Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Digital arbetsplats

Med program för digital arbetsplats kan distansanställda effektivt samarbeta och komma åt alla data, verktyg och system som de behöver från valfri enhet och plats.

60 resultat

Utöka Teams samarbete med ett ledarskapssystem för företag och få saker gjorda tillsammans. Lär dig mer om Fingertip
Många organisationer ödslar större delen av sin tid på att kommunicera och engagera sig i Teams. Fingertip hjälper dem att hantera sitt arbete, sina team och organisationer på ett enkelt, ansvarsfullt och produktivt sätt som en del av den dagliga Teams-upplevelsen. Mötena blir effektivare, beslutsfattandet och uppföljningen av åtgärder förbättras och insynen och samarbetet ökar. Verktyget är avsett för både ledare och team i små och stora organisationer. Fingertip tar bort flaskhalsarna i ledarskap och samarbete. Det förenklar ditt viktiga arbete till en enda upplevelse och minskar behovet av att byta program och repetitiva uppgifter. Det kombinerar Teams innehåll och diskussioner med rätt sammanhang och hjälper er att få saker gjorda tillsammans. Lär dig mer om Fingertip

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Redo att öka lönsamheten? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. Lär dig mer om TimeLog
Enkel tillgång till alla viktiga nyckeltal hjälper dig öka lönsamheten i företaget. Har du exempelvis koll på ert realiserade timpris? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. På så sätt minskas tiden du behöver lägga på administration drastiskt – samtidigt som du får den data du behöver för att kunna fatta vinstdrivande beslut. Med TimeLog kan du: * Registrera tid på det sätt som passar dig * Ta kontroll över projektekonomin * Automatisera fakturering och lönehantering * Få stöd för de prismodeller konsulter använder Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Sluta gå fram och tillbaka mellan olika appar för att försöka få fram statusar och uppdateringar från ditt team: samla allas arbete i Trello.
Trello hjälper chefer till ett effektivare samarbete med sina anställda med hjälp av allt från veckans mötesagenda och planer för medarbetarutveckling till lagring av rapporter och dokumentation. Det är en kommandocentral som kopplar samman alla dina uppgifter och verktyg, visar statusuppdateringar och deadlines och ger teammedlemmarna möjlighet att snabbt dela kommentarer med varandra. Bifoga filer och ärenden från andra appar, såsom Jira, Slack och Google Drive, så att allt finns på en och samma plats. Se till att kommunikationen är smidig och förväntningarna tydliga och uppnåeliga. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Asana för digitala arbetsplatser. I Asana kan ni samarbeta om allt från rutinuppgifter till teamets viktigaste mål.
Asana är en programvara för digitala arbetsplatser som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst. Lär dig mer om GoTo Meeting

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
monday.com Work OS är en digital arbetsplats som gör det möjligt för chefer att bygga anpassade lösningar för att stödja alla deras teams processer.
monday.com är den allt-i-ett-plattform som ditt team faktiskt kommer gilla att använda – en digital arbetsyta som är både den bästa i sin klass och byggd som företagssvit. Introducera ditt team på några minuter med en färdig mall. Eller lägg till kolumner, widgetar och appar för att helt anpassa den digitala arbetsytan så att den passar dina unika arbetsflöden. monday.com är det enklaste sättet att upprätthålla en enda sanningskälla i realtid och hjälper chefer att hålla kunder, intressenter, leverantörer och team synkroniserade hela tiden. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en digital fjärrarbetsplats med anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, anpassade rapporter och mer än 400 integrationer.
Wrike är en molnbaserad programvara för digitala arbetsplatser som mer än 20 000 företag över hela världen litar på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Lagra, gruppera, dela mediafiler som dokument, bilder, foton och videor på en oändlig kanvas. Miro möjliggör samarbete och produktivitet mellan olika team och ger användarna tillgång till det innehåll de behöver, med lätthet. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP).
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar.
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar, oavsett om de arbetar på kontoret eller på distans. ActivTraks molnbaserade plattform för övervakning av användaraktivitet samlar in och analyserar data och ger insikter som hjälper medelstora företag att bli mer produktiva och regelefterlevande. Mer än 7 500 kunder och över 100 000 användare använder den kostnadsfria versionen av ActivTraks prisbelönta lösning som kan konfigureras på några minuter för att ge omedelbar insyn och analys. Lär dig mer om ActivTrak

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Programvara för samarbete för kunskapsengagemang som gör det möjligt för team att utnyttja sina organisationers sammanlagda klokhet.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapsengagemang. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert skapa och dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och Metlife för att öka teamets produktivitet, fatta insiktsdrivna beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En av de mest anpassningsbara plattformarna för hantering av företagsbesökare som hjälper företag att upprätthålla bästa praxis för hälsa, säkerhet och trygghet.
Traction Guest är en ledare inom hantering av företagsbesökare för trygga, säkra och smidiga besöksupplevelser för anställda och besökare. Globala varumärken som Thermo Fisher Scientific, Gore och UPS förlitar sig på den globalt anpassningsbara low-code-plattformen för att möjliggöra kompatibla protokoll för arbetsåtergång. Med ZeroTouch-inloggningskapacitet, Salesforce Work.com-integrering, bevakningslistor och en SOC2-certifiering, skalas Traction Guest upp globalt och kan konfigureras efter platsspecifika behov. Lär dig mer om Sign In Solutions

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Zoho Creator är en plattform för digitala arbetsplatser som gör det möjligt för användare att bygga skräddarsydda applikationer för att hantera affärsproblem.
Digital arbetsplats gör det möjligt för företag att reagera snabbare på marknadsförändringar och nya kundkrav. Du kan börja med att välja rätt plattform, med de funktioner du behöver för att skapa anpassade applikationer för din organisation. Zoho Creator är en plattform för digitala arbetsplatser som hjälper 5 miljoner företag runt om i världen att bygga processpecifika lösningar för att planera, samordna och övervaka sitt arbete effektivt. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
MangoApps är en integrerad svit med digitala arbetsplatsappar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning med mera.
MangoApps samlar appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande med mera i ett enda integrerad system, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats anställda kan gå till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de behöver. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit ger dig en digital arbetsplats för alla dina anställda, oavsett var de befinner sig. Genom att centralisera alla diskussioner, dokument, händelser och affärsapplikationer till en säker arbetsplats, blir dina team mer produktiva och sparar pengar åt dig. Finns på mer än åtta språk. På alla medier (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betald plan från 4 EUR i månaden per användare. Lär dig mer om Talkspirit

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst för anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Höj nivån på teamarbetet med en intuitiv digital whiteboardtavla som är byggd för att team ska kunna prestera maximalt tillsammans.
Mural förändrar hur team arbetar på den moderna digitala arbetsplatsen genom att erbjuda en intuitiv digital whiteboardlösning som underlättar samarbete och innovativt teamarbete på distans och i hybridformat. Mural är en plattform för produktstrategi och -planering som erbjuder funktioner för workshoppar med agila metoder och designtänkande, försäljnings- och konsultuppdrag samt forskning och design. Registrera dig – gratis och på obegränsad tid – eller kom igång med någon av våra hundratals färdiga mallar. Lär dig mer om Mural

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Blink framröstades som den bästa digitala arbetsplatsen, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en digital arbetsplatsportal som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter, digitala formulär och mycket mer. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Medarbetarkatalog
  • Kommunikationshantering
  • Innehållshantering
  • Fildelning
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering