Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Agile Project Management Software
Filterresultat (63)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
Produkttyp
63 resultat
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis!
Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid.
Lär dig mer om Jira
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
qTest är en testhanteringsplattform som ger synlighet i realtid och kontroll över utvecklings- och testmetoder.
Lär dig mer om qTest
qTest är en testhanteringsplattform som ger synlighet i realtid och kontroll över utvecklings- och testmetoder.
Lär dig mer om qTest
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor.
Lär dig mer om Asana
Asana är ett verktyg för agil projekthantering som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana.
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Flying Donut är en kraftfull, enkel, effektiv, samarbetsbaserad onlineprogramvara för Scrum och Kanban för offentliga och privata projekt.
Lär dig mer om Flying Donut
Flying Donut är ett kraftfullt, enkelt, effektivt Scrum- och Kanban-verktyg som redan från början är ett flexibelt samarbetsverktyg i realtid för möjliggörande av transparens och kommunikation mellan distribuerade, fjärranslutna eller samlokaliserade team.
Den grundläggande idén bakom utformningen av Flying Donut är enkelhet, vilket gör att teamen kan vara flexibla och inte bara öva på att vara det. Den går tillbaka till de agila grunderna, med ett realtidsgränssnitt som gör det både smidigt och enkelt att samarbeta.
Lär dig mer om Flying Donut
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Qlorems AI-/datadrivna projekt- och produkthanteringsverktyg som effektiviserar planering, genomförande och övervakning av omvandlingsresan
Lär dig mer om Qlorem
Qlorems vision är att ersätta 80 % av projekt- och produktchefernas uppgifter med AI-drivna funktioner för att minska risken för mänskliga fel och förbättra affärsresultatet. Med Qlorems AI-datadrivna SaaS-plattform kan företag planera och hantera projekt och produkter på ett holistiskt sätt under hela omvandlingsresan för att kunna fatta rätt beslut vid rätt tidpunkt.
Lär dig mer om Qlorem
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
monday.com, programvara för agil projektledning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid.
monday.com, programvara för agil projektledning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta.
Lär dig mer om ClickUp
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden.
Lär dig mer om Confluence
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering.
*Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research
Lär dig mer om Smartsheet
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Wrike är ett agilt ledningsverktyg med Gantt-diagram, kalendrar, förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, tidsuppföljning och fler än 400 integrationer.
Wrike är ett agilt projektledningsverktyg som används av fler än 20 000 företag och över två miljoner användare. Planera sprintar med Gantt-diagram, kalendrar, förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, tidsuppföljningsrapporter, godkännanden, uppdateringar i realtid och automatisk tilldelning på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer och Adobe Creative Cloud så att du kan fortsätta att använda de verktyg du förlitar dig på varje dag. Anpassa arbetsflöden efter varje projekts behov och minska behovet av e-post, möten, statusuppdateringar med mera.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
En samarbetsinriktad online-plattform för whiteboardtavlor för Agile-team
Förbättra din Agile-process med korta distansmöten, sprintplanering och retrospektiv med Miro - Miro är en samarbetsplattform för team i alla storlekar, betrodd av över 12 miljoner användare runt om i världen.
Sätt igång dina idéer med Kanban-tavlor och integrationer med Jira, Asana och mer.
Sök bland över 120 förbyggda mallar för att komma igång.
Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete.
Lär dig mer om Miro
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
MeisterTask är det mest intuitiva agila projektledningsverktyget på webben.
MeisterTask är det mest intuitiva agila projektledningsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor.
Lär dig mer om MeisterTask
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Flexibelt portföljhanteringsverktyg för smartare beslut med insyn och transparens för medelstora till stora företag.
Targetprocess är en agil portfölj- och arbetsledningslösning med integrerat stöd för SAFe och andra ramverk för agil skalning och erbjuder en dubbelriktad integrering med teambaserade verktyg som Azure DevOps. Targetprocess gör det möjligt för företag att uppnå affärsrörlighet och se värdeflödet över hela organisationen.
Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg.
Lär dig mer om Targetprocess
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål.
Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje.
Lär dig mer om Favro
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Nifty automatiserar resursinsikter med agil projektledning. En arbetsyta med milstolpar, uppgifter, dokument, chatt, kalender med mera.
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. Spåra projektplanering, kommunicera med teammedlemmar och kunder, skapa samarbetsdokument med mera i denna centraliserade arbetsyta. Upprätthåll organisatorisk översikt över dina projekt medan du fördjupar dig i enskilda projekts tidslinjer. Med förstklassig kommunikation, molnlagring och arbetsflödessamarbete i ett enda verktyg kan du konsolidera både din arbetsdag och dina abonnemang i en enda webbläsarflik.
Lär dig mer om Nifty
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Clubhouse är en snabb projektledningsplattform som är byggd för dagens programvaruteam. Alla kärnfunktioner är kostnadsfria för team med upp till 10 användare.
Clubhouse är en snabb, okomplicerad projektledningsplattform för agile-programvaruteam för att planera, bygga och lansera bättre produkter. Clubhouse kombinerar lagom med enkelhet och lagom med struktur så att dina programvaruteam blir nöjda och produktiva. Clubhouse är utformat för utvecklare och har en robust uppsättning populära integrationer (GitHub, GitLab, Slack och mer) och ett välutrustat programmeringsgränssnitt (application program interface, API) som automatiserar arbetsflöden. Alla kärnfunktioner är 100 % gratis för team med upp till 10 användare.
Lär dig mer om Shortcut
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
En 360-gradersvy över din verksamhet inom professionella tjänster. Planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi i en och samma plattform.
Birdview PSA är en komplett plattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi på ett och samma ställe. Med fokus på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet hjälper Birdview PSA organisationer att hantera och verkställa flera projekt samtidigt. Med BI-drivna instrumentpaneler och rapporter kan teamet fatta kunskapsbaserade beslut och optimera processer för ökad produktivitet, lönsamhet och effektivitet.
Lär dig mer om Birdview PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
Lär dig mer om ProWorkflow
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Zoho Sprints är ett agilt projektledningsverktyg som hjälper Scrum-team att planera, spåra och alltid vara redo för förändring.
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg för Scrum-team. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrumboards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), samarbeta med ditt team i ett socialt flöde och schemalägg dina gransknings- och återblicksmöten från en plats.
Lär dig mer om Zoho Sprints
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Taskworld är en applikation för agil projektledning som kombinerar visuella tavlor, teamkommunikation och projektplanering i en enda app
Taskworld är det enklaste sättet för team att hantera projekt agilt och hålla koll på arbetet. Programvaran innehåller visuell uppgiftshantering, projektplanering, spårning av distansarbete och teamkommunikation i en enda robust app.
Taskworld fokuserar i synnerhet på projektplanering och innehåller även funktioner som tidsuppföljning, automatiserade aviseringar, beroendeförhållanden, tidslinjevyer och integrationer så att ditt team kan uppnå bättre och snabbare resultat efter varje projekt och få saker gjorda.
Lär dig mer om Taskworld
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Kanban Tool är en visuell projektledningstjänst för enkel arbetsflödesvisualisering och -optimering, vilket möjliggör teamsamarbete i realtid.
Kanban Tool är en visuell projektledningsapplikation för arbetsflödesoptimering och teamsamarbete i realtid. Den hjälper till att analysera och förbättra dina processer och därmed öka företagets effektivitet. Den är enkel att använda, mycket anpassningsbar och snabb. Tillgänglig i moln eller på plats.
Det är det föredragna verktyget för arbetsflödeshantering för företag som vill ha en effektiv plattform utan krusiduller och som inte kräver någon utbildning.
Lär dig mer om Kanban Tool
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam med simbanor, WIP-gränser, tidsuppföljning och prioritering av eftersläpning genom värde–ansträngning
Hygger – ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam, som är älskat både av tekniska och icke-tekniska personer eftersom det är ”lika enkelt som Trello, lika kraftfullt som Jira”. Kanban-tavlorna har förbättrats med simbanor, WIP-gränser, tidsspårning och scrum-stöd (storypunkter, statusdiagram osv.). Hantera din eftersläpning och prioritera funktioner eller uppgifter genom värde–ansträngning-prioritering. Skapa översikter på hög nivå och dela dem med ditt team.
Lär dig mer om Hygger
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Kanbanize hjälper företag att visualisera arbete, spåra projekt, optimera arbetsflöden för att uppnå organisatorisk transparens och öka effektiviteten.
Kanbanize är Kanban-programvara som ger dig smidig projekt- och portföljförvaltning. Den ger insyn i alla projekt och portföljer, kopplar samman planering med genomförande och hjälper team att leverera snabbare. Kanbanize bygger på idén att alla processer utvecklas och det kan enkelt anpassas till förändringar i din organisation, oavsett om det är en start-up eller ett Fortune 100-företag.
Lär dig mer om Kanbanize
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg.
Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när.
Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar.
Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar.
Lär dig mer om Toggl Plan
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt.
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. timeBro kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt.
Lär dig mer om timeBro
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Taiga är projektledningsverktyget för multifunktionella agila team. Det har en omfattande uppsättning funktioner men är fortfarande mycket enkelt att komma igång med
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Det har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive backlog, sprintplanering, burndown-diagram, Kanban-tavla, epik, problemuppföljning, wiki) och omfattande anpassningsalternativ. Samtidigt är det mycket enkelt att komma igång med det intuitiva användargränssnittet.
Lär dig mer om Taiga
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Coda är ett nytt dokument som sammanför ord, data och team.
Coda kombinerar flexibiliteten i ett dokument, kraften i ett kalkylblad och användbarheten i applikationer i en enda ny arbetsyta, vilket gör att vem som helst kan skapa ett dokument som är lika kraftfullt som en app. Coda är något helt nytt som ser ut och känns bekant. Makers börjar med en tom duk och en välbekant blinkande markör, men kan använda en ny uppsättning byggstenar som t.ex. tabeller som fungerar som databaser eller knappar som skapar sina egna unika lösningar.
Lär dig mer om Coda
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
StoriesOnBoard är ett heltäckande verktyg för hantering av agila projekt med insamling av respons, produktkartor, lanseringsplanering och berättelsekartor.
StoriesOnBoard är ett heltäckande verktyg för hantering av agila projekt. Programvaran samlar in respons från användare och kunder i en enda databas och sorterar den baserat på anpassade regler och samarbetar med intressenterna för att skapa användbara funktionsidéer, vilket gör att användarna kan vara säkra på att idéerna drivs av verkliga användarbehov. Idéerna kan valideras på en offentlig produktkarta och sedan placeras på en användarberättelsekarta för att planera lanseringar. Integrationer med Jira, Trello med flera underlättar smidig implementering.
Lär dig mer om StoriesOnBoard
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete.
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier.
Lär dig mer om Backlog
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Byggd för programvaruutvecklingsteam som vill följa resultatet av sitt arbete och leverera värde snabbare till slutanvändaren.
Forecast är perfekt för lättrörliga team, eftersom det garanterar optimala projektleveranser genom en adaptiv arbetsprocess som stöder växande företag med krävande kunder. Plattformen använder AI för att göra uppskattningar så att du effektivt kan planera för en mer exakt visning av din sprintkapacitet och övervaka hastigheten. Forecast integreras också med de verktyg dina utvecklarna älskar, t.ex. Jira, Azure DevOps, GitHub, GitLab och mer, så att du enkelt kan samarbeta och leverera kundvärde snabbare.
Lär dig mer om Forecast
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering

KanbanFlow
4,5
(59)
Lokal produkt
En slimmad projektledningsprogramvara som tillhandahåller arbetsvisualisering, samarbete i realtid, tidsuppföljning och analys.
En slimmad projektledningsprogramvara som tillhandahåller arbetsvisualisering, samarbete i realtid, tidsuppföljning och analys.
Lär dig mer om KanbanFlow
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter.
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens.
todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter.
Lär dig mer om todo.vu
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Gör det möjligt för agila team att visualisera, planera, koordinera och leverera stora initiativ snabbt och med tydlig insikt i det värde som levereras.
Planview LeanKit gör det möjligt för organisationer och team att använda företagets Kanban-tavlor för att visuellt spåra och hantera arbetsflödet från strategi till leverans. Genom att använda Planview LeanKit kan företag skala agilt och hantera, planera och samordna arbete över agila team. Kraftfull OKR-funktionalitet hjälper till att identifiera de rätta målen att nå på varje nivå i din organisation och fokuserar genomförandet på mätbara resultat. LeanKit integreras med apparna som ditt team använder varje dag.
Lär dig mer om Planview AgilePlace
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Förvandla dina möten över hela företaget med Stormboards innovativa digitala arbetsyta.
Arbeta bättre tillsammans.
Arrangera ditt möte i förväg, fånga upp, organisera och diskutera idéer i realtid och tilldela sedan uppgifter och övervaka framsteg på en digital arbetsyta som du kan återgå till om och om igen.
Inbyggda mallar för agil projektledning med mera hjälper dig att effektivisera dina affärsprocesser och allt ditt arbete kan omedelbart exporteras till ett av de många alternativen för dynamisk rapportering.
Stormboard fungerar också på alla enheter från din 4-tums telefon till en 85-tums Microsoft Surface Hub.
Lär dig mer om Stormboard
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Projektsledningsplattformen för JIRA-användare innehåller en tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag.
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för lättrörliga team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som gör din JIRA visuell med aspekter av övervakning och spårning av din utveckling. Lösningen har en kraftfull, automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter i JIRA återspeglas tydligt i Proggio.
Lär dig mer om Proggio
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Planview Projectplace är en integrerad lösning för projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som hjälper team att få saker gjorda.
Planview Projectplace är en lösning för webbaserad projektledning och samarbetsbaserad arbetsledning som gör det enkelt för team att hantera och spåra framstegen i sitt arbete. Oavsett om ditt team befinner sig på andra sidan korridoren eller över hela världen får du allt du behöver för att planera projekt, hantera uppgifter, visuellt spåra framsteg och uppnå mål. Några av funktionerna inkluderar integrerade Kanban-tavlor och Gantt-schema, samarbetsbaserad dokumenthantering, hantering av uppgifter och arbetsbelastning, kommunikationsverktyg med mera.
Lär dig mer om Planview ProjectPlace
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Craft.io är en av de bästa produkthanteringsprogramvarorna för produktchefer som förvandlar nya idéer till fantastiska produkter. Få 14 dagars gratis provperiod.
Craft.io är en idealisk plattform för agila produktteam – med inbyggda verktyg och bästa praxis för sprintplanering, prioritering, kapacitetsplanering, agila ramverk och integration med Jira och andra utvecklingsverktyg. Craft.io erbjuder en enda produktinformationskälla i en samarbetsfokuserad arbetsyta där produktteam snabbt kan utveckla sina produkter. Den unika Guru-nivån innehåller bästa praxis som hjälper till att öka projektledarens färdigheter och skapa enhetliga processer som delas av alla team.
Lär dig mer om Craft.io
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Planio hjälper agila team i alla storlekar att konsekvent genomföra sina projekt i tid och hålla budgeten.
Fler än 1 500 företag över hela världen använder Planios agila projekthanteringsfunktioner. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för att den är så lätt att använda och för kundtjänsten. Programmet kommer att hjälpa ditt team att konsekvent leverera projekten i tid och hålla budgeten. Du kan förbättra din produktivitet och hålla alla informerade med Planio.
Lär dig mer om Planio
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Molnbaserat webbaserat projektledningsverktyg för enkel felrapportering, testhantering och kravhantering.
ReQtest tillhandahåller en uppsättning moduler såsom kravhantering, testhantering och buggrapportering utformade för agil projektledning. Oavsett om det är agila krav på att samla in eller hantera dina tester under dina sprintar erbjuder ReQtest mycket anpassningsbara moduler som kan skräddarsys för att uppfylla behoven i ditt projekt. ReQtest anpassar sig till dina affärsprocesser och tillgodoser små, agila och team i tillväxtfas (samt stora organisationer) med användningsbaserad betalning.
Lär dig mer om ReQtest
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Hantera din agila utveckling med en virtuell uppgiftstavla och klisterlappar med hjälp av en projektprogramvara med öppen källa som utformats för Scrum.
Ett förstklassigt verktyg som tillverkats för Scrum, den agila metoden för projektledning.
Skapa en virtuell uppgiftstavla med arbetet som ska utföras så att alla teammedlemmar kan se det och dela på arbetet.
En instrumentbräda samt indikatorer och grafik kommer gör det möjligt för teamet att följa varje steg i projektet och framstegen över tid samt får möjlighet att prioritera uppgifter för att hålla tidsfristen. Slutligen kan varje teammedlem tilldelas en roll och rättigheter enligt sin status.
Lär dig mer om iceScrum
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst.
Lär dig mer om Teamogy
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Molnbaserat agil-projektledningsverktyg för teamsamarbete. Skräddarsy din egen bräda. Kostnadsfri testversion och support.
RedmineUP Cloud är ett projektledningsverktyg för att köra agil-projekt och har en tydlig översikt över alla områden som är relaterade till projektet. Utformad för SCRUM/Kanban-produktteam. Du kan hantera utvecklings- och supportuppgifter på ett ställe. När du kombinerar Git i ditt projektflöde kan du länka Git till problem och koppla koden till buggar eller nya funktioner.
Lär dig mer om RedmineUP
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Klient PSA är på AppExchange den bäst rankade programvaran för professionella tjänster på Salesforce för små och medelstora företag, och det är något vi är stolta över.
Om du letar efter ett sätt att hantera dina professionella tjänsteprojekt från början till slut är Klient PSA den plattform du behöver. Den är utformad med fokus på kunderna, så att du enkelt kan samarbeta med dem under hela försäljnings- och serviceprocessen. Dessutom kan du med vår kraftfulla plattform spåra och hantera alla aspekter av projektets livscykel – från offerter och kontrakt till tidsuppföljning, fakturering och rapportering. Är du redo att se hur Klient PSA kan förändra din verksamhet?
Lär dig mer om Klient PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
En statistik- och analyslösning för effektiv mätning av strömningsvärden för DevOps som ger teamen möjlighet att bättre leverera programvara.
Plandek är en ledande statistik- och analyslösning för företag som levererar programvara inom alla branscher. Genom att erbjuda en heltäckande översikt över programvaruleveransprocessen kan ingenjörsteamen bli betydligt mer effektiva. Genom att introducera Plandeks mätning av strömningsvärden för DevOps kan organisationer förbättra leveranseffektiviteten och i slutändan bygga programvara på ett bättre sätt.
Lär dig mer om Plandek
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Ett projektledningsverktyg som är busenkelt att använda och gör hela teamet mer produktivt.
Breeze är ett smidigt och lättanvänt projektledningsverktyg som gör det enkelt att hålla ditt team uppdaterat, automatisera arbetsflöden och hålla alla fokuserade på sina uppgifter. Breeze har alla funktioner du behöver och ingen som du inte har någon nytta av. Projekttavlor, uppgiftslistor, instrumentpaneler, tidslinjer, arbetsbelastningar, rapporter och analyser. Breeze hjälper dig att organisera, planera och följa upp dina projekt.
Lär dig mer om Breeze
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Scrum Mate ger dig agil-programvara för hantering av programvaruutvecklingsteam, digitala byråer och moderna affärsteam.
Scrum Mate är ett agile-hanteringsverktyg för programvaruutvecklingsteam, digitala byråer och agila affärsteam. Scrum Mate tillhandahåller verktyg för ramverken Scrum och Kanban och gör det enkelt att använda agila metoder till den röriga verkligheten i dagliga projekt. Om ditt team arbetar med många projekt, eller om dina projekt kräver samarbete av mer än ett team, erbjuder Scrum Mate en elegant lösning för din organisation.
Lär dig mer om Scrum Mate
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Applikation för att underlätta hanteringen av dina anläggningar.
Med tanke på oförutsedda händelser på byggarbetsplatserna hjälper Rea dig att hålla kursen: hålla dina tidsfrister och ha koll på din budget genom att spara 5 arbetstimmar per vecka.
Lär dig mer om Rea
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Omvandla strategi till leverans med produktkartor som kopplar samman investeringar, resultat, affärsmöjligheter, teknik och ekonomi.
Planview Enterprise One gör det möjligt för stora företag att påskynda strategiska leveranser med hjälp av robusta strategiska portföljplaneringsfunktioner. Förvandla strategi till leverans på en organisationsomfattande och tvärfunktionell skala med produktkartor som kopplar samman de investeringar, resultat, affärsmöjligheter, milstolpar, teknik och ekonomi som krävs för att förverkliga strategier. Genom att använda Planview Enterprise One kan företag reagera på den föränderliga marknadsdynamiken och fokusera på det arbete som är viktigt.
Lär dig mer om Planview Portfolios
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Project Central är det enklaste projektledningsverktyget för team som använder Microsoft Office 365. Enkel, visuell och integrerad.
Project Central är det enklaste projektledningsverktyget för team som använder Microsoft Office 365. Project Central-användare behöver ett Microsoft Office 365-konto för att registrera sig, vilket säkerställer att all data är säkert lagrad och förenlig med din organisations IT-policyer. Konfigurera snabbt ditt projekt, tilldela uppgifter och arbeta sömlöst tillsammans på projektdokument med Office 365-integrering. Följ planen, utför rätt uppgifter vid rätt tidpunkt och slutför framgångsrika projekt. Lätt att använda utan krav på utbildning
Lär dig mer om Project Central
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering
Teamhood är ett teaminriktat visuellt projektledningsverktyg för att visualisera processer och kontrollera resultatleveransen.
Teamhood är en visuell projektledningsplattform för att hjälpa team att kontrollera resultatleveransen. Ett förstklassigt verktyg för teknikföretag som arbetar med komplexa projekt och detaljnivåer. Tack vare den anslutna tavelstrukturen i Teamhood kan arbetsobjekt delas och hanteras effektivt mellan team.
Lär dig mer om Teamhood
...
Läs mer
Funktioner
- Prioritering
- Statusspårning
- Resurshantering
- Gantt / Tidslinjevy
- Eftersläpningshantering
- Hantering av negativ feedback
- Begär hantering