Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för dokumentgenerering

Program för dokumentgenerering automatiserar rutinmässigt framtagande av dokument för kontrakt, offerter och andra typer av dokument som ofta används.

Sverige Visa lokala produkter

33 resultat

En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation. Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera produktdokumentation för flera interna och externa produkter - Hitta relevant produktdokumentation snabbt - Hantera versioner - Översättning av alla dokument till andra språk - Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden - Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad - Utbildningsmanualer Lär dig mer om Docsie

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Windward Core är den globala ledaren inom inbäddade lösningar för dokumentgenerering, vilket gör det möjligt för användare att skapa alla tänkbara dokument. Lär dig mer om Fluent
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Fluent

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Skapa konsekventa varumärkta dokument, förslag, PowerPoint-presentationer och Excel-diagram. Hantera enkelt ditt varumärke på ett centralt ställe, på internet. Lär dig mer om BrandOffice
BrandOffice, som utvecklats av BrandQuantum, är en programvarulösning som integreras sömlöst med Microsoft Office och kan ge varje anställd i organisationen möjlighet att automatiskt skapa konsekventa varumärkesdokument, PowerPoint-presentationer och Excel-rapporter och säkerställa att varumärket förblir relevant när det utvecklas. Lär dig mer om BrandOffice

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Med monday.com Work OS kan du skapa, redigera och effektivt hantera dokument på en enda delad arbetsyta.
Med monday.com Work OS kan du skapa, redigera och effektivt hantera dokument på en enda delad arbetsyta. Standardisera all viktig dokumentation som formulär och kontrakt, spara tid och minska antalet fel genom att automatisera processerna för dokumentgodkännande, och gör det enkelt att samarbeta på dokument i realtid. Använd anpassningsbara mallar för att snabbt skapa och modifiera organisationens mest använda dokument och visa relaterade data i dynamiska instrumentpaneler. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Skapa, organisera och dela dokument på några minuter med Jotform Enterprise.
Skapa och dela dokument på några minuter med tusentals mallar och intuitiv dra-och-släpp-anpassning från Jotform Enterprise. Använd vår kraftfulla PDF-byggare för att skapa skräddarsydda PDF-filer online på bara några minuter. Samla in e-signaturer och skicka automatiskt dokument till relevanta parter med godkännandeflöden. Organisera teamets tillgångar med hjälp av digitala arbetsytor från Jotform Teams och integrera enkelt äldre dokument med automatisk fältigenkänning. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera affärsdokument.
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera dokument snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att generera professionella förslag, offerter och kontrakt. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration och live-support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och kommer till avslut 20 % oftare. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar arbetsflöden för dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Caspio är en världsledande NO-CODE-plattform för att bygga databasapplikationer online utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Skapa webbappar enkelt som genererar datadrivna PDF-dokument med ifyllningsbara mallar, flexibel mappning och anpassade inställningar. Allt i ett-plattformen erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Säkerhet, regelefterlevnad och skalbar infrastruktur är inbyggt. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Kraftfull programvara för innehållshantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta plattform för innehållshantering som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt. Lär dig mer om Formstack Documents

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar.
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera. * Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden * Guidebaserat dokumentskapande * Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid * Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats Lär dig mer om Conga Document Generation

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt.
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt. Lär dig mer om Prospero

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Stripo.email är en allt-i-ett-plattform för e-postdesign med mer än 600 000 användare världen över som hjälper marknadsförare och designers att skapa e-postmeddelanden.
Stripo är en allt-i-ett-plattform för e-postdesign med mer än 600 000 användare världen över. Skapa blixtsnabbt e-postmeddelanden av olika komplexitet och skicka dem med ett enda klick. Stripo är integrerat med 70 ESP-/CRM-system, däribland Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook och Gmail. 1 115 användningsklara mallar, modulär e-postdesign, e-postöversättningstjänst. Ett antal inbäddade mikroverktyg ger dig allt du behöver för e-post. Stripo möjliggör en inbäddningsbar lösning med ett insticksprogram. Lär dig mer om Stripo.email

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Bättre kontrakt
Contractbook är en effektiv kontraktshantering för det moderna företaget. Skapa, underteckna och lagra alla dina juridiska dokument på en enda digital plattform för att öka transparensen i din organisation, säkra efterlevnad, spara värdefull tid och helt enkelt skapa bättre kontrakt. Lär dig mer om Contractbook

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Skapa, organisera och dela dokument på några minuter med Jotform Enterprise.
Skapa och dela dokument på några minuter med tusentals mallar och intuitiv dra-och-släpp-anpassning från Jotform Enterprise. Använd vår kraftfulla PDF-byggare för att skapa skräddarsydda PDF-filer online på bara några minuter. Samla in e-signaturer och skicka automatiskt dokument till relevanta parter med godkännandeflöden. Organisera teamets tillgångar med hjälp av digitala arbetsytor från Jotform Teams och integrera enkelt äldre dokument med automatisk fältigenkänning. Lär dig mer om Jotform Sign

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
HotDocs är en branschledande programvara som automatiserar dokumentproduktionen för tusentals organisationer världen över.
HotDocs Advance omvandlar dokument och formulär som används ofta till återanvändbara mallar, vilket gör att du kan skapa anpassade, felfria dokument på en bråkdel av tiden. Effektivisera organisationens arbetsflöde med en av världens mest betrodda och kraftfulla plattformar för dokumentautomation. Lär dig mer om HotDocs

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Skapa enkelt anpassade varumärksprofilerade dokument med några få klick med DealHub.
Skapa enkelt anpassade varumärksprofilerade dokument med några få klick. Dealhub automatiserar dokumentskapandeprocessen och gör det enkelt för säljare och kanalpartner att skapa anpassade dokument baserat på förbyggda mallar, dynamiskt innehåll och CRM-integrerade data. Inbyggd integrering med ditt CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce och Freshworks). Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
- Ledande no-code-plattform - Skapa enkelt automatiserade, skräddarsydda dokument och kontrakt med vår avancerade, lättanvända plattform.
- Ledande no-code-plattform - Skapa enkelt automatiserade, skräddarsydda dokument och kontrakt med vår avancerade, lättanvända plattform. Automatisera och effektivisera omständliga processer för dokumentgenerering. Använder informationsintag, villkorat innehåll, massbearbetning, godkännandearbetsflöden, dokument i appen, instrumentpaneler och integreringar. Gör det möjligt för team att bättre hantera och skala upp sina tjänster för att öka tillgången, värdet och snabbheten för organisationen. Lär dig mer om Checkbox

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Dokumentautomatisering för att skapa anpassade Word-dokument. Skapa flera dokument samtidigt. Villkorlig logik, formler och makron.
Dokumentautomatisering för att automatisera skapandet av Word-dokument. Eliminera pinsamma fel. Ta snabbt fram avtal, brev, inköpsorder och andra juridiska dokument korrekt och konsekvent. Generera flera dokument med samma indata så att du inte behöver ange data två gånger. Använd webbaserade inmatningsformulär för att automatiskt skapa dina dokument och automatisera hela arbetsflödet. Dedikerad kontoansvarig. Mallbyggnadstjänster finns tillgängliga. Zapier-integrering och API. Lär dig mer om Woodpecker

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Automatisera upprättning och hantering av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC.
Dokumentautomatisering och upprättning av kontrakt, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumenthantering och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group. Lär dig mer om Legito

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Kodlöst verktyg för att redigera och organisera e-postmeddelanden. Skapa snabbt en snygg och responsiv HTML-mall för e-post eller samarbeta med ditt team.
TOPOL.io är ett dra och släpp-verktyg för mallredigering. Automatisera skapandet av e-postmeddelanden med anpassade mallar och effektivisera samarbetet med teamet. Verktyget är lättanvänt och intuitivt. Ju fler mallar du skapar, desto snabbare blir processen. Om du letar efter en vitmärkt lösning för din plattform bör du prova insticksprogrammet TOPOL. Integrera insticksprogrammet på 5 minuter och anpassa det efter dina behov. Lär dig mer om TOPOL

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
En heltäckande dra och släpp-dokumentbyggare för att skapa, dela, signera, organisera och analysera pappersarbete. Smart, enkelt och felfritt.
En allt-i-ett-dokumenthantering som hjälper individer och team att driva sitt företag. RevvSales är ett överlägset alternativ till Google docs eller Microsoft Word med lättanvända mallar, godkännanden och arbetsflöden. Fler än 1 000 företag förlitar sig på programvaran för sin dokumenthantering. Samarbeta effektivt och skapa, granska och signera varje dokument på ett centralt ställe. Integrera data med dina registersystem: CRM, löner och redovisning. Driv ditt företag framåt, ett dokument i taget. Lär dig mer om Revv

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Nintex Drawloop DocGen® för Salesforce gör det enkelt för alla att automatisera skapandet av verksamhetskritiska dokument.
Nintex Drawloop DocGen® för Salesforce förenklar dokumentskapandet genom att använda samma data och dokument som du använder idag, och omvandlar dokument till automatiserade affärsprocesser som påskyndar försäljning och resultat. Dokumentgenereringsprocesser kan aktiveras genom att klicka på en knapp, en sats eller ett arbetsflöde, så att användarna aldrig behöver lämna bekanta Salesforce. Nintex Drawloop hjälper dig att accelerera försäljning och service genom att möjliggöra snabba säljofferter, offerter, kontrakt och mer. Lär dig mer om Nintex Drawloop DocGen for Salesforce

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Templafy är en plattform för större företag och förbättrar produktivitet, efterlevnad och varumärkesprofilering vid skapande och distribution av dokument.
Templafy är det smarta sättet att hantera, dynamiskt uppdatera och dela mallar för affärsdokument och varumärkestillgångar i hela organisationen. Det är en lösning som kommunikations- och efterlevnadsteam kan styra, IT kan lita på och anställda gillar att använda. Plattformen passar bäst för minst 50 användare. Allt från att skapa ett ensidesbrev till ett tjugosidigt kontrakt, den intelligenta automatiseringen bakom Dynamics bygger dokument snabbt och korrekt, vilket gör att man inte längre behöver ha ett stort antal mallar. Lär dig mer om Templafy

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg
Sverige Lokal produkt
Betrodd av juridikavdelningen, älskad av hela verksamheten. Minska den tid som läggs på kontrakt med upp till 80 % samtidigt som du behåller efterlevnad och kontroll.
Att hantera dokument eller kontrakt mellan avdelningar brukade vara en komplex uppgift. Nu löser Preciselys dokumentgenereringslösning några av de stora problemen med traditionella kontrakt. Den juridiska avdelningen kan prioritera kontroll och regelefterlevnad, medan säljteamet kan skapa, skicka och verkställa kontrakt snabbare. Dokumentgenereringslösningen uppfyller bådas behov. Skapa kontrakt supersnabbt med minsta möjliga antal fel och genomför kontrakten snabbare än någonsin tidigare. Lär dig mer om Precisely

Funktioner

  • Mallar
  • Digital signatur
  • Satsvis bearbetning
  • Flera utdataformat
  • Samarbetsverktyg