I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Digitala kommunikationsverktyg

Med digitala kommunikationsverktyg kan HR och ledningsgrupper interagera, samarbeta och dela kunskap, uppdateringar och varningar med resten av företaget.

43 resultat
GuavaHR är en 360 graders app och plattform för medarbetare som främjar medarbetarengagemang, produktivitet och affärsresultat. Lär dig mer om GuavaHR
Intranet-app för din skrivbordslösa arbetsstyrka. GuavaHR är en prisvärd datadriven plattform för intern kommunikation och medarbetarengagemang för företag med skrivbordslös arbetsstyrka. Analytics ger dig en översikt över vad dina medarbetare läser, hur aktiva de är och hur bra de mår. Skriv, skicka och få nyheter på några sekunder, få omedelbar statistik och om vem som inte är informerad. Rikta in dig på medarbetare på olika språk och platser samtidigt och upplev medarbetarengagemang i realtid. Lär dig mer om GuavaHR

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Happeo: ett socialt intranät som stärker samarbete och intern kommunikation mellan avdelningar, länder eller team. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera dina kommunikationskanaler efter ämnen, projekt eller team och för smidigare samarbete mellan olika avdelningar. Skicka snabba och korta meddelanden eller skapa ett diskussionsforum för att se till att din kommunikation når fram till rätt personer. Kommentera, gilla eller dela inlägg och meddelanden precis som på en social medieplattform och håll dig uppdaterad med de senaste företagsnyheterna. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera teamens arbete i stor skala. Se varför Asana utmärker sig på Capterra.
Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Mer än 135 000 betalande kunder och miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Använd monday.com flexibla plattform för att ge dina anställda anpassade kommunikationsverktyg som hjälper dem att diskutera projekt i sitt sammanhang.
Använd monday.com flexibla plattform för att ge dina anställda anpassade kommunikationsverktyg som hjälper dem att diskutera projekt i sitt sammanhang. Börja med en av de färdiga mallarna, lägg till teamets uppgifter genom att ladda upp kalkylblad eller dokument och lägg sedan till mer än 30 kolumner så att ditt team har all information de behöver på en högnivåöversikt så att de kan samarbeta effektivt. Istället för att tillbringa timvis med att sortera igenom inkorgen kan anställda fokusera på deras pågående arbete. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Det kanske största HRIS-systemet för små och medelstora företag, med spårning av sökande, onboarding, e-underskrifter, hantering av betald ledighet, prestationer, rapportering och en mobilapp.
BambooHR är ett webbaserat HR-system för små och medelstora företag. BambooHRs molnbaserade system erbjuder integrerad ATS, onboardingverktyg, e-underskrifter, ledighetsspårning och prestationshantering, med enkel rapportering och en bekväm mobilapp för anställda. BambooHR befriar HR från datahanteringsspiralen för att bli mer effektiv, mer ändamålsenlig och mer mänsklig. Ring för att se en demo och starta en gratis provperiod. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Wrike är en plattform för hantering av personalkommunikation med samarbetsverktyg i realtid, delade kalendrar och appintegrationer.
Wrike är en plattform för personalkommunikation som används av fler än 20 000 företag i 140 länder. Se till att dina fjärrteam håller kontakten på en enhetlig plattform. Meddela teammedlemmar om viktiga uppdateringar med @omnämnanden och lägg till ytterligare information med anpassade fält. Samarbeta i realtid med en direktredigerare och dela uppdateringar av tidslinjer i teamkalendrar. Integrera Wrike med dina föredragna meddelandeappar för att skapa nya kommunikationskanaler och hålla personalen informerad. Arbeta som ett team med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Bitrix24:s kostnadsfria kommunikationsplattform för anställda används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för intern och extern personalkommunikation som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Reward Gateways plattform för medarbetarnas engagemang sammanför strategiska erkännanden, kommunikation, medarbetarundersökningar och rabatter.
Reward Gateway hjälper kunder att öka medarbetarnas engagemang och driva affärsresultat med en skräddarsydd plattform som kombinerar erkännande av anställda, kommunikation, undersökningar, rabatter och analyser i ett enda enhetligt nav. Kundframgångsteamet samarbetar med dig för att skapa helt varumärkesprofilerade lösningar som är anpassade till dina mål för medarbetarnas engagemang och för att återspegla ditt unika uppdrag, kultur och arbetsgivarvarumärke för mesta möjliga plattformsanvändning. Lär dig mer om Reward Gateway

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Med Front kan team effektivisera kundkommunikationen för att leverera utmärkt service i stor skala.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Improve Employee Communication with reliable survey data. Ready Employee Survey Templates I User-friendly tool I GDPR & Data Safety Gua
Verktyg för att skapa enkäter, formulär och frågesporter för att studera dina kunder eller utvärdera anställda. Lär dig mer om CustomerHero

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Programvara för nödmeddelanden till anställda med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter.
AlertMedia gör det möjligt att delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med dina anställda över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Koppla ditt team till varje händelse medan det sker tack vare pålitlig kommunikation. Kritiska händelser kommuniceras omedelbart till specifika anställda eller grupper av personer via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler. Det är modernt, pålitligt och säkert. Lär dig mer om AlertMedia

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Blink framröstades som det bästa verktyget för medarbetarkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink:s app och plattform för medarbetarkommunikation kombinerar meddelanden på arbetsplatsen, interna flöden och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter, digitala formulär och mycket mer. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
GoBrunch är en riktigt bra webinariumplattform för undervisning och utbildning. Den kostnadsfria versionen har ingen tidsgräns och inkluderar inspelning.
GoBrunch är en riktigt bra webinariumplattform för undervisning och utbildning. Den kostnadsfria versionen har ingen tidsgräns och du kan skapa och spela in så många webinarer som du vill. Du kommer att älska möjligheten att välja din egen sittplats och se allas foton i en virtuell seminarielokal. Skapa ditt webinar eller virtuella klassrum, slå på kameran, dela din skärm, dela dina videor, visa andra presentatörer, spela in och skapa fantastiska delsessioner i studiegrupper. Ingen installation krävs. Lär dig mer om GoBrunch

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – Med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas via chattfönstret på några sekunder. Kanaler – Enskilda kanaler kan skapas för enskilda team eller för projekt, diskussioner eller roliga chattar. Ljud- och videosamtal - Starta ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Säker och sökbar historik - Med avancerad sökning kan du söka efter alla filer eller texter i din chatthistorik på några sekunder. Lär dig mer om Zoho Cliq

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter.
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter över 350 kunder över hela världen, vars personalstyrka består av från 500 till 500 000 anställda. Kraftfulla analyser gör att kommunikatörer kan ta vara på möjligheter till verkligt effektiv kommunikation och kvantifiera resultaten av sitt arbete för intressenterna. Lär dig mer om Staffbase

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer. Lär dig mer om Beekeeper

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
En kommunikationsapp som gör att team kan hålla kontakten och samarbeta på ett säkert sätt.
Brosix ger anställda alla funktioner de behöver för att hålla kontakten och samarbeta effektivt. Brosix-appen består av flera kommunikationsfunktioner, inklusive textchatt, ljud- och videosamtal, chattrum och filöverföring. Brosix Business- och Premium-kunder kan dra nytta av sina egna helt administrerbara privata interna kommunikationsnätverk, som håller anställda i kontakt med varandra och engagerade. P2P-kryptering säkerställer att all kommunikation med anställda är helt säker. Lär dig mer om Brosix

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Kommunikationsplattform för medarbetare i frontlinjeteam. Mobil med interaktivt nyhetsflöde, centraliserat kunskapsbibliotek och livevideor.
Öka medarbetarnas engagemang och motivation genom att föra dem samman. Med YOOBIC kan du enkelt nå dina team i frontlinjen, underlätta samarbete och lyssna på allas feedback genom en mobilanpassad plattform för medarbetarkommunikation, byggd för dagens moderna arbetsstyrka. YOOBIC används av fler än 150 varumärken och återförsäljare över hela världen, däribland Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples och Peugeot. Lär dig mer om YOOBIC

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
UniFocus-tekniken erbjuder förstklassiga verktyg för personaladministration som gör det möjligt för chefer att fatta smartare och snabbare beslut.
UniFocus är ledande inom personaloptimering och kombinerar lösningar för arbetskraftsförvaltning och tids- och närvarosystem med insikter om kund- och medarbetarengagemang. UniFocus verktyg tar vara på mängder av branschkunskap och gör personalprognoser, budgetering, schemaläggning och efterlevnad till en barnlek. Våra molnbaserade verktyg gör att vår programvara kan integreras med dina befintliga system och ge kraftfulla affärsinsikter från valfri enhet, när som helst. Lär dig mer om Unifocus

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
Upplev 30 % mer delning mellan medarbetare som inte sitter på kontoret med den prisbelönta och säkra plattformen. Interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker plattform med verktyg för kommunikation med medarbetare som möjliggör interaktioner med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en genomsnittlig ökning på 10 % i försäljning sedan de började använda Speakap. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Med anpassade integrationer kan du förstärka ditt varumärke med en egen app. Med en framgångsfrekvens på 100 % kan du interagera smartare med Speakap. Lär dig mer om Speakap

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje.
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje. Programvaran har mängder av funktioner, däribland ett anpassningsbart rapportformulär och avancerad rapporthantering, båda tillgängliga på 113 språk. Den är GDPR-kompatibel och ISO 27001-certifierad. FaceUp uppfyller EU:s visselblåsardirektiv och Whistleblower Protection Act i USA. Den används av 2 700 organisationer i alla storlekar över hela världen. Prova FaceUp gratis i 14 dagar. Det tar inte mer än fem minuter att komma igång. Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Nyhetsbrevhantering
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Kunskapshantering
  • Flera kommunikationskanaler
  • Fildelning
  • Chatt och meddelanden