145 resultat
Varför Capterra är gratis
Citrix Workspace är en enhetlig, säker och intelligent digital arbetsplats som organiserar och vägleder arbetet och förändrar medarbetarnas upplevelser. Lär dig mer om Citrix Workspace
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna behöver för att fatta snabba beslut och samarbeta med andra. Ett anpassat gränssnitt organiserar viktiga data, uppgifter och verktyg i ett personligt flöde så att användarna kan fokusera på sitt arbete och öka de anställdas produktivitet och engagemang. Glöm att behöva hoppa mellan appar eller sålla igenom irrelevant information och aktiviteter. Lär dig mer om Citrix Workspace
Citrix Workspace är lösningen för den digitala arbetsplats – en enhetlig, säker och intelligent arbetsplattform som organiserar, vägleder och automatiserar den viktigaste informationen som användarna...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
monday.com Work OS är en digital arbetsplats som gör det möjligt för chefer att bygga anpassade lösningar för att stödja alla deras teams processer. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt, kodlösa, med en anpassningsbar plattform som automatiserar manuellt arbete och ansluter team till en digital arbetsplats. Plattformsfunktionerna omfattar: anpassningsbara arbetsflödesmallar, tidsuppföljning, automatisering, datapaneler och integreringar med populära verktyg. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett molnbaserat operativsystem där team skapar arbetsflödesappar på några minuter för att köra sina processer, projekt och sitt dagliga arbete. Teamen formar arbetsflöden och projekt,...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit ger dig en digital arbetsplats för alla dina anställda, oavsett var de befinner sig. Genom att centralisera alla diskussioner, dokument, händelser och affärsapplikationer till en säker arbetsplats, blir dina team mer produktiva och sparar pengar åt dig. Finns på mer än åtta språk. På alla medier (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betald plan från 4 EUR i månaden per användare. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit ger dig en digital arbetsplats för alla dina anställda, oavsett var de befinner sig. Genom att centralisera alla diskussioner, dokument, händelser och affärsapplikationer till en säker...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är en programvara för digitala arbetsplatser som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är en programvara för digitala arbetsplatser som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är ett intranät utformat för att förenkla livet och behålla det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle
Jostle är ett intranät utformat för att förenkla livet och behålla det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Minerva is the easiest way to capture and share clickable instructions for anything on the internet. Lär dig mer om Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use Minerva! The tool is free. For additional paid features (e.g. analytics, collaborative editing), we're excited to offer additional support. Lär dig mer om Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Kringgå e-post och ta dig igenom arbetsplatsens buller för att skicka viktig kommunikation, förstärka budskapet och öka medarbetarnas engagemang. Lär dig mer om SnapComms
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke och kringgår e-post för att informera och engagera alla anställda. Dynamiska, visuella verktyg får 100 % av meddelandena lästa på datorer, digitala displayer och mobiler, oavsett om personalen arbetar hemifrån eller på arbetsplatsen. Anpassningsbara funktioner ser till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång. Prissättning börjar från över 100 anställda Lär dig mer om SnapComms
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Upptäck en av marknadens mest kostnadseffektiva digitala arbetsplatslösningar. Snabb installation på 48 timmar. Gratis uppgraderingar. Google Cloud-baserad. Lär dig mer om Hub
Upptäck ett av marknadens mest kostnadseffektiva intranät färdiga att använda direkt ur förpackningen. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub
Upptäck ett av marknadens mest kostnadseffektiva intranät färdiga att använda direkt ur förpackningen. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP). Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Lagra, gruppera, dela mediafiler som dokument, bilder, foton och videor på en oändlig kanvas. Miro möjliggör samarbete och produktivitet mellan olika team och ger användarna tillgång till det innehåll de behöver, med lätthet. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Lagra, gruppera, dela mediafiler som...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Zoho Creator är en plattform för digitala arbetsplatser som gör det möjligt för användare att bygga skräddarsydda applikationer för att hantera affärsproblem. Lär dig mer om Zoho Creator
Digital arbetsplats gör det möjligt för företag att reagera snabbare på marknadsförändringar och nya kundkrav. Du kan börja med att välja rätt plattform, med de funktioner du behöver för att skapa anpassade applikationer för din organisation. Zoho Creator är en plattform för digitala arbetsplatser som hjälper 5 miljoner företag runt om i världen att bygga processpecifika lösningar för att planera, samordna och övervaka sitt arbete effektivt. Lär dig mer om Zoho Creator
Digital arbetsplats gör det möjligt för företag att reagera snabbare på marknadsförändringar och nya kundkrav. Du kan börja med att välja rätt plattform, med de funktioner du behöver för att skapa...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Lär dig mer om Sofvie
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på arbetsplatsen genom att på ett intelligent sätt analysera data som samlats in från frontlinjen. Sofvie bygger på industri 4.0 och skapar en tillgänglig referenspunkt som underlättar kritiska beslutsprocesser. Sofvie är utformad för att anpassa din kultur, minska antalet incidenter och olyckor för att i slutändan rädda liv. Lär dig mer om Sofvie
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt utrullning kan bli och hur de skiljer sig från andra lösningar. Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Kissflow är en digital arbetsplatsprogramvara som inkluderar processhantering, ärendehantering, samarbete och projektledning. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Mallcomm skapar en digital arbetsplatsgemenskap där användare kan kommunicera, komma åt dokument och slutföra arbetsflöden helt på distans. Lär dig mer om Mallcomm
Under en period då distansarbete har blivit normen har Mallcomm visat sig vara ett måste för organisationer runt om i världen eftersom det har gjort det möjligt för dem att hålla kontakten. Från ett centralt CMS, som kan nås var som helst, när som helst, kan teamen interagera och kommunicera med kollegor, organisera arbetsflöden och effektivt dela information med definierade användargrupper. Möjligheten att använda integrationer och URL-anslutningar gör det möjligt för organisationer att omvandla Mallcomm till ett centralt arbetsplatsnav. Lär dig mer om Mallcomm
Under en period då distansarbete har blivit normen har Mallcomm visat sig vara ett måste för organisationer runt om i världen eftersom det har gjort det möjligt för dem att hålla kontakten. Från ett...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Stop jumping from app to app trying to wrangle statuses and updates from your team: connect everyone's work together with Trello.
From weekly meeting agendas, to employee progress plans, to storing write-ups and documentation, Trello helps managers more effectively engage with their employees. It's the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Jira, Slack, and Google Drive, so everything stays together. Keep communication smooth and expectations clear and accessible.
From weekly meeting agendas, to employee progress plans, to storing write-ups and documentation, Trello helps managers more effectively engage with their employees. It's the command center that...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device¿making it easy to work from anywhere.
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device¿making it easy to work from anywhere. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow.
Work with your content, tools, and team members in one place and accessible from any device¿making it easy to work from anywhere. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Wrike är en digital fjärrarbetsplats med anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, anpassade rapporter och mer än 400 integrationer.
Wrike är en molnbaserad programvara för digitala arbetsplatser som mer än 20 000 företag över hela världen litar på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och resultatrapporter – allt på ett ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike.
Wrike är en molnbaserad programvara för digitala arbetsplatser som mer än 20 000 företag över hela världen litar på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
10to8 gör att den digitala arbetsplatsen fungerar friktionsfritt. Schemalägg interna möten och fjärrmöten med kunder online. Gå med kostnadsfritt.
Schemalägg digitala möten med lätthet, oavsett om det är interna personalmöten eller kundmöten. Förbättra din digitala arbetsplats med 10to8:s mötesplanering. Kommunicera med dina team, kom i fas med dem och boka enkelt in några personliga möten. Dra nytta av över 1 500 integrationer, såsom inbyggda videochatt- och CRM-appar. Konfigurera 2-vägs kalendersynkronisering med Google, Exchange, Outlook och Office 365 för att eliminera dubbelbokningar. Tack vare de automatiska påminnelserna blir uteblivna möten ett minne blott.
Schemalägg digitala möten med lätthet, oavsett om det är interna personalmöten eller kundmöten. Förbättra din digitala arbetsplats med 10to8:s mötesplanering. Kommunicera med dina team, kom i fas...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Programvara för samarbete för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team att utnyttja sina organisationers sammanlagda klokhet.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapsengagemang. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert skapa och dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och Metlife för att öka teamets produktivitet, fatta insiktsdrivna beslut och driva resultat.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapsengagemang. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert skapa och dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
MangoApps är en integrerad svit med digitala arbetsplatsappar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning med mera.
MangoApps samlar appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande med mera i ett enda integrerad system, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats anställda kan gå till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de behöver. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher.
MangoApps samlar appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande med mera i ett enda integrerad system, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
A modern intranet that enables you to activate your company culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows you to regularly communicate with all employees, keep employees connected and engaged, align employees with company objectives, and enable employees to share documents and collaborate. We have over 17 years of intranet experience. We'll partner with you to guide you to initial and ongoing success.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
A full featured digital workplace software that connects employees, tools and information in one employee-centered digital hub
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. You can optimize internal communication through a built-in enterprise social network with collaborative workspaces, social collaboration and instant messaging. With eXo platform, you can organize, store, share and collaborate on your documents with a built-in knowledge management system.
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect your teams, improve collaboration, empower and reward your workforce. You can optimize internal communication through a built-in...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
SaaS solution that helps businesses create holistic wellness programs, schedule micro-activities, and collaborate with colleagues.
Optimity is a hyper-adaptive employee success and wellness platform. It is designed to engage employees (77-98%+) and reduce costs for employers. Using the science of micro-habit coaching, we provide a mobile-1st experience for employees. Optimity apps sync with your current routines (calendar, other apps, wearables, etc.) to form small, healthy micro-habits that help you live happier and longer. HR leaders use the Optimity administrator panel to launch Health Risk Assessments and report ROI.
Optimity is a hyper-adaptive employee success and wellness platform. It is designed to engage employees (77-98%+) and reduce costs for employers. Using the science of micro-habit coaching, we provide...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Workvivo is the beating heart of your digital workplace environment - where employees interact, share feedback and exchange ideas.
Workvivo is a social network, intranet, and employee app solution all merged into one familiar digital experience that employees love. Workvivo offers your company the oversight you need while giving employees the freedom and flexibility they desire.
Workvivo is a social network, intranet, and employee app solution all merged into one familiar digital experience that employees love. Workvivo offers your company the oversight you need while...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
MURAL is the leading digital workspace for visual collaboration in the enterprise.
MURAL is the leading digital workspace for visual collaboration in the enterprise. Teams depend on MURAL to understand and solve problems and build consensus using visual methods. More than an online whiteboard, MURAL enables innovation at scale by providing a platform for everything from product strategy and planning to leading immersive workshops using agile and design thinking methodologies. Industry-leading teams at companies including IBM, IDEO, Autodesk, Intuit, GitHub, and Atlassian use M
MURAL is the leading digital workspace for visual collaboration in the enterprise. Teams depend on MURAL to understand and solve problems and build consensus using visual methods. More than an online...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Simpplr is the modern digital workplace. Our software helps companies engage their workforce by improving employee productivity.
Simpplr is the modern digital workplace. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Columbia University. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover.
Simpplr is the modern digital workplace. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Jive provides an integrated digital hub for corporate communication, employee engagement, networking and collaboration.
Jive is a cornerstone of the modern digital workplace: a single hub for collaboration, communication, knowledge-sharing and employee engagement. It's where employees go to connect with colleagues, get the latest company news, access essential information and content, and work together in teams of all sizes. Jive also integrates with your other key systems and apps, bringing formerly siloed information into one central environment where everything is easy to search for, find and collaborate on.
Jive is a cornerstone of the modern digital workplace: a single hub for collaboration, communication, knowledge-sharing and employee engagement. It's where employees go to connect with colleagues,...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Blink framröstades som den bästa digitala arbetsplatsen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en digital arbetsplatsportal som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter, digitala formulär och mycket mer. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Blink är en digital arbetsplatsportal som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
The LumApps Platform helps employees connect and collaborate with O365 and G Suite to create a more efficient and engaged workforce.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce. LumApps offers the perfect topdown internal communications platform with content customized for each employee, fully interactive content, and beautiful, content rich templates which help get the right information to the right people.
LumApps is the next step in the evolution of the digital workplace. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, LumApps lets companies (>1000 employees) connect...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
SweetHive is a SaaS collaborative platform that allows organisations to manage how people, with many roles, collaborate and work.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider organisation. It is a flexible solution for companies, schools, associations and museums: thanks to its structure, you can map the whole process, follow a unique communication thread with drill-down features and communicate selectively within the same topic. It is ideal even if you work from home.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Replace your outdated digital workplace software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 97% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Digital Workplace Software that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency &...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Single sign-on team collaboration software with document, data, and content management available as Cloud or On Premise product.
Your Search is Over! Noodle is the All-In-One, Team Communication Platform. Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions, 14 Integrated Applications, Forms & Workflows all with with Single-Sign-On user management. Also, you work with a support team that has been helping companies work together for over a decade, Its time to use your Noodle! Visit the website for a FREE Demo.
Your Search is Over! Noodle is the All-In-One, Team Communication Platform. Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions, 14 Integrated...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Igloo is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond a traditional intranet.
Igloo Software is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. All Igloo solutions are 100% cloud-based, mobile-enabled, and integrate with the leading enterprise systems and cloud apps your business relies on. By centralizing all information, Igloo provides a single-source-of-truth and enables a more productive and engaged workforce.
Igloo Software is a leader in digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing,...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
A dynamic people directory and internal opportunity marketplace that unlocks potential, saves time, and makes work better for everyone.
Structural is the agile and modern way of connecting everyone in your organization to save time and unlock potential. Our platform uses the data that already exists inside your organization to launch a dynamic people directory and vibrant internal opportunity marketplace. Talented employees are connected to one another and to internal opportunities such as new roles, short gigs, training sessions, mentorship programs, major projects and more with greater velocity than ever before.
Structural is the agile and modern way of connecting everyone in your organization to save time and unlock potential. Our platform uses the data that already exists inside your organization to...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
Onehub provides online document sharing, editing, and collaboration with the flexibility you need. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can control who has access to your content and share critical business files with confidence. Customize your Workspace to give your content sharing a more professional, polished look and create your own Client Portal.
Onehub provides online document sharing, editing, and collaboration with the flexibility you need. Bank-level encryption of your data and granular, role-based permission structure means you can...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure digital workplace solution.
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Make your meetings more productive by seeing your projects, content, and data laid out visually, in one single platform. Get flexible virtual workspaces, powerful whiteboarding, smart video conferencing, annotations and drawing tools, customizable templates, and easy file sharing.
Collaborate more effectively and make informed decisions with Bluescape, a secure visual collaboration solution. Make your meetings more productive by seeing your projects, content, and data laid out...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Create your perfect intranet quickly and easily with MyHubs low-cost, cloud-based intranet, complete with powerful business tools.
Build your perfect intranet quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. Access a range of powerful business tools that will transform how your staff will collaborate, communicate and share knowledge. With MyHub, benefit from modern intranet features - such as instant messaging, newsfeed, forums, and blogs, plus functional features - such as calendars, document storage, workflow automation and staff directories. MyHub - your low-cost, beautifully-designed, scalable intranet.
Build your perfect intranet quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. Access a range of powerful business tools that will transform how your staff will collaborate, communicate...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Spike tar in hela din arbetsplats i din inkorg: din e-post, chatt, kalender, samtal, teamsamarbete och uppgifter – allt på ett och samma ställe.
Spike turboladdar din e-post. E-post, chatt, kalender, samtal, samarbetsdokument och ärenden i en enda kraftfull inkorg, så att du kan fokusera på att snabbare få saker gjorda. Spike kombinerar traditionella e-postmeddelanden med snabbmeddelanden, erbjuder bättre kontext för varje konversation och städar upp i röran, vilket ger bättre interaktion samt mer mänskliga och moderna kommunikationsmetoder. Spike körs ovanpå din befintliga e-post och erbjuds för iOS, Android, Mac, Windows och webben.
Spike turboladdar din e-post. E-post, chatt, kalender, samtal, samarbetsdokument och ärenden i en enda kraftfull inkorg, så att du kan fokusera på att snabbare få saker gjorda. Spike kombinerar...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe.
uniscon GmbH is a Munich-based provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe. uniscon’s products work hand in hand: uniscon’s business cloud idgard® secures and simplifies digital communication and data exchange with partners, customers and colleagues at the highest level. More than 1,200 companies already rely on the web-based data room and file sharing service.
uniscon GmbH is a Munich-based provider of GDPR-compliant cloud and data room solutions for companies as well as one of the leading secure cloud providers in Europe. uniscon’s products work hand in...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Give staff a workplace to call home. Access every app, share information, and collaborate in one central intranet.
Give staff a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. We're an intranet software solution with a difference, providing your organisation with a one-stop shop for sharing information, boosting productivity, connecting staff, and collaborating. Benefit from our 20 years of intranet expertise: we've built, designed, and deployed intranets for global organisations both large and small, supporting companies in every industry imaginable.
Give staff a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. We're an intranet software solution with a difference, providing your organisation with a one-stop...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
Interact is a global software company, connecting 1.7 million+ users across more than 1000 organizations with our digital workplace.
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications (e.g. Microsoft 365, Workday, ServiceNow, Concur) and streamline processes across your digital workplace, all from a single location. Make your intranet the go-to place for communications and help employees get the most from your workplace investments.
Make your intranet the gateway to your digital workplace: give employees access to your organization's tools and applications (e.g. Microsoft 365, Workday, ServiceNow, Concur) and streamline...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning
En webbaserad arbetsflödesplattform som är perfekt för organisationer med distansarbetare som behöver utföra viktiga, arbetsflödesbaserade uppgifter.
Integrifys lösning för en digital arbetsplats ger webbaserad åtkomst till alla dina organisationsuppgiftsbaserade arbetsflöden. Oavsett om medarbetarna är på distans eller på kontoret varje dag, kan Integrify hjälpa till att få viktigt arbete gjort. Med Integrify kan organisationer omvandla manuella processer till webbaserade användarvänliga applikationer. Integrify kunder har utformat arbetsflödesapplikationer inom ekonomi, drift, HR och IT.
Integrifys lösning för en digital arbetsplats ger webbaserad åtkomst till alla dina organisationsuppgiftsbaserade arbetsflöden. Oavsett om medarbetarna är på distans eller på kontoret varje dag, kan...

Funktioner

  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Medarbetarkatalog
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
  • Fildelning