Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för dokumentgenerering
Filterresultat (28)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
28 resultat
En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation.
Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument.
Du kan använda Docsie:
- Organisera produktdokumentation för flera interna och externa produkter
- Hitta relevant produktdokumentation snabbt
- Hantera versioner
- Översättning av alla dokument till andra språk
- Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden
- Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad
- Utbildningsmanualer
Lär dig mer om Docsie
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Automatisera upprättning och hantering av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC.
Lär dig mer om Legito
Dokumentautomatisering och upprättning av kontrakt, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumenthantering och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group.
Lär dig mer om Legito
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Windward Core är den globala ledaren inom inbäddade lösningar för dokumentgenerering, vilket gör det möjligt för användare att skapa alla tänkbara dokument.
Lär dig mer om Fluent
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar.
Lär dig mer om Fluent
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Aleyant eDocBuilder är ett webbaserat system för design, anpassning av dokument och variabel datapublicering.
Lär dig mer om Aleyant eDocBuilder
Den molnbaserade Aleyant eDocBuilder är ett kraftfullt, onlinedesigner-, dokumentanpassnings- och publiceringssystem för variabla data för ditt företag. Tillsammans med Aleyant Pressero, erbjuds den även separat på SaaS-basis (värdbaserad) för integrering i din egen e-handelsbutik.
Lär dig mer om Aleyant eDocBuilder
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Med monday.com Work OS kan du skapa, redigera och effektivt hantera dokument på en enda delad arbetsyta.
Lär dig mer om monday.com
Med monday.com Work OS kan du skapa, redigera och effektivt hantera dokument på en enda delad arbetsyta. Standardisera all viktig dokumentation som formulär och kontrakt, spara tid och minska antalet fel genom att automatisera processerna för dokumentgodkännande, och gör det enkelt att samarbeta på dokument i realtid. Använd anpassningsbara mallar för att snabbt skapa och modifiera organisationens mest använda dokument och visa relaterade data i dynamiska instrumentpaneler.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Bättre kontrakt
Lär dig mer om Contractbook
Contractbook är en effektiv kontraktshantering för det moderna företaget.
Skapa, underteckna och lagra alla dina juridiska dokument på en enda digital plattform
för att öka transparensen i din organisation, säkra efterlevnad, spara värdefull tid
och helt enkelt skapa bättre kontrakt.
Lär dig mer om Contractbook
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Betrodd av juridikavdelningen, älskad av hela verksamheten. Minska den tid som läggs på kontrakt med upp till 80 % samtidigt som du behåller efterlevnad och kontroll.
Lär dig mer om Precisely
Att hantera dokument eller kontrakt mellan avdelningar brukade vara en komplex uppgift. Nu löser Preciselys dokumentgenereringslösning några av de stora problemen med traditionella kontrakt. Den juridiska avdelningen kan prioritera kontroll och regelefterlevnad, medan säljteamet kan skapa, skicka och verkställa kontrakt snabbare. Dokumentgenereringslösningen uppfyller bådas behov. Skapa kontrakt supersnabbt med minsta möjliga antal fel och genomför kontrakten snabbare än någonsin tidigare.
Lär dig mer om Precisely
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Cincom CPQ är en programvara som konfigurerar prisuppgifter för att sälja produkter med komplexa, anpassade säljofferter, konfigurationer/variationer.
Lär dig mer om Cincom CPQ
Cincom CPQ-programvaran är en plattform för konfiguration av prisuppgifter som förbättrar köpupplevelsen för B2B-kunder. Med början på produktkonfiguration skapar Cincom CPQ priser och offerter i realtid med guidade rekommendationer, och levererar förslag i farten. Med expertkunskap nära till hands har säljare och återförsäljare all information de behöver för att sälja. Ännu viktigare är att kunderna har all information de behöver för att beställa och köpa.
Lär dig mer om Cincom CPQ
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal.
Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM.
Lär dig mer om Proposify
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT.
Lär dig mer om Caspio
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt.
Lär dig mer om Formstack Documents
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt.
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt.
Lär dig mer om Prospero
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Stripo.email är en allt-i-ett-plattform för e-postdesign med mer än 600 000 användare världen över som hjälper marknadsförare och designers att skapa e-postmeddelanden.
Stripo är en allt-i-ett-plattform för e-postdesign med mer än 600 000 användare världen över. Skapa blixtsnabbt e-postmeddelanden av olika komplexitet och skicka dem med ett enda klick. Stripo är integrerat med 70 ESP-/CRM-system, däribland Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook och Gmail. 1 115 användningsklara mallar, modulär e-postdesign, e-postöversättningstjänst. Ett antal inbäddade mikroverktyg ger dig allt du behöver för e-post. Stripo möjliggör en inbäddningsbar lösning med ett insticksprogram.
Lär dig mer om Stripo.email
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
HotDocs är en branschledande programvara som automatiserar dokumentproduktionen för tusentals organisationer världen över.
HotDocs Advance omvandlar dokument och formulär som används ofta till återanvändbara mallar, vilket gör att du kan skapa anpassade, felfria dokument på en bråkdel av tiden. Effektivisera organisationens arbetsflöde med en av världens mest betrodda och kraftfulla plattformar för dokumentautomation.
Lär dig mer om HotDocs
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
- Ledande no-code-plattform - Skapa enkelt automatiserade, skräddarsydda dokument och kontrakt med vår avancerade, lättanvända plattform.
- Ledande no-code-plattform - Skapa enkelt automatiserade, skräddarsydda dokument och kontrakt med vår avancerade, lättanvända plattform. Automatisera och effektivisera omständliga processer för dokumentgenerering. Använder informationsintag, villkorat innehåll, massbearbetning, godkännandearbetsflöden, dokument i appen, instrumentpaneler och integreringar. Gör det möjligt för team att bättre hantera och skala upp sina tjänster för att öka tillgången, värdet och snabbheten för organisationen.
Lär dig mer om Checkbox
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Dokumentautomatisering för att skapa anpassade Word-dokument. Skapa flera dokument samtidigt. Villkorlig logik, formler och makron.
Dokumentautomatisering för att automatisera skapandet av Word-dokument.
Eliminera pinsamma fel. Ta snabbt fram avtal, brev, inköpsorder och andra juridiska dokument korrekt och konsekvent.
Generera flera dokument med samma indata så att du inte behöver ange data två gånger.
Använd webbaserade inmatningsformulär för att automatiskt skapa dina dokument och automatisera hela arbetsflödet.
Dedikerad kontoansvarig. Mallbyggnadstjänster finns tillgängliga. Zapier-integrering och API.
Lär dig mer om Woodpecker
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Kodlöst verktyg för att redigera och organisera e-postmeddelanden. Skapa snabbt en snygg och responsiv HTML-mall för e-post eller samarbeta med ditt team.
TOPOL.io är ett dra och släpp-verktyg för mallredigering. Automatisera skapandet av e-postmeddelanden med anpassade mallar och effektivisera samarbetet med teamet.
Verktyget är lättanvänt och intuitivt. Ju fler mallar du skapar, desto snabbare blir processen.
Om du letar efter en vitmärkt lösning för din plattform bör du prova insticksprogrammet TOPOL. Integrera insticksprogrammet på 5 minuter och anpassa det efter dina behov.
Lär dig mer om TOPOL
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Skapa enkelt anpassade varumärksprofilerade dokument med några få klick med DealHub.
Skapa enkelt anpassade varumärksprofilerade dokument med några få klick.
Dealhub automatiserar dokumentskapandeprocessen och gör det enkelt för säljare och kanalpartner att skapa anpassade dokument baserat på förbyggda mallar, dynamiskt innehåll och CRM-integrerade data.
Inbyggd integrering med ditt CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce och Freshworks).
Lär dig mer om DealHub
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
En heltäckande dra och släpp-dokumentbyggare för att skapa, dela, signera, organisera och analysera pappersarbete. Smart, enkelt och felfritt.
En allt-i-ett-dokumenthantering som hjälper individer och team att driva sitt företag. RevvSales är ett överlägset alternativ till Google docs eller Microsoft Word med lättanvända mallar, godkännanden och arbetsflöden. Fler än 1 000 företag förlitar sig på programvaran för sin dokumenthantering. Samarbeta effektivt och skapa, granska och signera varje dokument på ett centralt ställe. Integrera data med dina registersystem: CRM, löner och redovisning. Driv ditt företag framåt, ett dokument i taget.
Lär dig mer om Revv
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Nintex Drawloop DocGen® för Salesforce gör det enkelt för alla att automatisera skapandet av verksamhetskritiska dokument.
Nintex Drawloop DocGen® för Salesforce förenklar dokumentskapandet genom att använda samma data och dokument som du använder idag, och omvandlar dokument till automatiserade affärsprocesser som påskyndar försäljning och resultat. Dokumentgenereringsprocesser kan aktiveras genom att klicka på en knapp, en sats eller ett arbetsflöde, så att användarna aldrig behöver lämna bekanta Salesforce. Nintex Drawloop hjälper dig att accelerera försäljning och service genom att möjliggöra snabba säljofferter, offerter, kontrakt och mer.
Lär dig mer om Nintex Drawloop DocGen for Salesforce
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Templafy är en plattform för större företag och förbättrar produktivitet, efterlevnad och varumärkesprofilering vid skapande och distribution av dokument.
Templafy är det smarta sättet att hantera, dynamiskt uppdatera och dela mallar för affärsdokument och varumärkestillgångar i hela organisationen. Det är en lösning som kommunikations- och efterlevnadsteam kan styra, IT kan lita på och anställda gillar att använda. Plattformen passar bäst för minst 50 användare.
Allt från att skapa ett ensidesbrev till ett tjugosidigt kontrakt, den intelligenta automatiseringen bakom Dynamics bygger dokument snabbt och korrekt, vilket gör att man inte längre behöver ha ett stort antal mallar.
Lär dig mer om Templafy
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Skapa konsekventa varumärkta dokument, förslag, PowerPoint-presentationer och Excel-diagram. Hantera enkelt ditt varumärke på ett centralt ställe, på internet.
BrandOffice, som utvecklats av BrandQuantum, är en programvarulösning som integreras sömlöst med Microsoft Office och kan ge varje anställd i organisationen möjlighet att automatiskt skapa konsekventa varumärkesdokument, PowerPoint-presentationer och Excel-rapporter och säkerställa att varumärket förblir relevant när det utvecklas.
Lär dig mer om BrandOffice
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Kvalitativ dokumentgenerering för IT-tjänster. Generera dynamiskt uppdragsbeskrivningar (statements of work, SOW), WBS och prissättning med en enda knapptryckning.
Kvalitativ dokumentgenerering för IT-tjänster. Skapa arbetsbeskrivningar, arbetsfördelningsstrukturer och prissättning dynamiskt med en enda knapptryckning. ScopeStacks automatiseringsplattform för förhandsförsäljning gör det enkelt att leverera snabba och korrekta arbetsbeskrivningar, vilket minskar risken och ökar lönsamheten.
Lär dig mer om ScopeStack
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Knacklys programvara för dokumentautomation har en kraftfull uppsättning funktioner med ett intuitivt gränssnitt som gör dig produktiv direkt.
Knackly är programvara för dokumentautomation för advokatbyråer av alla storlekar och strukturer. Deras plattform har de mest kraftfulla automationsfunktionerna som finns idag men tack vare det intuitiva gränssnittet blir nya användare genast produktiva. Knacklys kunder har tidigare använt andra dokumentautomationsplattformar och blivit frustrerade av förvirrande gränssnitt, branta inlärningskurvor och brist på nödvändiga funktioner eller advokatbyråer som väljer sin allra första dokumentlösning. PC- och MAC-kompatibel
Lär dig mer om Knackly
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Med Microsoft Office-tillägget UpSlide kan du spara upp till 12 timmar per månad i Excel, Word och PowerPoint med över 50 funktioner.
Med UpSlide-lösningen kan du utföra Microsoft Excel-, Word- och Powerpoint-uppgifter 5 gånger snabbare, vilket sparar upp till 12 timmar per månad per användare. Lösningen gör det möjligt för dina team att enkelt producera rapporter och dokument med ett enda klick. UpSlide används nu i över 450 team, i över 60 länder, inom alla industrier. Med UpSlide genererar ledande företag som KPMG, Citi och Deloitte nu varumärkesenliga dokument varje år.
Lär dig mer om UpSlide
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
EasySends kodfria plattform omvandlar manuella och pappersbaserade processer till digitala resor på några dagar.
Omvandla manuella och pappersbaserade processer till anpassade digitala resor med EasySends kodfria plattform. Dra och släpp för att designa, skapa och lansera till kund på några dagar. Samla in e-signaturer och data på alla enheter. Används av försäkrings-, bank- och finanstjänsteföretag för att förbättra kundinriktade användningsfall, inklusive introduktion för försäkring, hypotekslån, ansökningar, fordringar med mera.
Lär dig mer om EasySend
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
SDK lägger till skanningsfunktioner som dokumentskanning, och streckkodsskanning, ID-kortskanning och passkanning till valfri app eller webbapp
Med Scanbot Scanner SDK kan dina anställda och kunder skanna dokument, streckkoder, QR-koder, ID-kort, pass, EHIC-kort och andra data direkt från sin smartphone. Med igenkänning av text och data sparar du mycket tid på att bearbeta dokument. Scanner SDK bygger på många års utveckling av Scanbot-appen, som har fått flera utmärkelser och används av miljontals kunder. Därför kan de erbjuda optimala resultat, användarvänlighet och många funktioner.
Lär dig mer om Scanbot Document Scanner SDK
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg
Readiris 17, den avancerade OCR-lösningen för Windows & Mac
IRIS S.A., ett företag i CANON Europe, sedan 1987,
IRIS (ett Canon-företag) är världsledande inom programvara för bärbar skanning, PDF, OCR, hantering av visitkort och dokumentklassificering. Sedan 1987 har IRIS experter framgångsrikt stöttat kunder runt om i världen och hjälpt dem att ta itu med sina mest kritiska affärsutmaningar med hjälp av lösningar för skanning, registrering och digital omvandling.
Den kompletta PDF- och OCR-lösningen!
Readiris™ Corporate 17 är den företagsanpassade versionen av I.R.I.S.s flaggskeppsprogramvara för OCR.
Lär dig mer om Readiris PDF
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Digital signatur
- Satsvis bearbetning
- Flera utdataformat
- Samarbetsverktyg