Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
197 resultat
Gör det möjligt för agila team att visualisera, planera, koordinera och leverera stora initiativ snabbt och med tydlig insikt i det värde som levereras. Lär dig mer om Planview LeanKit
Planview LeanKit gör det möjligt för organisationer och team att använda företagets Kanban-tavlor för att visuellt spåra och hantera arbetsflödet från strategi till leverans. Genom att använda Planview LeanKit kan företag skala agilt och hantera, planera och samordna arbete över agila team. Kraftfull OKR-funktionalitet hjälper till att identifiera de rätta målen att nå på varje nivå i din organisation och fokuserar genomförandet på mätbara resultat. LeanKit integreras med apparna som ditt team använder varje dag. Lär dig mer om Planview LeanKit

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Flying Donut är en kraftfull, enkel, effektiv, samarbetsbaserad onlineprogramvara för Scrum och Kanban för offentliga och privata projekt. Lär dig mer om Flying Donut
Flying Donut är ett kraftfullt, enkelt, effektivt Scrum- och Kanban-verktyg som redan från början är ett flexibelt samarbetsverktyg i realtid för möjliggörande av transparens och kommunikation mellan distribuerade, fjärranslutna eller samlokaliserade team. Den grundläggande idén bakom utformningen av Flying Donut är enkelhet, vilket gör att teamen kan vara flexibla och inte bara öva på att vara det. Den går tillbaka till de agila grunderna, med ett realtidsgränssnitt som gör det både smidigt och enkelt att samarbeta. Lär dig mer om Flying Donut

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
JetBrains Space är en enhetlig plattform som kopplar samman programvaruutvecklingspipeline, kommunikation och agil projektledning. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman kommunikation, agil projektledning och programvaruutvecklingspipelinen. Space tillhandahåller agila projektledningsverktyg: semestrar, frånvaro, möten, personliga kalendrar, att-göra-listor för uppgiftshantering, problemspårning och anslagstavlor. Det krävs bara ett klick för att skapa ärenden direkt från att-göra-listorna. Skapa tavlor som passar dina Scrum-, Kanban- och blandade processer. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett verktyg för agil projektledning som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Wrike är ett agilt ledningsverktyg med Gantt-diagram, kalendrar, förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, tidsuppföljning och fler än 400 integrationer. Lär dig mer om Wrike
Wrike är ett agilt projektledningsverktyg som används av fler än 20 000 företag och över två miljoner användare. Planera sprintar med Gantt-diagram, kalendrar, förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, tidsuppföljningsrapporter, godkännanden, uppdateringar i realtid och automatisk tilldelning på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer och Adobe Creative Cloud så att du kan fortsätta att använda de verktyg du förlitar dig på varje dag. Anpassa arbetsflöden efter varje projekts behov och minska behovet av e-post, möten, statusuppdateringar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
MeisterTask är det mest intuitiva agila projektledningsverktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva agila projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Planera och verkställ dina sprintar och använd Kanban-tavlan för optimal prestanda. Kunderna som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Det har en flexibel inbyggd Kanban-tavla och möjlighet till sprintplanering. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Oavsett om du använder Scrum, Kanban eller en hybridmetod får du ut det mesta av agil projektledning med Easy Projects. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Zoho Sprints är ett agilt projektledningsverktyg som hjälper Scrum-team att planera, spåra och alltid vara redo för förändring. Lär dig mer om Zoho Sprints
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrumboards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), samarbeta med ditt team i ett socialt flöde och schemalägg dina gransknings- och återblicksmöten från en plats. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
StoriesOnBoard är ett heltäckande verktyg för hantering av agila projekt med insamling av respons, produktkartor, lanseringsplanering och berättelsekartor. Lär dig mer om StoriesOnBoard
StoriesOnBoard är ett heltäckande verktyg för hantering av agila projekt. Programvaran samlar in respons från användare och kunder i en enda databas och sorterar den baserat på anpassade regler och samarbetar med intressenterna för att skapa användbara funktionsidéer, vilket gör att användarna kan vara säkra på att idéerna drivs av verkliga användarbehov. Idéerna kan valideras på en offentlig produktkarta och sedan placeras på en användarberättelsekarta för att planera lanseringar. Integrationer med Jira, Trello med flera underlättar smidig implementering. Lär dig mer om StoriesOnBoard

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Hantera din agila utveckling med en virtuell uppgiftstavla och klisterlappar med hjälp av en projektprogramvara med öppen källa som utformats för Scrum. Lär dig mer om iceScrum
Ett förstklassigt verktyg som tillverkats för Scrum, den agila metoden för projektledning. Skapa en virtuell uppgiftstavla med arbetet som ska utföras så att alla teammedlemmar kan se det och dela på arbetet. En instrumentbräda samt indikatorer och grafik kommer gör det möjligt för teamet att följa varje steg i projektet och framstegen över tid samt får möjlighet att prioritera uppgifter för att hålla tidsfristen. Slutligen kan varje teammedlem tilldelas en roll och rättigheter enligt sin status. Lär dig mer om iceScrum

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Klient PSA är på AppExchange den bäst rankade programvaran för professionella tjänster på Salesforce för små och medelstora företag, och det är något vi är stolta över. Lär dig mer om Klient PSA
Om du letar efter ett sätt att hantera dina professionella tjänsteprojekt från början till slut är Klient PSA den plattform du behöver. Den är utformad med fokus på kunderna, så att du enkelt kan samarbeta med dem under hela försäljnings- och serviceprocessen. Dessutom kan du med vår kraftfulla plattform spåra och hantera alla aspekter av projektets livscykel – från offerter och kontrakt till tidsuppföljning, fakturering och rapportering. Är du redo att se hur Klient PSA kan förändra din verksamhet? Lär dig mer om Klient PSA

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelande n kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Verktyg för agil programvaruutveckling, projektledning, testhantering och ärendeuppföljning med tidrapport, support och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
JunoOne är en applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för programvaruutvecklingsföretag, programvaruleveransföretag och programvaruintegratörer över hela världen. Användarna kan skapa flera typer av projekt, övervaka testprocesser, följa upp ärenden, få åtkomst till rapportering med mera. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Kanban, Scrum eller dina processer och arbetsflöden – Agile Task Board främjar ditt sätt att arbeta på ett flexibelt sätt. Lär dig mer om Agile Task Board
Agile Task Board för SharePoint och Office 365 – Upprätthåll en översikt över ditt team och dina projektuppgifter. Håll reda på aktuella uppgiftsstatusar och dela dem med alla projektdeltagare. Uppdatera teamets uppgifter medan du diskuterar dem. Agile Task Board är flexibelt, tydligt uppställt, transparent för alla och lätt att använda. Lär dig mer om Agile Task Board

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Project Management for modern development teams. Understand exactly what work is done and how work is going.
Project Management for modern development teams. Make it easy to understand exactly what work has been done and how work is going, in a way that makes your developers happy and reduces friction. Quickly and flexibly plan and schedule work, and understand tradeoffs of work against product features in an intuitive interface that’s always up to date. Lär dig mer om GitHub

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
monday.com, programvara för agil projektledning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid.
monday.com, programvara för agil projektledning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Dess användarvänlighe t och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
En samarbetsinriktad online-plattform för whiteboardtavlor för Agile-team
Förbättra din Agile-process med korta distansmöten, sprintplanering och retrospektiv med Miro - Miro är en samarbetsplattform för team i alla storlekar, betrodd av över 12 miljoner användare runt om i världen. Sätt igång dina idéer med Kanban-tavlor och integrationer med Jira, Asana och mer. Sök bland över 120 förbyggda mallar för att komma igång. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. Lär dig mer om GitLab

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Flexibelt portföljhanteringsverktyg för smartare beslut med insyn och transparens för medelstora till stora företag.
Targetprocess är en agil portfölj- och arbetsledningslösning med integrerat stöd för SAFe och andra ramverk för agil skalning och erbjuder en dubbelriktad integrering med teambaserade verktyg som Azure DevOps. Targetprocess gör det möjligt för företag att uppnå affärsrörlighet och se värdeflödet över hela organisationen. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Aha! Develop is for healthy agile development teams — connect to the roadmap, optimize workload, and streamline reporting.
Aha! Develop is for healthy agile development teams — empowering technical leaders to help their teams achieve more and feel less like "feature factories." It connects technical work to the product roadmap, optimizes workload, and streamlines reporting. More than 600,000 product builders trust our cloud-based software to build lovable products and be happy doing it. Lär dig mer om Aha!

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Task/Project Management & Collaboration app with Kanban, Gantt Chart & Time Tracker.
Kanbanchi for G Suite is the only online project management / task management / collaboration software with Kanban Board, Gantt Chart and Time Tracker. Project boards with lists and cards visualise a workflow of all your tasks and activities. Collaborate with your team in real time and manage your projects visually! Lär dig mer om Kanbanchi

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Lär dig mer om Zoho Projects

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Quickbase is a no-code operational agility platform that enables organizations to improve operations through insights and automation.
Quickbase is an agile project management solution that gives you features needed to assign tasks, automate workflows, and generate insightful reports for the most complex projects. Quickbase's flexible no-code platform can be used in real-time to monitor progress in each sprint. Get started today. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Taskworld är en applikation för agil projektledning som kombinerar visuella tavlor, teamkommunikation och projektplanering i en enda app
Taskworld är det enklaste sättet för team att hantera projekt agilt och hålla koll på arbetet. Programvaran innehåller visuell uppgiftshantering, projektplanering, spårning av distansarbete och teamkommunikation i en enda robust app. Taskworld fokuserar i synnerhet på projektplanering och innehåller även funktioner som tidsuppföljning, automatiserade aviseringar, beroendeförhållanden, tidslinjevyer och integrationer så att ditt team kan uppnå bättre och snabbare resultat efter varje projekt och få saker gjorda. Lär dig mer om Taskworld

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform built for agile teams.
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform. That means that our product is built by users, for users, via feedback on our Forum. Manage agile teams and processes. Take multi-step projects and streamline them with ease. Staff projects in a few clicks. Proof and approve client documents. Take real-time collaborative meeting notes. And much more. Lär dig mer om Hive

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Agile product teams use Productboard to confidently decide what to build next.
Productboard is the agile product management system that aligns everyone on the right features to build next. Designed on the Product Excellence methodology, it is used by modern, customer-driven organizations like Zendesk, UiPath, Microsoft, and Envoy. With its customizable boards, productboard offers the right balance of guidance and flexibility to help product teams understand what users really need, prioritize what to build next, and rally everyone around the roadmap. Lär dig mer om Productboard

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Nifty automatiserar resursinsikter med agil projektledning. En arbetsyta med milstolpar, uppgifter, dokument, chatt, kalender med mera.
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. Spåra projektplanering, kommunicera med teammedlemmar och kunder, skapa samarbetsdokument med mera i denna centraliserade arbetsyta. Upprätthåll organisatorisk översikt över dina projekt medan du fördjupar dig i enskilda projekts tidslinjer. Med förstklassig kommunikation, molnlagring och arbetsflödessamarbete i ett enda verktyg kan du konsolidera både din arbetsdag och dina abonnemang i en enda webbläsarflik. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Collaborative, lightweight project management tool, brought to you by the experts in agile software development.
Pivotal Tracker is an Agile project management tool from the agile software development experts. Easy to use, Tracker enables real time collaboration around a shared, prioritized backlog. When everyone shares the same view of what's going on, product owners know where things stand and developers know what to focus on. Simple, yet powerful and transformative, Tracker allows your company to bring the right products to market faster, and continue to deliver as the world evolves. Lär dig mer om Pivotal Tracker

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Agile Project Management Software. Scrum and Kanban compatible solution. Intuitive and efficient. Handle all your projects in one place
VivifyScrum helps you handle all your projects in one place. It is a software as a service solution for agile project management and collaboration. Scrum and Kanban compatible. Extremely intuitive and easy to use with real-time updates. Now, with a new version, it offers a variety of features tailored to suit the needs of small agile teams and large organizations alike: Collaboration boards (Scrum and Kanban), Team Management, clients and invoicing, Time Management, Reports and more. Lär dig mer om VivifyScrum

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam med simbanor, WIP-gränser, tidsuppföljning och prioritering av eftersläpning genom värde–ansträngning
Hygger – ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam, som är älskat både av tekniska och icke-tekniska personer eftersom det är ”lika enkelt som Trello, lika kraftfullt som Jira”. Kanban-tavlorna har förbättrats med simbanor, WIP-gränser, tidsspårning och scrum-stöd (storypunkter, statusdiagram osv.). Hantera din eftersläpning och prioritera funktioner eller uppgifter genom värde–ansträngning-prioritering. Skapa översikter på hög nivå och dela dem med ditt team. Lär dig mer om Hygger

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Wimi is designed to boost teamwork and team collaboration: instant messages, files sharing & drive, tasks, calendars, and more...
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing. Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter together. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Lär dig mer om Wimi

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Kanbanize hjälper företag att visualisera arbete, spåra projekt, optimera arbetsflöden för att uppnå organisatorisk transparens och öka effektiviteten.
Kanbanize är Kanban-programvara som ger dig smidig projekt- och portföljförvaltning. Den ger insyn i alla projekt och portföljer, kopplar samman planering med genomförande och hjälper team att leverera snabbare. Kanbanize bygger på idén att alla processer utvecklas och det kan enkelt anpassas till förändringar i din organisation, oavsett om det är en start-up eller ett Fortune 100-företag. Lär dig mer om Kanbanize

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Kanban Tool är en visuell projektledningstjänst för enkel arbetsflödesvisualisering och -optimering, vilket möjliggör teamsamarbete i realtid.
Kanban Tool är en visuell projektledningsapplikation för arbetsflödesoptimering och teamsamarbete i realtid. Den hjälper till att analysera och förbättra dina processer och därmed öka företagets effektivitet. Den är enkel att använda, mycket anpassningsbar och snabb. Tillgänglig i moln eller på plats. Det är det föredragna verktyget för arbetsflödeshantering för företag som vill ha en effektiv plattform utan krusiduller och som inte kräver någon utbildning. Lär dig mer om Kanban Tool

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Complete more work, deliver projects on time, and prove your value with the best platform for agile marketing management.
Get a pulse on every project, pinpoint bottlenecks in your workflow, and holistically manage projects (from start to finish) with agile marketing project management software from CoSchedule. You¿ll complete more work, deliver projects on time, and prove your value, all with the only platform that can organize all your marketing in one place. Take control of your process and bring your team together with one of the top-ranking marketing software companies on the Inc. 5000 list. Lär dig mer om CoSchedule Marketing Suite

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work.
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work. Planner gives teams a simple visual view of what everyone's working on, whether it's updating key milestones on a project timeline or sharing files with your distributed team. Planner integrates with Microsoft Office 365, including Outlook and SharePoint, so it's easy for people to stay connected. And since the app syncs between desktop, web and mobile, organizers can keep their plans up to date from wherever they are. Microsoft Planner helps get project plans started and moved into the cloud. Teams can see updates, upload files, send messages, and start conversations from Outlook or Planner on any device. Organize projects in a simple visual agenda that shows who's working on what, when updates are due, and what needs to happen next with one click to join a conversation about a task or project. Lär dig mer om Microsoft Planner

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, test cases, and issues
SpiraTeam is an integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your programs and portfolios, requirements, releases, test cases, issues, baselines, workflows, and tasks in one unified environment. With integrated customizable dashboards of key project information, SpiraTeam allows you to take control of your entire project lifecycle and synchronize the hitherto separate worlds of development and testing. Lär dig mer om SpiraTeam

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
ITM Platform is the Agile Project Management solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Agile Project Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featu red project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. Lär dig mer om ITM Platform

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Taiga är projektledningsverktyget för multifunktionella agila team. Det har en omfattande uppsättning funktioner men är fortfarande mycket enkelt att komma igång med
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Det har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive backlog, sprintplane ring, burndown-diagram, Kanban-tavla, epik, problemuppföljning, wiki) och omfattande anpassningsalternativ. Samtidigt är det mycket enkelt att komma igång med det intuitiva användargränssnittet. Lär dig mer om Taiga

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
Coda är ett nytt dokument som sammanför ord, data och team.
Coda kombinerar flexibiliteten i ett dokument, kraften i ett kalkylblad och användbarheten i applikationer i en enda ny arbetsyta, vilket gör att vem som helst kan skapa ett dokument som är lika kraftfullt som en app. Coda är något helt nytt som ser ut och känns bekant. Makers börjar med en tom duk och en välbekant blinkande markör, men kan använda en ny uppsättning byggstenar som t.ex. tabeller som fungerar som databaser eller knappar som skapar sina egna unika lösningar. Lär dig mer om Coda

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering
A global leader in Enterprise Value Stream Management, Agile management, enterprise-grade Git version control and DevOps.
CollabNet VersionOne is the Enterprise Value Stream Management leader that accelerates high value software development and delivery, while improving quality and reducing risk. Our offerings provide global enterprise and government market leaders a cohesive solution, spanning idea through delivery, that enable them to capture, create, deliver and measure the flow of business value throughout their application development lifecycles. Lär dig mer om VersionOne

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Resurshantering
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Eftersläpningshantering
  • Hantering av negativ feedback
  • Begär hantering