Filterresultat (38)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
38 resultat
Programvara för nödmeddelanden till anställda med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter.
Lär dig mer om AlertMedia
AlertMedia gör det möjligt att delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med dina anställda över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Koppla ditt team till varje händelse medan det sker tack vare pålitlig kommunikation. Kritiska händelser kommuniceras omedelbart till specifika anställda eller grupper av personer via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler. Det är modernt, pålitligt och säkert.
Lär dig mer om AlertMedia
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Använd monday.com flexibla plattform för att ge dina anställda anpassade kommunikationsverktyg som hjälper dem att diskutera projekt i sitt sammanhang.
Lär dig mer om monday.com
Använd monday.com flexibla plattform för att ge dina anställda anpassade kommunikationsverktyg som hjälper dem att diskutera projekt i sitt sammanhang. Börja med en av de färdiga mallarna, lägg till teamets uppgifter genom att ladda upp kalkylblad eller dokument och lägg sedan till mer än 30 kolumner så att ditt team har all information de behöver på en högnivåöversikt så att de kan samarbeta effektivt. Istället för att tillbringa timvis med att sortera igenom inkorgen kan anställda fokusera på deras pågående arbete.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera teamens arbete i stor skala. Se varför Asana utmärker sig på Capterra.
Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Mer än 135 000 betalande kunder och miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer.
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för medarbetarkommunikation som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst.
Lär dig mer om GoTo Meeting
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Det kanske största HRIS-systemet för små och medelstora företag, med spårning av sökande, onboarding, e-underskrifter, hantering av betald ledighet, prestationer, rapportering och en mobilapp.
BambooHR är ett webbaserat HR-system för små och medelstora företag. BambooHRs molnbaserade system erbjuder integrerad ATS, onboardingverktyg, e-underskrifter, ledighetsspårning och prestationshantering, med enkel rapportering och en bekväm mobilapp för anställda. BambooHR befriar HR från datahanteringsspiralen för att bli mer effektiv, mer ändamålsenlig och mer mänsklig. Ring för att se en demo och starta en gratis provperiod.
Lär dig mer om BambooHR
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Wrike är en plattform för hantering av personalkommunikation med samarbetsverktyg i realtid, delade kalendrar och appintegrationer.
Wrike är en plattform för personalkommunikation som används av fler än 20 000 företag i 140 länder. Se till att dina fjärrteam håller kontakten på en enhetlig plattform. Meddela teammedlemmar om viktiga uppdateringar med @omnämnanden och lägg till ytterligare information med anpassade fält. Samarbeta i realtid med en direktredigerare och dela uppdateringar av tidslinjer i teamkalendrar. Integrera Wrike med dina föredragna meddelandeappar för att skapa nya kommunikationskanaler och hålla personalen informerad. Arbeta som ett team med Wrike.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Bitrix24:s kostnadsfria kommunikationsplattform för anställda används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för intern och extern personalkommunikation som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer.
Lär dig mer om Jolt
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis.
Lär dig mer om Front
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
En professionell undersökningsprogramvara för ditt företag (kundlojalitet (net promoter score, NPS)), kundnöjdhet, HR, personalrespons och kundupplevelse).
Verktyg för att skapa enkäter, formulär och frågesporter för att studera dina kunder eller utvärdera anställda.
Lär dig mer om Startquestion
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Blink framröstades som det bästa verktyget för medarbetarkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink:s app och plattform för medarbetarkommunikation kombinerar meddelanden på arbetsplatsen, interna flöden och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter, digitala formulär och mycket mer. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om Blink
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
GoBrunch är en riktigt bra webinariumplattform för undervisning och utbildning. Den kostnadsfria versionen har ingen tidsgräns och inkluderar inspelning.
GoBrunch är en riktigt bra webinariumplattform för undervisning och utbildning. Den kostnadsfria versionen har ingen tidsgräns och du kan skapa och spela in så många webinarer som du vill. Du kommer att älska möjligheten att välja din egen sittplats och se allas foton i en virtuell seminarielokal. Skapa ditt webinar eller virtuella klassrum, slå på kameran, dela din skärm, dela dina videor, visa andra presentatörer, spela in och skapa fantastiska delsessioner i studiegrupper. Ingen installation krävs.
Lär dig mer om GoBrunch
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering.
Lär dig mer om PACE Packager Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Reward Gateways plattform för medarbetarnas engagemang sammanför strategiska erkännanden, kommunikation, medarbetarundersökningar och rabatter.
Reward Gateway hjälper kunder att öka medarbetarnas engagemang och driva affärsresultat med en skräddarsydd plattform som kombinerar erkännande av anställda, kommunikation, undersökningar, rabatter och analyser i ett enda enhetligt nav.
Kundframgångsteamet samarbetar med dig för att skapa helt varumärkesprofilerade lösningar som är anpassade till dina mål för medarbetarnas engagemang och för att återspegla ditt unika uppdrag, kultur och arbetsgivarvarumärke för mesta möjliga plattformsanvändning.
Lär dig mer om Reward Gateway
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – Med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas via chattfönstret på några sekunder.
Kanaler – Enskilda kanaler kan skapas för enskilda team eller för projekt, diskussioner eller roliga chattar.
Ljud- och videosamtal - Starta ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret.
Säker och sökbar historik - Med avancerad sökning kan du söka efter alla filer eller texter i din chatthistorik på några sekunder.
Lär dig mer om Zoho Cliq
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer.
Lär dig mer om Beekeeper
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt.
Lär dig mer om Jostle
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
En kommunikationsapp som gör att team kan hålla kontakten och samarbeta på ett säkert sätt.
Brosix ger anställda alla funktioner de behöver för att hålla kontakten och samarbeta effektivt. Brosix-appen består av flera kommunikationsfunktioner, inklusive textchatt, ljud- och videosamtal, chattrum och filöverföring. Brosix Business- och Premium-kunder kan dra nytta av sina egna helt administrerbara privata interna kommunikationsnätverk, som håller anställda i kontakt med varandra och engagerade. P2P-kryptering säkerställer att all kommunikation med anställda är helt säker.
Lär dig mer om Brosix
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter.
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter över 350 kunder över hela världen, vars personalstyrka består av från 500 till 500 000 anställda. Kraftfulla analyser gör att kommunikatörer kan ta vara på möjligheter till verkligt effektiv kommunikation och kvantifiera resultaten av sitt arbete för intressenterna.
Lär dig mer om Staffbase
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
UniFocus-tekniken erbjuder förstklassiga verktyg för personaladministration som gör det möjligt för chefer att fatta smartare och snabbare beslut.
UniFocus är ledande inom personaloptimering och kombinerar lösningar för arbetskraftsförvaltning och tids- och närvarosystem med insikter om kund- och medarbetarengagemang. UniFocus verktyg tar vara på mängder av branschkunskap och gör personalprognoser, budgetering, schemaläggning och efterlevnad till en barnlek. Våra molnbaserade verktyg gör att vår programvara kan integreras med dina befintliga system och ge kraftfulla affärsinsikter från valfri enhet, när som helst.
Lär dig mer om UniFocus
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Upplev 30 % mer delning mellan medarbetare som inte sitter på kontoret med den prisbelönta och säkra plattformen. Interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker plattform med verktyg för kommunikation med medarbetare som möjliggör interaktioner med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en genomsnittlig ökning på 10 % i försäljning sedan de började använda Speakap.
Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Med anpassade integrationer kan du förstärka ditt varumärke med en egen app. Med en framgångsfrekvens på 100 % kan du interagera smartare med Speakap.
Lär dig mer om Speakap
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Happeo: ett socialt intranät som stärker samarbete och intern kommunikation mellan avdelningar, länder eller team.
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera dina kommunikationskanaler efter ämnen, projekt eller team och för smidigare samarbete mellan olika avdelningar. Skicka snabba och korta meddelanden eller skapa ett diskussionsforum för att se till att din kommunikation når fram till rätt personer. Kommentera, gilla eller dela inlägg och meddelanden precis som på en social medieplattform och håll dig uppdaterad med de senaste företagsnyheterna.
Lär dig mer om Happeo
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Enkel planering av sociala medier för team. Bli social på några sekunder med den lättanvända dra-och-släpp-kalendern.
Social HorsePower är en lösning för enkel planering av sociala medier för team. Lösningen kan hjälpa ditt säljteam med prospektering, ge ny energi åt rekryteringsarbetet och ge dina anställda en röst på sociala medier. Det bästa av allt är att SocialHP är lätt att installera, lätt att använda och inte kostar en förmögenhet.
Lär dig mer om Social HorsePower
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Verktygspaket för digital personalkommunikation, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, uppdragsbeskrivning och ledarskap.
Som en av marknadsledarna inom samarbetsverktyg stöder Humanstarsapp kontakt mellan befintlig teknik och människor med Humanstarsapps verktygslåda för digital kommunikation och information till anställda, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, vision och ledarskap i företaget.
Lär dig mer om HUMANSTARSapp
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Ge personalen en arbetsplats där de känner sig som hemma. Få åtkomst till alla appar, dela information och samarbeta på ett centralt intranät.
Ge teamen en arbetsplats de känner sig hemma på med denna funktionsrika och snyggt utformade intranätprogramvara.
Denna interaktiva affärsplattform ger din organisation en enda kontaktpunkt för att dela information, förbättra produktiviteten, ansluta personal och samarbeta.
Dra nytta av 20 år av intranätsexpertis efter att ha byggt, utformat och implementerat intranät för globala organisationer, stora som små, och stöttat företag i alla tänkbara branscher.
Lär dig mer om Claromentis
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll.
Lär dig mer om Elium
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje.
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje. Programvaran har mängder av funktioner, däribland ett anpassningsbart rapportformulär och avancerad rapporthantering, båda tillgängliga på 113 språk. Den är GDPR-kompatibel och ISO 27001-certifierad. FaceUp uppfyller EU:s visselblåsardirektiv och Whistleblower Protection Act i USA. Den används av 2 700 organisationer i alla storlekar över hela världen. Prova FaceUp gratis i 14 dagar. Det tar inte mer än fem minuter att komma igång.
Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Upptäck ett av marknadens mest kostnadseffektiva intranät färdiga att använda direkt ur förpackningen. Snabb installation på 48 timmar. Google Cloud-baserad.
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva intranätlösningarna för anställda på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard.
Lär dig mer om Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Crises Control hjälper organisationer att hålla kommunikationslinjerna öppna genom att göra det enkelt att skicka meddelanden till flera personer på samma gång.
Crises Control hjälper organisationer att hålla kommunikationslinjerna öppna genom att göra det enkelt att skicka meddelanden till valfritt antal personer samtidigt, vilket möjliggör omedelbar och individuell respons med en automatisk verifieringskedja.
Crises Control är ovärderligt för att ge användare uppdaterade meddelanden, vilket minimerar påverkan på människors säkerhet, skador på miljön och organisationen.
Lär dig mer om Crises Control
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst.
Lär dig mer om Teamogy
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Groupe.io är en intelligent plattform för företagskommunikation och processautomation som kopplar samman arbetare med eller utan skrivbord.
Groupe.io kopplar samman alla anställda, från huvudkontoret till frontlinjen, via en allt i ett-app för anställda som innehåller omfattande intern kommunikation, verktyg för teamsamarbete, digitala formulär och checklistor, automatisering av arbetsflöden, rollspecifika produktivitetsappar, virtuella assistenter, omfattande dataanalys med mera. Effektivisera organisationsomfattande kommunikation och samarbete, digitalisera verksamheten och främja engagemanget på arbetsplatsen med Groupe.io.
Lär dig mer om Groupe.io
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
AirMasons personalhandboksprogramvara gör det enkelt att skapa, distribuera, spåra och uppdatera digitala personalhandböcker.
AirMasons digitala personalhandbok och tjänster för arbetsgivarvarumärkning hjälper dig att förvandla din befintliga handbok till en vackert utformad kulturfokuserad handbok som möjliggör realtidshantering och automatisk distribution.
Lär dig mer om AirMason
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Se till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång, oavsett om du vill informera eller engagera dina anställda.
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke och kringgår e-post för att informera och engagera alla anställda. Dynamiska, visuella verktyg får 100 % av meddelandena lästa på datorer, digitala displayer och mobiler, oavsett om personalen arbetar hemifrån eller på arbetsplatsen. Anpassningsbara funktioner ser till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång. Prissättning börjar från över 100 anställda
Lär dig mer om SnapComms
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Allt-i-ett-plattform för samarbetsdesign och facilitering
Howspace är en samarbetsplattform som är byggd för att facilitera kulturförändringar, skräddarsy lärupplevelser och skapa varaktig effekt i organisationer över hela världen. Designa snabbt unika arbetsytor med dra-och-släpp-widgets och integrera dina nuvarande system för att hålla all kunskap på en gemensam och tillgänglig plats. Samla deltagare för synkrona workshops eller asynkrona brainstorming-sessioner och utnyttja Howspace AI för skalbart meningsskapande.
Howspace bibliotek med färdiga mallar: https://templates.howspace.com/templates
Lär dig mer om Howspace
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
niikiis är en molnbaserad och komplett HR-programvara för små och medelstora företag som fokuserar på att erbjuda den bästa medarbetarupplevelsen.
niikiis är en molnbaserad och komplett HR-programvara för små och medelstora företag som fokuserar på att erbjuda den bästa medarbetarupplevelsen. Programvaran stimulerar engagemang och feedback med en kommunikationslösning i realtid som kopplar samman anställda från alla huvudkontor eller avdelningar. På niikiis kan anställda kommunicera inlägg och reagera i det integrerade sociala nätverket, använda interna kommunikationskanaler med ett strukturerat innehållsbibliotek och till och med få meddelanden från en chattrobot.
Lär dig mer om niikiis
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Underlätta respons i ögonblicket på begäran med Bluepulse, en ständigt aktiv responskanal för kontakt med dina anställda.
Anställdas utveckling och engagemang har inga start- och stopptider utan är fortlöpande. Det borde finnas ett matchande responsverktyg – det är vad Continuous Listening erbjuder. Alltid aktiv betyder att du inte behöver vänta på förutbestämda händelser för att engagera eller be om respons från anställda.
Med Bluepulse kontinuerliga lyssningsplattform kan du dela frågor, tankar, information, idéer med mera på ett fokuserat sätt. Rikta in dig på specifika affärsenheter eller avdelningar och samla in svar i realtid.
Lär dig mer om Bluepulse
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
InfoCision tillhandahåller traditionella callcentertjänster till avancerad utbildning, kvalitets- och effektivitetstjänster.
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. InfoCision erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och ökar kundnöjdheten. Arbetar för att förbättra atmosfären på ditt callcenter, använd verktyg för att fylla i kunddata och demografi i förväg, registrera inkommande samtal, utbilda callcenteragenter med e-lärande och simuleringar, mät kvaliteten, motivera personalen och ett komplett utbud av robusta alternativ för utgående/ingående SMS/MMS-textmeddelanden.
Lär dig mer om InfoCision
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler
Smartplan hjälper företag att flytta över från Excel till ett schemaläggningssystem online. Smartplan erbjuder även kommunikation, tidsregistrering, lönehantering och mycket mer.
Smartplan är ett intuitivt, molnbaserat schemaläggningsverktyg med stort fokus på användarvänlighet.
Smartplan erbjuder goda möjligheter till kommunikation mellan medarbetare och handläggare, frånvarohantering i form av t.ex. semester, sjukdom eller ledighet, samt lönekörning till en rad olika lönesystem.
Smartplans stämpelklocka ger dessutom trygghet genom att garantera att medarbetarnas tidsregistrering alltid stämmer. De anställda stämplar in när de kommer till jobbet och stämplar ut när de går hem.
Lär dig mer om Smartplan
...
Läs mer
Funktioner
- Chatt och meddelanden
- Undersökningar och feedback
- Aktivitet / Nyhetsflöde
- Fildelning
- Medarbetarkatalog
- Nyhetsbrevhantering
- Kunskapshantering
- Kommunikationshantering
- Flera kommunikationskanaler