I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Kartverktyg för kundresa
Med hjälp av kartverktyg för kundresa blir det möjligt att analysera kundupplevelsen över alla kontaktpunkter och kanaler.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (27)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
27 resultat
Sortera efter
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer.
Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull.
Lär dig mer om Pipedrive
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Kartlägg, automatisera och optimera kundresor i olika kanaler.
Lär dig mer om Pushwoosh
Utforma och optimera kundresor med Pushwoosh Customer Journey Builder. Skapa personliga upplevelser i flera kanaler, från push-meddelanden och meddelanden i appen till e-post, SMS och WhatsApp. ✔ Skapa målgruppssegment baserat på beteende, demografi eller anpassade kriterier. ✔ Uppdatera användardata i realtid: Säkerställ korrekt målinriktning och anpassning. ✔ Skapa enhetliga flöden av användardata: Integrera med befintliga analysverktyg. ✔ Aktivera resor baserat på händelser eller API-anrop ✔ Schemalägg kampanjlanseringar för den optimala tidpunkten. ✔ Justera tidpunkten för meddelanden med dynamiska fördröjningar. ✔ Ange flera konverteringsmål: Följ upp olika resultat för att se hur lyckade olika kampanjer är. ✔ Hantera meddelandefrekvens: Förhindra övermättnad och optimera användarupplevelsen. ✔ Genomför A/B/n-tester: Optimera kampanjer baserat på statistisk signifikans. ✔ Analysera kampanjer och få insikter från detaljerad statistik.
Lär dig mer om Pushwoosh
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
En webbaserad samarbetsplattform för att kartlägga kundresan
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Öka den tvärfunktionella anpassningen med samordnad kartläggning av kundresor. Bryt ner hinder för informationsutbyte och aktivera distribuerade team
att bygga, iterera och anta strategier snabbare än tidigare.
Dra nytta av deras djupa integrationer och över 250 färdiga mallar för att börja samarbeta på några sekunder.
Lär dig mer om Miro
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Hotjar är ett verktyg som besvarar frågor om dina användare som traditionella analyser inte kan. Fånga in dina användares röst.
Hotjars beteendeanalysprogramvara gör det enkelt att gå längre än traditionell webbanalys och förstå vad användarna verkligen gör på din webbplats.
– Visualisera beteende med värmekartor
– Eliminera gissningar med inspelningar
– Hitta de största möjligheterna och hindren med konverteringstrattar
– Förbättra antalet formulär som fylls i online med formuläranalys
– Förstå orsakerna bakom beteendet med enkäter och feedback
– Bygg dina egna responsiva undersökningar
Lär dig mer om Hotjar
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Qualtrics CustomerXM gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan.
Qualtrics CustomerXM (CX) är en av världens mest flexibla plattformar för förbättring av kundupplevelsen, som gör det enkelt för företag att övervaka, svara på och förbättra varje viktigt steg under kundresan och införliva kundrespons i varje beslut. Med flexibla, rollbaserade instrumentbrädor, dynamisk ärendehantering och fullständig CRM-integration har du möjlighet att erbjuda en oöverträffad kundupplevelse. Begär en personlig demo eller registrera dig för ett gratiskonto för att komma igång.
Lär dig mer om XM for Customer Experience
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om Lucky Orange
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Opartisk analys av kundresor. Utvärdera kundresor mellan enheter, webbläsare och appar. Granska nyckeltal för att förkorta vägen till köp.
Fånga upp integritetscentrerade kundresor för att förstå vägen till köp. Ett inbyggt identitetsdiagram samlar kundresor från olika enheter, webbläsare och appar. Se vilka marknadsföringsprogram och kanaler som snabbast konverterar kunder. Visa analyser för program som fungerar bra tillsammans och som ger en inkrementell fördel jämfört med andra program. Mät och förbättra kundrekryteringskostnaderna och kundens livstidsvärde.
Lär dig mer om LeadsRx
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 300 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör.
Lär dig mer om Smartlook
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Contentsquare är en av ledarna inom digital upplevelseanalys. Upptäck repris av sessioner, zonbaserade värmekartor, reseanalys med mera.
Contentsquares förstklassiga digitala moln för upplevelseanalys är en funktionsrik plattform i företagsklass som används av över 800 ledande varumärken för att avslöja dolda kundbeteenden och leverera bättre upplevelser.
Funktioner som zonbaserade värmekartor, reseanalys, repris av sessioner, kvantifiering av påverkan, AI-insikter, kampanalys med mera ger unika insikter, visualiseringar och rekommendationer som teamen för marknadsföring, e-handel, drift, produkt, UX och analys kan använda för att optimera kundupplevelsen (customer experience, CX) och öka tillväxten.
Lär dig mer om Contentsquare
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Förvandla undersökningar till samtal med chattliknande enkäter. Kommunicera bättre med dina kunder och anställda.
SurveySparrow låter dig förvandla enkäter till samtal. Med ett samtalsgränssnitt gör SurveySparrow det möjligt för användare att skapa och dela mycket engagerande mobilanpassade enkäter som erbjuder en chattliknande upplevelse.
SurveySparrow Recurring Surveys låter dig skicka enkäter med jämna mellanrum för att mäta kundens eller den anställdes puls.
Med enkla delningsalternativ kan du med SurveySparrow dela dina enkäter via webben, mobilen, sociala medier och e-post för att enkelt samla in respons från din målgrupp.
Lär dig mer om SurveySparrow
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Whatfix driver teknikimplementering och användaraktivering för att förbättra produktivitet och engagemang genom innehåll i sammanhang
Whatfix är en digital adoptionsplattform som hjälper företag att leverera modern och okomplicerad onboarding, effektiv utbildning och bättre support till användare genom innehåll som visas vid behov. Whatfix driver programvarulösningar genom att erbjuda enkla och intuitiva lösningar och personanpassning. Flera Fortune 500-företag världen över litar på Whatfix för att säkerställa snabb ROI på sina teknikinvesteringar och öka användarnas engagemang och produktivitet.
Lär dig mer om Whatfix
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Schweizisk webbaserad whiteboardprogramvara: GDPR-kompatibel och med säker datahysning inklusive möjlighet till självhysning lokalt eller i ditt moln
Collaboard är en webbaserad och samarbetsinriktad whiteboardprogramvara från Schweiz. Programvaran erbjuder ett nytt sätt för virtuella samarbeten under webbmöten och seminarier eftersom ”stora tänkare tänker tillsammans”: spåna på nya idéer och samla dem, skapa tankekartor, planera projekt och mycket mer i realtid. Programvaran Collaboard är GDPR-kompatibel och all data hanteras enligt högt ställda säkerhetsstandarder i Nederländerna och Schweiz. Du kan också lagra data på plats eller i molnet.
Lär dig mer om Collaboard
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Segment är en kunddataplattform som gör så att bra data blir tillgängliga för alla team. Bli ett av över 20 000 företag som använder Segment.
Segmentet samlar in användarhändelser från varje kundkontaktpunkt (din hemsida, webb- och mobilappar eller verktyg) och tillhandahåller en komplett dataverktygslåda till varje team i din organisation.
Programvaran tar hand om det onödiga och repetitiva arbetet med att integrera nya verktyg, underhålla direkta dataförbindelser och hantera datakvalitet.
Lär dig mer om hur Segment kan hjälpa ditt team att driva tillväxt och intäkter med en produktdemo.
Lär dig mer om Segment
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
FullStory hjälper företag att förstå, mäta och förbättra sin digitala upplevelse över hemsidor och appar.
FullStorys digitala upplevelseplattform ger företag möjlighet att kontinuerligt förbättra den digitala kundupplevelsen över hemsidor och appar.
Kärnan i FullStorys plattform är en kraftfull analysmotor som kopplar samman digitala interaktioner med de mätvärden som är viktigast för företag. FullStory ger proaktivt goda möjligheter att optimera den digitala upplevelsen, vilket gör det möjligt för team att förstå problem, prioritera korrigeringar, åtgärda buggar och mäta effekten av dessa förändringar.
Lär dig mer om Fullstory
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Dreamdata.io är ett utmärkt B2B-verktyg för tillskrivning och intäktsanalys.
Dreamdata är en plattform för B2B-intäktsattribuering som hjälper dig att bygga, upprepa och skala framgångsrika lösningar. Dreamdata-plattformen samlar in, samkör och rengör alla marknadslanseringsdata för att visualisera kartan över B2B-kundresan från början till slut. Dreamdatas kartläggning av kundresor gör det möjligt för företag att analysera effekten av varje beröringspunkt längs kundresan och identifiera vilka aktiviteter som fungerar och när.
Lär dig mer om Dreamdata
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt.
Leadoo är byggd för ett syfte: resultat. Den har allt du behöver för att förbättra din marknadsföring och överträffa försäljningsmålen.
Leadoo tillhandahåller en enkel verktygslåda, Leadoo, en av världens första leaddrivna marknadsföringsplattformer som förvandlar dina passiva webbplatsbesökare till kvalificerade leads på ett interaktivt och vänligt sätt. Det hjälper företag att generera fler leads, konvertera fler kvalificerade sökande och förbättra kundservicen med botar och människor.
Lär dig mer om Leadoo
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Ett kartläggningsverktyg för kundresor för att enkelt dra och släppa och automatisera även de mest komplexa användarresorna över flera kanaler.
Netcores kartläggningsverktyg för kundresor gör det möjligt för marknadsförare att enkelt skapa marknadsföringskampanjer baserat på kundbeteende och stadier. Med vår dra-och-släpp-byggare kan även de mest komplexa kundresor kartläggas, automatiseras och optimeras i farten genom att lägga till eller ta bort steg. Netcore anpassar sig till även de minsta beteendeförändringarna för att leverera kontextuella meddelanden över dina kanaler. Skapa dynamiska resor baserade på transaktionsdata för att ge rätt rekommendationer och öka avkastningen på investeringen.
Lär dig mer om Netcore Customer Engagement
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Skapa kundresekartor, personas och intressentkartor online. Samarbeta och dela resor med kollegor och presentera för kunder.
Smaply är ett verktyg för resekartläggning för företag av alla storlekar som vill förbättra sina kundupplevelser och utöka designtänkandet i sin organisation.
Flexibla redaktörer | samarbete | live sharing | feedback mode | professionell export | flera personas | dataintegrering | API | utbildningar | Support | Upphandling | Coaching hours | Per-user-price | Engelska & spanska | Link lane | Journey map templates | Persona templates | Templates & industry-specific examples
Lär dig mer om Smaply
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
En fullt utrustad butikslokaliseringstjänst som är otroligt snabb och enkel att konfigurera, lägga till platser i och bädda in på din webbplats.
En fullt utrustad butikslokaliseringstjänst som är otroligt snabb och enkel att konfigurera, lägga till platser i och bädda in på din webbplats. Ladda upp dina platser med CSV- eller Excel-filer eller så kan du använda det REST-baserade programmeringsgränssnittet (application program interface, API) för platshantering. Stödjer alla större CRM:er, såsom Shopify, Squarespace, Facebook, Joomla och Wordpress, och är helt anpassningsbar med bland annat personanpassade Google Maps och Markers. Alla abonnemang erbjuder helt obegränsad användning.
Lär dig mer om Store Locator Widgets
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Den kompletta A/B-plattformen för optimering av test- och konverteringshastighet.
Zoho PageSense är en komplett plattform för A/B-testning och CRO. PageSense är utrustat med ett intuitivt användargränssnitt och en mängd funktioner, vilket gör processen med att öka webbplatskonverteringshastigheten strömlinjeformad, databackad och enkel.
Lär dig mer om Zoho PageSense
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Ger dig snabb användaronboarding. Konvertera fler kunder och öka behållande.
Ger dig snabb användaronboarding
Du vill förbättra onboarding av användare men dina utvecklare är upptagna. Din konverteringsgrad blir lidande.
Userflow låter hela ditt team skapa anpassade enkäter, turer och checklistor i appen, utan kod.
Konvertera fler kunder och öka behållande.
Lär dig mer om Userflow
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Avion hjälper produktteam att minska riskerna och förenkla det komplexa genom att bygga eftersläpning tätt bunden till viktiga användarresor.
Produktteamen väljer Avion som kartläggningsverktyg för berättelser. Förenkla det komplexa, bygg kraftfulla användarfokuserade eftersläpningar och fokusera på resultatet istället för ansträngningen. Avion integreras med de främsta eftersläpningsverktygen som Jira, Azure, GitHub och Trello.
Framstående globala företag använder Avion för att planera eftersläpning och användarresor. Fokusera på dina slutanvändare och förvandla bra idéer till fungerande programvara.
Lär dig mer om Avion
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Twik anpassar automatiskt hemsidor för att öka försäljning och intäkter och skapar en engagerande upplevelse för alla – automatiskt.
Twik anpassar automatiskt eCommerce samt B2B och kan på så vis öka dina försäljningsintäkter. Baserat på unika maskininlärningsalgoritmer som kan förstå anonymiserade besökare, webbplatsstrukturer och trafik, ger Twik dina besökare produkter i enlighet med deras avsikter och en engagerande upplevelse för alla användare. Twik utkorades till lovande startup för kundupplevelse och 5 av de bästa störande startupföretag i kategorin Consumer Retail. twiks app för Shopify är nu tillgänglig för alla gratis.
Lär dig mer om Twik
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
Tillskrivning över flera beröringspunkter, integrerat med Google Analytics. Användbara insikter för e-handel. Fri hälsokontroll möjlig.
Tillskrivning över flera beröringspunkter, integrerat med Google Analytics.
Odyssey ger dig användbara insikter såsom föreslagna annonskostnader och inkrementellt index. När du har importerat dina kostnadsdata kan du se otillräckliga eller överdrivna utlägg per kanal, kampanj, nyckelord osv.
Allt som behövs för att komma igång är Google Analytics. Installationen görs på 2 minuter.
Lär dig mer om Odyssey Attribution
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler
SatisMeter är marknadens enklaste NPS-verktyg. Få respons i realtid, sömlöst integrerad med valfria appar.
SatisMeter är marknadens enklaste NPS-verktyg. Få respons i realtid, sömlöst integrerad med valfria appar.
SatisMeter är en flerkanalsplattform som förbättrar kundretentionen genom att samla in respons i appen med hjälp av Net Promoter System (NPS). Det är ett nödvändigt verktyg för SaaS, användarplattform eller e-handelsföretag.
Tack vare en diskret och lätt undersökningswidget är den genomsnittliga svarsfrekvensen så hög som 35 %. De som föredrar e-post kan använda alla slags e-postprogram.
Lär dig mer om SatisMeter
...
Läs mer
Funktioner
- Kundsegmentering
- Beteendeanalys
- Samarbetsverktyg
- Data Import/Export
- Kundupplevelseshantering
- Prestandamätningar
- Rapportering och statistik
- Kundprofiler