163 resultat
Varför Capterra är gratis
Programvara för nödmeddelanden till anställda med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter. Lär dig mer om AlertMedia
AlertMedia gör det möjligt att delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med dina anställda över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Koppla ditt team till varje händelse medan det sker tack vare pålitlig kommunikation. Kritiska händelser kommuniceras omedelbart till specifika anställda eller grupper av personer via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler. Det är modernt, pålitligt och säkert. Lär dig mer om AlertMedia
AlertMedia gör det möjligt att delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med dina anställda över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar....

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Happeo: ett socialt intranät som stärker samarbete och intern kommunikation mellan avdelningar, länder eller team. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera dina kommunikationskanaler efter ämnen, projekt eller team och för smidigare samarbete mellan olika avdelningar. Skicka snabba och korta meddelanden eller skapa ett diskussionsforum för att se till att din kommunikation når fram till rätt personer. Kommentera, gilla eller dela inlägg och meddelanden precis som på en social medieplattform och håll dig uppdaterad med de senaste företagsnyheterna. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera dina kommunikationskanaler efter ämnen, projekt eller team och för...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Upptäck ett av marknadens mest kostnadseffektiva intranät färdiga att använda direkt ur förpackningen. Snabb installation på 48 timmar. Google Cloud-baserad. Lär dig mer om Hub
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva intranätlösningarna för anställda på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva intranätlösningarna för anställda på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected]

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt. Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin:...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Se till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång, oavsett om du vill informera eller engagera dina anställda. Lär dig mer om SnapComms
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke och kringgår e-post för att informera och engagera alla anställda. Dynamiska, visuella verktyg får 100 % av meddelandena lästa på datorer, digitala displayer och mobiler, oavsett om personalen arbetar hemifrån eller på arbetsplatsen. Anpassningsbara funktioner ser till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång. Prissättning börjar från över 100 anställda Lär dig mer om SnapComms
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation. Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på? Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Bitrix24:s kostnadsfria kommunikationsplattform för anställda används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för intern och extern personalkommunikation som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för intern och extern personalkommunikation som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter. Lär dig mer om Staffbase
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter över 350 kunder över hela världen, vars personalstyrka består av från 500 till 500 000 anställda. Kraftfulla analyser gör att kommunikatörer kan ta vara på möjligheter till verkligt effektiv kommunikation och kvantifiera resultaten av sitt arbete för intressenterna. Lär dig mer om Staffbase
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för medarbetarkommunikation som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst.
GoToMeeting är programvara för medarbetarkommunikation som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb,...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Wrike är en plattform för hantering av personalkommunikation med samarbetsverktyg i realtid, delade kalendrar och appintegrationer.
Wrike är en plattform för personalkommunikation som används av fler än 20 000 företag i 140 länder. Se till att dina fjärrteam håller kontakten på en enhetlig plattform. Meddela teammedlemmar om viktiga uppdateringar med @omnämnanden och lägg till ytterligare information med anpassade fält. Samarbeta i realtid med en direktredigerare och dela uppdateringar av tidslinjer i teamkalendrar. Integrera Wrike med dina föredragna meddelandeappar för att skapa nya kommunikationskanaler och hålla personalen informerad. Arbeta som ett team med Wrike.
Wrike är en plattform för personalkommunikation som används av fler än 20 000 företag i 140 länder. Se till att dina fjärrteam håller kontakten på en enhetlig plattform. Meddela teammedlemmar om...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Det kanske största HRIS-systemet för små och medelstora företag, med spårning av sökande, onboarding, e-underskrifter, hantering av betald ledighet, prestationer, rapportering och en mobilapp.
BambooHR är ett webbaserat HR-system för små och medelstora företag. BambooHRs molnbaserade system erbjuder integrerad ATS, onboardingverktyg, e-underskrifter, ledighetsspårning och prestationshantering, med enkel rapportering och en bekväm mobilapp för anställda. BambooHR befriar HR från datahanteringsspiralen för att bli mer effektiv, mer ändamålsenlig och mer mänsklig. Ring för att se en demo och starta en gratis provperiod.
BambooHR är ett webbaserat HR-system för små och medelstora företag. BambooHRs molnbaserade system erbjuder integrerad ATS, onboardingverktyg, e-underskrifter, ledighetsspårning och...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Samepage underlättar kommunikation, projektledning med mera genom att kombinera chatt, samtal, uppgiftshantering, filer och dokument i realtid.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad arbetsyta. Programvaran hjälper team att kommunicera, hantera projekt, hålla möten och få mer gjort med färre appar och e-postmeddelanden. Programvaran erbjuder en utmärkt miljö för samarbete där uppgifter, kalendrar, filer, samförfattad text, diagram, kalkylblad med mera visas tillsammans med teamsamtal. Programvaran kan även integreras med över 1 000 appar.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Achieve your business goals while working remotely with the efficiency of smart collaboration tools.
Your team is wasting 1/3 of their time on email. Glip, your collaboration software, enables them to get more than 30% of their time back. So no need for you to get those extra hires now! Emails, scattered discussions and disjointed resources are drastically reduced as teams share conversations, files, tasks, and calendars. Your teams can collaborate using their favorite devices anytime, anyplace--all within your team collaboration software.
Your team is wasting 1/3 of their time on email. Glip, your collaboration software, enables them to get more than 30% of their time back. So no need for you to get those extra hires now! Emails,...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Employers able to share important information and attachments to all staff with the click of a button through Company Feeds.
The Company Feed becomes the point of truth for organisations of all sizes, with employers able to share important information and attachments to all staff with the click of a button. The Company Feed is also the home of peer-to-peer recognition. Available on both desktop and mobile devices (iOS and Android), employees and employers alike can acknowledge individual and team contributions with ease. With over 65% of employees feeling unrecognised at work, peer-to-peer recognition in Employment He
The Company Feed becomes the point of truth for organisations of all sizes, with employers able to share important information and attachments to all staff with the click of a button. The Company...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters, announcements, chat, employee directory, updates, surveys, suggestion box, and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication and engagement app. You can try it for free!
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business:...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR,...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Record, share, and track video messages to anyone, from anywhere, so you can communicate more effectively and efficiently.
Build better customer relationships with BombBomb video messages, instead of using only faceless typed-out text. Share videos directly to anyone from your computer or smartphone (iOS or Android). Record your face, record your screen, or both. Share videos wherever you already send text and email. Know when someone plays your video, opens your message, and clicks your link. BombBomb is more than just software: 1-on-1 coaching, our best-selling book, the CX Podcast, and world-class support.
Build better customer relationships with BombBomb video messages, instead of using only faceless typed-out text. Share videos directly to anyone from your computer or smartphone (iOS or Android)....

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
macOS & iPad application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Workvivo is a new breed of employee communications platform, designed to engage and truly connect with employees.
Workvivo is a centralized employee communication platform enabling organisations to reach, connect and engage their employees wherever they work from, in ways that traditional tools simply can't. It's a social network, intranet, and employee app solution all merged into one familiar digital experience that employees love.
Workvivo is a centralized employee communication platform enabling organisations to reach, connect and engage their employees wherever they work from, in ways that traditional tools simply...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
En kommunikationsapp som gör att team kan hålla kontakten och samarbeta på ett säkert sätt.
Brosix ger anställda alla funktioner de behöver för att hålla kontakten och samarbeta effektivt. Brosix-appen består av flera kommunikationsfunktioner, inklusive textchatt, ljud- och videosamtal, chattrum och filöverföring. Brosix Business- och Premium-kunder kan dra nytta av sina egna helt administrerbara privata interna kommunikationsnätverk, som håller anställda i kontakt med varandra och engagerade. P2P-kryptering säkerställer att all kommunikation med anställda är helt säker.
Brosix ger anställda alla funktioner de behöver för att hålla kontakten och samarbeta effektivt. Brosix-appen består av flera kommunikationsfunktioner, inklusive textchatt, ljud- och videosamtal,...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials.
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, UKG, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Coursera. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups.
Notify your employees by phone call, text message and/or email in seconds with DialMyCalls message broadcasting. Our system lets you easily send a message to a group of people in seconds. Perfect for keeping your team informed of important events & issues; everything from meeting reminders, staffing changes, and in emergency situations. See why thousands of organizations rely on DialMyCalls, try it completely free today!
Notify your employees by phone call, text message and/or email in seconds with DialMyCalls message broadcasting. Our system lets you easily send a message to a group of people in seconds. Perfect...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – Med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas via chattfönstret på några sekunder. Kanaler – Enskilda kanaler kan skapas för enskilda team eller för projekt, diskussioner eller roliga chattar. Ljud- och videosamtal - Starta ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Säker och sökbar historik - Med avancerad sökning kan du söka efter alla filer eller texter i din chatthistorik på några sekunder.
Meddelanden och fildelning i realtid – Med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas via chattfönstret på några sekunder. Kanaler – Enskilda kanaler...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) - Campaigns (mail merge) - Follow Up Reminders - Message Templates - Calendar Integration - Contact Enrichment - Scheduled Sending Polymail is available on macOS and iOS.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) -...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
With industry-leading enterprise digital signage management tools, FWI simplifies how businesses reach their target audiences.
Founded in 2005, FWI is the leading enterprise software company for digital signage, interactive kiosk, and mobile applications used to digitally transform customer and employee experiences. Over 5,000 customers rely on FWI to power applications used by millions of people per year including retail marketing, employee communications, room and desk management, conference and event management, flight information displays, campus communications, emergency messaging, and more.
Founded in 2005, FWI is the leading enterprise software company for digital signage, interactive kiosk, and mobile applications used to digitally transform customer and employee experiences. Over...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Upplev 30 % mer delning mellan medarbetare som inte sitter på kontoret med den prisbelönta och säkra plattformen. Interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker plattform med verktyg för kommunikation med medarbetare som möjliggör interaktioner med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en genomsnittlig ökning på 10 % i försäljning sedan de började använda Speakap. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Med anpassade integrationer kan du förstärka ditt varumärke med en egen app. Med en framgångsfrekvens på 100 % kan du interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker plattform med verktyg för kommunikation med medarbetare som möjliggör interaktioner med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Jive provides a powerful, unified platform for employee and company communications, aligning and informing your entire workforce.
Jive includes a rich array of tools for all types of communications: top-down, bottom-up and peer-to-peer. Companies and departments can keep employees updated with personalized news streams, company-wide announcements, blogs and multi-channel urgent communications. Employees can communicate with direct messages, group discussions, comment strings, status updates, @mentions and by following people, places and content. Users can view and manage all communications through a simple, unified inbox.
Jive includes a rich array of tools for all types of communications: top-down, bottom-up and peer-to-peer. Companies and departments can keep employees updated with personalized news streams,...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Blink framröstades som det bästa verktyget för medarbetarkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink:s app och plattform för medarbetarkommunikation kombinerar meddelanden på arbetsplatsen, interna flöden och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter, digitala formulär och mycket mer. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Blink:s app och plattform för medarbetarkommunikation kombinerar meddelanden på arbetsplatsen, interna flöden och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies in all industries improve communications and much more. Lets get in touch!
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G-Suite and other tools. As an employee communication tool, LumApps lets employees connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers advanced design configuration capabilities that allows you to quickly build an intranet with full mobile functionality, complete with company branding, fully customized to the needs of your enterprise.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G-Suite and other tools. As an employee communication tool, LumApps lets...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Source Intranet helps you to easily access and share company files, improves internal communication, productivity and employee moral.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, University of Washington, and the District of West Vancouver, Source supports teams by acting as the 'single source of truth'. Request a demo to see how Source can help you achieve your organizational goals.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
SweetHive is a SaaS collaborative platform that allows organisations to manage how people, with many roles, collaborate and work.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider organisation. It is a flexible solution for companies, schools, associations and museums: thanks to its structure, you can map the whole process, follow a unique communication thread with drill-down features and communicate selectively within the same topic. It is ideal even if you work from home.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Replace your outdated Communication Tools with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Employee Communication Tool that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 97% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Employee Communication Tool that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency &...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
We help employers get content directly to their employees for internal communications or external social media amplification.
GaggleAMP buyers typically fall in the B2B space, with an active social media presence, regardless of industry, and have a large net of employees, stakeholders, and partners in which they want to communicate to and request content sharing on social media. We enable companies to boost the distribution of workforce communications and social media. This aids in employee development, leveraging them as a thought leader in their space while increasing social selling and recruitment opportunities.
GaggleAMP buyers typically fall in the B2B space, with an active social media presence, regardless of industry, and have a large net of employees, stakeholders, and partners in which they want to...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Toolkit for digital employee communication, agile work, quality and knowledge management, mission statement and leadership.
As a market leader in collaboration tools valido company supports existing technologies and people to connect - with the valido toolbox as a toolkit in digital employee communication and information, agile work, quality and knowledge management, vision and leadership in the company.
As a market leader in collaboration tools valido company supports existing technologies and people to connect - with the valido toolbox as a toolkit in digital employee communication and information,...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Enkel planering av sociala medier för team. Bli social på några sekunder med den lättanvända dra-och-släpp-kalendern.
Social HorsePower är en lösning för enkel planering av sociala medier för team. Lösningen kan hjälpa ditt säljteam med prospektering, ge ny energi åt rekryteringsarbetet och ge dina anställda en röst på sociala medier. Det bästa av allt är att SocialHP är lätt att installera, lätt att använda och inte kostar en förmögenhet.
Social HorsePower är en lösning för enkel planering av sociala medier för team. Lösningen kan hjälpa ditt säljteam med prospektering, ge ny energi åt rekryteringsarbetet och ge dina anställda en röst...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
VidyoConnect is a meeting solution for team collaboration that speeds alignment across your enterprise.
VidyoConnect is a meeting solution for team collaboration that speeds global alignment across your enterprise, allowing for better-informed decisions, faster responses and deeper trust. With a unified user experience across mobile, desktop and conference room endpoints, VidyoConnect delivers the consistency, rich features and ease of use that drive adoption.
VidyoConnect is a meeting solution for team collaboration that speeds global alignment across your enterprise, allowing for better-informed decisions, faster responses and deeper trust. With a...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & scheduled work or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Reward Gateways plattform för medarbetarnas engagemang sammanför strategiska erkännanden, kommunikation, medarbetarundersökningar och rabatter.
Reward Gateway hjälper kunder att öka medarbetarnas engagemang och driva affärsresultat med en skräddarsydd plattform som kombinerar erkännande av anställda, kommunikation, undersökningar, rabatter och analyser i ett enda enhetligt nav. Kundframgångsteamet samarbetar med dig för att skapa helt varumärkesprofilerade lösningar som är anpassade till dina mål för medarbetarnas engagemang och för att återspegla ditt unika uppdrag, kultur och arbetsgivarvarumärke för mesta möjliga plattformsanvändning.
Reward Gateway hjälper kunder att öka medarbetarnas engagemang och driva affärsresultat med en skräddarsydd plattform som kombinerar erkännande av anställda, kommunikation, undersökningar, rabatter...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.
Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability.
Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability.

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
OnSolve One Call Now is a simple critical communications software for businesses to broadcast emergency alerts, send routine alerts.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical information to large numbers of people on virtually any device and network. OnSolve sends over two billion notifications annually and has provided more than 60 years of proven support to both the public and private sectors. We are in the business of helping our customers proactively keep people informed.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Starmind`s AI connects people who have questions to colleagues with answers
Starmind is a knowledge collaboration platform, designed to help organizations overcome the endless search for information. Our unique human-centric AI solution connects people who have questions to colleagues with answers. Ensure your employees always have access to the information they need, when they need it most. Founded in Switzerland in 2010, Starmind has approximately 70 employees and offices in Zurich, Frankfurt and New York. Our customers include Fortune 500 companies dedicated to build
Starmind is a knowledge collaboration platform, designed to help organizations overcome the endless search for information. Our unique human-centric AI solution connects people who have questions to...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Keep you frontline teams engaged and connected to your organization with an internal social feed, made just for them.
Your business flows through your frontline employees. They set the pace of productivity, follow safety protocols and send your customers off smiling. Or they don’t, if they aren’t feeling valued and empowered. Axonify brings together essential training and communications all in one place.
Your business flows through your frontline employees. They set the pace of productivity, follow safety protocols and send your customers off smiling. Or they don’t, if they aren’t feeling valued and...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Employee communication solution allowing businesses to easily send voice, text, social, or email notifications for crisis situations.
RedFlag is the easiest way to distribute critical information. Our solution is an easy to use multi-channel employee communication software solution allowing you to deliver real time alerts and critical information to groups or individuals of any size via email, text messages, voice calls, social media, intranet, signage, and other endpoints. RedFlag can be used for emergency communications, internal message delivery, staffing notifications, and more.
RedFlag is the easiest way to distribute critical information. Our solution is an easy to use multi-channel employee communication software solution allowing you to deliver real time alerts and...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
Team on the Run is a business process communication total solution for enterprises with global network connectivity.
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance efficiency and is available on PC and on mobile. Team on the Run (TOTR) can provide an instant enterprise Communication and Collaboration solution with company directory, easy to set up user groups, multimedia functions and geolocation tracking
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to...

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering