198 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com Work OS är en digital arbetsplats som gör det möjligt för chefer att bygga anpassade lösningar för att stödja alla deras teams processer. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt,...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är en programvara för digitala arbetsplatser som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är en programvara för digitala arbetsplatser som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är ett intranät utformat för att förenkla livet och behålla det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle
Jostle är ett intranät utformat för att förenkla livet och behålla det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP). Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Lär dig mer om Sofvie
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på arbetsplatsen genom att på ett intelligent sätt analysera data som samlats in från frontlinjen. Sofvie bygger på industri 4.0 och skapar en tillgänglig referenspunkt som underlättar kritiska beslutsprocesser. Sofvie är utformad för att anpassa din kultur, minska antalet incidenter och olyckor för att i slutändan rädda liv. Lär dig mer om Sofvie
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt utrullning kan bli och hur de skiljer sig från andra lösningar. Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Filsynkronisering och fildelning enligt företagsstandard hjälper ditt team att samarbeta, automatisera och få saker gjorda. Obegränsat antal användare tillåter tillväxt. Lär dig mer om Files.com
Filsynkronisering enligt företagsstandard och delning för alla. Files.com är smart molnlagring för moderna team. Med Files.com kan ditt team samarbeta, automatisera och få saker gjorda utan att kompromissa med säkerheten. Säkerhet och efterlevnad behöver inte vara störande. Files.com är en plattform som dina användare verkligen kommer att älska. Sätt igång och skapa konton för dina kunder, leverantörer, entreprenörer med mera. Files.com är för alla. Lär dig mer om Files.com
Filsynkronisering enligt företagsstandard och delning för alla. Files.com är smart molnlagring för moderna team. Med Files.com kan ditt team samarbeta, automatisera och få saker gjorda utan att...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Upptäck en av marknadens mest kostnadseffektiva digitala arbetsplatslösningar. Snabb installation på 48 timmar. Gratis uppgraderingar. Google Cloud-baserad. Lär dig mer om Hub
Upptäck ett av marknadens mest kostnadseffektiva intranät färdiga att använda direkt ur förpackningen. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub
Upptäck ett av marknadens mest kostnadseffektiva intranät färdiga att använda direkt ur förpackningen. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Kissflow är en digital arbetsplatsprogramvara som inkluderar processhantering, ärendehantering, samarbete och projektledning. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Öka effektiviteten för alla i ditt team med en enhetlig digital arbetsplats. Kom i gång kostnadsfritt. Lär dig mer om Basaas
Öka effektiviteten för alla i ditt team med en enhetlig digital arbetsplats. Låt dina kollegor samarbeta och få tillgång till alla dina appar genom en enda lösning. Alla användare har tillgång till appar, data och information som har centraliserats på ett enda ställe. En instrumentpanel med widgetar ger enhetlig datainteraktion (uppgifter, kalendrar, kontakter osv.). Hantera enkelt alla dina appar i grupper och tilldela dem till dina kollegor. Alla medarbetare har rätt uppsättning appar och all information på ett enda ställe. Lär dig mer om Basaas
Öka effektiviteten för alla i ditt team med en enhetlig digital arbetsplats. Låt dina kollegor samarbeta och få tillgång till alla dina appar genom en enda lösning. Alla användare har tillgång till...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Google-arbetsflöde på ett enkelt sätt. Automatisera dina processer på Google Workspace utan att skriva en enda kodrad. Kom igång kostnadsfritt. Lär dig mer om zenphi
Kodfri arbetsflödesautomatisering byggd på Google för Google. Oavsett om det är en enkel sammanslagning av Gmail-meddelanden med hjälp av Sheets och Docs, ett arbetsflöde för godkännande eller en komplex process för onboarding av anställda i flera steg som drivs av en tillståndsmaskin, dokumentgenerering, e-signatur eller annat kan zenphi automatisera det genom att dra och släppa några gånger. Ingen kodning krävs. Med zenphi kan du automatisera dina företagsprocesser på nolltid och sätta dem på autopilot. Lär dig mer om zenphi
Kodfri arbetsflödesautomatisering byggd på Google för Google. Oavsett om det är en enkel sammanslagning av Gmail-meddelanden med hjälp av Sheets och Docs, ett arbetsflöde för godkännande eller en...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
RFID-baserad lagerhanteringsprogramvara som spårar och hanterar lager på artikelnivå över hela värdekedjan. Lär dig mer om Detego
Detego är en SaaS-plattform för detaljhandeln som drivs av RFID-teknik, vilket ger driftseffektivitet och ökade intäkter genom hela värdekedjan. Traditionella lagerhanteringsprocesser digitaliseras, vilket gör att de blir mer effektiva och precisa. Detego ger sina detaljhandelskunder snabb ROI genom förbättrad lagernoggrannhet, produkttillgänglighet och bättre beslutsfattande tack vare kraftfulla data på artikelnivå, kombinerat med omfattande rapportering och artificiell intelligens. Lär dig mer om Detego
Detego är en SaaS-plattform för detaljhandeln som drivs av RFID-teknik, vilket ger driftseffektivitet och ökade intäkter genom hela värdekedjan. Traditionella lagerhanteringsprocesser digitaliseras,...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Den integrerade teammiljön Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en plattform för samarbete i hela företaget och kan överbrygga klyftan mellan kreativa och administrativa team och hjälpa team och teamkamrater att samarbeta bättre och uppnå mer. Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Stop jumping from app to app trying to wrangle statuses and updates from your team: connect everyone's work together with Trello.
From weekly meeting agendas, to employee progress plans, to storing write-ups and documentation, Trello helps managers more effectively engage with their employees. It's the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Jira, Slack, and Google Drive, so everything stays together. Keep communication smooth and expectations clear and accessible.
From weekly meeting agendas, to employee progress plans, to storing write-ups and documentation, Trello helps managers more effectively engage with their employees. It's the command center that...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device¿making it easy to work from anywhere.
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device¿making it easy to work from anywhere. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow.
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device¿making it easy to work from anywhere. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Wrike är en digital fjärrarbetsplats med anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, anpassade rapporter och mer än 400 integrationer.
Wrike är en molnbaserad programvara för digitala arbetsplatser som mer än 20 000 företag över hela världen litar på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och resultatrapporter – allt på ett ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike.
Wrike är en molnbaserad programvara för digitala arbetsplatser som mer än 20 000 företag över hela världen litar på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsfo...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
10to8 gör att den digitala arbetsplatsen fungerar friktionsfritt. Schemalägg interna möten och fjärrmöten med kunder online. Gå med kostnadsfritt.
Schemalägg digitala möten med lätthet, oavsett om det är interna personalmöten eller kundmöten. Förbättra din digitala arbetsplats med 10to8:s mötesplanering. Kommunicera med dina team, kom i fas med dem och boka enkelt in några personliga möten. Dra nytta av över 1 500 integrationer, såsom inbyggda videochatt- och CRM-appar. Konfigurera 2-vägs kalendersynkronisering med Google, Exchange, Outlook och Office 365 för att eliminera dubbelbokningar. Tack vare de automatiska påminnelserna blir uteblivna möten ett minne blott.
Schemalägg digitala möten med lätthet, oavsett om det är interna personalmöten eller kundmöten. Förbättra din digitala arbetsplats med 10to8:s mötesplanering. Kommunicera med dina team, kom i fas...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Lagra, gruppera, dela mediafiler som dokument, bilder, foton och videor på en oändlig kanvas. Miro möjliggör samarbete och produktivitet mellan olika team och ger användarna tillgång till det innehåll de behöver, med lätthet.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Lagra, gruppera, dela mediafiler som...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
ProjectManager is an award-winning work management software that accelerates how businesses collaborate and achieve results. Cloud-based project planning, multiple views, workflow management, resource management and time tracking tools enable flexibility and collaboration across the entire work cycle. Cost effective, easy to use and yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their projects. Try free for 30 days.
ProjectManager is an award-winning work management software that accelerates how businesses collaborate and achieve results. Cloud-based project planning, multiple views, workflow management,...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Programvara för samarbete för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team att utnyttja sina organisationers sammanlagda klokhet.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapsengagemang. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert skapa och dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och Metlife för att öka teamets produktivitet, fatta insiktsdrivna beslut och driva resultat.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapsengagemang. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert skapa och dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Skedda is the world's leading booking and scheduling platform for managing office space, desks, meeting rooms or carparking spaces.
Skedda is the world's leading online booking and scheduling platform for workplaces. Infinitely customizable & custom-designed to assist with new hybrid ways of managing office space, Skedda removes the hassle of manually managing booking rules, policies and other space booking booking considerations. Perfect for desks, meeting rooms, car spaces or any other space within your workplace.
Skedda is the world's leading online booking and scheduling platform for workplaces. Infinitely customizable & custom-designed to assist with new hybrid ways of managing office space, Skedda removes...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
MangoApps är en integrerad svit med digitala arbetsplatsappar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning med mera.
MangoApps samlar appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande med mera i ett enda integrerad system, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats anställda kan gå till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de behöver. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher.
MangoApps samlar appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande med mera i ett enda integrerad system, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
An all-in-one employee app that's both powerful, affordable and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Connecteam is a workforce management app that allows managers to put their business processes on autopilot and focus on business growth while also freeing up employees to be more productive, flexible, and happy. Save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app.
Connecteam is a workforce management app that allows managers to put their business processes on autopilot and focus on business growth while also freeing up employees to be more productive,...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Zoho Creator är en plattform för digitala arbetsplatser som gör det möjligt för användare att bygga skräddarsydda applikationer för att hantera affärsproblem.
Digital arbetsplats gör det möjligt för företag att reagera snabbare på marknadsförändringar och nya kundkrav. Du kan börja med att välja rätt plattform, med de funktioner du behöver för att skapa anpassade applikationer för din organisation. Zoho Creator är en plattform för digitala arbetsplatser som hjälper 5 miljoner företag runt om i världen att bygga processpecifika lösningar för att planera, samordna och övervaka sitt arbete effektivt.
Digital arbetsplats gör det möjligt för företag att reagera snabbare på marknadsförändringar och nya kundkrav. Du kan börja med att välja rätt plattform, med de funktioner du behöver för att skapa...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
A modern intranet that enables you to activate your company culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows you to regularly communicate with all employees, keep employees connected and engaged, align employees with company objectives, and enable employees to share documents and collaborate. We have over 17 years of intranet experience. We'll partner with you to guide you to initial and ongoing success.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
A full featured digital workplace software that connects employees, tools and information in one employee-centered digital hub
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. You can optimize internal communication through a built-in enterprise social network with collaborative workspaces, social collaboration and instant messaging. With eXo platform, you can organize, store, share and collaborate on your documents with a built-in knowledge management system.
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. You can optimize internal communication through a built-in...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Blink framröstades som den bästa digitala arbetsplatsen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en digital arbetsplatsportal som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter, digitala formulär och mycket mer. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Blink är en digital arbetsplatsportal som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
SaaS solution that helps businesses create holistic wellness programs, schedule micro-activities, and collaborate with colleagues.
Optimity is a hyper-adaptive employee success and wellness platform. It is designed to engage employees (77-98%+) and reduce costs for employers. Using the science of micro-habit coaching, we provide a mobile-1st experience for employees. Optimity apps sync with your current routines (calendar, other apps, wearables, etc.) to form small, healthy micro-habits that help you live happier and longer. HR leaders use the Optimity administrator panel to launch Health Risk Assessments and report ROI.
Optimity is a hyper-adaptive employee success and wellness platform. It is designed to engage employees (77-98%+) and reduce costs for employers. Using the science of micro-habit coaching, we provide...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Workvivo is your entire company in one place. Helping your employees stay informed, engaged, and connected wherever they work from
Workvivo is the digital workplace designed to build natural, meaningful bonds between teams, allowing companies to reach and engage their employees in ways that traditional tools simply can’t. It’s your intranet, comms tool, and employee app all blended into one familiar social experience that people naturally embrace. Whether your employees are in the office, working remotely, or out in the field. Workvivo can be your digital office with your entire company in one place.
Workvivo is the digital workplace designed to build natural, meaningful bonds between teams, allowing companies to reach and engage their employees in ways that traditional tools simply can’t. It’s...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit ger dig en digital arbetsplats för alla dina anställda, oavsett var de befinner sig. Genom att centralisera alla diskussioner, dokument, händelser och affärsapplikationer till en säker arbetsplats, blir dina team mer produktiva och sparar pengar åt dig. Finns på mer än åtta språk. På alla medier (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betald plan från 4 EUR i månaden per användare.
Talkspirit ger dig en digital arbetsplats för alla dina anställda, oavsett var de befinner sig. Genom att centralisera alla diskussioner, dokument, händelser och affärsapplikationer till en säker...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
MURAL is the leading digital workspace for visual collaboration in the enterprise.
MURAL is the leading digital workspace for visual collaboration in the enterprise. Teams depend on MURAL to understand and solve problems and build consensus using visual methods. More than an online whiteboard, MURAL enables innovation at scale by providing a platform for everything from product strategy and planning to leading immersive workshops using agile and design thinking methodologies. Industry-leading teams at companies including IBM, IDEO, Autodesk, Intuit, GitHub, and Atlassian use M
MURAL is the leading digital workspace for visual collaboration in the enterprise. Teams depend on MURAL to understand and solve problems and build consensus using visual methods. More than an online...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
In Bluescape’s digital workplace, teams work together as if they’re shoulder-to-shoulder. Creating. Collaborating. Solving problems.
In Bluescape’s digital workplace, teams work together as if they’re shoulder-to-shoulder. Down the hall or oceans apart, employees across disciplines unite in Bluescape to create, collaborate, and solve tough problems. Bluescape combats tool sprawl and digital overload by connecting teams, tools, and information in one place. It’s the visual platform for high-value collaboration, powering everything from movie production and product design to hybrid learning and crisis response.
In Bluescape’s digital workplace, teams work together as if they’re shoulder-to-shoulder. Down the hall or oceans apart, employees across disciplines unite in Bluescape to create, collaborate, and...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Mobile-first digital workplace to empower your frontline team for success with efficient task management, communication, and training.
YOOBIC is a mobile-first digital workplace that helps companies empower their frontline employees for success through effective and digitised task management, communication, and training. Based in London, New York, Paris, Tel Aviv, São Paulo, and Milan, with 200 employees, YOOBIC is used by 200+ businesses across the world, in industries such as retail, hospitality and manufacturing. YOOBIC¿s clients include Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino¿s Pizza, Puma, Lacoste and Sanofi.
YOOBIC is a mobile-first digital workplace that helps companies empower their frontline employees for success through effective and digitised task management, communication, and training. Based in...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Simpplr is the modern digital workplace. Our software helps companies engage their workforce by improving employee productivity.
Simpplr is the modern digital workplace. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Columbia University. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover.
Simpplr is the modern digital workplace. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
A Digital Workplace SaaS platform that enables organizations to create hybrid workplaces and manage employees’ safe return-to-office.
WorkInSync is a cloud-based Digital Workplace SaaS platform that enables organizations to convert their offices into hybrid workplaces. Its features include - Employee Scheduling, Desk Booking, Hot-Desking, Distanced Seating Plans, Meeting Room Booking, Conference Room Booking, Contactless Access Management, Visitor Management, Office Commute or Transport Booking (Shuttle, Airport Transfers), Attendance Management, Interactive Maps, Space Management & Space Utilization Analytics.
WorkInSync is a cloud-based Digital Workplace SaaS platform that enables organizations to convert their offices into hybrid workplaces. Its features include - Employee Scheduling, Desk Booking,...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Citrix Workspace är en enhetlig, säker och intelligent digital arbetsplats som organiserar och vägleder arbetet och förändrar medarbetarnas upplevelser.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna behöver för att fatta snabba beslut och samarbeta med andra. Ett anpassat gränssnitt organiserar viktiga data, uppgifter och verktyg i ett personligt flöde så att användarna kan fokusera på sitt arbete och öka de anställdas produktivitet och engagemang. Glöm att behöva hoppa mellan appar eller sålla igenom irrelevant information och aktiviteter.
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Jive provides an integrated digital hub for corporate communication, employee engagement, networking and collaboration.
Jive is a cornerstone of the modern digital workplace: a single hub for collaboration, communication, knowledge-sharing and employee engagement. It's where employees go to connect with colleagues, get the latest company news, access essential information and content, and work together in teams of all sizes. Jive also integrates with your other key systems and apps, bringing formerly siloed information into one central environment where everything is easy to search for, find and collaborate on.
Jive is a cornerstone of the modern digital workplace: a single hub for collaboration, communication, knowledge-sharing and employee engagement. It's where employees go to connect with colleagues,...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe.
uniscon GmbH is a Munich-based provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe. uniscon’s products work hand in hand: uniscon’s business cloud idgard® secures and simplifies digital communication and data exchange with partners, customers and colleagues at the highest level. More than 1,200 companies already rely on the web-based data room and file sharing service.
uniscon GmbH is a Munich-based provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe. uniscon’s products work hand in...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
The LumApps Platform helps employees connect and collaborate with O365 and G Suite to create a more efficient and engaged workforce.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers the perfect topdown internal communications platform with content customized for each employee, fully interactive content, and beautiful, content rich templates which help get the right information to the right people.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Replace your outdated digital workplace software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 97% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency &...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
SweetHive is a SaaS collaborative platform that allows organisations to manage how people, with many roles, collaborate and work.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider organisation. It is a flexible solution for companies, schools, associations and museums: thanks to its structure, you can map the whole process, follow a unique communication thread with drill-down features and communicate selectively within the same topic. It is ideal even if you work from home.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider organisation...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Förbättra tvåvägskommunikation, personalupplevelse och kultur – och få ut mer av de verktyg som din personal förlitar sig på idag.
Leverera en bättre personalupplevelse och bygg upp en silofri kultur, där intern kommunikation går i båda riktningarna. En digital arbetsplatslösning från Igloo är som en motor för intern innehållsupptäckt. Men den är också utformad för att hjälpa hela din personalstyrka (från 500 till mer än 5 000) att få ut mer av de verktyg de förlitar sig på för samarbete och kunskapshantering, inklusive Microsoft Teams och SharePoint.
Leverera en bättre personalupplevelse och bygg upp en silofri kultur, där intern kommunikation går i båda riktningarna. En digital arbetsplatslösning från Igloo är som en motor för intern innehållsupp...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning