Sverige Visa lokala produkter
230 resultat
Contractbook är en effektiv kontraktshantering för det moderna företaget. Skapa, underteckna och lagra alla dina juridiska dokument på en enda digital plattform för att öka transparensen i din organisation, säkra efterlevnad, spara värdefull tid och helt enkelt skapa bättre kontrakt. Lär dig mer om Contractbook

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Automatisera upprättning och hantering av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC. Lär dig mer om Legito
Dokumentautomatisering och upprättning av kontrakt, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumenthantering och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group. Lär dig mer om Legito

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation. Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera produktdokumentation för flera interna och externa produkter - Hitta relevant produktdokumentation snabbt - Hantera versioner - Översättning av alla dokument till andra språk - Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden - Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad - Utbildningsmanualer Lär dig mer om Docsie

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Windward Core är den globala ledaren inom inbäddade lösningar för dokumentgenerering, vilket gör det möjligt för användare att skapa alla tänkbara dokument. Lär dig mer om Windward Core
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Windward Core

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Med monday.com Work OS kan du skapa, redigera och effektivt hantera dokument på en enda delad arbetsyta. Lär dig mer om monday.com
Med monday.com Work OS kan du skapa, redigera och effektivt hantera dokument på en enda delad arbetsyta. Standardisera all viktig dokumentation som formulär och kontrakt, spara tid och minska antalet fel genom att automatisera processerna för dokumentgodkännande, och gör det enkelt att samarbeta på dokument i realtid. Använd anpassningsbara mallar för att snabbt skapa och modifiera organisationens mest använda dokument och visa relaterade data i dynamiska instrumentpaneler. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Sverige Lokal produkt
Betrodd av juridikavdelningen, älskad av hela verksamheten. Minska den tid som läggs på kontrakt med upp till 80 % samtidigt som du behåller efterlevnad och kontroll. Lär dig mer om Precisely
Att hantera dokument eller kontrakt mellan avdelningar brukade vara en komplex uppgift. Nu löser Preciselys dokumentgenereringslösning några av de stora problemen med traditionella kontrakt. Den juridiska avdelningen kan prioritera kontroll och regelefterlevnad, medan säljteamet kan skapa, skicka och verkställa kontrakt snabbare. Dokumentgenereringslösningen uppfyller bådas behov. Skapa kontrakt supersnabbt med minsta möjliga antal fel och genomför kontrakten snabbare än någonsin tidigare. Lär dig mer om Precisely

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Skapa enkelt anpassade varumärksprofilerade dokument med några få klick med DealHub. Lär dig mer om DealHub
Skapa enkelt anpassade varumärksprofilerade dokument med några få klick. Dealhub automatiserar dokumentskapandeprocessen och gör det enkelt för säljare och kanalpartner att skapa anpassade dokument baserat på förbyggda mallar, dynamiskt innehåll och CRM-integrerade data. Inbyggd integrering med ditt CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce och Freshworks). Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
The first document management software that extracts technical features from all kind of data formats or even paper! Lär dig mer om COVALYZE
We manage technical documents in a radical new way that no other PDM software provides: COVALYZE extracts all technical features, like material quality, part geometry, logistic features and much more, for all kinds of different formats and stores it on ONE platform for all of your material and service categories. What's your benefit? COVALYZE provides unmatched insights into your data that goes far beyond of just finding the right technical document of one part. Book a free demo session! Lär dig mer om COVALYZE

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Förvandla dina dokumentcentrerade processer och ge företagsanvändare möjlighet att skapa och automatisera dokument. Lär dig mer om Xpertdoc
Xpertdocs innovativa och intuitiva dokumentgenererings- och automationsprodukt ger dig möjlighet att förenkla, optimera och automatisera konsekventa processer för skapande, generering, hantering, leverans, lagring och e-signatur av dokument, snabbare, vilket resulterar i förbättrad kommunikation, snabbare affärsprocesser, ökad produktivitet och minskat IT-beroende. Dessutom erbjuds integrationer till ledande CRM-plattformar och kärnsystem för företag som ERP, CPQ, ECM och mycket mer. Lär dig mer om Xpertdoc

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Ghostscript is the most comprehensive interpreter available for document rendering and conversion. Lär dig mer om Ghostscript
The #1 PDL conversion tool available today. The modular graphics library, proprietary color management system, advanced screening technology, and our new adaptive acceleration library make Ghostscript the most flexible and robust print/conversion/rendering solution available. Trust Ghostscript to deliver consistently accurate color and extraordinary print quality. Lär dig mer om Ghostscript

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Popdocx is a document population solution that can auto-populate data from different systems into forms and documents. Lär dig mer om Popdocx
Popdocx is a versatile software application that allows users to assemble and populate multiple types of forms, documents or forms for any business in minutes. Users can get information from different systems or populate information into the software; automate and validate data flows to ensure data integrity and reduce processing errors and electronically sign document upon completion. Lär dig mer om Popdocx

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
A suite of collaboration products for teams and SMBs. Web conferencing, file sharing, and scheduling in the cloud. Formerly G Suite.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform include noise cancellation, in-domain live streaming, attendance tracking, compliance management, team messaging, voice/video conferencing, shared calendars, and more. It also lets administrators edit and share documents, spreadsheets, and slides across teams in real-time. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Lär dig mer om Microsoft Word

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Adobe Acrobat Sign lets users send, sign, approve and manage documents with trusted, legal electronic signatures.
Adobe Acrobat Sign is the only e-signature solution that combines simple and secure e-signatures with the power of Adobe Acrobat. Now you can create, sign, send for signature, manage, and track documents – all from one Adobe platform. Customers and teams can sign documents on any device or browser – anytime, anywhere. No additional software download or accounts required. And, as Microsoft’s preferred e-signature solution, Acrobat Sign seamlessly integrates with your favorite Microsoft apps. Lär dig mer om Adobe Acrobat Sign

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
An all-in-one online PDF editor, built-in e-signature and fillable form builder.
pdfFiller is a GDPR compliant online PDF editor, e-signature manager and fillable PDF form builder in a single web app. Edit and e-sign PDF documents online, create fillable PDF forms and send them for signing. Share documents via email, social media or host them on your company's website. Fax, print or send PDFs via USPS right from your pdfFiller account. Get completed copies of submitted and signed PDF forms and automatically extract data to an Excel file, CRM or database. Lär dig mer om pdfFiller

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Create, edit, convert, sign, and combine documents with Adobe’s all-in-one PDF and e-signature solution.
Adobe Acrobat is the all-in-one PDF and e-signature solution trusted by Fortune 500 companies. With Acrobat, you can create, edit, convert, share, sign, and combine documents – all from one Adobe platform. You can build seamless digital experiences that enable your team to collaborate and work from any device, anywhere. Acrobat solutions are also designed to integrate with apps you use every day, including Microsoft 365, Google, Workday, and more, so you can get things done in the flow of work. Lär dig mer om Adobe Acrobat DC

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Automate personalized, pre-formatted documents that your teams use every day.
Engage buyers with personalized experiences: automate personalized, pre-formatted documents that your teams use every day. Avoid manual updates with the ability to convert static content into dynamic documents that can be quickly updated across every piece of collateral. Lär dig mer om Seismic

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt. Lär dig mer om Formstack Documents

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Replace email. Automate the process of collecting client information, documentation, and files with our simple and secure interface.
FileInvite automates the process of collecting client information in document-heavy workflows. We have made the process simple with our secure interface. All you have to do is create and send a FileInvite with the information you require. The client then uploads the files to a secure portal where you can approve or decline the information that has been submitted. With FileInvite you can set up reminders, templates and sync with your favorite cloud storage like Google Drive. Try FileInvite today! Lär dig mer om FileInvite

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
No-code, drag & drop email & landing page design tool. No html skills required, create multi-content campaigns in minutes.
Every day someone has an email or landing page to send. It could be an internal HR team communicating new policies, a marketing team building emails for multi-content campaigns, a school district sharing emails with the Parent/Student community. BEE Pro is a cloud-based drag-and-drop editing solution that helps businesses quickly build templates for newsletters, announcements, transactional emails, landing pages, one-page websites, and more. Lär dig mer om BEE Pro

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions. Lär dig mer om PolicyMaker

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups. Lär dig mer om Avodocs

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
HotDocs är en branschledande programvara som automatiserar dokumentproduktionen för tusentals organisationer världen över.
HotDocs Advance omvandlar dokument och formulär som används ofta till återanvändbara mallar, vilket gör att du kan skapa anpassade, felfria dokument på en bråkdel av tiden. Effektivisera organisationens arbetsflöde med en av världens mest betrodda och kraftfulla plattformar för dokumentautomation. Lär dig mer om HotDocs

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Manage your postal mail and important documents from anywhere, on any device to focus on more important things.
Since 2004, Earth Class Mail has scanned more than 10 million pieces of mail and deposited over $1 billion in checks. The company has helped thousands of customers, including companies like Zapier, Reddit, and Lyft, access their postal mail 24/7, from any device. Customers get secure, searchable, and easy to forward PDFs, automatic check deposit, and integrations with popular cloud-based applications like Google Drive and Bill.com all without ever touching an envelope. Lär dig mer om Earth Class Mail

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Octopus for Salesforce allows you to document all the items in your Salesforce instance.
Octopus allows you to document all the items in your Salesforce instance. Get information about apex classes, pages, workflows, triggers, objects and much more in a single place. You can also download it as a PDF/Word/Excel file for future reference. Lär dig mer om Octopus

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Convert any HTML documents to high-fidelity PDF in seconds.
Pdfshift.io is a high-quality, high-fidelity and powerful HTML to PDF conversion API. It provides an easy-to-learn endpoint with a complete set of functionalities, package for many languages (Node, Python, and PHP) to simplify yo ur work and get you started in under a minute. Lär dig mer om PDFShift

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Stripo.email — all-in-one email design platform with over 500 000 users worldwide.Stripo allows marketers and designers to build email.
Stripo — all-in-one email design platform with over 500 000 users worldwide. Our compilation comprises 1000+ free ready-to-use templates, ability to save and reuse email modules. Stripo is widely integrated with more then 60+ ESPs, email clients, including Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Constant Contact, Mailigen, Braze, GetResponse, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, etc. Stripo enables embeddable solution aka plugin. We are opened for cooperation and partnerships! Lär dig mer om Stripo.email

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
An elegant add-in to MS Word(tm). Use plain keyboard text to generate automated documents from within your familiar Word environment.
An elegant Word(tm) add-in. No 3rd party forms or screens. No remote tables. Use plain keyboard characters to create automated documents. '[Client Name]' and '[Customer Address]' are variables. Compose 'optional' and 'repeat' text just as easily. All Word, all the time. With this plain text approach, anyone can create automated documents of any complexity. Pathagoras is not a forms filler. It is a document creator. Exceptional customer support. Easy to learn, easy to teach. 90-day free trial. Lär dig mer om Pathagoras

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
An all-in-one digital platform for creating, managing, and sharing the documents that your business relies on every day!
DocsCloud helps you automate the various aspects of your routine documentation activities. The platform allows you to create & embed web forms, generate filled documents by mapping them with the forms or integrating them with the API/Plugins, perform end-to-end creation and management of digital signatures, perform the data extraction from documents and allow you to host your documents for easy access. Lär dig mer om DocsCloud

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
An efficient document creation tool with live-collaboration built in. Work with word documents easily.
Next generation word processor with live-collaboration & MS Word integration. Write, review & publish your documents all from one tool-all for free! Powerful online word processor tool that lets you create, edit, review and publish your documents from anywhere, on any device. Lär dig mer om Zoho Writer

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Lär dig mer om VT Docs

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes. Lär dig mer om Folge

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Dokumentautomatisering för att skapa anpassade Word-dokument. Skapa flera dokument samtidigt. Villkorlig logik, formler och makron.
Dokumentautomatisering för att automatisera skapandet av Word-dokument. Eliminera pinsamma fel. Ta snabbt fram avtal, brev, inköpsorder och andra juridiska dokument korrekt och konsekvent. Generera flera dokument med samma indata så att du inte behöver ange data två gånger. Använd webbaserade inmatningsformulär för att automatiskt skapa dina dokument och automatisera hela arbetsflödet. Dedikerad kontoansvarig. Mallbyggnadstjänster finns tillgängliga. Zapier-integrering och API. Lär dig mer om Woodpecker

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Automate document generation, workflow and decision making with our multi award-winning no-code automation platform.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in minutes. Automate your document generation with conditional content, bulk processing, approvals, e-signature, a word add-in, and an audit trail. Join companies including Deloitte, Allianz, Coca-Cola and Invisalign automate decision-making, workflows, and document generation. Lär dig mer om Checkbox

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/ Lär dig mer om Documate

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
It is a document generation solution that helps businesses build templates, automate workflows, store documents, and more.
Say goodbye to manual and error-prone template editing. Simply create your repetitive word documents as intelligent templates in Crove and automate your documentation workflow without writing any code. Our App Provide Solutions for- 1. Contracts & Agreement 2. HR Documents 3. Purchase & Sales-Order 4. Health Care 5. Real Estate Contracts & Rentals 6. Marketing 7. Personalized Documents 8. Education Lär dig mer om Crove

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
End-to-end CLM platform with a mission to liberate professionals from manual tasks.
Bigle legal is the next-generation end-to-end Contract Lifecycle Management platform. Our mission is to transform the way law firms, real estate companies, notaries and in-house legal teams at any business create and manage documents. Our secure cloud-based platform automates your complex documents and allows you to create new contracts in under 5 minutes. It is time to say goodbye to repetitive tasks and refocus your efforts on high-value customer-centric work. Lär dig mer om Bigle Legal

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Plumsail Documents helps to automate document creation and PDF processing.
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates, convert them to PDF, e-sign using eSignature solutions, and deliver resulting documents to your systems. The tool has a bunch of direct integrations and can be integrated with thousands of web services in Zapier and Power Automate (Microsoft Flow). It makes it easy to merge data from your favorite apps such as CRM, Forms and Surveys, Online databases, and more to your documents. Lär dig mer om Plumsail Documents

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Kodlöst verktyg för att redigera och organisera e-postmeddelanden. Skapa snabbt en snygg och responsiv HTML-mall för e-post eller samarbeta med ditt team.
TOPOL.io är ett dra och släpp-verktyg för mallredigering. Automatisera skapandet av e-postmeddelanden med anpassade mallar och effektivisera samarbetet med teamet. Verktyget är lättanvänt och intuitivt. Ju fler mallar du skapar, desto snabbare blir processen. Om du letar efter en vitmärkt lösning för din plattform bör du prova insticksprogrammet TOPOL. Integrera insticksprogrammet på 5 minuter och anpassa det efter dina behov. Lär dig mer om TOPOL

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
With Docmosis you can quickly and easily add template based Document Generation and Reporting to any software application.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contracts, Statements, Invoices, Reports and more - FAST! Document templates can be created using the rich and well-known editors - Microsoft Word or OpenOffice - allowing Business Teams, Software Developers and End Users to collaborate easily when designing documents and reports. Lär dig mer om Docmosis

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Evisort is the leading provider of innovative contract management and AI technology for legal, procurement, sales, finance, and IT team
Evisort’s Contract Intelligence Platform is an end-to-end Contract Lifecycle Management, Contract Analytics, and Central Contract Repository solution that protects, scales, and accelerates business. Evisort delivers rapid ROI in less than 30 days by centralizing contracts without migration or IT, using AI to track and search metadata and provisions without manual data entry, and enabling teams to draft, redline, approve, sign, report on, and renew contracts from a single source of truth. Lär dig mer om Evisort

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
En heltäckande dra och släpp-dokumentbyggare för att skapa, dela, signera, organisera och analysera pappersarbete. Smart, enkelt och felfritt.
En allt-i-ett-dokumenthantering som hjälper individer och team att driva sitt företag. RevvSales är ett överlägset alternativ till Google docs eller Microsoft Word med lättanvända mallar, godkännanden och arbetsflöden. Fler än 1 000 företag förlitar sig på programvaran för sin dokumenthantering. Samarbeta effektivt och skapa, granska och signera varje dokument på ett centralt ställe. Integrera data med dina registersystem: CRM, löner och redovisning. Driv ditt företag framåt, ett dokument i taget. Lär dig mer om Revv

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality Lär dig mer om EKR Orchestra

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Automate the documents you create every day quickly and easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan!
Automate the documents you create every day quickly & easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan! Lär dig mer om Documint

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Generate, save and email documents automatically within Google Workspace.
Built into Google Workspace, this tool to gives operators an efficiency edge through document automation. Eliminates manual work - Portant removes manual data entry from your life, saving you the time and effort of copy/pasting. Makes your documents more accurately - Typos should be a thing of the past. With Portant, you won’t have to worry about mistakes from copy/pasting or manual data entry. Automate your documents with the tools you already use - Google Docs, Sheets, Slides and Forms. Lär dig mer om Portant Data Merge

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Document generation solution that enables users to upload, convert, save, and export Word, PDF and other documents to HTML.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge your workflow by saving your cleanup options to a template. Export your HTML to Word or PDF. Create email signatures and with logos. Get extra options in the Visual Editor like more fonts and a spellchecker. Resize the windows to suit your needs. Save and open your files from any browser. Lär dig mer om Word to HTML

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Nintex Drawloop DocGen® för Salesforce gör det enkelt för alla att automatisera skapandet av verksamhetskritiska dokument.
Nintex Drawloop DocGen® för Salesforce förenklar dokumentskapandet genom att använda samma data och dokument som du använder idag, och omvandlar dokument till automatiserade affärsprocesser som påskyndar försäljning och resultat. Dokumentgenereringsprocesser kan aktiveras genom att klicka på en knapp, en sats eller ett arbetsflöde, så att användarna aldrig behöver lämna bekanta Salesforce. Nintex Drawloop hjälper dig att accelerera försäljning och service genom att möjliggöra snabba säljofferter, offerter, kontrakt och mer. Lär dig mer om Nintex Drawloop DocGen for Salesforce

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
MarkMagic is the barcode labeling and printing software relied on by thousands of retailers and manufacturers worldwide.
Developed by CYBRA Corporation, MarkMagic solves your barcode labels and forms design and printing needs. CYBRA's MarkMagic is the print engine inside some of the most popular warehouse management software (WMS) and retail inventory management software in the industry such as Infor, Manhattan Associates' WMi, and WMOS systems, VAI S2k, Oracle, and many more. Lär dig mer om MarkMagic

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Web API and drag-and-drop template editor for generating PDF documents from your software and data.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development and support costs by enabling your users to create and manage their document templates using a browser-based drag-and-drop document editor. Whether you need to create invoices, packing slips, contracts or labels, we help you easily create the document templates and generate polished documents. Lär dig mer om PDF Generator API

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg