Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

271 resultat
Programvara för nödmeddelanden till anställda med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter. Lär dig mer om AlertMedia
AlertMedia gör det möjligt att delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med dina anställda över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Koppla ditt team till varje händelse medan det sker tack vare pålitlig kommunikation. Kritiska händelser kommuniceras omedelbart till specifika anställda eller grupper av personer via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler. Det är modernt, pålitligt och säkert. Lär dig mer om AlertMedia

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Upptäck ett av marknadens mest kostnadseffektiva intranät färdiga att använda direkt ur förpackningen. Snabb installation på 48 timmar. Google Cloud-baserad. Lär dig mer om Hub
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva intranätlösningarna för anställda på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar . The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Verktygspaket för digital personalkommunikation, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, uppdragsbeskrivning och ledarskap. Lär dig mer om HUMANSTARSapp
Som en av marknadsledarna inom samarbetsverktyg stöder Humanstarsapp kontakt mellan befintlig teknik och människor med Humanstarsapps verktygslåda för digital kommunikation och information till anställda, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, vision och ledarskap i företaget. Lär dig mer om HUMANSTARSapp

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Använd monday.com flexibla plattform för att ge dina anställda anpassade kommunikationsverktyg som hjälper dem att diskutera projekt i sitt sammanhang. Lär dig mer om monday.com
Använd monday.com flexibla plattform för att ge dina anställda anpassade kommunikationsverktyg som hjälper dem att diskutera projekt i sitt sammanhang. Börja med en av de färdiga mallarna, lägg till teamets uppgifter genom att ladda upp kalkylblad eller dokument och lägg sedan till mer än 30 kolumner så att ditt team har all information de behöver på en högnivåöversikt så att de kan samarbeta effektivt. Istället för att tillbringa timvis med att sortera igenom inkorgen kan anställda fokusera på deras pågående arbete. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Happeo: ett socialt intranät som stärker samarbete och intern kommunikation mellan avdelningar, länder eller team. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera dina kommunikationskanaler efter ämnen, projekt eller team och för smidigare samarbete mellan olika avdelningar. Skicka snabba och korta meddelanden eller skapa ett diskussionsforum för att se till att din kommunikation når fram till rätt personer. Kommentera, gilla eller dela inlägg och meddelanden precis som på en social medieplattform och håll dig uppdaterad med de senaste företagsnyheterna. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Use Empuls Employee Communication application to centralize corporate communication and bring the digital workplace to life. Lär dig mer om Empuls
Establish a Social Digital Workplace with Empuls, where employees can read, comment or post content with images, videos, & attachments. Provide a voice for every employee across roles, departments, geographies, and teams and Ensure Rich communication in the form of questions, polls, surveys, and more to specific groups. 1000+ organizations trust Empuls to streamline employee communications. Lär dig mer om Empuls

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den informatio n de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Bitrix24:s kostnadsfria kommunikationsplattform för anställda används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för intern och extern personalkommunikation som används av fyra miljoner företag runt om i världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Ge personalen en arbetsplats där de känner sig som hemma. Få åtkomst till alla appar, dela information och samarbeta på ett centralt intranät. Lär dig mer om Claromentis
Ge teamen en arbetsplats de känner sig hemma på med denna funktionsrika och snyggt utformade intranätprogramvara. Denna interaktiva affärsplattform ger din organisation en enda kontaktpunkt för att dela information, förbättra produktiviteten, ansluta personal och samarbeta. Dra nytta av 20 år av intranätsexpertis efter att ha byggt, utformat och implementerat intranät för globala organisationer, stora som små, och stöttat företag i alla tänkbara branscher. Lär dig mer om Claromentis

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för medarbetarkommunikation som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst. Lär dig mer om GoTo Meeting

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Det kanske största HRIS-systemet för små och medelstora företag, med spårning av sökande, onboarding, e-underskrifter, hantering av betald ledighet, prestationer, rapportering och en mobilapp.
BambooHR är ett webbaserat HR-system för små och medelstora företag. BambooHRs molnbaserade system erbjuder integrerad ATS, onboardingverktyg, e-underskrifter, ledighetsspårning och prestationshanteri ng, med enkel rapportering och en bekväm mobilapp för anställda. BambooHR befriar HR från datahanteringsspiralen för att bli mer effektiv, mer ändamålsenlig och mer mänsklig. Ring för att se en demo och starta en gratis provperiod. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Wrike är en plattform för hantering av personalkommunikation med samarbetsverktyg i realtid, delade kalendrar och appintegrationer.
Wrike är en plattform för personalkommunikation som används av fler än 20 000 företag i 140 länder. Se till att dina fjärrteam håller kontakten på en enhetlig plattform. Meddela teammedlemmar om viktiga uppdateringar med @omnämnanden och lägg till ytterligare information med anpassade fält. Samarbeta i realtid med en direktredigerare och dela uppdateringar av tidslinjer i teamkalendrar. Integrera Wrike med dina föredragna meddelandeappar för att skapa nya kommunikationskanaler och hålla personalen informerad. Arbeta som ett team med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Lär dig mer om Workplace from Meta

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Lär dig mer om GoTo Connect

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters , announcements, chat, employee directory, updates, surveys, suggestion box, and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication and engagement app. You can try it for free! Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Factorial is a powerful human resources software that employees love almost as much as HR does. With a simple, intuitive interface, Factorial streamlines HR processes at every stage of the employee life cycle. Making recruitment, onboarding, time tracking, time-off management, and performance reviews easy. HR managers have enough to do! Make admin more efficient so you can concentrate on the things that really matter. Lär dig mer om Factorial

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Employers able to share important information and attachments to all staff with the click of a button through Company Feeds.
The Company Feed becomes the point of truth for organisations of all sizes, with employers able to share important information and attachments to all staff with the click of a button. The Company Feed is also the home of peer-to-peer recognition. Available on both desktop and mobile devices (iOS and Android), employees and employers alike can acknowledge individual and team contributions with ease. With over 65% of employees feeling unrecognised at work, peer-to-peer recognition in Employment He Lär dig mer om Employment Hero

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Team collaboration app with free storage, unlimited messages, users and access to complete chat history.
Overcome common challenges in the collaborative process with Pumble - a free team collaboration software. Create channels for different topics, keep up with all conversations via threads, and mention a specific person or a user group to notify all members instantly. Send and save all files within your workspace - access them whenever you need them. Make a quick voice or video call for effective discussions. Lär dig mer om Pumble

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. Lär dig mer om WinTeam

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
Ok. So if you're reading this you're on the lookout for a new employee communications tool. That's cool, I'm excited you're here. I could go on and on telling you why people leaders from companies like Amazon, VMware, and TELUS Int. use our Employee App to communicate, connect, and engage their people around the world. But truly the best way to understand Workvivo is to see it. Click the button and watch the video we put together for you. It only takes 60 seconds to experience how it works Lär dig mer om Workvivo

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Share videos with your team to increase productivity, save time, and stay connected.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps your team build better employee relationships with effective video messaging, rather than relying on faceless, typed-out text. BombBomb is the leader in video messaging for employees because we know video and guide you through the process to truly help you build meaningful business relationships with your company. Lär dig mer om BombBomb

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Sling is a free employee communication tool for managing your hourly employees. Get started for free in minutes, no credit card requir
Sling is a free employee communication tool for managing your hourly employees. Streamline your employee communication, scheduling, and time clock all from one simple software. Boost productivity and save on labor costs with our free iOS and Android apps for your employees. Communicate with your team and make announcements with ease. Automate your shift scheduling, time tracking, availability, and more. Get started for free in minutes, no credit card required! Lär dig mer om Sling

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Blink framröstades som det bästa verktyget för medarbetarkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink:s app och plattform för medarbetarkommunikation kombinerar meddelanden på arbetsplatsen, interna flöden och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter, digitala formulär och mycket mer. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees.
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees. Simpplr's platform helps provide better communication for a distributed world. Simpplr is headquartered in Redwood Shores, CA, with offices in the UK, Canada, and India, and is backed by Norwest Venture Partners, Salesforce Ventures, and Tola Capital. Simpplr is widely acknowledged as one of the fastest growing, most innovative, and most liked solutions in our market. Lär dig mer om Simpplr

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
macOS & iPad application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode. Lär dig mer om One Chat

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer. Lär dig mer om Beekeeper

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Lär dig mer om Sendspark

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
En kommunikationsapp som gör att team kan hålla kontakten och samarbeta på ett säkert sätt.
Brosix ger anställda alla funktioner de behöver för att hålla kontakten och samarbeta effektivt. Brosix-appen består av flera kommunikationsfunktioner, inklusive textchatt, ljud- och videosamtal, chattrum och filöverföring. Brosix Business- och Premium-kunder kan dra nytta av sina egna helt administrerbara privata interna kommunikationsnätverk, som håller anställda i kontakt med varandra och engagerade. P2P-kryptering säkerställer att all kommunikation med anställda är helt säker. Lär dig mer om Brosix

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – Med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas via chattfönstret på några sekunder. Kanaler – Enskilda kanaler kan skapas för enskilda team eller för projekt, diskussioner eller roliga chattar. Ljud- och videosamtal - Starta ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Säker och sökbar historik - Med avancerad sökning kan du söka efter alla filer eller texter i din chatthistorik på några sekunder. Lär dig mer om Zoho Cliq

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter.
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter över 350 kunder över hela världen, vars personalstyrka består av från 500 till 500 000 anställda. Kraftfulla analyser gör att kommunikatörer kan ta vara på möjligheter till verkligt effektiv kommunikation och kvantifiera resultaten av sitt arbete för intressenterna. Lär dig mer om Staffbase

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Employee communication platform for frontline teams. Mobile with interactive newsfeed, centralized knowledge library and live video.
Increase employee engagement and motivation by connecting them all together. With YOOBIC, you can reach your frontline teams easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a mobile first employee communication platform, built for today¿s modern workforce. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. Lär dig mer om YOOBIC

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Grove HR is the new HR platform for the new generation aiming to make every day at work inspiring and fulfilling.
Grove HR is a new HRIS platform designed to inspire and engage the young generation at work. Grove HR helps companies thrive in the Future of Work by helping HR step into the future of agile, mobile & social HR: AGILE HR - Streamline Core HR processes & empower employees to develop and do their own HR. MOBILE HR - Provide a beautiful mobile-native experience to modern employees. SOCIAL HR - Provide a digital space for employees to engage and connect authentically. It is 100% FREE to get started. Lär dig mer om Grove HR

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Integrate texting for urgent employee alerts and email for routine communications using Trumpia’s automated messaging software.
Tired of announcements not getting read? For HR professionals whose internal announcements aren't getting the attention they need, text messaging's 98% read rate offers an effective way to supplement email communication. Trumpia offers an innovative software that combines text and email. It's built to be both easy for beginners (e.g: essentials like mass messaging and reminders) and powerful enough for when their needs grow (e.g.: tools that carry out automated employee communications for you). Lär dig mer om Trumpia

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Assembly is an employee communication tool that brings tasks, teams, and conversations into one flexible place.
Bring together teams, tasks, and conversations. Empower your team with fully customizable and automated templates. Enable easy communication within the organization and stay connected with one-on-ones , daily standup, team retrospective, project feed, and more. Organize your communication so the correct information is available exactly when you need it. Start for FREE and see immediate results with flexible workflows. Lär dig mer om Assembly

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Keep you frontline teams engaged and connected to your organization with an internal social feed, made just for them.
Your business flows through your frontline employees. They set the pace of productivity, follow safety protocols and send your customers off smiling. Or they don’t, if they aren’t feeling valued and empowered. Axonify brings together essential training and communications all in one place. Lär dig mer om Axonify

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Natively built for the cloud, Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete solution connecting every human resource process from hire to retire. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Lär dig mer om Oracle Cloud HCM

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control. Lär dig mer om Trillian

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Send calls and/or text messages to a list of contacts within seconds. Used by churches, non-profits and many other businesses.
Notify your employees by phone call, text message and/or email in seconds with DialMyCalls message broadcasting. Our system lets you easily send a message to a group of people in seconds. Perfect for keeping your team informed of important events & issues; everything from meeting reminders, staffing changes, and in emergency situations. See why thousands of organizations rely on DialMyCalls, try it completely free today! Lär dig mer om DialMyCalls

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) - Campaigns (mail merge) - Follow Up Reminders - Message Templates - Calendar Integration - Contact Enrichment - Scheduled Sending Polymail is available on macOS and iOS. Lär dig mer om Polymail

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Jive provides a powerful, unified platform for employee and company communications, aligning and informing your entire workforce.
Jive includes a rich array of tools for all types of communications: top-down, bottom-up and peer-to-peer. Companies and departments can keep employees updated with personalized news streams, company-wide announcements, blogs and multi-channel urgent communications. Employees can communicate with direct messages, group discussions, comment strings, status updates, @mentions and by following people, places and content. Users can view and manage all communications through a simple, unified inbox. Lär dig mer om Jive

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Replace your outdated employee communication tools with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Employee communication tools that empower your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by the world’s most innovative, productive, and employee-centric organizations. We make implementation easy! Lär dig mer om Axero

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to Lär dig mer om SocialChorus

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
With our omnichannel employee comms and digital signage management tools, businesses can reach their target audiences more effectively.
FWI is the leading enterprise software company specializing in transforming customer and employee experiences with omnichannel corporate communications, office space optimization, and digital signage applications. Over 6,000 customers rely on FWI to power solutions used by millions of people per year, powering everything from employee communications through room & desk management, conference & event management, flight information displays, campus communications, emergency messaging, and more. Lär dig mer om FWi

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Upplev 30 % mer delning mellan medarbetare som inte sitter på kontoret med den prisbelönta och säkra plattformen. Interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker plattform med verktyg för kommunikation med medarbetare som möjliggör interaktioner med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en genomsnittlig ökning på 10 % i försäljning sedan de började använda Speakap. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Med anpassade integrationer kan du förstärka ditt varumärke med en egen app. Med en framgångsfrekvens på 100 % kan du interagera smartare med Speakap. Lär dig mer om Speakap

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Transform the way your enterprise works by freeing expert knowledge for all employees
Starmind is the smartest, fastest and most intuitive way to connect employees to the expert knowledge they need. Its human-centric patented AI learns who knows what on any given topic and identifies the best colleague to help solve a problem, regardless of their title, department or location. Lär dig mer om Starmind

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler
Our intranet software helps you access and share company files and improve employee engagement and productivity.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with our intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, and the District of West Vancouver, our intranet supports teams by acting as your "single source of truth". Request a demo to see how our intranet can help you achieve your organizational goals! Lär dig mer om Intranet Connections

Funktioner

  • Chatt och meddelanden
  • Undersökningar och feedback
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Medarbetarkatalog
  • Nyhetsbrevhantering
  • Kunskapshantering
  • Kommunikationshantering
  • Flera kommunikationskanaler