffektiviteten och i slutändan bygga programvara på ett bättre sätt. Lär dig mer om Plandek

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Teamhood är ett flexibelt och lättanvänt Kanban-system för högpresterande team.
Teamhood är ett flexibelt och lättanvänt Kanban-system som inkluderar: - Simbanor - WIP-gränser - Serviceklasser - Oändligt kapslad uppgiftshierarki - Flera tavlor - Gantt-diagram - Agila mätvärden - Statusdiagram - API ... och många fler funktioner för vardagligt samarbete Lär dig mer om Teamhood

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
Ett enkelt verktyg för att hantera projekt. Lämpar sig bäst för stora organisationer som vill ha förenkling och visualisering.
Eylean Board är ett mycket anpassningsbart projektledningsverktyg som kan anpassas helt för att passa din organisations arbetsprocesser. Den integrerade projektmiljön gör det enkelt att hantera projekt i alla stadier, från koncept till genomförande och leverans, och ett intuitivt användargränssnitt gör det enkelt att använda verktyget. Eylean erbjuder också flera rapporter för arbetsflöde, kvarstående arbete samt tidrapporter, så att du kan följa upp och hantera produktivitet, framsteg och arbetsbelastning. Lär dig mer om Eylean Board

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning
ELMA:s affärshanteringslösningar implementeras på en low-code BPM-plattform.
Vad är ELMA365? ELMA365 är en low-code BPM-plattform som hjälper företag att accelerera digital omvandling och förnya snabbare. Med ELMA365 kan du leverera företagsklassade appar och automatisera processer utan eller med lite kodning. ELMA365-applikationer ELMA365-integrerade applikationer täcker alla dina affärsbehov: - Hantering av kundrelationer CRM och försäljning; - Innehålls- och dokumenthantering (enterprise content management, ECM); - Projektledning; - Robotprocessautomatisering (RPA) med mera. Lär dig mer om ELMA365

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Prioritering
  • Samarbetsverktyg
  • Tidsspårning
  • Projektplanering
  • Flera styrelser
  • Beroende spårning